Wat staat psv te prutsen zeg, hopeloos ongeinspireerd en slappe hap foutenfestijn. bah.
teveel net-niet spelers. Leuk voor de eredivisie maar voor Europa?Grindtegel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:16:
Wat staat psv te prutsen zeg, hopeloos ongeinspireerd en slappe hap foutenfestijn. bah.
Diverse spelers staan ook stil in hun ontwikkeling zoals Dumfries en Zoet
Verwijderd
Het is hopen op een ingeving van de voorste 3, verder is er niet veel soeps lijkt het. Jammer, want zie ze graag doorgaan naar de volgende ronde.Grindtegel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:16:
Wacht maar tot de 85e minuut!Grindtegel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:16:

Zoet staat niet stil, hij gaat achteruitDeadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:17:
[...]
teveel net-niet spelers. Leuk voor de eredivisie maar voor Europa?
Diverse spelers staan ook stil in hun ontwikkeling zoals Dumfries en Zoet
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wilde ik al zeggen maar vond het nooit een top keeper.
heb wel het gevoel dat er een goal in de lucht hangt
Waar was de verdediging?toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:19:
En Zoet weer zo onzeker...
Waar deze vorige week en vorig seizoen ook was. In dromenland
Jeetje PSV wordt op alle fronten afgetroefd.
Totaal geen druk op de bal. En als ze eens de bal hebben kunnen ze hem nog geen 1 keer naar elkaar overspelen.
Totaal geen druk op de bal. En als ze eens de bal hebben kunnen ze hem nog geen 1 keer naar elkaar overspelen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Twijfel nu wel een beetje over mijn poule. Als PSV zo blijft kan Feyenoord zelfs een gooi doen naar de 2e plek.
Wát een armoe zeg
Wát een armoe zeg
50 miljoen was het voor PSV ster Bergwijn toch ?
Defensief weer erg matig
Defensief weer erg matig
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daarvoor is de aanval van PSV te sterkLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:21:
Twijfel nu wel een beetje over mijn poule. Als PSV zo blijft kan Feyenoord zelfs een gooi doen naar de 2e plek.
Wát een armoe zeg

Viergever zit nog steeds bij PSV.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:21:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ah, je hebt Feijenoord nog niet zien spelen begrijp ikLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:21:
Wát een armoe zeg
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dit PSV wint in de Eredivisie meer dan voldoende om mee te doen voor plek 1. Aanvallend gezien zijn ze sterk genoeg voor de ED.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:21:
Wát een armoe zeg
Wat een heeeeerlijke voorzet. Malen moet misschien om een statische spits heen staan en niet zelf de spits zijn.
Nu volhouden!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Jeetje. En we hebben het net over de aanval. Die is wel klasse bij PSV. Lekker doelpunt. Uit het niets!
En achterin staat het zo slecht dat ze van bijna iedereen een goal tegen kunnen krijgenAghanim schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:23:
[...]
Dit PSV wint in de Eredivisie meer dan voldoende om mee te doen voor plek 1. Aanvallend gezien zijn ze sterk genoeg voor de ED.
Ook een zeer knappe kopbal!
Dumfries staat wel te aanvallend, soms al meters voor de rest van de verdediging als de bal nog niet eens goed in bezit is van PSV
Goede vraag, dit is de tweede kwalificatieronde voor de Champions League en PSV zit in het League pad (de kwalificatie voor niet kampioenen). Bij verlies komt PSV in de derde kwalificatieronde Europa League.Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:10:
Wat gebeurt er als PSV vanavond niet wint? Europa League of kwalificatie Europa League?
Daar komen ze dan in het main path dat zijn, 37 winnaars uit de 2e kwalificatieronde Europa League, 6 bekerwinnaars van de nrs 13-18 op de coefficientenlijst, 6 nummers drie in de competities van de nr 7 tot 12 op de coefficientenlijst en de nummer vier van de nr 6 op de coefficientenlijst. Samen met de twee verliezers uit de tweede kwalificatieronde Champions League die geen kampioen waren (League pad). Hier nogmaals verliezen is exit in Europa. Hier winnen is de playoff ronde Europa League spelen. Dit is ook de ronde van Feyenoord. Zowel PSV als Feyenoord zijn seeded teams in deze ronde. Deze wedstrijden worden 8 en 15 augustus gespeeld.
Als ze de derde kwalificatieronde Europa League tegenkomen dan kunnen ze alleen nog maar ploegen uit de Europa League kwalificatie tegenkomen.
Winnen ze dan komt PSV in de derde ronde kwalificatie Champions League en is LASK de tegenstander op 6/7 en 13 augustus. Verliezen ze deze komen ze (vrij bizar) in de groepsfase Europa League. Ajax begint ook in deze ronde maar komt bij verlies terecht in de playoff voor Europa League.
Wint PSV de derde voorronde Champions League dan komt het in de playoff voor de Champions League (fun fact vanaf hier pas een VAR!). Kom je waarschijnlijk ploegen als Porto/Kiev tegen. Verliezen is voor PSV (en Ajax) een plekje in de Europa League.
https://www.uefa.com/memb.../news/newsid=1592815.html
UEFA Champions League points system
Group stage participation – 4 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Round of 16 participation – 4 points
Clubs are awarded an additional point if they reach the round of 16, quarter-finals, semi-finals or final.
N.B. Points are not awarded for elimination in the qualifying rounds or play-offs, since those clubs move to the UEFA Europa League and are awarded points for participation in that competition.
UEFA Europa League points system
Preliminary round elimination – 0.5 points
First qualifying round elimination – 1 point
Second qualifying round elimination – 1.5 points
Third qualifying round elimination – 2 points
Play-off elimination – 2.5 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Clubs are guaranteed a minimum of three points if they reach the group stage and are awarded an additional point if they get to the quarter-finals, semi-finals or final.
Vanaf seizoen 2018/19 zijn er geen punten te behalen in het kwalificeren in de Champions League. PSV heeft dus 0 punten tot nu toe gehaald. Wel hebben ze minimaal 2 punten omdat ze bij verlies nu derde kwalificatie ronde Europa League halen en dan bij weer verlies 2 punten krijgen.
Utrecht en AZ hebben minimaal 1.5 punt te verdienen bij uitschakeling in de 2e kwalficiatieronde.
[ Voor 29% gewijzigd door PolarBear op 30-07-2019 20:35 ]
Zolang Lozano maar aan 1 persoon denkt heb je er vrij weinig aan
Dacht zeker dat ie in eigen 16 stond? Iets anders kan ik er niet van maken.Typhone schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:29:
Viergever???
Lozano is in een dikke dip. Denken jullie dat ie nog echt veel op gaat leveren?
Denk dat ie beter nog een jaar in NL kan blijven om zich beter te profileren.
Dan word hij denk ik alleen nog minder waard.Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:31:
Bij elk bod van 30mln of meer gewoon weg doen.
Elke club met veel geld zal de CL wedstrijden van vorig seizoen bekijken en de kwalificatie wedstrijden van dit seizoen en inzien dat hij geen 50+ waard is.
Eigenlijk is het heel simpel.PolarBear schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:26:
[...]
Goede vraag, dit is de tweede kwalificatieronde voor de Champions League en PSV zit in het League pad (de kwalificatie voor niet kampioenen). Bij verlies komt PSV in de derde kwalificatieronde Europa League.
Daar komen ze dan in het main path dat zijn, 37 winnaars uit de 2e kwalificatieronde Europa League, 6 bekerwinnaars van de nrs 13-18 op de coefficientenlijst, 6 nummers drie in de competities van de nr 7 tot 12 op de coefficientenlijst en de nummer vier van de nr 6 op de coefficientenlijst. Samen met de twee verliezers uit de tweede kwalificatieronde Champions League die geen kampioen waren (League pad). Hier nogmaals verliezen is exit in Europa. Hier winnen is de playoff ronde Europa League spelen. Dit is ook de ronde van Feyenoord. Zowel PSV als Feyenoord zijn seeded teams in deze ronde. Deze wedstrijden worden 8 en 15 augustus gespeeld.
Als ze de derde kwalificatieronde Europa League tegenkomen dan kunnen ze alleen nog maar ploegen uit de Europa League kwalificatie tegenkomen.
Winnen ze dan komt PSV in de derde ronde kwalificatie Champions League en is LASK de tegenstander op 6/7 en 13 augustus. Verliezen ze deze komen ze (vrij bizar) in de groepsfase Europa League. Ajax begint ook in deze ronde maar komt bij verlies terecht in de playoff voor Europa League.
Wint PSV de derde voorronde Champions League dan komt het in de playoff voor de Champions League (fun fact vanaf hier pas een VAR!). Kom je waarschijnlijk ploegen als Porto/Kiev tegen. Verliezen is voor PSV (en Ajax) een plekje in de Europa League.
Je moet elke voorronde doorkomen. Meer wordt er niet verwacht.
Dat doe je door goed te voetballen en te winnen. Rekenen is leuk en aardig, maar daar win je geen CL/EL mee.
Haha Lozano laat zich ook als een testdummy rond vliegen.
<knip>
Leg eens uit, wat heeft dit soort negatieve kwalificaties voor zin, behalve overduidelijk trollen?
<knip>
Leg eens uit, wat heeft dit soort negatieve kwalificaties voor zin, behalve overduidelijk trollen?
[ Voor 45% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 20:36 ]
In de categorie donkergeel presenteert ik u: van Wolfswinkel
Wel grappig hoe Lozano ineens leek te denken 'oh ja, nog niet gerold' nadat ie al even (terecht) op de grond lag
Wel grappig hoe Lozano ineens leek te denken 'oh ja, nog niet gerold' nadat ie al even (terecht) op de grond lag
Zo'n speler als Lozano (maar er zijn in het verleden veel en veel meer voorbeelden geweest; Jorgensen en Dolberg schieten me nu even snel te binnen) toont echt het opportunisme van de voetballerij aan. Speelt een leuk half seizoen en is tientallen miljoenen waard, maar komt even een paar weken niet goed uit de zomerstop en 'niemand' wil hem meer hebben. Misschien zouden de clubs hier gewoon eens over na moeten denken en spelers eerst langere tijd op niveau laten presteren voordat ze er tig miljoen tegenaan gooienLeon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:31:
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hier werd ie volgens mij wel goed geraakt. Wat ik dan weer frappant vind is dat hij nu geen enkele keer ligt te rollen. Hoe vaker ze rollen hoe minder er is meestal ^^.Hupske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:34:
<knip>
@naitsoezn Nadenken voordat je een speler koopt... hoho maar zo gaat het geld nooooooit rollen
[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 20:38 ]
Die regel van 'bij een overtreding die geel oplevert hoef je het veld niet af' heb ik echt nog nooit van gehoord 
Is dat echt zo?

Is dat echt zo?
Was vorig jaar al zoilhanko schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:35:
Die regel van 'bij een overtreding die geel oplevert hoef je het veld niet af' heb ik echt nog nooit van gehoord
Is dat echt zo?
Kom op zeg dit was gewoon een vuile overtredingHupske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:34:
<knip>

Tis ook niet mijn favoriete speler maar dat wil niet zeggen dat ie zich altijd aanstelt...
[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 20:37 ]
Dat is dus niet zo simpel, want deze ronde doorkomen en volgende verliezen is voor PSV groepsfase Europa League. Als Ajax verliest in de derde voorronde Champions League komt het in de playoffs voor Europa League terecht. Maw PSV is bij een ronde winnen en een ronde verliezen toch zeker van Europees voetbal.mavaros schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:33:
[...]
Eigenlijk is het heel simpel.
Je moet elke voorronde doorkomen. Meer wordt er niet verwacht.
Dat doe je door goed te voetballen en te winnen. Rekenen is leuk en aardig, maar daar win je geen CL/EL mee.
Die scheids fluit wel voor alles. Nul tempo in de wedstrijd.
Geen VAR natuurlijk, vind ik eigenlijk niet zo natuurlijk. Kwalificatie waar tientallen miljoenen op het spel staat en niet een VAR voor wat zal het zijn een paar duizend euro (uren + techniek) regelen?
Ik zal hem uitleggen.Hupske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:34:
[mbr]<knip>
Leg eens uit, wat heeft dit soort negatieve kwalificaties voor zin, behalve overduidelijk trollen?[/]
Niks trollen aan. Dat is het dus wel, want dit
zeg je nu alleen maar achteraf omdat je erop wordt gewezen.Ja hij kreeg wel een flinke schop.
Maar vind niet dat je dan zo lang op de grond moet blijven liggen en zo lang verzorging nodig hebt. En omdat die wel vaker over de grond aan het rollen is vind ik het uitermate irritant.
In elke andere sport hadden ze al weer opgestaan en verder gegaan.
En dit vind ik van elke voetballer verschrikkelijk. De postgeschiedenis kan je er op terug lezen dat ik daar vaker over klaag
Kijk een Luckassen nu. Dat kan ik een stuk beter waarderen.
Eigenlijk komt er het er op neer dat ik gewoon even mijn hart heb gelucht
En daar is dit topic dus niet voor, dat doe je maar ergens anders.
[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 22:09 ]
Lol Sainsbury.... Erg fijn als je nu in moet vallen en dan al geel op zak hebt...
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 30-07-2019 20:45 ]
Basel moet rustig doen, straks komt Sainsbury er misschien in en dan zal het veel beter gaan voor ze
Tja, dat heb je met zo'n coach op de bank. Die deed hetzelfde, onbestraft, tijdens de Johan Cruyff Schaaltoolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:45:
Lol Sainsbury.... Erg fijn als je nu in moet vallen en dan al geel op zak hebt...
Het commentaar gaat op hetzelfde nivo als het voetbal
Daar zijn wij voorHupske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:42:
Eigenlijk komt er het er op neer dat ik gewoon even mijn hart heb gelucht
[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 30-07-2019 22:17 ]
De scheidsrechter heeft weer een broodrooster cadeau gekregen.
Het was zo hands als de pest.
<knip> Niet op trolls reageren.
[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 22:11 ]
Voor mij zou Saintsbury als coach nu al niet meer bruikbaar zijn in de 2de helft met die gele kaart. Zeker als je ziet hoe de Zwitsers nu al zeuren en zuigen, dan kan het niet lang duren voordat hij zijn 2de kaart krijgt. Zo oer en oer dom van hem
Nah.mavaros schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:47:
De scheidsrechter heeft weer een broodrooster cadeau gekregen.
Ook terecht geen penalty overigens, maart gebeurt het in de tweede helft nog een keer zie ik em zomaar geven.
Kan me overigens ook niet voorstellen dat hier geen rood gaat vallen ergens. Aan PSV de uitdaging om dat niet aan hun kant te laten gebeuren.
Als je 2-2 bedoelt, misschien wel.Deadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:48:
gaat dit met 22 eindigen?
Als je 22 spelers bedoelt: zeker niet.
<knip> Offtopic gezwets.
[ Voor 99% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 22:11 ]
Wat een heethoofden met zijn allen. Dit kan niet met 22 man eindigen.
Hopen dat het bij Basel is dat het rood valt.
PSV speelt maar matig, wel supermooie kopgoal though.
Hoe zit het nu btw? Als PSV er nog 1 scoort moet Basel er 3 maken?
Hopen dat het bij Basel is dat het rood valt.
PSV speelt maar matig, wel supermooie kopgoal though.
Hoe zit het nu btw? Als PSV er nog 1 scoort moet Basel er 3 maken?
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 30-07-2019 20:54 ]
<knip> Offtopic.
[ Voor 157% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 22:19 ]
Sommige mensen raken in het heetst van de strijd ontoerekeningsvatbaar. Dat is vrij normaal, als het serieus wordt in het voetbal.aicaramba schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:48:
[...]
Dat je niet trolt, maar dit serieus meent is misschien nog wel erger.
Het is maar een spelletje en wees eerlijk. De wedstrijd is eindelijk ontploft. Ik zie van Bommel nu al als een echte coach zijn spelers opjutten en de scheidsrechter een Philips Matchline TV in het vooruitzicht stellen, ipv die broodrooster van voor de rust.
Veel plezier in de tweede helft.
[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 30-07-2019 20:59 ]
PSV moet slim zijn en snelle mensen erin zetten! Basel gaat zo druk zetten en dan komt er ruimte. Malen laten staan, Lozano eruit want die zie ik niet overspelen als het moet.
Dat dit gebeurd en normaal is is omdat de scheidsrechters het toestaan.mavaros schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:58:
[...]
Sommige mensen raken in het heetst van de strijd ontoerekeningsvatbaar. Dat is vrij normaal, als het serieus wordt in het voetbal.
Het is maar een spelletje en wees eerlijk. De wedstrijd is eindelijk ontploft. Ik zie van Bommel nu al als een echte coach zijn spelers opjutten en de scheidsrechter een Philips Matchline TV in het vooruitzicht stellen.
Veel plezier in de tweede helft.
Kijk eens naar Rugby, als zoiets daar gebeurd dan zorgt de scheids dat het niet nog een keer gebeurd.
Maar de scheidsrechters in het voetbal laten te veel gebeuren en zijn te zwak om het op tijd stil te leggen en de aanvoerders bij zich te halen.
Goed begin! Bergwijn wachtte net te lang met schieten.
Lozano helaas niet de rust in de rebound.
Lozano helaas niet de rust in de rebound.
It’s war!!!toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:02:
Gewoon omdat ik eens wilde kijken hoe dit werktPoll: Voetbal is maar een spelletje?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
YouTube: Rugby Referee Compilation #9 - Here we go again, but in a nice manner.
Dit soort scheidsrechters heeft voetbal nodig.
Niet om kaarten vragen, niet naar de scheids schreeuwen etc.
edit:
Vanaf 30s
YouTube: Nigel Owens- Best Moments ||HD||
edit:
Vanaf 30s
YouTube: Nigel Owens- Best Moments ||HD||
[ Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 30-07-2019 21:13 ]
Dat waren leuke potjes geweest alsze Robben hadden weten te strikkenTyphone schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:00:
PSV moet slim zijn en snelle mensen erin zetten! Basel gaat zo druk zetten en dan komt er ruimte. Malen laten staan, Lozano eruit want die zie ik niet overspelen als het moet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De Engelse FA heeft vandaag besloten om in de Engelse amateur competities een strafbank voor dissent te maken, je krijgt dan een tijdstraf van 10 min. Is dus beetje zoals het ook met veldhockey voor een gele kaart is. Zulke straffen zou in het professionele voetbal ook kunnen helpen.Deadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:11:
YouTube: Rugby Referee Compilation #9 - Here we go again, but in a nice manner.
Helpt dus ook nog echt goed.The FA claim a testing phase saw 38 per cent reduction in dissent with the new disciplinary rule.
[ Voor 18% gewijzigd door Pompi op 30-07-2019 21:16 ]
Precies, bij opstootjes gewoon even 4 man 10min op de bank zetten.Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:14:
[...]
De Engelse FA heeft vandaag besloten om in de Engelse amateur competities een strafbank voor dissent te maken, je krijgt dan een tijdstraf van 10 min. Is dus beetje zoals het ook met veldhockey voor een gele kaart is. Zulke straffen zou in het professionele voetbal ook kunnen helpen.
Dan denken ze er nog wel eens twee keer over na voordat ze het nog eens doen.
Scheidsrechters moeten ook de ballen hebben om het spel gewoon stil te leggen en vrij duidelijk te maken dat deze shit stopt en dat als hij het nog eens ziet er kaarten gaan vallen.
Maar de meeste aanvoerders zijn denk ik te zwak om die verantwoording op zich te nemen.
Voor dat soort verfrissende verbeteringen moet je niet bij het voetbal zijn; die hebben jaren gedaan om iets simpels als een VAR in te voeren, en zelfs daar zijn nu nog allemaal verschillende systemen voor. Het hockey is een stuk vooruitstrevender met nieuwe regels wat dat betreft
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Word weer lekker verdedigd.
Gewoon lekker je man in je rug laten staan
Gewoon lekker je man in je rug laten staan
Het is niet allemaal met elkaar te vergelijken. Hockey is qua sport een stuk kleiner en daardoor makkelijker in te voeren. Tevens kijken er minder mensen naar en is er dus veel minder commentaar.naitsoezn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:17:
Voor dat soort verfrissende verbeteringen moet je niet bij het voetbal zijn; die hebben jaren gedaan om iets simpels als een VAR in te voeren, en zelfs daar zijn nu nog allemaal verschillende systemen voor. Het hockey is een stuk vooruitstrevender met nieuwe regels wat dat betreft
Ook is het verschil in regels doorslag gevend. Regels van hockey laten weinig open voor interpretatie. Bal tegen de voet is altijd tegen de voet maakt niet uit hoe. Dit geld ook voor rugby. Tackelen mag echt maar op een bepaalde manier en bepaalde hoogte. (simpele voorbeelden)
Dit doen ze in de lagere amateur klasses toch ook?naitsoezn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:17:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bergwijn, die moet zitten!
Dan moet je het wel zo kunnen spelen.Typhone schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 21:00:
PSV staat tijdens een aanval hopeloos ver uit elkaar. Dan kan je wel willen, maar je gaat het dus niet doen, want je mist een speler.
Ook ligt het tempo van PSV schandalig laag. Waarschijnlijk door die ontbrekende speler. Ik kan nog wel meer klagen, maar dat maakt het niet erger.
Dit PSV hoort met 2 vingers in de neus dat cafe elftal uit Zwitserland op te rollen.
Weet je? Ze hadden Maher nooit moeten weggeven. Die zou nu precies de missende speler zijn.
Psv mag best wel de 1-2 maken... nu bijvoorbeeld.
En we zijn zeker dat het geen enkel probleem mag zijn voor PSV om 2e in de Eredivisie te worden
Nou psv... "We moeten volwassener worden..."
[ Voor 62% gewijzigd door DoeEensGek op 30-07-2019 21:28 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.