[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 157 Laatste
Acties:
  • 252.837 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:53:
[...]

Volgens VI is het van 8 naar 9mln vast gegaan. En dan nog steeds 2 mln in bonus.
Had dan toch gehoopt dat er een internationaal merk interesse zou hebben voor iets meer.

Een merk dat geen zin heeft om 40mln+ te betalen voor een Europese top club
Ach ja, Ajax heeft er denk ik ook geen zin in om elke 3 jaar met een nieuwe sponsor rond te lopen. Los van die 9m heeft Ziggo natuurlijk ook online bijvoorbeeld de nodige kennis en kunde en aangezien Ajax zich steeds meer online probeert te profileren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
toolkist schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:47:
[...]

Ach ja, Ajax heeft er denk ik ook geen zin in om elke 3 jaar met een nieuwe sponsor rond te lopen. Los van die 9m heeft Ziggo natuurlijk ook online bijvoorbeeld de nodige kennis en kunde en aangezien Ajax zich steeds meer online probeert te profileren...
Klopt, had zelf toch een beetje gehoopt op de combi Ziggo en Vodafone.

In Nederland Ziggo en Europees Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
toolkist schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:47:
[...]

Je pakt veel meer merchandising omzet als je wel van sponsor wisselt. Nu koopt de doelgroep alleen jaarlijks het uit tenue.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar is dat toch niet het belangrijkste, anders zou elke club wel elk jaar van sponsor wisselen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Je koopt toch ook geen shirt voor de sponsor die voorop staat?

Denk dat het voor Ajax in Nederland wel een goede naam is, maar internationaal had er wellicht meer gekund.

En Promes is officieel. Ook teken van een Nederlands vizier...

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 24-06-2019 20:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
15 miljoen maar, hoe doet Overmars het toch _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:53

Qu3st

Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:11:
Kan nog oplopen tot 17 miljoen, maar niet echt een schokkend hoog bedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Qu3st schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:15:
[...]

Kan nog oplopen tot 17 miljoen, maar niet echt een schokkend hoog bedrag.
Zeker niet, omdat je zelfs als ie flopt het nog wel terug kan verdienen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:11:
Tis toch bizar. Tis een Oranje international.
In augustus 2014 tekende Promes een vierjarig contract bij het Russische Spartak Moskou, dat een bedrag van maximaal 15 miljoen euro voor hem betaalde aan Twente.
Op 30 augustus 2018 tekende Promes een vierjarig contract bij het Spaanse Sevilla FC, dat een bedrag van ongeveer 20 miljoen euro voor hem betaalde aan Spartak Moskou.
Wikipedia: Quincy Promes
Gewoon een koopje. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Prima aankoop, mooie leeftijd categorie ook deze aankoop.

Die Overmars is me er wel 1 zeg, laatste jaren STERK gegroeid in zijn rol. Begin wat onwennig en niet altijd de juiste aankopen. Maar als je nu kijkt afgelopen 2-3 jaar qua aankopen.... Sanchez, Tagliafico, Neres, Tadic, Blind, Promes.

Tuurlijk zaten er ook mindere aankopen tussen maar bovenstaande is bijzonder goed gedaan en die paar misperen wegen daar niet tegen op.

Overigens denk ik dat de aankopen Martinez en Marin ook fantastisch gaan zijn en we ze later in bovenstaand rijtje zullen plaatsen. Gevoelsmatig natuurlijk, maar ik voel het gewoon. Zeker Martinez.

Overmars *O*

Zo, die verdient ook even wat lof d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 24-06-2019 20:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
Van de Sar: "Gefeliciteerd"
Promes: "Jullie ook!"
_O-
YouTube: Promes: 'Het voelt als thuiskomen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
vind het bedrag voor Promes meevallen

Denk dat ze ook zaten te kijken naar een Nederlandse versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:08
In welk ruimte moet Promes precies gaan voetballen?

Ik denk ook dat KJH of Dolberg niet staan te applaudisseren bij een linksvoor als deze. Misschien heb ik een verkeerd beeld, maar volgens mij is het niet eentje van de combinatie of de voorzet.

Ja, 15 miljoen voor een oranje international is niet veel. Maar het risico is ook vrij groot.

[ Voor 16% gewijzigd door DeKever op 24-06-2019 21:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
DeKever schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:47:
In welk ruimte moet Promes precies gaan voetballen?

Ik denk ook dat KJH of Dolberg niet staan te applaudisseren bij een linksvoor als deze. Misschien heb ik een verkeerd beeld, maar volgens mij is het niet eentje van de combinatie of de voorzet.

Ja, 15 miljoen voor een oranje international is niet veel. Maar het risico is ook vrij groot.
Ga idd eerst maar even verdiepen ;)

@Sleehond vergeet niet dat Marc in het begin niet de vrije hand had ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Promes kan een prima voorzet geven, en is snel met de bal. Precies het soort spel wat Ajax een geweldig seizoen bezorgd heeft.

Tadic zal nu wel permanent de spitspositie bekleden, en KJH als pinch hitter. Dolberg gaat t zwaar krijgen, en ik sluit niet uit dat ie op de verkooplijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
Iemand Lamprou gezien? Die is na het debacle van begin dit jaar al geknakt maar nu ze Valera weer gehuurd hebben lijkt me het einde voor hem

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Holkers schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:12:
Iemand Lamprou gezien? Die is na het debacle van begin dit jaar al geknakt maar nu ze Valera weer gehuurd hebben lijkt me het einde voor hem
Doet met dispensatie mee bij de JO11 in een kleiner doel

[ Voor 3% gewijzigd door Ankona op 24-06-2019 22:15 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Holkers schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:12:
Volgens mij loopt zijn contract 1 juli af, dus hopelijk pikt de concurrentie hem gratis op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:08
Martinusz schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:57:
[...]

Ga idd eerst maar even verdiepen ;)
Touché.

Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Wel goed dat Ajax een ervaren kracht koopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sterker nog... ervaren, international en Amsterdammer. Knap staaltje werk van Overmars :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
DeKever schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:22:
[...]

Touché.

Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Wel goed dat Ajax een ervaren kracht koopt.
Mooi (gratis) stukje op VI Pro om de twijfels weg te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had Promes liever niet bij Ajax gezien. Al zijn er tal van Ajacieden die hem om een andere reden liever niet bij Ajax hadden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
assasinbats schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:03:
Promes kan een prima voorzet geven, en is snel met de bal. Precies het soort spel wat Ajax een geweldig seizoen bezorgd heeft.

Tadic zal nu wel permanent de spitspositie bekleden, en KJH als pinch hitter. Dolberg gaat t zwaar krijgen, en ik sluit niet uit dat ie op de verkooplijst staat.
Ik blijf sterk het voorgevoel hebben dat Tadic binnenkort vertrekt richting China en dat ze daar nu op ingespeeld hebben met deze transfer.
Maar goed, wat zijn mijn verwachtingen waard.. Ik ging er ook vanuit dat Promes een miljoen of 25 zou kosten, scheelt maar een 10 miljoen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Tadic, Ziyech en Neres komen geregeld terug in de transfergeruchten, dus dat je nu een speler binnen hebt die voor alle drie vervanger kan zijn is mooi meegenomen. Kans dat ze alle drie blijven lijkt me zo goed als nihil, met een beetje pech heb je nog een vervanger op dit niveau erbij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 24 juni 2019 @ 23:22:
Tadic, Ziyech en Neres komen geregeld terug in de transfergeruchten, dus dat je nu een speler binnen hebt die voor alle drie vervanger kan zijn is mooi meegenomen. Kans dat ze alle drie blijven lijkt me zo goed als nihil, met een beetje pech heb je nog een vervanger op dit niveau erbij nodig.
Dat zou dus Bergwijn moeten worden als je al die geruchten ook mag geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Ajax heeft imho echt wel behoefte aan een speler als Promes want naast Neres hadden wij geen speler op de flanken die de diepte induikt. Ziyech/Tadic willen graag de bal in de voet om dan de actie/ruimte te zoeken.

Ik denk dat Ajax zich pas concreet voor Bergwijn meldt als Ziyech/Neres/Tadic vertrekt.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Maar waar zou Bergwijn dan moeten staan? We hebben voorlopig Neres, Tadic (als er iemand anders in de spits staat) en Promes al voor de linkerflank. Volgens doet Ajax er beter aan om een flankspeler voor de rechterkant te halen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Outerspace schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:24:
Maar waar zou Bergwijn dan moeten staan? We hebben voorlopig Neres, Tadic (als er iemand anders in de spits staat) en Promes al voor de linkerflank. Volgens doet Ajax er beter aan om een flankspeler voor de rechterkant te halen.
Neres gaat niet blijven denk ik, daarnaast kunnen 2 van de 3 spelers die je noemt ook op rechts spelen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Neres lijkt mij te vertrekken. Maar voorlopig is het nog rustig. Ook wel lekker. Rondom de Ligt zijn al een hoop onzin berichten.
Vind het nogsteeds een meesterzet van Overmars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft Overmars door gaan met concurrenten van hun enige rivaal zwakker te maken (Bergwijn) zien we elkaar aan het einde van het seizoen op de Coolsingel Marc!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Heeft ie eind volgend seizoen dan ook heel Rotterdam opgekocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:11

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben ook wel benieuwd waar de spits blijft bij Ajax. Of gaat Dolberg nog een seizoen mogen blijven opdraven? Zou kunnen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:15:
Ik ben ook wel benieuwd waar de spits blijft bij Ajax. Of gaat Dolberg nog een seizoen mogen blijven opdraven? Zou kunnen...
Brobbey en Traoré mooi de kans geven in de voorbereiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:15:
Huntelaar, Dolberg, Traore, Tadic op zich genoeg opties nu zou je zeggen.
Traore is mee in de voorbereiding, dus die kan hopelijk wat laten zien. Borbbey is ook mee trouwens, maar die is 17, ik zie die nog niet een serieuze keuze zijn als je die andere 4 namen ziet. Maar over een jaar of 2 zal die toch ook wel boven komen lijkt mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Eentje is te oud, eentje bewijst zich al 1,5 jaar niet en twee heel jonge gasten.
Er is geld zat om een échte spits bij te halen. Huntelaar moet ook heel blijven uiteraard en wordt serieus oud(er). Tadic zal in NL ook vaak op linksbuiten staan denk ik. Ik weet niet of die variant stand blijft houden.

Aan de andere kant baseer ik me nu op informatie uit het verleden. Misschien gaat Ziyech weg en zakt Tadic een linie met Promes op links. Ik wacht het wel gewoon af bij nader inzien :+

[ Voor 45% gewijzigd door Typhone op 25-06-2019 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Chief schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 03:04:
Ajax heeft imho echt wel behoefte aan een speler als Promes want naast Neres hadden wij geen speler op de flanken die de diepte induikt. Ziyech/Tadic willen graag de bal in de voet om dan de actie/ruimte te zoeken.

Ik denk dat Ajax zich pas concreet voor Bergwijn meldt als Ziyech/Neres/Tadic vertrekt.
Is hij niet iemand die de bal in de voeten wil hebben? Dus beetje zelfde als Tadic en Ziyech?
Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:26:
Eentje is te oud, eentje bewijst zich al 1,5 jaar niet en twee heel jonge gasten.
Er is geld zat om een échte spits bij te halen. Huntelaar moet ook heel blijven uiteraard en wordt serieus oud(er). Tadic zal in NL ook vaak op linksbuiten staan denk ik. Ik weet niet of die variant stand blijft houden.

Aan de andere kant baseer ik me nu op informatie uit het verleden. Misschien gaat Ziyech weg en zakt Tadic een linie met Promes op links. Ik wacht het wel gewoon af bij nader inzien :+
Brobbey is wel een beest hoor, ik denk dat ie zich dit komende seizoen mag gaat bewijzen bij Jong Ajax in de KKD.

[ Voor 41% gewijzigd door Qu3st op 25-06-2019 12:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is mijn hoop dat we door het halen van Promes niet hoeven te trekken aan spelers van de directe concurrent. Ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee om zo'n sfeer te creëren.
Buiten dat je PSV dan ook gewoon een flinke zak geld cadeau doet.
Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:26:
Vooralsnog is die oude lul best wel van waarde geweest en loopt Tadic nog gewoon rond. Daarnaast levert het kopen van een spits meteen weer klachten over de talenten geen kans geven op dus hebben die 'jonge gasten' weer een probleem.
Ik ga er vanuit dat Ten Hag en Overmars samen lekker aan het puzzelen zijn. In die zin heel erg prettig dat de staf in ieder geval redelijk aan blijft, dan hebben we op dat vlak tenminste rust.
Goeie edit. :>

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:15:
Daarnaast levert het kopen van een spits meteen weer klachten over de talenten geen kans geven op dus hebben die 'jonge gasten' weer een probleem.
Ik ga er vanuit dat Ten Hag en Overmars samen lekker aan het puzzelen zijn. In die zin heel erg prettig dat de staf in ieder geval redelijk aan blijft, dan hebben we op dat vlak tenminste rust.
[...]

Goeie edit. :>
Die klachten moet je lekker de klachten laten zijn. Je hebt twee spitsen nodig. Huntelaar wilde heel graag kampioen worden met Ajax dus die hele drive zat er afgelopen jaar goed in. Is dat volgend jaar net zo? Extreem belangrijk om kampioen te worden want dat betekent de pot met goud met 100% zekerheidsgarantie.

Ondertussen worden - óók in Rotterdam zuid - de handen in onschuld gewassen

Blijft toch wat aparts dat clubs het niet voor mekaar krijgen de oorzaak aan te pakken maar het resultaat van het eigen falen en de daaropvolgende straf opeens geen enkele hindernis vormt om een beroep tegen aan te tekenen.

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 25-06-2019 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:15:
Het is mijn hoop dat we door het halen van Promes niet hoeven te trekken aan spelers van de directe concurrent. Ik vind het gewoon niet zo'n prettig idee om zo'n sfeer te creëren.
Buiten dat je PSV dan ook gewoon een flinke zak geld cadeau doet.
Doen wij het niet doet een ander team het wel. Als het voor een reeele prijs is heb ik hem liever bij ons rondlopen dan in het buitenland.

Overigens zijn er nu weer nieuwe (oude) geruchten dat Juventus Moise Kean in de deal voor de Ligt wil betrekken. Als dat om een 15-20m max gaat zeg ik doen! Ondanks wat ik eerder zei over Brobbey en Traoré, want dit wordt een grote meneer in het voetbal...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:22:
Ondertussen worden - óók in Rotterdam zuid - de handen in onschuld gewassen

Blijft toch wat aparts dat clubs het niet voor mekaar krijgen de oorzaak aan te pakken maar het resultaat van het eigen falen en de daaropvolgende straf opeens geen enkele hindernis vormt om een beroep tegen aan te tekenen.
Wat een onzin. Feyenoord claimt helemaal geen onschuld.

Feyenoord vindt de straf buitenproportioneel, dat is een hele andere discussie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Feyenoord claimed dat 3 vakken (grotendeels) onschuldig zijn terwijl ze dondersgoed uit ervaring weten dat er niet individueel gestraft gaat worden.

<knip>

Speculatie en onnodig op de spits drijven, dat heet flamebait.

[ Voor 34% gewijzigd door Ramzzz op 25-06-2019 15:39 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ph4ge schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:59:
[...]

Wat een onzin. Feyenoord claimt helemaal geen onschuld.

Feyenoord vindt de straf buitenproportioneel, dat is een hele andere discussie.
Op zich eens, maar zolang schuldigen zich achter hele vakken verschuilen, zullen hele vakken gestraft moeten worden.

Zo had ook het volledige uitvak de straf verdiend na de vuurwerklawine destijds van achter het doel van Vermeer, en is terecht het hele Ajaxpubliek verbannen.

Ik zou zeggen, straf maar eens wat harder, dan komt de boodschap misschien eens aan.

Buitenproportioneel vind ik het dan ook niet echt. Investeer dan in middelen om individuen aan te pakken, steek daar meer moeite in.

Nu is het volgens mij vooral weinig zelf doen, en klagen wanneer een ander het radicaler wil oplossen.

Terwijl juist dat radicale (hard straffen, en bovenal snel straffen) effect sorteert, zie o.a. de voetbalwetten in het VK.

Zolang met name Ajax en Feyenoord zelf niets ondernemen, is dit de enige manier.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 25-06-2019 15:41 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:37:
Zolang met name Ajax en Feyenoord zelf niets ondernemen, is dit de enige manier.
Maak daar maar van 'zolang de overheid geen voetbalwet wil kun je dit vergeten'.
Ajax en Feyenoord kunnen nog zoveel willen en ondernemen, maar de mogelijkheden zijn te beperkt om dat goed te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:23:
[...]

Maak daar maar van 'zolang de overheid geen voetbalwet wil kun je dit vergeten'.
Ajax en Feyenoord kunnen nog zoveel willen en ondernemen, maar de mogelijkheden zijn te beperkt om dat goed te kunnen doen.
Nee, clubs - zeer zeker deze - kunnen heel veel zelf voor elkaar krijgen, als de wil om iets te bereiken er is.

Dat blijkt een papieren tijger.

Je hebt de overheid of de KNVB helemaal niet echt nodig, hoogstens om je beleid extra kracht bij te zetten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Voor de deal tussen Ajax en Juventus wordt misschien Kean betrokken. Een ruil en 70 miljoen euro.

Verder met transfergeruchten, leuker dan geleuter over eencelligen.

[ Voor 14% gewijzigd door Qu3st op 25-06-2019 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Qu3st schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:16:
Voor de deal tussen Ajax en Juventus wordt misschien Kean betrokken. Een ruil en 70 miljoen euro.

Naja Juventus wilt....ik denk Raiola wilt :P ik geloof dat niet zo, kan mij niet voorstellen dat ze zo'n talent even inwisselen voor de Ligt + 70 miljoen. Tenzij ze afspreken dat ze Kean voor gelimiteerde som weer terug mogen kopen ofzo, of dat het uberhaupt al een soort huur is ipv koop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 11-09 13:52
Wat een hypocrieten. Alsof een streep door de klassieker met uitsupporters geen onschuldige supporters dupeert.
Ik vind de straf nog best mild. Pyro en verschrikkelijke verwijzingen naar vreselijke gebeurtenissen hadden van mij nog wel harder gestraft mogen worden.
Martinusz schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:25:
[...]

Naja Juventus wilt....ik denk Raiola wilt :P ik geloof dat niet zo, kan mij niet voorstellen dat ze zo'n talent even inwisselen voor de Ligt + 70 miljoen. Tenzij ze afspreken dat ze Kean voor gelimiteerde som weer terug mogen kopen ofzo, of dat het uberhaupt al een soort huur is ipv koop.
Dat denk ik ook. Vorig seizoen werd Kean met verschillende clubs in verband gebracht en ging het ook om tientallen miljoenen. De Ligt is flink wat waard, maar 100+?
Mocht het waar zijn, een voorhoede met Kean en Huntelaar als backup is best lekker.

[ Voor 37% gewijzigd door Curva op 25-06-2019 17:28 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:29:
[...]

Nee, clubs - zeer zeker deze - kunnen heel veel zelf voor elkaar krijgen, als de wil om iets te bereiken er is.

Dat blijkt een papieren tijger.

Je hebt de overheid of de KNVB helemaal niet echt nodig, hoogstens om je beleid extra kracht bij te zetten.
Goed, laten we dan eens gezichtsherkenning als controle bij de ingang neerplempen zonder ondersteuning van de overheid mbt wetgeving enzo.
Of stadionverboden geven die ze niet na kunnen leven omdat die gasten gewoon via iemand anders aan kaarten komen.
Voorkomen dat iemand naar het buitenland zn ploeg achterna reist om eens lekker te gaan rellen? Nope, ook dat kunnen clubs niet vooorkomen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Martinusz schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:25:
[...]

Dat staat sowieso in het bericht dat zij het willen (Raiola/Kean). Ik ken die jongen niet zo, is dat een beetje een groot talent? Vraag voor onze Italiaanse volgers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Qu3st schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:16:

Blijkbaar komt dat gerucht van een krant die voor Juventus niet betrouwbaar is, dus met erg grote korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:04:
Heeft ie eind volgend seizoen dan ook heel Rotterdam opgekocht?
Heb vernomen dat Ajax financieel gaat deelnemen in de nieuwe Kuip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Pompi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:36:
[...]

Blijkbaar komt dat gerucht van een krant die voor Juventus niet betrouwbaar is, dus met erg grote korrel zout nemen.
Ik neem alles in deze periode met minimaal een kilo zout, maar maakt het nog wel leuk om over te discussiëren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Natuurlijk wil Raiola dit. Dan kan hij 2x premie vangen. Want hij is ook de zaakwaarnemer van Kean.
Bij Ajax zou hij veel kunnen spelen en dan bij Juventus een nieuw contract afdwingen, waarover Raiola weer een percentage vangt.

Huur zou ik als Ajax niet aan beginnen. Terugkoop clausule alleen als dit een flink bedrag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Qu3st schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:37:
[...]

Ik neem alles in deze periode met minimaal een kilo zout, maar maakt het nog wel leuk om over te discussiëren ;)
Snap ik, maar dit zou beetje hetzelfde zijn als bijvoorbeeld de Gelderlander een inside scoop zou geven over de Ligt zijn transfer in plaats van de Telegraaf. Op de "Soccer" subreddit hebben ze een Tier systeem bronnen en dit zou als ik het goed herinner van eerder vandaag Tier 3 zijn dus zoals ik zei niet erg betrouwbaar.
Vind dat het wel opvallend stil blijft qua echte geruchten rond Ajax, je zou denken dat voor een Neres er clubs zouden zijn die hem voor of vroeg in de Copa willen kopen zodat zijn prijs niet stijgt door goede wedstrijden maar het is allemaal wel stil. Rond Donny hoor je ook weinig, moest wel weer lachen om het gerucht dat Atletico Madrid Blind zou willen hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:37:
[...]

Heb vernomen dat Ajax financieel gaat deelnemen in de nieuwe Kuip.
En dan het stadion de Rotterdam Arena noemen? ;)

Voor de Ajacieden hier, en @Leon Zwiers natuurlijk, om 19.00 Ajax tegen Quick op Ziggo hoofdkanaal.
Pompi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:29:
Rond Donny hoor je ook weinig, moest wel weer lachen om het gerucht dat Atletico Madrid Blind zou willen hebben.
Een dan niet eens kopen, maar huren 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door toolkist op 25-06-2019 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Pompi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:29:
[...]

Snap ik, maar dit zou beetje hetzelfde zijn als bijvoorbeeld de Gelderlander een inside scoop zou geven over de Ligt zijn transfer in plaats van de Telegraaf. Op de "Soccer" subreddit hebben ze een Tier systeem bronnen en dit zou als ik het goed herinner van eerder vandaag Tier 3 zijn dus zoals ik zei niet erg betrouwbaar.
Vind dat het wel opvallend stil blijft qua echte geruchten rond Ajax, je zou denken dat voor een Neres er clubs zouden zijn die hem voor of vroeg in de Copa willen kopen zodat zijn prijs niet stijgt door goede wedstrijden maar het is allemaal wel stil. Rond Donny hoor je ook weinig, moest wel weer lachen om het gerucht dat Atletico Madrid Blind zou willen hebben.
Ja systeem ken ik, al snap ik er niet veel van, een telegraaf als tier 1 :X

Het enige waar je veel over hoort zijn de inkomende transfers en die van De Ligt inderdaad. Blind naar Atletico niet gezien, maar voor 40 miljoen mogen ze hem overnemen :p
Ik denk dat Neres aan heeft gegeven eerst de Copa America te willen spelen en daarna na te gaan denken over een transfer. Is wel zo rustig op zo'n toernooi.
toolkist schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:35:
[...]

En dan het stadion de Rotterdam Arena noemen? ;)

Voor de Ajacieden hier, en @Leon Zwiers natuurlijk, om 19.00 Ajax tegen Quick op Ziggo hoofdkanaal.

[...]

Een dan niet eens kopen, maar huren 8)7
Huur? Nou kijk dan maar lekker verder señor Simone :9

Bedankt voor de tip.

[ Voor 14% gewijzigd door Qu3st op 25-06-2019 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Qu3st schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:36:
[...]

Ja systeem ken ik, al snap ik er niet veel van, een telegraaf als tier 1 :X
Alleen Mike Verweij is Tier 1 en de rest van de Telegraaf is Tier 2 voor.

Ook wel grappig dat de commentator voor het begin van die oefenwedstrijd van Ajax een heel verhaal houd over dat de scheidsrechters blij moeten zijn omdat ze niet in zwart hoeven te spelen in dit weer en hij gewoon vergeet/niet ziet dat Quick '20 zelf in het zwart speelt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:22:
Die klachten moet je lekker de klachten laten zijn. Je hebt twee spitsen nodig. Huntelaar wilde heel graag kampioen worden met Ajax dus die hele drive zat er afgelopen jaar goed in. Is dat volgend jaar net zo?
Ja, Klaas Jan is een winnaar. Heeft nu al weer twee keer gescoord tegen quick. :+

Die klachten komen net zo hard van jou als het weer even niet loopt, voetbal is nogal opportunistisch. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
3-1 na een kwartier :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
6-1 na 35 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kan natuurlijk nog niks zeggen over hoe goed hij is op basis van 35 minuten oefenwedstrijd, maar Martinez heeft in ieder geval genoeg drang naar voren.

En die Kotarski kan helemaal niks, was ook al bar slecht bij de 1e goal.

[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 25-06-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:41:
Kan natuurlijk nog niks zeggen over hoe goed hij is op basis van 35 minuten oefenwedstrijd, maar Martinez heeft in ieder geval genoeg drang naar voren.
Maar is hij nou echt als LB of CV gehaald, dat is nog beetje een vraagteken.

Verder vind ik het wel interessant dat Noa Lang op 10 speelt en Labyad op de vleugel, normaal zou je ze andersom verwachten maar zal wel een idee van ten Hag achter zitten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Normaal zou je Labyad op de bank verwachten ...
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 17:37:
[...]Heb vernomen dat Ajax financieel gaat deelnemen in de nieuwe Kuip.
Dus al die stickers waren eigenlijk om alvast te wennen? :+

[ Voor 72% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-06-2019 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Maar wel beter dan ''t vrouwen voetbal. Of krijg ik nu een modje op mijn dak. :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Die zit vast in een ander topic. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Iemand Labyad gezien de 1e helft....?

Praktisch niet aan de.bal gehoord. Wordt ie overgeslagen bewust of ligt het echt aan zijn eigen instelling...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Brobbeast, man man wat een marteling moet dan zijn voor de verdedigers

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:14:
Brobbeast, man man wat een marteling moet dan zijn voor de verdedigers
Nu nog Brobkiller, kansen genoeg gehad...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:20:
[...]

Nu nog Brobkiller, kansen genoeg gehad...
scherp is ie momenteel niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Weet iemand wat voor bedragen Quick hiervoor krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Hoe was die Kuhn in de Jupiler League? Want lijkt op zich wel een leuk spelertje als hij wat aan zijn doelgerichtheid werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
Pompi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:39:
Hoe was die Kuhn in de Jupiler League? Want lijkt op zich wel een leuk spelertje als hij wat aan zijn doelgerichtheid werkt.
Zeker leuk spelertje ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Deadsy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:37:
Meetsal betalen clubs voor deze eer dacht ik.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrMonkE schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Meetsal betalen clubs voor deze eer dacht ik.
halen ze dan zoveel binnen met de kaart verkoop en reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Deadsy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:37:
Ze betalen waarschijnlijk meer dan een tonnetje aan Ajax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:21:
[...]

Ja, Klaas Jan is een winnaar. Heeft nu al weer twee keer gescoord tegen quick. :+

Die klachten komen net zo hard van jou als het weer even niet loopt, voetbal is nogal opportunistisch. ;)
Ik zet overal vraagtekens bij waarde Gonadan ;). Maar ook met Erich ;), als de keuzes logisch en verklaarbaar zijn dan durf ik rustig de kritiek te laten varen. Anders maak je er vage principekwesties van waar je niet over kunt discussiëren.

Ik ben dan ook heel benieuwd hoe de jeugd ingepast gaat worden dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:44:
[...]

En bier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:01:
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe de jeugd ingepast gaat worden dit seizoen.
En of ze dat überhaupt veel gaan doen. Vooralsnog veel aankopen en nog wat gepland, als de grote leegloop nu tegen valt dan heb je ineens een overschot.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:12:
[...]

En of ze dat überhaupt veel gaan doen. Vooralsnog veel aankopen en nog wat gepland, als de grote leegloop nu tegen valt dan heb je ineens een overschot.
Dan mag ik hopen dat een kwartfinale CL toch in het verschiet ligt nietwaar? :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:14:
[...]Dan mag ik hopen dat een kwartfinale CL toch in het verschiet ligt nietwaar? :9
De lat ging toch omhoog?
Halve finale lijkt me een must!
/sarcasme

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:14:
Dan mag ik hopen dat een kwartfinale CL toch in het verschiet ligt nietwaar? :9
Uiteraard. Met minder nemen we de komende jaren geen genoegen meer mee. :')

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 25-06-2019 21:28 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Qu3st schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:06:
Is hij niet iemand die de bal in de voeten wil hebben? Dus beetje zelfde als Tadic en Ziyech?
In mijn beleving is Promes een andere type, die ook diep gaat zonder bal terwijl Tadic en met name Ziyech de bal eerst willen om vanuit daar de actie/ruimte te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
Deadsy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Vaak wel. Maar de echte inkomsten komen uit de competitie voor dit soort clubs. Ik woon in Katwijk (kan er ook weinig aan doen) en daar leeft een club van de derby tussen Katwijk, Rijnsburg, Noordwijk etc. De andere ploegen zijn wel leuk maar het sportpark is vol als ze tegen een lokale moeten a 5 of 10 euro de neus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Chief schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 01:57:
[...]

In mijn beleving is Promes een andere type, die ook diep gaat zonder bal terwijl Tadic en met name Ziyech de bal eerst willen om vanuit daar de actie/ruimte te zoeken.
Meer een Neres dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
That's my point idd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Herenakkoord vanaf maandag a.s. reeds van kracht:

Herenakkoord eerder van kracht

Inclusief een klaagzang van Robert Eenhoorn. Dat hele 'de competitie verzwakken' gedoe is een calimero uitspraak van jewelste. Of een glas halfvol-halfleeg discussie. Je kunt namelijk ook stellen dat een team zichzelf sterker maakt. Of het nu FC Utrecht is die een talent van Sparta haalt (of een speler) of Ajax die Bergwijn ophaalt bij PSV. Als daar een kwaliteitsimpuls aan ten grondslag ligt dan is het toch prima? Volgens mij is de horizon van Ajax en PSV niet de NL competitie maar meedoen in Europa. Dat klinkt arrogant maar het zijn de enige twee titelkandidaten op dit moment in Nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 26-06-2019 15:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoezo is het ook een herenakkoord als niet elke partij ermee akkoord is? Beslissen Vitesse en Utrecht dan dat Ajax geen spelers zonder contract mag benaderen?
Of is Ajax het niet eens met het eerder van kracht gaan, maar hebben bv Fc Emmen en Fortuna nu beslist dat dat wel het geval is, terwijl ze er helemaal geen partij in zijn? Ik snap er iig niks van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
Typhone schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:13:
Herenakkoord vanaf maandag a.s. reeds van kracht:

Herenakkoord eerder van kracht

Inclusief een klaagzang van Robert Eenhoorn. Dat hele 'de competitie verzwakken' gedoe is een calimero uitspraak van jewelste. Of een glas halfvol-halfleeg discussie. Je kunt namelijk ook stellen dat een team zichzelf sterker maakt. Of het nu FC Utrecht is die een talent van Sparta haalt (of een speler) of Ajax die Bergwijn ophaalt bij PSV. Als daar een kwaliteitsimpuls aan ten grondslag ligt dan is het toch prima? Volgens mij is de horizon van Ajax en PSV niet de NL competitie maar meedoen in Europa. Dat klinkt arrogant maar het zijn de enige twee titelkandidaten op dit moment in Nederland.
Tja, op zich is 't wel raar dat als je zo'n akkoord afspreekt je de week voor de ingangsdatum nog ff de concurrentie leeg vist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05
Waar blijven de blije psv'ers? Bruma lijkt me toch echt een prima aankoop die potentieel zowel Lozano als Bergwijn kan vervangen qua te verwachten rendement. Goede transfer die ook de veranderende tendens in c.q. het aanzien van de Eredivisie weer onderstreept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
mefjoew schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:34:
Waar blijven de blije psv'ers? Bruma lijkt me toch echt een prima aankoop die potentieel zowel Lozano als Bergwijn kan vervangen qua te verwachten rendement. Goede transfer die ook de veranderende tendens in c.q. het aanzien van de Eredivisie weer onderstreept.
Verwachten rendement? Gehoopte rendement.
Hij staat niet echt erom bekend dat hij veel goals maakt. Mja het is maar de Eredivisie, dus hopen op het beste.

Maar misschien hopen ze op een de Jong effect.
Mislukt in 2 buitenlandse competities en nu in de Eredivisie er 25+ maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05
Bij Galatasaray prima rendement voor een buitenspeler. Bij Leipzig inderdaad minder, maar denk dat de Turkse competitie een betere graadmeter is voor onze Eredivisie. Los daarvan; gehoopte rendement is inderdaad een beter statement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rik86 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:05:
[...]

Tja, op zich is 't wel raar dat als je zo'n akkoord afspreekt je de week voor de ingangsdatum nog ff de concurrentie leeg vist ;)
Alleen zou het veel later ingaan en lijkt het erop dat clubs die totaal niet geraakt worden in dit akkoord ervoor gestemd hebben om een aantal wijzigingen, waar dit akkoord blijkbaar bij hoort, vervroegd in te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leuk om te zien dat het meer en meer serieus als prof neergezet wordt. Dat is alleen maar goed voor de ontwikkeling.
Ajax zorgt voor een primeur in het Nederlandse vrouwenvoetbal: als eerste club krijgen de spelers een op maat gemaakte cao.

Woensdag werd de overeenkomst bekrachtigd door Ajax-directeur Edwin van der Sar en Ko Andriessen namens de vakbond ProProf. De Amsterdammers melden dat de cao de vrouwelijke spelers in 'grote lijnen dezelfde soort voorwaarden biedt als de mannelijke spelers'.

'Clubs worstelen al langer met arbeidscontracten voor speelsters, omdat het gewone arbeidsrecht zijn beperkingen heeft in de sportwereld', vertelt manager vrouwenvoetbal Daphne Koster op de clubsite van Ajax. 'Zo konden we tot nu toe alleen contracten van één of twee jaar afsluiten, en kon een speelster theoretisch gezien midden in een seizoen weggaan.'

In de cao worden zaken geregeld als vakantiedagen, bijdragen aan ziektekostenverzekeringen en doorbetaling bij langdurige blessures. 'Met de komst van deze cao kunnen we de volgende stap zetten in de professionalisering van het vrouwenvoetbal. hopelijk volgen andere clubs ons hierin', meldt Koster.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Curva
rik86 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:05:
[...]

Wat is daar raar aan?
Dus als een winkel volgende week sluit, is het raar dat ik er vandaag nog boodschappen ga doen. Of wanneer ik volgende week bij mijn nieuwe werkgever ga werken, is het dus raar dat ik deze week bij mijn huidige werkgever werk. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

mefjoew schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:34:
Waar blijven de blije psv'ers?
:? Hoezo blij? Ik lees in het ED en bij Omroep Brabant een stuk minder positieve berichten. Ik vraag me af wat de CL inkomsten doen bij PSV. Er moet verkocht worden anders is er geen geld aldus bovenstaande media.

Lijkt mij dat die het even afwachten alvorens de vlag uit te hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 26-06-2019 21:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
Joao Felix van Benfica naar Atletico Madrid....... voor HONDERDZESENTWINTIG miljoen...

Dafuq... 7(8)7

Oké ik heb een Ajax bril, maar Frenkie maar 76 miljoen... die Joao Felix is leuk hoor maar 50 miljoen meer opgeleverd... _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nieuwe beelden van vuurwerk in De Kuip.
Nou, kom er maar in KNVB!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Curva
OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 00:00:
Nieuwe beelden van vuurwerk in De Kuip.
Nou, kom er maar in KNVB!
[YouTube: Rammstein in de Kuip - Du hast]
Supporters op het veld, dat wordt zeker een wedstrijd zonder publiek :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39

gws24

Thinking is hard!

Sleehond schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 23:45:
Joao Felix van Benfica naar Atletico Madrid....... voor HONDERDZESENTWINTIG miljoen...

Dafuq... 7(8)7

Oké ik heb een Ajax bril, maar Frenkie maar 76 miljoen... die Joao Felix is leuk hoor maar 50 miljoen meer opgeleverd... _O-
Ligt dat ook niet aan de afkoopsom die in het contract van de speler staat en ook bv hoe lang het contract nog loopt? Niettemin is het natuurlijk een belachelijk bedrag.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Atleti heeft inderdaad die optie gelicht waardoor Benfica geen inspraak meer heeft.
Benfica had die optie er juist ingezet met een onrealistisch hoog bedrag om grote clubs af te schrikken, meer dat is dus niet gelukt.
Voor een speler die net een seizoen komt kijken dan wel een erg goede deal.
Pagina: 1 ... 5 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.