Misschien ook de trollen aanpakken?InFamous schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:18:
[modbreak]
Nu is het wel even klaar met het brillen gezeik[/]
Moet in feedback eigenlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 22:21 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Misschien ook de trollen aanpakken?InFamous schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:18:
[modbreak]
Nu is het wel even klaar met het brillen gezeik[/]
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 22:21 ]
Is niet echt misgunnen imo, is gewoon iets meer door een anti-Ajax bril kijken zoals wij soms te vaak door een pro-Ajax bril kijkenExocet schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:18:
[...]
Blijf het bizar vinden hoeveel Ajax dit misgunnen, ga dan iets anders doen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
@HanG-BuiK-ZwijN komt volgens mij ook uit het oosten van het land en had wat halve liters met korting gekocht, wie weet heeft ie nog overHolkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:18:
YES! Tering wat een opluchting!
Kut, heb geen bier meer...
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
En zo denken die andere mensen over de pro-ajax groep, kortom, als die groepen de discussie uit de weg gaan graag.Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:20:
[...]
kritisch prima, gewoon weg iets niet willen zien is wat anders
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 14-08-2019 10:11 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 13-08-2019 22:23 ]
Als real mee kijkt gaat hij nergens heen.Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:21:
sjit, Donny gaat weg
Oh dat zal best, dat is ook de reden dat ik dit topic niet bezoek tijdens Feyenoord wedstrijden. Maar niet iedereen weet dat hij zich niet kan inhoudenZingo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:21:
[...]
En zo denken die andere mensen over de pro-ajax groep, kortom, als die groepen de discussie uit de weg gaan graag.
Misschien niet hier kijken als Ajax moet voetballen en de rest niet?Origins schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:22:
Misschien een idee voor een Ajax topic?
Verwijderd
Doen we dat gelijk voor elke club zijn we van dat gezeik gelijk overal vanaf.Origins schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:22:
Ja en dan hier over goed voetbal praten, wat een geluk voor dit Ajax.. Dat poak zo slecht met de kansen om is gegaanOrigins schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:22:
Jouw meningShaggie_NB schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:22:
Scoren uit een penalty die erg geen was...
Scoren uit een corner die erg geen was...
Scoren uit een penalty die erg geen was...
en dan hebben jullie het over gunnen... en over geen VAR...
tsjonge jonge..
NVM las hem verkeerdHolkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:22:
[...]
Misschien niet hier kijken als Ajax moet voetballen en de rest niet?
[ Voor 10% gewijzigd door Origins op 13-08-2019 22:24 ]
Misschien gewoon een keer accepteren dat dit topic niet alleen voor Ajax fans is. Je kan je ook tot een Ajax forum beperken als je alleen met Ajacieden wil praten, er zijn genoeg plekken waar dat kan en maar weinig plekken waar het door elkaar loopt.Holkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:22:
Misschien niet hier kijken als Ajax moet voetballen en de rest niet?
[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 13-08-2019 22:27 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ten Hag geeft geen cadeautjes in wedstrijden die ergens om gaan. Denk dat het gewoon om loopvermogen en in de weg lopen gaat.Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:21:
sjit, Donny gaat weg
Ben het deels wel eens met zijn mening, volgens het boekje kan je ze geven, maar als deze zelfde beslissingen in een volgende belangrijke wedstrijd tegen een Nederlandse club worden gegeven is dit topic te klein en daar mag je me op quoten.Exocet schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:23:
[...]
Jouw mening
Maar is toch in het voordeel van het Nederlandse voetbal, dus waarom is dit erg?
Precies, doe ik ook niet. Heb ik eerlijk gezegd ook geen reden toe om er dan te zijn/posten.Origins schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:23:
[...]
Waarom niet hier kijken? Ik gaf een optie aan.
In het voordeel van voetbal? Nee.Exocet schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:23:
Maar is toch in het voordeel van het Nederlandse voetbal, dus waarom is dit erg?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoe kun je het nou eens zijn met 3 stellingen die niks met een mening te maken hebben? Ik zie geen onderbouwing in elk geval.Zingo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:24:
[...]
Ben het deels wel eens met zijn mening, volgens het boekje kan je ze geven, maar als deze zelfde beslissingen in een volgende belangrijke wedstrijd tegen een Nederlandse club worden gegeven is dit topic te klein en daar mag je me op quoten.
Zo werkt het bij elke supporter van elke willekeurige club. Niet echt iets nieuws tochZingo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:24:
[...]
volgens het boekje kan je ze geven, maar als deze zelfde beslissingen in een volgende belangrijke wedstrijd tegen een Nederlandse club worden gegeven is dit topic te klein en daar mag je me op quoten.
Welke kon je niet geven danZingo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:24:
[...]
Ben het deels wel eens met zijn mening, volgens het boekje kan je ze geven, maar als deze zelfde beslissingen in een volgende belangrijke wedstrijd tegen een Nederlandse club worden gegeven is dit topic te klein en daar mag je me op quoten.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door ephymerous op 13-08-2019 22:29 ]
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Omdat een mening geen onderbouwing nodig heeft? Ik kan iets roepen wat mijn mening is en die compleet niet onderbouwen. Met de zaken welke hij wel zegt kan ik het wel eens zijn, want ik had die corner ook niet gegeven, vooral als je kijkt voor welke andere duwfouten hij wel fluit.Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:25:
[...]
Hoe kun je het nou eens zijn met 3 stellingen die niks met een mening te maken hebben? Ik zie geen onderbouwing in elk geval.
En er zijn er een aantal die tot het overdrevene toe alles richting pro Ajax proberen te praten, die zijn net zo irritant.Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:26:
Tuurlijk er wordt weer gezeken maar laten we eerlijk zijn er zijn altijd een aantal mensen die hier alleen verschijnen als het slecht gaat met Ajax of alleen commentaar op Ajax leveren omdat de haat groter is als de liefde voor voetbal. Ik als Ajax fan ken genoeg andere Ajax fans in dit topic die een andere NL club ook Europees succes gunnen helaas kunnen we dat niet al te vaak uiten. Waardoor er dus een vertekend beeld komt.
Tip lees ook even het feedback topic zoals in de Topic Warning staat.
[ Voor 45% gewijzigd door tweakduke op 13-08-2019 22:31 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 13-08-2019 22:28 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Moet wel grinniken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Spelers kunnen ermee kappen, eens. Echter, ze verdienen er hun geld mee... Laten wij ermee kappen spelers (van andere clubs) daarop te bekritiseren. Elk team heeft spelers die dat doen. Blijkt nu ook weer.Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:19:
[...]
, Lozano zat te popelen om mee te rollen zeker. Irritant overdreven gerol inderdaad. Tadic ook al vandaag. Kap ermee plz.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik heb vooral de wedstrijd gekeken dus niet dit hele topic gelezen maar volgens mij is er niemand die hier misgunnend bezig was?Origins schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:28:
Heerlijk! Gewonnen, en voor alle misgunners hier lekker! Ik hoop dat je een nare avond heb.
Bij 0-1 waren ze anders al tijd aan het rekkenAmbianz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:28:
Snap die Grieken wel heur. Goal heeft minstens minuut vertraging opgelopen waar er wordt afgefloten bij 4.20 extra tijd
Nee, want ALWEER in de verlenging genaaidloewie1984 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:17:
Komt de 3-1 iemand gaat mazzel hebben bij de toto las ik vanmiddag
Paok was veel beter in de omschakeling dan Ajax.Holkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:29:
Tering, slecht voor m’n hart zo vroeg in het seizoen.
Moet zeggen, PAOK was echt niet slecht, Ajax moet beter kunnen en bij vlagen is het ook wel zo maar je verliest bijna door die paar mindere momenten
Als er met zuivere speeltijd werd gewerkt had je gelijk.Ambianz schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:28:
Snap die Grieken wel heur. Goal heeft minstens minuut vertraging opgelopen waar er wordt afgefloten bij 4.20 extra tijd
Als het andersom was geweest was hetzelfde gebeurd. Voetbal is emotie en met deze belangen en in een wereld waar de VAR bestaat is dit best balen voor die Grieken.BeToBe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:28:
Hahahaha wat een doorgesnoven gekken. Gewoon de trainers die meedoen...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oh die zijn er zeker wel.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:29:
[...]
Ik heb vooral de wedstrijd gekeken dus niet dit hele topic gelezen maar volgens mij is er niemand die hier misgunnend bezig was?
En die mag je (dus jij ook terecht) benoemenST10©DE schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:29:
[...]
Spelers kunnen ermee kappen, eens. Echter, ze verdienen er hun geld mee... Laten wij ermee kappen spelers (van andere clubs) daarop te bekritiseren. Elk team heeft spelers die dat doen. Blijkt nu ook weer.
Nee. Ten Hag en co. zouden nooit zo bezeten op de scheids afrennen.ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:30:
[...]
Als het andersom was geweest was hetzelfde gebeurd. Voetbal is emotie en met deze belangen en in een wereld waar de VAR bestaat is dit best balen voor die Grieken.
Misschien beetje eelt op je ziel kweken dan
[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 13-08-2019 22:32 ]
Verwijderd
Omdat de media hier ze zou afmakenBeToBe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:31:
[...]
Nee. Ten Hag en co. zouden nooit zo bezeten op de scheids afrennen.
Op slot gooien met de huidige verdediging?Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:27:
pfff dat was weer billenknijpen.
hadden ze veel eerder op slot moeten gooien met al die kansen
Verwijderd
En daar kun je dus elke andere club ook invullen. Zoals zo vaak is aangegeven gewoon verder scrollen of een TR aanmaken.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:27:
[...]
En er zijn er een aantal die tot het overdrevene toe alles richting pro Ajax proberen te praten, die zijn net zo irritant.
Heb er nogtoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:21:
[...]
@HanG-BuiK-ZwijN komt volgens mij ook uit het oosten van het land en had wat halve liters met korting gekocht, wie weet heeft ie nog over
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Goed want respect dat je er weer bent, en enkele anderen. Het tegengeluid is altijd welkom elke kant op.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:31:
[...]
Misschien beetje eelt op je ziel kweken dan(of je voorstellen hoe het als PSV fan in dit topic is
)
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 22:33 ]
En terecht. Na de wedstrijd nog naar de scheids lopen is prima, maar om als een stel dolle honden op de scheids af te rennen en allemaal gebaren maken, dat moet je gewoon niet doen.
Niet op die manier, bedoel door een duidelijk gat in goals te creeeren.dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:32:
Niet overtuigend, toch enigszins tevreden met het bij vlagen vertoonde spel. Echter zie ik hier nog geen CL waardige ploeg spelen; het moet echt een heel stuk beter/scherper/sneller.
[...]
Op slot gooien met de huidige verdediging?
Ik denk dat in dit geval aanval écht de beste verdediging was.
Al was er wel heel vaak slordig balverlies.
Oh dan gaat voortaan elke keeper dit doen..Koppensneller schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:30:
[...]
Als er met zuivere speeltijd werd gewerkt had je gelijk.
Jammer dat ik jou quote, want jij ben een van de weinige die ook kritisch is spelers van je eigen vereniging... De tip was meer bedoeld voor andere users, maar die zullen de post minder snel lezen...Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:30:
[...]
En die mag je (dus jij ook terecht) benoemen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
En het is ook vrij nutteloos, want de scheids gaat echt niet zeggen: hey wacht we spelen nog 10min door ofzo.BeToBe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:33:
[...]
En terecht. Na de wedstrijd nog naar de scheids lopen is prima, maar om als een stel dolle honden op de scheids af te rennen en allemaal gebaren maken, dat moet je gewoon niet doen.
Mooi zo!Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:32:
[...]
Goed want respect dat je er weer bent, en enkele anderen. Het tegengeluid is altijd welkom elke kant op.
Eindconclusie van de wedstrijd: Ajax was barslecht!
Klopt, de as is de belangrijkste linie wat dat betreft. Heeft tijd nodig. Hoop ikZingo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:33:
Je merkt aan dit Ajax wel hoe belangrijk De Jong en de Ligt waren op de as. Een wereld van verschil zonder die twee. Neemt niet weg dat er ook dit jaar weer gewoon een erg goed team staat. Paok was duidelijk niet zo slecht als verwacht, dus top dat ze door zijn!
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 22:36 ]
Nou @Holkers , ik heb zo te zien net een bier date met @HanG-BuiK-ZwijN voor je gefixxedHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:32:
[...]
Heb er nogen twee reloops met queen op de ene klaar voor de naald
je bent welkom
Ik denk dat tijd niet voldoende is. Blind gaat echt terug naar achteren moeten. Er is niemand die de boel nu goed neerzet. Jammer voor Martinez, maar is niet anders.Vos schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:36:
[...]
Klopt, de as is de belangrijkste linie wat dat betreft. Heeft tijd nodig. Hoop ik
PAOK was vooraf de meest pittige qua mogelijke tegenstander. Is wel gebleken.
Als goede oosterling heb ik een paniekkratje. Even door de regen naar de schuur en we zijn weer gered. Maar bedankt ouwe koppelaartoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:36:
[...]
Nou @Holkers , ik heb zo te zien net een bier date met @HanG-BuiK-ZwijN voor je gefixxed
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq