Geen overtreding 🤷♂️ #ajapao #Ajax #Ziyechhttps://t.co/Sb1bNgipbp
— Bas (@JongeneelBas) 13 augustus 2019
Voor wie die actie van de keeper wil terug zien
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geen overtreding 🤷♂️ #ajapao #Ajax #Ziyechhttps://t.co/Sb1bNgipbp
— Bas (@JongeneelBas) 13 augustus 2019
Vandaar "enigzins ingeperkt". En ja, ook Sierd moet zich aan het script houdenDeadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:22:
[...]
Als je al de moeite neemt om hem te nemen dan is de kans groot dat je hem ook zijn eigen oneliners laat verzinnen
Twente komt eraan!
Haha dit is een andere Schumacher.Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:23:
[...]
Deze snap ik niet? Ik begrijp dat het een race coureur is, care to explain? (En over welke actie hebben we t? Keeper kopte gewoon de bal dus neem aan dat je die actie niet bedoelt?)
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 21:27 ]
Wikipedia kent verder alleen een Kayaker, dus ik mis m denk ik.
Formerly known as Ragdoll
Wikipedia: Harald SchumacherTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:26:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 21:28 ]
Duidelijk toch, speelt de bal; geen overtreding. Wel bijzondere actie
Bal spelen staat niet gelijk aan geen overtredingTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:28:
[...]
Duidelijk toch, speelt de bal; geen overtreding. Wel bijzondere actie
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 21:29 ]
Gewoon zuiver rood, hij raakt per ongeluk de bal, maar zeer bewust Ziyech
Valt wel mee denk. 1 cadeau is wel genoeg per wedstrijdTerranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:31:
[...]
Juist wel... snelheid is gewensttoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:31:
Dest voor Blind en dan Mazraoui naar middenveld? Oh jee.. daar wordt het middenveld niet sterker van.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoe raakt hij dan per ongeluk de bal en ook maar half Ziyech als zijn intentie puur Ziyech zou zijn?Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:31:
[...]
Of Martinez eruit ivm geel en blind naar achter.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:31:
Dest voor Blind en dan Mazraoui naar middenveld? Oh jee.. daar wordt het middenveld niet sterker van.
Blind leek wat te trekkebenen, hij speelt iig niet best op het middenveld dus van mij mag Daley eruit.Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:33:
Dest komt erin.
Denk iemand uit het centrum, Blind naar het centrum en dan Mazraoui middenveld.
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 13-08-2019 21:34 ]
De bal komt op z'n rug, terwijl z'n zicht op Ziyech was en niet op de balNapo schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:33:
[...]
Hoe raakt hij dan per ongeluk de bal en ook maar half Ziyech als zijn intentie puur Ziyech zou zijn?
Snelheid die alleen maar vooruit denkt zoals vorige week? Alsjeblieft niet.
Kwam gewoon op zijn hoofd hoorTerranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:34:
[...]
De bal komt op z'n rug, terwijl z'n zicht op Ziyech was en niet op de bal
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Waar begint zijn rug dan?Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:34:
[...]
De bal komt op z'n rug, terwijl z'n zicht op Ziyech was en niet op de bal
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 13-08-2019 21:36 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, je ziet hem (gelukkig) inhouden.Deadsy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:35:
Het is dat Ziyech hem eraan ziet komen en daarom inhoud. Anders was er een flinke knal geweest
Lijkt me de minst logische optie. Je beste verdediger eruit halenSempy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:33:
[...]
Of Martinez eruit ivm geel en blind naar achter.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
YouTube: Schumacher collision with Battiston 82Tomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:23:
[...]
Deze snap ik niet? Ik begrijp dat het een race coureur is, care to explain? (En over welke actie hebben we t? Keeper kopte gewoon de bal dus neem aan dat je die actie niet bedoelt?)
Je benoemt nu alleen de penalty als voordeel voor Ajax. De beslissingen aan het begin gemist? Fluit wat dat betreft ok, beide kanten op foutjes.ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:35:
Ik denk dat Ajax niet mag klagen met deze scheids. Die keeper kopt gewoon de bal waarna ze botsen, met de beste wil van de wereld zie ik er geen overtreding in. Gewoon een duel voor de bal, dat is het enige waar hij oog voor heeft en hij is nou eenmaal eerder. Net als dat ik met de beste wil van de wereld niet kan begrijpen waarom die tweede penalty wordt gegeven. Daarnaast met de kleine beslissingen ook zeker geen pech gehad.
Gunstig voor het Nederlandse voetbal, maar het zal echt beter moeten want dit geluk houdt een keer op.
Hij geeft die keeper toch ook niks? Hoezo mazzel dan?ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:35:
Ik denk dat Ajax niet mag klagen met deze scheids. Die keeper kopt gewoon de bal waarna ze botsen, met de beste wil van de wereld zie ik er geen overtreding in. Gewoon een duel voor de bal, dat is het enige waar hij oog voor heeft en hij is nou eenmaal eerder. Net als dat ik met de beste wil van de wereld niet kan begrijpen waarom die tweede penalty wordt gegeven. Daarnaast met de kleine beslissingen ook zeker geen pech gehad.
Gunstig voor het Nederlandse voetbal, maar het zal echt beter moeten want dit geluk houdt een keer op.
Nee, ik zeg alleen dat dat moment met de keeper geen reden tot klagen zoals dat hier wel gebeurt.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:37:
[...]
Hij geeft die keeper toch ook niks? Hoezo mazzel dan?![]()
Die 2e penalty is gevalletje hand niet langs het lichaam en dat is volgens de regels een penalty...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Aantal klagen, aantal niet.ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:39:
[...]
Nee, ik zeg alleen dat dat moment met de keeper geen reden tot klagen zoals dat hier wel gebeurt.
Inderdaad die actie heeft niks met voetbal te maken, gaat vol voor de man. Kende die actie niet, toen was ik te jong om voetbal te kijkenmavaros schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:37:
[...]
YouTube: Schumacher collision with Battiston 82
Iets andere actie, maar deze sloopte wel de tegenstander.
Dit heeft niks met voetbal te maken, maar daar kan iemand anders een andere mening over hebben.
Mjah, aangeschoten vanaf <1meter afstand, die bal had nooit op de stip gemogen, daar kon de POAK speler simpelweg niets aan doen.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:37:
[...]
Hij geeft die keeper toch ook niks? Hoezo mazzel dan?![]()
Die 2e penalty is gevalletje hand niet langs het lichaam en dat is volgens de regels een penalty...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Verkeerde SchumacherTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:26:
[...]
En Ajax heel slecht in positie kiezen.Vlassie1980 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:42:
Paok is wel link bij counters..
Aangeschoten of dichtbij maakt niks uit.Bossie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:40:
[...]
Mjah, aangeschoten vanaf <1meter afstand, die bal had nooit op de stip gemogen, daar kon de POAK speler simpelweg niets aan doen.
“Oost West, Sergino Dest”...
Twente komt eraan!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als er var was misschien...Exocet schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:45:
En dat is rood
Waarvoor dan?Exocet schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:45:
En dat is rood
Marin kan het ook, maarja.Hupske schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:43:
Schone weer even huren?
Twente komt eraan!
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2019 21:48 ]
Pfoe dat was echt een kaart aannaaien.... (of ja poging tot)
[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 13-08-2019 21:50 ]
Twente komt eraan!
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 21:48 ]
Het tweedeBeToBe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:47:
Is die Biseswar nou zo goed of Ajax nou zou slecht op de RB positie...
ajax is superslecht aan de rechterkant, back als middenveld wordt kompleet overlopen, iedere keer weerBeToBe schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:47:
Is die Biseswar nou zo goed of Ajax nou zou slecht op de RB positie...
don't mistake lack of talent for genius.
Das meer omdat die bal er niet komtHupske schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:48:
Donny ook al lang niet meer gezien. Neres ook onzichtbaar.
Precies wat die keeper ook ff duidelijk kwam makenTyphone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:47:
Verschrikkelijk dat gejank van Tagliafico de hele tijd. Doe toch niet zo overdreven kerel en ga eens voetballen. Ergerlijk!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had je kunnen verwachten met dat kapselHolkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:49:
Keeper is de showboat aan het spelen
Ga dan maar eerst op het middenveld mee helpen. Die hebben t moeilijk genoeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 13-08-2019 21:51 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 21:51 ]
Verwijderd
Sproeien is in ieder geval goed gebeurd.DoeEensGek schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:51:
Wat een glijpartij.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq