Daar was ie! Bal kwijt voor de 28e keer in 38 minuten.
Saaie bedoeling zeg!
Zie liever Malen en Donny erin voor Babel en De Roon. Kan Depay naar linksbuiten en Malen spits.
Geen donder aan dit, nog maar eens zien of ik dit uit kijk....
Zie liever Malen en Donny erin voor Babel en De Roon. Kan Depay naar linksbuiten en Malen spits.
Geen donder aan dit, nog maar eens zien of ik dit uit kijk....
De Noord-Ieren beginnen al wat in te zakken en staan niet meer zo hoog in hun pressie als in het begin. Nu zorgen dat je geen dom doelpunt tegen krijgt en dan komen de kansen vanzelf.
5*.Deadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:27:
De belgen hebben er al 4 gemaakt
En het is San Marino.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ole ole ole ole, ole ole ole ole, ole ole ole....
Dat is het enige wat Nederland niet goed doet. Ze lopen veel te veel met de bal, laat de bal het werk doen dan speel je die Noord Ieren veel sneller stuk.Quad schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:22:
Idd, laat de Noord Ieren maar jagen, zelf niet teveel lopen en de bal laten rollen. Na de pauze loopt NL over ze heen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze spelen alsof Luuk de Jong en Weghorst er allebei in staan... maar er staan kleine mannen voorin ipv koppers...
Babel eruit voor Malen, De Roon voor Donny of Promes, meer beweging is nodig.
En waarom spelen ze dan de lange bal denk je?Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:31:
Ze spelen alsof Luuk de Jong en Weghorst er allebei in staan... maar er staan kleine mannen voorin ipv koppers...
Ik zou als ik Donny was toch ook gek worden dat hoe goed hij ook speelt bij Ajax dat ie op de bank zit bij Oranje voor een non-voetballer als De Roon
Wat hadden we de defensieve krachten van De Roon nodig zeg, zoveel gevaarlijke aanvallen van NIR. Ik snap nu wel waarom Koeman voor extra verdedigende zekerheid had gekozen in plaats van met 2 10's te spelen en een CVM.
Het enige wat de ieren goed kunnen is overal net een voetje tegenaan zetten omdat alles op zijn elfendertigst gaat, Nederland moet het tempo omhoog gooien dan komt dat voetje te laat en is een eitje
6... gaat lekker daar! Die gaan voor dubbele cijfers
Life is what happens while you're busy making other plans
Geen idee. Maar het is Oranje dus die keuzes maken me niet zoveel uit.Miki schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:34:
[...]
En waarom spelen ze dan de lange bal denk je?
nou hier wordt niemand moe van hoor, ja wij!Gonadan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:20:
Kost ook hier gewoon weer een uur en dan zijn ze moe, dan maak je alsnog al drie doelpunten.
Wat ons al lang niet meer is gelukt tegen San Marino dacht ikfrumper schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:35:
[...]
6... gaat lekker daar! Die gaan voor dubbele cijfers
Er staat zelfs tijdens de meeste momenten niemand in de 16 als de bal voorgezet wordt omdat Depay naar de zijkant of buiten de 16 getrokken is.Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:31:
Uit pure armoe. Meer niet.Miki schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:34:
[...]
En waarom spelen ze dan de lange bal denk je?
Blind en Dumfries hebben nogal weinig gebruik gemaakt van het feit dat ze eigenlijk middenvelders zijn. Wat spelen die allebei slecht zeg.
En dan toch gooien ze hem voor de pot... 🤓Pompi schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:37:
[...]
Er staat zelfs tijdens de meeste momenten niemand in de 16 als de bal voorgezet wordt omdat Depay naar de zijkant of buiten de 16 getrokken is.
België heeft een therapiegroep gekregen. Kan deze generatie nog even aan het zelfvertrouwen werken voordat ze hun laatste grote toernooi gaan spelen.Deadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:36:
Wat ons al lang niet meer is gelukt tegen San Marino dacht ik
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nee inderdaadDeadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:36:
[...]
Wat ons al lang niet meer is gelukt tegen San Marino dacht ik
Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Nederland - San Marino

Sjonge die Belgen staan alweer 6-0 tegen San Marino.
[Streamable: https://streamable.com/pksrj]
https://streamable.com/pksrj
Gewoon armoedig.
[Streamable: https://streamable.com/pksrj]
https://streamable.com/pksrj
Gewoon armoedig.
Die N-Ieren zijn stug, het is niet dat wij zo slecht zijn, zij storen prima.
Oja, Toto reclame met Swart, tja dat mag nog wel, maar dan die J. de Wolf?
Huh? Kijken wij dezelfde wedstrijd? Zelfs tegen een Volendam zou het nog 0-0 staan. Tempo van niks en alles mislukt. Geen individuele acties, slechte passing en voor de goal 0 scherpte. Ik zou Ierland hiervoor echt geen credits geven. Zit gewoon echt geen enkele wil in om te winnen tot dusverre. Verwacht wel dat dat vast nog wel gaat komen in de 2e helft.Sjah schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:40:
Die N-Ieren zijn stug, het is niet dat wij zo slecht zijn, zij storen prima.
Dat ben ik wel met je eensElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:37:
Blind en Dumfries hebben nogal weinig gebruik gemaakt van het feit dat ze eigenlijk middenvelders zijn. Wat spelen die allebei slecht zeg.
Die John de Wolf vind ik juist het hoogtepunt van het spotje. Word als een of andere piano nicht weggezet
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 10-10-2019 21:44 ]
Nou same old, same old. Tegen een team dat niet meedoet kunnen we niet voetballen.
En De Roon is dus helemaal niet nodig in zo'n wedstrijd. Dom.
En De Roon is dus helemaal niet nodig in zo'n wedstrijd. Dom.
Die highlight reel net van de Roon! Wat moet die kerel in Oranje...

Hij heeft echt wel zijn kwaliteiten, maar tijdens deze wedstrijd heb je geen fluit aan hem.Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:43:
Wijnaldum en Donny als aanvallende middenvelders en Frenkie als controleur. Je moet ook combinerend erdoorheen en niet via de lucht want ze hebben lengte achterin.
Ik denk dat we van niemand een positieve highlight reel hadden kunnen zien netTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:43:
De enige die nog soort van ok is, is v. Dijk. Maar alleen in verdedigend opzicht, in de opbouw is het bij hem ook niks.
De Roon staat erin omdat Koeman niet in een counter wil lopen.
Daarom Donny vd Beek er ook niet zo maar in, hij verdedigt niet meteen mee. Dat zei Koeman.
Ik heb vertrouwen in Koeman, hij zal het wel weten
Daarom Donny vd Beek er ook niet zo maar in, hij verdedigt niet meteen mee. Dat zei Koeman.
Ik heb vertrouwen in Koeman, hij zal het wel weten
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 10-10-2019 21:46 ]
Dat klopt,
maar ik zie hier wel wat uitslagen staan waar ik dan toch wel jaloers op ben
Wikipedia: Interlands San Marinees voetbalelftal 2010-2019
San Marino is natuurlijk ook echt een dwergland. Dat is wel wat anders dan Noord-Ierland. Niet dat je daar niet een paar keer tegen moet scorenDeadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:46:
[...]
Dat klopt,
maar ik zie hier wel wat uitslagen staan waar ik dan toch wel jaloers op ben
Wikipedia: Interlands San Marinees voetbalelftal 2010-2019
Lekker begin ook... Cillessen die hem even uit trapt.
Het zou al leuk zijn als we tenminste eens leuk zouden spelen inplaats van die lange ballen.D-e-n schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:48:
[...]
San Marino is natuurlijk ook echt een dwergland. Dat is wel wat anders dan Noord-Ierland. Niet dat je daar niet een paar keer tegen moet scoren
Ja duh... Toch niet te vergelijken San Marino <-> N. Ierland...
San Marino is vv Jipsingboermussel 6
San Marino is vv Jipsingboermussel 6
Snotverdorrie, kunnen ze dan niet even het overzicht houden tijdens zo'n aanval. Prima actie van Bergwijn hoor, dat wel.
Ja maar de rest doet niet mee helaas. Babel met zn houten klaas beweging, Wijnaldum zag een goal op de tweede ring en weg kans.ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:55:
Goede actie van Bergwijn! Meer van dat graag!
Babel - malen - depay
Wijnaldum - bergwijn
De jong - vd beek - promes
V dijk - de ligt
De jong kan makkelijk linksback, en als je kijkt hoeveel blind vrij kon lopen kan hij net heel vaak de bal krijgen.
Wijnaldum - bergwijn
De jong - vd beek - promes
V dijk - de ligt
De jong kan makkelijk linksback, en als je kijkt hoeveel blind vrij kon lopen kan hij net heel vaak de bal krijgen.
Man man man man man, naturaliseer eens een rechtsback die wel kan voetballen...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Memphis zit er ook niet lekker in hoor, maar die haal je er ook niet ff zo maar uit natuurlijk
Niet? Moet je eens opletten als ik bondscoach word!Vlassie1980 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:
Memphis zit er ook niet lekker in hoor, maar die haal je er ook niet ff zo maar uit natuurlijk
Mwa, Dumfries heeft ook wel pech. Die ene voorzet werd aangeraakt waardoor hij er onder kwam en nu zat die Ier er goed tussen. Hij zorgt in ieder geval voor een stuk meer gevaar dan Blind.
Ik heb me hier dus echt even over zitten opwinden. Bergwijn loopt mooi er door heen. En dan stroopt het gelijk bij Babel. Dan is het grootste deel van de kans al voorbij...Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:
[...]
Ja maar de rest doet niet mee helaas. Babel met zn houten klaas beweging, Wijnaldum zag een goal op de tweede ring en weg kans.
Of je kan voetballen of niet, of je überhaupt in vorm bent of niet, of je kwaliteiten van pas komen gezien de tegenstander of niet... het lijkt in de keuzes van Koeman geen moer uit te maken.Vlassie1980 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:58:
XXXVI
Vind het wel erg vreemd dat de Roon erin staat.. en Babel oke.. maar Malen mag er wel in... en Veltman in plaats van Dumfries. Oja, en van de Beek??? Wat een middelmaat staat er nu in..
...
Toch is er nu al meer actie dan in heel de 1e helft. Nog 1x zo'n uitbraak en hij kan hem er hopelijk zelf in leggen.Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:56:
[...]
Ja maar de rest doet niet mee helaas. Babel met zn houten klaas beweging, Wijnaldum zag een goal op de tweede ring en weg kans.
Waarom speelt Babel eigenlijk? Malen is veel doelgerichter
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ach met Malen, van de Beek en Promes op de bank is er genoeg te wisselen om de Noord Ieren te breken. Stugge ploeg.
Als er maar een goal valt, dan moeten ze meer ruimte geven
Als er maar een goal valt, dan moeten ze meer ruimte geven
Hoe speelt babell bij zijn club op dit moment? ik heb het idee dat die echt totaal uit vorm is, wat een geklungel iedere keer
Wat een aannames in de 16 toch sjonge jonge jonge... zo krijg je nul kansen.
Koeman inwisselen?Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:52:
Wisselen Koeman!
Ik ben daar een groot voorstander van. Peter Bosz past veel beter bij dit soort spelers.
Dumfries is anders ook veels te lomp
...
Ik moest nog opzoeken waar hij voetbaldeGrindtegel schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:01:
Hoe speelt babell bij zijn club op dit moment? ik heb het idee dat die echt totaal uit vorm is, wat een geklungel iedere keer
Maar ik wil Malen wel eens zien.
Dumfries, de Roon en Babel eruit.. Veltman, van de Beek en Malen erin!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
Hij had liever rood gehadVos schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:04:
Een schaar van achteren en klagen dat je geel krijgt.
Man man, ze gaan gewoon 0-0 spelen hoor
Eindelijk, 2 toppers erin.. ongelooflijk de Roon.. hoe komt Koeman erbij
...
Goed dat Donny nu erin komt terwijl de tegenstander wat minder fit is. Donny heeft natuurlijk helemaal niet de conditie om 90 minuten lang als een idioot te lopen...
Ze zingen Ajax liedjes! Doe eens niet bij Oranje aub.
Het staat binnen 5 minuten 1-0 denk ik
...
Bergwijn laat in ieder geval iets zien. Die wil er duidelijk niet uit maar gewoon doorspelen.
De rest staat op het veld alsof het ze niet boeit.
De rest staat op het veld alsof het ze niet boeit.
Goede wissels. Mocht alleen wel eerder.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 10-10-2019 22:09 ]
Uurtje te laat die wissels..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nu Dumfries nog, maar het is denk ik alsnog binnen 5 minuten 1-0 denk ik
...
Het repertoire van Oranje liedjes is niet heel groot. Een liedje over vd Beek geeft dan toch nietTyphone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:06:
Ze zingen Ajax liedjes! Doe eens niet bij Oranje aub.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou wisselen die handel, de Roon snap ik echt werkelijk niet waarom die die nog opstelt.
Hopelijk was dat de laatste keer basisplaats voor hem.
Baltempo omhoog en stuk spelen die stugge verdediging
Dan heb je de regel dat je overal uit het veld mag stappen en alsnog gaan zowel Babel en De Roon eerst naar de middenlijn lopen. Het is niet veel maar het scheelt wel weer tijd als ze gewoon de kortste route naar de zijlijn hadden genomen.
ingooien moet NL eens goed op oefenen, daarbij verliezen we echt elke bal, ongelofelijk slecht, daar kan ik me zo aan irriteren
Kan nuttig zijn als stofzuiger of breker, maar tegen de mindere goden heb je er niks aan.tweakduke schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:10:
Nou wisselen die handel, de Roon snap ik echt werkelijk niet waarom die die nog opstelt.
Vanwaar trouwens de haat tegen Dumfries? Staat ongeveer even slecht te spelen als de rest (maar volgens mij nog lang niet als slechtste) maar creëert zoveel meer dan wie dan ook over de linker kant.
Is het omdat we geen fatsoenlijke linksback hebben?
Ik vind Dumfries ook niet verkeerd spelen so far.ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:11:
Vanwaar trouwens de haat tegen Dumfries? Staat ongeveer even slecht te spelen als de rest (maar volgens mij nog lang niet als slechtste) maar creëert zoveel meer dan wie dan ook over de linker kant.
volgens mij oefent dumphries in de spiegel op boos kijken
Je weet dat hij rechtsback speelt?ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 22:11:
Ja, en dus roept men om Veltman. Maar we hebben volgens mij niemand om er in te gooien voor Blind, die waardeloos speelt. Dan is het makkelijker af te geven op een speler voor wie wel een vervanger is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.