Die regel is meen ik afgeschaft.Martinusz schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:08:
[...]
Weet je zeker dat voorrondes al meetellen m.b.t. niet meer mogen spelen in CL voor andere club?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die regel is meen ik afgeschaft.Martinusz schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:08:
[...]
Weet je zeker dat voorrondes al meetellen m.b.t. niet meer mogen spelen in CL voor andere club?
https://www.elfvoetbal.nl...hampions-League-aangepast
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
De vervangers zijn niet goed genoeg voor het spel wat PSV vorig seizoen speelde, maar een goede trainer past het spel aan aan zijn materiaal en niet andersom tenzij je er succes mee hebt behaald.PSV-EHV schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 19:42:
[...]Er staat bij PSV zeker jeugd klaar om posities in te vullen. Bergwijn --> Gakpo, Luuk --> Lammers, Lozano --> Malen, etc. Neemt echter niet weg dat de selectie flink aan kwaliteit inlevert.
De vervangers zijn allemaal goed, maar (nog) niet op het niveau van de voorgangers.
En dat Basel niet beter gaat worden?Ik zie menig persoon vandaag al denken dat we Basel ff oprollen (sluit ik niet uit), maar dat is gebaseerd op dat de huidige selectie intact blijft.
Het spel was gewoon té voorzichtig en té voorspelbaar.Ben het verder volledig oneens met je stelling dat PSV de poulefase door had kunnen komen, de tegenstanders waren gewoon een maatje te groot.
Er is een knop omgezet, het zal dit seizoen weer gebeuren.Goed beleid van Ajax, pluim voor Overmars. Vorig jaar heeft Ajax denk ik ook wel een gok genomen met het halen van Tadic en Blind voor zulke bedragen, alleen heeft die gok heel goed uitgepakt.
PSV heeft net als Ajax jaren geld verkwist, alleen Ajax heeft standaard meer inkomsten o.a. door een veel groter stadion (>50%), meer supporters (ook internationaal) en dat zie je ook terug als je kijkt naar social media.Enige wat ik daar wel bij moet zeggen is dat Ajax ook op dat moment tov PSV veel meer financiele ruimte had om dat te doen.
Bron: https://www.ajaxshowtime....che-groei-op-social-mediaAjax kent gigantische groei op social media
Uit onderzoek van het adviesbureau Social Dutch blijkt dat Ajax afgelopen seizoen op social media een totale groei van maar liefst 78% heeft doorgemaakt. Met name op Instagram nam de groei van het aantal volgers van de Amsterdammers exorbitante vormen aan.
Social Dutch heeft in een onderzoek de groei van alle Nederlandse profclubs op social media ten opzichte van een jaar eerder berekend. Het onderzoek van Social Dutch baseert zich op het aantal Facebook- en Instagramvolgers van de Nederlandse profclubs. Andere social media als YouTube en Twitter worden dus niet meegenomen. Social Dutch berekende dat het aantal Facebookvolgers van Ajax met 18,8% toenam, terwijl de groei op Instagram maar liefst 257% was. De totale groei wordt daarmee door het bureau berekend op 72%.
Met die aantallen houdt Ajax zo goed als alle andere Nederlandse profclubs ver onder zich. Zo kende PSV een totale groei van 18%, terwijl Feyenoord op social media in totaal met 8% groeide. FC Emmen maakte op social media relatief gezien echter de grootste groei door van alle Nederlandse profclubs. De promovendus groeide op Facebook en Instagram in totaal met 241%, zo berekende Social Dutch.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 19-06-2019 21:28 ]
Die man is ook helemaal geen TD. Armoe troef bij Feyenoord. dat wordt geen top 3 dit jaar.Deadsy schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:49:
@OPSLAGHOND
De mensen die de social media doen bij Ajax doen dit ook bizar goed met hun filmpjes.
@Russel88
Tja, niemand zal leuke bedragen gaan bieden op een Toornstra. Dus verlengen in de hoop dat dit in de toekomst wel gaat gebeuren. Maar dit zal niet gebeuren.
Nu zal hij eventuele jeugd in de weg staan etc.
Deze Troost zal dezelfde fouten maken als v Geel. Misschien dat de zaakwaarnemers nog gaan bellen wanneer Feyenoord geld heeft en zullen proberen hem wat spelers uit de budget bak te verkopen.
edit:
Hey van Wolfswinkel speelt bij Basel, goed nieuws voor PSV
Beetje voorbarig om nu al te zeggen dat van Bommel het spel niet aan gaat passen aan zijn materiaal, terwijl we nog niet 1 wedstrijd gezien hebben dit seizoen. En zelfs als van Bommel zijn speelstijl aanpast aan het materiaal blijft het nog steeds zo dat de vervangers voor Bergwijn, de Jong en Lozano kwalitatief nog niet op hetzelfde niveau zitten. Gakpo, Malen, Lammers en Ihattaren zullen allemaal nog veel meer speeltijd en ervaring moeten opdoen om zich te ontwikkelen, ondanks dat ze vorig seizoen veel speelminuten gemaakt hebben. Andere clubs in Nederland hebben hier overigens ook vaak last van, AZ ging vorig jaar de voorronde eruit en groeide gaandeweg het seizoen en ging beter presteren. En elke zomer gaan de beste spelers vervolgens weer weg en moet men weer overnieuw beginnen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:25:
[...]
De vervangers zijn niet goed genoeg voor het spel wat PSV vorig seizoen speelde, maar een goede trainer past het spel aan aan zijn materiaal en niet andersom tenzij je er succes mee hebt behaald.
En dat is dus niet zo.
[...]
En dat Basel niet beter gaat worden?
Die kunnen ook investeren en dat doen ze al jaren redelijk succesvol.
[...]
Het spel was gewoon té voorzichtig en té voorspelbaar.
[...]
Er is een knop omgezet, het zal dit seizoen weer gebeuren.
[...]
PSV heeft net als Ajax jaren geld verkwist, alleen Ajax heeft standaard meer inkomsten o.a. door een veel groter stadion (>50%), meer supporters (ook internationaal) en dat zie je ook terug als je kijkt naar social media.
Ajax groeide 18,8% op Facebook en 257% op Twitter, de totale groei kwam op 72%.
Ajax groeide op social media 72%, PSV 18% en Feyenoord 8%.
PSV zit daar veel dichter bij Feyenoord dan bij Ajax, Feyenoord heeft zowel een (veel) grotere aanhang en een groter stadion t.o.v. PSV.
Ik denk dat PSV zich meer moet richten op het groter blijven dan Feyenoord dan Ajax te blijven volgen, ik verwacht anders dat Feyenoord rond 2030 weer groter is dan PSV.
[...]
Bron: https://www.ajaxshowtime....che-groei-op-social-media
p.s. Emmenook al is het van 5000 naar 12.500 ofzo
Volkomen eens, er is nog geen zinnig woord over te zeggen. Alle clubs lopen tegen het probleem van open transferperiode aan, terwijl er al serieuze wedstrijden gespeeld moeten worden. Dat geldt voor Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Utrecht etc.PSV-EHV schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:14:
[...]
Beetje voorbarig om nu al te zeggen dat van Bommel het spel niet aan gaat passen aan zijn materiaal, terwijl we nog niet 1 wedstrijd gezien hebben dit seizoen. En zelfs als van Bommel zijn speelstijl aanpast aan het materiaal blijft het nog steeds zo dat de vervangers voor Bergwijn, de Jong en Lozano kwalitatief nog niet op hetzelfde niveau zitten. Gakpo, Malen, Lammers en Ihattaren zullen allemaal nog veel meer speeltijd en ervaring moeten opdoen om zich te ontwikkelen, ondanks dat ze vorig seizoen veel speelminuten gemaakt hebben. Andere clubs in Nederland hebben hier overigens ook vaak last van, AZ ging vorig jaar de voorronde eruit en groeide gaandeweg het seizoen en ging beter presteren. En elke zomer gaan de beste spelers vervolgens weer weg en moet men weer overnieuw beginnen.
Volgens mij interpreteer je hem verkeerd, sowieso niet achtervolgen, maar voor blijvenVerder is het echt volslagen idioot om te stellen dat PSV Feyenoord moet achtervolgen. Ajax en Feyenoord hebben een grotere aanhang dan PSV, maar PSV is deze eeuw de club met de meeste landstitels in de Eredivisie. Waarom zou je dan gaan proberen de club te achtervolgen die deze eeuw 1 titel heeft gehaald? Waarom zou PSV proberen een club te achterhalen die 18 punten achter PSV geeindigd is vorig seizoen? Veel likes en retweets zijn leuk, maar dat zegt niks over de prestaties van een club.
Ajax heeft vorig seizoen een topseizoen gehad, maar ze hebben nog een aantal topseizoenen nodig om PSV bij te halen als het gaat om landstitels in de 21ste eeuw. Ondanks de voorsprong op social media
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verkeerd geinterpreteerd inderdaad, blijft echter ook zo dat PSV niet achteruit moet kijken maar naar voren. Juist als je bij de top 32 van Europa wilt horen. PSV schijnt weer bezig te zijn met onderzoeken naar stadionuitbreiding, het zou hier echter maar gaan om een uitbreiding van 5000 man extra. Ik weet echter niet zeker hoeveel dat extra op zou leveren. PSV heeft helaas nog moeite met het stadion vullen voor bekerwedstrijden en Europa League wedstrijden. Enkel Eredivisie en CL zijn uitverkocht.Martinusz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:23:
[...]
Volkomen eens, er is nog geen zinnig woord over te zeggen. Alle clubs lopen tegen het probleem van open transferperiode aan, terwijl er al serieuze wedstrijden gespeeld moeten worden. Dat geldt voor Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Utrecht etc.
[...]
Volgens mij interpreteer je hem verkeerd, sowieso niet achtervolgen, maar voor blijven
Daarnaast negeer je precies zijn punten waar PSV zeker wel meer baat bij zou hebben, zoals een groter stadion (meer inkomsten), betere bekendheid, ook in het buitenland = meer inkomsten.
Of je het nu wilt of niet, maar bijvoorbeeld social media is echt wel belangrijk in deze tijd, het beinvloed nu eenmaal heel veel aspecten. Dus het is zeker niet raar om die zaken als verbeterpunten te zien voor PSV als club om verder te groeien naar de top32 van Europa?
https://www.thesun.co.uk/...p-fifa-meeting-qatar-axe/PWM schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:10:
[...]
En vergeet ook niet: Qatar heeft gewoon 2022 gekocht, zoveel is wel duidelijk. Maar, ze mogen het houden. Dus waarom zou land x niet hetzelfde doen voor 2030.
Ik geloof er geen fluit van, daar zijn ze wel een beetje heel erg laat mee. De stadions staan er nu praktisch al...ENGLAND fans are dreaming of hosting the 2022 World Cup as Fifa hold secret meetings to replace Qatar today, according to reports.
Michel Platini, 63, has been held by cops in France as part of an investigation into alleged corruption in the bidding process.
Qatar could be stripped of the 2022 World Cup, with England favourites to take over
2
Qatar could be stripped of the 2022 World Cup, with England favourites to take overCredit: EPA
Platini was held by cops as part of an investigation into the bidding process
2
Platini was held by cops as part of an investigation into the bidding processCredit: EPA
After he was was released by cops, Platini said: "It hurts.
"It hurts for everything I can think of, everything I've done. It hurts, it hurts. But after all, they did their job and then we tried to answer all the questions.
"It was long, but given the number of questions it could not be different.
"I feel totally foreign to any of these matters. This is an old affair, you know it, we explained it.
"I have always expressed myself with full transparency in all the newspapers. That's it, it goes on, they investigate, they search."
England were one of the original favourites to host the tournament, but it still seems unlikely the World Cup will come to Europe after Russia hosted the previous edition last summer.
Fifa are said to be holding hushed discussions on axing Qatar and gifting the tournament to another nation after a series of high-profile controversies.
England, who already have the stadiums available to host, have now seen their odds on hosting the tournament slashed to just 6/1, despite it being highly unlikely.
Qatar were initially awarded the World Cup in 2010 - but the latest news surrounding Platini has thrust that into jeopardy yet again.
The France legend was detained at the offices of anti-corruption police in Nanterres, a suburb in Paris.
PLAT SHOCK
The former Uefa president was picked up as part of an ongoing inquiry into alleged rigging of the vote which saw Qatar earn the rights to stage the 2022 World Cup.
And in news that will rock football in France Claude Gueant - a close adviser to former French president Nicolas Sarkozy - has been questioned as a "free suspect".
Platini served as Uefa president for eight years until 2015, when he was banned from football by the Fifa ethics committee.
The man regarded as one of the greatest players in world football during the 1980s had been found guilty of accepting a "disloyal payment" of £1.6million from then Fifa president Sepp Blatter.
The pair were banned from football until 2023, with the committee saying Platini "did not show commitment to an ethical attitude".
Dat zegt @OPSLAGHOND ook niet. Het enige wat gedaan wordt is concluderen dat de vervangers van de vertrokken speler niet goed genoeg zijn voor hetzelfde spel van vorig seizoen. Hetgeen je zelf ook aangeeftPSV-EHV schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:14:
[...]
Beetje voorbarig om nu al te zeggen dat van Bommel het spel niet aan gaat passen aan zijn materiaal,
Ik denk dat engagement er helemaal niks mee te maken heeft. De associatie met een club die iets speciaals heeft (zie verkoop Leicester City shirts na kampioenschap wereldwijd) is veel belangrijker. Daar hebben directe volgers dus ook wel degelijk impact op. Het kunnen halen en behouden van belangrijke spelers kan maar op 1 manier: geld.PSV-EHV schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:52:
[...]
Ik onderschat het belang van social media niet, maar menig social media expert zou je ook kunnen vertellen dat het aantal volgers niet relevant is. De 'engagement' is des te belangrijker. Het doet mij dus niet zoveel dat Feyenoord en Ajax meer volgers hebben. Ik denk dat het groeien naar die top-32 vooral af gaat hangen van het constanter presteren in Europa (elk jaar overwinteren in CL of EL), constant presteren in Eredivisie en het kunnen halen en (langer) behouden van belangrijke spelers.
Ajax heeft het contract met Erik ten Hag verlengd tot medio 2022. De oude verbintenis van de trainer zou in 2020 aflopen.
Ten Hag werd eind december 2017 aangesteld door Ajax. Afgelopen seizoen loodste de oefenmeester Ajax naar de landstitel en de KNVB-beker. In de Champions League viel het doek na een sprookjesachtige campagne pas in de halve finale.
[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 20-06-2019 12:50 ]
Zie ik dat nu goed
Haha ja, dat geeft rust in de voorbereiding en de patronen van hem zijn bekend onder de meeste spelers behalve de nieuwste aankopen. Lijkt me met het oog op de CL campagne dus helemaal niet zo verkeerd. Ondanks dat ik zijn wissels nog steeds vaak 'vreemd' vind. De opstelling heeft hij niet altijd 'even goed' gedaan in mijn ogen maar goed, er moet hier ook wat zijn om over te ouwehoeren toch?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik denk ook dat hij moet gaan, hij zou anders dezelfde weg als Clasie op kunnen gaan.Agent47 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:28:
Russen in Rotterdam voor Vilhena, die gaat gelukkig toch weg. Ik als Feyenoorder ben hier blij mee
Ben nooit fan van hem geweest. Simpelweg een speler die goed fysiek is, maar verder ook niet echt meer kan. Schoten gaan altijd tegen spelers van de andere partij op. Hoekschoppen en vrije trappen gaan altijd slecht. Loopt meer dan nodig is. Ben oprecht blij als het rond is.OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Ik denk ook dat hij moet gaan, hij zou anders dezelfde weg als Clasie op kunnen gaan.
Hopelijk hebben ze wel wat geleerd bij Feyenoord en gaan ze Vilhena later niet terughalen of huren als basisspeler/aanvoerder.
SPARTA HUURT DANTE RIGO VAN PSV
donderdag 20 juni 2019 - 11:30
Sparta Rotterdam heeft met PSV overeenstemming bereikt over de huur van Dante Rigo. De 20-jarige middenvelder speelt het komende seizoen op Het Kasteel. Rigo is Belgisch jeugdinternational.
‘Dante is een speler met enorm veel potentie, die vorig seizoen zijn eerste Eredivisie-minuten gemaakt heeft bij PSV’, vertelt Henk van Stee. ‘Het is een speler die technisch heel vaardig is en een verfijnde traptechniek bezit, die toe was aan de volgende stap in zijn ontwikkeling. PSV ziet in hem een toekomstige speler voor het eerste elftal, maar wil hem elders ervaring op laten doen op het hoogste niveau. Hij had de keuze uit meerdere clubs, uit zowel Nederland als België, maar wilde graag naar Sparta. We zijn blij dat hij onze selectie komt versterken.’
[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 20-06-2019 15:17 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
We krijgen zelfs Marsman! Jemig de club is zieker als ik dacht.OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Ik denk ook dat hij moet gaan, hij zou anders dezelfde weg als Clasie op kunnen gaan.
Hopelijk hebben ze wel wat geleerd bij Feyenoord en gaan ze Vilhena later niet terughalen of huren als basisspeler/aanvoerder.
Hij heeft nu Marsman gehaald.Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 00:21:
[...]
Die man is ook helemaal geen TD. Armoe troef bij Feyenoord. dat wordt geen top 3 dit jaar.
Echt knap dat ze geen betere keeper kunnen vinden dan iemand die de afgelopen 2 seizoenen maar 3 wedstrijden in Utrecht 1 en 7 in Jong Utrecht heeft gespeeld, je moet als Feyenoorder echt hopen dat hij niet hoeft te spelen als een andere keeper geblesseerd raakt want ritme heeft hij zeker niet. Mag voor jullie hopen dat de transfersom die ze hiermee besparen wordt gebruikt om andere linies echt te verbeteren en niet als tekensom voor deze nutteloze keeper.Agent47 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:13:
[...]
We krijgen zelfs Marsman! Jemig de club is zieker als ik dacht.
Dan hadden ze nog beter de keeper van NAC kunnen ophalen...Pompi schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:23:
[...]
Echt knap dat ze geen betere keeper kunnen vinden dan iemand die de afgelopen 2 seizoenen maar 3 wedstrijden in Utrecht 1 en 7 in Jong Utrecht heeft gespeeld, je moet als Feyenoorder echt hopen dat hij niet hoeft te spelen als een andere keeper geblesseerd raakt want ritme heeft hij zeker niet. Mag voor jullie hopen dat de transfersom die ze hiermee besparen wordt gebruikt om andere linies echt te verbeteren en niet als tekensom voor deze nutteloze keeper.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja van Leer is volgens mij wel afgeschreven door Ajax, maar ik zat eerder aan de keeper van Excelsior te denken als je toch perse een keeper van buitenaf moet halen.Ramzzz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:27:
[...]
Dan hadden ze nog beter de keeper van NAC kunnen ophalen...
[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 20-06-2019 15:29 ]
[ Voor 49% gewijzigd door dutchgio op 20-06-2019 15:31 ]
Zou mij niks verbazen als Vermeer net zoals bij Ajax niet de competitie aan wil gaan met een jongere talentvollere keeper en dat hij dus weer graag ergens de onbesproken nummer 1 wil zijn. Ik wens hem daar veel geluk mee want ik zie hem dat in Nederland niet zo snel meer worden.dutchgio schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:30:
Lamprou is ook beschikbaar.
Edit:spuit11
Rare transfer wel, Vermeer gaat weg?
Transfergeruchten passen denk ik wel goed in het straatje van Vermeer.Pompi schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:35:
[...]
Zou mij niks verbazen als Vermeer net zoals bij Ajax niet de competitie aan wil gaan met een jongere talentvollere keeper en dat hij dus weer graag ergens de onbesproken nummer 1 wil zijn. Ik wens hem daar veel geluk mee want ik zie hem dat in Nederland niet zo snel meer worden.
Voor hem waarschijnlijk goede keuze ook, voor Ajax jammer, had hem graag gezien als Ziyech weg is.toolkist schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:06:
Odegaard volgens VI dus naar Leverkusen. Voor Odegaard zelf denk ik een goede keuze, die leert niet veel van nog een seizoen Eredivisie, ook niet bij Ajax. In de Bundesliga ligt het niveau, tempo en fysiek veel hoger, daar zal hij veel meer aan hebben. Weet nog niet of ik het jammer moet vinden voor Ajax of niet. Zal er ook een beetje aan liggen wie wij halen als Neres en/of Ziyech verkocht wordt.
Zoals al vermeld. Die vent is een noodverband, absoluut geen TD. Je moet wat.Deadsy schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:15:
[...]
Hij heeft nu Marsman gehaald.
Denk dat er nu wat zaakwaarnemers wakker worden en hem gaan bellen
Ik heb liever dat Ziyech gewoon blijftMartinusz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:19:
[...]
Voor hem waarschijnlijk goede keuze ook, voor Ajax jammer, had hem graag gezien als Ziyech weg is.
Want dat is wat je hoopt bij een 3e doelman, de hoop dat hij nooit hoeft te spelen.Leon Zwiers schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:13:
[...]
Zoals al vermeld. Die vent is een noodverband, absoluut geen TD. Je moet wat.
Als 3e keeper prima. Hopen dat ie niet in hoeft te vallen
Beter nieuws is dat we van Vilhena afzijn. Mr postbode gaat Rusland onveilig maken. Kan dat middenveld eens wat aanvallender worden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu vraag ik me af wat de echte reden is waarom de Ligt en Barca er niet uitgekomen zijn, zou Raiola als tegenprestatie een basisplek voor zichzelf hebben geeist?dutchgio schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:34:
Heeft de zaakwaarnemer van Frenkie goed uitonderhandeld bij Frenkie zijn transfer.
Dit is toch helemaal niet zo'n gekke transfer? Delle is vertrokken en Ten Hove wordt verhuurd aan FC Dordrecht. Dan heb je twee keepers op het moment: Bijlow, Vermeer. In Jong Feyenord en de jeugd heb je nog Evora en Korevaar rondlopen. Het halen van een 3e keeper is dan niet eens zo gek. Vooral niet als Vermeer nog gaat vertrekken. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, want je wilt Bijlow ook niet op de bank gaan zetten ten koste van Vermeer.Agent47 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:13:
[...]
We krijgen zelfs Marsman! Jemig de club is zieker als ik dacht.
Heeft Barcelona een kadettenteam voor pizzabakkers?Sempy schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:38:
[...]
Nu vraag ik me af wat de echte reden is waarom de Ligt en Barca er niet uitgekomen zijn, zou Raiola als tegenprestatie een basisplek voor zichzelf hebben geeist?
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 21-06-2019 11:34 ]
Bron: https://voetbalflitsen.nl...mini-klassieker-bedreigdeDe Twitterpagina Hardcorehooligan.nl meldt dat Feyenoord-fans wraak hebben genomen op één van de Ajax-hooligans die onlangs familieleden van Feyenoord O19-spelers bedreigde. Het zou om de man gaan die in Londen Telegraaf-journalist Pim Sedee een klap gaf. Op de beelden is te zien hoe Feyenoord-fans (?) achter een man aanrennen en roepen 'Joden rennen, Joden rennen.' De pagina die de beelden deelt, is groot op social media met liefst 56.000 volgers. Grote kans dat betrouwbaar is dus.
[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-06-2019 11:55 ]
Zullen we stoppen met deze mensen Feyenoord-fans te noemen en een podium te geven? Deze mensen zijn gestoord in hun hoofd en mogen in geen enkele vorm geassocieerd worden met Feyenoord of welke andere voetbalclub dan ook.OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:44:
Nieuwe beelden/info dus een nieuw nieuwsfeit:
Feyenoord-hooligans vallen Ajax-hooligan aan die betrokken was bij het incident tijdens de mini-Klassieker.
De Twitterpagina Hardcorehooligan.nl meldt dat Feyenoord-fans wraak hebben genomen op één van de Ajax-hooligans die onlangs familieleden van Feyenoord O19-spelers bedreigde. Het zou om de man gaan die in Londen Telegraaf-journalist Pim Sedee een klap gaf. Op de beelden is te zien hoe Feyenoord-fans (?) achter een man aanrennen en roepen 'Joden rennen, Joden rennen.' De pagina die de beelden deelt, is groot op social media met liefst 56.000 volgers. Grote kans dat betrouwbaar is dus.
Bron: https://voetbalflitsen.nl...mini-klassieker-bedreigde
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dus het is de Ajax-hooligan zijn schuld dat die Feyenoorders hem op zijn werk komen opzoeken?Gynnad schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:31:
Het is toch altijd jammer dat de clubs niet sterk genoeg durven te staan om deze mensen buiten de club te houden, zowel Ajax als Feyenoord en elke andere club in Nederland zou zo'n mensen nooit meer toe moeten laten. Je ziet het aan die 'Ajax'-hooligan dat hij alleen maar problemen blijft veroorzaken.
Prachtig idee...Wat mij betreft komen er in de toekomst seizoenskaarten waarbij je je biometrics af moet geven (e.g. gezichtsherkenning) welke tijdens binnenkomst wordt gecontroleerd, matched het niet dan kun je naar de handmatige ingang waar ze je ID kaart controleren. Sta je niet op de zwarte lijst dan kom je binnen, deze handmatige ingang houdt het dan ook mogelijk om toeristen en bezoekers die af en toe komen binnen te laten.
PSN: Curvaa_
Technisch gezien is hij net zo schuldig. Als hij de familie van jeugdspelers van een club aanvalt, dan weet je dat andere idioten van diezelfde club je op kunnen komen zoeken. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Beide partijen een stadionverbod voor het leven. Maar, zoals Gynnad al schreef, clubs durven dit niet.Curva schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:42:
Dus het is de Ajax-hooligan zijn schuld dat die Feyenoorders hem op zijn werk komen opzoeken?
Dus technisch gezien wordt het weer rustig tussen Ajax en Feyenoord nadat de dode Ajacied vereffend is met een dode Feyenoorder? Vreemde logica.demo31051987 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:12:
[...]
Technisch gezien is hij net zo schuldig. Als hij de familie van jeugdspelers van een club aanvalt, dan weet je dat andere idioten van diezelfde club je op kunnen komen zoeken. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Beide partijen een stadionverbod voor het leven. Maar, zoals Gynnad al schreef, clubs durven dit niet.
Waar lees jij dat ik het heb over een dode Feyenoorder? Ik zeg alleen dat die beste idioot het kon verwachten als hij het soort gedrag toont zoals hij heeft gedaan bij de familie van de jeugdspelers.Typhone schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:19:
[...]
Dus technisch gezien wordt het weer rustig tussen Ajax en Feyenoord nadat de dode Ajacied vereffend is met een dode Feyenoorder? Vreemde logica.
Mensen doen domme dingen en er moet een rechtssysteem zijn om dat op te vangen. Dit is self-made justice uitgevoerd door mensen die noch de plicht noch het recht hebben om zoiets te doen.
En nu mag deze discussie - net als eerder - weer stoppen. Transfernieuws genoeg te melden denk ik
bron: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=353946"Na ons trainingskamp kwam er zand in de motor. We verloren punten. En dat lag vooral aan onszelf, niet aan de tegenstander."
[ Voor 12% gewijzigd door snmght op 21-06-2019 13:24 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat lees ik nergens maar dat borduurde even verder op de logica oog-om-oog, tand-om-tand. Er zijn nog altijd gebieden op internet te vinden waar de hersenlozen en tweecelligen elkaar moeiteloos vinden.demo31051987 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:23:
[...]
Waar lees jij dat ik het heb over een dode Feyenoorder?
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 21-06-2019 13:28 ]
Als hooligan zijnde van <insert clubnaam> weet je gewoon dat wanneer je dingen uitvreet je hooligans van <insert clubnaam> op je dak kan krijgen.Curva schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:42:
[...]
Dus het is de Ajax-hooligan zijn schuld dat die Feyenoorders hem op zijn werk komen opzoeken?
Dat zeg ik niet, maar deze persoon is al vaker in het nieuws geweest, dus is niet een doorsnee Ajax-support, vandaar dat je hem ook hooligan noemt, ik benoem het van beide kanten omdat beide kanten de fout in zijn gegaan.Curva schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:42:
[...]
Ben het met je eens dat het misschien wat overdreven / zwaar klinkt. Maar zo lang je die rotte appels niet buiten kunt houden zal dit helaas niet verdwijnen. Je kunt ze een stadion verbod geven, maar je kunt gewoon op naam van je vriendin/vrouw kaartjes kopen en naar binnen gaan. Dus een stadionverbod lost het niet op, dan is dit misschien wel een erg zware maatregel, maar je moet er iets mee doen. Overigens moet je dit niet alleen voor het stadion doen maar ook voor het jeugdcomplex van de huidige en andere betaalde voetbal clubs.Curva schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:42:
[...]
Prachtig idee...Dus een toegangssysteem wat geavanceerder is dan je ID-kaart / paspoort. Zelfs als ik ga vliegen is de controle minder scherp als jouw geschetste beeld. Het enige waar ik het met je eens ben is je eerste zin "Het is toch altijd jammer dat de clubs niet sterk genoeg durven te staan om deze mensen buiten de club te houden". En daarmee heb je ook direct de achilleshiel te pakken. Als dit niet oplost, kun je andere maatregelen treffen, maar die houden geen stand.
Volgens jou kun je dus elk voorval gebruiken als reden om weer iets idioots te doen. Dat is wat je zegt. Slaat natuurlijk nergens op.demo31051987 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:12:
[...]
Technisch gezien is hij net zo schuldig. Als hij de familie van jeugdspelers van een club aanvalt, dan weet je dat andere idioten van diezelfde club je op kunnen komen zoeken. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Beide partijen een stadionverbod voor het leven. Maar, zoals Gynnad al schreef, clubs durven dit niet.
Ik vind het lachwekkend dat je dit zo makkelijk wegzet als 'dit is het leven van een hoollie'. Een paar weken geleden was de wereld nog te klein en in dit geval is het 'tja, hier heb je voor gekozen'. RaarJST94 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:39:
[...]
Als hooligan zijnde van <insert clubnaam> weet je gewoon dat wanneer je dingen uitvreet je hooligans van <insert clubnaam> op je dak kan krijgen.
Eerst noem je het 'wat overdreven / zwaar' en daarna moeten deze maatregelen op een jeugdcomplex.Gynnad schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:28:
Ben het met je eens dat het misschien wat overdreven / zwaar klinkt. Maar zo lang je die rotte appels niet buiten kunt houden zal dit helaas niet verdwijnen. Je kunt ze een stadion verbod geven, maar je kunt gewoon op naam van je vriendin/vrouw kaartjes kopen en naar binnen gaan. Dus een stadionverbod lost het niet op, dan is dit misschien wel een erg zware maatregel, maar je moet er iets mee doen. Overigens moet je dit niet alleen voor het stadion doen maar ook voor het jeugdcomplex van de huidige en andere betaalde voetbal clubs.
PSN: Curvaa_
En zo hoort het dus gewoon.Gynnad schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:48:
Het laatste incident was notabene op het jeugdcomplex, ik vind het ook bizar dat het tegenwoordig moet. Ben enkele jaren geleden als Ajax supporter nog naar PSV O19 - Ajax O19 geweest en daar kon ik gewoon normaal tussen de PSV supporters inzitten, was geen enkel probleem ondanks dat Ajax toen won.
Het vergt gewoon gezond verstand. Dat is in de voetbalwereld weleens ver te zoeken.Echter zijn het elke keer dezelfde kleine groepen die het voor het grotere publiek verpesten. En ik ben het met je eens dat de clubs de verantwoordelijkheid moeten pakken en deze zwaar moeten veroordelen en er alles aan moeten doen om deze buiten de club te houden. Alleen ben ik bang dat dat niet veel anders gaat dan die eerder genoemde maatregelen in te voeren..
Ieder normaal denkend mens is het met je eens.PSV-EHV schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:51:
Wat mij betreft mag men naar de Engelse oplossing kijken: langdurige (of zelfs levenslange) stadionverboden en meldplicht tijdens wedstrijden. Voor de die-hard hooligans, die op den duur toch in de fout gaan, heb je meteen een middel om de persoon te scheiden van de club (die hij 'gebruikt' als reden om zijn wangedrag te legitimeren). Voor de mensen eromheen die op het randje staan van het erbij-willen-horen werkt het wellicht afschrikwekkend (voorkomen is beter dan genezen) en mochten ze alsnog voor het slechte pad kiezen, dan horen ze bij de groep die uiteindelijk toch wel gepakt wordt.
Ik denk dat je hiermee de normale, fanatieke supporter niet tekort doet. Momenteel komt politie en justitie gewoon strafmaatregelen tekort om zulke mensen echt buiten te houden. Vooral die meldplicht zal flink wat mensen de das om doen.
De clubs weten dondersgoed wie deze gekken zijn, maar hebben de ballen niet om ertegen op te treden.Gynnad schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:31:
Het is toch altijd jammer dat de clubs niet sterk genoeg durven te staan om deze mensen buiten de club te houden, zowel Ajax als Feyenoord en elke andere club in Nederland zou zo'n mensen nooit meer toe moeten laten. Je ziet het aan die 'Ajax'-hooligan dat hij alleen maar problemen blijft veroorzaken.
Wat mij betreft komen er in de toekomst seizoenskaarten waarbij je je biometrics af moet geven (e.g. gezichtsherkenning) welke tijdens binnenkomst wordt gecontroleerd, matched het niet dan kun je naar de handmatige ingang waar ze je ID kaart controleren. Sta je niet op de zwarte lijst dan kom je binnen, deze handmatige ingang houdt het dan ook mogelijk om toeristen en bezoekers die af en toe komen binnen te laten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Allicht een betere competitie dan de Franse. Ik snap alleen niet zo goed wat dat hele gezeik rondom Barca nou is. Is het puur Raiola perikelen? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat die knul zelf "nee" zegt tegen Barca.Gonadan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:24:
Juventus schijnt 70M geboden te hebben voor De Ligt en ook een goed contract aan te bieden. Mocht hij daar enige garantie op speeltijd hebben dan zie ik hem liever daarheen gaan dan PSG.
Hij schijnt een redelijk hoeveelheid speeltijd te eisen. Barcelona staat erin dat hij al blij mag zijn als hij daar überhaupt speler mag zijn, dat klikt niet echt.Leon Zwiers schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:32:
Allicht een betere competitie dan de Franse. Ik snap alleen niet zo goed wat dat hele gezeik rondom Barca nou is. Is het puur Raiola perikelen? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat die knul zelf "nee" zegt tegen Barca.
Kijk, die gast moet speeltijd hebben, bij Barca is het maar de vraag, maar ik kan me niet voorstellen dat ie Pique lang voor zich moet dulden. Dat is al jaren een zwakke schakel bij Barca.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als speler maar ook als club moet je geeneens speeltijd willen eisen. Je bent of de beste voor de positie (vanuit perspectief individuele kwaliteiten dan wel wat het beste voor het team zou zijn) en speelt of je bent het niet en staat niet in de basis.Gonadan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:15:
[...]
Hij schijnt een redelijk hoeveelheid speeltijd te eisen. Barcelona staat erin dat hij al blij mag zijn als hij daar überhaupt speler mag zijn, dat klikt niet echt.
Serieus?Vincent Dave schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:28:
Odegaard weer terug bij oude liefde Heerenveen, opvallende transfer!
There, I fixed it for youVincent Dave schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:28:
Odegaard Odgaard weer terug bij oude liefde Heerenveen, opvallende transfer!
een letter + 20 miljoenJoost_1 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:41:
Nee dat is Odgaard.. scheelt een letter ;-)
Wilde geen smiley gebruiken, dan was het too obvious. Sorry
Dat is net hoe je het brengt, maar netto hetzelfde. De Ligt zal niet simpelweg eisen dat hij in de basis staat, maar wel duidelijkheid eisen over in hoeverre hij kansen maakt op de basis. De aanwezige concurrentie speelt daar een rol in maar ook zeker de plannen van de coach en technische directie.Napo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:38:
Als speler maar ook als club moet je geeneens speeltijd willen eisen. Je bent of de beste voor de positie (vanuit perspectief individuele kwaliteiten dan wel wat het beste voor het team zou zijn) en speelt of je bent het niet en staat niet in de basis.
Wel moet je natuurlijk wel kritisch kijken naar de huidige concurrentie die er is en op basis daarvan je kansen inschatten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij eist Raiola voor de Ligt een jaarsalaris van minimaal 14 miljoen euro. Dat is de reden dat veel clubs afhaken of niet verder de gesprekken opstarten. Of Juventus zo'n goede keuze is weet ik niet. Maar dan leer je wel 'verdedigen' als een Italiaan. Kan net dat ene zetje zijn om types als Lucas Moura in de 95e minuut (Gonadan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:24:
Juventus schijnt 70M geboden te hebben voor De Ligt en ook een goed contract aan te bieden. Mocht hij daar enige garantie op speeltijd hebben dan zie ik hem liever daarheen gaan dan PSG.
En wat is de aversie tegen Promes?Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:24:
Oh god, volgens de VI zou Promes dicht bij een overstap naar Ajax zijn...
Prima toch, dan blijven Bergwijn en Berhuis ook gewoon zitten waar ze zitten.Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:24:
Oh god, volgens de VI zou Promes dicht bij een overstap naar Ajax zijn...
alles kan off-topic
Ik denk omdat de meeste mensen hem alleen kennen van Oranje en hij daar zelden goed tot zn recht komt en een favoriet zondebok was.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Elke keer dat ik hem heb zien spelen was hij echt superslecht en ja @ph4ge dat was bij Oranje. Bovendien is hij geflopt bij Sevilla. Niet echt hoopgevend.
Geflopt bij Sevilla....naja hij werd daar ook niet echt gebruikt voor wat hij kanTerranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:10:
[...]
Elke keer dat ik hem heb zien spelen was hij echt superslecht en ja @ph4ge dat was bij Oranje. Bovendien is hij geflopt bij Sevilla. Niet echt hoopgevend.
Promes werd wel aan de zijkant geposteerd, maar dan als vleugelverdediger in een vijfmansverdediging.
Dan nog is hij vrijwel altijd slecht bij Oranje, in een vergelijkbaar systeem als bij Ajax. Dus ik ben er iig niet echt blij meeMartinusz schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Geflopt bij Sevilla....naja hij werd daar ook niet echt gebruikt voor wat hij kan![]()
[...]
Geslaagd in Twente en Moskou en vervolgens een matig seizoen gehad bij een subtopper in verval in een (zeer) zware competitie.Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:10:
[...]
We zullen zien, ik denk dat hij prima uit de voeten kan in plaats van Neres (want die zie ik wel gaan). Een betere andere optie zou ik zo 1-2-3 ook niet weten trouwens.Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:00:
[...]
Dan nog is hij vrijwel altijd slecht bij Oranje, in een vergelijkbaar systeem als bij Ajax. Dus ik ben er iig niet echt blij mee
Dit lijkt mij wel sterk, geloof er niks van dat ze ook Bergwijn dan nog zouden willen aantrekken.Ajax had drie toptargets - waarvan het minstens twee wilde aantrekken - op het oog om de selectie te versterken en Overmars liet al weten het te willen zoeken in het Nederlands elftal. Met Promes heeft Ajax één van de drie gestelde transferdoelen binnen. Het volgende doelwit is PSV’er Steven Bergwijn
Het ligt er aan of Neres bij Ajax blijft of niet, als die zal vertrekken zie ik het best gebeuren dat Ajax 25 / 30 miljoen neerlegt voor Bergwijn.Martinusz schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:05:
[...]
We zullen zien, ik denk dat hij prima uit de voeten kan in plaats van Neres (want die zie ik wel gaan). Een betere andere optie zou ik zo 1-2-3 ook niet weten trouwens.
[...]
Dit lijkt mij wel sterk, geloof er niks van dat ze ook Bergwijn dan nog zouden willen aantrekken.
Overheersing heb je in Duitsland, Spanje en Frankrijk ook, dan blijft alleen Engeland over. Maar dan moet daar wel een club geïnteresseerd zijn en echt een plan met je hebben.D-e-n schreef op maandag 24 juni 2019 @ 09:18:
Volgens mij leer je vooral van het spelen van wedstrijden. En de overheersing van Juve in de minder sterke serie A lijkt me dan ook geen aanbeveling.
Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen maar blijft aannemen dat hij het niet eens zou moeten zijn met deze handelswijze. De Ligt heeft in het verleden juist aangegeven bewust voor Raiola te hebben gekozen omdat die 100% gaat voor wat de speler wil en daar vaak ook succes mee boekt.Ik vind het echt onbegrijpelijk dat een nuchtere gast als De Ligt zich zo door de voorkeuren van Raiola lijkt te laten leiden.
Als hij die kans krijgt, je bent nog steeds afhankelijk van het plan van de club. De Ligt is zeker een goede speler, maar om nu te stellen dat hij zich overal wel zonder problemen in de basis speelt is te makkelijk gedacht.Qua speeltijd: dat lijkt me nergens een probleem. Piqué wordt ook niet beter en anders speelt hij Umtiti er wel uit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als De Ligt half zo verstandig is als de media hem afschilderen dan is hij prima in staat om zelf zijn zaakwaarnemer te kiezen. Kennelijk wil hij dit.D-e-n schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:57:
@Gonadan
Ik denk niet dat Raiola 100% voor de speler gaat. Die gaat vooral voor zijn eigen premie. En bij Juve en PSG zitten toevallig ook wat goede vrienden van hem. Juist van De Ligt zou ik dus anders verwachten
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Raiola is niet eens z'n zaakwaarnemer, maar is alleen voor deze transfer "ingehuurd" dacht ik.ph4ge schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:55:
[...]
Als De Ligt half zo verstandig is als de media hem afschilderen dan is hij prima in staat om zelf zijn zaakwaarnemer te kiezen. Kennelijk wil hij dit.
Misschien dat CR19 nog een oppas zocht. Ja, klopt Hulshoff is (nog) steeds z'n zaakwaarnemer. Raiola helpt mee. Hoewel dat meehelpen nogal vaag is... als ie 10-20% van de transfer som als premie vraagt.Terranova schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:01:
[...]
Raiola is niet eens z'n zaakwaarnemer, maar is alleen voor deze transfer "ingehuurd" dacht ik.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ehm ja. En daarom mag hij de transfers van Pogba doen, loopt Zlatan met hem weg, en al die andere toppers.D-e-n schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:57:
@Gonadan
Ik denk niet dat Raiola 100% voor de speler gaat. Die gaat vooral voor zijn eigen premie. En bij Juve en PSG zitten toevallig ook wat goede vrienden van hem. Juist van De Ligt zou ik dus anders verwachten
Eigenlijk begrijp ik zijn keuze wel. In Italie heeft elke club een spits van niveau die, als je even niet oplet, er meteen 1 inlegt.loekf2 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:19:
Ik vind de italiaanse competitie helemaal niets, met die oude krakkemikkige stations op Juventus na en clubs als Inter en Milaan met hun vergane glorie.
[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 24-06-2019 14:40 ]
Chinese clubs zou Tadic willen hebben, salaris van 42 miljoen in 3 jaartoolkist schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:37:
[...]
Ehm ja. En daarom mag hij de transfers van Pogba doen, loopt Zlatan met hem weg, en al die andere toppers.
Ik vind Raiola een kwal van een vent maar 1 ding is voor mij wel zeker, hij gaat voor het maximale voor de speler en hemzelf, ten koste van de clubs.
Mbt Ajax, Promes en evt Bergwijn, lijkt me dat er dan op de achtergrond ook al wat deals nagenoeg rond zijn mbt Neres, Ziyech of zelfs Tadic.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 24-06-2019 14:41 ]
Nee, dat is echt een op onderbuik gebaseerde visie. Van zijn klanten hoor je eigenlijk nooit klachten, het zijn de clubs en de stuurlui aan wal die zo'n hekel aan hem hebben. Juist omdat hij keihard kan manipuleren en onderhandelen krijgt hij veel voor elkaar, maar dat is voor een club niet altijd positief (understatement).D-e-n schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:57:
@Gonadan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Na afgelopen jaar willen er wellicht meer Ziggo managers wedstrijden van Ajax gaan bekijken ofzo?Deadsy schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:35:
Volgens de Telegraaf zou Ajax een nieuwe deal met Ziggo bekend maken.
Het contract zou met 2 jaar verlengd worden en Ajax zou meer geld krijgen.
https://www.telegraaf.nl/...-slaat-megaslag-met-ziggo
Vraag me dan af, waarom?
Ik bedoel leuk voor Ajax maar waarom zou Ziggo Ajax meer geld bieden?
Ziggo is actief in diverse landen maar alleen in Nederland gebruiken ze de naam Ziggo.
Dus dat kan het niet zijn.
Volgens VI is het van 8 naar 9mln vast gegaan. En dan nog steeds 2 mln in bonus.toolkist schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:43:
[...]
Na afgelopen jaar willen er wellicht meer Ziggo managers wedstrijden van Ajax gaan bekijken ofzo?
Maar iets serieuzer, na vorig jaar zal de prijs voor je bedrijfsnaam op het shirt van Ajax wel weer omhoog gegaan zijn ivm meer geïnteresseerden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq