Maar hij houdt z'n goal wel schoon.Holkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:49:
Keeper is de showboat aan het spelen
Ondertussen lijkt het wel of we alles of niks spelen. Waaro.zo veel man vooruit? Ingrijpen Ten Hag
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
4 tegen 1 en het dan zo uitspelen als PAOK zijnde, kom je goed weg
Twente komt eraan!
Heb het geluid uitgezet, dit is echt verschrikkelijk commentaar.... stuk beter te pruimen zo!JoteW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:54:
“Neres, kom eens van je auping” hahahaha wat een gek zeg.
4 tegen 1 en het dan zo uitspelen als PAOK zijnde, kom je goed weg
(Nu t spel nog, Ajax speelt met vuur)
Geen VAR
Slechte arbitrage (ziet niet alles, beoordeelt overtredingen te zwaar of te licht)
Smerige theatrale tegenstander
Ik mis alleen nog een knipoog Kroaat...
Je zou er maar uitvliegen door een gebrek aan de VAR...
Inderdaad. By far de zwakste vandaag...Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:55:
Mazraoui is echt geen versterking. Elke keer in de omschakeling gevaarlijk balverlies met iedereen uit positie.
Maakt veel foutenHupske schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:53:
Dest is ook nog niet de goude wissel.
Ik vind die scheids anders prima fluiten. Hij ziet alles.loewie1984 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:55:
Deze wedstrijd heeft alles van een klassieke uefa voorronde pot:
Geen VAR
Slechte arbitrage (ziet niet alles, beoordeelt overtredingen te zwaar of te licht)
al tijden toch? begrijp echt niet dat die steeds in de basis staat. hij verliest alleen maar ballen en creeert helemaal niks, vleesch noch visch
Je beschreef net de wedstrijd van Kiev - Brugge !loewie1984 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:55:
Geen VAR
Here's to you Nicola and Bart
behalve de perfecte tackle op de bal van Martinez...'t zal maar z'n 2e geel zijntoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:57:
[...]
Ik vind die scheids anders prima fluiten. Hij ziet alles.
Klopt. Ik as stiekem ook blij dat Veltman weer op de RB stond. Vele male beter en ook Dest maakt een goede indruk.Grindtegel schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:57:
[...]
al tijden toch? begrijp echt niet dat die steeds in de basis staat. hij verliest alleen maar ballen en creeert helemaal niks, vleesch noch visch
Zet dan Promes erinGrindtegel schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:57:
[...]
Da's waar, maar veel meer fouten zal ie niet gemaakt hebben.Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:58:
[...]
behalve de perfecte tackle op de bal van Martinez...'t zal maar z'n 2e geel zijn
En nog steeds spelen we met 8 man voor de bal
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik snap het ook niet. Ajax wil zo graag scoren...ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:01:
Als ik Ajax was zou ik die wedstrijd uit tikken ipv zoveel risico te blijven nemen. Die gasten zijn alleen gevaarlijk in de counter en hebben geen energie meer om te jagen en te pressen.
Frenkie was vorig jaar duidelijk de nummer 6 of schone.
Nu loopt er niemand op die positie eigenlijk. Staan liever allemaal in de 16 van Paok.
Verwijderd
Om gek van te worden...
Je weet toch wat ze zeggen...
Zet je Ajax bril af.loewie1984 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:55:
Geen VAR
Ben bang dat we het deksel op de neus gaan krijgen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ehm. Nee. Nog niet misschien.Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:04:
Schopt hier Biseswar juist niet tegen BLind aan? ipv andersom
Biseswar speelt de bal.. krijg het idee dat je alles wel heel erg pro Ajax probeert uit te leggen.
De LigtGrindtegel schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:04:
Sinds wanneer heeft ajax voor het laatst gescoort uit een hoekschop, die zijn ook allemaal waanzinnig slecht
Verwijderd
Inderdaad. Middenveld versterken en een aanvaller er uit. Met Neres wachten op ruimte en counter die gaat komen.Vlassie1980 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:04:
Ajax moet meer consolideren, ze willen het te graag afmaken en dan valt hij aan de andere kant, Let maar op
Echt ETH logica om in belangrijke wedstrijden de voorbereiding los te laten. Dit gaat toch nergens over om op zoveel plekken te wijzigen?Malfunctions schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:04:
Ajax speelt veel te aanvallend. Balans is volkomen zoek met Mazraoui op het middenveld.
Ben bang dat we het deksel op de neus gaan krijgen.
XXXVI
Wow, als zelfs jou het opvalt moet het wel heel erg zijn.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:05:
[...]
Ehm. Nee. Nog niet misschien.
Biseswar speelt de bal.. krijg het idee dat je alles wel heel erg pro Ajax probeert uit te leggen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat moeten ze anders doen.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:01:
Ik zie Paok zomaar de winst Pa(o)kken... Ajax speelt veel te aanvallend, waarom??
Terugzakken en uitspelen zit niet in het DNA.
Verwijderd
Sinds Ziyech de hoekschoppen aan de rechterkant voor zijn rekening neemt hoef je aan die kant in ieder geval niet wat te verwachten.Grindtegel schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:04:
Sinds wanneer heeft ajax voor het laatst gescoort uit een hoekschop, die zijn ook allemaal waanzinnig slecht
Ja, maar het is niet dat Blind hem trapt en daardoor die vrije trap terecht wastoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:05:
[...]
Ehm. Nee. Nog niet misschien.
Been hing ervoorTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:06:
Zow!!! een VAR had rood geadviseerd voor Tagliafico denk ik.....
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2019 22:07 ]
Ik durf te stellen dat ik bij lange na niet de hardnekkigste Ajax bril op heb hier in het topicph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:05:
[...]
Wow, als zelfs jou het opvalt moet het wel heel erg zijn.![]()
Toen Schöne en De Ligt er nog waren, meerdere malenGrindtegel schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:04:
Sinds wanneer heeft ajax voor het laatst gescoort uit een hoekschop
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee, sinds vorige week is de echte Toolkist vermist. Ik weet nogsteeds niet wie je echt benttoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:06:
[...]
Ik durf te stellen dat ik bij lange na niet de hardnekkigste Ajax bril op heb hier in het topic
Gestrekt over de bal heen, hoeft hem niet te raken om rood te geven...
Ajax speelt wel bijzonder chaotisch i.p.v. te controleren.
[ Voor 11% gewijzigd door Montaner op 13-08-2019 22:09 ]
Een toolkist kunnen ook veel verschillende spullen in.Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:07:
[...]
Nee, sinds vorige week is de echte Toolkist vermist. Ik weet nogsteeds niet wie je echt bent
gws24 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:54:
[...]
2-1 met billen knijpen omdat we eerst 1-0 achter komen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
De verdediger tikte m wegTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:09:
Jezus Tadic hoe mis je die
Dan werkt m'n voornemen om 2x te lezen voor ik op "verstuur" klik dus tochTerranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:07:
[...]
Nee, sinds vorige week is de echte Toolkist vermist. Ik weet nogsteeds niet wie je echt bent
Verwijderd
Moet je ook niet op haar gezicht gaan zitten.jaapstobbe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:10:
Mijn vriendin is dat billenknijpen inmiddels zat
Overstappen op de borsten danjaapstobbe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:10:
Mijn vriendin is dat billenknijpen inmiddels zat
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.