Tja sentiment technisch is het jammer dat Schone gaat, voetbaltechnisch zijn er gelukkig betere spelers in de selectie. Nu hebben we met Dolberg nog een Deen die wat mij betreft weg mag
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
XXXVI
Ajax moet altijd een Deen hebben, dus dat kan niet. Jensen is nog niet klaar voor 't 1e. Dus Dolberg moet nog even blijvenephymerous schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:34:
Tja sentiment technisch is het jammer dat Schone gaat, voetbaltechnisch zijn er gelukkig betere spelers in de selectie. Nu hebben we met Dolberg nog een Deen die wat mij betreft weg mag
Over tien jaar ofzo, Ajax city.Pompi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 14:54:
[...]
Blijkbaar is zelfs die 50 miljoen afgewezen en willen ze 70 miljoen voor Neres. Ben wel benieuwd wat het meer jarenplan is met al deze inkomsten, wordt het bijvoorbeeld een potje voor slechtere tijden of wordt het geïnvesteerd in de jeugdopleiding of willen ze de JC Arena kopen? Van de beurs wordt lastig aangezien elke miljoenen verkoop ervoor zorgt dat het aandeel stijgt dus dat wordt dan steeds duurder.
Lasse heeft een contract tot 2020.toolkist schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:25:
Mooi dat ze hem die transfer gunnen. Ben benieuwd of ze hem transfervrij hebben laten gaan of dat Genoa ervoor moest betalen.
Dolberg is fit en gaat een goed comeback seizoen draaien bij Ajax. /voorspellingephymerous schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:34:
De Amsterdam ArenA is dan misschien gebouwd toen er nog niet heel veel in de buurt was, maar er was wel een snelweg (A2), spoor (Duivendrecht en Bijlmer) en metro in de buurt. Daar zijn nu niet zo veel plekken meer voor in Amsterdam, misschien bij Sloterdijk ofzo.Deadsy schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
[...]
En uiteraard met zoals de JC Arena gebouwd op goedkoop land waar nu niets is.
[ Voor 25% gewijzigd door PolarBear op 03-08-2019 15:41 ]
Zelfs met een contract tot 2020 zouden ze hem gratis kunnen laten gaan zodat hij een teken premie kan vangenPolarBear schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
[...]
Lasse heeft een contract tot 2020.
[...]
Dolberg is fit en gaat een goed comeback seizoen draaien bij Ajax. /voorspelling
[...]
De Amsterdam ArenA is dan misschien gebouwd toen er nog niet heel veel in de buurt was, maar er was wel een snelweg (A2), spoor (Duivendrecht en Bijlmer) en metro in de buurt. Daar zijn nu niet zo veel plekken meer voor in Amsterdam, misschien bij Sloterdijk ofzo.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-08-2019 17:52 ]
Maar waar vind je nu nog vrije grond, zeker rondom Amsterdam en over 10 jaar als de stad groter is geworden. Dan moet je hopen dat Schiphol echt naar de zee gaat, want dan liggen de openbaar vervoer lijnen er al en scheelt dat ook kosten. Of eventueel weer land op spuiten in het Ijsselmeer en daar dan op gaan bouwen.Deadsy schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:38:
[...]
Over tien jaar ofzo, Ajax city.
Stadion met winkels er omheen, appartementen etc.
Alles van Ajax dus ze vangen huur op alles.
En uiteraard met zoals de JC Arena gebouwd op goedkoop land waar nu niets is.
Dan kunnen ze denk ik de begroting iets omhoog doen.
Als dit echt het plan is dan kan ik me voorstellen dat ze er al mee bezig zijn met de gemeente.Pompi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:31:
[...]
Maar waar vind je nu nog vrije grond, zeker rondom Amsterdam en over 10 jaar als de stad groter is geworden. Dan moet je hopen dat Schiphol echt naar de zee gaat, want dan liggen de openbaar vervoer lijnen er al en scheelt dat ook kosten. Of eventueel weer land op spuiten in het Ijsselmeer en daar dan op gaan bouwen.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 03-08-2019 16:42 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 03-08-2019 17:26 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is toch ook wel lekker als je dat soort spelers op de bank hebtGynnad schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:19:
De opstelling van Ajax, Blind dus op het middenveld. Schuurs definitief de voorkeur boven Mallagan, al zal Alvarez een goede kans maken om het van Schuurs over te nemen.
Promes en Neres trouwens beide op de bank, evenals Schöne.
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Marin, Blind; Ziyech, Van de Beek, Tadic; Dolberg.
Nog spelers rust gekregen?Gynnad schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:19:
De opstelling van Ajax, Blind dus op het middenveld. Schuurs definitief de voorkeur boven Mallagan, al zal Alvarez een goede kans maken om het van Schuurs over te nemen.
Promes en Neres trouwens beide op de bank, evenals Schöne.
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Marin, Blind; Ziyech, Van de Beek, Tadic; Dolberg.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Noes zit er ook niet bij. Het is nog een week of 4 wisselen voordat de echte opstelling er staat. Neres staat in de belangstelling dus zal waarschijnlijk niet veel spelen (en is ook net pas terug). Blind op ‘6’ viel te verwachten gezien z’n klasse daar, maar gebrek aan opvulling vorig jaar (Mallagan is het niet, Wöber was snel weg).
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 03-08-2019 17:54 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die ene persoon die dat kan werkt niet op zaterdagdvdkiwi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:43:
Amai, vanmorgen ED Live besteld bij Ziggo dus ik denk dat hebben ze in de loop van de middag wel in orde.
Staat de bestelling nog op "wordt op dit moment door ons geleverd of geactiveerd".
Alsof het uit een magazijn moet komen of zo; zet gewoon dat knopje even om
Voor Oranje is het dus wel mooi kut als Promes geen basisspeler wordt. Zoveel keuze hebben we daar niet.Deadsy schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:32:
[...]
Is toch ook wel lekker als je dat soort spelers op de bank hebt
Blablabla.D-e-n schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:13:
[...]
Voor Oranje is het dus wel mooi kut als Promes geen basisspeler wordt. Zoveel keuze hebben we daar niet.
Denk je als speler van Sevilla terug naar Nederland te gaan en veel speeltijd te krijgen met het oog op het EK kom je bij het "Manchester City van de lage landen" op de bank terecht. Ik heb het al vaker gezegd: de huidige successen/ontwikkelingen zijn vooral goed voor Ajax niet noodzakelijk goed voor het Nederlandse voetbal in het geheel.
Als Ten Hag zijn elf gevonden heeft ga je toch echt basisspelers en bankzitters krijgen. De Nederlandse competitie is niet zodanig zwaar dat je gelijkwaardig kunt rouleren. Bankzitters mogen opdraven als je vlak voor de CL eens tegen Fortuna thuis speelt.
[ Voor 39% gewijzigd door tweakduke op 03-08-2019 21:00 ]
[ Voor 43% gewijzigd door tweakduke op 03-08-2019 21:03 ]
Nou volgens mij is het helemaal geen jaloezie, maar eerder verbazing dat jij zulke verstrekkende gevolgen schetst omdat iemand die net nieuw is bij de club tijdens de eerste wedstrijd van het seizoen op de bank begint. Lijkt mij niks raars aan
[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 03-08-2019 21:03 . Reden: Quote aangepast ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gratis zender bij KPN /Xs4all, dan doen ze dit dus.Quad schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:32:
Dus Vitesse - Ajax begint om 18u30, maar Fox sports 1 zendt Emmen - Groningen uit?
Er worden 4 wedstrijden in 2 weken gespeeld. Ziyech, Neres, Mazaroui, Tagliafico hebben allemaal een competitie in de zomer gespeeld. Promes is afgelopen zaterdag met een lichte blessure uitgevallen. Dit is waarom je een brede selectie hebt. Als die mensen die hier allemaal dingen in zien hebben een kort geheugen denk ik.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:26:
CL kwalificatie komt eraan, wie zegt dat Ten Hag Promes (en Neres) niet uit voorzorg op de bank zet?
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 03-08-2019 21:04 . Reden: Quote aangepast ]
Zie https://www.voetbalprimeu...ax-psv-en-feyenoord-.htmlQuad schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:32:
Dus Vitesse - Ajax begint om 18u30, maar Fox sports 1 zendt Emmen - Groningen uit?
Of we zijn het gewoon structureel niet met je eens (uberhaupt iemand wel in dit topic? Ik heb ze nog niet gezien) en worden er een beetje moe ervan.
[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 03-08-2019 21:04 . Reden: Quote aangepast ]
Jammer! Hebben ze pech.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 81% gewijzigd door LZ86 op 03-08-2019 18:43 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens mij deed Nijhuis exact wat er van hem verwacht wordt toch?Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:44:
Nijhuis weer met zijn rare fratsen!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nah nieuwe regel. Vind het alleen raar dat Vitesse dan de bal terug krijgt ipv scheidsrechtersbal tussen beide teams aangezien ze em sowieso kwijt leken te zijn, maar dat zal wel deel uit maken van die nieuwe regel.Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:44:
Nijhuis weer met zijn rare fratsen!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zat mij al af te vragen wanneer dit voor het eerst gezegd ging wordenLeon Zwiers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:49:
Dollie ook volledig onzichtbaar. Het is weer als vanouds alsof ze met 10 man staan
Wat wat de volgende speler die je gaat afkraken, Veldman en Dolberg heb je al gehad... Schuurs misschien?Leon Zwiers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:49:
Dollie ook volledig onzichtbaar. Het is weer als vanouds alsof ze met 10 man staan
Volgens mij was het zo dat Vitesse de bal had en dat het (per ongeluk) hinderen van de scheidsrechter leidde tot balverlies voor Vitesse. Daarop werd een scheidsrechtersbal gegeven aan Vitesse en uit de opbouw die daaruit volgde scoorde Vitesse.Holkers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:51:
Dus de bal mag niet meer via de scheidsrechter gaan want daar kan voordeel uit komen, vervolgens haalt Vitesse voordeel uit de scheidsrechtersbal die helemaal niet voor Vitesse was. Prima regel... (Not)
Verwijderd
Het grappige is, de spelers die hij opnoemt zouden allemaal in de basis staan van zijn clubje. Niet alleen dat, ze zouden dan ook de beste op het veld zijn.PolarBear schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:52:
[...]
Wat wat de volgende speler die je gaat afkraken, Veldman en Dolberg heb je al gehad... Schuurs misschien?
Nee, ook al gehad. En Mazraoui staat er niet in.PolarBear schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:52:
[...]
Wat wat de volgende speler die je gaat afkraken, Veldman en Dolberg heb je al gehad... Schuurs misschien?
Tenzij ze tegen Ajax spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:53:
[...]Het grappige is, de spelers die hij opnoemt zouden allemaal in de basis staan van zijn clubje. Niet alleen dat, ze zouden dan ook de beste op het veld zijn.
Maar het klopt wel.Hupske schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:50:
[...]
Zat mij al af te vragen wanneer dit voor het eerst gezegd ging worden
[ Voor 15% gewijzigd door Terranova op 03-08-2019 18:57 ]
En dat ga je vast nog héél veel vaker zeggen. De wens is de vader van de gedachte zeg maar.D-e-n schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:13:
Voor Oranje is het dus wel mooi kut als Promes geen basisspeler wordt. Zoveel keuze hebben we daar niet.
Denk je als speler van Sevilla terug naar Nederland te gaan en veel speeltijd te krijgen met het oog op het EK kom je bij het "Manchester City van de lage landen" op de bank terecht. Ik heb het al vaker gezegd: de huidige successen/ontwikkelingen zijn vooral goed voor Ajax niet noodzakelijk goed voor het Nederlandse voetbal in het geheel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bedankt voor de jinx!Terranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:55:
Ziyech is echt slecht, die had nooit opgesteld moeten worden. Duidelijk nog niet klaar voor het seizoen door z'n late begin
Edit: Jezus BlindHad heel mooi geweest
Graag gedaan
Yup
[ Voor 24% gewijzigd door Terranova op 03-08-2019 19:02 ]
uhm Dolberg dan?Terranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:01:
[...]
Graag gedaanWerkt altijd zo in deze topic, zodra iemand zegt dat er een speler slecht is, dan gaat het opeens goed
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of dat was het enige dat em nog bij Ajax hieldGonadan schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:07:
Zal je net zien dat Donny net voordat hij weg gaat ineens van z'n 100% syndroom af raakt.
Hij had al een 100 procentje gehad net hoorGonadan schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:07:
Zal je net zien dat Donny net voordat hij weg gaat ineens van z'n 100% syndroom af raakt.
Dan zal ik ook m'n bijdrage doen.. Dolberg wisselen, we spelen weer met 10Terranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:01:
[...]
Graag gedaanWerkt altijd zo in dit topic, zodra iemand zegt dat er een speler slecht is, dan gaat het opeens goed
[...]
Yup
Als 2 stuksQu3st schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:09:
[...]
Hij had al een 100 procentje gehad net hoor
Nu je het zegt ja... Veltman lijkt nu ook uit Suriname ofzo te komen en zelfs Schuurs heeft nu een gezond kleurtje ipv spierwitTerranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:06:
Er is trouwens wel iets goeds mis met de camera's lijkt het. De hele rechterkant van Ajax lijkt veel te lang in de zon te hebben gezeten
[ Voor 13% gewijzigd door Hupske op 03-08-2019 19:19 ]
Volgens mij mogen er ook nog wel wat kilootjes af bij hem, hij past maar net in z'n shirtjeQu3st schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:16:
Die Tanane is toch niet echt een aanwinst voor Vitesse vind ik. Alleen maar dom draaien en zeiken als het dan mis gaat.
Ja die is niet afgetraind bij hen aangesloten, nieuwe Jeroen Pizza?toolkist schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:20:
[...]
Volgens mij mogen er ook nog wel wat kilootjes af bij hem, hij past maar net in z'n shirtje
Jeroen Döner meerQu3st schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:22:
[...]
Ja die is niet afgetraind bij hen aangesloten, nieuwe Jeroen Pizza?
Depay staat in Oranje toch ook gewoon basisD-e-n schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:13:
[...]
Ja die jongen is te belangrijk, daarvoor moeten ze niet 65 miljoen vragen maar meer! Ik ga hem meer missen dan Schöne.Leon Zwiers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:33:
Viel me 1 ding op aan die 1e helft.
Als Donny echt weggaat kan Ajax best wel eens een probleempje krijgen. Die is me toch belangrijk
[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 03-08-2019 19:36 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Qu3st op 03-08-2019 19:42 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq