[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 157 Laatste
Acties:
  • 252.919 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:15
@Leon Zwiers:

Is het niet een beetje een overtrokken reactie op iets dat ik hier gezegd heb, dat weer een reactie was op een paar onheilsprofeten.

Feijenoord is voor mij een prima metafoor om voetbalzaken te duiden. Of je het leuk vind of niet, maar alle drama uit de voetbalwereld zit in Feijenoord. Verder gebruikte ik die 6-2 als waarschuwing voor PSV en de doemdenkers die rechtstreeks uit het Eerste Testament zijn komen aanlopen na gisteravond. Ook op dit forum.

Ik was en ben dus niet tegen Feijenoord aan het schoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Deadsy schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:23:
Bruma is toch preventief gekocht, of niet?
Niet echt. Daar leek het in mijn ogen meer op het rekken van de transfer van De Jong om nog gauw een vervanger te kunnen garanderen.
toolkist schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:24:
In dit geval wist PSV al dat Schwaab wegging ;)
True, die was al bekend. Maar wilden ze niet stiekem Luckassen proberen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:50

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:32:
@Leon Zwiers:

Is het niet een beetje een overtrokken reactie op iets dat ik hier gezegd heb, dat weer een reactie was op een paar onheilsprofeten.

Feijenoord is voor mij een prima metafoor om voetbalzaken te duiden. Of je het leuk vind of niet, maar alle drama uit de voetbalwereld zit in Feijenoord. Verder gebruikte ik die 6-2 als waarschuwing voor PSV en de doemdenkers die rechtstreeks uit het Eerste Testament zijn komen aanlopen na gisteravond. Ook op dit forum.

:D

Zit er niet een beetje een kern van waarheid in? Doemdenkers? PSV die eruit vliegt tegen Basel wat absoluut een club ik verval is en niet meer de club van 5 jaar geleden. Vitesse en AZ staan weer op de schopstoel tegen dwergclubs. Zie jij het ze halen morgen? Voorspel eens wat :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Typhone schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:28:
[...]

:D

Zit er niet een beetje een kern van waarheid in? Doemdenkers? PSV die eruit vliegt tegen Basel wat absoluut een club ik verval is en niet meer de club van 5 jaar geleden. Vitesse en AZ staan weer op de schopstoel tegen dwergclubs. Zie jij het ze halen morgen? Voorspel eens wat :).
Voor Vitesse zul je echt je glazen bol moeten pakken. Maar voor Utrecht en AZ zou je nog een voorspelling kunnen doen :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 12:50

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:47:
[...]

Voor Vitesse zul je echt je glazen bol moeten pakken. Maar voor Utrecht en AZ zou je nog een voorspelling kunnen doen :+
Die bedoel ik ook hahaha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het probleem is dat de internationale sub(top) al vroeg in het seizoen voorrondes spelen. Terwijl de top nog in voorbereiding zit. En de transfer deadline pas over een maand is. Met als gevolg dat de internationale top nog niet volledig op stoom is qua transfers. Waardoor de transfer piramide van boven naar beneden nog niet op gang is en de clubs als psv nog schaakmat staan, en hun selectie voor komend seizoen niet op orde kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:56
mavaros schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:32:
@Leon Zwiers:

Het ging niet zozeer om de afgelopen opmerking. Maar je bent al geruime tijd bezig om alles wat Feyenoord is (Spel het bijvoorbeeld eens zoals het hoort ;) ) in het negatieve te trekken.

Moet je eens opletten wat er gebeurt als ik dat over Ajax ga doen. Dan is de wereld te klein. Dus gewoon een normale vraag om niet op deze manier proberen de Feyenoorders uit de tent te lokken. Gebruik liever een ander metafoor voor drama, blijft het voor iedereen leuk.

En doemdenkers? Zie jij het Utrecht en AZ morgen even halen na de wanprestaties van vorige week? Ik moet het nog maar zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:23:
[...]Het ging niet zozeer om de afgelopen opmerking. Maar je bent al geruime tijd bezig om alles wat Feyenoord is (Spel het bijvoorbeeld eens zoals het hoort ;) ) in het negatieve te trekken.
Zo erg is dat toch niet, het stadion heet toch ook nog officieel Stadion Feijenoord. ;)
En op het stadion staat het zelfs op beide manieren;
Waarom staat op de gevel van de Kuip, aan de kant van het Maasgebouw, Stadion Feijenoord met een lange ij en aan de andere kant, dus waar de treinen aankomen, Stadion Feyenoord met een Griekse Y?
Bron: https://www.rijnmond.nl/nieuws/117856/Waarom-staat-Feyenoord-Feijenoord-op-twee-manieren-op-de-kuip
Moet je eens opletten wat er gebeurt als ik dat over Ajax ga doen. Dan is de wereld te klein. Dus gewoon een normale vraag om niet op deze manier proberen de Feyenoorders uit de tent te lokken. Gebruik liever een ander metafoor voor drama, blijft het voor iedereen leuk.
Dan nemen we je niet serieus, we weten wel beter! <3
En doemdenkers? Zie jij het Utrecht en AZ morgen even halen na de wanprestaties van vorige week? Ik moet het nog maar zien.
En dan moeten Feyenoord en Ajax ook nog maar eens laten zien wat ze kunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-07-2019 21:29 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:02
Gonadan schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:00:
[...]

Niet echt. Daar leek het in mijn ogen meer op het rekken van de transfer van De Jong om nog gauw een vervanger te kunnen garanderen.

[...]

True, die was al bekend. Maar wilden ze niet stiekem Luckassen proberen?
Dacht dat Lammers en Malen de vervangers waren voor de spits positie en Bruma voor de flank, dus de vervanger voor of Lozano of Bergwijn.

Luckassen was vorig seizoen niet goed genoeg voor een plek in de selectie en nu opeens een kans voor de basis?
Hoop het toch van niet want dan zijn ze toch wel erg slecht bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Van Bommel gaf toen aan dat voor de verdediging alles weer open was en Luckassen kon zich dus weer opnieuw in de basis spelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:54:
Van Bommel gaf toen aan dat voor de verdediging alles weer open was en Luckassen kon zich dus weer opnieuw in de basis spelen.
Zegt veel over v Bommel als trainer, ik bedoel dat hij echt dacht dat Luckassen het gat kon vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 22:11:
[...]

Zegt veel over v Bommel als trainer, ik bedoel dat hij echt dacht dat Luckassen het gat kon vullen.
Schuurs was vorig jaar nog niet eens gereed voor een plaats in de selectie, en nu wel voor een basisplaats?

Er kan veel veranderen in een paar maanden....

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
ST10©DE schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 23:44:
[...]

Schuurs was vorig jaar nog niet eens gereed voor een plaats in de selectie, en nu wel voor een basisplaats?

Luckassen is toch een paar jaartjes ouder dan Schuurs en het is niet alsof hij (luckassen) in de voorbereiding en kwalficatie een top indruk gemaakt heeft.

Dus blijkbaar kan er niet zo extreem veel veranderen in een paar maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Tja Schuurs zag ene De Ligt op zijn plekje staan..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waarom überhaupt Schuurs erbij halen? Moet het weer per se een club versus club discussie worden? :?

Schuurs werd eerst een jaar bewust bijgeschaafd in het tweede, hij gaf aan daar toch nog een hoop te moeten leren en aanpassen. Vorig jaar stonden ook De Ligt en De Jong nog in de basis, nu die weg zijn heb je heel wat verschuivingen en daarmee komt er ruimte. Heeft hij inderdaad stappen gemaakt dan is nu het moment om hem een kans te geven.

Ander nieuws, Genoa schijnt interesse in Lasse Schöne te hebben. Ondanks dat het moment een keer komt dat hij écht niet meer mee kan (volgens sommigen al daar) zou ik het toch jammer vinden als hij gaat. Ik heb een zwak voor die jongen en al zou hij af en toe mee rouleren zou ik het nog mooi vinden.
Ik vind hem echter niet echt een type om nu nog naar Italië te vertrekken. Ben dan ook benieuwd of de interesse wederzijds is. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09

ST10©DE

Dus.............

N
Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:11:
[...]

Waarom überhaupt Schuurs erbij halen? Moet het weer per se een club versus club discussie worden? :?

Schuurs werd eerst een jaar bewust bijgeschaafd in het tweede, hij gaf aan daar toch nog een hoop te moeten leren en aanpassen. Vorig jaar stonden ook De Ligt en De Jong nog in de basis, nu die weg zijn heb je heel wat verschuivingen en daarmee komt er ruimte. Heeft hij inderdaad stappen gemaakt dan is nu het moment om hem een kans te geven.

Ander nieuws, Genoa schijnt interesse in Lasse Schöne te hebben. Ondanks dat het moment een keer komt dat hij écht niet meer mee kan (volgens sommigen al daar) zou ik het toch jammer vinden als hij gaat. Ik heb een zwak voor die jongen en al zou hij af en toe mee rouleren zou ik het nog mooi vinden.
Ik vind hem echter niet echt een type om nu nog naar Italië te vertrekken. Ben dan ook benieuwd of de interesse wederzijds is. :P
Was geen club vergelijk, maar bedoelt als speler vergelijk. Schuurs was voor mij het meest recente voorbeeld wat in mij opkwam. Had ook Kieft, de Kock, etc kunnen noemen

Ps. Misschien slecht vergelijk maar gaat er om dat er in mijn ogen wel degelijk iets kan veranderen in een paar maanden . Er zijn in het verleden meer laatbloeiers geweest. En bankzitters die opstonden als basisspeler.

[ Voor 7% gewijzigd door ST10©DE op 01-08-2019 11:10 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:41:
Was geen club vergelijk, maar bedoelt als speler vergelijk. Schuurs was voor mij het meest recente voorbeeld wat in mij opkwam. Had ook Kieft, de Kock, etc kunnen noemen

Ps. Misschien slecht vergelijk maar gaat er om dat er in mijn ogen wel degelijk iets kan veranderen in een paar maanden . Er zijn in het verleden meer laatbloeiers geweest. En bankzitters die opstonden als basisspeler.
Het is ook helemaal niet gek om Luckassen weer een kans te geven, anders kan je hem net zo goed meteen verkopen. Het is echter wel vreemd als je het wel of niet versterken van je verdediging daarvan laat afhangen. Te meer omdat je al een sterkhouder weg ziet gaan en Luckassen al een keer verhuurd was. Dat is dan wel een risico, want wat als die Baumgartl uiteindelijk niet gelukt was?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 10:11:
[...]

Als hij het zelf als een leuke uitdaging ziet dan gunt iedereen (inclussief ik) hem dat natuurlijk van harte. Zou het wel doodzonde vinden, volgens mij een uitstekende gast om in de groep te hebben en voegt naar mijn mening echt nog genoeg toe. Al zijn het alleen maar zijn vrije trappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
RegularJohn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

Als hij het zelf als een leuke uitdaging ziet dan gunt iedereen (inclussief ik) hem dat natuurlijk van harte. Zou het wel doodzonde vinden, volgens mij een uitstekende gast om in de groep te hebben en voegt naar mijn mening echt nog genoeg toe. Al zijn het alleen maar zijn vrije trappen.
Ben ik het mee eens.

Ik zou het liefst Schöne gewoon bij Ajax houden, en hem daar zijn carriere laten afbouwen, om daarna ergens bij Ajax aan de slag te gaan als trainer ofzo.

Als hij weg wil, dan zou ik niet moeilijk doen, want je gunt zo'n speler ook een nieuwe uitdaging na zoveel jaar noeste arbeid bij Ajax.

Is Genoa een goede stap? Nee, want binnen 3 maanden hebben ze daar in de competitie al 100 aanslagen op zijn benen gepleegd. Hij is geen 18 meer. Als hij vertrekt, dan moet hij naar mijn mening naar de USA gaan. Daar kan hij nog prima in de MLS meedoen. Kijk naar Zlatan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Schone gaat echt niet weg. Hij heeft de het laatste jaar (en ervoor ook) genoeg aangegeven het erg naar zijn zin te hebben in Nederland.

Als hij toch besluit weg te willen, wat ik dus niet verwacht, hoop ik dat Ajax meewerkt en hem laat gaan. Deze man heeft bijna op elke positie in het veld gestaan bij Ajax een hij knokte zich altijd terug in de basiself.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 12:28

snmght

imho dan he

Lammers maanden uit de running, dat is niet best. Benieuwd wat PSV nu gaat doen op de transfermarkt maar ik denk wel dat er een spits met enig fysiek/lengte bij mag.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 17:58
Zo'n speler als Schone zou lekker moeten blijven, tenzij hij ergens schandalig zn zakken kan vullen of hij nog een jeugdliefde uit de brand kan helpen.

Wellicht dat Schone meer zou willen voetballen om in beeld te blijven bij het Deense nationale elftal?
snmght schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:49:
Lammers maanden uit de running, dat is niet best. Benieuwd wat PSV nu gaat doen op de transfermarkt maar ik denk wel dat er een spits met enig fysiek/lengte bij mag.
Gelukkig is onze spits ook geblesseerd anders krijg je dat weer. :P

Wel erg zonde voor die jongen, PSV en ook het Nederlandse voetbal. Jonge Nederlandse spitsen die op het punt staan om door te breken zijn schaars. Ik had hem er bij PSV wel >20 zien maken.

[ Voor 51% gewijzigd door ph4ge op 01-08-2019 11:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:50:
Zo'n speler als Schone zou lekker moeten blijven, tenzij hij ergens schandalig zn zakken kan vullen of hij nog een jeugdliefde uit de brand kan helpen.

Wellicht dat Schone meer zou willen voetballen om in beeld te blijven bij het Deense nationale elftal?
Dat zou zomaar kunnen en begrijpelijk zijn. Ware het niet dat überhaupt nog niet bekend is of hij zelf ook interesse heeft. Het is niet meer dan 'weer zo'n artikel' wat interesse van een club in een speler opblaast tot 'nieuws'.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:17:
[...]

Het is ook helemaal niet gek om Luckassen weer een kans te geven, anders kan je hem net zo goed meteen verkopen. Het is echter wel vreemd als je het wel of niet versterken van je verdediging daarvan laat afhangen. Te meer omdat je al een sterkhouder weg ziet gaan en Luckassen al een keer verhuurd was. Dat is dan wel een risico, want wat als die Baumgartl uiteindelijk niet gelukt was?
Precies, zelfs al zou je Luckassen een kans willen geven, wat ik raar zou vinden want hij is geen verdediger en mocht vorig seizoen weg.
Dan nog zou een echte rcv prioriteit hebben aangezien je geen backup hebt voor Luckassen.

En zou ook vrij raar zijn om hem de kans te geven op zo een belangrijk moment.

Zoals gezegd, vind het vrij matig van de td.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-10 16:43
Curva schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:47:
Schone gaat echt niet weg. Hij heeft de het laatste jaar (en ervoor ook) genoeg aangegeven het erg naar zijn zin te hebben in Nederland.

Als hij toch besluit weg te willen, wat ik dus niet verwacht, hoop ik dat Ajax meewerkt en hem laat gaan. Deze man heeft bijna op elke positie in het veld gestaan bij Ajax een hij knokte zich altijd terug in de basiself.
Inderdaad, heeft al vaak aangegeven dat hij en zijn gezin hier helemaal thuis zijn in Nederland. Ik zie hem dat niet opgeven voor Genoa, maar goed in voetbal weet je het nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Henkie_NtA schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 13:42:
[...]

Inderdaad, heeft al vaak aangegeven dat hij en zijn gezin hier helemaal thuis zijn in Nederland. Ik zie hem dat niet opgeven voor Genoa, maar goed in voetbal weet je het nooit.
Woont al sinds zijn 17e ofzo in Nederland dus zou het wel begrijpen.
Maar denk dat Ajax de keuze volledig aan hem over laat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:05

Qu3st

snmght schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:49:
Dat had ook al voor de blessure gemoeten. Ik snap niet dat ze alle hoop op Gakhpo, Malen, Lammers gevestigd hadden. Tuurlijk zijn het goede spelers, maar echt een grote gok om dat te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-10 12:28

snmght

imho dan he

Ben benieuwd of Dost trek zou hebben in PSV. Met dien verstande dat PSV eerst zal moeten verkopen willen ze hem überhaupt kunnen betalen. Maar Dost zou het prima in kunnen vullen volgens mij.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:42
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:31:
[...]

Woont al sinds zijn 17e ofzo in Nederland dus zou het wel begrijpen.
Maar denk dat Ajax de keuze volledig aan hem over laat.
16e zelfs, had het er laatst in een interview nog over dat hij langer in Nederland woont dan in Denemarken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Qu3st schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:37:
[...]

Dat had ook al voor de blessure gemoeten. Ik snap niet dat ze alle hoop op Gakhpo, Malen, Lammers gevestigd hadden. Tuurlijk zijn het goede spelers, maar echt een grote gok om dat te doen.
Begrijp het wel. Als je dan nog iemand gaat halen dan zal deze de ontwikkeling van de anderen in de weg lopen of zeer weinig minuten krijgen.
Denk dat een ervaren spits erbij een zeer lage prioriteit heeft en begrijp dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:24
snmght schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:59:
Ben benieuwd of Dost trek zou hebben in PSV. Met dien verstande dat PSV eerst zal moeten verkopen willen ze hem überhaupt kunnen betalen. Maar Dost zou het prima in kunnen vullen volgens mij.
Kost ongeveer wat De Jong heeft opgeleverd. Ben je financieel niks opgeschoten en eindig je met een 2 jaar oudere spits die het hoogstens even goed gaat doen. (restwaarde nihil).

Kan je het geld beter in de verdediging steken en die jonge gasten een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Mijn voorspelling voor morgen:

FC Utrecht-Zrinjski: 1-0.

AZ- FC Häcken: 4-0.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
mavaros schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:51:
Mijn voorspelling voor morgen:

FC Utrecht-Zrinjski: 1-0.

AZ- FC Häcken: 4-0.
Het is over ongeveer een uur en niet morgen, verder is het ook voor beide uit en niet thuis. Dus probeer het misschien nog een keer, want AZ moet van goede huizen komen als ze uit met 4-0 winnen als ze thuis niet eens konden winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
snmght schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:59:
Schalke schijnt interesse in hem te hebben en zij hebben nu 5 miljoen aan loon 'over'.

Met het ietwat klungelige wegvallen van Lammers door een botsing met een teamgenoot in zo'n onbelangrijke wedstrijd, lijkt PSV het al benauwd te krijgen.
Komt het plan om over 4 jaar bij de beste 32 van Europa te horen nu niet ook al enigszins in gevaar? #39 en het Europese seizoen moet nog beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat dat betreft denk ik dat Vincent Janssen wel baalt dat ie net in Mexico heeft getekend. Die had prima bij PSV gepast, vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Sempy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:37:
[...]

Kost ongeveer wat De Jong heeft opgeleverd. Ben je financieel niks opgeschoten en eindig je met een 2 jaar oudere spits die het hoogstens even goed gaat doen. (restwaarde nihil).

Kan je het geld beter in de verdediging steken en die jonge gasten een kans geven.
Dat zou een goede TD inderdaad doen, nu kijken wat ze bij PSV gaan doen.

Jammer dat Kramer naar ADO gaat, was gratis geweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vincent Janssen is één van de meest overschatte voetballers van de laatste jaren in mijn ogen.
Een keertje topscorer worden en dat was het, verder niets tot zeer weinig laten zien.
Ik mag toch hopen voor PSV dat ze de lat (iets) hoger leggen.

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:17:
Wat dat betreft denk ik dat Vincent Janssen wel baalt dat ie net in Mexico heeft getekend. Die had prima bij PSV gepast, vind ik.
Echt? Ik vind het juist meer iemand voor Feyenoord. Deed mij meer denken aan een mindere vorm van Kuyt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kuyt was een echte vechter/doorzetter en had nog meer inzet dan talent.
Ik vind het meer een type Van Persie, die gedragen moet worden door de spelers om hem heen i.p.v. dat hij zelf spelers kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Precies waarom ik de vergelijking maak. Veel inzet, veel rennen, qua talent geen wonder, niet al te veel rendement. De verfijnde techniek van Van Persie heeft hij echt niet hoor. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
Niet om het een of ander, maar zowel Bas Dost als Vincent Janssen verdienen toch ruim meer als PSV betalen kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:03
DoeEensGek schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:15:
Niet om het een of ander, maar zowel Bas Dost als Vincent Janssen verdienen toch ruim meer als PSV betalen kan?
Dost zit zeker rond het dubbele van Luuk de jong in zijn PSV tijd. En die was duur voor PSV begrippen. Lijkt me niet echt haalbaar.

Zondag gelijk Feyenoord - Sparta. Met hangen en wurgen 3 punten. Bij verlies... Wil ik nog niet aan denken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:20
Die zouden dan een stap terug moeten doen ten faveure van speeltijd en terugkomen in Nederland.
Romero terughalen ook geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:23:
[...]

Dost zit zeker rond het dubbele van Luuk de jong in zijn PSV tijd. En die was duur voor PSV begrippen. Lijkt me niet echt haalbaar.

Zondag gelijk Feyenoord - Sparta. Met hangen en wurgen 3 punten. Bij verlies... Wil ik nog niet aan denken eigenlijk.
Ik heb winst voor Feyenoord ingevuld, dus Sparta zal wel winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:05:
[...]Precies waarom ik de vergelijking maak. Veel inzet, veel rennen, qua talent geen wonder, niet al te veel rendement
Doe je Kuyt daarmee niet iets tekort?
Bij Liverpool speelde hij bij vlagen briljant vond ik, maar dat kan ook aan mij liggen.
De verfijnde techniek van Van Persie heeft hij echt niet hoor. ;)
Ik doelde dan ook meer op de inzet en draagkracht t.o.v. het team. Qua techniek komt hij niet eens in de buurt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Is dat kunstgras waar ze op spelen?

edit:
ja dus

[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 01-08-2019 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:27:
Doe je Kuyt daarmee niet iets tekort?
Bij Liverpool speelde hij bij vlagen briljant vond ik, maar dat kan ook aan mij liggen.
Nee want ik sprak over Janssen. Kuyt had veel meer rendement, daarom noem ik Janssen een mindere versie. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:03
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:27:
[...]

Ik heb winst voor Feyenoord ingevuld, dus Sparta zal wel winnen
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat het in de Kuip mogelijk is. Tegen beter weten in blijf ik maar vertrouwen houden. Maar hoogst haalbare is een 3e plaats en iets in de beker als we weer thuis mogen loten :p

Thuis verliezen van Sparta in de eerste wedstrijd. Dan gaat het wel flink stormen in en rond de Kuip ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:32:
Is dat kunstgras waar ze op spelen?

edit:
ja dus
Voor volgens mij echt gras kan je om 19.00 naar RTL7 schakelen voor FC Utrecht in Bosnië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
vraag me af hoe dat met die sponsors bij Hacken werkt.
Vraagt de sponsor of ze ergens kunnen staan of zegt de club dat ze voor x bedrag op de kont kunnen, voor y bedrag op de schouder etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dan nog geen budget voor een fatsoenlijk veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
sommige bedrijven hebben denk ik echt hun kans gemist.
bv Durex op de voorkant van de broek, head & shoulders op de schouders

Vind AZ iets beter maar zie ze dit niet zo eenvoudig winnen. Iemand die het verschil kan maken ontbreekt gewoon.
Stengs stelt me toch wel iets teleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tja, als je je rechter been alleen hebt zodat je niet omvalt :X
Hoe krijg je em mis, open goal...
dutchgio schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:45:
En dan nog geen budget voor een fatsoenlijk veld.
In Zweden? Grapjas. Daar is een plastic veld noodzaak met de sneeuw die daar langere tijd van het jaar ligt.

[ Voor 58% gewijzigd door toolkist op 01-08-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-10 18:46
Als je die al gaat missen gaat het een lange avond worden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hoe moeilijk kan het zijn... Regel één: Mik op doel. Pas wanneer dat meerdere keren achter elkaar faalt: Probeer wat ingewikkelders :+

Serieus: Er wordt te moeilijk gedacht. Mik op de keeper, en met de traptechniek van driekwart van de huidige profvoetballers gaat de bal onhoudbaar in de hoek :P (zeg ik als keeper die door spelers van divers pluimage is ingeschoten, tot aan spelers die het hebben geschopt tot Eredivisie :+ ). Maar ze krijgen mee om de bal 'in het dak van het doel' te schieten of hem 'mooi af te maken', maar de techniek (en zelfkennis) ontbreekt om dergelijke ballen goed te plaatsen dus probeer gewoon 'op doel' te mikken. De keeper is een goed richtpunt :P

[ Voor 71% gewijzigd door naitsoezn op 01-08-2019 18:56 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ja jongens, vooral niet anticiperen op de rebound

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
naitsoezn schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 18:52:
Hoe moeilijk kan het zijn... Regel één: Mik op doel. Pas wanneer dat meerdere keren achter elkaar faalt: Probeer wat ingewikkelders :+

Serieus: Er wordt te moeilijk gedacht. Mik op de keeper, en met de traptechniek van driekwart van de huidige profvoetballers gaat de bal onhoudbaar in de hoek :P (zeg ik als keeper die door spelers van divers pluimage is ingeschoten, tot aan spelers die het hebben geschopt tot Eredivisie :+ ). Maar ze krijgen mee om de bal 'in het dak van het doel' te schieten of hem 'mooi af te maken', maar de techniek (en zelfkennis) ontbreekt om dergelijke ballen goed te plaatsen dus probeer gewoon 'op doel' te mikken. De keeper is een goed richtpunt :P
En als je dan Ziyech of Schone heet mik je op de paal en baal je, maar eigenlijk ook weer niet, als je dan te goed mikt ;)

Wordt wel tijd dat AZ het overwicht ook in een doelpunt omzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
AZ had vorige week ook overwicht. Toen konden ze al geen goal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die nr 15 van AZ is wel echt echt slecht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:02:
AZ had vorige week ook overwicht. Toen konden ze al geen goal maken.
Optisch overwicht. De klassieke valkuil van Nederlandse clubs.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:07:
[...]

Optisch overwicht. De klassieke valkuil van Nederlandse clubs.
Bij hun is het denk ik gewoon een gebrek aan scorend vermogen en een te laag tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
precies dit zie je te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wel op t randje trouwens qua gevaarlijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Pompi schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 17:09:
[...]

Het is over ongeveer een uur en niet morgen, verder is het ook voor beide uit en niet thuis. Dus probeer het misschien nog een keer, want AZ moet van goede huizen komen als ze uit met 4-0 winnen als ze thuis niet eens konden winnen.
Dan is het vandaag.

Verder is het maar een voorspelling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
WTF. Utrecht speelt nu ook? Lekker geregeld UEFA.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:20:
WTF. Utrecht speelt nu ook? Lekker geregeld UEFA.....
1 schot op doel van Utrecht in 20min tijd.
je zult niet veel missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
John van Den Brom toch ...
Heeft hij de doelstelling om meer gele kaarten te krijgen als trainer dan als speler?

[ Voor 67% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Gebruiken ze nu een geluidsopname om het publiek in dat megastadion te simuleren? Is er daar eigenlijk wel een stadion. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
mavaros schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:26:
Gebruiken ze nu een geluidsopname om het publiek in dat megastadion te simuleren? Is er daar eigenlijk wel een stadion. :+
Aan de andere kant zitten wel mensen.
De camera had wel aan die kale kant mogen staan ...
Misschien met de rug naar de zon?

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Las die bal bij Utrecht over het doel gaat krijgt de achterbuurman hem door zijn raam. Dit is toch niet geschikt voor EU voetbal. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:29:
Las die bal bij Utrecht over het doel gaat krijgt de achterbuurman hem door zijn raam. Dit is toch niet geschikt voor EU voetbal. _O-
Klinkt toch wel enigszins gezellig, maar misschien zijn dit de lokale alcoholisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
OPSLAGHOND schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:28:
[...]

Aan de andere kant zitten wel mensen.
De camera had wel aan die kale kant mogen staan ...
Misschien met de rug naar de zon?
Klopt, ik heb ze net even gezien. Er zit wat volk.

Maar nu moet ik het stadion nog zien te vinden. :o

Wat een armoe.

edit: Het is er gewoon, maar staat verdekt achter dat witte hek. Het is een klein stadionnetje met staanplaatsen. Dat mag niet in de Europese wedstrijden. Daar moet alles zittribune zijn.

Mysterie opgelost. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door mavaros op 01-08-2019 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
UTR speelt best kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Datzelfde vind ik van het voetbal van Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mooi AZ 0-2

[ Voor 44% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het enige wat Utrecht blijkbaar kan is traag rondspelen rond de 16 of lange ballen op de keeper van de tegenstander spelen terwijl ze met 10 man in de 16 staan.

Kansloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:50

Vos

AFCA

AZ 0-2 mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waarom staat er een spits in met 17 Keuken divisie wedstrijden in de benen?
Dalmau nog altijd niet fit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Paar weken geleden dacht ik nog dat Feyenoord het zwaar zou krijgen tegen Utrecht en AZ.
Aangezien beide zich goed verstekt hadden.

Maar als je ze dan ziet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Kansloos Kerk. Kom je er een keer voorbij, schiet je m tegen de tegenstander aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Mostar is gewoon verdedigend heel sterk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Deze gaat bij die flat door het raam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zoetje haha

[ Voor 29% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Keepertje keepertje toch :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
Hahahaha Een Zoetje.

Als je het zelf niet kan, dan maar zo

[ Voor 52% gewijzigd door LZ86 op 01-08-2019 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Netjes AZ!
John van Den Brom weg, Europees voetbal in zicht.
Dat zie je ook aan Utrecht.

[ Voor 82% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Lekker AZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
zal nu toch wel binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Clasie erin, ik ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Daar komt de meest kansloze aankoop van AZ van de afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:59:
Jinx het nou niet joh. :+

Mooi karretje!

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Zo een brancard mogen ze bij ons ook wel invoeren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:59:
Zal je zien dat hij nu ineens knap gaat voetballen, blijkt het toch niet aan hem te liggen. oOo

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:01:
Kun je bij een aansteller dat ding mooi omgooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:03:
[...]

Zal je zien dat hij nu ineens knap gaat voetballen, blijkt het toch niet aan hem te liggen. oOo
:+ En Sinter(C)laas(ie) bestaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Klinkt als mietje ... wat een rotnaam.
Hoe heet die speler van AZ nou?

[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-08-2019 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:01:
En als de speler dan van de tegenstander is, karretje omkieperen zodra je bij de zijlijn bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Utrecht krijgt wat weerstand en ze kunnen gelijk niet meer voetballen.
Pagina: 1 ... 32 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.