Lozano voor 30mln weg doen en een nieuwe rechtsback en centrum verdediger halen?
En anders had Basel ook nog een penalty moeten krijgen als hij er niet in zat.
Oké ander camera standpunt valt het wel mee en werd hij niet zo veel vast gehouden.
Oké ander camera standpunt valt het wel mee en werd hij niet zo veel vast gehouden.
[ Voor 36% gewijzigd door Hupske op 30-07-2019 21:29 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dumfries... ook zo’n wereldtalent. Jeetje wat staat het daar matig

XXXVI
Goed bezig Dumfries, vooral van Wolfswinkel weer helemaal vrij laten staan
Als je dat maar vaak genoeg doet scoort ie wel een keer ja...

Als je dat maar vaak genoeg doet scoort ie wel een keer ja...
Heeft nu al een paar keer zijn man, neem aan dat het zijn man is, volledig vrij laten lopen.ephymerous schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:28:
Dumfries... ook zo’n wereldtalent. Jeetje wat staat het daar matig
Verdedigend is het wel echt om te janken zeg. Ik kan me niet herinneren dat ik het zo slecht heb gezien bij PSV.
Gek word ik ervan. Niet kunnen scoren en dan vanachter alles open gooien. Al 9 maanden is het bergafwaarts aan het gaan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het lijkt wel of er heel wat meer bij PSV weg zijn. Zo slecht was het ook in de tweede seizoenshelft toch niet vorig jaar?
We kunnen nu wel de verdediging de schuld geven maar de aanvallers hadden ook wel wat beter moeten mikken bij hun kansen deze 2de helft. PSV voelt deze wedstrijd niet echt als een samenhangend collectief maar meer ieder voor zich.
Jawel. Niet voor niets die enorme voorsprong weten te verdampen ondanks dat Ajax onverwacht verloor in het begin van de 2e seizoenshelft.Typhone schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:30:
Het lijkt wel of er heel wat meer bij PSV weg zijn. Zo slecht was het ook in de tweede seizoenshelft toch niet vorig jaar?
PSV is sinds de winterstop werkelijk dramatisch. Ik zou als PSV wel heel erg gaan nadenken over v Bommel.
Ze missen nu wel hun stormram Lammers.Aghanim schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:31:
PSV scoort altijd wel de laatste 5min/blessuretijd dus op zich nog niks aan de hand met deze stand
Als PSV er uit vliegt dan moeten ze gewoon strafpunten krijgen in de competitie
Je mag toch wel verwachten dat Bergwijn of Lozano het verschil gaan maken tegen een club van dit niveau. Anders zijn de prijskaartjes om hun nek toch wat te fors ben ik bang.
Valt wel mee toch, Basel is geen slechte ploeg. Of bedoel je dat ze dan ‘slechts’ 34 potjes plus de beker moeten in vergelijk met Feyenoord en Ajax?Deadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:33:
Als PSV er uit vliegt dan moeten ze gewoon strafpunten krijgen in de competitie
Lozano is de eerste die ik nu af zou halen.Aghanim schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:33:
[...]
Je mag toch wel verwachten dat Bergwijn of Lozano het verschil gaan maken tegen een club van dit niveau. Anders zijn de prijskaartjes om hun nek toch wat te fors ben ik bang.
Ik hoop voor de punten dat PSV doorgaat en daarna lekker Europa League gaat spelen. Daar hebben ze veel meer kans op punten dan in de Champions League, want daar hebben ze op deze manier echt niks te zoeken...
Als de verdediging zo staat te schutteren kun je toch ook niet anders?Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:30:
We kunnen nu wel de verdediging de schuld geven maar de aanvallers hadden ook wel wat beter moeten mikken bij hun kansen deze 2de helft. PSV voelt deze wedstrijd niet echt als een samenhangend collectief maar meer ieder voor zich.
Geen enkele aanvaller scoort al z'n kansen, en zo enorm veel heeft PSV er nou ook weer niet gehad.
Is toch wel een ploeg waar PSV van zou moeten winnen.Holkers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:34:
[...]
Valt wel mee toch, Basel is geen slechte ploeg. Of bedoel je dat ze dan ‘slechts’ 34 potjes plus de beker moeten in vergelijk met Feyenoord en Ajax?
Dit is niet meer het Basel van een paar jaar geleden.
Tja maar dan heb je het ook over volwassen sporten die ook verandering accepteren. Bij voetbal komt men altijd met een handvol bullshit mitsen en maren waarom het niet zou kunnen. Het is echter slechts een kwestie van willen, ofwel mentaliteit.Deadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:01:
[...]
Dat dit gebeurd en normaal is is omdat de scheidsrechters het toestaan.
Kijk eens naar Rugby, als zoiets daar gebeurd dan zorgt de scheids dat het niet nog een keer gebeurd.
Maar de scheidsrechters in het voetbal laten te veel gebeuren en zijn te zwak om het op tijd stil te leggen en de aanvoerders bij zich te halen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goed nieuws trouwens:
We kunnen weer massaal los komend seizoen!
https://www.vi.nl/nieuws/...n-elkaar-weer-in-de-armen
Waarom Lozano eruit?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zei het toch
En natuurlijk begrijpt hij er niets van
Zou Lozano zo schudden vanwege zijn eigen prestatie? Of toch omdat hij vindt dat hij niet gewisseld moest worden?
XXXVI
PSV mag blij zijn als ze er 15 voor krijgen.Deadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:28:
Lozano voor 30mln weg doen en een nieuwe rechtsback en centrum verdediger halen?

Verwijderd
Nou weet niet of je dat goed nieuws kunt noemen nu hij weer in NL gaat voetballen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:35:
Goed nieuws trouwens:
ADO heeft niet die advocaat van Feyenoord he. Denk niet dat ie veel gaat spelenVerwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:37:
[...]
Nou weet niet of je dat goed nieuws kunt noemen nu hij weer in NL gaat voetballen.
Ik denk omdat de 2-1 nog eens herhaald werd in het stadionephymerous schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:37:
Zou Lozano zo schudden vanwege zijn eigen prestatie? Of toch omdat hij vindt dat hij niet gewisseld moest worden?
Ze kunnen het wel.
Het is nog veel te ver uitgerekt, maar de wil is er.
Het is nog veel te ver uitgerekt, maar de wil is er.
Ach hij komt toch alleen voor de broodjes kroket?Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:38:
[...]
ADO heeft niet die advocaat van Feyenoord he. Denk niet dat ie veel gaat spelen
Het tijdrekken is begonnen.
Nee tuurlijk, maar 1 extra uitdoelpunt had je al extra lucht gegeven en die bal die Lozano overschoot nadat Bergwijn de keeper of paal had geraakt had tenminste onder de lat moeten blijven zo vrij stond hij.toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:35:
[...]
Als de verdediging zo staat te schutteren kun je toch ook niet anders?
Geen enkele aanvaller scoort al z'n kansen, en zo enorm veel heeft PSV er nou ook weer niet gehad.
Die derde zit meer in de lucht dan de 2e van psv
Feyenoord kijkt hier naar en denkt: Hey we maken kans op de 2e plek
het is zo tenenkrommend slecht, wat een ellende zeg, dit psv.
Die Zoet straalt ook totaal geen zelfverzekerdheid uit. Als hij nog steeds de droom had om naar het buitenland te gaan kan hij die nu wel weg doen, want geen enkele club die hem de afgelopen tijd heeft gezien zal denken "Ja laten we hem halen"
In de competitie zullen ze er wel weer staan en de eerste 9 wedstrijden winnen en dan is alles alweer vergeven.
Ook al hoop ik dat we ze niks hoeven te vergeven en ze gewoon 2-2 maken
Ook al hoop ik dat we ze niks hoeven te vergeven en ze gewoon 2-2 maken
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 30-07-2019 21:45 ]
Aan Zoet ligt het niet, denk dat weinig keepers zelfvertrouwen uitstralen met deze verdediging voor zich.Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:44:
Die Zoet straalt ook totaal geen zelfverzekerdheid uit. Als hij nog steeds de droom had om naar het buitenland te gaan kan hij die nu wel weg doen, want geen enkele club die hem de afgelopen tijd heeft gezien zal denken "Ja laten we hem halen"
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zzzz Bergwijn verspeelt de bal net zo snel als ie hem veroverde... dan kom je nergens aan te pas.
Verwijderd
Geen CL en Bergwijn zal wel weg willen. Denk dat dit wel een enorme klap gaat zijn voor PSV.
En is meteen heel veel minder waard...Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:46:
Geen CL en Bergwijn zal wel weg willen. Denk dat dit wel een enorme klap gaat zijn voor PSV.
Niet omdat ik dat vind maar voetbalwetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 30-07-2019 21:47 ]
Vind Bergwijn opzich wel goed spelen vandaag. Alleen had 2x 100% moeten scoren.
Hij is nog steeds evenveel waard. Namelijk weinig. Maar zal ook een stuk minder opleveren.
Viergever breekt zijn rug zowat, commentator: hij heeft geen tijd om te blijven liggen...
Die Viergever, die kreeg even een tikje van een echte verdediger
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
2x 100% niet scoren is redelijk slecht spelen.Hupske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:47:
Vind Bergwijn opzich wel goed spelen vandaag. Alleen had 2x 100% moeten scoren.
Snapt Dumfries niet dat hij niet degene is die de aanvallende actie moet maken, maar gewoon die bal in moet leveren bij Bruma/Maalen/Bergwijn?
Voor de scorebordjournalistiek ja.carpebios schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:48:
[...]
2x 100% niet scoren is redelijk slecht spelen.
Mocht Ajax de groepsfase CL halen dan zal er aan het einde van het seizoen wel weer iemand zeuren dat het gat steeds groter word tussen de 2
1e goal niet gezien? Daar krijgt de verdediging ook niet veel vertrouwen van...Bossie schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:46:
[...]
Aan Zoet ligt het niet, denk dat weinig keepers zelfvertrouwen uitstralen met deze verdediging voor zich.
Ja scheids wat doet Gakpo nou fout? Wat een enorme mauwerd.
Huh. Scheids????? Niets aan de hand
Zet Pereiro er nou maar bij voor een verdediger... Je weet nooit....
Dan mag ie niet meer voor een andere club in CL spelen voor de winterstop toch?toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:50:
Zet Pereiro er nou maar bij voor een verdediger... Je weet nooit....
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 30-07-2019 21:52 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Alleen de voorrondes niet dacht iknaitsoezn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:51:
[...]
Dan mag ie niet meer in CL spelen voor de winterstop toch?
Ja vrije trap in d elaatste minuut, snel breng dejong in... oh nee laatmaar...
Niemand schiet!!!!!
Dat had een penalty mogen zijn. Hij keek niet eens naar de bal. Alleen naar de man.
Bye bye PSV. Bedankt voor het verneuken van de positie van NL. Nu moet Basel die Oostenrijkse ploeg maar uitschakelen
Terecht op basis van twee wedstrijden, wat kansloos dit
Hoeveel punten scheelt dit nu echt?Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:53:
Bye bye PSV. Bedankt voor het verneuken van de positie van NL. Nu moet Basel die Oostenrijkse ploeg maar uitschakelen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
wat een aanfluiting weer, schandalig slechte prestatie
Ze moeten hiervoor wel zelf in de spiegel kijken!
Topspits Van Wolfswinkel werd PSV teveel.
Ongelofelijk wat matig zeg. Dit wordt een heel saai seizoen, Ajax heeft zo totaal geen tegenstand...
Toch een geweldige zet van de Jong om zoveel focus op een nieuwe aanvaller te leggen en zo lang te wachten met het halen van nieuwe verdedigers.
Eerder amateurverdediging en keeper. Zoet, Viergever en Dumfries zijn een schandeHupske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:54:
Topspits Van Wolfswinkel werd PSV teveel.
Blijft treurig dat we daar mee moeten concurreren. En dat heeft NIETS met geld te maken. We kunnen er in Nederland tactisch gewoon geen hout meer vanLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:53:
Nah dat was niks.aicaramba schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:53:
Dat had een penalty mogen zijn. Hij keek niet eens naar de bal. Alleen naar de man.
Wat ik me afvraag (toen ik zag dat PSV maar 1x gewisseld had). Waar was bijvoorbeeld Pieroe? Gewoon geen spits op de bank snap ik echt niet.
Tot heden weer hetzelfde liedje als ieder jaar. Alle NL clubs laten het direct afweten en Ajax moet de punten binnen zien te halen.
Minimaal 4 punten die iedereen gratis krijgt voor deelname aan de poulefase CL. Plus de helft van alle punten die je nog haalt in de voorrondes.
Nou nou als je ze daar voor al op de stip moet leggen.. gewoon terecht uitgeschakeldaicaramba schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:53:
Twente komt eraan!
Nieuwe trainer. Dit seizoen als testjaar en helemaal opnieuw beginnen. Al sinds de winter is het een groot drama.
Ajax heeft altijd zichzelf nog als tegenstander. Er zijn maar heel weinig jaren dat dat niet zo is.RegularJohn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:54:
Ongelofelijk wat matig zeg. Dit wordt een heel saai seizoen, Ajax heeft zo totaal geen tegenstand...
Laten we hopen dat Basel in april nog in de CL zit, afgelopen seizoen was dat ook met terugwerkende kracht een europees succes voor PSV
Een werkelijk schandalige vertoning van PSV. Gaan kwa spel verder waar ze vorig jaar gestopt zijn. Wat mij betreft wordt het tijd om door te selecteren en van Bommel te wieberen. Die man krijgt dit gewoon niet meer aan de praat. Wat een middelmaat zeg achterin.
En dat ook. En het niet hebben van een echte afmaker voorin.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:55:
[...]
Eerder amateurverdediging en keeper. Zoet, Viergever en Dumfries zijn een schande
"Hallo, spreek ik met Overmars"groggy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:54:
Dit betekent uitverkoop bij psv. Bergwijn en lozano gaan weg
vergeleken met halen van de groepsfase CL?
Vrij veel. Willen ze dat aantal pakken in de EL dan moeten zo overwinteren en dacht nog een ronde of 2 verder komen.
Verwijderd
Elk puntje is teveel. Gewoon hoe dit mogelijk is dat is onvoorstelbaar en het is alweer PSV die dit overkomt

Sowieso 4 eventuele bonuspunten als ze de CL hadden gehaald en dan ook de punten die je op zou halen in de wedstrijden daarnaar toe.
1 woord: Schandalig.
Het niveau was echt niet goed genoeg en dat kan van Bommel zich wel aanrekenen.
Voor Ajax is het ook nog lang geen uitgemaakte zaak dat we de CL groepsfase halen, dus rustig aan maar
Matig hoor.
Slecht beleid ook om met zo'n verdediging kwalificatie rondes te gaan spelen...
Slecht beleid ook om met zo'n verdediging kwalificatie rondes te gaan spelen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.