Prima assist larsson
Met dank aan de knip bij FeyenoordNapo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:56:
Wow, wat een uitbraak van Abass en net afgemaakt!
We kleineren niet andere clubs/ spelers, ondanks de
[ Voor 18% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2019 22:40 ]
XXXVI
Natuurlijk helpt dat wel mee ja. De bal krijg je in je voeten geschoven van Larsson en de verdediging is zwak maar alsnog prima ingeschoten na zo'n uitbraak. Feyenoord tot nu toe wel de ploeg die meer druk zet maar dan zo knullig een doelpunt tegen krijgt.
Feyenoord is niet om aan te zien. Wat een traag voetbal. Hoop dat ze lekker op hun bek gaan en hoop ook zo erg dat Botteghin en Van Der Heijden weggaan.
Naar wie? Denk je soms dat er een KKD club is die hun voor de bank wil halen?Grudgie schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:07:
Feyenoord is niet om aan te zien. Wat een traag voetbal. Hoop dat ze lekker op hun bek gaan en hoop ook zo erg dat Botteghin en Van Der Heijden weggaan.
heb trouwens 2-1 voor Utrecht, ben bang dat ik er weer eens naast zit.
Doe je ze toch gratis weg bij een zak aardappelen. Ben je er mooi vanaf.
Zou ik ook doen, maar heb het gevoel dat Troost ze alleen voor geld laat gaan.Grudgie schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:10:
Doe je ze toch gratis weg bij een zak aardappelen. Ben je er mooi vanaf.
Feyenoord is een factor drie zwakker dan ik had ingeschat. Ik heb zo’n vermoeden dat Utrecht hier met de winst er van door gaat.
Je zou toch verwachten dat dit centrale duo met al die tijd dat ze al trainen toch iets beter zouden worden.
maar heb het gevoel dat ze eerder slechter worden met het jaar.
maar heb het gevoel dat ze eerder slechter worden met het jaar.
@Deadsy
Het is gewoon te traag voor het voetbal dat Stam wil spelen. Dat was al de hele voorbereiding zo en daar hoef ik deze pot niet eens voor te zien.
Het is gewoon te traag voor het voetbal dat Stam wil spelen. Dat was al de hele voorbereiding zo en daar hoef ik deze pot niet eens voor te zien.
Ja, het verrast niet. Maar wel zuur om te zien. Ze spelen bij vlagen echt wel ok. Maar ze worden compleet niet gevaarlijk
het begin van achterin.Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:40:
Ja, het verrast niet. Maar wel zuur om te zien. Ze spelen bij vlagen echt wel ok. Maar ze worden compleet niet gevaarlijk
Als het centrum beter zou zijn dan zou het middenveld denk ik meer risico durven nemen. Dan zou de aanval wat vaker de bal krijgen
Als je ziet dat Stam maar vast blijft houden aan Botteginh en Van de Heijden, vraag je je toch af hoe slecht die Geertruida eigenlijk is.
Verdediging is gewoon veel en veel te langzaam. Knal die Le en een willekeurige andere verdediger er in. Veel slechter dan nu wordt het niet.
Verdediging is gewoon veel en veel te langzaam. Knal die Le en een willekeurige andere verdediger er in. Veel slechter dan nu wordt het niet.
Ik heb het idee bij die vlagen dat ze niet op één lijn zitten. Op een enkele aanval na totaal niet goed afgestemd op elkaar. Dat schot van Berghuis van rand zestien, dat was een goede aanval! Die hij zelf opzette.Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:40:
Achterin is echt om te schamen. Wat zwak, die worden daar door 1 speler van Utrecht lastig gevallen en verliezen nog de bal. Terwijl Utrecht ook niet sterk is. Veel harde duels, niet echt een tactisch sterk team.
Slecht gekeept. Fout keeper, korte hoek mag er nooit zo in natuurlijk.
Utrecht kan alleen maar verdedigen en counteren. En zijn door Feyenoord zelf aan die voorsprong geholpen.
Maar dat Utrecht niet al te best is wisten we na de kwalificatiefaal van de EL al natuurlijk.
Maar dat Utrecht niet al te best is wisten we na de kwalificatiefaal van de EL al natuurlijk.
Utrecht krijgt rustig de tijd op het middenveld van feyenoord, niet dat je druk zou zetten...
[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 18-08-2019 19:49 ]
Voor mijn poule ook. Maar laat Feyenoord er nog maar 1 maken.Deadsy schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:16:
Utrecht moet nog 1x scoren
AZ is er ook achter dat Clasie waardeloos is. Hij wordt gewisseld
[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2019 18:19 ]
Haha, ik ben niet de enige met 1-2 dus in z'n poule
Ik dacht zet hem ook maar eens aan, 't lijken wel 2 kelderklasse teams in hun eerste oefenwedstrijd. Lijken echt helemaal leeg
Ik zie PSV eigenlijk wel punten laten liggen in Almelo, de wens is alleen vaak de vader van de gedachteExocet schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:47:
En Ajax weer bovenaan, tenzij PSV met 6 goals verschil wint.
XXXVI
Ie is in ieder geval een directe versterking. Dat scheelt al een slok op een borrel. Eigenlijk is de voorbereiding nu begonnen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als Stam met een normaal centrum en zonder Kelly en Larsson was begonnen had je dit gewonnen. Utrecht was redelijk onmachtig.ph4ge schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:50:
Ie is in ieder geval een directe versterking. Dat scheelt al een slok op een borrel. Eigenlijk is de voorbereiding nu begonnen.
Kokcu was al een vooruitgang geweest. Jorgensen wordt ook gemist (en misschien Toornstra een klein beetje) Er is nu gewoon geen target man voorin.
Berghuis was om te huilen.
Bijna 1-0 Heracles... ach jah. Laat Ajax maar bovenaan staan en blijven.
Die groene shirts van psv helpen ook niet echt mee, lijkt wel camouflage kledingQu3st schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:03:
Ik zie nog niet echt wie nou wie is. Lekkere pyro party
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ze zien elkaar ook niet, helpt dus nog niet meegws24 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:06:
[...]
Die groene shirts van psv helpen ook niet echt mee, lijkt wel camouflage kleding.
Als nou één team met die lelijke felgele schoenen zou spelen helpt dat misschien al wat ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat een waardeloze keeper bij Heracles. Eerst een 3 tegen 1 verkloten doordat ie niet normaal uit kan schieten en nu in slow motion duiken
Heracles zeer zwak tot nu dit seizoen. Mooie poeier van Bergwijn, PSV veel en veel beter.
En dat terwijl ze het laatst nog moeilijk hadden met de nr 8 van Noorwegen
En dat terwijl ze het laatst nog moeilijk hadden met de nr 8 van Noorwegen
Als Dessers iets scherper speelt scoort ie al 2 keer. Maar ja, oabhierom zal ie wel bij Heracles spelen en niet in de top.
Moeten ze wel opschieten, de competitie begint 1 september.ph4ge schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:50:
Eigenlijk is de voorbereiding nu begonnen.
Voorzetten van Heracles zijn wel oerend slecht. De statistieken van op goal schieten zijn ze ook verleerd.
Lol penalty. Nooit he.
Dat was zekerrrr niet hand uitgestoken laat staan dat ie hem zag.
Dat was zekerrrr niet hand uitgestoken laat staan dat ie hem zag.
[ Voor 60% gewijzigd door Typhone op 18-08-2019 20:41 ]
Die commentator... Hoezo zit het mee? Dit is geen onterechte niet gegeven penalty
Kortom, als je je arm tegen je lichaam houd mag je gewoon hands maken. Waarom was de bal op de arm van Dumfries dan hands eerder?
Die kerel zag de bal niet eens omdat ie doorschoot. Nooit een pingel dus.
Ondanks je verdere uitleg, vatten de meesten deze post op als Troll. Niet doen
[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2019 22:29 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Arm langs het lichaam zal in weinig situaties een penalty opleveren ja. Of je moet het op de een of andere manier toch nog expres weten te doen.Zingo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:42:
Kortom, als je je arm tegen je lichaam houd mag je gewoon hands maken. Waarom was de bal op de arm van Dumfries dan hands eerder?
Welke club zou dat dan zijn en wat wil je hier precies mee zeggen?
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2019 22:29 . Reden: Quote aangepast ]
In aanvallende positie de bal met je arm raken, is altijd een overtreding.Zingo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:42:
Wissel de Merkel eens, die was al niet fit en dat is te zien ook. Allemachtig wat speelt die slecht.
Kortom, in mijn ogen een onzinregel. Het is of hands of niet, maar dat onzin verschil tussen aanval en verdediging moet niet bestaan.Capacitor schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:45:
[...]
In aanvallende positie de bal met je arm raken, is altijd een overtreding.
Meteen bevestigd dankzij Sadilektoolkist schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:45:
[...]
Arm langs het lichaam zal in weinig situaties een penalty opleveren ja. Of je moet het op de een of andere manier toch nog expres weten te doen.
Heracles kan wel machtig mooi voetbal laten zien. Jammer dat de laatste voorzet zo brak is telkens.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Van dat laatste hebben wel meer clubs last vanQuad schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:49:
Heracles kan wel machtig mooi voetbal laten zien. Jammer dat de laatste voorzet zo brak is telkens.
Tja, maar zo zijn nu eenmaal de regels dit seizoen. Het is een kloteregel zeker. Alleen altijd de bal tegen een hand of arm is een handsbal gaat niet lukken, want dan krijg je die vreselijk aangeschoten handsballen, dat ze er naar op zoek gaan.Zingo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:47:
[...]
Kortom, in mijn ogen een onzinregel. Het is of hands of niet, maar dat onzin verschil tussen aanval en verdediging moet niet bestaan.
Je moet er helaas mee leven dit seizoen.
Er staat dat de VAR, zijn beslissingen niet objectief neemt, maar dat er totale willekeur is, of te wel, de ene keer wel de andere keer niet.Napo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:45:
[...]
Als iemand om verheldering vraagt, hoef je niet op de man te reageren
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2019 22:30 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik denk dat ie Fortuna Sittard bedoeld van vorige weekNapo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:45:
[...]
TR maken is voldoende
Wellicht is het goed om te schrijven wat je bedoelt want laten we jouw post eens ontleden:Er staat dat de VAR, zijn beslissingen niet objectief neemt, maar dat er totale willekeur is, of te wel, de ene keer wel de andere keer niet.
Wijzende naar waarschijnlijk de uitkomst van de VAR aangezien de scheidsrechter al een beslissing had genomen om een strafschop toe te kennen.carpebios schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:44:
Wat een willekeur.
Hier verwijs je naar een andere ploeg - waar ik het een club noem - die net zoals PSV, in dit geval een strafschop toegewezen krijgt. De VAR breekt hier in waarbij je de perceptie wekt dat bij een andere club de VAR wellicht niet ingrijpt.
Als je zegt dat de VAR willekeurige beslissingen neemt dan kan je dat ook zo benoemen, dat zou ik namelijk ook onderkennen. Het erbij halen van andere clubs geeft aan dat je scheidsrechters partijdig acht (iets wat ze helaas ook soms zijn waardoor grotere clubs bevoordeeld worden in wedstrijden). Als je dat doet, benoem het dan ook gewoon of haal het niet aan.
[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2019 22:32 ]
Ohjee de discussie met bijzinnen is weer geopend.
* Typhone Michael Jackson popcorn smiley zoekt
Scheidsrechters doen het vandaag goed dus niet zo mekkeren people. Met name Polletje floot sterk bij Feyenoord.
Zo dik statistiekje: PSV al 43 wedstrijden na een 0-1 bij rust ongeslagen.
* Typhone Michael Jackson popcorn smiley zoekt
Scheidsrechters doen het vandaag goed dus niet zo mekkeren people. Met name Polletje floot sterk bij Feyenoord.
Zo dik statistiekje: PSV al 43 wedstrijden na een 0-1 bij rust ongeslagen.
[ Voor 58% gewijzigd door Typhone op 18-08-2019 21:04 ]
Dichttimmeren kan PSV blijkbaar wel, alhoewel ik nooit ècht het idee heb de laatsre jaren dat de defensie nou zo goed is van PSV. Zal wel aan mij liggen.
Edit: Beetje afwezig geweest de laatste weken ivm verhuizing, hoop vanaf volgende week weer wat regelmatiger hier te zijn. Altijd leuk, meebabbelen met de schijn dat ik er iets van weet.
Edit: Beetje afwezig geweest de laatste weken ivm verhuizing, hoop vanaf volgende week weer wat regelmatiger hier te zijn. Altijd leuk, meebabbelen met de schijn dat ik er iets van weet.
[ Voor 38% gewijzigd door Maarten_E op 18-08-2019 21:22 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vandaag issie niet heel erg dichtgetimmerd maar Heracles is niet scherp. PSV voorin wel.
Dat bedoel ik. Is de tegenstander dan zo zwak in het terugkomen, of is het meer geluk dan wijsheid? Wel apart dat zo'n statistiek dan wel staat blijkbaar. Over hoeveel jaar is dat? Vanaf 1913, dan snap ik het wat meer..Typhone schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:22:
Vandaag issie niet heel erg dichtgetimmerd maar Heracles is niet scherp. PSV voorin wel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sinds de wissel Ihattaren/Hendrikx zie je meteen het PSV van eind vorig seizoen: slap en (te) verdedigend.
6x geel bij PSV
. En geen rood. Ook een kunst. PSV hoeft niet bang te zijn though. Heracles is offensief zo godsgruwelijk slecht dat die voor open goal nog geen bal erin schieten. Dreigend wel maar elke eindpass of schot is knudde.
Was het zo'n schoppartij? Heb de tweede helft niet gezien
Nee gewoon domme, nutteloze overtredingentoolkist schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:48:
Dat viel nog wel mee. Ook geen onterechte gele kaarten aangezien het wel allemaal overtredingen zijn waar je geel voor kan geven. Wel zijn ze soms wellicht wat snel gegeven.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:48:
Ik kan mij voorstellen dat het voor de aanwezige toeschouwers een pot voetbal op zondagavond om 20u wel laat kan zijn, maar voor de TV kijker is dit wel een hele fijne zondagavond tijdsbesteding.
Van mij mag dit erin blijven.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee scheids wappert snel met geeltoolkist schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:48:
7x rood was leuker geweest ... gemiste kans dus.
Haha de hand van van Bommel wordt al zichtbaarOPSLAGHOND schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:57:
7x rood was leuker geweest ... gemiste kans dus.
Maar even: PSV kreeg zowat de meeste hoon maar klappen wel even Heracles met 0-2 van de mat. En alle clubs waar je iets van zou verwachten vandaag of gisteren geven niet thuis.
[ Voor 29% gewijzigd door Typhone op 18-08-2019 22:11 ]
Vond je VVV dan zoveel minder dan Heracles?Typhone schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:00:
[...]
Haha de hand van van Bommel wordt al zichtbaar.
Maar even: PSV kreeg zowat de meeste hoon maar klappen wel even Heracles met 0-2 van de mat. En alle clubs waar je iets van zou verwachten vandaag of gisteren geven niet thuis.
Ik vind PSV erg wisselvallig overkomen, ik ben blij dat ze winnen, maar heb het idee dat er geen vastigheid in zit.
Ik snap het gezeik ook niet. Gooi niet de uitzondering erin maar gewoon standaard.Quad schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:50:
Ik kan mij voorstellen dat het voor de aanwezige toeschouwers een pot voetbal op zondagavond om 20u wel laat kan zijn, maar voor de TV kijker is dit wel een hele fijne zondagavond tijdsbesteding.
Blijft bizar dat we twee wedstrijden tegelijkertijd uitzenden. Nergens voor nodig. Speel gewoon van 12-22uur savonds. Kan je 5 wedstrijden kwijt. En dan op zaterdag drie en vrijdag 1.
Dolberg toch naar Nice? Ik vind het jammer dat hij nooit is teruggekomen van zijn blessure, maar dit is wel een prima oplossing zo. Misschien een terugkoopclausule? Het is wel Marc die onderhandelt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Bij Feyenoord zaten er aardig wat spelers flink doorheen.
Zijn ze daar misschien vergeten om de trainings intensiteit aan te passen aangezien ze nu al weken 2 wedstrijden per week spelen?
Want het is nu niet alsof ze elke wedstrijd 90min er vol tegenaan gaan.
Zijn ze daar misschien vergeten om de trainings intensiteit aan te passen aangezien ze nu al weken 2 wedstrijden per week spelen?
Want het is nu niet alsof ze elke wedstrijd 90min er vol tegenaan gaan.
En ze schijnen 20 miljoen te willen betalen.Outerspace schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:47:
Dolberg toch naar Nice? Ik vind het jammer dat hij nooit is teruggekomen van zijn blessure, maar dit is wel een prima oplossing zo. Misschien een terugkoopclausule? Het is wel Marc die onderhandelt.

Joostje123 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:35:
[...]
Ik snap het gezeik ook niet. Gooi niet de uitzondering erin maar gewoon standaard.
Blijft bizar dat we twee wedstrijden tegelijkertijd uitzenden. Nergens voor nodig. Speel gewoon van 12-22uur savonds. Kan je 5 wedstrijden kwijt. En dan op zaterdag drie en vrijdag 1.

Een echt antwoord van een TV supporter zeg. Dit is zo onwijs waardeloos! Fijn om naar Eindhoven te moeten als er om 12:15 gespeeld moet worden, dan mag ik van geluk spreken als ik mijn wekker een halfuur later zet dan normaal (05:45) en als de wedstrijd om 20:00, mag ik van geluk spreken als ik om 03:00 in bed lig.
3 a 4 tijden over een heel weekend is zat. Zo kan je als supporter tenminste buiten de tijden nog wat plannen. Nu is er geen touw aan vast te knopen.
PSN: Curvaa_
Wat nog op kan lopen naar 25 miljoen.. Dan lijkt mij de keuze niet zo heel erg moeilijk eerlijk gezegd. Drie seizoenen geleden was hij fantastisch, maar daarna alleen nog maar sporadisch die geniale momenten gezien.OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 01:21:
[...]
En ze schijnen 20 miljoen te willen betalen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Feyenoord
Kelly

Kelly

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Jammer zeker, maar je zag aan alles dat die jongen niet op zijn plek is de laatste 1,5 jaar, ik vraag mij af of hij überhaupt ergens gaat aarden.Outerspace schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:47:
Wat mij nog meer verbaast is dat er ik dat stukje staat dat hij geen vertrouwen meer zou voelen

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik heb geen idee waar je vandaan komt.Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 06:56:
[...]
![]()
![]()
Een echt antwoord van een TV supporter zeg. Dit is zo onwijs waardeloos! Fijn om naar Eindhoven te moeten als er om 12:15 gespeeld moet worden, dan mag ik van geluk spreken als ik mijn wekker een halfuur later zet dan normaal (05:45) en als de wedstrijd om 20:00, mag ik van geluk spreken als ik om 03:00 in bed lig.
3 a 4 tijden over een heel weekend is zat. Zo kan je als supporter tenminste buiten de tijden nog wat plannen. Nu is er geen touw aan vast te knopen.
Maar wat is het verschil op zaterdag heb je toch ook wedstrijden die beginnen pas om kwart voor 9.
Ik ben vaak genoeg naar uitwedstrijden gegaan. Maar ja ik kies ze uit. Maar je speelt de wedstrijden niet voor het uitpubliek.
En die 20 duizend supporters die gemiddeld in een stadion zitten wegen natuurlijk minder op dan de 200-400 duizend tv kijkers.
Hij was de beste Feyenoorder samen met Fer.
En nee dat zeg ik niet sarcastische speelde gewoon goed behalve deze 2 idioten ballen.
Maar idioot dat Utrecht er niet overheen ging de laatste 20minuten speelde Feyenoord met drie lijken en de rest zat er ook tegen aan.
VI schrijft hetzelfde, al zijn die tegenwoordig ook aardig van de plagiaat.Martinusz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 07:55:
Jammer zeker, maar je zag aan alles dat die jongen niet op zijn plek is de laatste 1,5 jaar, ik vraag mij af of hij überhaupt ergens gaat aarden.
Wat mij nog meer verbaast is dat er ik dat stukje staat dat hij geen vertrouwen meer zou voelenik mag hopen dat het een zelf verzonnen stukje is van de kwaliteitskrant, maar als hij er echt zo over denkt kan hij beter even een spiegel kopen. Hij werd keer op keer opgesteld, maar faalde zelf.
Hij schijnt aan te geven dat hij het gevoel heeft niet goed in de speelstijl te passen. Goed dat hij daar achter komt, dat wisten wij al jaren.
Qua vertrouwen snap ik het wel. Als ik zie wat hij uit straalt heeft hij onvoorwaardelijk vertrouwen nodig om er mentaal weer bovenop te komen. Je een paar wedstrijden mogen bewijzen is natuurlijk wat anders dan volledig het vertrouwen krijgen. Je ziet dit seizoen dan ook dat na twee keer falen het vertrouwen al weg is en hij mag banken.
Feitelijk heeft Ten Hag dan dus ook niet meer het vertrouwen dat het wel goed komt als je hem gewoon nog even laat staan.
Ik vind het ook erg zonde, maar ik denk dat het voor alle partijen beter is als hij een club vindt die wel bij zijn stijl past. Hopelijk is Nice dat dan ook.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar heb ik ook mijn twijfels over. Anyway... 20 miljoen voor Dolberg? Goed gewerkt OvermarsMartinusz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 07:55:
[...]
Jammer zeker, maar je zag aan alles dat die jongen niet op zijn plek is de laatste 1,5 jaar, ik vraag mij af of hij überhaupt ergens gaat aarden.
Wat mij nog meer verbaast is dat er ik dat stukje staat dat hij geen vertrouwen meer zou voelenik mag hopen dat het een zelf verzonnen stukje is van de kwaliteitskrant, maar als hij er echt zo over denkt kan hij beter even een spiegel kopen. Hij werd keer op keer opgesteld, maar faalde zelf.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.