De beste middenvelder van Feyenoord zat op de bank. Ook Stam is kennelijk al behept met het Kuip-virus dat maakt dat je liever modale transfervrije of gehuurde spelers opstelt dan dat je een jonge jongen het vertrouwen geeft.Joostje123 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:15:
[...]
Hij was de beste Feyenoorder samen met Fer.
Zou hij hem niet gewoon een wedstrijd rust gegund hebben? Van 1x in de week met Jong Feyenoord tegen andere reserve teams, naar 3 wedstrijden in de week inclusief reizen naar verre Europese oorden is nogal een verandering.D-e-n schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:35:
[...]
De beste middenvelder van Feyenoord zat op de bank. Ook Stam is kennelijk al behept met het Kuip-virus dat maakt dat je liever modale transfervrije of gehuurde spelers opstelt dan dat je een jonge jongen het vertrouwen geeft.
Zou dat iets zijn wat van bovenaf opgelegd wordt?D-e-n schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:35:
De beste middenvelder van Feyenoord zat op de bank. Ook Stam is kennelijk al behept met het Kuip-virus dat maakt dat je liever modale transfervrije of gehuurde spelers opstelt dan dat je een jonge jongen het vertrouwen geeft.
Dat soort ballen zijn niet best, maar kunnen gebeuren. Zeker bij die tweede plaat valt mij echter op dat er nul komma nul reactie van de ontvangende speler is. Geen enkele poging om hem toch binnen te houden, een soort gelatenheid.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En bij die 1e bal, als Haps op dat moment diep gaat is ie de hele verdediging van Utrecht voorbij.Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:57:
[...]
Zou dat iets zijn wat van bovenaf opgelegd wordt?
[...]
Dat soort ballen zijn niet best, maar kunnen gebeuren. Zeker bij die tweede plaat valt mij echter op dat er nul komma nul reactie van de ontvangende speler is. Geen enkele poging om hem toch binnen te houden, een soort gelatenheid.
Daar dacht Kelly gewoon aanvallender dan Haps deed.
En vooral dat laatste stuk vind ik een kwalijke zaak. Ik ben van mening dat er bij het maken van beslissingen meer gekeken moet worden naar stadionbezoekers.Joostje123 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:13:
[...]
Ik heb geen idee waar je vandaan komt.
Maar wat is het verschil op zaterdag heb je toch ook wedstrijden die beginnen pas om kwart voor 9.
Ik ben vaak genoeg naar uitwedstrijden gegaan. Maar ja ik kies ze uit. Maar je speelt de wedstrijden niet voor het uitpubliek.
En die 20 duizend supporters die gemiddeld in een stadion zitten wegen natuurlijk minder op dan de 200-400 duizend tv kijkers.
En ja, ik zoek ook wel mijn uitwedstrijden uit. Maar de speeltijden tegenwoordig passen niet eens op een bingokaart.
Het had al zoveel gescheeld als ie is wat emotie zou tonen. Lachen bij het maken van een goal bijvoorbeeld. Dat is niet iets geks volgens mijGonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:23:
Qua vertrouwen snap ik het wel. Als ik zie wat hij uit straalt heeft hij onvoorwaardelijk vertrouwen nodig om er mentaal weer bovenop te komen. Je een paar wedstrijden mogen bewijzen is natuurlijk wat anders dan volledig het vertrouwen krijgen. Je ziet dit seizoen dan ook dat na twee keer falen het vertrouwen al weg is en hij mag banken.
Feitelijk heeft Ten Hag dan dus ook niet meer het vertrouwen dat het wel goed komt als je hem gewoon nog even laat staan.
Ik vind het ook erg zonde, maar ik denk dat het voor alle partijen beter is als hij een club vindt die wel bij zijn stijl past. Hopelijk is Nice dat dan ook.
[ Voor 35% gewijzigd door Curva op 19-08-2019 09:11 ]
PSN: Curvaa_
Haps maakte ook aanstalten maar ging toch niet. Denk ook niet dat hij hard genoeg had kunnen lopen maar probeer het op z'n minst.toolkist schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:00:
[...]
En bij die 1e bal, als Haps op dat moment diep gaat is ie de hele verdediging van Utrecht voorbij.
Daar dacht Kelly gewoon aanvallender dan Haps deed.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan geef je hem toch donderdag rust? We zien het de volgende wedstrijd maar bij Feyenoord moet je altijd het ergste vrezen.toolkist schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:56:
[...]
Zou hij hem niet gewoon een wedstrijd rust gegund hebben? Van 1x in de week met Jong Feyenoord tegen andere reserve teams, naar 3 wedstrijden in de week inclusief reizen naar verre Europese oorden is nogal een verandering.
Promes niet bij de selectie om morgen tegen APOEL te spelen. Hij is dus het eerste slachtoffer van dat plastic gras van VVV.... Ziyech gaat gelukkig wel mee.
Het blijft steeds idioter worden dat dat plastic geoorloofd is. Zeker gezien Ajax, PSV en Feyenoord nog een voorstel hadden gedaan (financiële bijdrage zelfs) dacht ik.
Het blijft steeds idioter worden dat dat plastic geoorloofd is. Zeker gezien Ajax, PSV en Feyenoord nog een voorstel hadden gedaan (financiële bijdrage zelfs) dacht ik.
Magallan ook alweer niet mee, dat is ook al een verloren zaak. Die mag binnenkort in de beker vast wat minuten maken. Of zal ie nog vertrekken voor het sluiten van de transfermarkt?Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:49:
Promes niet bij de selectie om morgen tegen APOEL te spelen. Hij is dus het eerste slachtoffer van dat plastic gras van VVV.... Ziyech gaat gelukkig wel mee.
Die blessure heeft niks met plastic te maken. Als ie zo hard in de grond had getrapt had ie net zo goed last van z'n enkel.Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:49:
Normaal gras geeft wel wat meer mee dan plastic gras. En het is meer regel dan uitzondering dat clubs gehavend uit wedstrijden komen waarbij ze op kunstgras spelen. (als uit spelende club)toolkist schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:56:
[...]
Die blessure heeft niks met plastic te maken. Als ie zo hard in de grond had getrapt had ie net zo goed last van z'n enkel.
203,5 miljoen
De opbrengst van de uitgaande transfers van Ajax deze periode. Marc heeft z’n best gedaan en dan ook nog eens een kleine 100 miljoen geweigerd door Neres en Donny niet te verkopen (dat laatste is meer hoop). Ziyech ook nieuw contract maar bij hem had ik niet het idee dat er een club was waar hij naar toe wilde.
De opbrengst van de uitgaande transfers van Ajax deze periode. Marc heeft z’n best gedaan en dan ook nog eens een kleine 100 miljoen geweigerd door Neres en Donny niet te verkopen (dat laatste is meer hoop). Ziyech ook nieuw contract maar bij hem had ik niet het idee dat er een club was waar hij naar toe wilde.
Op de vraag waar de salarissen van betaald worden is hier het antwoordHolkers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:04:
203,5 miljoen
Transfermarkt noteert een totaal van circa 183M.Holkers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:04:
203,5 miljoen
Binnengekomen spelers een totaal van circa 68M57M.
Vraag ik wel af waaruit het opgebouwd is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeker. En netto houden ze er natuurlijk veel minder aan over maar dit is wel ongekend. De financiële voorsprong van Ajax is met dit succesvolle jaar enorm tov de rest van de eredivisie. Tel bij die 200 ook nog de inkomsten van de CL van 2018/2019 op (kleine 100 miljoen) en als ze 2 potjes winnen ook nog eens 45 miljoen startpremie voor 2019/2020.Typhone schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:05:
[...]
Op de vraag waar de salarissen van betaald worden is hier het antwoord.
De Jong 86Quad schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:10:
[...]
Transfermarkt noteert een totaal van circa 183M.
Binnengekomen spelers een totaal van circa 68M.
De Ligt 75
Wöber 10,5
Kristensen 5
Sinkgraven 5
Schöne 1.5
Dolberg (nog niet zeker) 20
Cerny fooi
Dan tel ik de gegarandeerde bonus van Frenkie er bij en het tekengeld van De Ligt niet. Transfermarkt heeft Dolberg nog niet bijgewerkt
[ Voor 13% gewijzigd door Holk op 19-08-2019 10:14 ]
Die 68 is de marktwaarde. De marktwaarde volgens Transfermarkt, dus niet de echte waarde. De echte waarde vind ik wat er voor betaald is. Dus IN 57,7M en UIT 183,2MQuad schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:10:
[...]
Transfermarkt noteert een totaal van circa 183M.
Binnengekomen spelers een totaal van circa 68M.
Wat een vage gedoe eigenlijk. Als je kijkt naar UIT is de optelling en marktwaarde gelijk. Maar wanneer je inkoopt, is de marktwaarde ineens hoger dan het totale aankoopbedrag. Dat klopt niet.
De transferprijs van De Jong is 75M en kan oplopen tot 86M. Is al een verschil.Holkers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:12:
[...]
De Jong 86
De Ligt 75
Wöber 10,5
Kristensen 5
Sinkgraven 5
Schöne 1.5
Dolberg (nog niet zeker) 20
Cerny fooi
Dan tel ik de gegarandeerde bonus van Frenkie er bij en het tekengeld van De Ligt niet. Transfermarkt heeft Dolberg nog niet bijgewerkt
Je hebt gelijk, ik had over de MW gelezen.Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:14:
[...]
Die 68 is de marktwaarde. De marktwaarde volgens Transfermarkt, dus niet de echte waarde. De echte waarde vind ik wat er voor betaald is. Dus IN 57,7M en UIT 183,2M
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Promes is nog niet in vorm dus dat vind ik minder. Ziyech zou wat problematischer geweest zijn. Wie er gaan spelen in de verdediging is maar zeer de vraag. Ben benieuwd. Ten Hag was wel positief over Schuurs!Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:49:
Al met al nog wel ongeslagenGonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:57:
[...]
Zou dat iets zijn wat van bovenaf opgelegd wordt?
[...]
Nog meer hoogtepunten

[ Voor 17% gewijzigd door Mars18 op 19-08-2019 10:38 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nou az speelt aankomende wedstrijd tegen fc antwerp in de grolsch veste. https://www.rtlnieuws.nl/...at-gebeurd-rond-onze-club
Fc Twente wil wat goodwill kweken en vraagt geen huur.
[ Voor 13% gewijzigd door DoeEensGek op 19-08-2019 10:40 ]
Dus omdat Club Brugge, de rivaal van Antwerp, een zusterclub van Ado is werden er problemen gevreesd tussen supporters van Ado en Antwerp en daardoor moest AZ op zoek naar een andere locatie 
Mag ik zeggen dat ik het allemaal behoorlijk triest vind... en volgende keer steken we diezelfde lui weer een veer in hun kont als ze knuffels naar beneden gooien in de Kuip.
Nu heeft AZ in elk geval een mooi stadion om in te spelen en hoeft er qua kleur niet zoveel aangepast te worden. En het belangrijkste: écht gras.
Mag ik zeggen dat ik het allemaal behoorlijk triest vind... en volgende keer steken we diezelfde lui weer een veer in hun kont als ze knuffels naar beneden gooien in de Kuip.
Nu heeft AZ in elk geval een mooi stadion om in te spelen en hoeft er qua kleur niet zoveel aangepast te worden. En het belangrijkste: écht gras.
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 19-08-2019 10:57 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tjah, qua vechtersmentaliteit lijkt het wel goed te zitten net als de meeste seizoenen, alleen het voetballen zelf komt er maar bij vlagen uit. Al is het voor het middenveld ook niet lekker voetballen met Bot en Arie achter je voetballen, je bent dan toch altijd verdacht op problemen. Ben benieuwd of de andere verdedigers ervoor kunnen zorgen dat er iets meer vertrouwen ontstaat. Dat maakt het spelletje wel een stuk gemakkelijker.Mars18 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:34:
[...]
Al met al nog wel ongeslagen
Nog meer hoogtepunten
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is jammer de club zo te zien worstelen, maar ik vind het wel weer leuker om de wedstrijden te kijken, omdat er wat meer/ sneller vooruit wordt gedacht.
Ah de strijdlust. Mja het is niet alsof ze betaald worden, toch?Mars18 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:34:
[...]
Nog meer hoogtepunten
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ze hebben iemand nodig die de spelers een trap onder hun kont kan geven.
Ook die eerste stopt ineens weer in de loop en die tweede start niet, maar dat balletje was wel erg ambitieus. Ik zou het voorlopig eerder gooien op een flinke miscommunicatie dan dat Kelly zo slecht is. Hij lijkt steeds te willen anticiperen op iets wat dan toch niet gaat komen. Misschien moet hij nog leren dat de Feyenoorders niet meer van het harde werken en rennen zijn.Mars18 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:34:
[...]
Nog meer hoogtepunten
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat wil ik er ook helemaal niet mee zeggen, maar pas na een achterstand komt de verbetenheid wat meer naar boven, dat bedoel ik met strijdlust. Dit zouden ze meer/ langer op moeten kunnen brengen, dat brengt dan ook minder het gevoel dat er meer in de spelers zit dan ze laten zien.Deadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:02:
[...]
Ah de strijdlust. Mja het is niet alsof ze betaald worden, toch?
Ze hebben iemand nodig die de spelers een trap onder hun kont kan geven.
En vertrouwen is echt 0,0, maar vertrouwen bij de aanhang richting de centrale verdedigers is natuurlijk ook 0, vooral van der Heijden, die kan ineens helemaal niet meer voetballen. Hetgeen waarom hij in het kampioensjaar zo belangrijk was, opbouwend/ voetballend met vertrouwen, is niets meer van te zien. Hij wil graag weg bij de club, maar of dit de goede manier is... op deze manier kan je alleen maar naar mindere clubs toe, in plaats van een (miniem) stapje omhoog, of wellicht horizontaal (qua niveau).
Mooi. Iwan van Duuren blikt vooruit op de wedstrijd van donderdag voor Feyenoord. Is niet zomaar een tegenstander meld ie, o.a 2 x van inter gewonnen afgelopen tijd.
Vraagt de interviewer aan m: Komt deze wedstrijd te vroeg voor Feyenoord?
Van Duuren: Het hele seizoen komt te vroeg voor Feyenoord
Het ergste is nog, hij heeft helemaal gelijk.
https://www.vi.nl/video/f...eleid-als-een-amateurclub
Mooi om even te luisteren, hij legt de vinger precies op de zere plekken.
Vraagt de interviewer aan m: Komt deze wedstrijd te vroeg voor Feyenoord?
Van Duuren: Het hele seizoen komt te vroeg voor Feyenoord
Het ergste is nog, hij heeft helemaal gelijk.
https://www.vi.nl/video/f...eleid-als-een-amateurclub
Mooi om even te luisteren, hij legt de vinger precies op de zere plekken.
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 19-08-2019 11:32 ]
Die 2e lijkt door de tegenstander geraakt te worden.Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:12:
[...]
Ook die eerste stopt ineens weer in de loop en die tweede start niet, maar dat balletje was wel erg ambitieus. Ik zou het voorlopig eerder gooien op een flinke miscommunicatie dan dat Kelly zo slecht is. Hij lijkt steeds te willen anticiperen op iets wat dan toch niet gaat komen. Misschien moet hij nog leren dat de Feyenoorders niet meer van het harde werken en rennen zijn.
Komende wedstrijd leek me er nou juist 1 voor Promes. Ik geloof niet dat APOEL alleen maar naar achteren blijft leunen, dan heb je voorin de ruimte voor snelle spelers als Promes.Typhone schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:23:
[...]
Promes is nog niet in vorm dus dat vind ik minder. Ziyech zou wat problematischer geweest zijn. Wie er gaan spelen in de verdediging is maar zeer de vraag. Ben benieuwd. Ten Hag was wel positief over Schuurs!
Wat betreft Schuurs, die maakte in de 1e helft tegen VVV meerdere fouten die op CL niveau wel afgestraft worden. Hij zou wat overtuigender de duels in mogen gaan. Nu is het allemaal wat voorzichtigjes. Komende 2 maanden elke ochtend een bord pap met Amsterdamse bravoure, dan komt het helemaal goed
Dat snap ik dus niet. Hoe aardig het gebaar ook is. Als je geen cent te makken hebt en je hand al op moet houden bij de gemeente (of eigenlijk gewoon dreigen met faillissement) en investeerders, dan moet je hier gewoon geld voor vragen.DoeEensGek schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:40:
Nou az speelt aankomende wedstrijd tegen fc antwerp in de grolsch veste. https://www.rtlnieuws.nl/...at-gebeurd-rond-onze-club
Maak je geen illusies, Veltman staat er gewoon weer in.Typhone schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:23:
Promes is nog niet in vorm dus dat vind ik minder. Ziyech zou wat problematischer geweest zijn. Wie er gaan spelen in de verdediging is maar zeer de vraag. Ben benieuwd. Ten Hag was wel positief over Schuurs!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dolberg niet mee naar APOEL. Het zal wel rond gaan komen met Nice dan. Niet dat Ajax m zal missen in die pot morgen, maar goed.
Doet die Overmars goed. Alsnog een enorm bedrag ervoor krijgen nadat ie al 2 jaar niets presteert. Daar ben ik af en toe best jaloers op. Alhoewel ze zich wel voor de kop zullen slaan dat ze destijds die 50 miljoen afgeslagen hebben
Kunnen we m even huren om de halve Feyenoord selectie te verkopen voor zulke prijzen?
Doet die Overmars goed. Alsnog een enorm bedrag ervoor krijgen nadat ie al 2 jaar niets presteert. Daar ben ik af en toe best jaloers op. Alhoewel ze zich wel voor de kop zullen slaan dat ze destijds die 50 miljoen afgeslagen hebben
Kunnen we m even huren om de halve Feyenoord selectie te verkopen voor zulke prijzen?
Die 50 miljoen is door niemand ooit bevestigd. Laatst volgens mij ook door Ajax ontkracht en aangegeven dat er nooit concreet een bod is geweest van Monaco of dat ze überhaupt contact hebben gezocht.Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:50:
Dolberg niet mee naar APOEL. Het zal wel rond gaan komen met Nice dan. Niet dat Ajax m zal missen in die pot morgen, maar goed.
Ik ben het wel helemaal met je eens dat het veel geld is voor iemand die 2 jaar niet gepresteerd heeft. Luuk de Jong is voor 15 miljoen weggegaan en had toch een beduidend belangrijkere rol bij PSV dan Dolberg binnen Ajax.
Voor een 60/40 van de bedragen mogen jullie hem een maandje lenenLeon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:50:
Geen idee of dit offtopic is of al ergens is besproken.
Zijn er nog tweakers die meedoen met Coach van het Jaar en is er eventueel een Tweakers League?
Zijn er nog tweakers die meedoen met Coach van het Jaar en is er eventueel een Tweakers League?
hoi
Er is een Tweakers Eredivisie Poule maar de inschrijvingen hiervoor zijn al gesloten. Voor de rest zijn er vast mensen die met die andere dingen mee doen.ReVision. schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:27:
Geen idee of dit offtopic is of al ergens is besproken.
@jbdeiman
O begrijp me niet verkeerd, ben het volledig met je eens.
O begrijp me niet verkeerd, ben het volledig met je eens.
Het bod is bevestigd, maar de genoemde 50 miljoen bleek totaal niet te kloppen.Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:01:
Die 50 miljoen is door niemand ooit bevestigd.
Omdat Verweij maar bleef roepen dat Ajax een bod van 50 miljoen had afgeslagen kreeg Monaco nogal wat gezeur van eigen supporters, die vonden namelijk dat die 50 miljoen veel beter besteed kon worden. De directie van Monaco maakte vervolgens als uitzondering hun bod openbaar: 20 miljoen (met enkele miljoenen aan bonussen), maar dat bod was afgeslagen door Ajax.
Dus het heeft er alle schijn van dat Ajax 2 jaar later wel akkoord gaat met een vergelijkbaar bod van Nice.
Strijdlust is juist wat ik mis de afgelopen tijd. Zeker als je ziet hoeveel punten er vorig jaar verloren gingen tegen de kleintjes dan kan je het niet meer puur op 'het loopt niet' gooien. Daar miste ik ook echt af en toe wel een absolute wil om te winnen.jbdeiman schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:13:
Dat wil ik er ook helemaal niet mee zeggen, maar pas na een achterstand komt de verbetenheid wat meer naar boven, dat bedoel ik met strijdlust. Dit zouden ze meer/ langer op moeten kunnen brengen, dat brengt dan ook minder het gevoel dat er meer in de spelers zit dan ze laten zien.
Nu ook weer tegen Utrecht (toegegeven, gebaseerd op samenvattingen) spat het er niet echt van af.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap wel wat je bedoeld hoorGonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:41:
[...]
Strijdlust is juist wat ik mis de afgelopen tijd. Zeker als je ziet hoeveel punten er vorig jaar verloren gingen tegen de kleintjes dan kan je het niet meer puur op 'het loopt niet' gooien. Daar miste ik ook echt af en toe wel een absolute wil om te winnen.
Nu ook weer tegen Utrecht (toegegeven, gebaseerd op samenvattingen) spat het er niet echt van af.
Ik vind het in ieder geval heel erg een team met 2 gezichten, die van 'het komt wel goed' en die met strijdlust. Alleen die van het komt wel goed wordt te veel toegepast, want wordt ook toegepast wanneer ze nog niet eens (ruim) voor staan.
[ Voor 6% gewijzigd door jbdeiman op 19-08-2019 12:48 ]
Het kakte ook enorm in omdat ze gewoon niet fit zijn.jbdeiman schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:47:
[...]
Ik snap wel wat je bedoeld hoorIk doel ook juist op het strijden wat wel gebeurt als ze achter staan, zie donderdag, maar ook tegen Utrecht, tot de gelijkmaker wordt er wel gestreden en daarna kakt het weer helemaal in. Staat het gelijk loopt men erbij alsof het wel goed komt ofzo.
Ik vind het in ieder geval heel erg een team met 2 gezichten, die van 'het komt wel goed' en die met strijdlust. Alleen die van het komt wel goed wordt te veel toegepast, want wordt ook toegepast wanneer ze nog niet eens (ruim) voor staan.
De halve selectie liep na 70 minuten met de tong op de schoenen. Als ze uberhaupt denken dat het wel goedkomt mag je ze laten opnemen in de GGZ, want het komt al jaren niet goed.
Het gaat bij Feyenoord pas weer beter als ze de bestuurlijke issues hebben opgelost
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 19-08-2019 12:53 ]
Zo te zien wordt de marktwaarde van de verhuurde spelers daarin opgeteld.Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:14:
[...]
Die 68 is de marktwaarde. De marktwaarde volgens Transfermarkt, dus niet de echte waarde. De echte waarde vind ik wat er voor betaald is. Dus IN 57,7M en UIT 183,2M
Wat een vage gedoe eigenlijk. Als je kijkt naar UIT is de optelling en marktwaarde gelijk. Maar wanneer je inkoopt, is de marktwaarde ineens hoger dan het totale aankoopbedrag. Dat klopt niet.
Uitgaande transfers is overigens ook niet gelijk, maar daar zit maar een miniem verschil in. Enige wat dat wil zeggen is dat er volgens Transfermarkt conform marktwaarde is betaald voor de uitgaande transfers.
En ik vraag me af waarom.Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:52:
[...]
Het kakte ook enorm in omdat ze gewoon niet fit zijn.
De halve selectie liep na 70 minuten met de tong op de schoenen.
Neem aan dat ze nog steeds de trainings methode van Verheijen gebruiken, aangezien hij niet zit te zeuren dat ze verkeerd trainen.
Is ook niet zo alsof ze dit seizoen zal eens 90min er vol voor gegaan zijn of zo.
Dus of de staf past de trainings intensiteit niet aan op het speelschema of ze diverse spelers hebben de verkeerde instelling betreffende privé leven.
Of vergeet ik iets?
Want ze zijn niet de enige club die 2* in de week speelt.
Ze hebben allemaal spelers gehaald die al jaren amper gespeeld hebben. Dat is het probleem.Deadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:10:
[...]
En ik vraag me af waarom.
Neem aan dat ze nog steeds de trainings methode van Verheijen gebruiken, aangezien hij niet zit te zeuren dat ze verkeerd trainen.
Is ook niet zo alsof ze dit seizoen zal eens 90min er vol voor gegaan zijn of zo.
Dus of de staf past de trainings intensiteit niet aan op het speelschema of ze diverse spelers hebben de verkeerde instelling betreffende privé leven.
Of vergeet ik iets?
Want ze zijn niet de enige club die 2* in de week speelt.
Ondertussen lijkt de Ligt op de bank te gaan belanden bij Juve. Goeie keus geweest!
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 19-08-2019 13:14 ]
Inderdaad, daar zit wel een groot deel van dit probleem. Die spelers die een tijd niet of nauwelijks echt gespeeld hebben, weinig echte weerstand hebben gehad en nu ineens er moeten staan dragen gedurende de tijd dat ze meevoetballen en nog niet kapot zijn, best wel wat bij. Maar als de energie op is, dan ineens zitten deze spelers in de weg, want dan moet de rest compenseren en de rest 'blaast zichzelf dan op', door te willen compenseren.Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:11:
[...]
Ze hebben allemaal spelers gehaald die al jaren amper gespeeld hebben. Dat is het probleem
Overigens heb ik er wel vrede mee als er nu dan ook met jonge spelers wordt gespeeld en Feyenoord een 'tussenjaar' heeft. Waarna spelers verkocht kunnen worden en ook Feyenoord eindelijk wat geld binnen haalt om andere (jongere) spelers te kopen, waar ze niet gelijk op moeten verliezen bij verkoop, of die letterlijk in de nadagen van hun carrière zitten en veel geld kosten, maar niets opleveren.
Wel vind ik het erg jammer zoals media met het hele gebeuren om gaat. Op het horen luiden van een klok in de verte (dat het nu niet goed loopt) gaat alles en iedereen alleen maar negatieve dingen roepen en zoeken, waar is de tijd gebleven dat naast het vele kritiek van de media, ook andere geluiden te horen waren. Vind dat ook bij PSV en ook Bij AJAX erg sterk het geval overigens. Het minder goede wordt eruit gepikt en heel groot gemaakt, terwijl het geen wat wel positief is (Sinisterra, Burger, Kökcü en Geertruida beginnen echt aan te haken/ op de deur te kloppen, of zijn net die deur door), niet of nauwelijks wordt benoemd.
Zelfde met Stam, die volgens verschillende media volledig op ramkoers ligt met de directie wegens niet opstellen van de eigen jeugd in alle wedstrijden, die aan de andere kant zelf (de directie/ het bestuur) aan komen met niet jeugdspelers op de positie van diezelfde jeugdspelers.
Voor mij lijkt dit erop dat het een gevalletje is, wens van de gedachte en dat het beter scoort om te zagen aan stoelpoten bij het grote publiek. Zal vast ook wat te maken hebben met de oude 'haat' (weet geen ander woord, haat is eigenlijk een te groot woord) tussen Feyenoord en Ajax, waardoor dit soort nieuws het goed doet bij het Ajax publiek, maar ik lees lang niet alles meer, wat ik voorheen wel deed toen er ook nog nieuwswaarde en journalistiek aan te pas kwam, in plaats van heel veel willekeurige aannames en zwartmakerij.
Volgens Tuttosport is dit weer onzin:Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:11:
[...]
Ondertussen lijkt de Ligt op de bank te gaan belanden bij Juve. Goeie keus geweest!
Zaterdag weten we het pas echtTuttosport, de Italiaanse sportkrant uit Turijn die er vaak bovenop zit als het om Juventus gaat, gelooft daar niets van. Het medium weet dat De Ligt is binnengehaald als een nieuw boegbeeld voor Juventus en voorspelt dat de Golden Boy gewoon in de basis aan het Serie A-seizoen gaat beginnen. De Ligt gaat volgens de informatie van Tuttosport een duo vormen met Chiellini.
Als men een tussenjaar plant moet men dat zeggen en daar ook het beleid op afstemmen. Allemaal huurlingen halen past daar niet echt bij. Levert qua transfers ook geen reet op. Deden er gisteren überhaupt jeugdspelers mee? De beste zat op de bank.jbdeiman schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:23:
[...]
Overigens heb ik er wel vrede mee als er nu dan ook met jonge spelers wordt gespeeld en Feyenoord een 'tussenjaar' heeft.
Had van dat geld voor St Juste nu gewoon één goede verdediger gekocht waar de rest zich aan kan optrekken.
Ik denk dat Feyenoord niet de ruimte heeft om een tussenjaar te nemen, gezien clubs als AZ, Utrecht, Vitesse ze echt op de hielen zitten. Als ze nou een enorm gat hadden met die clubs, dan had je daar voor kunnen kiezen als Feyenoord, nu staat er teveel op het spel. Het zou voor Feyenoord een doodsteek zijn als ze nou een seizoen 6de werden. Tegelijkertijd krijg ik wel enorme 2010/2011 vibes bij dit Feyenoord, hopelijk draaien ze een beter seizoen dan destijds.D-e-n schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:40:
[...]
Als men een tussenjaar plant moet men dat zeggen en daar ook het beleid op afstemmen. Allemaal huurlingen halen past daar niet echt bij. Levert qua transfers ook geen reet op. Deden er gisteren überhaupt jeugdspelers mee? De beste zat op de bank.
Had van dat geld voor St Juste nu gewoon één goede verdediger gekocht waar de rest zich aan kan optrekken.
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Hoop niet op een 2010-11 seizoen voor Feyenoord, toen PSV verloor in de Kuip waren alle titelaspiraties overboord.
Ben er nog altijd van overtuigd dat als PSV in de 10-0 wedstrijd was opgehouden bij 4, er in de Kuip meer mogelijk was geweest.
Ben er nog altijd van overtuigd dat als PSV in de 10-0 wedstrijd was opgehouden bij 4, er in de Kuip meer mogelijk was geweest.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja behalve dat de achterban van Feyenoord gigantisch is en dat bij FC Utrecht, AZ en Vitesse absoluut niet het geval is. AZ zal wel financieel ruimte gaan reserveren voor het stadion en die zullen het hele seizoen geen thuisvoordeel hebben. Vitesse zit in zwaarder weer dan Feyenoord momenteel en FC Utrecht heeft zichzelf in de voet geschoten door Europees voetbal te verspelen.PSV-EHV schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:57:
[...]
Ik denk dat Feyenoord niet de ruimte heeft om een tussenjaar te nemen, gezien clubs als AZ, Utrecht, Vitesse ze echt op de hielen zitten. Als ze nou een enorm gat hadden met die clubs, dan had je daar voor kunnen kiezen als Feyenoord, nu staat er teveel op het spel. Het zou voor Feyenoord een doodsteek zijn als ze nou een seizoen 6de werden. Tegelijkertijd krijg ik wel enorme 2010/2011 vibes bij dit Feyenoord, hopelijk draaien ze een beter seizoen dan destijds.
Al vrees ik wel dat Feyenoord DIT seizoen geen derde plaats gaat halen.
Denk dat 1 tussenjaar niet genoeg is.
Kokcu klopt aan de deur ja, maar moet toch nog laten zien of hij het verschil kan maken.
Burger vind ik tegenvallen, bij hem moet het kwartje denk ik nog vallen.
En het transfer beleid is inderdaad om te janken.
Dat je niet volledig op de jeugd kunt bouwen is logisch maar als je met de jeugd verder wilt dan moet je vind ik toch wel proberen om er tenminste 3 of 4 in de basis te hebben elke wedstrijd.
En als er geld is dan moet met dit besteden aan gerichte aankopen en niet spelers huren, zodat je over 1 jaar weer in dezelfde situatie zit.
Kokcu klopt aan de deur ja, maar moet toch nog laten zien of hij het verschil kan maken.
Dat je niet volledig op de jeugd kunt bouwen is logisch maar als je met de jeugd verder wilt dan moet je vind ik toch wel proberen om er tenminste 3 of 4 in de basis te hebben elke wedstrijd.
En als er geld is dan moet met dit besteden aan gerichte aankopen en niet spelers huren, zodat je over 1 jaar weer in dezelfde situatie zit.
Mee eens, ik denk niet dat het gepland is, maar het moet wel erg snel gaan draaien wil het niet een tussenjaar worden.D-e-n schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:40:
[...]
Als men een tussenjaar plant moet men dat zeggen en daar ook het beleid op afstemmen. Allemaal huurlingen halen past daar niet echt bij. Levert qua transfers ook geen reet op. Deden er gisteren überhaupt jeugdspelers mee? De beste zat op de bank.
En precies welke verdedigers zouden zich daaraan moeten optrekken? Bot en Arie is niet veel meer aan te leren, denk ook niet dat die in staat zijn bij een topper (topverdediger) aan te haken. Daarnaast heb je dan in de aanval nog steeds geen opties, daar zit ook een groot pijnpunt.
Het middenveld is prima bezet, de back-positities nu ook, maar voorin en centraal achter houdt het niet over.
Ik snap dat je dat zegt, aan de andere kant is het wel zo dat als ze nu 5e/ 6e worden, de jongelingen een jaar lang op ons Nederlandse hoogste niveau hebben kunnen meedraaien. Daar kan je op voortborduren, of misschien wel 1 verkopen en er wat voor terughalen om een betere balans te krijgen in het team.PSV-EHV schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:57:
[...]
Ik denk dat Feyenoord niet de ruimte heeft om een tussenjaar te nemen, gezien clubs als AZ, Utrecht, Vitesse ze echt op de hielen zitten. Als ze nou een enorm gat hadden met die clubs, dan had je daar voor kunnen kiezen als Feyenoord, nu staat er teveel op het spel. Het zou voor Feyenoord een doodsteek zijn als ze nou een seizoen 6de werden. Tegelijkertijd krijg ik wel enorme 2010/2011 vibes bij dit Feyenoord, hopelijk draaien ze een beter seizoen dan destijds.
Sterker nog, krijgt de jeugd een kans, en gaat dat goed, zie ik juist eerder dat het goed komt, dan als het nu ineens goed gaat draaien. Waarmee ik bedoel te zeggen, dat ik er meer vertrouwen in heb dat er wat lekken zijn gedicht als het in de loop van het seizoen beter gaat, en daarop voortgebouwd kan worden, dan als het nu ineens goed valt, want dan zijn er nog geen lekken gedicht en zijn we weer alleen met dit jaar bezig.
Nu accepteren dat het een tussenjaar wordt, kan ook leiden tot het inzicht dat het niet om het nu gaat, maar om de lange termijn.Dan eindigt AZ maar een keer boven Feyenoord, zolang ze in de onderlinge wedstrijden maar het onderspit delven, zegt dat ook niets over het 'afstaan aan je 3e plekje' aan die club, mits je volgend seizoen wel goed start en van de kleinere clubs blijft winnen.
Zolang het in de directiekamers niet opgelost is hoef je van Feyenoord weinig meer te verwachten. Er moet een hele grove bezem door het Dwaasgebouw. Die VVF maken de club kapot. En hoe het nu gaat met die Kuyt in een belangrijke rol achter de schermen is ook waanzinDeadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:05:
Ik kom niet dagelijks op de Feyenoord forumsLeon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:12:
[...]
Zolang het in de directiekamers niet opgelost is hoef je van Feyenoord weinig meer te verwachten. Er moet een hele grove bezem door het Dwaasgebouw. Die VVF maken de club kapot. En hoe het nu gaat met die Kuyt in een belangrijke rol achter de schermen is ook waanzin
En dat ben ik helemaal met je eens, dat tussenjaar zou veel beter voor ze zijn, maar dan moet men voor lief nemen dat de kans groot is dat Feyenoord 6de wordt. Ik denk alleen dat de aanhang daar niet heel blij van wordt, zeker omdat die zien dat het gat met Ajax en PSV groeit. Ik vraag me oprecht af hoe de harde kern van Feyenoord had gereageerd als er niemand gehaald was en dit jaar enkel jeugd opgesteld werd. Dat zou waarschijnlijk net zo goed in het verkeerde keelgat schieten.jbdeiman schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:10:
[...]
Mee eens, ik denk niet dat het gepland is, maar het moet wel erg snel gaan draaien wil het niet een tussenjaar worden.
En precies welke verdedigers zouden zich daaraan moeten optrekken? Bot en Arie is niet veel meer aan te leren, denk ook niet dat die in staat zijn bij een topper (topverdediger) aan te haken. Daarnaast heb je dan in de aanval nog steeds geen opties, daar zit ook een groot pijnpunt.
Het middenveld is prima bezet, de back-positities nu ook, maar voorin en centraal achter houdt het niet over.
[...]
Ik snap dat je dat zegt, aan de andere kant is het wel zo dat als ze nu 5e/ 6e worden, de jongelingen een jaar lang op ons Nederlandse hoogste niveau hebben kunnen meedraaien. Daar kan je op voortborduren, of misschien wel 1 verkopen en er wat voor terughalen om een betere balans te krijgen in het team.
Sterker nog, krijgt de jeugd een kans, en gaat dat goed, zie ik juist eerder dat het goed komt, dan als het nu ineens goed gaat draaien. Waarmee ik bedoel te zeggen, dat ik er meer vertrouwen in heb dat er wat lekken zijn gedicht als het in de loop van het seizoen beter gaat, en daarop voortgebouwd kan worden, dan als het nu ineens goed valt, want dan zijn er nog geen lekken gedicht en zijn we weer alleen met dit jaar bezig.
Nu accepteren dat het een tussenjaar wordt, kan ook leiden tot het inzicht dat het niet om het nu gaat, maar om de lange termijn.Dan eindigt AZ maar een keer boven Feyenoord, zolang ze in de onderlinge wedstrijden maar het onderspit delven, zegt dat ook niets over het 'afstaan aan je 3e plekje' aan die club, mits je volgend seizoen wel goed start en van de kleinere clubs blijft winnen.
Nu heeft de leiding dus besloten om de groei van de jeugd compleet te blokkeren door 2 transfervrije spelers te halen die 2 jaar nauwelijks gespeeld hebben, 1 speler te huren die 2 jaar nauwelijks gespeeld heeft en een middenvelder te halen die bij een club uit de Championship al nauwelijks aan de bak kwam. Toen ik begin deze zomer las dat Swansea Fer, Narsingh en Bony liet gaan, dacht al direct dat Feyenoord deze drie op zou rapen (2/3, 1 more to go).
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Zelfs dat niet, want Transfermarkt past de marktwaarde juist aan op de transfersom.Noiz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:08:
[...]
Zo te zien wordt de marktwaarde van de verhuurde spelers daarin opgeteld.
Uitgaande transfers is overigens ook niet gelijk, maar daar zit maar een miniem verschil in. Enige wat dat wil zeggen is dat er volgens Transfermarkt conform marktwaarde is betaald voor de uitgaande transfers.
Alles wat ik daarover heb gelezen is gebaseerd op een enkel geluid en dat is niet vanuit de mensen die het betreft. Dit is precies hetgeen waar ik in een vorig bericht op doelde. Kuyt heeft zijn contacten bij Liverpool een keer gebruikt, en daarmee die Johnston heeft binnengeloodst.DoeEensGek schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:18:
[...]
Ik kom niet dagelijks op de Feyenoord forums, wat is de rol verdeling achter de schermen? Ik heb gehoord dat Kuyt inderdaad een dikke vinger in de pap heeft. Maar net als van Bommel heb ik tijdens zijn carrière nooit echt inhoudelijke diepgang gehoord in zijn interviews. Gewoon harde werkers, harde voetballers maar tactisch geen hoogstandjes.
Daarna gaat het er alleen maar over dat hij van alles beslist en overal tegenaan bemoeid. Waar is dat nieuws op gebaseerd? (dan heb ik het niet over welke krant schreef dat, maar welke echte bron is daarvoor gebruikt zie ik nergens terug)
Dit is eigenlijk precies wat er bij Ajax een paar jaar geleden gebeurde, daar was ook alles fout, Overmars hield alleen maar de hand op de knip om de rekening te spekken, onrust en interne onenigheid enzovoorts. En al bij al was het helemaal niet zo heftig als tijden in de media werd genoemd, al besef ik ook heus wel, dat waar rook is ook vuur is, dus er is zeker wel e.e.a. aan de hand. Alleen weten we niet precies wat en daarom wordt er heel veel geraden en geschreven, zonder echte bronnen.
Tegenwoordig is er toch ook geen tijd meer voor een tussenjaar. Op het moment dat een jonge speler het goed doet, worden ze snel opgepikt. Tenzij je zelf als club leuk mee doet om de prijzen, blijven spelers langer.Deadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:05:
Toch is dan de vergelijking naar Ajax makkelijk gemaakt. Zij doen mee om de knikkers in de Eredivisie en vorig jaar in Europees verband het erg goed gedaan, waardoor het aantrekkelijk is voor spelers om te blijven/komen. Op het moment dat er een leuke Europese club komt, verwacht ik dat Kokcu zo weg is. Dus echt opbouwen zit er niet bij.
En ook bij antwerp is de wedstrijd voor dit weekend verplaatst.
https://www.rtlnieuws.nl/...tra-rust-voor-duel-met-az
Zou Club Brugge en Anderlecht nu ook door het lint gaan en ze betichten van competitievervalsing?DoeEensGek schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:53:
En ook bij antwerp is de wedstrijd voor dit weekend verplaatst.
Als ze AFC Anderlecht en Bruggenoord heten wellicht welCurva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:13:
[...]
Zou Club Brugge en Anderlecht nu ook door het lint gaan en ze betichten van competitievervalsing?
Volgens mij bedoelde hij Anderhoven.Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:33:
[...]
Als ze AFC Anderlecht en Bruggenoord heten wellicht wel
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja, dat is een betere inderdaad. Dus AFC antwerp wordt verzet. Anderhoven en Bruggenoord spreken van competitievervalsing.
Zou er op tweakers.be nu ook een topic helemaal los gaan?
Dus Anderhoven dubbel genaaid? Het is daar zo matig dat zelfs de trainer mee moet voetballen, duidelijk de schuld van de KNVB en AFC Antwerp. Die moeten bijspringen met hun pakhuis vol. Marc Vandenovermars heeft tenslotte gouden bergen binnengehaald.Qu3st schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:41:
Is Bruggenoord ook niet verzet vanwege de voorronde?
KBVB?Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:45:
[...]
Dus Anderhoven dubbel genaaid? Het is daar zo matig dat zelfs de trainer mee moet voetballen, duidelijk de schuld van de KNVB en AFC Antwerp. Die moeten bijspringen met hun pakhuis vol. Marc Vandenovermars heeft tenslotte gouden bergen binnengehaald.
Ondertussen is st Juste alweer geblesseerd. Goede verkoop geweest
Ondertussen in Feyenoord supporterskringen
"Gio/Stam stelt te weinig jeugd op!!"
Diezelfde supporters:
"Hoe oud is Elia? 35? Kan nog best! Terughalen!"
Diezelfde supporters:
Net op tijd, die Duitsers gebruiken des zeker niet de Verheijen methode.Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:49:
Ondertussen is st Juste alweer geblesseerd. Goede verkoop geweest![]()
Diezelfde supporters:
Hadden ze maar beter moeten doen en een Europees ticket moeten pakken. De KBVB heeft alleen maar oog voor belangrijke ploegen!Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:45:
[...]
Dus Anderhoven dubbel genaaid? Het is daar zo matig dat zelfs de trainer mee moet voetballen, duidelijk de schuld van de KNVB en AFC Antwerp. Die moeten bijspringen met hun pakhuis vol. Marc Vandenovermars heeft tenslotte gouden bergen binnengehaald.
AFCA en Bruggenoord inderdaad verplaatst.
Is er nou zoveel getrashed? Ik was nog aan het bijlezen maar kan de post waar ik gebleven was niet meer vinden.
Ten Hag rekent op Mazraoui dinsdag. Ik zou als Ajacied juist blijzijn dat ie niet meedoet. ZIyech mis je dan weer wel.
Verder heeft Feyenoord Emil Hansson aan Hannover gesleten. Scheelt weer salaris en het brengt 1 miljoen op. Helaas zit hetzelfde falende bestuur er nog dat midden in een crisis zit, dus er zal wel weer een 30+ er verlengd worden en een salarisupdate krijgen
Ten Hag rekent op Mazraoui dinsdag. Ik zou als Ajacied juist blijzijn dat ie niet meedoet. ZIyech mis je dan weer wel.
Verder heeft Feyenoord Emil Hansson aan Hannover gesleten. Scheelt weer salaris en het brengt 1 miljoen op. Helaas zit hetzelfde falende bestuur er nog dat midden in een crisis zit, dus er zal wel weer een 30+ er verlengd worden en een salarisupdate krijgen
Wie zal het dit keer zijn? Vermeer?Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:15:
Is er nou zoveel getrashed? Ik was nog aan het bijlezen maar kan de post waar ik gebleven was niet meer vinden.
Diverse posts zijn naar het Buitenland topic.Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:15:
edit:
Vind het eigenlijk wel kortzichtig, bedoel, vond het wel een talent en je laat hem nu voor 1mln gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 19-08-2019 20:27 ]
Nouja, hij heeft best kansen gehad, maar kon niet doorbreken. Je moet ook weer niet overdrijven met het hele talenten verhaal. Het blijft Feyenoord, niet RKC, hoe slecht het op het moment ook gaat.Deadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:26:
[...]
Vind het eigenlijk wel kortzichtig, bedoel, vond het wel een talent en je laat hem nu voor 1mln gaan.
Ik heb er namelijk nog best vertrouwen in dat de potentie van de club er echt wel een keer gaat uitkomen als ze een keer schoon schip maken op bestuurlijk vlak.
En direct die hele discussie doodDeadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:26:
[...]
Diverse posts zijn naar het Buitenland topic.
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 19-08-2019 20:45 ]
offtopic:
Ze hadden al eerder vandaag verplaatst horen te worden (eigenlijk had het daar moeten beginnen), maar ik zat nog in de auto van Landal Mont Royal naar huis toe
Dus ik draai zoveel mogelijk dingen in de avond de juiste route op.
Ze hadden al eerder vandaag verplaatst horen te worden (eigenlijk had het daar moeten beginnen), maar ik zat nog in de auto van Landal Mont Royal naar huis toe
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ben bang dat het niet gaat werken. Om CL voetbal in het Buitenland topic te doen.Outerspace schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:50:
offtopic:
Ze hadden al eerder vandaag verplaatst horen te worden (eigenlijk had het daar moeten beginnen), maar ik zat nog in de auto van Landal Mont Royal naar huis toeDus ik draai zoveel mogelijk dingen in de avond de juiste route op.
Nu wordt je voor elke discussie van het ene naar het andere topic gestuurd.Deadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:52:
[...]
Ben bang dat het niet gaat werken. Om CL voetbal in het Buitenland topic te doen.
Ajax doet het in mijn ogen niet slecht nationaal (ondanks Dolberg) en internationaal valt het ook nog mee tot dusver.
Hopelijk weer net zo'n mooi seizoen als vorig seizoen, zowel nationaal als internationaal!
Hopelijk weer net zo'n mooi seizoen als vorig seizoen, zowel nationaal als internationaal!
[ Voor 23% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-08-2019 21:33 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Is Dolberg nu officieel rond met een club of is het allemaal nog in onderhandeling?
Ben benieuwd of er nog wat gekocht gaat worden bij Ajax deze periode, heb altijd het gevoel dat Marc ergens nog een verrassing heeft zitten
Ben benieuwd of er nog wat gekocht gaat worden bij Ajax deze periode, heb altijd het gevoel dat Marc ergens nog een verrassing heeft zitten
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ajax heeft het zelf nog niet bevestigd maar die gaat wel weg, is ook al niet meer meegereisd naar Cyprus voor vanavond.
Op zich kun je prima met Tadic en Huntelaar af in de spits, en anders Traore.
Het middenveld kan nog wel een topper gebruiken. Marin staat er in omdat er niemand anders is, maar die is er nog niet echt klaar voor.
Het middenveld kan nog wel een topper gebruiken. Marin staat er in omdat er niemand anders is, maar die is er nog niet echt klaar voor.
Zo, even aangepast aan de nieuwe regelsOPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:26:
Ajax doet het in mijn ogen niet slecht nationaal (ondanks Dolberg) en internationaal valt het ook nog mee tot dusver.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Alvarez geeft aan zich middenvelder te voelen en daar liever speelt.dutchgio schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:10:
Ajax heeft het zelf nog niet bevestigd maar die gaat wel weg, is ook al niet meer meegereisd naar Cyprus voor vanavond.
Overigens zou Ziyech ook gewoon een goede optie zijn op het middenveld. Dan krijgt Promes meer kansen.
Bovendien gaat Noa Lang dan ook een plek in de rangorde opschuiven en die moet ook minuten gaan krijgen.
Fans van apoel, laten de wedstrijd vanavond waarschijnlijk links liggen wegens id controle.
[Twitter: https://twitter.com/DieuwkeWynia/status/1163406995808034817]dutchgio schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:10:
Je moet even de link openen, staat foto van Dolberg afgelopen zaterdag
[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 20-08-2019 12:03 ]
Quote van vi:
Maar we zullen het zien, hoop dat Ajax wint, zou heel belangrijk zijn voor Ajax en het Nederlandse voetbal (quotient).
@Martinusz Ajax zou er inderdaad goed aan doen een technische creatieve middenvelder aan toe te voegen met inzicht en een goede pass. Marin lijkt me meer ook een hakker?
Dat is volgens mij net nou een tegenstander die Ajax niet ligt. Voorin voetballen en dan de counter om de oren krijgen. Huntelaar maar in de basis lijkt me handig.De voortekenen wijzen erop dat APOEL zich in gaat graven tegen Ajax. Bovendien toonden de Cyprioten zich in de vorige ronde tegen Qarabag uiterst effectief
Maar we zullen het zien, hoop dat Ajax wint, zou heel belangrijk zijn voor Ajax en het Nederlandse voetbal (quotient).
@Martinusz Ajax zou er inderdaad goed aan doen een technische creatieve middenvelder aan toe te voegen met inzicht en een goede pass. Marin lijkt me meer ook een hakker?
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 20-08-2019 12:08 ]
hmm, beetje sensatiezoeken, terwijl hij gewoon zit te pokomon-go-en of iets dergelijks.Martinusz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:02:
[...]
[Twitter]
Je moet even de link openen, staat foto van Dolberg afgelopen zaterdag
Dit is natuurlijk alleen speculatie en dromen, maar het zou wat zijn...
Mocht het daadwerkelijk zo ver komen, dan vraag ik mij af wat hij zou moeten kosten en wat voor een salaris hij zou willen. Als hij met 4 miljoen tevreden is, dan zou het best een optie kunnen zijn om hem te halen voor +/- 15 miljoen. Vooral nu Dolberg waarschijnlijk ook nog gaat vertrekken.. Heeft nu de mooie leeftijd van 32 jaar, dus kan echt nog wel een paar seizoenen mee.
Stel je voor in de aanval dat je de keus hebt uit Ziyech, Tadic, Huntelaar, Suarez, Neres en Promes..
Daar kun je gewoon 2x een fatsoenlijke aanval mee opstellen..
Poeh ik zit te bedenken hoe je de spelers dan zou moeten opstellen..
Bron: https://www.vtbl.nl/nieuw...na-wil-van-luis-suarez-af'FC Barcelona wil van Luis Suárez af
FC Barcelona wil er de komende dagen alles aan doen om Neymar terug te halen. De Catalanen proberen nu geld bij elkaar te krijgen om die transfer mogelijk te maken. Dit zou Luis Suárez zomaar eens de kop kunnen kosten.
Dat meldt het Italiaanse Tuttosport. Barcelona heeft Suárez naar verluidt zelfs al aangeboden bij Juventus. De Italianen zitten echter niet te wachten op de spits, aangezien zij hun pijlen hebben gericht op Mauro Icardi van Inter.
Wellicht dat Ajax deze transfermarkt nog toe kan slaan door Suárez naar Amsterdam te halen. De Uruguayaan heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit terug te willen keren bij Ajax. Onlangs schreef de spits nog op Twitter dat Ajax de beste beslissing in zijn carrière was
Suárez kwam in het verleden 159 wedstrijden uit voor Ajax en was in die periode uiterst succesvol. De Zuid-Amerikaan scoorde 111 keer en was ook nog eens goed voor 68 assists.
Mocht het daadwerkelijk zo ver komen, dan vraag ik mij af wat hij zou moeten kosten en wat voor een salaris hij zou willen. Als hij met 4 miljoen tevreden is, dan zou het best een optie kunnen zijn om hem te halen voor +/- 15 miljoen. Vooral nu Dolberg waarschijnlijk ook nog gaat vertrekken.. Heeft nu de mooie leeftijd van 32 jaar, dus kan echt nog wel een paar seizoenen mee.
Stel je voor in de aanval dat je de keus hebt uit Ziyech, Tadic, Huntelaar, Suarez, Neres en Promes..
Poeh ik zit te bedenken hoe je de spelers dan zou moeten opstellen..
code:
1
2
3
4
| ------Neres-Suarez-Ziyech------ -------------Tadic------------- ---------vd Beek--Blind-------- -Nico-Martinez-Alvarez-Veltman- |
[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 20-08-2019 12:38 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Helaas zie ik het alleen niet gebeuren, dit soort geruchten heb je elke keer met oud spelers van Ajax, maar puntje bij paaltje komt maar een enkeling terug of te laat terug.Gynnad schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:34:
Dit is natuurlijk alleen speculatie en dromen, maar het zou wat zijn...
[...]
Bron: https://www.vtbl.nl/nieuw...na-wil-van-luis-suarez-af
Stel je voor in de aanval dat je de keus hebt uit Ziyech, Tadic, Huntelaar, Suarez, Neres en Promes..Daar kun je gewoon 2x een fatsoenlijke aanval mee opstellen..
Denk ook niet dat ze voor 15 miljoen akkoord gaan
De vraag is natuurlijk hoeveel wil een Luis Suarez inleveren. Hij zit nu op dik 15 miljoen en een contract tot medio 2021.Gynnad schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:34:
, dan vraag ik mij af wat hij zou moeten kosten en wat voor een salaris hij zou willen.
Terug naar fc Groningen!
Daar missen ze nu " toevallig" iemand die kan scoren.
Win win situatie!
Daar missen ze nu " toevallig" iemand die kan scoren.
Win win situatie!
Kijken of Barca de eerste twee jaar wil mee betalen aan zijn salaris.strafschop schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:49:
[...]
De vraag is natuurlijk hoeveel wil een Luis Suarez inleveren. Hij zit nu op dik 15 miljoen en een contract tot medio 2021.
@Gynnad ik ga niet eens klikken. Dat gun ik dergelijke rioolclickbaitartikelsites niet. 
Marin is dat op zich wel, maar nog moet wat los komen. De vraag is of dat snel genoeg gaat en hij creatief genoeg is.Harribo schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:04:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij staat volgens mij nu ook wat verdedigender dan zijn rol bij Standaard was, waar hij meer een 8/box-to-box speler was en nu meer vanuit een 6 positie moet spelen. Dus niet heel gek dat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe positie en dan ook nog aan een ander team, het was wat anders geweest als hij al bij Ajax speelde en dan aan een nieuwe positie moest wennen.Gonadan schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:47:
Marin is dat op zich wel, maar nog moet wat los komen. De vraag is of dat snel genoeg gaat en hij creatief genoeg is.
offtopic:
Ik hoop dat het nu al hier mag en niet pas vanaf vanavond. En anders excuses @Outerspace
Ik hoop dat het nu al hier mag en niet pas vanaf vanavond. En anders excuses @Outerspace
Maar ik hoop niet dat Marin vanavond wordt vervangen door Mazaroui zoals Verweij verwacht, want die speelde de laatste wedstrijden op het middenveld meer als een blinde postbode in plaats van een 6 naast Blind door alleen maar met de bal te lopen en daardoor de bal te lang vast te houden en uiteindelijk kwijt te raken waardoor er snelle en scherpe counters kwamen van o.a. PAOK. En juist counters kunnen je tegen Apoel pijn doen aangezien dat sowieso hun hele strijdplan is, dus liever een Marin die gewoon goed rond passt en nog beetje moet wennen dan een Mazaroui die te lang rond loopt met de bal aan de voet en hem dan kwijt raakt.
Klopt. In feite is hij meer een vervanger van Donny dan een zes.Pompi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:56:
Hij staat volgens mij nu ook wat verdedigender dan zijn rol bij Standaard was, waar hij meer een 8/box-to-box speler was en nu meer vanuit een 6 positie moet spelen. Dus niet heel gek dat hij nog moet wennen aan zijn nieuwe positie en dan ook nog aan een ander team, het was wat anders geweest als hij al bij Ajax speelde en dan aan een nieuwe positie moest wennen.
Blinde postbode.offtopic:
Maar ik hoop niet dat Marin vanavond wordt vervangen door Mazaroui zoals Verweij verwacht, want die speelde de laatste wedstrijden op het middenveld meer als een blinde postbode in plaats van een 6 naast Blind door alleen maar met de bal te lopen en daardoor de bal te lang vast te houden en uiteindelijk kwijt te raken waardoor er snelle en scherpe counters kwamen van o.a. PAOK. En juist counters kunnen je tegen Apoel pijn doen aangezien dat sowieso hun hele strijdplan is, dus liever een Marin die gewoon goed rond passt en nog beetje moet wennen dan een Mazaroui die te lang rond loopt met de bal aan de voet en hem dan kwijt raakt.
Helemaal eens. Één van de redenen dat Blind het zo lastig had op het middenveld is omdat Mazraoui zo'n beetje naast Donny ging staan wachten tot er opgebouwd was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De vraag is nu meer of je moet proberen Marin om te scholen/aan te passen en Donny gewoon rondom de spits te laten staan of dat je Donny iets naar achter moet halen en Marin meer naar voren waardoor je met twee "10s" speelt en Blind op 6. Bij het ene scenario heeft de ene meer profijt dan de ander en andersom, lastige afweging voor ten Hag maar hij ziet ze op de training dus je zou denken dat hij een betere beslissing kan nemen dan wij.Gonadan schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:59:
[...]
Klopt. In feite is hij meer een vervanger van Donny dan een zes.
Tja, zo kwam het echt op mij over. Als een postbode/pakjesbezorger die op pad gaat zonder te weten waar hij naar toe moet en dan maar doelloos rondloopt.Blinde postbode.
En Mazraoui heeft ook te veel oog alleen voor Ziyech, dat werkt prima als hij RB staat, maar op 6 moet je gewoon 2 kanten op, je moet daar de beste kant kiezen op dat moment. Hij is heel erg geneigd om alles aan Ziyech te geven.
Ik denk niet dat je Marin hoeft om te scholen, die is qua spel niet zo enorm vooruit gericht als Donny is, geen echte 10 dus. Die jongen moet gewoon nog wennen aan het Ajax spel maar komt er wel en gaat zn rol wel vinden binnen de huidige tactiek.Pompi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:10:
[...]
De vraag is nu meer of je moet proberen Marin om te scholen/aan te passen en Donny gewoon rondom de spits te laten staan of dat je Donny iets naar achter moet halen en Marin meer naar voren waardoor je met twee "10s" speelt en Blind op 6. Bij het ene scenario heeft de ene meer profijt dan de ander en andersom, lastige afweging voor ten Hag maar hij ziet ze op de training dus je zou denken dat hij een betere beslissing kan nemen dan wij.
[...]
Tja, zo kwam het echt op mij over. Als een postbode/pakjesbezorger die op pad gaat zonder te weten waar hij naar toe moet en dan maar doelloos rondloopt.
Moet dit niet in het buitenlandse voetbal topic? Als het om vanavond gaat wel, anders niet? 
Van mij mag Mazraoui lekker banken even!
[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 20-08-2019 15:29 ]
Nee hoeft niet meerVos schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:28:
Moet dit niet in het buitenlandse voetbal topic? Als het om vanavond gaat wel, anders niet?
Mazraoui mag van mij best RB staan, maar niet op 6 in ieder geval. Veltman zal wel RB staan en Schuurs centraal?
Dat zou dus wéér een aanpassing zijn tov de laatste keer. Van mij mogen Maraoui en Veltman lekker de bank warm houden. Ik las op de vorige pagina's wel iets over de ervaring van Veltman. Enerzijds waar, maar aan de andere kant levert het ook een hoop onbesuisdheid en domme overtredingen tegen op.Martinusz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:30:
[...]
Nee hoeft niet meer-> https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59762584
Mazraoui mag van mij best RB staan, maar niet op 6 in ieder geval. Veltman zal wel RB staan en Schuurs centraal?
Jij zou dan gewoon Dest op RB zetten?Curva schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:39:
[...]
Dat zou dus wéér een aanpassing zijn tov de laatste keer. Van mij mogen Maraoui en Veltman lekker de bank warm houden. Ik las op de vorige pagina's wel iets over de ervaring van Veltman. Enerzijds waar, maar aan de andere kant levert het ook een hoop onbesuisdheid en domme overtredingen tegen op.
Ook prima, maarja je hebt wel twee RB's tot je beschikking met allebei CL ervaring...lastig.
Ben benieuwd wanneer Alvarez meer speeltijd krijgt, die zou natuurlijk ook op 6 kunnen staan, Blind op links (ik heb hem liever op 6 maar goed) en Donny rechts. Achterin Martinez met Schuurs.
Ja, Dest. Het is niet zo dat we tegen een geslepen Europese grootmacht spelenMartinusz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:03:
[...]
Jij zou dan gewoon Dest op RB zetten?
Ook prima, maarja je hebt wel twee RB's tot je beschikking met allebei CL ervaring...lastig.
Ben benieuwd wanneer Alvarez meer speeltijd krijgt, die zou natuurlijk ook op 6 kunnen staan, Blind op links (ik heb hem liever op 6 maar goed) en Donny rechts. Achterin Martinez met Schuurs.
Ik hoop dat Alvarez snel meer speeltijd krijgt, volgens mij kan die wel wat. Daarbij heb ik liever Blind achterin. Die brengt wat meer rust en kan de lijnen uitzetten, wie er naast hem staat maakt mij niet zoveel uit; Martinez of Schuurs (of zelfs Alvarez), als het maar geen Veltman is
Om dan de opstelling helemaal af te maken, vind ik het middenveld nog steeds niet compleet. Aangezien de beide backs nog niet volledig thuis geven, moet Ziyech naar het middenveld. Hij duikt toch al continu naar het midden. Doordat Ziyech als buitenspeler naar binnen trekt, is de rechtsbuiten positie onbezet. Dest kwam vaak eroverheen, maar de andere backs die er stonden niet. Ook vind ik Marin en Donny dezelfde soort spelers. De zekere gelijkenis die ze hebben, is dat ze beide bediend willen worden en niet de steekpass gever zijn. Daarom zou ik Ziyech op 10 zetten. Hunt in de spits en Tadic vanaf de flank. Zelfs zouden Tadic en Ziyech nog kunnen wisselen.
Ten Hag gaf laatst in een interview wel iets 'aparts' aan. Ik weet niet meer hoe het exact zat, maar iemand van VVV was volgens mij zijn tegenstander (een back van Ajax) telkens kwijt. Die ging centraal naar het middenveld. Ten Hag gaf daar een leuke reactie op en dat zijn beoogde speelwijze steeds meer zichtbaar is. Ik ben alleen benieuwd wat hij hiermee probeert te bereiken? Zoveel mogelijk mensen centraal? Want de buitenspelers duiken ook al naar binnen.
Wie weet ben ik te kritisch
[ Voor 39% gewijzigd door Curva op 20-08-2019 16:39 ]
Ik zou tegen die Cyprioten een klassieke 3-4-3 gaan spelen. In een ruitvorm op het middenveld.
Waarom? Je speelt tegen APOEL. Het is geen Real, Juventus of Liverpool waar ze tegen moeten voetballen, dus dan is een 4e verdediger in mijn optiek overbodig. Voorwaarde is wel, dat Ajax het spel moet gaan maken en de tegenstander moet laten rennen.
Mijn voorspelling: 0-3 voor Ajax.
Waarom? Je speelt tegen APOEL. Het is geen Real, Juventus of Liverpool waar ze tegen moeten voetballen, dus dan is een 4e verdediger in mijn optiek overbodig. Voorwaarde is wel, dat Ajax het spel moet gaan maken en de tegenstander moet laten rennen.
Mijn voorspelling: 0-3 voor Ajax.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.