Meteen veel meer actie na die wissels. Duidelijk grote fout geweest om met de Roon te beginnen
Aan Veltman heb je niks in deze pot. Je wilt een aanvallende back.ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
Ja, en dus roept men om Veltman. Maar we hebben volgens mij niemand om er in te gooien voor Blind, die waardeloos speelt. Dan is het makkelijker af te geven op een speler voor wie wel een vervanger is.
Je weet toch wel wie de volgende wedstrijd op het middenveld zal starten?Leon Zwiers schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:16:
Meteen veel meer actie na die wissels. Duidelijk grote fout geweest om met de Roon te beginnen
De Roon!Deadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:17:
[...]
Je weet toch wel wie de volgende wedstrijd op het middenveld zal starten?
Blind is 1 van de beste bij Oranje.. de zwakke schakels zijn / waren Dumfries / de Roon en Babel (maar die had toch wat leuks in petto tegen Duitsland). Er staat nu een goed team na de wissels. Wie zet Malen en van de Beek nou op de bank..ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
Ja, en dus roept men om Veltman. Maar we hebben volgens mij niemand om er in te gooien voor Blind, die waardeloos speelt. Dan is het makkelijker af te geven op een speler voor wie wel een vervanger is.

...
Oh zo bedoel je.ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:15:
[...]
Strootman!Deadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:17:
[...]
De *fucking* ROONDeadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:17:
[...]
Hahaha sukkels.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:48
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Och och en dan krijg je dit

Wat een stelletje kansloze prutsers.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Daarom dus wel de Roon...Leon Zwiers schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:16:

Doei Koeman, laffe kut coach
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Koeman zsm ontslaan als we hier verliezen. Ik wil niet nog een toernooi missen. Sowieso zal de horeca er ook niet blij mee zijn
Dus ik heb alleen een groot deel van de tweede helft gezien. Was de eerste helft ook zo hopeloos?
Maar dag EK op deze manier...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, kansloos verhaal.DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:19:
Dus ik heb alleen een groot deel van de tweede helft gezien. Was de eerste helft ook zo hopeloos?
Wat is De Ligt toch weer met die arm aan het doen? Laatst bij Juventus had hij ook al een strafschop tegen vanwege hands en eerder had hij ook van die rare acties. Net alsof hij een reflex gekweekt heeft om de bal weg te willen slaan.
Gauw afleren, desnoods met schokhalsband.
Gauw afleren, desnoods met schokhalsband.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
eerste helft was nog hopelozer...DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:19:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hahaha, en nu de Jong erin, het moet niet gekker worden.
...
Cilissen gaat ook niet vrijuit, in zo een situatie moet je of de bal hebben of gewoon op de lijn blijven.dutchgio schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:19:
De Ligt dacht even dat hij keeper was. Lekkere timing ook met die sprong.
Als je met angst om te verliezen voetbalt verdien je niet om te winnen
Ja, compleet kansloos.DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:19:
Pfff, ergens gun ik het NI wel, zij vechten er tenminste voor.
Peper, reet.
Peper, reet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Ligt, Blind en ook Cillessen niet bepaald sterk. En dat alles onder leiding van laffe herder Koeman. Die overigens ook steeds dikker wordt.
Ook met de hand naar de bal inderdaaddutchgio schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:19:
De Ligt dacht even dat hij keeper was. Lekkere timing ook met die sprong.

XXXVI
Wat heb ik toch een hekel aan Cillessen, red ook nooit een punt
Durf te wedden dat die bal er bij onana niet erin was gegaan
De Ligt ook slecht
Durf te wedden dat die bal er bij onana niet erin was gegaan
De Ligt ook slecht
Wat een negativiteitDaniëlWW2 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:19:

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De Jong er is, hahahahaha kijken hoeveel kansen die gaat missen
Oke, Oranje kan dus weer eens helemaal niks tegen anti voetbal doen. Was altijd al hopeloos, maar nu lijkt het helemaal een kansloze missie te zijn...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Luuk 0 goals De Jong gaat het wel doen voor NL
Die Ieren hebben alleen maar voor de goal gelegen. 27% balbezit. Dat is San Marino niveau. Kutsupporters ook met dat gefluit naar v Dijkgambieter schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:20:
Peper, reet.
Vind ik eigenlijk wel mee vallen, ze hoeven niet eens te vechten. Het is een vrij gezapige wedstrijd moet ik zeggen.gambieter schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:20:
Peper, reet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu staat de Jong erin en gaan ze opbouwen ipv lange bal
Ik denk dat de instelling niet oke is vandaag. Als de Ligt en ook van Dijk zulke fouten gaat maken, zijn ze aan het slapen.
...
Verwijderd
Hele team is slecht.Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:23:
Depay wat ben je toch weer extreem slecht. Urgh.
Dank je Depay.
Je hebt gelijk maar je timing kon beterTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:23:
Komop nu doorzetten !
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Als het werkt, werkt het, moet je als team maar beter tegen kunnen spelen. Hier moet je counters pakken, lange ballen, afstand schieten, niet dat lomp rond getik en gekloot wat ze de hele tijd laten zien.D-e-n schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
Die Ieren hebben alleen maar voor de goal gelegen. 27% balbezit. Dat is San Marino niveau. Kutsupporters ook met dat gefluit naar v Dijk
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ondanks dat Depay slecht speelt scoort ie wel weer
Roep dat nog eensTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:23:
DUGG
Ja kluitjesvoetbal in de 16 gaat m niet worden.
Correctie! Beste tacktiek ooit!!! GOAAAAL!
Correctie! Beste tacktiek ooit!!! GOAAAAL!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:48
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zo en dat is 1 en nu wel doorpakken
Slechtste man op het veld, maar toch scoren. Ook een kwaliteit.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
InderdaadTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:23:
...
Cruijff zou zeggen dat je soms juist wat afstand moet nemen om ruimte te kweken. Als daar met z'n allen in de zestien gaat staan wordt het natuurlijk sowieso veel te druk.
Daarom De Jong eigenlijk wel logisch. Hij daar staan en lekker pompen. Genoeg die de afvallende bal kunnen oppikken.
Daarom De Jong eigenlijk wel logisch. Hij daar staan en lekker pompen. Genoeg die de afvallende bal kunnen oppikken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doet wel iets goed tochTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:23:
hahah jinxxxx more pleaseTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:23:
En meteen scoort ie he... als ik het zeg...
Je bedoelt degene die er wel constant voor knoktMalfunctions schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:24:
He he, de peper is erin geramd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zooooo veel meer voetbal nu Donny en Malen spelen, als je gewoon zo was begonnen en ze bij de strot had gegrepen had je ze veel eerder kunnen pakken. Nu moet je nog maar hopen dat de 2de ook valt voor NL
Zou de tactiek van Koeman gewoon zijn eerst achterkomen en dan zelf scoren en dan doordrukken ofzo?
+1Leon Zwiers schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:24:
En daarom laat je Depay altijd in het veld staan, hoe slecht ie ook speelt
Ga je bijna denken ja.Tripwire999 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:25:
Zou de tactiek van Koeman gewoon zijn eerst achterkomen en dan zelf scoren en dan doordrukken ofzo?
Jij snapt het spelletje...Malfunctions schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:24:
Logica is vreemd bij Koeman. Ook zo met Promes, die speelt vaak als een drol en mag blijven spelen. Nu is hij in vorm bij Ajax en zit hij opeens op de bank bij OranjeLeon Zwiers schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:24:
En daarom laat je Depay altijd in het veld staan, hoe slecht ie ook speelt
In dat geval graag perfectioneren en de tegenstander in minuut 1 een doelpunt cadeau doen.Tripwire999 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:25:
Inderdaad. En ook precies wat Duitsland de eerste helft in Hamburg deed en daardoor op voorsprong kwam.Gonadan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:24:
Cruijff zou zeggen dat je soms juist wat afstand moet nemen om ruimte te kweken. Als daar met z'n allen in de zestien gaat staan wordt het natuurlijk sowieso veel te druk.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ook al ben ik zeker niet de eerste, toch ff quoten. Ik vond het toch leuk om precies deze post tegen te komen op dat moment.Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:23:

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lijkt erop dat de opstelling wordt bepaald bij het vrijkomen van het speelschema.Terranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:25:
[...]
Logica is vreemd bij Koeman. Ook zo met Promes, die speelt vaak als een drol en mag blijven spelen. Nu is hij in vorm bij Ajax en zit hij opeens op de bank bij Oranje
Luctor et emergo en zo
Dan zie jij echt een andere wedstrijd dan ik. Depay is echt de koning van het schijndruk zetten. Bizar hoe lui hij is op het veld. Beweegt ook zelden naar de bal, waardoor hij constant onderschept wordt als ze hem inspelen.Exocet schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:24:
[...]
Je bedoelt degene die er wel constant voor knokt
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die was bij zijn clubs voorheen ook al goed natuurlijk.Terranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:25:
[...]
Logica is vreemd bij Koeman. Ook zo met Promes, die speelt vaak als een drol en mag blijven spelen. Nu is hij in vorm bij Ajax en zit hij opeens op de bank bij Oranje
Ik mis eigenlijk bij dit elftal een speler van het kaliber Robben in de aanval.
Bij Spartak wel, Sevilla absoluut nietD-e-n schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:27:
[...]
Die was bij zijn clubs voorheen ook al goed natuurlijk.
Iemand die altijd geblesseerd is?PEBKAC schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:27:
Ik mis eigenlijk bij dit elftal een speler van het kaliber Robben in de aanval.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.