Edit:
Precies als ik het typ gebeurd het........
[ Voor 15% gewijzigd door Pompi op 23-07-2019 21:38 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Precies, dit ziet er slecht uit en kan het NL voetbal niet gebruiken..Pompi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:38:
Ik krijg steeds meer het vervelende gevoel dat PSV nog wel eens de deksel op de neus zou kunnen krijgen. Voor de Nederlandse punten zou dat wel echt catastrofaal zijn.
Edit:
Precies als ik het typ gebeurd het........
Onzin.Napo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:31:
[...]
Gelukkig maar dat die tijden veranderd zijn. Hard onsportief spel is onwenselijk hoe onwenselijk het vragen om kaarten ook is.
Ik heb het niet over iemand zijn been breken, of zoals Jan Wouters ooit deed, een mega-elleboogstoot uitdelen.
Het gaat erom om iemand even duidelijk te maken, dat er niet geklooit wordt. De ouwe rotten van vroeger konden dit gewoon heel erg goed. Het was voor iedereen duidelijk wie het opperhoofd was.
Laat maar hangen verder, want PSV staat achter.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Maar maken ze tempo bij het halen van een centrum verdediger? Neh.
Dit kost ze gewoon rond de 30mln
Volgens mij nu ook nog toch?Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:39:
En PSV is klaar in europa. Fijn hoor, zo verneuken terwijl je een Oostenrijkse club kon treffen hierna.
Twente komt eraan!
Nou, ik zie het niet.snmght schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:39:
Je ziet toch duidelijk dat PSV geïnspireerd is door het spel van Ajax van afgelopen seizoen, ik vind het geweldig dat ze proberen dat ook op de mat te leggen. Qua kwaliteit en niveau komen ze daar niet bij in de buurt maar het idee achter hun spel bevalt me!
Laat ik de vraag dan maar gewoon stellen: Wat voor acties had je dan graag gemaakt zien worden op spelers die om een kaart vragen?mavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:39:
[...]
Onzin.
Ik heb het niet over iemand zijn been breken, of zoals Jan Wouters ooit deed, een mega-elleboogstoot uitdelen.
Het gaat erom om iemand even duidelijk te maken, dat er niet geklooit wordt. De ouwe rotten van vroeger konden dit gewoon heel erg goed. Het was voor iedereen duidelijk wie het opperhoofd was.
Laat maar hangen verder, want PSV staat achter.
En dit kost ze ook interesse van mogelijke aanwinsten. Geen CL? Dan ga ik naar een andere club..Deadsy schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:39:
Iedereen weet dat de verdediging te zwak is, dat een van de basis spelers weg zou gaan was al maanden voor het einde van het seizoen bekend.
Maar maken ze tempo bij het halen van een centrum verdediger? Neh.
Dit kost ze gewoon rond de 30mln
En de waarde van een Lozano gaat nog meer omlaagLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:40:
[...]
En dit kost ze ook interesse van mogelijke aanwinsten. Geen CL? Dan ga ik naar een andere club..
Twente komt eraan!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je kunt ook hard spelen volgens de regelsNapo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:31:
[...]
Gelukkig maar dat die tijden veranderd zijn. Hard onsportief spel is onwenselijk hoe onwenselijk het vragen om kaarten ook is.
En dat is wat Mavaros volgens mij bedoelt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt, maar ze maken het zich wel ontzettend moeilijk.
En Basel ruikt nu bloed en weet voor volgende week dat de verdediging te slecht is.
OF wel en PSV trekt in paniek de knip en geeft die 20 miljoen
Ik weet niet welke regels er zijn maar iemand volgens de regels onder het grasveld schoffelen zijn er nietmavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:30:
[...] gewoon onder het grasveld geschoffeld [...]
Dan kopen ze beter BotteghinLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:43:
Voordeel, Berghuis zal toch ook niet naar dat kansloze zooitje willen
Ik zou in paniek eerder de knip trekken voor een verdediger. maar dat ze 20 voor hem betalen zie ik wel gebeuren.Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:43:
Ze lijken idd controle te hebben, maar eigenlijk zakt Basel gewoon ver terug en absorberen ze de druk.Chefbierrr schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:44:
Je ziet wel direct dat PSV de lange bal op de Jong enorm mist. Je kon makkelijk leunen op dat plan met snelle spelers er naast. Ze lijken controle te hebben maar uiteindelijk creeren ze erg weinig.
Eigenlijk zou PSV ook gewoon op die manier moeten spelen met die snelle aanvallers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een gepaste fysieke actie, zoals vroeger. Hard, maar rechtvaardig en niet lopen miepen als je dan zelf met rood van het veld moet.Napo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:40:
[...]
Laat ik de vraag dan maar gewoon stellen: Wat voor acties had je dan graag gemaakt zien worden op spelers die om een kaart vragen?
Voetbal is oorlog.
[ Voor 23% gewijzigd door mavaros op 23-07-2019 21:51 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja oude systeem en Lammers voorin, zelfde plan als vorig seizoen.Deadsy schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:48:
Lammers volgende week aub basis
En deze week ff Napoli bellen en kijken of Lozano weg kan.Chefbierrr schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:49:
[...]
Ja oude systeem en Lammers voorin, zelfde plan als vorig seizoen.
Als ze de CL niet zouden halen: van welk geld?Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:43:
Bedankt voor de jinx!Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:47:
PSV verliest ook echt alle kopduels voorin. De Jong wordt ontzettend gemist.
Onwenselijk gedrag opvolgen met onwenselijk gedrag. Dat lijkt me niet de manier en juist DAT is de hele reden waarom een scheidsrechter op het veld staat. Als speler moet je dat niet willen oplossen, zowel niet het vragen om een kaart als het reageren - zoals Bergwijn deed - op een overtreding van een tegenstander.
Haalt enkel nog meer van het mooie in de sport weg.
En de aanpassing maakt het mijn inziens nog onwenselijker. Voetbal is een contactsport maar zeer zeker niet om elkaar te blesseren of pijn toe te brengen. Het mooie van het spel zit hem niet in de overtredingen maar juist in de onderscheidende kwalitatieve acties. Dit heeft in zijn geheel niets te maken met rechtvaardigheid maar met de keuze om de scheidsrechter niet serieus te nemen, hetgeen de "tegenactie" ook al triggerde. Bewuste overtredingen om een speler terug te pakken die met rood bestraft worden zouden mijn inziens een langere schorsing moeten krijgen dan een "normale" rode kaart.mavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:48:
[...]
Een gepaste fysieke actie, zoals vroeger. Hard, maar rechtvaardig en niet lopen miepen als je dan zelf met rood van het veld moet.
Voetbal is oorlog.
[ Voor 44% gewijzigd door Napo op 23-07-2019 21:56 ]
Affelay zit op de tribune hoor
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Denk je echt dat Lozano gewoon gaat blijven mochten ze CL mislopen?toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:50:
[...]
Als ze de CL niet zouden halen: van welk geld?
[...]
Bedankt voor de jinx!
Nou ja, met die hitte is dit niet een wedstrijd lang vol te houden.Han schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:51:
En terecht... en hoe simpel kan het zijn
Twente komt eraan!
Zo heurt 't.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Gaan we dit het hele seizoen zien ? Ipv Luuk de Jong, ene Malen die de joker is ?loewie1984 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:52:
Blijven Boeren met een Duita randje zo he..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Elect a clown, expect a circus.
Dit is niet de bedoeling.
[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 23-07-2019 22:35 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Twee ploegen die niet kunnen verdedigen.Vos schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:53:
Basel kan ook niet verdedigen haha. Maar wel terecht.
Hoop dat ze volgende week gewoon weer druk gaan zetten en niet gaan achterover leunen.
Misschien kan die snelle aanvallers wel bedienen?loekf2 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:54:
Snap nog steeds niet wat ze met Afellay willen straks of gaat ie achterin spelen ? Of is ie voor de koekjes bij de thee in de rust ?
Btw, hoezo reclame van een ziekenhuis in een stadium, hopelijk is dat voor niets.
[ Voor 1% gewijzigd door Ramzzz op 23-07-2019 22:36 ]
Ik neem aan op de plek van Gutierrez.loekf2 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:54:
Snap nog steeds niet wat ze met Appelvlaai willen straks of gaat ie achterin spelen ? Of is ie voor de koekjes bij de thee in de rust ?
Wie?loekf2 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:54:
Snap nog steeds niet wat ze met Afellay willen straks of gaat ie achterin spelen ? Of is ie voor de koekjes bij de thee in de rust ?

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rechterhand van Van Bommel.loekf2 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:54:
Erg opmerkelijk om die aanvoerder te maken. Net als Rosario. Van iedereen die je kan kiezen...
Komen ze goed weg, wel uitgoals tegen dus het blijft nog spannend...
Zaterdagavond 18:00 wel zeker?Gonadan schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:57:
Één doelpunt verschil, twee uitdoelpunten, ik zit volgende week nog niet rustig.
Dacht het welLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:57:
Levert deze overwinning nu al punten op?
We gaan het over 2 weken zien.
Zou jammer zijn, weer naar de bank.
Ja, voorronde voor de helft volgens mij.Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:57:
Levert deze overwinning nu al punten op?
Kijk nu uit met dit soort dingetjes zeggen...loekf2 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:54:
Aight?
[ Voor 2% gewijzigd door Ramzzz op 23-07-2019 22:37 ]
CheckTyphone schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:59:
[...]
Kijk nu uit met dit soort dingetjes zeggen...
Aight?
Pluspunten:
Guti i.p.v. Hendrix
Bruma zit op voetballen
Mentaliteit tot de laatste minuut is er weer
Minpunten:
Verdediging... Hopelijk kan Unnerstall snel weer spelen want Zoet kan echt niet meer (die wordt elk jaar slechter), en hopelijk komt er snel een goede CV
Lozano... Snel verkopen voor een leuk prijsje
Haha ja het is net gezellig rustig maar dat kiepert zo de andere kant op vandaar
Ook +, Kieft weer langs de lijn ipv met Jack in een Ziggo studioRobbertC schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:00:
Pff, de eerste officiële wedstrijd van het jaar en meteen weer nagelbijten![]()
Pluspunten:
Guti i.p.v. Hendrix
Bruma zit op voetballen
Mentaliteit tot de laatste minuut is er weer
Minpunten:
Verdediging... Hopelijk kan Unnerstall snel weer spelen want Zoet kan echt niet meer (die wordt elk jaar slechter), en hopelijk komt er snel een goede CV
Lozano... Snel verkopen voor een leuk prijsje
PSV speelde gezien de omstandigheden (tis hier nog altijd boven de 30 graden pffft) een sterke pot, echt zonde dat die 2 tegendoelpunten zo lullig vallen. De eerste liep Dumfries te slapen en bij de tweede loopt Sadilek om een of andere vage reden weg bij de paal. Gelukkig maakte PSV uiteindelijk toch nog 2 verdiende doelpunten. Hopelijk genoeg voor de uitwedstrijd, voor nu een heerlijk gevoel dit
Ik moest er serieus over nadenken welke wedstrijd je bedoelde.
Maar nee, dan ook niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De laatste minuten met Lammers en de rest van de wedstrijd zonder heeft wel laten zien dat ze een kopsterke speler erg missen. De vraag wordt alleen voor wie zou Lammers de return moeten starten, want alle vier de aanvallers zullen het niet leuk vinden om geslachtofferd te worden maar het was wel duidelijk dat je een kopsterke aanvaller nodig hebt tegen deze verdedigers.Pompi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:36:
[...]
Je hebt nu wel wat minder aan die goede hoge voorzetten van Dumfries, aangezien ze allemaal redelijk "kort" zijn. Maar je zou eventueel later Lammers daar nog voor in kunnen brengen als de verdedigers al moe gedraaid zijn door de snelle jongens.
Basel constant met 10 man in de 16 ...Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:53:
Scoren in de verlenging. Klinkt bekend;)

Lammers doet een Luukje!
Malen’s hakje...
Wel weer ouderwets PSV in de slotfase met helaas te veel doelpunten tegen.
PSV had dit gewoon ruim moeten winnen.

Misschien wel een blessing in disguise, niet met al teveel onderschatting naar de uitwedstrijd.
[ Voor 27% gewijzigd door Ramzzz op 23-07-2019 22:09 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Maar, we kunnen wel het volgende concluderen:
Nederland is dit seizoen op de coëfficiëntenlijst volledig afhankelijk van PSV, dat voor 100 procent van de punten zorgt.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 23 juli 2019
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat voor PSV er echt nog veel werk daar ligt. Niet alleen die laatste pass, maar eigenlijk ook de pass vanuit het middenveld die de verdediging moeten opensplijten (en vanuit daar de laatste pass en de goal eenvoudiger maken). Probleem is dat ze vaak zo voorspelbaar aanvallen, dat ze al met vrij goede passes moeten komen om het überhaupt nog af te maken.
Daarom hoop ik ook wel dat ze of nog een nieuwe middenvelder krijgen, ofwel dat er een middenvelder opstaat die goede passes kan geven (Guitierrez zou dat eventueel kunnen denk ik). Dit is waarschijnlijk niet super goed omschreven, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel
Het positieve is wel dat er nu afgestapt is van het blok van Hendrix en Rosario. Met Gutiérrez ipv Hendrix heb je - hoewel niet altijd even goed - stukken meer voetbal in het veld staan. Dat het nog wat tijd kost om op elkaar in te spelen kan ik enigszins wel begrijpen al heb je daar liever de voorbereiding voor.Snowdog schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:10:
Daarom hoop ik ook wel dat ze of nog een nieuwe middenvelder krijgen, ofwel dat er een middenvelder opstaat die goede passes kan geven (Guitierrez zou dat eventueel kunnen denk ik). Dit is waarschijnlijk niet super goed omschreven, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel
Verdediging is en blijft de grootste uitdaging.
Kieft +?loekf2 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 22:01:
[...]
Ook +, Kieft weer langs de lijn ipv met Jack in een Ziggo studio
Die gast weet geen zin af te maken en is halverwege al vergeten wat ie ook alweer wilde zeggen, allemaal weggesnoven...
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.