"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Formerly known as Ragdoll
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Miscommunicatie over wie er uit moestJoteW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:11:
Wat was dat voor discussie aan de zijlijn bij die wissel?
Verwijderd
Die zet gelijk de mannetjes neer. Zoals een echte man betaamdHupske schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:11:
Gelijk oorlog met hunter.
GOAL!!!!
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Welke duw? Hier was werkelijk niets aan de hand.Holkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:12:
Die duw zien we even niet...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:52
Lol...Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:12:
Goed gedaan Ajax! Wel frappant dat de man die rood had moeten hebben scoortLucky Ajax
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Is geen rood.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:12:
Goed gedaan Ajax! Wel frappant dat de man die rood had moeten hebben scoortLucky Ajax
Verkeerde nummer op het bord.JoteW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:11:
Wat was dat voor discussie aan de zijlijn bij die wissel?
Verwijderd
Inderdaad. Is ook zo sneu voor de vriendin van @jaapstobbeVerwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:13:
Graag geen verlenging deze man wil straks nog een keer slapen.
Loop eens mee.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Inderdaad tis verdedigend erg slapjaapstobbe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:13:
Ik snap dat juichen niet. Dikke 10 minuten nog. Ik ga door met billenknijpen.
Ik snap dit Ajax niet. Heel erg kwetsbaar zo. Maar hou vooral de knip dicht joh. Geen spits en geen fatsoenlijke verdediging.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
In de herhaling was het geen duwNapo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:12:
[...]
Welke duw? Hier was werkelijk niets aan de hand.
Second that!Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:13:
Graag geen verlenging deze man wil straks nog een keer slapen.
@OMX2000
Hou vooral de knip dicht?
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 13-08-2019 22:15 ]
Huilen dan omdat we voorstaan?jaapstobbe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:13:
Ik snap dat juichen niet. Dikke 10 minuten nog. Ik ga door met billenknijpen.
We zijn er nog niet maar dit geeft wel wat lucht.
Verwijderd
Miljonairs zijn ook niet rijk geworden door het strooien met geld heOMX2000 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:14:
Wat is dat commentaar bij Ziggo tenenkrommend zeg.
Ik snap dit Ajax niet. Heel erg kwetsbaar zo. Maar hou vooral de knip dicht joh. Geen spits en geen fatsoenlijke verdediging.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als er een VAR was geweest had de 1e penal al over gemoeten.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:15:
Geen Nederlandse VAR. Komen ze weer goed weg.
Huh wut? Nummer 3?
Hupske schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:16:
Bowlen. Wat een kegelen doen die Grieken.
Spelers omgekocht inderdaad.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:16:
Je kan wel zien dat er genoeg geld in de Amsterdamse kas zit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Ik snap dat je zo reageert met die Feyenoord bril van je...ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:17:
Ik snap dat er wat Grieken klagen dat hij dit wel ziet. Wederom niet zoveel aan de hand, de duw voorafgaande aan de corner was een stuk steviger.
In welke minuut zit jij?ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:17:
Ik snap dat er wat Grieken klagen dat hij dit wel ziet. Wederom niet zoveel aan de hand, de duw voorafgaande aan de corner was een stuk steviger.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Sierd de Vos: 'Het gaat slecht met de Griekse economie zoals u weet. Daarom hebben sommige geen kleren meer...'#ajapao pic.twitter.com/04KCc6GVod
— Celine (@11celine) 13 augustus 2019
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Die zoekt zijn AK opTyphone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:17:
Die voorzitter zit nog op zn plek?
Hoppa dat is 3-1
Verwijderd
Misschien nog wel tenenkrommender dan Sierd
Kut, heb geen bier meer...
ST10©DE schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:17:
Terechte penalty natuurlijk. Maar heeft iemand gezien hoe lang Huntelaar en Tagliafico lagen te rollebollen?
Maar enfin dit zit wel goed nu, fijn
Hele nare figuren zijn dat.Exocet schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:18:
[...]
Blijf het bizar vinden hoeveel Ajax dit misgunnen, ga dan iets anders doen
Wat lief, waarom als ik vragen mag?
Ontopic; goed gedaan Ajax, met hangen en wurgen zijn we toch maar mooi door!
[ Voor 16% gewijzigd door Tomba op 13-08-2019 22:24 ]
Ik blijf het bizar vinden dat je niet een keer een kritische opmerking mag maken zonder dat alle Ajacieden er overheen vallen. Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik het alle Nederlandse clubs gun in Europa. Vaak genoeg zat het tegen, maar vandaag zat het mee.Exocet schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:18:
[...]
Blijf het bizar vinden hoeveel Ajax dit misgunnen, ga dan iets anders doen
Het was gewoon geen corner voorafgaand aan de penalty, en een heel sierlijke duik. Zo had hij er een stuk meer kunnen geven.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 13-08-2019 22:22 ]
410 bestaat al een tijdje niet meer, maar ik snap wat je bedoeltMontaner schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:18:
[...]
Camera op die paupers van 410 zetten dan, geen kleren.. wel Israël vlaggen.
kritisch prima, gewoon weg iets niet willen zien is wat andersph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:20:
[...]
Ik blijf het bizar vinden dat je niet een keer een kritische opmerking mag maken zonder dat alle Ajacieden er overheen vallen. Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik het alle Nederlandse clubs gun in Europa. Vaak genoeg zat het tegen, maar vandaag zat het mee.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.