Je bedoelt Martinez?Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:06:
Och och och de stervende zwanen zijn weer gespot.
2 centimeter wel liefstVos schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:05:
En weer een keeper te vroeg van de lijn...
(wel net de herhaling gemist waar een hele meter
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 13-08-2019 21:09 ]
Ajax is de tegenstander aan het uitputten. Dat betaalt zich later terug.
Ha, nu begrijp ik ook waarom je steeds denkt dat Lozano om niks kermt. Deze man kreeg de bal overduidelijk tegen zijn hoofd. Niet raar dat je dan naar je hoofd grijpt.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:07:
Vallen en naar het hoofd grijpen ...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
🤣OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:08:
Dat was slaan?
Het begint wat beter te lopen. Nu nog scoren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ajax 10 kansen, Paok 1?
Om moedeloos van te worden
Om moedeloos van te worden
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 13-08-2019 21:09 ]
Tot nu toe geeft het spel geen hoop op beter, maar ik heb er nog wel vertrouwen in. Wel minder dan voor de wedstrijdPWM schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:07:
Nog bijna 60 minuten voor 1 doelpunt en de helft heeft het hier al op
Mwa, springt meter naar voren. Dan moeten ze die regel niet bedenkentoolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:07:
[...]
Milimeterwerk, dus prima zo. Tis voetbal, geen geometrie.
2cm buitenspel is bij de var ook buitenspel
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-08-2019 21:10 ]
Precies, in die herhaling zag je perfect dat er een elleboog tegen z'n hoofd kwam, niet slaand iig, maar wel er tegenST10©DE schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:09:
[...]
Ha, nu begrijp ik ook waarom je steeds denkt dat Lozano om niks kermt. Deze man kreeg de bal overduidelijk tegen zijn hoofd. Niet raar dat je dan naar je hoofd grijpt.
Ik zit alweer hardop te schreeuwen. Het gaat dus de goede kant op.
don't mistake lack of talent for genius.
Ja toen de bal geraakt was. En het gaat maar om 1 voet he, niet heel z'n lichaam.Vos schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:09:
[...]
Mwa, springt meter naar voren. Dan moeten ze die regel niet bedenken
"De stervende zwaan" word altijd geraakt. De vraag is dus hoe ie er mee om gaat.Terranova schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:09:
[...]
Precies, in die herhaling zag je perfect dat er een elleboog tegen z'n hoofd kwam, niet slaand iig, maar wel er tegen
Voor dood liggen, zien dat de tegenpartij geen kaart krijgt en dan op staan.
Weet ik. Er was volgens mij geen contact met de lijn. Maar boeit ook bar weinig, we gaan gewoon door.toolkist schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:10:
[...]
Ja toen de bal geraakt was. En het gaat maar om 1 voet he, niet heel z'n lichaam.
Gvd combineer even tot over de achterlijn. Jonge jonge jonge...
Nou nieuwe poging.
Ja zo krijg je wel 15 penalties in een wedstrijd.
Nog een penalty wat een feest.
Ziggo, voor iedereen te zien.milotic schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:13:
word het weer nergens uitgezonden?
[ Voor 75% gewijzigd door DoeEensGek op 13-08-2019 21:13 ]
Ziggomilotic schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:13:
word het weer nergens uitgezonden?
Tadic...?Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:13:
Kom om van de beek neem hem aub,
Kijk. Mooi man!
Yes!!!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Door het midden, dat is dan wel gedurfd haha
Twente komt eraan!
Hoppa!! 1-1 
Weer niks aan het handje.
Weer niks aan het handje.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pfff Siert hou toch eens je muil
Float like a butterfly, sting like a bee.
Overigens die commentatoren bij Ziggo, vre-se-lijk.
United - Chelsea met Aad de Mos, nu Siert met zijn achterlijke opmerkingen. Bijvoorbeeld dat de keeper van PAOK zo lang is dat hij met mooi weer het dak van de ArenA open kan doen.
Dan vind ik die Wietse van Veronica tijdens CL wedstrijden toch echt een hele verademing!
United - Chelsea met Aad de Mos, nu Siert met zijn achterlijke opmerkingen. Bijvoorbeeld dat de keeper van PAOK zo lang is dat hij met mooi weer het dak van de ArenA open kan doen.
Dan vind ik die Wietse van Veronica tijdens CL wedstrijden toch echt een hele verademing!
Twente komt eraan!
Kijk zo krijg je het vertrouwen terug
Hebben die Grieken een nieuwe shirt sponsor?
Siert zou eerder reisleider moeten wordenJoteW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:14:
wat een kut penalty weer, maar goed dat die keeper niet bleef staan
Knap, vooral de lef
Maar serieus er moet er nog 1 in. Als Paok weer wil aanzetten zie ik ze er ook nog wel 1 maken. Dit is nog niet gebeurd
Maar serieus er moet er nog 1 in. Als Paok weer wil aanzetten zie ik ze er ook nog wel 1 maken. Dit is nog niet gebeurd
Het is Ziggo, zo ongeveer alles rondom het voetbal is daar vreselijk.JoteW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:14:
Commentatoren, analisten, voetbal programma's
Kunnen we dan gelijk stoppen met dat achterlijke wisselen van penalty nemer als je er een keertje eentje mist.
Blind speelt wel matig vandaag hoor. Ik ben ook bang voor elke voorzet vanaf de flanken met Veltman centraal...
Ik was thuis en had dus tv aangezet. Inmiddels maar weer radio. Wat een mafklapper die Siert. Een karikatuur van zichzelf.
Wtf heeft die Siert Gerookt, wat een verschrikkelijk commentaar
Dapper van Tadic dat ie m nog een keer neemt. Het zit er in voor Ajax vandaag maar mag wel stukkie scherper...
Dapper van Tadic dat ie m nog een keer neemt. Het zit er in voor Ajax vandaag maar mag wel stukkie scherper...
Nou scheids, doe wat hoort. Dit is een vliegende elleboog
wtf doet die keeper daar helemaal?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Een stukkie is een understatementTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:16:
Wtf heeft die Siert Gerookt, wat een verschrikkelijk commentaar![]()
Nah, weinig aan de hand.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sierd is gewoon de nieuweversie van Jack van Gelder, ik vind em wel grappig.
Geen kaart overigens. Hij speeltde bal.
Geen kaart overigens. Hij speeltde bal.
Dat is een overtreding van die keeper.
Onnodig doorgaan
Onnodig doorgaan
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 13-08-2019 21:17 ]
Opletten en anticiperen?gws24 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:17:
wtf doet die keeper daar helemaal?
Sierd de Vos is zelfs commentator in Fifa 2020.
https://www.ad.nl/show/si...or-in-fifa-2020~a093f5e7/
Maar het mag van mij ook wel een tikje minder met hem.
Door een goedkope penalty?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee aan de elleboog bedoel je. Als je ziet wat soms al als elleboog wordt gezien, dan is dit er zeker 1dvdkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:17:
Nah, weinig aan de hand.
schaf ik pes aan hoef het hele spel dan al niet meertweakduke schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:17:
Siert is normaal wel leuk maar vanavond bloed irritant. Zal wel een slokje voor de dorst achter zijn kiezen hebben.milotic schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:15:
[...]
Siert zou eerder reisleider moeten worden
Ajax moet zo ook maar eens naar de keeper gaan duiken, krijg je geheid een kaart voor
Je ziet gelijk hoe belangrijk zelfvertrouwen is in het voetbal. Als Dusan deze niet had genomen dan was het misschien wel een heel ding geworden in z'n hoofd (denk even aan de slechte reeks van Luuk de Jong een tijdje terug). Gewoon schijt hebben, die bal pakken en nog een keer proberen.DoeEensGek schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:16:
Kunnen we dan gelijk stoppen met dat achterlijke wisselen van penalty nemer als je er een keertje eentje mist.
Hij zag wel de penalty’sHolkers schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:17:
Scheids is echt stekeblind
Dit heeft niets te maken met voetbal (of keepen)
Maar serieus dat was een elleboog eerder en nu dit, mag hij wel wat doen
Nou ja, hij was slap ingeschoten, maar als hij er niet in was gegaan... dan gaat het pas echt knagen.
Dit was rood, die elleboog had ie ook al gemist. Wtf scheid.
Kijk Napo, dit is een klassieke rode kaart.
Dat is iets anders dan hard spelen. Dit was smerig.
Dat is iets anders dan hard spelen. Dit was smerig.
Sta je dan als volwassen man een speler uit te schelden..
ik vind siert eigenlijk altijd wel leuk, ook al is ie irritant. in ieder geval beter dan de dodelijke saaie nos commentators
Damn, nog een reden om geen Fifa te kopen dantweakduke schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:17:
Wat een afgrijselijke commentator...
Tony Harald Schumacher zou jaloers zijn op deze actie. Echt vol voor de man gaan
[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 14-08-2019 08:22 . Reden: Harald ipv Tony dus ]
Die Pelkas loopt gigantisch veel. Die kan straks niet meer.
Gelukkig werken ze bij FIFA grotendeels met een script (iets van 16 miljoen woorden/zinnen moeten ingesproken hoorde ik laatst in een interview). De eigen inbreng wordt dus enigzins ingeperktTomba schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:20:
[...]
Damn, nog een reden om geen Fifa te kopen dan
Wat een afgrijselijke commentator...
Als je al de moeite neemt om hem te nemen dan is de kans groot dat je hem ook zijn eigen oneliners laat verzinnenDaan XVII schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:22:
[...]
Gelukkig werken ze bij FIFA grotendeels met een script (iets van 16 miljoen woorden/zinnen moeten ingesproken hoorde ik laatst in een interview). De eigen inbreng wordt dus enigzins ingeperkt
Dan had ie de bal helemaal niet gespeeldJanW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:21:
Tony Schumacher zou jaloers zijn op deze actie. Echt vol voor de man gaan
Ondertussen schiet Vilhena Krasnodar naar de volgende ronde tegen Porto. Uit 2-0 voor
Deze snap ik niet? Ik begrijp dat het een race coureur is, care to explain? (En over welke actie hebben we t? Keeper kopte gewoon de bal dus neem aan dat je die actie niet bedoelt?)JanW schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:21:
Tony Schumacher zou jaloers zijn op deze actie. Echt vol voor de man gaan
[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 13-08-2019 21:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.