Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wederom de Hunter
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
XXXVI
Precies... Schuurs er uit, z’n minuten gemaakt, tijd voor vers bloed achterin. Ben echt benieuwd naar hemOrigins schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:56:
Doe Alvarez er maar eventjes in.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
36
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je idee is binnengekomen bij Ten HagOrigins schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:56:
Doe Alvarez er maar eventjes in.
Lekker Neres!
En (vooralsnog) de nul gehouden, ook lekker.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook komkommertijd voor de commentator. Beetje over staartjes hebben van keepers
[ Voor 46% gewijzigd door Hupske op 17-08-2019 20:09 ]
Lijkt vooralsnog sterk, snel en goed aan de bal.Origins schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:03:
[...]
Ben zeer benieuwd naar hem, hopelijk een echte aanwinst.
te vroeg gejogendvdkiwi schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:08:
Toch nog een prima uitslagje vanmiddag.
En (vooralsnog) de nul gehouden, ook lekker.
Idem, maar Sparta heeft hem ook al weten te verpesten
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
zo is datHackus schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:22:
Ach ja, 1-4 is toch netjes
Ziyech lijkt mee te vallen en promes mis ik nog niet echt. Zie nog niet in waarom hij zoveel geld waard wasTyphone schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:08:
Twee blessures weer opgelopen op dat schijtveld in Venlo. Lekker weer. Naja positieve is dat er gerouleerd kan worden waardoor er wellicht weer nieuwe inzichten ontstaan bij Ten Hag.
preciesYemoke schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:26:
emmen gewoon 2-0 tegen heereveen
Haha ja die vond ik ook mooi toen Schuurs die bal verspeelde, die speler kwam nauwelijks vooruit met de balFleximex schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:46:
Ik heb net de samenvatting van Ajax gezien. Dat veld is toch pure competitievervalsing. Zo stroperig dat het bijna een andere sport wordt. Al hebben ze zich er zelf ook mee bij VVV. Die twee counters in de eerste helft liepen van geen kant omdat die speler de bal niet mee kreeg
Float like a butterfly, sting like a bee.
En dan sproeiden ze nog in de rust (voor de wedstrijd geen idee, lijkt me wel) en is er een regenbui overheen gegaan...Fleximex schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:46:
Ik heb net de samenvatting van Ajax gezien. Dat veld is toch pure competitievervalsing. Zo stroperig dat het bijna een andere sport wordt. Al hebben ze zich er zelf ook mee bij VVV. Die twee counters in de eerste helft liepen van geen kant omdat die speler de bal niet mee kreeg
Echt? Ik had juist het gevoel dat ze dat bewust niet gedaan hadden. Kan je dus nagaan hoe erg het wordt als je daadwerkelijk niet sproeit.toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 23:43:
En dan sproeiden ze nog in de rust (voor de wedstrijd geen idee, lijkt me wel) en is er een regenbui overheen gegaan...
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hoop dat Ziyech in ieder geval fit is voor dinsdag, als hij er niet bij is, is dat wel een groot gemis. Promes vind ik tot op heden nog niet echt overtuigend helaas...
Volgens mij gaf Ten Hag Veltman rust en dat vind ik wel jammer. Want dat betekent dat ie van de week wel speelt..
PSN: Curvaa_
TechMocro
FIFYephymerous schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:15:
Lekker hoor ZiyechIdioot die Maaskant te schreeuwen dat het buitenspel is
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mogelijk. Veltman in plaats van Schuurs voor de kwalificatiewedstrijden kan ik nog wel begrijpen, zelfs gisteren was Schuurs af en toe slordig en nonchalant. Dan heb ik liever een Veltman waarbij ik ook nooit rustig zit maar die wel de drive en ervaring heeft.Curva schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 01:43:
Er kwam wel wat lengte in het veld toen Alvarez erin kwammooi dat hij eindelijk zijn debuut heeft gemaakt!
Ik hoop dat Ziyech in ieder geval fit is voor dinsdag, als hij er niet bij is, is dat wel een groot gemis. Promes vind ik tot op heden nog niet echt overtuigend helaas...
Volgens mij gaf Ten Hag Veltman rust en dat vind ik wel jammer. Want dat betekent dat ie van de week wel speelt..
Álvarez heeft overigens aangegeven het liefst op het middenveld te spelen. Dat zou een goede mogelijkheid zijn, mits hij ook een beetje kan opbouwen. Als Martinez en Blind naast elkaar kunnen (zijn die niet beiden links?) dan heeft Schuurs wel een probleem als hij niet snel nog wat stappen maakt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Moet dat zoveel uitmaken bij goede verdedigers? Of ze allebei links zijn of 1 rechts en andere links? Ik vind niet dat dit echt uit moet maken. Als ze die aanvallers maar afstoppen.Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:41:
[...]
Mogelijk. Veltman in plaats van Schuurs voor de kwalificatiewedstrijden kan ik nog wel begrijpen, zelfs gisteren was Schuurs af en toe slordig en nonchalant. Dan heb ik liever een Veltman waarbij ik ook nooit rustig zit maar die wel de drive en ervaring heeft.
Álvarez heeft overigens aangegeven het liefst op het middenveld te spelen. Dat zou een goede mogelijkheid zijn, mits hij ook een beetje kan opbouwen. Als Martinez en Blind naast elkaar kunnen (zijn die niet beiden links?) dan heeft Schuurs wel een probleem als hij niet snel nog wat stappen maakt.
Positioneel kan dat heel veel uit maken, maar de ene coach is daar strikter in dan de ander. Bij de keuze tussen een goede en een matige verdediger zou ik niet vallen over een verkeerd voorkeursbeen, maar als het elkaar niet heel veel ontloopt misschien weer wel.Qu3st schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:48:
Moet dat zoveel uitmaken bij goede verdedigers? Of ze allebei links zijn of 1 rechts en andere links? Ik vind niet dat dit echt uit moet maken. Als ze die aanvallers maar afstoppen.
Ik ben eigenlijk van mening dat een prof vol gas op beide benen zou moeten trainen en moeten zorgen dat zij tweebenigheid benaderd. Helaas wijst de praktijk wel uit dat veel profs daar heel anders over denken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan zou ik in de CL toch met Blind en Martinez achterin gaan spelen, want die zijn allebei beter dan Veltman en Schuurs. Alvarez op de 6 dan. In de competitie kan je nog wel met die andere 2 spelen voor de rust en de roulatie.Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:51:
[...]
Positioneel kan dat heel veel uit maken, maar de ene coach is daar strikter in dan de ander. Bij de keuze tussen een goede en een matige verdediger zou ik niet vallen over een verkeerd voorkeursbeen, maar als het elkaar niet heel veel ontloopt misschien weer wel.
Ik ben eigenlijk van mening dat een prof vol gas op beide benen zou moeten trainen en moeten zorgen dat zij tweebenigheid benaderd. Helaas wijst de praktijk wel uit dat veel profs daar heel anders over denken.
Hoe was Marin gisteren? Ik heb de wedstrijd niet echt goed gevolgd om een goed oordeel te geven, maar ik hoop dat hij toch beter was dan afgelopen dinsdag.
Ik heb dan alsnog liever dat Schuurs wat meer de tijd krijgt. Veltman mist de return van APOEL wel door een schorsing of pakt binnen afzienbare tijd rood. Verder vind ik dat er geen rek meer bij Veltman zit, die zit al aan zijn top. Hij heeft een goede mentaliteit, maar dit seizoen vind ik hem nog meer idiote acties maken dan eind vorig seizoen.Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:41:
[...]
Mogelijk. Veltman in plaats van Schuurs voor de kwalificatiewedstrijden kan ik nog wel begrijpen, zelfs gisteren was Schuurs af en toe slordig en nonchalant. Dan heb ik liever een Veltman waarbij ik ook nooit rustig zit maar die wel de drive en ervaring heeft.
Ik vind Martinez wel klein voor een centrale verdediger en Blind is ook niet de grootste. Dat baart mij wel zorgen..
Mede daarom mag Schuurs wat mij betreft nog wel even wachten met minuten maken, daar is tijd genoeg voor als we gekwalificeerd zijn. Veltman geeft, hoe gek dat ook klinkt, meer zekerheid achterin in Europese wedstrijden op dit moment.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat jij van Veltman vindt heb ik in grotere mate met Martinez. Door zijn gebrek aan kracht en lengte maakt hij vaak overtredingen en grijpt hij sowieso vaak te onbesuisd in. Zowel tegen PAOK als tegen VVV pakte hij al vroeg in de wedstrijd een gele kaart, iets waar het team de rest van de wedstrijd hinder van heeft.Curva schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:55:
Ik heb dan alsnog liever dat Schuurs wat meer de tijd krijgt. Veltman mist de return van APOEL wel door een schorsing of pakt binnen afzienbare tijd rood. Verder vind ik dat er geen rek meer bij Veltman zit, die zit al aan zijn top. Hij heeft een goede mentaliteit, maar dit seizoen vind ik hem nog meer idiote acties maken dan eind vorig seizoen.
Ik vind Martinez wel klein voor een centrale verdediger en Blind is ook niet de grootste. Dat baart mij wel zorgen..
Dat... het is CL, waar ervaring ook teltGonadan schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:20:
Veltman geeft, hoe gek dat ook klinkt, meer zekerheid achterin in Europese wedstrijden op dit moment.
[ Voor 12% gewijzigd door Han op 18-08-2019 11:22 ]
Die Martinez gaat nog wel wat rode kaarten pakken dit seizoen. Wel een risico. Tagliafico heeft er ook een handje vanHan schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:21:
[...]
Wat jij van Veltman vindt heb ik in grotere mate met Martinez. Door zijn gebrek aan kracht en lengte maakt hij vaak overtredingen en grijpt hij sowieso vaak te onbesuisd in. Zowel tegen PAOK als tegen VVV pakte hij al vroeg in de wedstrijd een gele kaart, iets waar het team de rest van de wedstrijd hinder van heeft.
[...]
Dat... het is CL, waar ervaring ook telt
Nico heeft 3 direct rode kaarten gekregen in 340 wedstrijden en 5 maal rood door twee gele kaarten. Martinez heeft 1 rode kaart in zijn 74 wedstrijden en nog nooit 2x geel in een wedstrijd. Ik vind dat niet heel veel of buitengewoon.Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:47:
[...]\Tagliafico heeft er ook een handje van
Wat @dvdkiwi zegt.PolarBear schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:12:
[...]
Nico heeft 3 direct rode kaarten gekregen in 340 wedstrijden en 5 maal rood door twee gele kaarten. Martinez heeft 1 rode kaart in zijn 74 wedstrijden en nog nooit 2x geel in een wedstrijd. Ik vind dat niet heel veel of buitengewoon.
Maar een vroege gele kaart is nogal een handicap voor een team. EN in heb die Martinez er al aardig wat vrij vroeg zien krijgen inmiddels
2x heb je dat zien gebeuren, verder zei je:Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:20:
[...]
Wat @dvdkiwi zegt.
Maar een vroege gele kaart is nogal een handicap voor een team. EN in heb die Martinez er al aardig wat vrij vroeg zien krijgen inmiddels
Nou bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst maar zeker bij Nico kan je niet zeggen dat hij een handje heeft van het pakken van rode kaarten. Dus waarschijnlijk valt dat risico wel mee en weten ze dat risico prima in te schatten. Ik zie in ieder geval voordelen van wat Argentijnse Grinta zoals ten Hag dat noemde dan risico.Die Martinez gaat nog wel wat rode kaarten pakken dit seizoen. Wel een risico. Tagliafico heeft er ook een handje van
6 wedstrijden 2 kaarten, valt toch wel mee?Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:20:
[...]
Wat @dvdkiwi zegt.
Dacht echt dat ie er al meer had, zal me toevallig wel zijn bijgebleven dantoolkist schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:31:
[...]
6 wedstrijden 2 kaarten, valt toch wel mee?
Ondertussen naait FOrtuna mijn poule weer
Hou nou eens op met het verzinnen van je eigen regels.
Zelf zou ik Martinez juist op het middenveld zetten en Blind en Alvarez als backs. Van wat gisteren zag in 20 minuutjes vind ik Alvarez wel goed, maar een beetje te statisch.Hij stond er echt als een back (voor de backs dan) opgesteld.Telkens een kort balletje spelen en weer achter de bal vrij lopen. Martinez heeft denk ik wat meer spelinzicht en aanvallend vermogen voor het middenveld. Voor blind op het middenveld geldt eigenlijk hetzelfde. Ik vond hem vorig jaar fantastisch als tweede back.Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:41:
[...]
Zo begint elke Zuid Amerikaan, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik ga er niet vanuit dat hij dat het hele seizoen vol gaat houden en het beetje pit wat hij brengt kunnen we nu goed gebruiken.Han schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:21:
Wat jij van Veltman vindt heb ik in grotere mate met Martinez. Door zijn gebrek aan kracht en lengte maakt hij vaak overtredingen en grijpt hij sowieso vaak te onbesuisd in. Zowel tegen PAOK als tegen VVV pakte hij al vroeg in de wedstrijd een gele kaart, iets waar het team de rest van de wedstrijd hinder van heeft.
Alvarez is juist geen back, hij geeft zelf aan centraal beter uit de voeten te kunnen en dan het liefst op het middenveld.LoeWn schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:38:
Zelf zou ik Martinez juist op het middenveld zetten en Blind en Alvarez als backs. Van wat gisteren zag in 20 minuutjes vind ik Alvarez wel goed, maar een beetje te statisch.Hij stond er echt als een back (voor de backs dan) opgesteld.Telkens een kort balletje spelen en weer achter de bal vrij lopen. Martinez heeft denk ik wat meer spelinzicht en aanvallend vermogen voor het middenveld. Voor blind op het middenveld geldt eigenlijk hetzelfde. Ik vond hem vorig jaar fantastisch als tweede back.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
• Winst Ajax
• Winst Apoel Nicosia
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Maar, zoveel stemmen ineens?
Oei oei oei, die opstelling bij Feyenoord
Gratz Utrecht!
[ Voor 49% gewijzigd door LZ86 op 18-08-2019 15:33 ]
Ik denk dat 90% van de poule slecht scoort met deze score dus het gat wordt niet te groot hoor.Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:01:
Bah, RKC ook voor. Mijn poule is deze week kansloos
Oei oei oei, die opstelling bij FeyenoordDat middenveld en die verdediging.....
Gratz Utrecht!
Stam is echt een fan van Kelly he? Heeft ie al meegespeeld? Nog maar even snel mijn poule aanpassen haha. Lastige wedstrijd om te voorspellen.
2 nieuwe CV gehaald, maar die kansloze Jan Arie en Botteghin staan er nog steeds in.....Qu3st schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:38:
[...]
Ik denk dat 90% van de poule slecht scoort met deze score dus het gat wordt niet te groot hoor.
Stam is echt een fan van Kelly he? Heeft ie al meegespeeld? Nog maar even snel mijn poule aanpassen haha. Lastige wedstrijd om te voorspellen.
Kokcu op de bank voor die kansloze Kelly. Hij zal ze wel sparen voor donderdag denk ik
Misschien heb je er dan toch minder verstand van dan je denkt...Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:01:
* DoeEensGek staat 40e
Inderdaad, Ajax is niet in vorm maar moet normaliter gewoon een resultaat kunnen meenemen uit Cyprus.toolkist schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:57:
Weinig vertrouwen in Ajax zo te zien
Maar, zoveel stemmen ineens?
XXXVI
Ik heb het al vaker gezegd: in de Kuip heerst een besmettelijk virus. Geen Kokcu. In plaats van de jeugd verdomme VERTROUWEN te geven wordt deze bij de eerste tegenslag gelijk maar weer geslachtofferd. En dan Kelly: de Clasie van Stam.Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:01:
Oei oei oei, die opstelling bij FeyenoordDat middenveld en die verdediging.....
Gratz Utrecht!
Ik ben er zo klaar mee. Verlies maar lekker, wordt tiende en laat verdomme de pleuris eens uitbreken. Stam, Troost, Kuyt en als zijn zaakwaarnemer vriendjes, Wim Jansen: eruit met die zooi.
Het legioen ligt vooral met elkaar overhoop over hoe die nieuwe verdediger heet (Ié)D-e-n schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:44:
[...]
Ik heb het al vaker gezegd: in de Kuip heerst een besmettelijk virus. Geen Kokcu. In plaats van de jeugd verdomme VERTROUWEN te geven wordt deze bij de eerste tegenslag gelijk maar weer geslachtofferd. En dan Kelly: de Clasie van Stam.
Ik ben er zo klaar mee. Verlies maar lekker, wordt tiende en laat verdomme de pleuris eens uitbreken. Stam, Troost, Kuyt en als zijn zaakwaarnemer vriendjes, Wim Jansen: eruit met die zooi.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die Kerk lacht zich nu al kapot als ie dat centrale duo ziet staan.Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:40:
[...]
2 nieuwe CV gehaald, maar die kansloze Jan Arie en Botteghin staan er nog steeds in.....
Kokcu op de bank voor die kansloze Kelly. Hij zal ze wel sparen voor donderdag denk ik
Twente krijgt niet echt grip op de wedstrijd, RKC kan nu weer een beetje onder de druk uit voetballen. Knap van RKC.
Edit: zo wat een vrije kopkans. Die verdediging van Twente staat ook lekker.
Edit 2: Vuckic maakt toch gewoon heel erg knap 1-1, goede pass van Verdonk.
Echt totaal uit vorm met 3 maal winst en 2 gelijke spelen. En een doelsaldo van 15-7. APOEL moet geen moeite zijn hoor.ephymerous schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:40:
[...]
Inderdaad, Ajax is niet in vorm maar moet normaliter gewoon een resultaat kunnen meenemen uit Cyprus.
[ Voor 34% gewijzigd door Qu3st op 18-08-2019 15:54 ]
Poe Poe. Stam heeft lef. Ik vrees voor een afslachting.
Het probleem met het legioen is dat veel supporters jongens als Kuyt op handen dragen want die hebben zogenaamde "clubliefde". Als je op een Feyenoord-site suggereert dat die "visboer" nog nooit blijk heeft gegeven van enige inzicht worden er heel veel mensen boos. Er moet vooral een TD komen die schijt heeft aan het legioen.Leon Zwiers schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:46:
[...]
Het legioen ligt vooral met elkaar overhoop over hoe die nieuwe verdediger heet (Ié)
Td met enige ervaring en connecties zou ook handig zijn.D-e-n schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:53:
[...]
Het probleem met het legioen is dat veel supporters jongens als Kuyt op handen dragen want die hebben zogenaamde "clubliefde". Als je op een Feyenoord-site suggereert dat die "visboer" nog nooit blijk heeft gegeven van enige inzicht worden er heel veel mensen boos. Er moet vooral een TD komen die schijt heeft aan het legioen.
Het is echt een treurig zootje bij ons. Td, algemeen directeur ontslaan en we hebben nog steeds geen fatsoenlijke vervangers.
Op dit moment word onze technische beleid mede bepaalt door zaak waarnemers. Succes gegarandeerd.....
Hmmm toch wel een millimeter buitenspel
[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 18-08-2019 15:59 ]
Blijkbaar denkt men daar anders overQu3st schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:58:
Nou VAR kom er maar in, dit was geen buitenspel maar gewoon een goal. De bal kwam van een RKC verdediger af.
Hmmm toch wel een millimeter buitenspel
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Toch weer jammer, dat breekt het spel en verdere invloed.
Que? Ben je het niet eens met de beslissing?Hackus schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:01:
[...]
Toch weer jammer, dat breekt het spel en verdere invloed.
MM buitenspel, waar gaat het overQu3st schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:02:
[...]
Que? Ben je het niet eens met de beslissing?
Tja in de spelregels staat gewoon dat buitenspel is buitenspel. Of het nu een mm is of 1 meter. Dus dan is het nog wel zuur maar wel gewoon volgens de regels.
En RKC maakt gewoon de 1-2, laat Twente zich toch verrassen vind ik.
Edit: zooo, Twente zet in de laatste minuten het helemaal op zijn kop. Wat een mooi doelpunt die 3-2 En gaat het dus nog mis voor RKC.
[ Voor 15% gewijzigd door Qu3st op 18-08-2019 16:20 ]
En de 3-3! haha geweldig dit.
[ Voor 30% gewijzigd door Origins op 18-08-2019 16:21 ]
waajooo rkc nog op de paal!
[ Voor 31% gewijzigd door Yemoke op 18-08-2019 16:23 ]
Wel een leuke pot hoor.
Blijft wel bijzonder dat er niets extras bij die 6 minuten komt. Zeker met het tijdsverlies van de twee doelpunten zou ik wel verwachten dat er niet strak op 96:00 wordt afgefloten.Origins schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:24:
Wat een wedstrijd tussen Twente en RKC, mooi die 3-3, dit is zo een wedstrijd dat het jammer is dat die nog niet 10 minuten langer duurt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.