Float like a butterfly, sting like a bee.
4-3-3Martinusz schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:15:
4-2-4 of 4-3-3 of 4-4-2?
Lozano op middenveld?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat lijkt meer op 4-2-3-1
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Rosario-Guti-Bergwijn
Wat moet die knul daar in hemelsnaam....Ruikt wel heel erg naar weer een streek van engnek 1e klas: Raiola.
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 23-07-2019 19:38 ]
Ik vroeg mij exact het zelfde af... heb niks van de voorbereiding van PSV meegekregen, dus wellicht een onterechte vraagJoteW schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:37:
Rosario aanvoerder? PSV Supporter aanwezig die me kan zeggen waarom?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nederlander en vertrouweling van van Bommel I guess? Tot nog toe was Zoet de aanvoerder in de voorbereiding maar keeper als aanvoerder is natuurlijk niet heel handig.JoteW schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:37:
[ Voor 19% gewijzigd door Tomba op 23-07-2019 19:49 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
13:37
Alles beter dan DumfriesJoteW schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:37:
En daar gaat Ziggo alweer kapot middenin de 3e minuut.
Het rijmt op Afellay, maar doe toch maar niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 23-07-2019 22:38 ]
Doet me beetje denken aan aanvoerder ClasieLeon Zwiers schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:03:
Ibrahim "appelvlaai" Affelay. Komt al tijden niet tot spelen, maar wel in 1 klap aanvoerder? Bijzonder. Maar v Bommel heeft nog met m gespeeld, misschien speelt dat mee.
En daar gaat Ziggo alweer kapot middenin de 3e minuut.
van Bommel had zostraks een heel pleidooi over hoe goed Afellay wel niet in de groep lag. En hoeveel ervaring hij wel niet had. Mja ik weet het nietVos schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:02:
Commentator zegt dat Afellay 1e aanvoerder is? Wel aparte keuze voor 1e en 2e aanvoerders imo.
* Typhone wegrent
Ik ben ook naar de tv geschakeldtoolkist schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:04:
Goh, laat ik eens een keer via ziggo stream kijken...
Hoe doet het hier (nu) nog goed
Die Xhaka.. is dat die van Arsenal?
Daarom kan je er beter naar kijken in plaats van zelf te spelen.
Hier idem. Moet ik me alleen elke keer omdraaien als er iets gebeurt aangezien ik FM2019 aan het spelen ben op m'n pc.
Dan ken je Balanta vast? Was altijd groot talent.toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:07:
[...]
Hier idem. Moet ik me alleen elke keer omdraaien als er iets gebeurt aangezien ik FM2019 aan het spelen ben op m'n pc.
Idd, wat *** goal maar die tellen ook
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En allevier de aanvallers betrokken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je staat 1-0 voor!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ook veel te warm om gek te doenHupske schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:26:
Het publiek gaat iig mee in t tempo van de wedstrijd. Zit ook nog in de zomer slaap.
Je staat 1-0 voor!
Hahah ja nu je het zegtdvdkiwi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:23:
Ligt het aan mij of staat de score linksbovenin nu hinderlijk ver uit de hoek
Bruma is sterk en snel... en Malen en Lozano in elk geval snel. Goeie combi!Vos schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:21:
PSV heeft in ieder geval voldoende snelheid voorin.
Je hebt nu wel wat minder aan die goede hoge voorzetten van Dumfries, aangezien ze allemaal redelijk "kort" zijn. Maar je zou eventueel later Lammers daar nog voor in kunnen brengen als de verdedigers al moe gedraaid zijn door de snelle jongens.Ramzzz schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:33:
[...]
Bruma is sterk en snel... en Malen en Lozano in elk geval snel. Goeie combi!
PSV gaat geen hoogvlieger in Europa worden dit jaar. Eigenlijk is het vrij dramatisch tegen een soort B elftal, dat dit Basel nu eenmaal is.
Jij had een topwedstrijd verwacht met deze temperaturen?mavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:39:
Nou, ik heb het wel al gezien.
PSV gaat geen hoogvlieger in Europa worden dit jaar. Eigenlijk is het vrij dramatisch tegen een soort B elftal, dat dit Basel nu eenmaal is.
Tempo gaat nog veel lager worden, als Basel scoort kan het nog een leuke pot worden maar zodra het 2-0 word dan kun je tv beter uitdoen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
mavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:39:

Want de bal weg werken achterin gaat nogal moeilijk
Knappe analyse op basis van 40 minuten. Of gewoon een troll?mavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:39:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Erg matig gefloten.Typhone schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:46:
Dat was geel vriend scheids... ook na het voordeel.
Akelig goed ingeschoten.

Houdbaar...
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 23-07-2019 20:48 ]
Middenveld zette ook nul druk.
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 23-07-2019 20:49 ]
Doe eens druk zetten iddHupske schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:47:
Simpel tegendoelpunt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het begint al bij Bruma die, als ie 3 stappen naar voren zet, die speler die de pass gaf veel minder tijd geeft om eens rustig te kijken waar ie die bal heen zal spelen.Vos schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:48:
Oef Luckassen, wtf doe je!?
Nee, ik verwachtte helemaal niks met dit weer.Bossie schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:41:
[...]
Jij had een topwedstrijd verwacht met deze temperaturen?
Tempo gaat nog veel lager worden, als Basel scoort kan het nog een leuke pot worden maar zodra het 2-0 word dan kun je tv beter uitdoen.
Maar PSV speelt echt heel erg matig tegen een stel amateurs. Ik telde net 8 verdedigers. 8! Dat doe je tegen Liverpool.
Overigens gaat dit stel amateurs nu gelijk maken.
PSV heeft nog heel veel werk te verichten, en dat vind ik wel jammer. Ik mis de ballen en het lef om die ballen te tonen.
Wat zonde zeg. En onnodig
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt, begint voorin. Maar hoe kan je als centrale verdediger zo fout staan. Het was 3vs2 achterin in het voordeel van PSV.toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:49:
[...]
Het begint al bij Bruma die, als ie 3 stappen naar voren zet, die speler die de pass gaf veel minder tijd geeft om eens rustig te kijken waar ie die bal heen zal spelen.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik vraag me meer af waar Dumfries was, dan waarom Luckassen zo stond. Van Luckassen is het bekend dat ie geen centrale verdediger is.Vos schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:50:
[...]
Klopt, begint voorin. Maar hoe kan je als centrale verdediger zo fout staan. Het was 3vs2 achterin in het voordeel van PSV.
Niet voor niets dat ze op zoek zijn naar een nieuwe centrum verdediger en Luckassen vorig seizoen niet 1e keuze was.Vos schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:50:
[...]
Klopt, begint voorin. Maar hoe kan je als centrale verdediger zo fout staan. Het was 3vs2 achterin in het voordeel van PSV.
Wel knap ingeschoten natuurlijk maar wtf....
Mwah, een sneeuwbui kunnen ze wel gebruiken.Qu3st schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:52:
Even NPO Radio 1 quoten: helaas voor PSV kwam de verschrikkelijke Ajeti langs
Ben benieuwd of Basel op 1-1 zal spelen en thuis afmaken of proberen op winst te pakken. Zal wel het laatste worden, gaat leuk worden, de return...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Als PSV het spel wat ze de eerste 45 minuten speelden weer oppakken en de heren voorin wat scherper worden moet winst gewoon geen probleem zijn. Maar die tegengoal kan ons nog wel eens in de billen bijtenMaarten_E schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:57:
[...]
Mwah, een sneeuwbui kunnen ze wel gebruiken.
Ben benieuwd of Basel op 1-1 zal spelen en thuis afmaken of proberen op winst te pakken. Zal wel het laatste worden, gaat leuk worden, de return...
Allemaal doorgeschoven om de aanval te ondersteunen, vervolgens word er na balverlies geen druk gezet waardoor de lange bal probleemloos gegeven kantoolkist schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 20:52:
[...]
Ik vraag me meer af waar Dumfries was, dan waarom Luckassen zo stond. Van Luckassen is het bekend dat ie geen centrale verdediger is.
Je moet minimaal het omschakelmoment vertragen zodat iedereen weer zijn positie kan innemen, maar hier gebeurde helemaal niets.
offtopic: Valt me wel op, als Ajax ver in de Champions of Europa league is willen de heren Gijp en Derksen niet naast het veld staan. Dat vinden ze onzin, vanuit studio kan je beter en objectiever oordelen.
De Nederlandse ziekte dus, zoals we die ook bij Ajax-Spurs zagenBossie schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:03:
[...]
Allemaal doorgeschoven om de aanval te ondersteunen, vervolgens word er na balverlies geen druk gezet waardoor de lange bal probleemloos gegeven kan
Je moet minimaal het omschakelmoment vertragen zodat iedereen weer zijn positie kan innemen, maar hier gebeurde helemaal niets.

is denk ik al bij zijn volgende club met zijn kopie.Typhone schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:09:
Lozano mag wisselen imho.
Als hij zo blijft heb je er niets aan.
Zal zometeen wel de goal maken
Het probleem zit in de 7 spelers die er achter staan. Daar zit geen tempo in. En de enige creativiteit die er is, is een lange bal naar voren. Of een tikkie terug.
En al haal je morgen een nieuwe verdediger, die mag volgende week niet mee doen
Ze moeten toch nog echt een goaltje of 2 scoren om een goede buffer voor de return te hebben.
Wat Ajax is overkomen is gewoon de schuld van Onana. Hij deed werkelijk alles fout, wat je maar kan bedenken. Sorry, maar dat hele Tottenham debacle ligt vrij gevoelig hier.toolkist schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:10:
[...]
De Nederlandse ziekte dus, zoals we die ook bij Ajax-Spurs zagen
Hup PSV
Nah. De Ligt mag ook best eens ergens de schuld van krijgen hoormavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:17:
[...]
Wat Ajax is overkomen is gewoon de schuld van Onana. Hij deed werkelijk alles fout, wat je maar kan bedenken. Sorry, maar dat hele Tottenham debacle ligt vrij gevoelig hier.
Hup PSV
Die regel bestaat blijkbaar niet meer. Zo overduidelijk in het gezicht van de scheids vragen om de kaart.
Eens, maar ik snap het wel, want zonder kaart kan de verdediger ook nog tweede maal op deze manier ingrijpen.
Die vrije trap heb je toch niets aan.
Maargoed, ben geen PSV supporter. Gewoon mijn mening na het zien van het eerste uur
Twente komt eraan!
Het loste zichzelf wel op in die tijd. Een scheidsrechter was maar een overbodig iets op het veld.
Maar goed, tijden veranderen.
Gelukkig maar dat die tijden veranderd zijn. Hard onsportief spel is onwenselijk hoe onwenselijk het vragen om kaarten ook is.mavaros schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:30:
Vroeger was Lozano gewoon onder het grasveld geschoffeld door iemand als Rinus Israels of Jan Wouters. Waarschijnlijk kon Berrie van Aerle er ook wel wat van.
Het loste zichzelf wel op in die tijd. Een scheidsrechter was maar een overbodig iets op het veld.
Maar goed, tijden veranderen.
Nu voor een soortgelijke overtreding wel geel.Napo schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 21:31:
[...]
Gelukkig maar dat die tijden veranderd zijn. Hard onsportief spel is onwenselijk hoe onwenselijk het vragen om kaarten ook is.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.