Weer puntenverlies in de eerste wedstrijd.
Basis van de 2e helft dan weer niet onverdiend deze goal.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat was Daley z'n foutdvdkiwi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:41:
Lekker Donny...
Mooi dat ie weg gaat, hebben we niks aan
Hoezo matig. Ik zie een beter voetballende ploeg dan mijn clubje psv. Niets te vrezen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat zwak verdedigd... jezus. En dat balverlies van vd Beek, hoe knullig is dat dan? Schuurs stond overigen te lang te kijken, had eerder moeten instappen en Bazoer moeten blokken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Matig dit is gewoon bar en bar slecht. Bij het 1e in schubkutteveen maken ze de basisfouten niet eens meer.Qu3st schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:41:
Lekker laten lopen joh. Wat een matige wedstrijd van Ajax kant
Er werd ook gewoon niet verdedigd. Hij kon zo doorlopen die Bazoer
Balverlies van Donny bij de 16 en overtreding van hem in een poging het goed te maken toch?
*Jezus! Hoe mis je die dan???
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 03-08-2019 19:44 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En dit soort kansen blijft missen dan wordt het weer hopeloos.
Ten Hag, je mag ingrijpen!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Daarna had je alweer 5 minuten om de boel goed te zetten.dvdkiwi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:43:
[...]
Balverlies van Donny bij de 16 en overtreding van hem toch?
*Jezus! Hoe mis je die dan???
Verwijderd
Die gaat op dezelfde voet verder dus pas in de 70e minuut een wisselOPSLAGHOND schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:44:
Ten Hag, je mag ingrijpen!!

Nah ja, die goal kwam vrij snel tot stand agv die vrije trap.
Er wordt gewoon niet mee gelopen op t middenveld.
Lijkt wel of PSV aan het verdedigen i.p.v. Ajax
Maar niet direct. De vrije trap was zo ver van de goal vandaan dat ik dit met geen mogelijkheid als de schuld van Donny kan zien. Als die vrije trap nou direct ingekopt zou worden ok. Maar hier ging gewoon spel aan vooraf.dvdkiwi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:45:
Nah ja, die goal kwam vrij snel tot stand agv die vrije trap.
Vitesse heeft ineens wat Russische doping binnen? Ajax wordt plots helemaal weggespeeld
Moet je niet over de dichtstbijzijnde lijn het veld verlaten?
Gevalletje adrenaline omdat je opeens voorstaat.Leon Zwiers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:47:
Vitesse heeft ineens wat Russische doping binnen? Ajax wordt plots helemaal weggespeeld
Ze denken met zn 3en alleen aan aanvallen....Hupske schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:45:
Er wordt gewoon niet mee gelopen op t middenveld.

Verdedigen iig het zelfde. Niet met de man mee lopen.
Mag hopen dat PSV dat straks wel opgelost heeft.
Dan beginnen ze toch met 3 punten voorsprong
De Ligt mis je wel. Die kopballen zijn niet eens in de buurt van de goal
Nog een paar minuten voordat Erik gaat wisselen, wat een toptrainer!
De wedstrijd duurt nog lang. Is echt niets aan de hand voor Ajax.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Keuzestress.
Waardeloos voetbal. Te traag en veel gebrei. Daar hebben we niks aan.
Waardeloos voetbal. Te traag en veel gebrei. Daar hebben we niks aan.
Waan van de dagOPSLAGHOND schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:51:
tja, dat moet al een kwartiertje, maar Ten Hag en wisselen is meestal geen succesverhaalOPSLAGHOND schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:51:
Die Tannane is echt net een worstenbroodje. Die mag wel een kilo of 10 inleveren om fit te geraken.
Lozano op de bank bij PSV.
Teken dat hij weg gaat of v Bommel heeft door dat je op het moment niets aan hem hebt?
Teken dat hij weg gaat of v Bommel heeft door dat je op het moment niets aan hem hebt?
Maar even. Welke wissels moeten er plaats vinden naast Huntelaar erin?
Mijn vraag wordt 1 minuut later door mijn Tv beantwoord.
[ Voor 30% gewijzigd door Hupske op 03-08-2019 19:54 ]
Mazroui? Echt waar? Breng gewoon Neres man
Edit: Op het middenveld is het nog te pruimen, gelukkig geen verdedigende wissel
Edit: Op het middenveld is het nog te pruimen, gelukkig geen verdedigende wissel
[ Voor 50% gewijzigd door Terranova op 03-08-2019 19:55 ]
Ze sparen de krachten voor tegen PAOK. Volgens alle media is het kampioenschap al geholpen dus kan je beter alle energie op Europa gooien.Exocet schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:52:
Zo ga je het tegen PAOK ook lastig krijgen

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Huntelaar voor Dolberg lost het probleem niet op van Ajax. Het probleem ligt overal, verdediging, middenveld, aanval.Hupske schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:53:
Maar even. Welke wissels moeten er plaats vinden naast Huntelaar erin?
Die is toch pas deze week weer begonnen? Maar dat ie Dolberg nou laat staan snap ik echt niet.Terranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:53:
Mazroui? Echt waar? Breng gewoon Neres man
Prima wissel. Ziyech was 2e helft niet goed idem voor Marin. Erg veel balverlies en verdedigend ook nergens te bekennen.
Je speelt dan iig weer met 11, dat scheelt echt wel.PolarBear schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:55:
[...]
Huntelaar voor Dolberg lost het probleem niet op van Ajax. Het probleem ligt overal, verdediging, middenveld, aanval.
Ja, maar slechter dan nu kan toch niettoolkist schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:55:
[...]
Die is toch pas deze week weer begonnen? Maar dat ie Dolberg nou laat staan snap ik echt niet.
De eerste kaart voor Veltman is ook weer binnen.
Je speelt ook met 11 als je met wat meer tempo speelt en Dolberg in z'n kracht benut met wat ruimte. Zie eerste helft van Ajax - PSV waar in de eerste helft Dolberg 3 grote kansen had gecreëerd en een doelpunt kont maken.toolkist schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:56:
[...]
Je speelt dan iig weer met 11, dat scheelt echt wel.
Je hebt wel weer 1 voordeel. Niemand denk nu meer dat Ajax makkelijk kampioen wordt en ook niet dat we zomaar de CL halen.
Oftewel Ajax kan weer onderschat worden i.p.v. overschat
Oftewel Ajax kan weer onderschat worden i.p.v. overschat
Het is ook echt ieder jaar hetzelfde met Ajax....nooit 3 punten na de eerste wedstrijd en weer direct op achterstand. In dit geval mooi dat je dan Vitesse uit al gehad hebt, maar toch.
Verwijderd
Haha, zo zat ik ook al te denken ja.Aghanim schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:58:
Het is ook echt ieder jaar hetzelfde met Ajax....nooit 3 punten na de eerste wedstrijd en weer direct op achterstand. In dit geval mooi dat je dan Vitesse uit al gehad hebt, maar toch.
Vitesse uit ging toch vaak best makkelijk?
De eerste wedstrijd niet.Hupske schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:00:
Vitesse uit ging toch vaak best makkelijk?
Volgens mij lost Huntelaar het probleem wel op.PolarBear schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:55:
[...]
Huntelaar voor Dolberg lost het probleem niet op van Ajax. Het probleem ligt overal, verdediging, middenveld, aanval.
Er loopt geen beul rond bij Ajax. Iedereen geeft de bal af en na al dat gebrei sta je met lege handen. Huntelaar is een beul. Staat altijd goed en durft de trekker over te halen.
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach tradities horen niet verbroken te worden toch?

Als je Dolberg in z'n kracht wil benutten moet je de 10 andere spelers verkopen en 4-4-2 of 4-5-1 gaan spelen.PolarBear schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:57:
[...]
Je speelt ook met 11 als je met wat meer tempo speelt en Dolberg in z'n kracht benut met wat ruimte. Zie eerste helft van Ajax - PSV waar in de eerste helft Dolberg 3 grote kansen had gecreëerd en een doelpunt kont maken.
Hij kan gewoon niet de spits rol invullen op de manier die Ajax nodig heeft.
Fraaie goal!
Uit het niets!
Dat ging snel, mooi combinatie..... maar?
Buitenspel?
Nee dus... nou ten Hag, Huntelaar er in en gaan voor die 2-3.
Nee dus... nou ten Hag, Huntelaar er in en gaan voor die 2-3.
[ Voor 76% gewijzigd door Han op 03-08-2019 20:02 ]
Wat zei ik. Ajax heeft niets te vrezen
En die gaat niet door.
Nu doorpakken!
Verwijderd
WTF zelfs ik als Ajax supporter kon zien dat dit buitenspel was. Nou ja Ajax kan elke hulp nu wel gebruiken.
Ajax. Daarom geen buitenspel.
Had ik maar zulke zekere gedachtes als jij, scheelt toch een hoop spanningcarpebios schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:01:
Wat zei ik. Ajax heeft niets te vrezen
Verwijderd
Geluk dwing je blijkbaar afLeon Zwiers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:02:
Hoe dan geen buitenspel
Ze hadden het beeld te laat stilgezet blijkbaar, bal was toen al onderweg.Leon Zwiers schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:02:
Hoe dan geen buitenspel
VAR helpt Ajax! Daar gaan we weer!!Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:02:
WTF zelfs ik als Ajax supporter kon zien dat dit buitenspel was. Nou ja Ajax kan elke hulp nu wel gebruiken.
Vreemd dat ze dan niet de CL Nations League software gebruiken voor buitenspel.
[ Voor 14% gewijzigd door chengbondkwok op 03-08-2019 20:04 ]
Sommige dingen veranderen nooit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Volgens mij werd het beeld voor ons te laat stil gezet waardoor het buitenspel leek. Later kon je bij Makkelie wel het goede beeld stil zien staan.Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:02:
Verwijderd
Licentie zal wel een godsvermogen kostenchengbondkwok schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:03:
Vreemd dat ze dan niet de CL software gebruiken voor buitenspel.
Die is niet aangesloten op het Nederlandse betaalsysteem dus is dan niet te sturen.chengbondkwok schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:03:
Vreemd dat ze dan niet de CL software gebruiken voor buitenspel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou het na de wedstrijd nog wel eens terug willen zien. Zag het in de herhaling ook niet goed

Wat bedoel je? Fox Sport met verkeerde beelden?
Daar was Dolberg!
Die moet dan zitten als je van negativiteit af wilt.
Als we dit niet winnen hebben het 100% aan onszelf te danken. Toch een behoorlijk aantal grote kansen gezien die er wel in hadden gemogen.
Verwijderd
Die heeft als BOA zijn bonnenquota nu wel binnen denk ik.Terranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:08:
Geef hier dan ook geel voor Nijhuis
Opstelling PSV: Zoet; Dumfries Sainsbury Viergever Sadílek; Rosario Pereiro Gutiérrez; Bergwijn Malen Bruma
En dat roepen we al ruim twee jaar. Het zal mij benieuwen.Hupske schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:07:
Daar was Dolberg!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Idd. Dat is JOU aan te rekenen. Wat heb jij nou gedaan bij dat tegendoelpunt? Slecht verdedigd! Terug naar de f-jes!dvdkiwi schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:08:
Als we dit niet winnen hebben het 100% aan onszelf te danken. Toch een behoorlijk aantal grote kansen gezien die er wel in hadden gemogen.
Dolberg toch weer ruim 80 minuten op het veld gestaan ...
Mag toch hopend at dit de laatste keer basis was voor Dolberg. Die vent is het niet, is het nooit geweest en wordt het nooit. Als je dat soort kansen mist als spits hoor je niet in Ajax 1, punt.
Hoop dat Overmars aan de slag gaat om er nog een spits bij te halen en laat Dolberg maar vertrekken.
Hoop dat Overmars aan de slag gaat om er nog een spits bij te halen en laat Dolberg maar vertrekken.
Hij is sowieso raar bezig, sinds wanneer fluit hij zo snelVerwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:09:
[...]
Die heeft als BOA zijn bonnenquota nu wel binnen denk ik.

Verwijderd
Die heeft in de zomerstop denk ik op zijn flikker gehadTerranova schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 20:09:
[...]
Hij is sowieso raar bezig, sinds wanneer fluit hij zo snel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.