[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 157 Laatste
Acties:
  • 252.917 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:16
mavaros schreef op zondag 28 juli 2019 @ 20:13:
[...]

Wat die foto betreft.

Mijn elleboog zit toch echt hoger, dan dat rode streepje. Bij mij is het mijn onderarm en dan heb je nog veel speling, voordat je iemand neerhoekt. Als ik wapper met mijn arm, omdat ik een actie maak, dan heb ik geen tijd om iemand met mijn elleboog expres een beuk te verkopen.

Nu ben ik geen profvoetballer, maar de foto laat toch duidelijk zien dat er tegen de arm aan wordt gelopen. :+ :7 :+
Denk dat een gifje beter inzicht zal geven in de situatie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10 13:15
Leon Zwiers schreef op zondag 28 juli 2019 @ 17:50:
Het seizoen is net 1 dag oud en de ziekenboeg bij Feyenoord:
Nicolai Jorgensen, Justin Bijlow, Calvin Verdonk Jens Toornstra, Sam Larsson, Sven van Beek, Yassin Ayoub en Bart Nieuwkoop.

En die Raymond Verheyen hoor je niet meer........

Nou is de blessure van v Beek een zegen. Maar alweer 8 man in de ziekenboeg zonder dat het seizoen begonnen is? WTF doen ze op dat veld bij Feyenoord
Als AZ en Utrecht goed draaien dan zou Feyenoord met wat pech gewoon buiten de top 5 kunnen eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 28 juli 2019 @ 20:55:
[...]Als AZ en Utrecht goed draaien dan zou Feyenoord met wat pech gewoon buiten de top 5 kunnen eindigen.
Dan kunnen ze toch nog vijfde worden? Of verwacht je nog een andere club in de top 5?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 juli 2019 @ 21:17:
[...]

Dan kunnen ze toch nog vijfde worden? Of verwacht je nog een andere club in de top 5?
Er is altijd wel een club die een stuk hoger staat dan verwacht en die zou dan best wel eens boven Feyenoord kunnen komen.

Heracles, Vitesse etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:57
Leon Zwiers schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:19:
[...]
Hoop dat Stam m in de kleedkamer een goede tackel laat zien met zijn benen als leidend voorwerp :P
Iets met een paard en een ruiter?

Ps.
Is die Verheijen nog steeds bij Feyenoord betrokken?

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 28-07-2019 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
Deadsy schreef op zondag 28 juli 2019 @ 20:55:
[...]

Als AZ en Utrecht goed draaien dan zou Feyenoord met wat pech gewoon buiten de top 5 kunnen eindigen.
Potverdorie, dat is een half elftal dat gewond in de ziekenboeg ligt.

Nee, het is niet normaal dat er zoveel spelers geblesseerd zijn. Ik vind het eigenlijk ook zorgelijk, want dezelfde gedachtegang als u. Wat the hell doen ze daar bij Feijenoord met hun spelers.

<knip> Suggereren dat je iets wilt zeggen, en beweren het toch niet te willen doen, maar het dan alsnog toch doen.

Laat dat voortaan.

Feijenoord moet poen hebben om degelijke spelers aan te kunnen kopen. We zijn nog niet eens echt aan het seizoen begonnen, dus dan hoort iedereen fit te zijn, in mijn optiek.

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 29-07-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 28 juli 2019 @ 18:19:
[...]

Je zou het bijna gaan denken inderdaad ;)
Wel fijn dat v Beek er waarschijnlijk even uit ligt. Wat die vandaag ook weer deed is toch te belachelijk voor woorden. En dat doet ie waar Jaap Stam, voormalig wereldverdediger naar staat te kijken. Hoop dat Stam m in de kleedkamer een goede tackel laat zien met zijn benen als leidend voorwerp :P
De 2e vlag kan ook uit, Jan Arie vindt zichzelf te goed voor de bank bij Feyenoord :D dus wil weg.
Tenminste, volgens vi.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
D-e-n schreef op zondag 28 juli 2019 @ 22:22:
[...]

Iets met een paard en een ruiter?

Ps.
Is die Verheijen nog steeds bij Feyenoord betrokken?
Dan waren er niet zoveel blessures! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 28 juli 2019 @ 22:56:
[...]

De 2e vlag kan ook uit, Jan Arie vindt zichzelf te goed voor de bank bij Feyenoord :D dus wil weg.
Tenminste, volgens vi.nl
Opbokken dan! Neem v Beek en Botteghin ook meteen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 13:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het wordt gewoon een ramp seizoen voor Feyenoord! Ik verwacht zo weinig mogelijk. Kan het alleen maar mee vallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 09-10 16:05
Leon Zwiers schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:19:
[...]

Zou mooi zijn, dan komt er eindelijk wat budget vrij voor een middenvelder.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:33:
[...]

Zou mooi zijn, dan komt er eindelijk wat budget vrij voor een middenvelder.
Sarcasme tag vergeten? :)

Die Botteghin kan overigens best nog nuttig zijn. Haal een rechtsback, zet St Juste centraal daar waar hij hoort en de traagheid is al gelijk minder een probleem.

[ Voor 27% gewijzigd door D-e-n op 29-07-2019 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Grudgie schreef op maandag 29 juli 2019 @ 07:46:
Het wordt gewoon een ramp seizoen voor Feyenoord! Ik verwacht zo weinig mogelijk. Kan het alleen maar mee vallen.
Dat zou nog niet eens zo slecht zijn voor feyenoord. De verwachtingen zijn vaak onrealistisch hoog in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Leon Zwiers schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:19:
[...]

Heb je ze al op Marktplaats aangeboden? :+ Is volgens mij alweer een tijdje geleden dat er daar een team is aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:34:
[...]

Sarcasme tag vergeten? :)

Die Botteghin kan overigens best nog nuttig zijn. Haal een rechtsback, zet St Juste centraal daar waar hij hoort en de traagheid is al gelijk minder een probleem.
Als je een grap moet uitleggen is hij niet leuk meer. :)

Botteghin heeft ook nog wel zn waarde als je bijv. een overwinning over de streep moet trekken, die kan prima mee als Feyenoord dicht tegen de goal wordt gedrukt. Daarnaast ook een goede kopper bij corners enzo.

Als ik Feyenoord deze voorbereiding zie dan zie ik in tegenstelling tot eerdere seizoenen gelukkig wel weer de nodige creativiteit. Ik denk dat je met 2 aankopen een prima team hebt, of 1 als Jorgenson snel fit wordt. Er moet in ieder geval 1 goede verdediger bij. Je geeft veel te knullig doelpunten weg en scoort zelf nog te moeilijk, maar op zich is het spel een stuk beter en geven jongens als Kokcu en Burger de burger moed.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 29-07-2019 10:45 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:40:
[...]

Als je een grap moet uitleggen is hij niet leuk meer. :)

Botteghin heeft ook nog wel zn waarde als je bijv. een overwinning over de streep moet trekken, die kan prima mee als Feyenoord dicht tegen de goal wordt gedrukt. Daarnaast ook een goede kopper bij corners enzo.

Als ik Feyenoord deze voorbereiding zie dan zie ik in tegenstelling tot eerdere seizoenen gelukkig wel weer de nodige creativiteit. Ik denk dat je met 2 aankopen een prima team hebt, of 1 als Jorgenson snel fit wordt. Er moet in ieder geval 1 goede verdediger bij. Je geeft veel te knullig doelpunten weg en scoort zelf nog te moeilijk, maar op zich is het spel een stuk beter en geven jongens als Kokcu en Burger de burger moed.
Dat is het enige lichtpuntje. Het spel was bij vlagen best goed. Alleen elke counter is een tegengoal met deze verdediging. En zelf moeilijk scoren maakt het nu erg lastig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
KingKoning schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:22:
[...]

De verwachtingen zijn vaak onrealistisch hoog in Rotterdam.
Dat valt tegenwoordig wel mee hoor. De supporters verwachten echt niet dat je Ajax naar de kroon steekt. Maar met de begrotingen van de laatste jaren is het toch niet onrealistisch te verwachten dat je de subtop wat makkelijker op afstand houdt, iets meer naar boven kijkt, beter spel op de mat legt en niet tegen elke club in het rechter rijtje problemen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:13
Ik denk dat Feyenoord altijd moet streven naar minimaal een 3e plaats. Met een beetje geluk hebben Ajax of PSV een tegenvallend seizoen en/of Feyenoord juist een meer dan goed seizoen waardoor een 2e plaats ook mogelijk is. Clubs als AZ, Utrecht en Vitesse zouden ze op papier toch wel redelijk eenvoudig van zich af moeten kunnen schudden, iets wat afgelopen seizoen toch best wel wat moeite kostte.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het probleem is vooral dat er bijna geen groei is.
Elk jaar weer met deels spelers waarvan iedereen het eens is dat ze niet goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 28 juli 2019 @ 22:28:
Feijenoord moet poen hebben om degelijke spelers aan te kunnen kopen. We zijn nog niet eens echt aan het seizoen begonnen, dus dan hoort iedereen fit te zijn, in mijn optiek.
Blessures zijn niet iets die rekening houden met een seizoensstart. Het is iets wat je overkomt en je tot een bepaald niveau kan voorkomen door de juist voorzorgsmaatregelen te nemen. Met een beetje geluk kan je een volledige seizoen een team hebben dat geen last heeft van blessures en met een beetje pech heb je een aantal sterkhouders die wegvallen.

Dat iedereen fit hoort te zijn is een utopie, dat is natuurlijk wel de wens - geen enkele club wil geblesseerde spelers - maar gaat nooit een zekerheid zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tot zover de geloofwaardigheid van Troost...
Van vi.nl:
Renato Tapia is maandag weer aangesloten bij de training van Feyenoord. De club laat weten dat er een goed gesprek is geweest met de ongewenste middenvelder en dat voor de toekomst alle opties nog open liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:11:
Tot zover de geloofwaardigheid van Troost...
Van vi.nl:

[...]
Hij wil blijven vanwege het voetbal paspoort dat hij over 1 jaar krijgt.
Ik zou gewoon voor 1 jaar verlengen en ik denk dat je over een jaar gewoon geld vangt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Napo schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:21:
[...]

Blessures zijn niet iets die rekening houden met een seizoensstart. Het is iets wat je overkomt en je tot een bepaald niveau kan voorkomen door de juist voorzorgsmaatregelen te nemen. Met een beetje geluk kan je een volledige seizoen een team hebben dat geen last heeft van blessures en met een beetje pech heb je een aantal sterkhouders die wegvallen.

Dat iedereen fit hoort te zijn is een utopie, dat is natuurlijk wel de wens - geen enkele club wil geblesseerde spelers - maar gaat nooit een zekerheid zijn.
Dat is begrijpelijk als het seizoen bezig is. We hebben het hier over het feit dat iedereen ziek, zwak en misselijk is, maar de eerste wedstrijd nog moet beginnen.

Kijk, ga nu niet het Ajax van afgelopen seizoen als referentiekader neerzetten. Een blesurevrij elftal het hele seizoen door is uitzonderlijk, maar zelfs RKC heeft een volwaardig elftal als de competitie begint. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
mavaros schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:39:
[...]

Dat is begrijpelijk als het seizoen bezig is. We hebben het hier over het feit dat iedereen ziek, zwak en misselijk is, maar de eerste wedstrijd nog moet beginnen.

Kijk, ga nu niet het Ajax van afgelopen seizoen als referentiekader neerzetten. Een blesurevrij elftal het hele seizoen door is uitzonderlijk, maar zelfs RKC heeft een volwaardig elftal als de competitie begint. *O*
Ajax heeft dan nog het voordeel dat ze bij de meeste blessures een vrij goede reserve hebben.
Alhoewel, als bij Feyenoord een centrum verdediger een blessure heeft dan gaan ze er bij de vervanger niet veel op achteruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 09-10 15:17

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op maandag 29 juli 2019 @ 16:39:
[...]

Bandén zat in de lappenmand, yet again, die heeft nog geen officiële minuut gespeeld dus die telt ook eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
https://www.foxsports.nl/...os-haps-boven-tagliafico/

Tacliafico kon voor 3,5 miljoen dollar van Feyenoord zijn maar ze kozen Haps? Met de kennis van nu een slechte keuze maar met de kennis van toen ook vrij onbegrijpelijk toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 17:22
PolarBear schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:38:

Tacliafico kon voor 3,5 miljoen dollar van Feyenoord zijn maar ze kozen Haps? Met de kennis van nu een slechte keuze maar met de kennis van toen ook vrij onbegrijpelijk toch?
Nee, het schets juist het probleem bij Feyenoord, het scout niet maar haalt alleen namen uit de eredivisie.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:19
Achteraf altijd makkelijk, het is ook maar de vraag of hij bij Feyenoord zich ook zo goed ontwikkeld had. Misschien was Haps dan wel de betere back bij Ajax geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:04
PolarBear schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:38:

Haps was destijds toch best een talent? Vond het destijds zeker geen gekke transfer.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 17:22
dutchgio schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:15:
Achteraf altijd makkelijk, het is ook maar de vraag of hij bij Feyenoord zich ook zo goed ontwikkeld had. Misschien was Haps dan wel de betere back bij Ajax geweest.
Het gaat niet specifiek om deze 2 namen, maar het laat wel het beeld zien van Feyenoord: niks scouten uit het buitenland, maar alleen “safe” spelers kopen in eredivisie (om ze vervolgens nauwelijks op te stellen zoals Ayoub bijvoorbeeld).

Ajax of PSV halen natuurlijk ook niet alleen toppers uit het buitenland, maar bij Feyenoord gewoon helemaal niks.
Terwijl je op zulke gasten toch de grotere winsten kan maken met transfers.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Zeg, heeft iemand iets van Willem II, VVV of FC Emmen gehoord?

We zitten nu al weer weken over Feijenoord en hun wanbeleid te klagen, maar ik hoor niemand over Willem II. Speelden een prima seizoen en sindsdien is het stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
emmen heeft een stuk of 9 nieuwe spelers gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Martinusz schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:27:
[...]

Het gaat niet specifiek om deze 2 namen, maar het laat wel het beeld zien van Feyenoord: niks scouten uit het buitenland, maar alleen “safe” spelers kopen in eredivisie (om ze vervolgens nauwelijks op te stellen zoals Ayoub bijvoorbeeld).

Ajax of PSV halen natuurlijk ook niet alleen toppers uit het buitenland, maar bij Feyenoord gewoon helemaal niks.
Terwijl je op zulke gasten toch de grotere winsten kan maken met transfers.
Nouja, helemaal niks is ook niet waar. Jorgenson was een onbekende uit het buitenland, net als Sinisterra en Kelly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kelly is toch al een bekende van Stam dus niet echt de onbekende 'gok'? En al helemaal niet gevonden door de scouting. Bij Sinisterra vraag ik me af of hij het gaat redden, Feyenoord haalt niet voor niets Narsingh voor zijn plek. Jorgensen is wel een groot succes gebleken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

milotic schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:30:
emmen heeft een stuk of 9 nieuwe spelers gehaald :D
Meer zelfs ;) maar er zijn er ook net zoveel vertrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:23

Hupske

AFCA

mavaros schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:29:
Zeg, heeft iemand iets van Willem II, VVV of FC Emmen gehoord?

We zitten nu al weer weken over Feijenoord en hun wanbeleid te klagen, maar ik hoor niemand over Willem II. Speelden een prima seizoen en sindsdien is het stil.
https://www.vi.nl/nieuws/...0-alle-clubs-op-een-rij-1

Die ploegen hebben ook wat spelers gehaald.
Zeker Willem II heeft interessante spelers gehaald met een redelijke achtergrond.

VVV eigenlijk ook wel boeiende spelers erbij.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ha, bedankt Hupske voor die link. Daar kan ik wat mee.

Fc Emmen gaat het dit seizoen ook wel weer redden, maar dat is een pure gok.

Willem II hangt al een poosje rond de subtop in Nederland en daar verwacht ik dit seizoen dus ietsje meer van. VVV was vorig jaar leuk, maar schaal ik toch een niveau lager in, dan WillemII.

Mijn Dark Horse is RKC. Zo kunnen ze niet voetballen, maar om de zoveel jaar, kruipt dat Waalwijkse team uit een diep hol, om dan ineens wel weer te kunnen voetballen. Totaal onberekenbare club, maar wel leuk voor het rechter rijtje.

Oja, mijn voorspelling voor vanavond:

Basel-PSV: 0-4.

[ Voor 12% gewijzigd door mavaros op 30-07-2019 10:17 . Reden: Verkeerde bewoording. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mijn voorspelling (;) @Typhone ): 2-1 PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Niet online
PSV gaat het wel redden vanavond gok ik zo. 1-2 winst. Ik heb echter wel een hard hoofd in AZ en Utrecht aankomende donderdag. Zou toch echt weer dood zonde zijn van alle Europese punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik denk dat het nog best lastig kan worden doordat Basel al 2 uitdoelpunten heeft en ze vorige keer ook erg van het inzakken en dan snel counteren was. Als ze dus snel een thuisdoelpunt krijgen wordt het nog meer een handbalverdediging met iedereen op de eigen 16 en alleen de spits rond de middellijn.
Geen idee of hij op LB zou kunnen spelen maar anders zou ik Boscagli daar in plaats van Sadilek zetten, zeker aangezien Bruma al LV staat en Bergwijn van 10 ook vaak naar de linkerkant bewoog heb je geen aanvallende back nodig. Verder zorgt het ervoor dat als Dumfries aanvalt je naar een 3 mans verdediging kan bewegen met Luckassen op RCV, Viergever op CV en Boscagli dan op LCV waarmee je dan hopelijk een counter zoals Basels eerste doelpunt van vorige week voorkomt, toen er een gat op de rechterkant lag doordat Luckassen in het centrum bleef staan en niet de positie overnam. Qua lengte werkt het mogelijk ook beter tegen van Wolfswinkel aangezien die Sadilek keer op keer versloeg bij hoge ballen.

Hopelijk gaat PSV door, ook omdat de volgende tegenstander dan een Oostenrijkse ploeg is en dan kan je een dubbele slag slaan door hun uit te schakelen en zelf wel punten te behalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 30-07-2019 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24

Qu3st

Ik hoop dat PSV gaat winnen! Al moeten ze wel een stapje extra zetten dan dat ze vorige week deden.

In ander nieuws, de transfer van Berghuis naar PSV is van de baan volgens VI-verslaggever Krabbendam bij FOX sports Voetbalpraat. (tip luister het als podcast, stukken beter dan het filmpje kijken :9 )

[ Voor 33% gewijzigd door Qu3st op 30-07-2019 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Qu3st schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:57:
Ik hoop dat PSV gaat winnen! Al moeten ze wel een stapje extra zetten dan dat ze vorige week deden.

In ander nieuws, de transfer van Berghuis naar PSV is van de baan volgens VI-verslaggever Krabbendam bij FOX sports Voetbalpraat.
*O*

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:13
RegularJohn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:44:
PSV gaat het wel redden vanavond gok ik zo.
Ik denk het ook.
Afgelopen zondag zaterdag (scherp @Ramzzz) was ik niet echt onder de indruk van ze maar deze voorsprong gaan ze tegen Basel niet meer weggeven toch?

Voorspelling: 1-1.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2019 13:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

dvdkiwi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:08:
[...]

Ik denk het ook.
Afgelopen zondag was ik niet echt onder de indruk van ze maar deze voorsprong gaan ze tegen Basel niet meer weggeven toch?

Voorspelling: 1-1.
Ben je naar een training op de Herdgang geweest of zo? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Qu3st schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:57:

In ander nieuws, de transfer van Berghuis naar PSV is van de baan volgens VI-verslaggever Krabbendam bij FOX sports Voetbalpraat. (tip luister het als podcast, stukken beter dan het filmpje kijken :9 )
Lijkt me verstandig. Wat voegt hij toe aan de selectie van PSV? Het is een mannetje, is (nog steeds) uit vorm, en doet nog wel eens iets doms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Pompi maar PSV hoeft nu nog niet en Basel wel, dus volledig afwachten is iets waar PSV in eerste instantie meer aan heeft dan Basel.
Achterin dus koste wat kost dicht houden en hopen dat je er zelf één maakt, dan zit je zogezegd op rozen.
In principe een tactiek waar PSV op de juiste momenten niet vies van is dus ik heb goede hoop op een goede afloop.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Gonadan schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:39:
@Pompi maar PSV hoeft nu nog niet en Basel wel, dus volledig afwachten is iets waar PSV in eerste instantie meer aan heeft dan Basel.
Achterin dus koste wat kost dicht houden en hopen dat je er zelf één maakt, dan zit je zogezegd op rozen.
In principe een tactiek waar PSV op de juiste momenten niet vies van is dus ik heb goede hoop op een goede afloop.
Inderdaad, maar daarom hoop ik ook op een meer verdedigende LB zoals mogelijk een Boscagli en niet een middenvelder die voor zijn aanvallende kwaliteiten en niet zo zeer verdedigende daar is neer gezet zoals een Sadilek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:17:
[...]

Inderdaad, maar daarom hoop ik ook op een meer verdedigende LB zoals mogelijk een Boscagli en niet een middenvelder die voor zijn aanvallende kwaliteiten en niet zo zeer verdedigende daar is neer gezet zoals een Sadilek.
Sadilek is imo een verdedigende middenvelder die linksbenig is en veel werk verricht, vandaar dat Van Bommel voor hem gekozen heeft. Aanvallende kwaliteiten heeft ie niet (nog niet gezien in ieder geval), ik denk dat hij daar stond omdat een Sadilek altijd 110% geeft. Van Lato en Boscagli moet nog maar blijken of die een basisplek waard zijn.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
PSV-EHV schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:52:
[...]

Sadilek is imo een verdedigende middenvelder die linksbenig is en veel werk verricht, vandaar dat Van Bommel voor hem gekozen heeft. Aanvallende kwaliteiten heeft ie niet (nog niet gezien in ieder geval), ik denk dat hij daar stond omdat een Sadilek altijd 110% geeft. Van Lato en Boscagli moet nog maar blijken of die een basisplek waard zijn.
Kijk daar hebben we wat aan, want ik was onder de indruk dat hij een gewone CM was met ook drang naar voren want de keren dat ik hem zo gezien heb kwam hij wel mee naar voren.
Maar jij als echte PSV supporter, wat zou jou gedroomde opstelling zijn voor vanavond met de spelers die nu beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:55:
[...]

Kijk daar hebben we wat aan, want ik was onder de indruk dat hij een gewone CM was met ook drang naar voren want de keren dat ik hem zo gezien heb kwam hij wel mee naar voren.
Maar jij als echte PSV supporter, wat zou jou gedroomde opstelling zijn voor vanavond met de spelers die nu beschikbaar zijn.
Is wat moeilijk te zeggen zo vroeg in het seizoen, maar ik vind jouw gedachtegang zo slecht nog niet. Basel speelde vorige wedstrijd met van Wolfswinkel op rechts, die zou beter verdedigd kunnen worden door een echte verdediger dan een Sadilek. Boscagli is dan de beste optie, de rest van de verdediging zal hetzelfde blijven, tenzij Baumgartl al inzetbaar is.

Aanvallend gezien baal ik als een stekker dat Lammers geblesseerd is, want die brengt in de rol van spits veel meer dan Malen. Malen zou imo beter renderen als buitenspeler. Ik had vorige week het idee dat de voorhoede spelers ook niet echt een idee hadden wat ze aan het doen waren. Het was allemaal snel naar voren over de vleugel en vervolgens hadden ze geen idee wat er moest gebeuren. Vorig seizoen kon je altijd een voorzetje op Luuk proberen, maar met Malen in de spits zal je de bal per se laag moeten spelen.

Ik hoop dat PSV de boel dicht weet te houden en op de counter kan toeslaan, dan wordt het geen probleem om de volgende ronde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PSV-EHV schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:09:
[...]

Is wat moeilijk te zeggen zo vroeg in het seizoen, maar ik vind jouw gedachtegang zo slecht nog niet. Basel speelde vorige wedstrijd met van Wolfswinkel op rechts, die zou beter verdedigd kunnen worden door een echte verdediger dan een Sadilek. Boscagli is dan de beste optie, de rest van de verdediging zal hetzelfde blijven, tenzij Baumgartl al inzetbaar is.
Viergever op linksback zetten? Die heeft ook drang naar voren indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:22:
[...]

Viergever op linksback zetten? Die heeft ook drang naar voren indien nodig.
Is wel een optie, maar Viergever is momenteel te cruciaal om te missen in het centrum. Anders zou je met Luckassen en Sainsbury moeten beginnen, dan heb ik liever Sadilek linksback eerlijk gezegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als Malen de kans nu wel afmaakt dan voorzie ik weinig problemen voor PSV ;). Anders hebben we naast de 100% Donny voortaan ook de 100% Donyell.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-10 14:42

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Typhone schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:40:
Als Malen de kans nu wel afmaakt dan voorzie ik weinig problemen voor PSV ;). Anders hebben we naast de 100% Donny voortaan ook de 100% Donyell.
Hoohoo, zo ver zijn we nog niet he. Donny heeft een veel grotere staat van dienst om die naam te mogen dragen, Donyell mag zijn veters nog maar net strikken!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PSV-EHV schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:31:
[...]

Is wel een optie, maar Viergever is momenteel te cruciaal om te missen in het centrum. Anders zou je met Luckassen en Sainsbury moeten beginnen, dan heb ik liever Sadilek linksback eerlijk gezegd.
Boscagli kan toch ook centraal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
toolkist schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:54:
[...]

Boscagli kan toch ook centraal?
Hij kan centraal, alleen zou ik dat niet doen omdat Viergever op dit moment de meest betrouwbare centrale verdediger is. Die zal de verdediging moeten organiseren, dan zie ik liever Boscagli linksback spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Viergever en organiseren? :X
Heb ik em bij Ajax nooit zien doen, maar wie weet zit het wel in hem. Ik heb m'n twijfels alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:26

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PSV-EHV schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 16:19:
[...]

Hij kan centraal, alleen zou ik dat niet doen omdat Viergever op dit moment de meest betrouwbare centrale verdediger is. Die zal de verdediging moeten organiseren, dan zie ik liever Boscagli linksback spelen.
Ben ik t niet mee eens, vond Boscali eigenlijk best een verademing :p Viergever mag van mij permanent banken :)
En onze Tsjechische bijter dus gewoon op Linksback tot Lato zover is.

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 30-07-2019 16:33 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gewoon Viergever en Boscali in het centrum.

Heb je liever een linkspoot en een rechtspoot in je centrum of liever je twee beste verdedigers in het centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Deadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:15:
Gewoon Viergever en Boscali in het centrum.

Heb je liever een linkspoot en een rechtspoot in je centrum of liever je twee beste verdedigers in het centrum?
Gewoon geen Viergever :p
BAUMGARTL! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Tomba schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:40:
[...]

Gewoon geen Viergever :p
BAUMGARTL! >:)
Mag pas volgende ronde mee doen, voor deze ronde was de selectie al ingediend bij de Uefa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Pompi schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 18:41:
[...]

Mag pas volgende ronde mee doen, voor deze ronde was de selectie al ingediend bij de Uefa
Ja ik weet het, laatste basisplek voor onze vriend Luckassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi

Dus bij PSV hetzelfde als vorige week en ze gaan in hun groene derde tenue spelen. Nu lekker tot die tijd de 2de helft van de Real Madrid - Tottenham op ZDF kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik hoop op winst en gok dat een goal in de blessuretijd uiteindelijk weer de doorslag geeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Bah, Zelfs Helene heeft een grafoutfit aan. Dat wordt niet voor PSV vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Vind dit toch wel matig. Als je echt de aanvoerder wilt zijn dan ga je toch mee naar deze wedstrijd, ook al kun je niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Die <knip> Wim Kieft is ook weer boven water. Die was ik al een paar jaar kwijt.

Goed om te zien dat ie weer aanwezig is. (En ja, hij woonde effe bij Ziggo in.) d:)b

Mensen, veel plezier vanavond.

Modbreak:Zou jij je eens kunnen inhouden, het bijnamen geven begint weer bij jou.

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 30-07-2019 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:53
Deadsy schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:59:
Vind dit toch wel matig. Als je echt de aanvoerder wilt zijn dan ga je toch mee naar deze wedstrijd, ook al kun je niet spelen
Hij moet nu toch al onderdeel zijn van het team, lijkt mij ook dat je dan al in de kleedkamer erbij bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nou hup PSV, en hierna LASK eruit janken. Alleen als Vitesse en AZ niet verzaken verdammt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Lompe boer is die Dumfries toch ook zeg. Die wazige blik in de ogen ook. Die gast valt steeds vaker door de mand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:02:
Nou hup PSV, en hierna LASK eruit janken. Alleen als Vitesse en AZ niet verzaken verdammt!
Is het gezien de UEFA-coëfficiënt niet beter als PSV (en wellicht ook Ajax) in de EL spelen?
Of eerst CL en dan hopelijk als derde verdergaan in de EL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:04:
[...]

Is het gezien de UEFA-coëfficiënt niet beter als PSV (en wellicht ook Ajax) in de EL spelen?
Als ze zich daar naar hun status gedragen dan eigenlijk wel ja. Maar voor het geld moet Ajax de CL in! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
[...]

CL is wel 4 bonuspunten per team, volgens mij is dat er niet voor de EL of stuk lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Als ze groepsfase CL halen dan heb je al direct vrij veel punten waar je in de EL toch weer aardig wat wedstrijden moet winnen.

En dan nog het geld.
PSV zal iets van 25mln krijgen puur voor de groepsfase.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
PSV gaat als het zo door gaat niet eens de CL halen. Wat spelen ze beroerd zeg.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Staat weer lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Echt WTF, willen ze niet door ofzo?!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tjah.....dat was wel een hele dikke goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kolere, een zoetje...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Echte puntenpakker die Zoet.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ziet er weer goed uit Zoet! Pleur die vent ernaast man.

[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 30-07-2019 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:27
harde bal maar kom op zoet, wat een blunder zeg, superslecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Keepertje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Is ie nou bang voor de bal? Pfffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Haha, Zoet en ballen buiten de 16. Altijd raak.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:03
Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:08:
Hele volksstammen wilden deze clown liever in Oranje dan de reserve keeper van Barca :+

Afijn, PSV moet gewoon 2x scoren :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:08:
PSV moet hopen dat Unnerstall snel terug is van zijn blessure, zodat er wat druk op Zoet komt om beter te spelen of dat hij gewisseld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIIITD
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10 21:18
Zoet... op de borst aannemen en breed leggen naar je CV uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Grindtegel schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:09:
harde bal maar kom op zoet, wat een blunder zeg, superslecht
Had hem op z'n minst aangeraakt (wat voldoende was geweest denk ik om de bal er uit te tikken). Maar hij zat er gewoon naast/was te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er als PSV vanavond niet wint? Europa League of kwalificatie Europa League?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Rustig jongens, nog 80 minuten

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

ephymerous schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:09:
[...]

Afijn, PSV moet gewoon 2x scoren :)
Eén keer is voorlopig nog genoeg :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:10:
Wat gebeurt er als PSV vanavond niet wint? Europa League of kwalificatie Europa League?
Kwalificatie geloof ik.

Maar als ze van dit Basel al niet kunnen winnen......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:10:
Voorronde EL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:11:
[...]

Kwalificatie geloof ik.

Maar als ze van dit Basel al niet kunnen winnen......
Voorronde. Kwalificatie EL is als je er in de volgende ronde uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Er is nog 80 minuten te spelen, dus geen paniek.

Al schoot die gast hem er wel loeihard in.

edit: Als het zo doorgaat, dan rukt Van Bommel zijn kleren uit en gaat zelf meespelen.

[ Voor 32% gewijzigd door mavaros op 30-07-2019 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dat zou betekenen dat als PSV er vanavond verliest, dan ze dit seizoen geen Europees voetbal gaan spelen. Want je denkt toch niet dat die hun best gaan doen in EL? Alles op de competitie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hupske schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 20:12:
Dat zou betekenen dat als PSV er vanavond verliest, dan ze dit seizoen geen Europees voetbal gaan spelen. Want je denkt toch niet dat die hun best gaan doen in EL? Alles op de competitie dan.
Dat zou wel zeer korte termijn denken zijn.
Want dan verliest PSV UEFA punten waardoor ze zakken op de ranking en in de toekomst misschien zwaarder loten.

Stel je eens voor ze hadden defensieve versterkingen de prioriteit gegeven, dan hadden er nu misschien andere spelers in de defensie gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat denk ik zeker wel ja, dat ze dan hun best daarvoor zouden doen. Maar eerst deze wedstrijd maar eens afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Nu online
Hoeven ze ook niet te doen, want als ze zo spelen als dit dan komen ze niet eens in de buurt van Ajax.
Dus dan alles op de beker? :P
Pagina: 1 ... 28 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.