Daar mocht hij ook vaker op de rechtsback plek spelenTerranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:28:
[...]
Bij Spartak wel, Sevilla absoluut niet
Als rechtsback niet nee.Terranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:28:
[...]
Bij Spartak wel, Sevilla absoluut niet
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee, dat is MalenExocet schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:28:
Ai, dat is balen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kunnen we ook Cilessen wisselen? Ik vind dat zo'n slapzak he
[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 10-10-2019 22:29 ]
Ik wilde hem niet maken
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zeg ook niet dat het zijn schuld is. Maar hij mocht wel altijd bij Oranje spelen, maar nu hij in vorm is speelt hij opeens niet
Hater!Gonadan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:26:
[...]
Ook al ben ik zeker niet de eerste, toch ff quoten. Ik vond het toch leuk om precies deze post tegen te komen op dat moment.
Dan kijken we een andere wedstrijd. In mijn ogen is Blind echt een van de slechtere. Geen enkele aanvallende druk en verdedigend doet hij ook niet veel. Hoe is hij een van de betere dan?Luxicon schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:18:
[...]
Blind is 1 van de beste bij Oranje.. de zwakke schakels zijn / waren Dumfries / de Roon en Babel (maar die had toch wat leuks in petto tegen Duitsland). Er staat nu een goed team na de wissels. Wie zet Malen en van de Beek nou op de bank..
Dumfries was tot zijn wissel samen met Bergwijn de enige die voor enig gevaar zorgde. Hij is geen aanvaller, dat is wel duidelijk, maar hij deed tenminste wat.
Dat is het nu net met Dumfries. Hij doet maar wat. Als een blind paard naar voren draven. Maar een bal normaal aannemen ho maar.ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:30:
[...]
Dan kijken we een andere wedstrijd. In mijn ogen is Blind echt een van de slechtere. Geen enkele aanvallende druk en verdedigend doet hij ook niet veel. Hoe is hij een van de betere dan?
Dumfries was tot zijn wissel samen met Bergwijn de enige die voor enig gevaar zorgde. Hij is geen aanvaller, dat is wel duidelijk, maar hij deed tenminste wat.
Blind speelt ook waardeloos, hij en de Ligt hebben voor die Ierse goal gezorgd
Dan kijk je niet goed, want Blind geeft goede passes. Dumfries is echt veels te lomp en verprutst veel.ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:30:
[...]
Dan kijken we een andere wedstrijd. In mijn ogen is Blind echt een van de slechtere. Geen enkele aanvallende druk en verdedigend doet hij ook niet veel. Hoe is hij een van de betere dan?
...
Maar ook een hele dure dekkingsfout.Luxicon schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:32:
[...]
Dan kijk je niet goed, want Blind geeft goede passes. Dumfries is echt veels te lomp en verprutst veel.
Zelfs Ajax Spurs was nog meer?
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 10-10-2019 22:34 ]
Eerder 40Minuten...Vos schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:33:
Vier minuten? Hahahhaa.
Tijdrekken loontVos schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:33:
Vier minuten? Hahahhaa.
Loon niet!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lachwekkend.
Dat kan wel zijn, maar de Ligt en van Dijk waren het meest vreemd bezig als je het mij vraagt.
Mooi, nog de 2-1 :):)
...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:24
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De hele prutwedstrijd vergeven we ze maar.
[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2019 22:35 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik had het over die Noord-Ieren dus he, dat was wel duidelijk toch?Shabbaman schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:19:
Wat een stelletje kansloze prutsers.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wat ik al zei, Koeman weet echt wel wat hij doet.
Fijn zo'n bondscoach
[ Voor 77% gewijzigd door Harribo op 10-10-2019 22:36 ]
[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 10-10-2019 22:36 ]
Die had hem voor de extra tijd gemaakt
Ik zoek nog een onderduik adres...Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:36:
Nu krijg ik morgen @Baseman77 over me heen dat wil je niet weten

Die opmerking was vanzelfsprekend niet sarcastisch bedoeld. Toch?Ghengis schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:21:
Luuk 0 goals De Jong gaat het wel doen voor NL
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Neem vaseline meeTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:36:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als jullie 2 dat leuk vinden.Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:36:
En 3!
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 10-10-2019 22:37 ]

[ Voor 81% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2019 22:37 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Helemaal niet, straalde maximaal vertrouwen uit. Toch?KlaasjeNL schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:36:
[...]
Die opmerking was vanzelfsprekend niet sarcastisch bedoeld. Toch?
[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2019 22:39 ]
Allemaal (ex) PSVers. Dus kan pas in de extra tijddutchgio schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:37:
Zo, had dit niet in de eerste 10 minuten gekund?
Was eigenlijk wel makkelijk die noord ieren
Wint met 3-1, alleen zwaar onnodig hoe..
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-10-2019 22:42 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit is een trolpost, toch?Terranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:38:
Die commentator is echt een vriendje van Koeman, alles blijven goed praten. Echt ongelofelijk walgelijk dit. De keuzes van Koeman zijn niet goed geweest en we komen met wat geluk weg,
Nee, Koeman. Hij hoort te starten met Malen en van de Beek.. en zonder Dumfries / de Roon / Babel.
...
[Streamable: https://streamable.com/kg5xt]
https://streamable.com/kg5xt
De 2-1 Van Luuk! de! Jong!
Absoluut niet. De commentator begon opeens dat het misschien door de aanvallende wissels van Nederland kwam dat Noord Ierland scoorde en niet dat we het voetbal nodig hadden etc. Nu met een Lucky goal van Luuk de Jong is het opeens het vertrouwen van Koeman dat dit veroorzaakt heeft etc. Ga maar door. Geen negatief woord durven te zeggen
Vind je? Wat had ie moeten doen volgens jou? Want hij heeft toch weer gewonnen. Soms moet je ook niet helemaal blind (pun intended) zijn voor succesTerranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:38:
Die commentator is echt een vriendje van Koeman, alles blijven goed praten. Echt ongelofelijk walgelijk dit. De keuzes van Koeman zijn niet goed geweest en we komen met wat geluk weg,
Oh hij gaf gisteren toch al aan dat hij vond dat spelers niet scherp zijn. En dat bleek wel!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ach ja. Een win is een win.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.