Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 148 ... 157 Laatste
Acties:

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17:00
Curva schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

Ik heb nu al geen zin in dat jaar. :'(
Wat een drama wordt dat in de competitie met dat WK op een achterlijke plek.
Gewoon zorgen dat je je niet kwalificeert.

• Typhone
  • Laatst online: 21:29
toolkist schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:42:
[...]

Gewoon zorgen dat je je niet kwalificeert.
Ik denk dat het niet uitmaakt toch? Alle competities liggen dan stil.

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-10 08:36
Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:49:
[...]

Ik denk dat het niet uitmaakt toch? Alle competities liggen dan stil.
Ik vraag me af in hoeverre alles stil wordt gelegd.

Stel dat NL zich niet kwalificeert, zal de competitie alleen stil liggen op het moment dat het WK aan de gang is. Maar meestal moeten de WK-gangers een oefencampagne van een maand (?) afwerken. Dat kan dus betekenen dat Ajax en PSV veel spelers kwijt zijn. Maar dit is enkel mijn aanname.

Ik hoop dat alles eerlijk verloopt en de competitie in NL wordt stilgelegd op het moment dat de oefencampagne van de WK-gangers start.
Al hoop ik natuurlijk nog meer dat elk stadion nu instort zodat er geen WK gespeeld kan worden :+
Of dat de FIFA het onderzoek naar omkoping eerlijk uitvoert en de consequentie is dat er geen WK gespeeld wordt in de woestijn, maar dat is een grotere utopie dan dat alle stadions instorten.

Curva wijzigde deze reactie 10-10-2019 14:53 (17%)

PSN: Curvaa_

• Typhone
Het verschuiven van het toernooi naar de winter heeft grote gevolgen voor de Europese speelkalender. Het eerste WK ooit in de winter veroorzaakte veel ophef bij grote competities in Europa. Daar lopen bijna alle competities tijdens de wintermaanden gewoon door. Europese topclubs worden voor zo'n 195 miljoen euro gecompenseerd voor het afstaan van spelers voor de WK's in Rusland (2018) en Qatar.

Het WK 2022 in Qatar zal worden gespeeld in de maanden november en december, waarbij de finale van het toernooi valt op 18 december 2022. Hiermee valt de finale exact op een nationale feestdag van het gastland. Gezien het feit dat de Olympische Winterspelen worden gehouden van 4 tot 20 februari 2022, de Ramadan op 22 april 2022 begint en het tussen mei en september te warm is om te voetballen, is de periode november/december 2022 de enig overgebleven optie voor het Wereld Kampioenschap voetbal. Uiteraard is het onmogelijk om het WK 2022 buiten dat jaar te organiseren.

Qatar garandeert dat iedereen de wedstrijden op de juiste tijden kan volgen via internet en tv. De tijdzone van Qatar is UTC+3, waardoor Europa de wedstrijden op een goed tijdstip kunnen volgen. De ICT-voorzieningen in Qatar zullen zeer geavanceerd zijn. Wat betreft de veiligheid en beveiliging tijdens het WK 2022, moet Qatar een zeer goed getest plan opstellen. Het is moeilijk om een veiligheidsplan te testen onder de omstandigheden van een Wereld Kampioenschap voetbal.
Ja dat gaat een behoorlijke impact hebben dus op de competities. En ze geven elke week $500.000.000 uit aan verbeteringen sinds 2016 :D wat ik lees als: van een kale woestijn maken ze nu steden met stadions, vliegvelden, wegen, huizen, kantoren etc.

Typhone wijzigde deze reactie 10-10-2019 14:56 (5%)

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:30
Behoorlijke impact @Typhone ?

Zeg maar gerust dat het de competities dat jaar compleet gaat vernaggelen.
Snap ook nog steeds niet dat de bonden gewoon niet boycotten.
Dat de FIFA corrupt is wisten we al lang. Daar hoef je als KNVB, DFB, KBVB etc toch niet in mee te gaan?

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:40
je gaat dan dus een competitie van begin augustus - begin oktober krijgen en dan vanaf de jaarwisseling tot juli ongeveer;

Ben ook benieuwd hoe ze dat met CL en zo gaan oplossen

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:40
Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:54:
[...]

Ja dat gaat een behoorlijke impact hebben dus op de competities.
Was de Eredivisie niet al een (paar) jaar geleden begonnen met de competitie eerder te laten starten zodat er ruimte komt voor die onderbreking van de competitie?
Wat een groter probleem in mijn mening is is dat als er blessures tijdens het toernooi ontstaan je niet een rust pauze van een paar weken hebt voordat de competitie begint zoals het zou zijn als het in de zomer gehouden werd.

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:53
Je moet dus eigenlijk of de NL competitie 2 maanden eerder starten, of 1 maand eerder starten en 1 maand langer doorlopen aan het eind? Oktober + November moet je eigenlijk compleet verschuiven dus.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-10 08:36
Het gaat natuurlijk niet alleen om dat ene jaar. Het jaar ervoor moet eerder klaar zijn zodat het WK jaar eerder kan starten. En het jaar na het WK begint later ivm het WK jaar wat langer doorgaat.

PSN: Curvaa_

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22:46
Jemig, ik was dat drama WK van 2022 al beetje vergeten, bedankt voor het herinneren aan dat gedoe! Ik heb er nu al geen zin in.

En dat alle bonden dit ook nog steeds accepteren, na al het gedoe rondom die bid van Qatar, corruptie binnen FIFA en slavenarbeid voor de bouw van de stadions.

In 2022 wordt in mei de kampioen gehuldigd, en de volgende week start het seizoen van 22/23 alweer voor mijn gevoel

Qu3st wijzigde deze reactie 10-10-2019 17:00 (56%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 20:34

Player1S

Formerly known as L1nt

Leon Zwiers schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:56:

Dat de FIFA corrupt is wisten we al lang. Daar hoef je als KNVB, DFB, KBVB etc toch niet in mee te gaan?
Het draait enkel en alleen om geld.

Je krijgt nooit alle, er toe doende, landen op 1 lijn. En wat denk je wat er gebeurd als een KBVB en KBVB de boel gaan boycotten? Die worden dan voor 2026 uitgesloten. En met beetje pech ook EK2024. Dan gaat een FA of DFB echt niet opeens ook de boel boycotten.

Ze blijven allemaal foei roepen en ondertussen hun eigen zakken vullen.

Player1S: Mixer

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23:39
Leon Zwiers schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:56:

Alles draait om geld. Belangrijke landen zullen omgekocht worden, kleintjes krijgen straf als ze lastig doen. Niemand durft tegen het grote geld in te acteren.

alles kan off-topic

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22:43
Curva schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 14:32:
[...]

Ik heb nu al geen zin in dat jaar. :'(
Wat een drama wordt dat in de competitie met dat WK op een achterlijke plek.
Ach ja, Qatar...

Daar werden vorige week ook de WK atletiek gehouden. Dat was echt een uitverkocht vol huis :')

De gaten onder en boven de tribune zijn trouwens airco gaten. Maar dat was achteraf niet nodig want nu gaan ze in de winter spelen en dan is het een graadje of 25~30 :+

De stadions zijn volop onder constructie en al bijna af. Dat worden een paar white elephants na het WK....

• toolkist
Player1S schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:32:
[...]

Het draait enkel en alleen om geld.

Je krijgt nooit alle, er toe doende, landen op 1 lijn. En wat denk je wat er gebeurd als een KBVB en KBVB de boel gaan boycotten? Die worden dan voor 2026 uitgesloten. En met beetje pech ook EK2024. Dan gaat een FA of DFB echt niet opeens ook de boel boycotten.

Ze blijven allemaal foei roepen en ondertussen hun eigen zakken vullen.
Mooi toch? Meteen helemaal stoppen met interlandvoetbal, hebben de spelers meer rust. Win win.

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:02

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

toolkist schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:51:
[...]

Mooi toch? Meteen helemaal stoppen met interlandvoetbal, hebben de spelers meer rust. Win win.
Zeker!

Interlandvoetbal blijft mijn inziens wellicht het minste aspect zeker met de gebrekkig ingespeelde teams en het bijbehorende spel dat vertoond wordt. Soms zitten er spannende wedstrijden bij maar weinig heel erg goede. In combinatie met de eindtoernooien waar men speelt om niet te verliezen maakt het het niet leuker.

[Oo[:::|:::]oO]

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:17

gws24

Thinking is hard!

Eindtoernooien zijn ook veel te groot geworden met te veel landen waardoor die 'slechte' wedstrijden veel vaker voor komen. Het is alsof naast Ajax ook VVV er aan meedoet en wat gaat een VVV doen, de bus parkeren en hopen op een wonder. Sinds '98 doen er 32 landen mee aan het wk en vanaf '26 zelfs 48 :X . Leuk voor de kleinere landen maar dramatisch voor het niveau.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Qu3st
Marokkaanse bond zou naar verluidt de begrafenis van de vader van Ihattaren hebben betaald. Natuurlijk netjes, maar om op zo'n manier Mo voor hen te winnen vind ik toch wel een erg nare strategie.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Leon Zwiers
Qu3st schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:58:
Marokkaanse bond zou de begrafenis van de vader van Ihattaren hebben betaald. Natuurlijk netjes, maar om op zo'n manier Mo voor hen te winnen vind ik toch wel een erg nare strategie.
Die gaan dus over lijken. Wat een smerige tactiek als dit waar blijkt te zijn zeg :r
Geen woorden voor.......

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:14
Ik weet niet of ik nu in de goede sectie van voetbal zit.

Nederland wint met 5-0 van Noord Ierland.

Waarom? De tegenstander kan gewoon niet voetballen. Dat konden ze vroeger al niet en dat kunnen ze nu nog niet. Ja, het kan dat ze toevallig wat gif in het team hebben zitten, maar daar hoeft de uitvinder van het Totaalvoetbal niet bang voor te zijn.

Nederland is voetballent en tactisch denk ik de meerdere van dit soort kleine landjes.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:50
Ankona schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 10:01:
[...]

Met een rijke sjeik laat je je club niet groeien, in tegendeel zelfs. Dan maak je je bedrijfsvoering afhankelijk van een externe geldbron waar je geen controle over hebt. (Dat is eigenlijk wat Vitesse als een van de eersten in NL gedaan heeft, de club verkocht en met wat huurlingen mee blijven spelen zonder zelf iets op te bouwen)
Daarom zeg ik ook dat je dan als sjeik rijke sjeik vriendjes met hun eigen bedrijven moet hebben.
Zodat deze met hun bedrijven de club kunnen sponsoren met onrealistisch hoge bedragen.

• toolkist
gws24 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:51:
Eindtoernooien zijn ook veel te groot geworden met te veel landen waardoor die 'slechte' wedstrijden veel vaker voor komen. Het is alsof naast Ajax ook VVV er aan meedoet en wat gaat een VVV doen, de bus parkeren en hopen op een wonder. Sinds '98 doen er 32 landen mee aan het wk en vanaf '26 zelfs 48 :X . Leuk voor de kleinere landen maar dramatisch voor het niveau.
Was het maar VVV, ze willen nu ook de 2e divisie clubs erbij halen.

• T-MOB
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:52

T-MOB

Echte chocomel eerst!

Napo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:42:
[...]
Zeker!

Interlandvoetbal blijft mijn inziens wellicht het minste aspect zeker met de gebrekkig ingespeelde teams en het bijbehorende spel dat vertoond wordt. Soms zitten er spannende wedstrijden bij maar weinig heel erg goede. In combinatie met de eindtoernooien waar men speelt om niet te verliezen maakt het het niet leuker.
Wat ik wel leuk vind aan interlandvoetbal is dat het grote geld er minder een rol speelt. Of je kwaliteit hebt is grotendeels een kwestie van toeval. En zo'n eindtournooi met 4 weken voetbal, voetbal, voetbal vind ik ook wel leuk.
Je zou zoiets natuurlijk ook met clubs kunnen organiseren. Dat elke continentale bond clubs afvaardigt ipv landen. Maar ik denk dat zo'n tournooi veel minder kijkers trekt. Ik zou alleen kijken als Ajax (of - in mijn dromen - FC Twente) meedeed.

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

• Leon Zwiers
T-MOB schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:20:
[...]

Wat ik wel leuk vind aan interlandvoetbal is dat het grote geld er minder een rol speelt. Of je kwaliteit hebt is grotendeels een kwestie van toeval. En zo'n eindtournooi met 4 weken voetbal, voetbal, voetbal vind ik ook wel leuk.
Je zou zoiets natuurlijk ook met clubs kunnen organiseren. Dat elke continentale bond clubs afvaardigt ipv landen. Maar ik denk dat zo'n tournooi veel minder kijkers trekt. Ik zou alleen kijken als Ajax (of - in mijn dromen - FC Twente) meedeed.
Ja, het idee is natuurlijk top. Alleen zit jij te wachten op een Iran vs Andorra in een land wat helemaal niets met voetbal te maken heeft zoals Qatar?

De magie van een WK is snel voorbij als er allemaal FC Emmens meedoen en ze in de winter in een corrupte oliestaat spelen wat niet te bereizen is.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

T-MOB schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:20:
[...]

Wat ik wel leuk vind aan interlandvoetbal is dat het grote geld er minder een rol speelt. Of je kwaliteit hebt is grotendeels een kwestie van toeval.
Oeh, daar moet ik het echt grondig mee oneens zijn. Toeval kan eraan bijdragen dat een bepaald land 'opeens' heel succesvol is, maar succes / kwaliteit toedragen aan toeval gaat me echt te ver. Succes / kwaliteit is echt wel iets waar je als land wat aan kunt doen. Niet zoals bij de grote clubs die hun succes bij elkaar denken te kunnen kopen, maar als land kun je echt wel iets doen om de 'kans' op succes te vergroten. Dat landen als Brazilië, Duitsland, Frankrijk, Italië, etc al decennia lang bij de top horen is echt niet aan toeval te wijten. En ook de prestatie van bv Zuid-Korea onder Hiddink was geen toeval (of de prestaties van Nldse volleyballers / handbalsters / voetbalsters om het iets dichter bij huis te zoeken). Het is vanuit meerdere hoeken aan te vliegen, maar 'toeval' is slechts één kleine factor. Het ligt bovendien ook niet per se aan de grootte van het land oid, want er zijn een veelvoud aan landen op te noemen waar het voetbal ook een prominente plek inneemt, die evengroot zijn (of groter) en die niet zo succesvol zijn. Nee, dat afschuiven op toeval vind ik echt een minachting van het voetbal / beleid.
Je zou zoiets natuurlijk ook met clubs kunnen organiseren. Dat elke continentale bond clubs afvaardigt ipv landen.
Dat hebben we, en noemen we WK clubs. ;) Trekt idd niet zoveel kijkers en is idd niet zo interessant. :P

AGee wijzigde deze reactie 10-10-2019 19:35 (9%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15-10 08:49
De Roon en Dumfries, laffe herder die Koeman :/ juist tegen compact spelende tegenstanders heb je spelers nodig die kunnen voetballen ipv zo’n defensieve speler.

ephymerous wijzigde deze reactie 10-10-2019 19:35 (80%)

• Leon Zwiers
Er is gelukkig een Dumfries smiley }:|

• Qu3st
ephymerous schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:33:
De Roon en Dumfries, laffe herder die Koeman :/ juist tegen compact spelende tegenstanders heb je spelers nodig die kunnen voetballen ipv zo’n defensieve speler.
Het gaat allemaal om het proces! [/s]

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:35
Zou Koeman door hebben dat vd Beek en de Jong al vele jaren succesvol samen op 't middenveld spelen?

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:11
ephymerous schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:33:
Maak je niet zo druk, tweede helft komt alles goed ;)

PVOutput

• Qu3st
Ik vind ook gek dat Malen er niet in staat, moet ie elke wedstrijd een hattrick maken ofzo?

• Deadsy
Qu3st schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:43:
[...]

Het gaat allemaal om het proces! [/s]
Het proces waar die 2 hem vertellen dat ze spelen, anders lekken de naakt fotos?

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:21
Het is iets teveel 'never change a winning team'.
Tegen Noord-Ierland moet je zelf voetballen, dus Donny en niet een stogzuiger als De Roon.
Malen is ook veel meer in vorm dan Bergwijn.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:25
Terranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:51:
Zou Koeman door hebben dat vd Beek en de Jong al vele jaren succesvol samen op 't middenveld spelen?
Toen stond Schöne erbij he :)

Verder had ik het zelf wel aangedurfd met vd Beek als verdedigende middenvelder. Het is Frankrijk niet tenslotte.

Bergwijn kan ik begrijpen. Die wordt onderschat.

D-e-n wijzigde deze reactie 10-10-2019 20:08 (25%)

• Deadsy
dutchgio schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:06:
Het is iets teveel 'never change a winning team'.
Tegen Noord-Ierland moet je zelf voetballen, dus Donny en niet een stogzuiger als De Roon.
Malen is ook veel meer in vorm dan Bergwijn.
Denk dat Koemans motto eerder is: Never improve a winning team

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:33
Was een bijzonder interview met de Roon zonet, kan ik die nog ergens helemaal zien? :P

Wat een geneuzel...

• Deadsy
Harribo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:12:
Was een bijzonder interview met de Roon zonet, kan ik die nog ergens helemaal zien? :P

Wat een geneuzel...
je hebt het over het dating programma van Koeman? koppeltjes?

Koppeltjes zijn onzin, want wat ga je dan doen als 1 van de geblesseerd is?

• D-e-n
  • Laatst online: 00:25
Conclusie die ik trek is dat als we ons geplaatst hebben dat Koeman dan gaat experimenteren met vd Beek en iemand als Stengs

• Harribo
Deadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:14:
[...]

je hebt het over het dating programma van Koeman? koppeltjes?

Koppeltjes zijn onzin, want wat ga je dan doen als 1 van de geblesseerd is?
Nee de standaard vragen en de standaard antwoorden
"bondscoach bepaalt wie erin zitten"
"mijn doel is om bij de eerste elf te zitten"
En ga zo maar door... :Z

• Qu3st
Mooie beelden uit '76 d:)b

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
Zo staan echt nog een hoop fans bij de poort.

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:34
Iedereen ongemakkelijk Babel een high-elbow geven :+

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Leon Zwiers
Ja, je moet ook wel op tijd komen ;)

• DoeEensGek
Met deze commentator wordt het een laaaaaaange avond. :|

• Typhone
Pauw Farrell staat in de goal :+

Waarom fluit het publiek?

Typhone wijzigde deze reactie 10-10-2019 20:48 (31%)

• DoeEensGek
Kijk een applaus, daar wordt ik nou blij van! Geen minuutje stil.

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 00:22
Tis te zien dat Van Dijk een verdediger is. :+

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:48:
Tis te zien dat Van Dijk een verdediger is. :+

• Qu3st
DoeEensGek schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:44:
Met deze commentator wordt het een laaaaaaange avond. :|
Dit is wel beter dan Frank 'kletskous' Snoeks

• Leon Zwiers
Qu3st schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:50:
[...]

Dit is wel beter dan Frank 'kletskous' Snoeks
DIe NOS commentatoren doen amper voor elkaar onder qua teenkrommendheidsfactor. :+

• Terranova
D-e-n schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:07:
[...]

Toen stond Schöne erbij he :)

Verder had ik het zelf wel aangedurfd met vd Beek als verdedigende middenvelder. Het is Frankrijk niet tenslotte.

Bergwijn kan ik begrijpen. Die wordt onderschat.
Wijnaldum is wel iets beter dan schone toch :+

• Qu3st
Leon Zwiers schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:52:
[...]

DIe NOS commentatoren doen amper voor elkaar onder qua teenkrommendheidsfactor. :+
True, ik vind die jongen van Veronica, Wytse van der Goot heel erg fijn. Beetje verwend de laatste tijd met de CL wedstrijden denk ik ;)

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:09

DarkUnreal

Postmaster General

Een uppercut? dat was toch geen uppercut :p.. hadookin.. dat is een uppercut

• Grindtegel
  • Laatst online: 21:01
lol hadookin :-D

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Qu3st schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:53:
True, ik vind die jongen van Veronica, Wytse van der Goot heel erg fijn. Beetje verwend de laatste tijd met de CL wedstrijden denk ik ;)
Meh. Die snapt de wedstrijd vaak niet, komt ook te veel onzin uit. Maar hij is wel lekker rustig.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22:37
Wat is er met het veld aan de hand? Iedereen glijdt constant uit. Irritant dit

• Typhone
Er is maar 1 publiek te horen...
is de Indiaan er niet meer?

• Leon Zwiers
Typhone schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 20:58:
Die is al een tijd dood geloof ik d'oh nee. Dat is de oranje Generaal.

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 10-10-2019 21:02 (9%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Al een jaar of twee niet meer. ;)

@Leon Zwiers niet dood, klaar met oranje.

Gonadan wijzigde deze reactie 10-10-2019 21:02 (10%)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Sfeertje daar zeg, die Hup Holland Hup supporters zitten lekker weer allemaal op hun stoeltjes alsof ze de wedstrijd op tv aan het kijken zijn.. :,)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Qu3st
We krijgen zo wel de 'Hup Holland Hup' en 'Laat de Leeuw niet in zijn Hempie staan' te horen. En komt er ook nog een fantastische wave achteraan!

• Vlassie1980

Uppercutje inderdaad....

Het loopt stroef tot nu toe, en die Noord-Ieren maken lekker sfeer, moeten alleen van Dijk hebben als hij de bal heeft.
m0nk schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:02:
Sfeertje daar zeg, die Hup Holland Hup supporters zitten lekker weer allemaal op hun stoeltjes alsof ze de wedstrijd op tv aan het kijken zijn.. :,)
Zitten aardig wat pilsjes in denk ik, maar Ieren en Noord-Ieren maken altijd wel leuk sfeer.

Vlassie1980 wijzigde deze reactie 10-10-2019 21:03 (29%)

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:27

Shabbaman

Got love?

Wel erg slordig allemaal.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Jwlb
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:58
De ligt is het hier ook ff kwijt. Erg slordig

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Da's geen hadouken. :P

• Leon Zwiers
Gonadan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Al een jaar of twee niet meer. ;)

@Leon Zwiers niet dood, klaar met oranje.
Wat een succes supporter :+
SHOOOOORYUKEN

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 10-10-2019 21:05 (25%)

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:06

Bossie

PSN = Patje_b_

Doen de Ieren ook met hun hoge pressing, zou me niet verbazen als we daar dadelijk opeens tweemaal doorsnijen als ze nog hoger gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Typhone
Bossie schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:05:
[...]

Doen de Ieren ook met hun hoge pressing, zou me niet verbazen als we daar dadelijk opeens tweemaal doorsnijen als ze nog hoger gaan.
Daar moeten wij met onze topaanvaller Depay toch makkelijk doorheen komen!

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15-10 08:49
Na een jaar Ajax door de weeks in de CL ga je toch meer verwachten. Wat een kut wedstrijd.

• Grindtegel
slordigheidsfestijn in slomotion tot nu toe

• Jwlb
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16:58
Daar is de leeuw!

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:34
Qu3st schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:02:
[...]

We krijgen zo wel de 'Hup Holland Hup' en 'Laat de Leeuw niet in zijn Hempie staan' te horen. En komt er ook nog een fantastische wave achteraan!
Tadaaa

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Miki
Bam! Lekker hoor!

Eerste 20min geen tegendoelpunt geïncasseerd ;) :')

PVOutput

• Leon Zwiers
Dumfries.......kijk dan eerst even voordat je die bal voorgeeft

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22:37
Dooie bende daar zeg. Slaapverwekkend!

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:14
Nederland speelt heel erg beroerd tot nu toe.

Je kan van kilometers zien aankomen wat ze gaan doen, en dat mislukt ook nog iedere keer.

Het zit al fout bij de basisopstelling en Koeman is een bangepoepert. Een soort Cocu of De Boer. Het zal allemaal wel tactisch zijn, maar het is niet om aan te zien.

• Leon Zwiers
Noord Ieren worden ook gevaarlijk. Die hebben wel door dat er wel wat te halen valt met dat laffe spel van Oranje.

• Typhone
Drie aanvallers staan centraal en binnen 5m van elkaar. Slaapverwekkend.

En constant hoge ballen naar voren en ze winnen geen enkel kopduel.

• Qu3st
Ik stop ermee, ellendig saai dit.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:49

Quad

Selectief doof

mavaros schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:10:
Nederland speelt heel erg beroerd tot nu toe.

Je kan van kilometers zien aankomen wat ze gaan doen, en dat mislukt ook nog iedere keer.

Het zit al fout bij de basisopstelling en Koeman is een bangepoepert. Een soort Cocu of De Boer. Het zal allemaal wel tactisch zijn, maar het is niet om aan te zien.
Hoe zie jij het anders?

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• DarkUnreal

DarkUnreal

Postmaster General

Tot zover toch niet veel anders dan normaal onder Koeman? Eerste helft wil het niet, 2e helft hopelijk een heel stuk beter

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:06

Bossie

PSN = Patje_b_

DarkUnreal schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:13:
Tot zover toch niet veel anders dan normaal onder Koeman? Eerste helft wil het niet, 2e helft hopelijk een heel stuk beter
Idd, we moeten eerst de tegenstander het gevoel geven dat et iets te halen is :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Terranova
DarkUnreal schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:13:
Vaak omdat ie de 2e helft wisselt en speelt met het team waar hij eigenlijk mee zou moeten starten

• Typhone
Haha kijk de Roon mooi in dekking blijven staan :D

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 00:22
Denk dat ik hem maar weer afzet, moet morgen weer heel vroeg op. Fijne wedstrijd verder en hopen op een goed resultaat.

• DarkUnreal

DarkUnreal

Postmaster General

Terranova schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:14:
[...]

Vaak omdat ie de 2e helft wisselt en speelt met het team waar hij eigenlijk mee zou moeten starten
dat ook idd, maar vaak wisselt Koeman rond de 70ste minuut. Daarvoor loopt het vaak al een stuk beter. Wellicht dat hij in de rust iedereen betere aanwijzingen geeft?

• Leon Zwiers
Dumfries kan geen bal normaal aannemen. Jammer, zat meer in.

• Harribo
Mensen verwachten dat we zo even over dit afgetrainde team lopen?
Ik vind dat Nederland wel goed speelt, kansen komen nog wel

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-10 12:17
Lijkt een beetje op PSV van zondag, traag en niet echt goed. Hopelijk winnen we dit dus ook makkelijk als de 1e straks valt.

D3-profiel || WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• DamadmOO
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:09
Er zit bij veel spelers totaal geen beweging in. Hierdoor is het voor Noord Ierland allemaal nog vrij makkelijk te belopen.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Kost ook hier gewoon weer een uur en dan zijn ze moe, dan maak je alsnog al drie doelpunten.

• Leon Zwiers
2e helft Dumfries en de Roon eruit. Zou lekker met extra aanvallende middenvelders gaan spelen en een ander spitsie

• Miki
Harribo schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:18:
Mensen verwachten dat we zo even over dit afgetrainde team lopen?
Ik vind dat Nederland wel goed speelt, kansen komen nog wel
Helemaal mee eens,

De Noord Ieren staan positioneel steeds goed opgesteld en spelen met hoge pressing. Dit is gewoon een taaie ploeg dat je niet zomaar even kapot speelt.
Risico op een counter is zeer aanwezig en die gaat er geheid komen.

PVOutput

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21:49

Quad

Selectief doof

Gonadan schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:20:
Kost ook hier gewoon weer een uur en dan zijn ze moe, dan maak je alsnog al drie doelpunten.
Idd, laat de Noord Ieren maar jagen, zelf niet teveel lopen en de bal laten rollen. Na de pauze loopt NL over ze heen.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• nocalimero
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:43
Ook De Jong speelt alsof hij walking Football aan het doen is. Er zit helemaal geen tempo in.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• ElPaco
Frenkie denkt wel even door 6 Noord Ieren heen te lopen, zo werkt dat natuurlijk niet...

• Typhone
Die kan geen bal kwijt hè en als je zo vaak de bal krijgt als hij dan kun je niet zoveel.

• Vlassie1980
ElPaco schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:23:
Frenkie denkt wel even door 6 Noord Ieren heen te lopen, zo werkt dat natuurlijk niet...
Karsdorp liep anders gewoon op die manier door de verdediging van Porto heen hoor :)

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:39

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Dit is typisch een wedstrijd waar we geduld moeten hebben, zolang we geen goal tegen krijgen is er niks aan de hand. Het is alleen een tikje saai om te kijken ;)

• ElPaco
Voor hij aan zijn avontuur begon had hij minimaal 2 afspeelmogelijkheden (v Dijk en de Ligt). Gedurende zijn dribbel kon hij hem volgens mij aan een middenvelder kwijt.

• Grindtegel
Waar is wijnaldum? die heeft de bal volgens mij nog geen een keer geraakt?
Pagina: 1 ... 148 ... 157 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True