[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 157 Laatste
Acties:
  • 252.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-10 18:46
Commentator bij Utrecht heeft er ook veel zin in... jemig wat een monotoon saai commentaar zeg (pas prima bij de pot maar is echt niet om aan te horen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:14
Holkers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:14:
Commentator bij Utrecht heeft er ook veel zin in... jemig wat een monotoon saai commentaar swag (pas prima bij de pot maar is echt niet om aan te horen)
Op welke zender is die te zien?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Nou, waarom er in godsnaam zoveel voorrondes moeten zijn voor een toernooi... Dit ziet er toch niet uit.

@Faddermakker rtl7

[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 01-08-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Faddermakker schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:23:
[...]

Op welke zender is die te zien?
RTL7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oh nee

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:05

Qu3st

Is Mostar nu zo goed, of Utrecht nu zo slecht? Ik weet het antwoord zelf al denk ik. Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:56
En 1-1. Zat eraan te komen. Wat een kansloze bende is dat Utrecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 11-10 09:15
Daar gaan we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:23:
Nou, waarom er in godsnaam zoveel voorrondes moeten zijn voor een toernooi... Dit ziet er toch niet uit.
Als je de voorrondes wilt afschaffen kun je beter direct 99% van de Europese clubs uitsluiten, inclusief de nr2 en lager van Nld :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Die keeper doet heel spectaculair duiken maar het slaat gewoon nergens op. Hij blijft gewoon op zijn plaats hangen.
naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:26:
[...]

Als je de voorrondes wilt afschaffen kun je beter direct 99% van de Europese clubs uitsluiten, inclusief de nr2 en lager van Nld :)
Ik zou er voor tekenen. :)

[ Voor 55% gewijzigd door DoeEensGek op 01-08-2019 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 11-10 09:15
Overigens, zien jullie die pass van Maher ook?

Loepzuiver. *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
1 goaltje en het is in de tas.

Verder vind ik dat Cruijff gelijk had toen hij zei dat voetbal in een vol stadion er mooier uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

In dat geval kun je er ook gewoon voor kiezen om niet te kijken ;) Jij zou er niets bij winnen om de voorrondes af te schaffen :P
Aghanim schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:29:
Met dit soort voorrondes doe je volgens mij niemand een plezier. Ook zeker de clubs niet. Dan kun je beter loten of objectief op basis van ranking of iets dergelijks een besluit nemen wie in de EL komt.
En yet.. is het een keuze van de clubs om er aan mee te doen :> Sterker nog: Ze hebben het zelfs vaak als doelstelling opgenomen.

[ Voor 44% gewijzigd door naitsoezn op 01-08-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zet die Kerk lekker centraal en Cerny op rechts, dan heb je ineens dubbel zoveel gevaarlijke aanvallers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met dit soort voorrondes doe je volgens mij niemand een plezier. Ook zeker de clubs niet. Dan kun je beter loten of objectief op basis van ranking of iets dergelijks een besluit nemen wie in de EL komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

De supporters zijn wel sfeervoller dan de Utrecht supporters vorige week, ondanks dat kleine stadionnetje

[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 01-08-2019 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:29:
[...]

In dat geval kun je er ook gewoon voor kiezen om niet te kijken ;) Jij zou er niets bij winnen om de voorrondes af te schaffen :P

[...]

En yet.. is het een keuze van de clubs om er aan mee te doen :>
Ik snap je, kijk ook zeker niet alles. Maar kijk voor de grap hoeveel wedstrijden er vanavond zijn. Dan snap je toch dat dit een beetje is doorgeslagen ;). 1 voorronde voor nog de laatste paar clubjes zou al meer als voldoende zijn. Maar we dwalen af :+ .

Tis trouwens best donker bij de cornervlag.

[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 01-08-2019 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Utrecht gaat dit verliezen. Mostar nu al een half uur veel en veel sterker.

Wat een schande voor het NL voetbal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:29:
Leuk voor al die teams uit IJsland, Faroer, Schotland, etc :N
Gewoon zorgen dat je deze wedstrijden wint, dan hoef je over een paar jaar geen voorronde meer te spelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02
DoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:23:

@Faddermakker rtl7
Omdat de grote landen teveels tickets krijgen voor de groepsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:35:
[...]

Ik snap je, kijk ook zeker niet alles. Maar kijk voor de grap hoeveel wedstrijden er vanavond zijn. Dan snap je toch dat dit een beetje is doorgeslagen ;). 1 voorronde voor nog de laatste paar clubjes zou al meer als voldoende zijn. Maar we dwalen af :+ .

Tis trouwens best donker bij de cornervlag.
Maar wat zou dat doen voor de nationale competities? Stel je gaat van de superpositieve houding uit dat de nr. 2 van Nld wat te zoeken zou hebben in Europa, waar voetballen de clubs dan nog voor na speelronde 10? Hetzelfde geldt voor alle andere nationale competities.... Zou treurig zijn en de doodsteek voor het voetbal, dezelfde argumenten die opgaan voor die rare Europese supercompetitie kun je gebruiken om te protesteren tegen afschaffen van die voorrondes ;)
toolkist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:39:
[...]

Leuk voor al die teams uit IJsland, Faroer, Schotland, etc :N
Waar haal je die arrogantie vandaan? :D De Nldse nr 3, 4 en 5 zijn echt niet beter dan die clubs hoor. Anders hadden ze jaar na jaar wel gewoon gewonnen van dat soort clubs. Ajax, PSV en Feyenoord inclusief trouwens, want die hebben allemaal hun steken laten vallen }:O

[ Voor 20% gewijzigd door naitsoezn op 01-08-2019 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zet Maher overigens eens een meter of 10-20 naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mocht Utrecht verder komen dan vliegen ze er in de volgende ronde wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:37:
Utrecht gaat dit verliezen. Mostar nu al een half uur veel en veel sterker.

Wat een schande voor het NL voetbal
Ze zijn ook fysiek heel sterk en snel. Toch apart dat je als middenmotor in Nederland niet tegen de nummer 2 van Bosnië kunt winnen. Of onderschat ik nu de Bosnische competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:42:
[...]

Ze zijn ook fysiek heel sterk en snel. Toch apart dat je als middenmotor in Nederland niet tegen de nummer 2 van Bosnië kunt winnen. Of onderschat ik nu de Bosnische competitie?
Gezien het "stadion" zou ik zeggen van niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:42:
[...]

Nee, je overschat het Nederlandse voetbal.... Hoe duidelijk moet het de laatste jaren nog worden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Heeft Utrecht vanmorgen nog een zware conditie training gehad?
Sommige spelers lopen er al een tijdje bij alsof ze in de 120e minuut zitten van een zeer zware wedstrijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:39:
[...]

Omdat de grote landen teveels tickets krijgen voor de groepsfase
Hier ben ik het helemaal mee eens!
naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:39:
[...]

Maar wat zou dat doen voor de nationale competities? Stel je gaat van de superpositieve houding uit dat de nr. 2 van Nld wat te zoeken zou hebben in Europa, waar voetballen de clubs dan nog voor na speelronde 10? Hetzelfde geldt voor alle andere nationale competities.... Zou treurig zijn en de doodsteek voor het voetbal, dezelfde argumenten die opgaan voor die rare Europese supercompetitie kun je gebruiken om te protesteren tegen afschaffen van die voorrondes ;)
Je voetbalt om te winnen ;) Daar hoeven niet altijd allemaal "prijsjes" aan te hangen.

Maar Ik snap en begrijp dat we meer in Europees voetbal aan Nederlandse clubs willen zien. Ik ook, hoop dat Utrecht dit nog recht zet. Maar ik zie eerder nog een doelpunt tegen vallen.

Als ik heel eerlijk ben zou ik weer terug willen naar 3 toernooien. Minder tickets naar de grote landen. (4 clubs standaard in CL 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Speelt Fc Knudde ofzo? Die vrije trap :X
Laat dan gewoon je verdedigers achterin staan, stuk veiliger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
DoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:48:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens!
O en de UEFA zijn een stelletje mietjes dat ze daarin meegaan.

Als de grote landen een speciale behandeling willen dan laat je de nrs 3 en 4 van de 4 grote landen tegen elkaar speler voor 2 tickets van de CL.

Dan heb je in deze periode direct wat leuke wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:49:
[...]

Als de grote landen een speciale behandeling willen dan laat je de nrs 3 en 4 van de 4 grote landen tegen elkaar speler voor 2 tickets van de CL.

Niet eens zo'n slecht idee >:) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

DoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:48:
Als ik heel eerlijk ben zou ik weer terug willen naar 3 toernooien. Minder tickets naar de grote landen. (4 clubs standaard in CL 8)7 ).
:Y #metoo :P Maar gaat toch niet gebeuren. Bovendien hadden we 'vroeger' minder landen (vooral toen de Sovjet-Unie nog gewoon één land was :+ ). Zoals 'vroeger' wordt het sowieso nooit meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:45:
[...]

Nee, je overschat het Nederlandse voetbal.... Hoe duidelijk moet het de laatste jaren nog worden? 8)7
Nou niet het hele Nederlandse voetbal hoor. AZ doet gewoon wat het moest doen, en ze zijn met gemak door. Wat ze eigenlijk vorige week al hadden moeten doen. Maar ik heb denk ik wel FC Utrecht wel overschat, want damn dit is echt zwak. Terwijl ze best wat goede aankopen hebben gedaan.

En ja ik weet dat in alle andere jaren de verschillende clubs misstappen hebben begaan, maar die discussie wil ik niet meer in. Dat heeft toch geen enkele nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:51:
[...]

Nou niet het hele Nederlandse voetbal hoor. AZ doet gewoon wat het moet doen, en met gemak door. Wat ze eigenlijk vorige week al hadden moeten doen. Maar ik heb denk ik wel FC Utrecht wel overschat, want damn dit is echt zwak. Terwijl ze best een goede aankopen hebben gedaan.

En ja ik weet dat in alle andere jaren de verschillende clubs misstappen hebben begaan, maar die discussie wil ik niet meer in. Dat heeft toch geen enkele nut
AZ had wel zeer veel moeite toen Hacken met 8 man zat te verdedigen.
Na die 1e goal meesten ze wel en kreeg AZ meer ruimte.

Die gaan het nog moeilijk krijgen tegen verdedigende ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16
Emanuelson op de bank, die is echt afgegleden. Op papier best wel een aantal aardige spelers bij FCU maar poe wat is dit matig.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:51:
[...]

Nou niet het hele Nederlandse voetbal hoor. AZ doet gewoon wat het moet doen, en met gemak door. Wat ze eigenlijk vorige week al hadden moeten doen. Maar ik heb denk ik wel FC Utrecht wel overschat, want damn dit is echt zwak. Terwijl ze best een goede aankopen hebben gedaan.

Gaat helemaal niet over de misstappen die begaan zijn; als de meerderheid van clubs 'het' niet kan bolwerken in de eerste rondes waar ze in uit moeten komen, dan kun je nog nauwelijks spreken van 'misstap', maar moet je eerder spreken van 'goede prestatie' als ze overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:49:
[...]

probleem is dat UEFA en FIFA alleen maar naar het commerciële aspect kijken. Daarom proppen ze er toernooitjes bij, laten ze zoveel mogelijk clubs door die veel kijkers opleveren, vergroten ze het aantal deelnemende teams aan een eindtoernooi voor landen, etc. etc. Er is geen enkele prikkel, maar dan ook geen enkele, om rekening te houden met de belasting van de spelers, eerlijkheid voor kleinere teams of enige vorm van charme ( ja alleen m.b.t. de spelregels, maar niet m.b.t. dat fc litouwen per ongeluk real madrid in de voorrondes eruit kegelt). Alles draait simpelweg om poen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:54:
[...]

Gaat helemaal niet over de misstappen die begaan zijn; als de meerderheid van clubs 'het' niet kan bolwerken in de eerste rondes waar ze in uit moeten komen, dan kun je nog nauwelijks spreken van 'misstap', maar moet je eerder spreken van 'goede prestatie' als ze overleven.
hb het gevoel dat diverse clubs die voorrondes moeten spelen ook gewoon te laat beginnen met de voorbereiding.
En de transfers zijn niet op orde.

Dat laatste kun je alleen oplossen door op 1 augustus de markt de sluiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:52:
[...]

AZ had wel zeer veel moeite toen Hacken met 8 man zat te verdedigen.
Na die 1e goal meesten ze wel en kreeg AZ meer ruimte.

Die gaan het nog moeilijk krijgen tegen verdedigende ploegen.
Altijd lastig voetballen tegen een bus :9
Maar had Häcken een kans om door te gaan? Ik heb de wedstrijd niet gezien (vanwege FCU), maar vorige week waren ze niet echt gevaarlijk. Dat is wel het verschil met de wedstrijd van FC Utrecht, die kunnen gewoon niet beter lijkt het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:56:
[...]

Altijd lastig voetballen tegen een bus :9
Maar had Häcken een kans om door te gaan? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar vorige week waren ze niet echt gevaarlijk. Dat is wel het verschil met de wedstrijd van FC Utrecht, die kunnen gewoon niet beter lijkt het.
:p wat ik daarmee bedoel is dat AZ waardeloos was in de kleine ruimte. De passing was ook te traag.

Tot de 1e goal had het vind ik beide kanten op kunnen gaan.
AZ meer bal bezit maar niet echt gevaarlijk, had zo maar zien gebeuren dat Hacken er opeens eentje in schopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:55:
[...]

hb het gevoel dat diverse clubs die voorrondes moeten spelen ook gewoon te laat beginnen met de voorbereiding.
En toch he..... Die voorrondes komen doorgaans niet als een verrassing. :P Vooral niet voor clubs die praktisch jaarlijks meedoen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:55:
En de transfers zijn niet op orde.

Dat laatste kun je alleen oplossen door op 1 augustus de markt de sluiten
Of het seizoen niet zo achterlijk vol proppen en gewoon lekker pas ergens in september beginnen met Europees voetbal.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:00:
[...]

En toch he..... Die voorrondes komen doorgaans niet als een verrassing. :P Vooral niet voor clubs die praktisch jaarlijks meedoen ;)
Ja je zou denken dat ze er van zouden leren, maar blijkbaar stoten sommige ezels zich diverse keren aan dezelfde steen.

Weet iemand wanneer AZ en Utrecht begonnen met de voorbereiding?

@Gonadan
Dacht dat we het allemaal al eens waren dat de UEFA een stelletje mietjes zijn die hun oren volledig laten hangen naar de topclubs uit de grote 4 landen?
En dat de rest van Europa daardoor genaaid word.

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 01-08-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:02:
[...]

Ja je zou denken dat ze er van zouden leren,
Zomercompetitie, van februari tot november, ftw :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:02:
[...]

Ja je zou denken dat ze er van zouden leren, maar blijkbaar stoten sommige ezels zich diverse keren aan dezelfde steen.

Weet iemand wanneer AZ en Utrecht begonnen met de voorbereiding?

@Gonadan
Dacht dat we het allemaal al eens waren dat de UEFA een stelletje mietjes zijn die hun oren volledig laten hangen naar de topclubs uit de grote 4 landen?
En dat de rest van Europa daardoor genaaid word.
FC Utrecht begon 23 juni met de trainingen. AZ begon op 20 juni.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:06:
[...]FC Utrecht begon 23 juni met de trainingen. AZ begon op 20 juni.
S'ochtends, s'middags of s'avonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die Kerk speelt echt alleen op de wereld. Een dan ook steeds weer voor de moeilijkste oplossingen kiezen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:07:
[...]

Middernacht :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mavaros schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:51:
Mijn voorspelling voor morgen:

FC Utrecht-Zrinjski: 1-0.

AZ- FC Häcken: 4-0.
Haha, goed gegokt!
Beide? Alleen Utrecht? Alleen AZ?

[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Die Kerk is wel heel matig hoor. Die speelde toch best leuk vorig seizoen?

ZUllen wel pingels worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:06:
[...]

FC Utrecht begon 23 juni met de trainingen. AZ begon op 20 juni.
Ajax begon op de 21e.

En als ik Utrecht zie spelen dan heb ik soms echt het gevoel dat ze niet veel samen gespeeld hebben.

Trouwens is Venema een lul of waarom moet hij altijd op de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 12:50

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:07:
[...]

:D, waarom drink ik koffie ‘s avonds vs waarom kom ik dit soort dingen ‘s avonds tegen in het voetbaltopic _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:09:
[...]

Haha, goed gegokt!

[...]

Beide? Alleen Utrecht? Alleen AZ?
Utrecht op 00.04 uur en AZ om 23.34 uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ach, dan maar lelijk op pingels door. Heb je toch weer één of twee (?) weken extra om beter te worden. :P

Hoe zit het met de Europese punten trouwens? Geldt een verlenging dan ook gewoon als gelijkspel?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Volgens mij verlies, anders krijgt de winnaar ook 4 punten of winst + gelijkspel.

[ Voor 60% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een gestuntel, pffffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16
OMG :/

XXXVI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deadsy
Zullen we een petitie maken dat Utrecht met -5 punten begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:24
Ik heb mijn voorspelling voor ADO - Utrecht maar even aangepast... Wat een wanvertoning dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tja en daar sta je dan met 8 middenvelders ..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Spookelo schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:25:
Ik heb mijn voorspelling voor ADO - Utrecht maar even aangepast... Wat een wanvertoning dit...
Ga ik ook doen. Kansloze figuren. Nooit meer Utrecht in de EL please. Kregen het een paar jaar geleden ook al voor elkaar om van die Luxemburgse amateurs te verliezen in de voorronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Weer heerlijke onderschatting van de tegenstander geweest, net zoals PSV eerder deze week. Bergstrom die voor deze wedstrijd ook al zei we gaan dit wel even klaren want zo lastig is het niet. Sommige spelers mogen echt een spiegel voor gehouden worden, in plaats van grote woorden mogen ze het eerst eens op het veld laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:18

gws24

Thinking is hard!

Echt, wat doe je in dit toernooi als je dit niveau laat zien tegen deze tegenstander? Verwacht je het te kunnen winnen of zo :? . En daar hebben ze dan play-offs voor gespeeld!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 18:14
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:28:
[...]

Ga ik ook doen. Kansloze figuren. Nooit meer Utrecht in de EL please. Kregen het een paar jaar geleden ook al voor elkaar om van die Luxemburgse amateurs te verliezen in de voorronden
Voorspelling staat nu nog met 37% op 1-2 :9

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tegen dit Utrecht scoort Kramer 3x terwijl hij een broodje kroket eet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pompi
Kan de gentlemens agreement dat de clubs in Europa geld doneren aan de andere clubs ook weer afgeschaft worden of ten minste de clubs die falen in de voorrondes niet mee laten delen? Want dan hadden ze maar beter hun best moeten doen en niet zulke teams onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Laat ze maar met de bus terug naar Utrecht gaan, ze verdienen geen vliegtuig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Utrecht moet zich heel erg diep schamen... Al zal vd Brom het wel weer onterecht vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Lekker FC Utrecht. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:55

Polycom

Poes van goud

John van den Brom op staande voet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Zo, Fuck Utrecht. Lopend terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:36:
Inclusief John van den Brom dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 12:50

Typhone

Who Dares Wins

4/5 de huidige status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Oostenrijk 5/5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:36:
Fietsen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:31:
Tegen dit Utrecht scoort Kramer 3x terwijl hij een broodje kroket eet.
Nee hoor, die pakt gewoon rood en Utrecht wint gewoon met 2-0. Zijn we helemaal gefokt met z'n allen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:10
Willem Janssen zou wel echt een versterking zijn voor Feyenoord las ik van de week nog ergens. Willem van Hanegem of Hans Kraay Jr zeiden dat geloof ik. Ik denk dat die zich wel even achter de oren krabben :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als v d Brom zegt dat ze alles gegeven hebben dan mag hij denk ik opstappen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:36
Ach ja die EL, als Utrecht maar wint van Ajax he, daar gaat het om immers.

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 01-08-2019 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Die gaan er waarschijnlijk toch ook een verliezen vandaag?

Edit: En natuurlijk is Graz na 2-0 verloren te hebben nu ineens wel aan het voetballen en staan ze 2-0 voor. Dat wordt ook verlengen daar

https://twitter.com/sport...andt-opnieuw-in-voorronde
Kappen maar met die playoffs

[ Voor 50% gewijzigd door LZ86 op 01-08-2019 21:55 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1YDsVTZl.png
https://twitter.com/sportzeloot/status/1157012604860153856

In 2009 hebben we de vernieuwde play-offs in de Nederlandse competitie. Heeft goed uitgepakt (y) :/

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:48:
[...]

Die gaan er waarschijnlijk toch ook een verliezen vandaag?

Edit: En natuurlijk is Graz na 2-0 verloren te hebben nu ineens wel aan het voetballen en staan ze 2-0 voor. Dat wordt ook verlengen daar

https://twitter.com/sport...andt-opnieuw-in-voorronde
Kappen maar met die playoffs
2-1 dus Graz is weer terug bij af en moet weer 2x scoren om door te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:55:
[...]

2-1 dus Graz is weer terug bij af en moet weer 2x scoren om door te gaan.
thank god

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mooi, goed nieuws!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ruzor schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:54:
[Afbeelding]

In 2009 hebben we de vernieuwde play-offs in de Nederlandse competitie. Heeft goed uitgepakt (y) :/
En wat was de status daarvoor? Volgens mij was dat met zo ruk. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Harry Vermeegen verwoord goed hoe ik er over denk :)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kevin Krygård mag je bedanken. Een manneke van 19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ruzor schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:54:
[Afbeelding]

Ach ja, zonder play-offs waren ongeveer clubs met dezelfde namen in de EL voorronde gekomen, alleen in een andere volgorde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Heeft allemaal niet veel uitgemaakt, dus afschaffen.
Zonde van de tijd en moeite.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:12:
Heeft allemaal niet veel uitgemaakt, dus afschaffen.
Zonde van de tijd en moeite.
Ho ho, het zorgt er wel voor dat de competitie qua middenmoot ook nog na ronde twintig interessant is.
Dat was één van de doelen en heeft wel degelijk gewerkt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Willem van Hanegem schreef maandag in zijn column voor het Algemeen Dagblad dat Willem Janssen een versterking zou zijn voor Feyenoord.
De volgende TD van Feyenoord meldt zich... :X Hij voldoet in ieder geval al aan de voorwaarde om prut spelers te willen halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
P.O. Box schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:10:
[...]

Ach ja, zonder play-offs waren ongeveer clubs met dezelfde namen in de EL voorronde gekomen, alleen in een andere volgorde.
Scheelt wel een aantal weken waarin de spelers dan op vakantie kunnen en de clubs dus nog eerder kunnen beginnen aan de voorbereiding, omdat de spelers dus ook eerder terug komen. Zou zomaar net het verschil kunnen maken, want als je zag hoeveel zinloos balverlies er vanavond bij Utrecht was leek het echt alsof ze nog steeds niet op elkaar ingespeeld zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Denk zelf dat het niet veel zal schelen maar misschien dat ze zonder die play-offs iets meer rust krijgen en beter uitgerust aan het nieuwe seizoen beginnen. Ken ook niemand die de pay-offs kijkt of uberhaupt interessant vind behalve dan een supporter van een club die er in zit. Wat was eigenlijk de reden van het invoeren van de play-offs?

edit:
Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:16:
[...]

Ho ho, het zorgt er wel voor dat de competitie qua middenmoot ook nog na ronde twintig interessant is.
Zie net deze post en dat klopt ook weer wel.

[ Voor 33% gewijzigd door gws24 op 01-08-2019 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]

Geef de winnaar dan de jc schaal, zijn we daar ook vanaf! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:36
[...]

Dit dus. Anders is de helft van de competitie al veel eerder klaar met ballen, zeker gelegen het beperkte aantal plaatsen dat de ED mag verdelen.

Het is daarnaast ook niet te zeggen hoe het gelopen was zonder play offs dus zo'n staatje zegt vrij weinig. Ik heb bijvoorbeeld niet het gevoel dat vitesse het beter zou doen deze voorronde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

KingKoning schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:26:
[...]

Dit dus. Anders is de helft van de competitie al veel eerder klaar met ballen, zeker gelegen het beperkte aantal plaatsen dat de ED mag verdelen.
Ja en hoe komt dat? Door prutsvoetbal zoals door Utrecht vandaag.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1 ... 33 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.