Naam en ‘faam’ gemaakt in het verleden met blunders en rode kaarten. Dus nu onder een vergrootglas met die aspecten in het achterhoofd. Geheel terecht is het niet denk ik.Maarten_E schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:10:
[...]
Maar waarom dan?
Gewoon omdat het Veltman is?
Wel 4-2 nu, dat maakt het alleen niet minder erg.
De eerste 50 minuten was het vooral Feyenoord slecht. Bij Fortuna ook wel schijtgeluk, hadden ook met 10 man moeten staan. ELke bal op doel ging erin. Ben nu niet meer aan het kijken, dus hoe het nu gaat.....geen ideeDoeEensGek schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:12:
Ik ben veel te druk vandaag, maar hoe dan, 4-2 en nu bijna 5-2....
Fortuna goed of Feyenoord slecht?
@Snowdog Excuses 2x een d, je hebt gelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 06-10-2019 16:14 ]
Ik denk dat je gelijk hebt. Kijk naar Ten Hag, als het om uitstraling ging had hij nooit z'n vijfde wedstrijd gehaald.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:12:
Ik denk dat we het vaak te moeilijk maken. Er wordt iedere keer maar weer gezocht naar een naam met uitstraling. Terwijl Feyenoord gewoon een degelijke trainer nodig heeft met ervaring in het vak en verstand van moderne tactieken. Haal gewoon een buitenlander anders.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En de mediamensen die hem toen op die dingen afvielen durven/kunnen hun mening niet meer aanpassen helaas.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt. Kijk naar Ten Hag, als het om uitstraling ging had hij nooit z'n vijfde wedstrijd gehaald.
Zeker terecht, maar hij verdient onderhand wel iets meer krediet. De stomme dingen zijn tegenwoordig namelijk zonder gevolgen, dan zijn ze niet zo erg.Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:13:
Naam en ‘faam’ gemaakt in het verleden met blunders en rode kaarten. Dus nu onder een vergrootglas met die aspecten in het achterhoofd. Geheel terecht is het niet denk ik.
Dat is ook het verschil met de stomme dingen van anderen, meestal kost het hooguit een kaart. Bij Veltman was dat voorheen rood of een strafschop en als het even kan allebei. Dat is nu wel over lijkt het.
@Maarten_E Leg ik het toch een beetje uit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had Fred Rutten daar ook geen last van?Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:14:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt. Kijk naar Ten Hag, als het om uitstraling ging had hij nooit z'n vijfde wedstrijd gehaald.
Wat ik zelf niet snap is dat beleid om steeds bankzittende ex-eredivisie spelers terug te halen in de hoop dat het wat wordt.Russel88 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:11:
[...]
Onder Gio stokte het met de inpassing van jeugd en werd er steeds meer middelmaat gekocht. Nu we geen td hebben is het niet veel beter.
Van persie is natuurlijk een no-brainer en bij elia pakte het goed uit, maar het zijn er nu zoveel dat het zo'n beetje beleid is. Karsdorp, narsing, fer, Berghuis. Die laatste uitgezonderd, Al die gasten hebben amper doorverkoop waarde (of zijn gehuurd) en staan jeugd in de weg.
Zelfde met clasie vorig jaar en zon Kelly past eigenlijk ook wel in dat rijtje. Als het niks toevoegt, gooi dan lekker jeugd voor de leeuwen.
[ Voor 9% gewijzigd door KingKoning op 06-10-2019 16:24 ]
Dat denk ik ook, zoek inderdaad een ervaren trainer die ook hopelijk het gebrek aan stabiliteit in de bestuurslaag kan opvangen of zijn mannetje daarin kan staan (en dus niet met spelers als Liam Kelly wil halen).D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:12:
[...]
Ik denk dat we het vaak te moeilijk maken. Er wordt iedere keer maar weer gezocht naar een naam met uitstraling. Terwijl Feyenoord gewoon een degelijke trainer nodig heeft met ervaring in het vak en verstand van moderne tactieken. Haal gewoon een buitenlander anders.
In de club Feyenoord zoals die er nu voor staat moet je geen onervaren trainer neer willen zetten. Waar van Bronckhorst het uitstekend gedaan heeft met de middelen die er waren is dat een uitzondering. Bij zowel Ajax als PSV heeft het verwacht ik goed uitgepakt omdat de rest van de organisatie stabiel genoeg was om minimaal een gebalanceerd team neer te zetten (waarbij dit niet jaarlijks zo was).
Het is wel weer des Nederlands van de afgelopen jaren om grote namen als spelers te vroeg voor de groep te willen gooien. Blijft mijn inziens bizar om in een bedrijf waar het om miljoenen gaat een trainer met weinig ervaring op het hoogste niveau eindverantwoordelijk te maken
Ik kan de vraag nu nog wel een keer stellen, na een fantastisch optreden van Feyenoord waar er geen eer meer te halen viel, geef zo'n jongen dan wedstrijdminuten.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:53:
[...]
Interessante vraag, misschien iets om eens te stellen als er geen voetbalwedstrijden gespeeld worden.
Feyenoord is niet gewend om twee wedstrijden per week te spelen, dat zie je wel weer.
XXXVI
Probleem is meer dat Feyenoord een prima bovengrens heeft en daarmee Porto kan verslaan, maar vervolgens een hele diepe ondergrens heeft, dieper dan voorgaande jaren. Ajax speelt ook vaak mindere potjes na een Europees avontuur maar kan die ook op 80% vaak winnend afsluitenephymerous schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:21:
Feyenoord is niet gewend om twee wedstrijden per week te spelen, dat zie je wel weer.
Maar zo onervaren als bijvoorbeeld Cocu, De Boer of Van Bronkhorst is Stam toch echt niet? Hij heeft toch goede dingen gedaan bij Reading FC (bijna promotie), alleen na een half jaartje PEC weg gaan was niet echt een slimme stap vind ik.Napo schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:20:
[...]
Dat denk ik ook, zoek inderdaad een ervaren trainer die ook hopelijk het gebrek aan stabiliteit in de bestuurslaag kan opvangen of zijn mannetje daarin kan staan (en dus niet met spelers als Liam Kelly wil halen).
In de club Feyenoord zoals die er nu voor staat moet je geen onervaren trainer neer willen zetten. Waar van Bronckhorst het uitstekend gedaan heeft met de middelen die er waren is dat een uitzondering. Bij zowel Ajax als PSV heeft het verwacht ik goed uitgepakt omdat de rest van de organisatie stabiel genoeg was om minimaal een gebalanceerd team neer te zetten (waarbij dit niet jaarlijks zo was).
Het is wel weer des Nederlands van de afgelopen jaren om grote namen als spelers te vroeg voor de groep te willen gooien. Blijft mijn inziens bizar om in een bedrijf waar het om miljoenen gaat een trainer met weinig ervaring op het hoogste niveau eindverantwoordelijk te maken
Alleen deze 11 moeten gewoon winnen van Fortuna, enige echte fout die je Stam kunt aanrekenen is dat hij Botteghin laat staan. En qua uitstraling vind ik Stam wel een Feyenoord trainer, hij was als speler ook al een harde werker, past wel bij de havenmentaliteit die Feyenoord nastreeft.
Uhh, Fortuna heeft toch normaal gras (kijk bv maar bij de doelen)? Wel hebben ze volgens buiten de lijnen kunstgras.Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:44:
Kunstgras doodt weer een speler. Gelukkig die van de club met kunstgras en niet die met echt gras. Weg met kunstgras
Oh hij leeft weer... paniekvogel!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Aardig volwassen reactie van Berghuis. Of het komt dat hij tegen een vrouw praat ipv een man weet ik niet maar hij was minder boos dan ik zou verwachten.
@gws24 is dat? Dan heb ik niks gezegd. Commentator had het over kunstgras.
@dvdkiwi
Ja daar stapte ie op toch?
@dvdkiwi
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 06-10-2019 16:30 ]
Daar ging het in dit geval ook overgws24 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:28:
[...]
Wel hebben ze volgens buiten de lijnen kunstgras.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is dus precies de denkfout die zowel leiding als ook supporters van de club vaak maken. Hard werken moet iedere prof. Dat zou nooit een doorslaggevend selectiecriterium moeten zijn.Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:24:
[...]
En qua uitstraling vind ik Stam wel een Feyenoord trainer, hij was als speler ook al een harde werker, past wel bij de havenmentaliteit die Feyenoord nastreeft.
Kijk naar oude successen. Moulijn en v Hanegem waren bovenal technisch briljante spelers. Of recenter: een van Wonderen was bovenal een slimme verdediger. Dat zijn de kwaliteiten waarmee je boven de middelmaat uit kunt steken.
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 06-10-2019 16:32 ]
Het zal echt niet dé reden zijn dat hij is aangenomen.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:31:
[...]
Dat is dus precies de denkfout die zowel leiding als ook supporters van de club vaak maken. Hard werken moet iedere prof. Dat zou nooit een doorslaggevend selectiecriterium moeten zijn.
Kijk naar oude successen. Moulijn en v Hanegem waren bovenal technisch briljante spelers. Of recenter: een van Wonderen was bovenal een slimme verdediger. Dat zijn de kwaliteiten waarmee je boven de middelmaat uit kunt steken.
Het is een feit dat Feyenoord vaker verliest tegen de mindere goden in de eredivisie, maar zo 'dik' is toch vaak ook weer niet het geval? Kan me nog een keer herinneren jaar (of twee?) geleden dat psv met 5-0 van willem 2 verloor. Zoiets kan gebeuren. Maar ik zou op basis van vandaag geen conclusies trekken over een diepere ondergrens ofzo, of dieper dan de voorgaande jaren. Zoiets kan gebeuren. Blijft verder wel apart dat Feyenoord tegen de sterkere teams er vrijwel altijd staat, maar tegen de mindere teams het vaak weet weg te geven.Holkers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:23:
[...]
Probleem is meer dat Feyenoord een prima bovengrens heeft en daarmee Porto kan verslaan, maar vervolgens een hele diepe ondergrens heeft, dieper dan voorgaande jaren. Ajax speelt ook vaak mindere potjes na een Europees avontuur maar kan die ook op 80% vaak winnend afsluiten
De echte reden weet niemand. Echt doordacht was het niet volgens mij. Maar ik vind het door jou genoemde argument dus niet van belang.Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:34:
[...]
Het zal echt niet dé reden zijn dat hij is aangenomen.
Volgens mij stapte hij op de grens van echt gras en kunstgras en daardoor klapte zijn enkel.Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:28:
@dvdkiwi
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hij is nog door v Geel aangesteld. Zegt genoeg tbhQu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:34:
[...]
Het zal echt niet dé reden zijn dat hij is aangenomen.
Van Geel zou het vast wel weten. Ik zelf heb wel het gevoel dat als je een vechtersmentaliteit hebt gehad als speler dat dat wel helpt voor de image die Feyenoord wil hebben. Maar het moet niet doorslaggevend zijn.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:36:
[...]
De echte reden weet niemand. Echt doordacht was het niet volgens mij. Maar ik vind het door jou genoemde argument dus niet van belang.
Nou, ik heb Feyenoord - Porto zitten kijken en vond het niveau echt duidelijk veel minder dan de wedstrijd Valencia - Ajax een dag eerder.. Het was dus ook een kwestie van een zeer slecht Porto waarom Feyenoord die wedstrijd won.. Valencia speelde tegen Ajax ook goed combinatie-voetbal, een duidelijk veel hoger niveau.. Met andere woorden, zo hoog is die bovengrens van Feyenoord nou ook weer niet.. Ondergrens hebben we vandaag weer gezien, probleem van Feyenoord is dat ze daar teveel tegenaan zitten i.p.v. hun bovengrens.. Kwestie van gewoon te weinig kwaliteit denk ik.. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat men met zo'n stadion en publiek het niet voor elkaar krijgt een kwalitatief betere selectie op het veld te zetten..Holkers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:23:
[...]
Probleem is meer dat Feyenoord een prima bovengrens heeft en daarmee Porto kan verslaan, maar vervolgens een hele diepe ondergrens heeft, dieper dan voorgaande jaren. Ajax speelt ook vaak mindere potjes na een Europees avontuur maar kan die ook op 80% vaak winnend afsluiten
Omdat ze geen scouting of netwerk hebben.KingKoning schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Wat ik zelf niet snap is dat beleid om steeds bankzittende ex-eredivisie spelers terug te halen in de hoop dat het wat wordt.
Van persie is natuurlijk een no-brainer en bij elia pakte het goed uit, maar het zijn er nu zoveel dat het zo'n beetje beleid is. Karsdorp, narsing, fer, Berghuis. Die laatste uitgezonderd, Al die gasten hebben amper doorverkoop waarde (of zijn gehuurd) en staan jeugd in de weg.
Zelfde met clasie vorig jaar en zon Kelly past eigenlijk ook wel in dat rijtje. Als het niks toevoegt, gooi dan lekker jeugd voor de leeuwen.
Dat kan ik me bij een club als Feyenoord amper voorstellen.. Maar iets klopt er in ieder geval niet in hun beleid.. Met zo'n stadion en publiek moet je structureel meedoen in de top in Nederland..
Maar dat imago wordt nu soms een karikatuur, net zoals het balbezit en het mooie spel dat bij Ajax soms was. Door invloeden van buitenaf (Bosz en Ten Hag) weten ze bij Ajax nu dat in het moderne voetbal ook zoiets als omschakeling belangrijk is. Men speelt ook anders tegen Emmen dan tegen Valencia.Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:40:
[...]
Ik zelf heb wel het gevoel dat als je een vechtersmentaliteit hebt gehad als speler dat dat wel helpt voor de image die Feyenoord wil hebben.
Wat dat betreft kan Feyenoord, ook met een kleinere portemonnee, van Ajax leren.
@Inflatable
Erg kinderachtig en weinig inhoudelijk om het nu over het niveau van Porto te hebben. Natuurlijk is CL in principe hoger dan EL maar we hebben het in Nederland doorgaans moeilijk tegen elke Portugese ploeg.
[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 06-10-2019 17:00 ]
En toch is het zo. Grotendeels dankzij v Geel. Die man heeft de laatste jaren een hoop kapot gemaakt.Inflatable schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:56:
[...]
Dat kan ik me bij een club als Feyenoord amper voorstellen.. Maar iets klopt er in ieder geval niet in hun beleid.. Met zo'n stadion en publiek moet je structureel meedoen in de top in Nederland..
Tel daarbij een kansloze directie op en het plaatje is compleet. In potentie is Feyenoord elk jaar een concurrent voor Ajax en PSV, en zou je vaak boven PSV uit moeten komen.
De lui die er nu zitten weten het zover te krijgen dat je moet vrezen voor AZ, Heerenveen en Utrecht......

Nou nee. Feyenoord moet eens stoppen met denken dat die uitschieters een haalbaar niveau zijn. Net zoals je die een ondergrens kunt zakken kan je ook boven jezelf uitstijgen.Holkers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:23:
Probleem is meer dat Feyenoord een prima bovengrens heeft en daarmee Porto kan verslaan, maar vervolgens een hele diepe ondergrens heeft, dieper dan voorgaande jaren.
Met stijgende verbazing zie ik steeds weer een groot deel (nee niet alle) van de Feyenoorders denken dat wedstrijden zoals Porto of tegen Ajax en PSV (degenen met goed resultaat) en norm kunnen worden met de huidige groep en beleid. (daarbij vaak volledig voorbij gaande aan hoe de tegenstander speelde)
Dat is gewoonweg niet waar een dan houd je jezelf heel erg voor de gek. De boel stijgt boven zichzelf uit een daardoor is het incidenteel een topuitslag, maar verder is het gewoon ruk.
Zolang de Feyenoorders zich dat niet gaan beseffen zal er niets rigoureus veranderen en blijven ze apathisch aankloten. Ik hoop dat het kwartje snel valt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@Gonadan
Waar haal je het waanidee vandaan dat Feyenoorders de ploeg overschatten? Praktisch iedere Feyenoorder keek al met angst en beven naar Fortuna uit. Niemand verwacht dat je Ajax naar de kroon steekt.
Het is simpel: Feyenoord heeft de derde begroting van Nederland, met dikke voorsprong op AZ. Daar mag je Feyenoord dus minimaal verwachten. En dan kun je met een gezond beleid naar boven kijken.
Dat betekent niet dat je elk jaar meedoet om de titel. Maar wel dat je vanuit plek drie omhoog kijkt en progressie maakt. Je hoeft ook niet het niveau van Ajax te hebben om alle wedstrijden in de eredivisie te winnen.
Waar haal je het waanidee vandaan dat Feyenoorders de ploeg overschatten? Praktisch iedere Feyenoorder keek al met angst en beven naar Fortuna uit. Niemand verwacht dat je Ajax naar de kroon steekt.
Het is simpel: Feyenoord heeft de derde begroting van Nederland, met dikke voorsprong op AZ. Daar mag je Feyenoord dus minimaal verwachten. En dan kun je met een gezond beleid naar boven kijken.
Dat betekent niet dat je elk jaar meedoet om de titel. Maar wel dat je vanuit plek drie omhoog kijkt en progressie maakt. Je hoeft ook niet het niveau van Ajax te hebben om alle wedstrijden in de eredivisie te winnen.
[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 06-10-2019 17:08 ]
Wat een irritante roeptoeter bij Willem2. Lijkt wel of die megafoon schreeuwer in me huiskamer staat.
Als Dumfries ook maar een greintje spelinzicht zou hebben had Doan net de 1-0 kunnen scoren, jammer weer.
Dumfries is een soort voetbal Neanderthaler. Die gast kan alleen maar heel hard naar voren draven en boos kijken.ElPaco schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:08:
Als Dumfries ook maar een greintje spelinzicht zou hebben had Doan net de 1-0 kunnen scoren, jammer weer.
Vooral dat boos kijken is hij wel best-in-class in, helaas scoor je daar niet mee.Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:09:
[...]
Dumfries is een soort voetbal Neanderthaler. Die gast kan alleen maar heel hard naar voren draven en boos kijken.
Een kwestie van meningen en uitspraken lezen. Er hoeft maar één goede uitslag te zijn en velen vinden dat de ploeg goed genoeg is om derde te worden. Zodra je beweert dat andere subtoppers verder zijn word je gefileerd. Een 2-0 tegen Porto of 6-2 tegen Ajax kan dan ook nooit zijn omdat de tegenstander iets fout deed, dat was dan 100% de kracht en kwaliteit van Feyenoord.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:05:
@Gonadan
Waar haal je het waanidee vandaan dat Feyenoorders de ploeg overschatten?
Nee sorry, het is verre van een waanidee. De visie die jij nu uit wordt echt niet altijd breed gedragen.
In theorie wellicht wel, al zegt geld niet altijd alles, maar in de praktijk dus voorlopig niet.Het is simpel: Feyenoord heeft de derde begroting van Nederland, met dikke voorsprong op AZ. Daar mag je Feyenoord dus minimaal verwachten. En dan kun je met een gezond beleid naar boven kijken.
Dat is dan ook de nuance waar ik op doel. Als er niets verandert gaat die begroting helemaal geen hol betekenen de komende jaren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
en alweer 1-1, mooi lobje over de verdediging.
Maar dit Feyenoord ís ook goed genoeg om 3e te kunnen worden. Dat 3/4e van het elftal middelmaat is, is wel duidelijk. Maar dan moet je alsnog van de degradatiekandidaten kunnen winnen. Al die potten zijn verliespunten geworden, met vandaag als dieptepunt.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:12:
[...]
Een kwestie van meningen en uitspraken lezen. Er hoeft maar één goede uitslag te zijn en velen vinden dat de ploeg goed genoeg is om derde te worden. Zodra je beweert dat andere subtoppers verder zijn word je gefileerd. Een 2-0 tegen Porto of 6-2 tegen Ajax kan dan ook nooit zijn omdat de tegenstander iets fout deed, dat was dan 100% de kracht en kwaliteit van Feyenoord.
Nee sorry, het is verre van een waanidee. De visie die jij nu uit wordt echt niet altijd breed gedragen.
[...]
In theorie wellicht wel, al zegt geld niet altijd alles, maar in de praktijk dus voorlopig niet.
Dat is dan ook de nuance waar ik op doel. Als er niets verandert gaat die begroting helemaal geen hol betekenen de komende jaren.
Dat je van AZ verliest die in de beste flow van de afgelopen jaren zitten is geen schande. die zijn komend jaar wel weer leeggekocht, of gaan nog wel ergens een dip in met al die jonkies. Puntverlies tegen Fortuna, Sparta en Emmen is dat wel.
Dat een Stam maar vast blijft houden aan een Botteghin is gestoord. Net zoals het vasthouden aan Tapia.
18 goals voor, 17 tegen, maar houd vooral vast aan die verdediging. WTF Stam....

Dat kan het eigenlijk niet zijn, want Senesi komt uit de koker van de zaakwaarnemers van Jaap Stam.Russel88 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:11:
[...]
Als hij Senesi niet wilde hebben, dan zou het fijn zijn dat hij dat geblokkeerd zou hebben voordat we 'm gekocht hebben.
Hij zou toch afgedwongen hebben dat hij transfers kon blokkeren oid.
@Gonadan
De derde plek is moeilijk omdat AZ het momenteel heel goed doet. Maar de vraag is ook hoe incidenteel dat dan weer is natuurlijk want ondanks het goede beleid eindigt AZ de laatste jaren natuurlijk gewoon onder Feyenoord.
Maar of het nu om de derde of vierde of weet ik veel wat plek gaat: zolang een trainer een aankoop van zeven miljoen doodleuk laat banken en dit soort middenlinies het veld instuurt is het volkomen logisch te zeggen dat Feyenoord in de competitie in elk geval onderpresteert.
De derde plek is moeilijk omdat AZ het momenteel heel goed doet. Maar de vraag is ook hoe incidenteel dat dan weer is natuurlijk want ondanks het goede beleid eindigt AZ de laatste jaren natuurlijk gewoon onder Feyenoord.
Maar of het nu om de derde of vierde of weet ik veel wat plek gaat: zolang een trainer een aankoop van zeven miljoen doodleuk laat banken en dit soort middenlinies het veld instuurt is het volkomen logisch te zeggen dat Feyenoord in de competitie in elk geval onderpresteert.
Ze denken dat ze hem voor +20 miljoen kunnen verkopen. Zie dat niet snel gebeurenstrafschop schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:19:
[...]
Dat kan het eigenlijk niet zijn, want Senesi komt uit de koker van de zaakwaarnemers van Jaap Stam.
Tja, ik vind van niet. Wellicht redden ze dat weer maar dat is van meer omdat anderen het laten liggen.Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:19:
Maar dit Feyenoord ís ook goed genoeg om 3e te kunnen worden. Dat 3/4e van het elftal middelmaat is, is wel duidelijk. Maar dan moet je alsnog van de degradatiekandidaten kunnen winnen. Al die potten zijn verliespunten geworden, met vandaag als dieptepunt.
Van Persie heeft vorig jaar nog een hoop verbloemd maar het is echt niet best.
Maar goed, blijf vooral denken dat het door Stam komt of door wat ongeluk. Dan blijft het in ieder geval nog jaren kwakkelen en de tv uit kwakken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aan de ene kant verachten dat de ploeg derde wordt vanwege de grootte van de begroting en wel met angst en beven uitkijken naar de uitwedstrijd tegen, met alle respect, Fortuna Sittard. Als men op basis van de begroting verwacht dat Feyenoord minimaal derde wordt dan is Fortuna geen ploeg waar je dergelijke angstige gevoelens voor hebt, dat rijmt voor geen meter. Al heb je 5 vaste basisspelers die geblesseerd zijn, een ploeg die derde moet worden moet met gemak over Fortuna heen kunnen gaan. Ploegen als AZ, Vitesse of Utrecht is een ander verhaal, maar Fortuna, mweh.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:05:
@Gonadan
Waar haal je het waanidee vandaan dat Feyenoorders de ploeg overschatten? Praktisch iedere Feyenoorder keek al met angst en beven naar Fortuna uit.
Ik kijk liever naar wat er op het veld staat dan naar begrotingen. En wat er bij Feyenoord binnen de lijnen staat is alles behalve constant, fit en kwalitatief niet hoogstaand. Daarnaast is het elftal niet in balans en zit er op de bank te weinig kwaliteit om blessures op te vangen. Te veel van het zelfde en te veel ‘net niet’. Kunnen zeker goede potten spelen maar daar staan meerdere matige optredens tegenover.Het is simpel: Feyenoord heeft de derde begroting van Nederland, met dikke voorsprong op AZ. Daar mag je Feyenoord dus minimaal verwachten. En dan kun je met een gezond beleid naar boven kijken.
We hadden dit seizoen al eerder deze discussie maar ik vind AZ meer kwaliteit hebben, een elftal met meer balans en meer talent. Dat het een mindere begroting heeft vind ik niet echt boeiend, de begroting maakt geen goals, spelers wel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou nee, dat wisselt ook gewoon. AZ als voorbeeld is de afgelopen jaren ook wel boven Feyenoord geëindigd. Hoe dan ook is het verschil vaak kleiner dan je zou verwachten als je naar begrotingen kijkt.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:21:
@Gonadan
Tja, ik snap de frustratie over Senesi en bepaalde tactische keuzes heel goed. Toch denk ik dat Stam maar een zeer beperkt aandeel in de misère heeft een dat er veel meer opgeschud moet worden wil je echt stappen maken.Maar of het nu om de derde of vierde of weet ik veel wat plek gaat: zolang een trainer een aankoop van zeven miljoen doodleuk laat banken en dit soort middenlinies het veld instuurt is het volkomen logisch te zeggen dat Feyenoord in de competitie in elk geval onderpresteert.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het wordt wel weer duidelijk dat PSV niet goed is tegen ploegen die een keeper en 10 verdedigers opstellen. Ihattaren wordt gemist.
Wie wel als het 0-0 staat? Denk dat ihattaren geen verschil had gemaakt (tenzij individueel momentje, maja is altijd afwachten wat dat brengt). Wat me wel opvalt is dat iedereen zo negatief praat over Hendrix, maar hij is wel een van de weinige spelers bij PSV die een harde inspeelpass heeft. Dat helpt vaak wel om mogelijkheden te creeren. En dat heeft Guti absoluut niet.ElPaco schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:35:
Het wordt wel weer duidelijk dat PSV niet goed is tegen ploegen die een keeper en 10 verdedigers opstellen. Ihattaren wordt gemist.
Nou doet Hendrix dat natuurlijk ook niet altijd en werkt het niet altijd, maar zoiets kan wel helpen om een kans te creeren. Heb het idee dat alles nu zo enorm langzaam is dat het moeilijk is om de boel open te spelen is en het gewoon wachten is op een momentje individuele klasse.
[ Voor 4% gewijzigd door Snowdog op 06-10-2019 17:40 ]
@Han
@Gonadan
Jullie blijven maar op het wel of niet door supporters eisen van die derde plek hameren. Maar het gaat er natuurlijk vooral om hoe je derde of vierde wordt. Afgetekend ten opzichte van plek vijf vierde worden kan bij wijze van spreken een betere prestatie zijn dan met hangen en wurgen derde worden. Je hebt de prestaties van AZ niet in de hand.
We moeten juist stoppen met naar anderen te kijken. Feyenoord is een optelsom van slechte beslissingen, zowel op het veld als in de bestuurskamer. Dus ja: er kan en moet beter materiaal op het veld staan. Maar zowel Gio als Stam doen tegen degradatiekandidaten zoveel onbegrijpelijke dingen dat het ook met deze groep volkomen logisch is beter te eisen. Verliezen tegen zowel Emmen als Fortuna zou zelfs bij Utrecht reden zijn de trainer tegen het licht te houden.
@Gonadan
Jullie blijven maar op het wel of niet door supporters eisen van die derde plek hameren. Maar het gaat er natuurlijk vooral om hoe je derde of vierde wordt. Afgetekend ten opzichte van plek vijf vierde worden kan bij wijze van spreken een betere prestatie zijn dan met hangen en wurgen derde worden. Je hebt de prestaties van AZ niet in de hand.
We moeten juist stoppen met naar anderen te kijken. Feyenoord is een optelsom van slechte beslissingen, zowel op het veld als in de bestuurskamer. Dus ja: er kan en moet beter materiaal op het veld staan. Maar zowel Gio als Stam doen tegen degradatiekandidaten zoveel onbegrijpelijke dingen dat het ook met deze groep volkomen logisch is beter te eisen. Verliezen tegen zowel Emmen als Fortuna zou zelfs bij Utrecht reden zijn de trainer tegen het licht te houden.
Op wat incidenteel tegengas na is het inderdaad voornamelijk ingraven. Tijd voor een doelpuntje om ze uit de linies te forceren, maakt niet uit wat voor één.ElPaco schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:35:
De Jong wordt in die zin ook gemist.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoezo kinderachtig? Ik geef gewoon mijn mening over wat ik zag en wat zeker wel inhoudelijk van belang is voor het niveau van Feyenoord.. De wedstrijd tegen Porto vond ik een (op technisch vlak) matige wedstrijd met veel rommelig momenten voetbal waar je bij de wedstrijd van Ajax tegen Valencia van beide teams veel beter technisch gecontroleerd voetbal zag qua passes, aannames en combinatie voetbal in het algemeen.. Dat heeft invloed op hoe je de prestatie van Feyenoord tegen Porto moet zien..D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:58:
[...]
@Inflatable
Erg kinderachtig en weinig inhoudelijk om het nu over het niveau van Porto te hebben. Natuurlijk is CL in principe hoger dan EL maar we hebben het in Nederland doorgaans moeilijk tegen elke Portugese ploeg.
Nee, wat mij betreft niet. Ze moeten gewoon leren om voetballend dit soort tegenstanders te breken ipv met een de Jong een goal te forceren. Dat is natuurlijk voor het resultaat wel mooi, maar om een beter team te worden moet je dit soort tegenstanders ook gewoon kapot moeten kunnen spelen in de defensie.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:43:
[...]
Op wat incidenteel tegengas na is het inderdaad voornamelijk ingraven. Tijd voor een doelpuntje om ze uit de linies te forceren, maakt niet uit wat voor één.
De Jong wordt in die zin ook gemist.
Onder van Geel is de scouting min of meer kapot gemaakt.Inflatable schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:56:
[...]
Kijk maar eens naar alle transfers.
@D-e-n
Ja 3e begroting, maar als je geen goede dingen met het geld doet dan heb je daar niet veel aan.
Zou vooral eens graag de salarissen willen weten van de spelers van Feyenoord. Daar zal denk ik veel geld verdwijnen naar spelers die niet goed genoeg zijn.
@strafschop
Dat diverse transfers via de zaakwaarnemer van Stam gegaan zijn zegt eigenlijk al genoeg over de directie bij Feyenoord.
Bij VI vertelde men dat de transfer van St Juste vertraging op liep omdat ze degene die over de transfer ging niet te pakken kregen bij Feyenoord.
Dit was omdat het via de zaakwaaremer ging en niet Troost.
PSV speelt VVV in de tweede helft echt nog wel stuk. Hoeft maar één keer goed te vallen en het wordt nog een grote uitslag ook.
Eh nee, dat was slechts een voorbeeld wat men probeert te ontkrachten. Dat een select deel van mijn stelling gebruikt wordt om er tegenin te gaan betekent niet dat het de kern van mijn verhaal is.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:43:
@Han
@Gonadan
Jullie blijven maar op het wel of niet door supporters eisen van die derde plek hameren.
Ik stel dat men vaak nog niet inziet dat er écht iets moet gebeuren, dat is veel breder dan een derde plek.
Eens.Maar het gaat er natuurlijk vooral om hoe je derde of vierde wordt. Afgetekend ten opzichte van plek vijf vierde worden kan bij wijze van spreken een betere prestatie zijn dan met hangen en wurgen derde worden. Je hebt de prestaties van AZ niet in de hand.
Precies, er moet dus veel meer gebeuren dan die ene aankoop opstellen of die ene linie even anders doen.We moeten juist stoppen met naar anderen te kijken. Feyenoord is een optelsom van slechte beslissingen, zowel op het veld als in de bestuurskamer. Dus ja: er kan en moet beter materiaal op het veld staan. Maar zowel Gio als Stam doen tegen degradatiekandidaten zoveel onbegrijpelijke dingen dat het ook met deze groep volkomen logisch is beter te eisen. Verliezen tegen zowel Emmen als Fortuna zou zelfs bij Utrecht reden zijn de trainer tegen het licht te houden.
Je hebt een zinnig bestuur nodig met doordacht beleid.
Het huidige bestuur lijkt echter meer energie te steken in een lucratief vastgoedproject dan het herstellen van de sportieve status als Nederlandse topclub. Ik kan daar met de pet niet bij en vind dat eeuwig zonde.
Daarnaast is het is gewoon ook eeuwig zonde dat men vakkundig de jeugdopleiding om zeep geholpen heeft door persoonlijke visie en ego's. Dat was juist iets om trots op te zijn en op te bouwen en nu huren ze naar middelmaat in het aan te vullen, zo jammer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV is ook wereldkampioen scoren in de laatste 5 minuten.. Die winnen dit echt nog wel.. Zou mij verbazen als het niet zo was..Niku schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:49:
PSV speelt VVV in de tweede helft echt nog wel stuk. Hoeft maar één keer goed te vallen en het wordt nog een grote uitslag ook.
Sjoh verliest je clubje van Ajax, stap je gelijk op.
Snap je de grap? De Jong was juist zo'n breekijzer die vaak de kans pakte als een ingraafclub na een uur wat minder scherp werd.Snowdog schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:45:
Nee, wat mij betreft niet. Ze moeten gewoon leren om voetballend dit soort tegenstanders te breken ipv met een de Jong een goal te forceren. Dat is natuurlijk voor het resultaat wel mooi, maar om een beter team te worden moet je dit soort tegenstanders ook gewoon kapot moeten kunnen spelen in de defensie.
Ook nu zal VVV na een uur leeg raken en als het goed is zal iemand dan een kans kunnen pakken. Bijvoorbeeld een Malen kan je best een tijdje in de gaten houden maar als hij nu meer ruimte gaat krijgen ligt er zomaar één in.
Geduld is in dit soort wedstrijden vaak de sleutel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Moet zeggen, ik snapte de grap niet en ik denk dat een de Jong tegen zo'n club juist (zelfs vanaf het begin) gewoon van groot belang kan zijn (zie 3-0 tegen Ajax) , maar dat is doorgaans niet echt hoe je wil winnen. Ik bedoel winnen is winnen, maar als het goed staat kom je er zo ook niet doorheen. Vind dat je daarmee de Jong ook wel tekort doet tbh. Hij heeft gewoon zijn kwaliteiten, maar als je een goed combinerende aanval wil (en dat is dezer dagen wat populairder dan vroeger) dan heb je aan een de Jong wat minder.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:53:
[...]
Snap je de grap? De Jong was juist zo'n breekijzer die vaak de kans pakte als een ingraafclub na een uur wat minder scherp werd.
Ook nu zal VVV na een uur leeg raken en als het goed is zal iemand dan een kans kunnen pakken. Bijvoorbeeld een Malen kan je best een tijdje in de gaten houden maar als hij nu meer ruimte gaat krijgen ligt er zomaar één in.
Geduld is in dit soort wedstrijden vaak de sleutel.
Dit dusNiku schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:49:
Ihattaren is juist iemand die dat soort passjes wel kan geven, die wordt echt wel gemist. Gelukkig gaat het nu snelSnowdog schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:38:
[...]
Wie wel als het 0-0 staat? Denk dat ihattaren geen verschil had gemaakt (tenzij individueel momentje, maja is altijd afwachten wat dat brengt). Wat me wel opvalt is dat iedereen zo negatief praat over Hendrix, maar hij is wel een van de weinige spelers bij PSV die een harde inspeelpass heeft. Dat helpt vaak wel om mogelijkheden te creeren. En dat heeft Guti absoluut niet.
Nou doet Hendrix dat natuurlijk ook niet altijd en werkt het niet altijd, maar zoiets kan wel helpen om een kans te creeren. Heb het idee dat alles nu zo enorm langzaam is dat het moeilijk is om de boel open te spelen is en het gewoon wachten is op een momentje individuele klasse.
Ook een De Jong zet je gewoon vast als je er genoeg energie in gooit, het probleem zit hem juist in het 90 minuten volhouden.Snowdog schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:02:
Moet zeggen, ik snapte de grap niet en ik denk dat een de Jong tegen zo'n club juist (zelfs vanaf het begin) gewoon van groot belang kan zijn (zie 3-0 tegen Ajax) , maar dat is doorgaans niet echt hoe je wil winnen. Ik bedoel winnen is winnen, maar als het goed staat kom je er zo ook niet doorheen. Vind dat je daarmee de Jong ook wel tekort doet tbh. Hij heeft gewoon zijn kwaliteiten, maar als je een goed combinerende aanval wil (en dat is dezer dagen wat populairder dan vroeger) dan heb je aan een de Jong wat minder.
Wedstrijden tegen Ajax zijn heel anders, die zijn veel opener dan tegen een VVV en qua spelbeeld niet echt vergelijkbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Willem II-AZ is een alleraardigst potje!
Aardige vrije trap die onderkant lat uiteen spat
Aardige vrije trap die onderkant lat uiteen spat
Kan idd wel passjes geven, maar ik vind Ihattaren op het moment ook vooral iemand van de kleine ruimte en soms even nice passje, maar niet de passjes die nodig zouden zijn in deze game (nouja, toen het nog 0-0 stond). Hij heeft soms ook wel goede passes over lange afstand maar niet die harde ballen die in een keer recht op het doel (niet de goal) afgaan.ElPaco schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:10:
[...]
Ihattaren is juist iemand die dat soort passjes wel kan geven, die wordt echt wel gemist. Gelukkig gaat het nu snel
Anyway, vind het ook een briljante speler, maar zag hem vandaag tot de 1-0 niet het verschil maken met een sublieme pass, daarvoor was alles gewoon wel te statisch. Misschien wel met een individuele actie. Maar goed, is puur een gevoel, misschien dat ik er helemaal naast zit.
Nog maar 4.ElPaco schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:16:
En daar is nummer 3! Hoeveel om gelijk te komen met Ajax op doelsaldo?
Penalty voor Willem2! lekker potje zo met een bord chinees op schoot.
En weer Malen. Die schiet echt alles binnen.
En die gaat 3 hoog over...DoeEensGek schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:30:
[ Voor 78% gewijzigd door DoeEensGek op 06-10-2019 18:32 ]
Die heeft Valencia - Ajax zitten kijken en dacht 'dat kan ik ook'..DoeEensGek schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:30:
Rood AZ, voor Boadu en een wel heel erg domme.
Twee keer geel voor zeiken bij de scheidsrechter.
Twee keer geel voor zeiken bij de scheidsrechter.
[ Voor 35% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-10-2019 18:40 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat een held die scheids bij AZ. Komt er 1 met twee benen naar voren in en dan vind je het gek als er iemand over klaagt?
Het ligt er ook aan hoe je dat doet natuurlijk.
Zo verrassend AZ gelijk gespeeld tegen Willem2.
Alhoewel ik dat wel voorspeld had
.
Alhoewel ik dat wel voorspeld had
[ Voor 32% gewijzigd door DoeEensGek op 06-10-2019 18:45 ]
Dat had ik ook voorspeldDoeEensGek schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:42:
Zo verrassend AZ gelijk gespeeld tegen Willem2.
Alhoewel ik dat wel voorspeld had.
Leukste potje van vandaag.
Je weet dat Ihattaren niet mee speelt omdat zijn vader vanochtend overleden is? Dus geen idee hoe je vandaag Ihattaren kan beoordelenSnowdog schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:16:
[...]
Anyway, vind het ook een briljante speler, maar zag hem vandaag tot de 1-0 niet het verschil maken met een sublieme pass, daarvoor was alles gewoon wel te statisch. Misschien wel met een individuele actie. Maar goed, is puur een gevoel, misschien dat ik er helemaal naast zit.

Ik denk dat hij bedoelt dat hij niet ziet hoe Ihattaren vandaag het verschil had kunnen maken. Zo lees ik het in ieder geval.gws24 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:50:
[...]
Je weet dat Ihattaren niet mee speelt omdat zijn vader vanochtend overleden is? Dus geen idee hoe je vandaag Ihattaren kan beoordelen![]()
Bedoelde ik idd niet, zoals door andere mensen gesteld. Hij speelde vandaag niet. Verder wens ik hem en zijn familie het beste.gws24 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:50:
[...]
Je weet dat Ihattaren niet mee speelt omdat zijn vader vanochtend overleden is? Dus geen idee hoe je vandaag Ihattaren kan beoordelen![]()
[ Voor 71% gewijzigd door Snowdog op 06-10-2019 19:03 ]
Rustig jongens, jullie begrijpen elkaar gewoon even verkeerd.
"Feyenoord had na mooie overwinningen op FC Twente en FC Porto een perfecte week voor de interlandbreak kunnen afronden, een wanprestatie tegen Fortuna Sittard zorgde echter juist voor een grote kater. Feyenoord is inmiddels bezig aan de slechtste competitiestart in bijna tien jaar tijd."
De kop van de VI zegt genoeg. Slechtste competitiestart in 10 jaar. Dit kan je niet loszien van de bestuurlijke crisis in Rotterdam.
De kop van de VI zegt genoeg. Slechtste competitiestart in 10 jaar. Dit kan je niet loszien van de bestuurlijke crisis in Rotterdam.
Denk dat je dat best wel los kan zien van die crisis, ik zou het daar wel los van zien. Denk je nou echt dat die spelers zich zoveel zorgen maken om de bestuurders? Ik niet.Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:01:
"Feyenoord had na mooie overwinningen op FC Twente en FC Porto een perfecte week voor de interlandbreak kunnen afronden, een wanprestatie tegen Fortuna Sittard zorgde echter juist voor een grote kater. Feyenoord is inmiddels bezig aan de slechtste competitiestart in bijna tien jaar tijd."
Of je denkt het bestuur is verantwoordelijk voor deze spelers. Maar diezelfde spelers winnen wel van Porto. Ik weet niet wat de oplossing is, maar ik denk dat het wel even net wat anders ligt dan je met zo'n post doet voorkomen.
Er word vergeten dat ze tegen Porto ook een flinke dosis mazzel hebben gehad.Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:01:
Die wedstrijd had ook gewoon met 4-4 kunnen eindigen.
De winst tegen Porto zegt niets.
Zeg het al langer, flinke bezem door Feyenoord. Niet alleen de directie maar op alle niveaus inclusief jeugd.
En de bezem door de selectie.
Ze moeten begrijpen dat als ze weer groot willen worden dat misschien niet in een stijgende lijn kan.
Maar dat ze misschien eerst 1 of 2 stappen terug moeten zetten.
Dit omdat er gewoon te veel mis is.
Dat zegt misschien niks, maar een 4-4 tegen Porto of een 2-4 verliespartij tegen Fortuna Sittard (met alle respect), dat is toch wel een heel verschil. Ik denk dat menig Nederlandse club niet met een 4-4 tegen Porto van het veld had kunnen stappen (sterker nog, dat hadden waarschijnlijk alleen Ajax en PSV kunnen doen), maar hoe je dan zo enorm door je hoeven kan zakken....Deadsy schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:09:
[...]
Er word vergeten dat ze tegen Porto ook een flinke dosis mazzel hebben gehad.
Zeg het al langer, flinke bezem door Feyenoord. Niet alleen de directie maar op alle niveaus inclusief jeugd.
En de bezem door de selectie.
Ze moeten begrijpen dat als ze weer groot willen worden dat misschien niet in een stijgende lijn kan.
Maar dat ze misschien eerst 1 of 2 stappen terug moeten zetten.
Dit omdat er gewoon te veel mis is.
Ik denk dat dat vooral het probleem van Feyenoord is. We kunnen wel doen alsof ze een zeer matige selectie hebben, maar ze spelen Ajax vorig jaar in eigen huis ook enorm naar huis. Ze doen het tegen de grote clubs vrijwel altijd goed. Ik denk dat ze best wel een goede ploeg hebben, maar het moet er maar net maar even allemaal uitkomen.
Ik weet ook niet waarom ze dat niet elke wedstrijd kunnen brengen, maar Feyenoord is echt geen team van koekenbakkers en die gasten kunnen echt wel wat. Ze presteren gewoon ondermaats en ik denk dat het echte probleem (op korte termijn) daar zit en niet zozeer in het bestuur of omslagen maken of wat dan ook.
Ik denk dat AZ ook van Porto had gewonnen.
Tja, als je zo gaat beginnen moet je ook concluderen dat het ook vaak tegen zit en plek 10 ook geflatteerd is.Deadsy schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:09:
Er word vergeten dat ze tegen Porto ook een flinke dosis mazzel hebben gehad.
Uiteindelijk ligt het kwaliteitsniveau waarschijnlijk onder dat van Porto, maar wel ruim boven Fortuna. Dat je er dan zo af gaat is, los van dat Fortuna heel effectief was, een kwestie van niet het beste eruit halen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
OK, dan begreep ik jou bedoeling niet met die post en las ik het te letterlijk. Blijft af en toe moeilijk om nuance te herkennen in geschreven posts, zeker in een hardlopend topic als dit.Snowdog schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:53:
[...]
Bedoelde ik idd niet, zoals door andere mensen gesteld. Hij speelde vandaag niet. Verder wens ik hem en zijn familie het beste.
Oh oké. Dus als ze het mentaal even op de rit krijgen is het volgens jaar CL overwinteren?Snowdog schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:19:
Ik denk dat dat vooral het probleem van Feyenoord is. We kunnen wel doen alsof ze een zeer matige selectie hebben, maar ze spelen Ajax vorig jaar in eigen huis ook enorm naar huis. Ze doen het tegen de grote clubs vrijwel altijd goed. Ik denk dat ze best wel een goede ploeg hebben, maar het moet er maar net maar even allemaal uitkomen.
Dit bedoel ik dus, de uitschieters verbloemen de staat. Nee Fortuna is uiteraard niet het eigenlijke niveau, maar een 6-2 ook bij lange na niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In zie nu de uitleg van Kramer. Op zich ben ik het helemaal met zijn verhaal eens, maar dat voegt niet bij een keeper omduwen wanneer je daar niets bij kunt winnen. Dat snap ik dan weer totaal niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Natuurlijk is Porto beter dan Fortuna, maar ik denk dat men hier Porto misschien ook wel overschat.ph4ge schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:28:
[...]
Tja, als je zo gaat beginnen moet je ook concluderen dat het ook vaak tegen zit en plek 10 ook geflatteerd is.
Uiteindelijk ligt het kwaliteitsniveau waarschijnlijk onder dat van Porto, maar wel ruim boven Fortuna. Dat je er dan zo af gaat is, los van dat Fortuna heel effectief was, een kwestie van niet het beste eruit halen.
Dat men dan continu gaat beginnen over dat we het zo slecht doen tegen ploegen uit Portugal etc.
Maar de laatste duels tegen ploegen uit Portugal zijn juist vrij goed gegaan.
PSV tegen Sporting, Ajax tegen Benfica.
Als je de prijzenkast van Porto deze eeuw ziet, en ook meeneemt dat ze 8x op rij hadden gewonnen, dan zijn het geen koekenbakkers.Deadsy schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 19:50:
[...]
Natuurlijk is Porto beter dan Fortuna, maar ik denk dat men hier Porto misschien ook wel overschat.
Dat men dan continu gaat beginnen over dat we het zo slecht doen tegen ploegen uit Portugal etc.
Maar de laatste duels tegen ploegen uit Portugal zijn juist vrij goed gegaan.
PSV tegen Sporting, Ajax tegen Benfica.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
@Deadsy
Het precieze niveau van Porto doet er niet zoveel toe. Het gaat er om dat Feyenoord tegen ploegen uit het rechterrijtje consequent slecht presteert. Als dat altijd zo is dan mag je daar de trainer op aanspreken want dan is de voorbereiding en/of tactische aanpak overduidelijk niet goed. Ik mag aannemen dat niemand denkt dat Emmen of Fortuna van het niveau Feyenoord zijn.
Het precieze niveau van Porto doet er niet zoveel toe. Het gaat er om dat Feyenoord tegen ploegen uit het rechterrijtje consequent slecht presteert. Als dat altijd zo is dan mag je daar de trainer op aanspreken want dan is de voorbereiding en/of tactische aanpak overduidelijk niet goed. Ik mag aannemen dat niemand denkt dat Emmen of Fortuna van het niveau Feyenoord zijn.
Volgens mij was de interviewer nogal bang voor Stam. Hij stond te trillen als een rietje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of misschien hebben ze behalve de trainer nog iemand nodig die de mensen scherp houdt. Ik weet het niet, maar het lijkt mij geen slecht idee. Het blijkt wel dat v Bronckhorst het niet kon en ook Stam lijkt er problemen mee te hebben, als ik de geruchten mag geloven was de enige die het kon Kuijt. Ik weet het niet hoor, maar of je dit de trainer alleen mag aanreken? Ik denk niet dat een de Boer, Cocu en van Bommel het zoveel beter doen zonder ervaring.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:16:
@Deadsy
Feyenoord heeft gewoon een te dunne selectie, die van matige kwaliteit is. Az is dit jaar derde ploeg, feyenoord moet eerst maar weer eens richting de top 5 zien te komen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.