Commentator bij Utrecht heeft er ook veel zin in... jemig wat een monotoon saai commentaar zeg (pas prima bij de pot maar is echt niet om aan te horen)
Op welke zender is die te zien?Holkers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:14:
Commentator bij Utrecht heeft er ook veel zin in... jemig wat een monotoon saai commentaar swag (pas prima bij de pot maar is echt niet om aan te horen)
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nou, waarom er in godsnaam zoveel voorrondes moeten zijn voor een toernooi... Dit ziet er toch niet uit.
@Faddermakker rtl7
@Faddermakker rtl7
[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 01-08-2019 20:24 ]
Oh nee
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als je de voorrondes wilt afschaffen kun je beter direct 99% van de Europese clubs uitsluiten, inclusief de nr2 en lager van NldDoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:23:
Nou, waarom er in godsnaam zoveel voorrondes moeten zijn voor een toernooi... Dit ziet er toch niet uit.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Die keeper doet heel spectaculair duiken maar het slaat gewoon nergens op. Hij blijft gewoon op zijn plaats hangen.
Ik zou er voor tekenen.naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:26:
[...]
Als je de voorrondes wilt afschaffen kun je beter direct 99% van de Europese clubs uitsluiten, inclusief de nr2 en lager van Nld
[ Voor 55% gewijzigd door DoeEensGek op 01-08-2019 20:28 ]
Overigens, zien jullie die pass van Maher ook?
Loepzuiver.
Loepzuiver.

1 goaltje en het is in de tas.
Verder vind ik dat Cruijff gelijk had toen hij zei dat voetbal in een vol stadion er mooier uitzag.
Verder vind ik dat Cruijff gelijk had toen hij zei dat voetbal in een vol stadion er mooier uitzag.
In dat geval kun je er ook gewoon voor kiezen om niet te kijken
En yet.. is het een keuze van de clubs om er aan mee te doenAghanim schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:29:
Met dit soort voorrondes doe je volgens mij niemand een plezier. Ook zeker de clubs niet. Dan kun je beter loten of objectief op basis van ranking of iets dergelijks een besluit nemen wie in de EL komt.
[ Voor 44% gewijzigd door naitsoezn op 01-08-2019 20:32 ]
Zet die Kerk lekker centraal en Cerny op rechts, dan heb je ineens dubbel zoveel gevaarlijke aanvallers...
Met dit soort voorrondes doe je volgens mij niemand een plezier. Ook zeker de clubs niet. Dan kun je beter loten of objectief op basis van ranking of iets dergelijks een besluit nemen wie in de EL komt.
De supporters zijn wel sfeervoller dan de Utrecht supporters vorige week, ondanks dat kleine stadionnetje
[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 01-08-2019 20:33 ]
Ik snap je, kijk ook zeker niet alles. Maar kijk voor de grap hoeveel wedstrijden er vanavond zijn. Dan snap je toch dat dit een beetje is doorgeslagennaitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:29:
[...]
In dat geval kun je er ook gewoon voor kiezen om niet te kijkenJij zou er niets bij winnen om de voorrondes af te schaffen
[...]
En yet.. is het een keuze van de clubs om er aan mee te doen
Tis trouwens best donker bij de cornervlag.
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 01-08-2019 20:35 ]
Utrecht gaat dit verliezen. Mostar nu al een half uur veel en veel sterker.
Wat een schande voor het NL voetbal
Leuk voor al die teams uit IJsland, Faroer, Schotland, etcAghanim schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:29:

Gewoon zorgen dat je deze wedstrijden wint, dan hoef je over een paar jaar geen voorronde meer te spelen..
Omdat de grote landen teveels tickets krijgen voor de groepsfaseDoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:23:
@Faddermakker rtl7
Maar wat zou dat doen voor de nationale competities? Stel je gaat van de superpositieve houding uit dat de nr. 2 van Nld wat te zoeken zou hebben in Europa, waar voetballen de clubs dan nog voor na speelronde 10? Hetzelfde geldt voor alle andere nationale competities.... Zou treurig zijn en de doodsteek voor het voetbal, dezelfde argumenten die opgaan voor die rare Europese supercompetitie kun je gebruiken om te protesteren tegen afschaffen van die voorrondesDoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:35:
[...]
Ik snap je, kijk ook zeker niet alles. Maar kijk voor de grap hoeveel wedstrijden er vanavond zijn. Dan snap je toch dat dit een beetje is doorgeslagen. 1 voorronde voor nog de laatste paar clubjes zou al meer als voldoende zijn. Maar we dwalen af
.
Tis trouwens best donker bij de cornervlag.
Waar haal je die arrogantie vandaan?toolkist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:39:
[...]
Leuk voor al die teams uit IJsland, Faroer, Schotland, etc
[ Voor 20% gewijzigd door naitsoezn op 01-08-2019 20:42 ]
Mocht Utrecht verder komen dan vliegen ze er in de volgende ronde wel uit.
Ze zijn ook fysiek heel sterk en snel. Toch apart dat je als middenmotor in Nederland niet tegen de nummer 2 van Bosnië kunt winnen. Of onderschat ik nu de Bosnische competitie?Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:37:
Utrecht gaat dit verliezen. Mostar nu al een half uur veel en veel sterker.
Gezien het "stadion" zou ik zeggen van nietQu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:42:
[...]
Ze zijn ook fysiek heel sterk en snel. Toch apart dat je als middenmotor in Nederland niet tegen de nummer 2 van Bosnië kunt winnen. Of onderschat ik nu de Bosnische competitie?
Nee, je overschat het Nederlandse voetbal.... Hoe duidelijk moet het de laatste jaren nog worden?Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:42:
[...]
Ze zijn ook fysiek heel sterk en snel. Toch apart dat je als middenmotor in Nederland niet tegen de nummer 2 van Bosnië kunt winnen. Of onderschat ik nu de Bosnische competitie?

Heeft Utrecht vanmorgen nog een zware conditie training gehad?
Sommige spelers lopen er al een tijdje bij alsof ze in de 120e minuut zitten van een zeer zware wedstrijd
Sommige spelers lopen er al een tijdje bij alsof ze in de 120e minuut zitten van een zeer zware wedstrijd
Hier ben ik het helemaal mee eens!Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:39:
[...]
Omdat de grote landen teveels tickets krijgen voor de groepsfase
Je voetbalt om te winnennaitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:39:
[...]
Maar wat zou dat doen voor de nationale competities? Stel je gaat van de superpositieve houding uit dat de nr. 2 van Nld wat te zoeken zou hebben in Europa, waar voetballen de clubs dan nog voor na speelronde 10? Hetzelfde geldt voor alle andere nationale competities.... Zou treurig zijn en de doodsteek voor het voetbal, dezelfde argumenten die opgaan voor die rare Europese supercompetitie kun je gebruiken om te protesteren tegen afschaffen van die voorrondes
Maar Ik snap en begrijp dat we meer in Europees voetbal aan Nederlandse clubs willen zien. Ik ook, hoop dat Utrecht dit nog recht zet. Maar ik zie eerder nog een doelpunt tegen vallen.
Als ik heel eerlijk ben zou ik weer terug willen naar 3 toernooien. Minder tickets naar de grote landen. (4 clubs standaard in CL

Speelt Fc Knudde ofzo? Die vrije trap
Laat dan gewoon je verdedigers achterin staan, stuk veiliger.

Laat dan gewoon je verdedigers achterin staan, stuk veiliger.
O en de UEFA zijn een stelletje mietjes dat ze daarin meegaan.
Als de grote landen een speciale behandeling willen dan laat je de nrs 3 en 4 van de 4 grote landen tegen elkaar speler voor 2 tickets van de CL.
Dan heb je in deze periode direct wat leuke wedstrijden.
Niet eens zo'n slecht ideeDeadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:49:
[...]
Als de grote landen een speciale behandeling willen dan laat je de nrs 3 en 4 van de 4 grote landen tegen elkaar speler voor 2 tickets van de CL.
DoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:48:
Als ik heel eerlijk ben zou ik weer terug willen naar 3 toernooien. Minder tickets naar de grote landen. (4 clubs standaard in CL).

Nou niet het hele Nederlandse voetbal hoor. AZ doet gewoon wat het moest doen, en ze zijn met gemak door. Wat ze eigenlijk vorige week al hadden moeten doen. Maar ik heb denk ik wel FC Utrecht wel overschat, want damn dit is echt zwak. Terwijl ze best wat goede aankopen hebben gedaan.naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:45:
[...]
Nee, je overschat het Nederlandse voetbal.... Hoe duidelijk moet het de laatste jaren nog worden?
En ja ik weet dat in alle andere jaren de verschillende clubs misstappen hebben begaan, maar die discussie wil ik niet meer in. Dat heeft toch geen enkele nut
AZ had wel zeer veel moeite toen Hacken met 8 man zat te verdedigen.Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:51:
[...]
Nou niet het hele Nederlandse voetbal hoor. AZ doet gewoon wat het moet doen, en met gemak door. Wat ze eigenlijk vorige week al hadden moeten doen. Maar ik heb denk ik wel FC Utrecht wel overschat, want damn dit is echt zwak. Terwijl ze best een goede aankopen hebben gedaan.
En ja ik weet dat in alle andere jaren de verschillende clubs misstappen hebben begaan, maar die discussie wil ik niet meer in. Dat heeft toch geen enkele nut
Na die 1e goal meesten ze wel en kreeg AZ meer ruimte.
Die gaan het nog moeilijk krijgen tegen verdedigende ploegen.
Emanuelson op de bank, die is echt afgegleden. Op papier best wel een aantal aardige spelers bij FCU maar poe wat is dit matig.
XXXVI
Gaat helemaal niet over de misstappen die begaan zijn; als de meerderheid van clubs 'het' niet kan bolwerken in de eerste rondes waar ze in uit moeten komen, dan kun je nog nauwelijks spreken van 'misstap', maar moet je eerder spreken van 'goede prestatie' als ze overleven.Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:51:
[...]
Nou niet het hele Nederlandse voetbal hoor. AZ doet gewoon wat het moet doen, en met gemak door. Wat ze eigenlijk vorige week al hadden moeten doen. Maar ik heb denk ik wel FC Utrecht wel overschat, want damn dit is echt zwak. Terwijl ze best een goede aankopen hebben gedaan.
probleem is dat UEFA en FIFA alleen maar naar het commerciële aspect kijken. Daarom proppen ze er toernooitjes bij, laten ze zoveel mogelijk clubs door die veel kijkers opleveren, vergroten ze het aantal deelnemende teams aan een eindtoernooi voor landen, etc. etc. Er is geen enkele prikkel, maar dan ook geen enkele, om rekening te houden met de belasting van de spelers, eerlijkheid voor kleinere teams of enige vorm van charme ( ja alleen m.b.t. de spelregels, maar niet m.b.t. dat fc litouwen per ongeluk real madrid in de voorrondes eruit kegelt). Alles draait simpelweg om poen.Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:49:
[...]
hb het gevoel dat diverse clubs die voorrondes moeten spelen ook gewoon te laat beginnen met de voorbereiding.naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:54:
[...]
Gaat helemaal niet over de misstappen die begaan zijn; als de meerderheid van clubs 'het' niet kan bolwerken in de eerste rondes waar ze in uit moeten komen, dan kun je nog nauwelijks spreken van 'misstap', maar moet je eerder spreken van 'goede prestatie' als ze overleven.
En de transfers zijn niet op orde.
Dat laatste kun je alleen oplossen door op 1 augustus de markt de sluiten
Altijd lastig voetballen tegen een busDeadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:52:
[...]
AZ had wel zeer veel moeite toen Hacken met 8 man zat te verdedigen.
Na die 1e goal meesten ze wel en kreeg AZ meer ruimte.
Die gaan het nog moeilijk krijgen tegen verdedigende ploegen.
Maar had Häcken een kans om door te gaan? Ik heb de wedstrijd niet gezien (vanwege FCU), maar vorige week waren ze niet echt gevaarlijk. Dat is wel het verschil met de wedstrijd van FC Utrecht, die kunnen gewoon niet beter lijkt het.
Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:56:
[...]
Altijd lastig voetballen tegen een bus![]()
Maar had Häcken een kans om door te gaan? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar vorige week waren ze niet echt gevaarlijk. Dat is wel het verschil met de wedstrijd van FC Utrecht, die kunnen gewoon niet beter lijkt het.
Tot de 1e goal had het vind ik beide kanten op kunnen gaan.
AZ meer bal bezit maar niet echt gevaarlijk, had zo maar zien gebeuren dat Hacken er opeens eentje in schopt.
En toch he..... Die voorrondes komen doorgaans niet als een verrassing.Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:55:
[...]
hb het gevoel dat diverse clubs die voorrondes moeten spelen ook gewoon te laat beginnen met de voorbereiding.
Of het seizoen niet zo achterlijk vol proppen en gewoon lekker pas ergens in september beginnen met Europees voetbal.Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:55:
hb het gevoel dat diverse clubs die voorrondes moeten spelen ook gewoon te laat beginnen met de voorbereiding.
En de transfers zijn niet op orde.
Dat laatste kun je alleen oplossen door op 1 augustus de markt de sluiten
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja je zou denken dat ze er van zouden leren, maar blijkbaar stoten sommige ezels zich diverse keren aan dezelfde steen.naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:00:
[...]
En toch he..... Die voorrondes komen doorgaans niet als een verrassing.Vooral niet voor clubs die praktisch jaarlijks meedoen
Weet iemand wanneer AZ en Utrecht begonnen met de voorbereiding?
@Gonadan
Dacht dat we het allemaal al eens waren dat de UEFA een stelletje mietjes zijn die hun oren volledig laten hangen naar de topclubs uit de grote 4 landen?
En dat de rest van Europa daardoor genaaid word.
[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 01-08-2019 21:03 ]
Zomercompetitie, van februari tot november, ftwDeadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:02:
[...]
Ja je zou denken dat ze er van zouden leren,
FC Utrecht begon 23 juni met de trainingen. AZ begon op 20 juni.Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:02:
[...]
Ja je zou denken dat ze er van zouden leren, maar blijkbaar stoten sommige ezels zich diverse keren aan dezelfde steen.
Weet iemand wanneer AZ en Utrecht begonnen met de voorbereiding?
@Gonadan
Dacht dat we het allemaal al eens waren dat de UEFA een stelletje mietjes zijn die hun oren volledig laten hangen naar de topclubs uit de grote 4 landen?
En dat de rest van Europa daardoor genaaid word.
S'ochtends, s'middags of s'avonds?Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:06:
[...]FC Utrecht begon 23 juni met de trainingen. AZ begon op 20 juni.
Die Kerk speelt echt alleen op de wereld. Een dan ook steeds weer voor de moeilijkste oplossingen kiezen...
Haha, goed gegokt!mavaros schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:51:
Mijn voorspelling voor morgen:
FC Utrecht-Zrinjski: 1-0.
AZ- FC Häcken: 4-0.
Beide? Alleen Utrecht? Alleen AZ?
[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 21:11 ]
Die Kerk is wel heel matig hoor. Die speelde toch best leuk vorig seizoen?
ZUllen wel pingels worden helaas.
ZUllen wel pingels worden helaas.
Ajax begon op de 21e.Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:06:
[...]
FC Utrecht begon 23 juni met de trainingen. AZ begon op 20 juni.
En als ik Utrecht zie spelen dan heb ik soms echt het gevoel dat ze niet veel samen gespeeld hebben.
Trouwens is Venema een lul of waarom moet hij altijd op de bank?

Utrecht op 00.04 uur en AZ om 23.34 uurOPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:09:
[...]
Haha, goed gegokt!
[...]
Beide? Alleen Utrecht? Alleen AZ?
Ach, dan maar lelijk op pingels door. Heb je toch weer één of twee (?) weken extra om beter te worden. 
Hoe zit het met de Europese punten trouwens? Geldt een verlenging dan ook gewoon als gelijkspel?
Hoe zit het met de Europese punten trouwens? Geldt een verlenging dan ook gewoon als gelijkspel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij verlies, anders krijgt de winnaar ook 4 punten of winst + gelijkspel.
[ Voor 60% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 21:17 ]
Zullen we een petitie maken dat Utrecht met -5 punten begint?
Ga ik ook doen. Kansloze figuren. Nooit meer Utrecht in de EL please. Kregen het een paar jaar geleden ook al voor elkaar om van die Luxemburgse amateurs te verliezen in de voorrondenSpookelo schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:25:
Ik heb mijn voorspelling voor ADO - Utrecht maar even aangepast... Wat een wanvertoning dit...
Weer heerlijke onderschatting van de tegenstander geweest, net zoals PSV eerder deze week. Bergstrom die voor deze wedstrijd ook al zei we gaan dit wel even klaren want zo lastig is het niet. Sommige spelers mogen echt een spiegel voor gehouden worden, in plaats van grote woorden mogen ze het eerst eens op het veld laten zien.
Echt, wat doe je in dit toernooi als je dit niveau laat zien tegen deze tegenstander? Verwacht je het te kunnen winnen of zo
. En daar hebben ze dan play-offs voor gespeeld!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Voorspelling staat nu nog met 37% op 1-2Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:28:
[...]
Ga ik ook doen. Kansloze figuren. Nooit meer Utrecht in de EL please. Kregen het een paar jaar geleden ook al voor elkaar om van die Luxemburgse amateurs te verliezen in de voorronden
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Tegen dit Utrecht scoort Kramer 3x terwijl hij een broodje kroket eet.
Kan de gentlemens agreement dat de clubs in Europa geld doneren aan de andere clubs ook weer afgeschaft worden of ten minste de clubs die falen in de voorrondes niet mee laten delen? Want dan hadden ze maar beter hun best moeten doen en niet zulke teams onderschatten.
Laat ze maar met de bus terug naar Utrecht gaan, ze verdienen geen vliegtuig
Utrecht moet zich heel erg diep schamen... Al zal vd Brom het wel weer onterecht vinden
Lekker FC Utrecht.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
John van den Brom op staande voet.
Inclusief John van den Brom dan!Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:36:
Oostenrijk 5/5Typhone schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:38:
4/5 de huidige status.
Fietsen.Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:36:
alles kan off-topic
Triatlon!Ankona schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:38:
[...]Fietsen.
Nee hoor, die pakt gewoon rood en Utrecht wint gewoon met 2-0. Zijn we helemaal gefokt met z'n allen.toolkist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:31:
Tegen dit Utrecht scoort Kramer 3x terwijl hij een broodje kroket eet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Willem Janssen zou wel echt een versterking zijn voor Feyenoord las ik van de week nog ergens. Willem van Hanegem of Hans Kraay Jr zeiden dat geloof ik. Ik denk dat die zich wel even achter de oren krabben
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als v d Brom zegt dat ze alles gegeven hebben dan mag hij denk ik opstappen
Ach ja die EL, als Utrecht maar wint van Ajax he, daar gaat het om immers.
[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 01-08-2019 21:46 ]
Die gaan er waarschijnlijk toch ook een verliezen vandaag?
Edit: En natuurlijk is Graz na 2-0 verloren te hebben nu ineens wel aan het voetballen en staan ze 2-0 voor. Dat wordt ook verlengen daar
https://twitter.com/sport...andt-opnieuw-in-voorronde
Kappen maar met die playoffs
[ Voor 50% gewijzigd door LZ86 op 01-08-2019 21:55 ]

https://twitter.com/sportzeloot/status/1157012604860153856
In 2009 hebben we de vernieuwde play-offs in de Nederlandse competitie. Heeft goed uitgepakt

2-1 dus Graz is weer terug bij af en moet weer 2x scoren om door te gaan.Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:48:
[...]
Die gaan er waarschijnlijk toch ook een verliezen vandaag?
Edit: En natuurlijk is Graz na 2-0 verloren te hebben nu ineens wel aan het voetballen en staan ze 2-0 voor. Dat wordt ook verlengen daar
https://twitter.com/sport...andt-opnieuw-in-voorronde
Kappen maar met die playoffs
thank godtoolkist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:55:
[...]
2-1 dus Graz is weer terug bij af en moet weer 2x scoren om door te gaan.
Mooi, goed nieuws!
En wat was de status daarvoor? Volgens mij was dat met zo ruk.Ruzor schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:54:
[Afbeelding]
In 2009 hebben we de vernieuwde play-offs in de Nederlandse competitie. Heeft goed uitgepakt![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Harry Vermeegen verwoord goed hoe ik er over denk
Je al maar Utrecht supporter zijn!!! #zriutr #fcutrecht #uuu @fcusupporters pic.twitter.com/NEwlSRR98V
— Harry Vermeegen (@harryvermeegen) 1 augustus 2019
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ach ja, zonder play-offs waren ongeveer clubs met dezelfde namen in de EL voorronde gekomen, alleen in een andere volgorde.Ruzor schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:54:
[Afbeelding]
In 2009 hebben we de vernieuwde play-offs in de Nederlandse competitie. Heeft goed uitgepakt![]()
Heeft allemaal niet veel uitgemaakt, dus afschaffen.
Zonde van de tijd en moeite.
Ho ho, het zorgt er wel voor dat de competitie qua middenmoot ook nog na ronde twintig interessant is.OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:12:
Heeft allemaal niet veel uitgemaakt, dus afschaffen.
Dat was één van de doelen en heeft wel degelijk gewerkt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De volgende TD van Feyenoord meldt zich...Willem van Hanegem schreef maandag in zijn column voor het Algemeen Dagblad dat Willem Janssen een versterking zou zijn voor Feyenoord.

Scheelt wel een aantal weken waarin de spelers dan op vakantie kunnen en de clubs dus nog eerder kunnen beginnen aan de voorbereiding, omdat de spelers dus ook eerder terug komen. Zou zomaar net het verschil kunnen maken, want als je zag hoeveel zinloos balverlies er vanavond bij Utrecht was leek het echt alsof ze nog steeds niet op elkaar ingespeeld zijn.P.O. Box schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:10:
[...]
Ach ja, zonder play-offs waren ongeveer clubs met dezelfde namen in de EL voorronde gekomen, alleen in een andere volgorde.
Denk zelf dat het niet veel zal schelen maar misschien dat ze zonder die play-offs iets meer rust krijgen en beter uitgerust aan het nieuwe seizoen beginnen. Ken ook niemand die de pay-offs kijkt of uberhaupt interessant vind behalve dan een supporter van een club die er in zit. Wat was eigenlijk de reden van het invoeren van de play-offs?
edit:
edit:
Zie net deze post en dat klopt ook weer wel.Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:16:
[...]
Ho ho, het zorgt er wel voor dat de competitie qua middenmoot ook nog na ronde twintig interessant is.
[ Voor 33% gewijzigd door gws24 op 01-08-2019 22:19 ]
Geef de winnaar dan de jc schaal, zijn we daar ook vanaf!Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:16:
[...]
Ho ho, het zorgt er wel voor dat de competitie qua middenmoot ook nog na ronde twintig interessant is.

Dit dus. Anders is de helft van de competitie al veel eerder klaar met ballen, zeker gelegen het beperkte aantal plaatsen dat de ED mag verdelen.Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:16:
[...]
Het is daarnaast ook niet te zeggen hoe het gelopen was zonder play offs dus zo'n staatje zegt vrij weinig. Ik heb bijvoorbeeld niet het gevoel dat vitesse het beter zou doen deze voorronde.
Ja en hoe komt dat? Door prutsvoetbal zoals door Utrecht vandaag.KingKoning schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 22:26:
[...]
Dit dus. Anders is de helft van de competitie al veel eerder klaar met ballen, zeker gelegen het beperkte aantal plaatsen dat de ED mag verdelen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.