Dat zou nu eens goed zijn. Kan iemand de NOS en Fox daar misschien even op wijzen?toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:55:
[...]
en haal die gast einde wedstrijd maar voor de camera, om eens met z'n smoel voor de camera uit te mogen leggen wat ie allemaal van plan was daar.
Ben benieuwd hoe consequent de KNVB nu is, dus of ze goal aan Haps geven of er toch een eigen goal van maken.Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:59:
Heuy Heuy. 1-1. Zat er gelukkig aan te komen.
En geef die Passlack eens geel man.
Zoiets?Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:00:
Daar gaat die debiele Paslack weer. Geef die gast een kaart man
En nu had ie rood moeten krijgen wegens minimaal 3e gele kaart... Wat een scheids...
Ik zou misschien ook niet zo heel blij zijn als iemand mij har deen dug out in beuktLeon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:00:
Daar gaat die debiele Paslack weer. Geef die gast een kaart man
Tja, dit had zijn 3e geel al mogen zijn. En die Smeets ruzie zoeken met Fer.
Gefrustreerde mannetjes daar in Limburg
Gefrustreerde mannetjes daar in Limburg
Als ik de coach van Fortuna was zou ik toch eens aan een wissel gaan denken.
Zullen ze wel op tv gezien hebbenPWM schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:04:
Dachten we dat die Portugezen opgefokt zouden doen, zijn het de Limburgers
Tegen Ajax waren ze allemaal niet zo wild.
Ja, krijg je ervan. Na de 1-1 ging Fortuna weer spelen, en Feyenoord lekker weer achterover leunen.
Zo gaat het elke weer weer mis.....sukkels
Zo gaat het elke weer weer mis.....sukkels
Dit is dus gewoon zo fout.. De assist van iemand die er al 2x af had gemoeten met een verzameling geel.
Ach ja, er staat ook iemand rechtsbuiten bij Feyenoord die ook minimaal 1 wedstrijd had moeten banken vorige week. Vind niet dat de Feyenoorders mogen klagentoolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:07:
Dit is dus gewoon zo fout.. De assist van iemand die er al 2x af had gemoeten met een verzameling geel.
Ja, en door wie? Botteghin verneukt het.......precies degene die al lang geen basis meer moet staan......
Hoeveel tegendoelpunten al tegen degradatiekandidaten? En de beste Nederlandse verdediger ooit blijft maar tevreden. Iets met een paard en een ruiter...
Denk niet dat Van Dijk kijkt hoor.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:08:
Hoeveel tegendoelpunten al tegen degradatiekandidaten? En de beste Nederlandse verdediger ooit blijft maar tevreden. Iets met een paard en een ruiter...
Waar blijft Senessi eigenlijk? Die zal inmiddels toch wel gewend zijn?
Die moet nog wennen aan het matige verdedigen hier.toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:09:
Vooral dit. Je haalt een vrachtlading verdedigers omdat het huidige duo niet voldoet. En vervolgens stel je de huurling en een van die verdedigers die niet meer functioneren op. De aankopen laat je op de bank verrotten......toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:09:
Wat een club.

En dat tegen een club die stijf laatste staat en nog maar 8 goals had gemaakt......
[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 06-10-2019 15:11 ]
Het is wel weer typisch des Feyenoords. Na een knappe prestatie in de Kuip staan ze 4 dagen later weer te schutteren in de polder. Wonderlijk toch hoe vaak dat voorkomt.
Maar dat doet PSV ook, dus dat is wel een valide tactiekLeon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:10:
[...]
Vooral dit. Je haalt een vrachtlading verdedigers omdat het huidige duo niet voldoet. En vervolgens stel je de huurling en een van die verdedigers die niet meer functioneren op. De aankopen laat je op de bank verrotten......
Wat een club.
En dat tegen een club die stijf laatste staat en nog maar 8 goals had gemaakt......
Het is trouwens niet dat Fortuna zo goed speelt dat het 2-1 staat, het is vooral hoe het achterin bij Feyenoord staat.
Nou waren wij ook niet briljant in Den Haag...Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:11:
Het is wel weer typisch des Feyenoords. Na een knappe prestatie in de Kuip staan ze 4 dagen later weer te schutteren in de polder. Wonderlijk toch hoe vaak dat voorkomt.
Denk dat dit het seizoen tot nu toe wel aardig samenvatElPaco schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:12:
[...]
Het is trouwens niet dat Fortuna zo goed speelt dat het 2-1 staat, het is vooral hoe het achterin bij Feyenoord staat.
3-1 
Zag er toch wel te verdedigen uit zou je zeggen.
Zag er toch wel te verdedigen uit zou je zeggen.
Ik word in elk geval niet teleurgestelddvdkiwi schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 14:19:
De tweede helft was zó ontzettend slecht dat ik gewoon zin heb om Feyenoord te kijken, het moet toch niet gekker worden.

[ Voor 71% gewijzigd door Superkiwi op 06-10-2019 15:16 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is ook wel echt een gevalletje 'elke bal voorin bij Fortuna valt goed'... Allemachtig.
Je kan hem beter achterin zetten ipv wegsturenLeon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:
Ja, en ik zet m weer uit. Opdonderen maar met die Stam
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja. Dat is het al het hele seizoen zo voor [inserttegenstanderfeyenoordbehalvefcporto]. Zie toch een patroon.toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:
Het is ook wel echt een gevalletje 'elke bal voorin bij Fortuna valt goed'... Allemachtig.
Senesi is nog te fit. Het liefst wilt Stam hem nog 2 maanden niet opstellen en daarna zeuren dat hij niet wedstrijdfit is.toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:09:
Echt he. Zoiets kan alleen bij ons. Duurste speler ooit. Captain die nooit captain mocht zijn en elke wedstrijd aantoont het niveau niet aan te kunnen. En dan je duurste aankoop laten verpieteren, want je wisselt je captain niet zomaar.
Ach Feyenoord heeft al 2 wedstrijden op rij gewonnen. Deze mogen we verliezen of gelijk spelen. Een subtobber als wij verdienen niet beter.
Nog meer domme hakjes! FIFA 20 net uit zeker.
Je stuurt FC Porto naar huis met een nederlaag om vervolgens bij met alle respect Fortuna Sittard een oorwassing te krijgen. Dat kan alleen Feyenoord zijn. Hoge pieken en diepe dalen...
Beetje zoals Feyenoord - Ajax (6-2) vorig jaar..toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:
Tja, die twee tegendoelpunten waren toen nergens voor nodigInflatable schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:29:
[...]
Beetje zoals Feyenoord - Ajax (6-2) vorig jaar..
Maar sinds twee jaar wel gegroeid. Dit soort wedstrijden waren altijd van die irritanten weekend verneukers zoals ik het noemde. Liep je na een Europese wedstrijd weer hard tegen de muur aan. Daar hebben ze al een tijdje geen last meer van.toolkist schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:12:
[...]
Nou waren wij ook niet briljant in Den Haag...
Alsof de concurrentie tegen Feyenoord puntjes laat liggen.Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:16:
Fortuna pakt wel belangrijke punten zo om aan het eind van seizoen boven de streep te eindigen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoppa
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Man man man wat gebeurt hier

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En weer valt ie goed voor Fortuna.. 4-1 inmiddels..D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:31:
[...]
Tja, die twee tegendoelpunten waren toen nergens voor nodig
[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 06-10-2019 15:36 ]
Leg me nu maar even uit hoe dit werkt!?!? Feyenoord én stam! Verdediging? Dafuq
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Senesi moet maar gewoon alvast in de bus gaan zitten. Als dit zijn concurrentie is snap je dat als aankoop toch ook niet meer volgens mij.
Dierendag heeft ie gehaald, dat scheelt.Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:36:
Stam haalt de kerst niet!
Nee maar een verklaring die ergens op slaat is wel wenselijk. Want ik ben al pissig, maar de harde kern gaat nu toch helemaal uit zn plaat
Jij had toch de tv uitgezetLeon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:36:
Wéér Botteghin die er he-le-maal naast zit.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Heeft hij ook. Is gewoon een (terechte) veronderstelling.
Die zit in de bus toch? Of heeft ie een groen pak aan?Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:38:
Ik ben benieuwd of Berghuis zijn frustraties in toom kan houden.
Je mag best wisselen als je met 3-1 gaat rusten...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tis wel weer jammer.... Stel je voor dat Fortuna gewoon in de EL zou uitkomen... Dat was pas een coefficientenpolonaise geweest....
Ik zei het vorig jaar al eens maar Fortuna zal zich ook in de kleine wedstrijden eens zo moeten opladen. Het maakt nogal verschil of je Feyenoord of FC Emmen met 4-1 op de broek geeft (die laatste vind ik altijd eerder 6 punten wedstrijden).
Aan de andere kant is elke poging van Fortuna zowat doeltreffend dus wellicht is het niet bewust.
Aan de andere kant is elke poging van Fortuna zowat doeltreffend dus wellicht is het niet bewust.
Natuurlijk niet de schuld van Stam, het zijn de spelers die het vertikken te voetballen. Dezelfde 11 deden het ook goed tegen Porto, dus aan wie ligt het dan.OMX2000 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:37:
[...]
Nee maar een verklaring die ergens op slaat is wel wenselijk. Want ik ben al pissig, maar de harde kern gaat nu toch helemaal uit zn plaat
Dit is toch al jaren het probleem van Feyenoord. Alleen opladen voor de grote wedstrijden.Barfman schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:40:
[...]
Natuurlijk niet de schuld van Stam, het zijn de spelers die het vertikken te voetballen. Dezelfde 11 deden het ook goed tegen Porto, dus aan wie ligt het dan.
Sowieso bizar dat Senesi niet eerder is gebracht, en dan maakt het me niet eens uit voor wie.
Het is met bonussen je duurste speler aller tijden (en dat zegt wat, voor een verdediger), hij heeft bij zijn vorige club ook alles meegetraind dus is gewoon fit.
Het is met bonussen je duurste speler aller tijden (en dat zegt wat, voor een verdediger), hij heeft bij zijn vorige club ook alles meegetraind dus is gewoon fit.
Als het dezelfde voetballers is en dit komt structureel voor. Dan ligt het aan een trainer die niet begrijpt dat er wat aan de hand is in zijn team. Ik snap dat “er speelt wat in die hoofdjes” nooit. Ook dat moeten we gaan begrijpen, maar ja dat hoort nie bij voetbal.Barfman schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:40:
[...]
Natuurlijk niet de schuld van Stam, het zijn de spelers die het vertikken te voetballen. Dezelfde 11 deden het ook goed tegen Porto, dus aan wie ligt het dan.
Kunstgras doodt weer een speler. Gelukkig die van de club met kunstgras en niet die met echt gras. Weg met kunstgras 
Oh hij leeft weer... paniekvogel!

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 06-10-2019 15:44 ]
Als je hem niet opstelt en alles verliest hoef je waarschijnlijk ook geen bonussen te betalen, snappie?danslo schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:42:
Sowieso bizar dat Senesi niet eerder is gebracht, en dan maakt het me niet eens uit voor wie.
Het is iedere keer zo. Iedereen hier voorspelde al van te voren dat je met deze elf zo niet tegen Fortuna kunt spelen. Dan moet je namelijk het spel maken en dat gaat niet met zo'n blok en een trage centrum verdediger . Maar Feyenoord heeft al jaren trainers die te stom zijn om dat te begrijpen.Barfman schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:40:
[...]
Fortuna-Feyenoord 4-1, bizar.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kunstgras moeten ze verbieden in het profvoetbal.. Als je geen echt grasveld kan betalen ga je maar bij de amateurs voetballen..Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:44:
Kunstgras doodt weer een speler. Gelukkig die van de club met kunstgras en niet die met echt gras. Weg met kunstgras
Maar zelfs zo'n opstelling mag niet binnen een uur 4-1 achter staan tegen een Fortuna.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:46:
L
Het is iedere keer zo. Iedereen hier voorspelde al van te voren dat je met deze elf zo niet tegen Fortuna kunt spelen. Dan moet je namelijk het spel maken en dat gaat niet met zo'n blok en een trage centrum verdediger . Maar Feyenoord heeft al jaren trainers die te stom zijn om dat te begrijpen.
Overigens heb ik alleen jou iets zien voorspellen.
[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 06-10-2019 15:49 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ook... 0-3 voor Feyenoord. Eerste puntenloze wedstrijd dit weekendGonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:48:
[...]
Maar zelfs zo'n opstelling mag niet binnen een uur 4-1 achter staan tegen een Fortuna.

Ik zag @Leon Zwiers hier toch ook niet positief reageren vooraf. En elders las ik ook al bedenkingen bij met name Tapia en Botteghin.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:48:
[...]
Maar zelfs zo'n opstelling mag niet binnen een uur 4-1 achter staan tegen een Fortuna.
En 4-1 mag natuurlijk nooit maar de hele denkwijze in de club is verrot dus dat gaat van kwaad tot erger en dan gaan heel veel spelers domme dingen doen.
Interessante vraag, misschien iets om eens te stellen als er geen voetbalwedstrijden gespeeld worden.[b]ElPaco in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020"ElPaco schreef
Vraag over Bannis.
Ook de rest doet minimaal eens per wedstrijd wel iets doms, alleen die van Veltman benadrukken we met z'n allen.Maarten_E schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:56:
Hoe is het mogelijk dat Veltman überhaupt nog inde basis staat?
Echt iedere wedstrijd doet hij wel iets doms.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
<knip>
Dat kan volgende keer ook gewoon in 1 post!
Dat kan volgende keer ook gewoon in 1 post!
[ Voor 87% gewijzigd door Ramzzz op 06-10-2019 16:08 ]
Feyenoord wordt even in de pan gehakt door een degradatiekandidaat, dit is toch wel legendarisch. Sorry voor de Feyenoord-fans
Een positieve @Leon Zwiers is een Contradictio in Terminus.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:52:
Ik zag @Leon Zwiers hier toch ook niet positief reageren vooraf. En elders las ik ook al bedenkingen bij met name Tapia en Botteghin.
Tapia en Botje hadden natuurlijk allang weggestuurd moeten zijn, maar dat heeft ook weinig met donderdag te maken.
Dat eens. Ik vraag mij ook af of Stam niets durft te veranderen of niet mag.En 4-1 mag natuurlijk nooit maar de hele denkwijze in de club is verrot dus dat gaat van kwaad tot erger en dan gaan heel veel spelers domme dingen doen.
Daarnaast heb ik nog steeds het gevoel dat er iets raars speelt. Bijvoorbeeld dat hij Senesi zelf niet gekozen heeft een daarom niet opstelt. Of dat er binnen de groep een soort blok is waar je niet aan mag komen anders haal je de kerst niet.
Er klopt gewoon iets niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:48:
[...]
Maar verbind Stam hier consequenties aan? Wie zakt hier door de ondergrens, wie speelt er laconiek. Knikker die spelers uit de basis.
Maar nee. Dezelfde prutsers mogen maar blijven schitteren. Ondertussen word de bank warmhouden door je duurste aankoop ooit.
Ik snap het niet. Ik snap dit echt niet. Iedereen geeft aan om Senesi en Ie in het centrum te plaatsen. Probeer het dan eens. Botteginh is een slak die niet naar voren durft te verdedigen waardoor er teveel gaten vallen en counters dodelijk zijn.
Wie is de duurste aankoop ooit van Feyenoord @Russel88 ?
SenesiTyphone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:01:
Wie is de duurste aankoop ooit van Feyenoord @Russel88 ?
https://www.fr-fans.nl/ni...je-met-zijn-allen-wel-wat
Gio is nog vrij als opvolger!Typhone schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:36:
Stam haalt de kerst niet!
Gedeeld duurste aankoop, je mag Lazovic natuurlijk niet vergeten
(waarbij het relatief is, 7m in 2003/04 had een compleet andere waarde dan 7m nu)
Laat ze eerst eens de bezem door het maasgebouw halen. Die vvf en al die gekken die de club kapotmaken eruit.
Dan vanaf 0 beginnen. Op deze manier doorkutten heeft geen reet zin.
Stam ontpot zich als Gio 2.0, die mag van mij ook wel weg nu
Haha, wat grappig. Wat mij betreft wordt de eerstvolgende trainer iemand zonder Feyenoord verleden, zonder achtergrond als international en met een succesvolle trainers ervaring.
De uitdaging is natuurlijk wel om zo'n trainer te strikken. Wat heb je als Feyenoord op dit moment te bieden naast een club met een rijke historie? De selectie is niet geweldig, het spel is heel wisselvallig en de club staat er met een ad interim algemeen- en technisch directeur niet bijzonder goed voor, de club mist een stabiel fundament.D-e-n schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:05:
[...]
Haha, wat grappig. Wat mij betreft wordt de eerstvolgende trainer iemand zonder Feyenoord verleden, zonder achtergrond als international en met een succesvolle trainers ervaring.
[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 06-10-2019 16:09 ]
Het gaat toch prima? Je hebt straks een splinternieuw halfleeg winderig hok met dak. Prachtig commercieel uit te buiten, steekpenningen geïnd, bonussen uitgekeerd.Leon Zwiers schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:04:
Laat ze eerst eens de bezem door het maasgebouw halen. Die vvf en al die gekken die de club kapotmaken eruit.
Dan vanaf 0 beginnen. Op deze manier doorkutten heeft geen reet zin.
Stam ontpot zich als Gio 2.0, die mag van mij ook wel weg nu
Gevoetbald wordt er echter niet meer en de jeugdopleiding is een lachertje. Maar dat is bijzaak toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar waarom dan?Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:53:
[...]
Interessante vraag, misschien iets om eens te stellen als er geen voetbalwedstrijden gespeeld worden.
[...]
Ook de rest doet minimaal eens per wedstrijd wel iets doms, alleen die van Veltman benadrukken we met z'n allen.
Gewoon omdat het Veltman is?
Wel 4-2 nu, dat maakt het alleen niet minder erg.
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 06-10-2019 16:11 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als hij Senesi niet wilde hebben, dan zou het fijn zijn dat hij dat geblokkeerd zou hebben voordat we 'm gekocht hebben.Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:57:
Daarnaast heb ik nog steeds het gevoel dat er iets raars speelt. Bijvoorbeeld dat hij Senesi zelf niet gekozen heeft een daarom niet opstelt. Of dat er binnen de groep een soort blok is waar je niet aan mag komen anders haal je de kerst niet.
Er klopt gewoon iets niet.
Hij zou toch afgedwongen hebben dat hij transfers kon blokkeren oid.
Persoonlijk denk ik dat de voornaamste reden is, dat hij Botteginh aanvoerder heeft gemaakt. En je aanvoerder wissel je niet zomaar. Blijkbaar ook niet als hij het niveau niet aan kan.
Maar Feyenoord is idd verrot. Ik mis de Koeman tijdperk. Jeugd die een kans kreeg en je het gevoel had dat Feyenoord beter werd ipv slechter.
Onder Gio stokte het met de inpassing van jeugd en werd er steeds meer middelmaat gekocht. Nu we geen td hebben is het niet veel beter.
Ik denk dat we het vaak te moeilijk maken. Er wordt iedere keer maar weer gezocht naar een naam met uitstraling. Terwijl Feyenoord gewoon een degelijke trainer nodig heeft met ervaring in het vak en verstand van moderne tactieken. Haal gewoon een buitenlander anders.Napo schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:07:
[...]
De uitdaging is natuurlijk wel om zo'n trainer te strikken. Wat heb je als Feyenoord op dit moment te bieden naast een club met een rijke historie? De selectie is niet geweldig, het spel is heel wisselvallig en de club staat er met een ad interim algemeen- en technisch directeur niet bijzonder goed voor, de club mist een stabiel fundament.
Dat heb ik echt al zo vaak uitgeschreven, ga dat nu even op mobiel niet nog een keer doen.Maarten_E schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:10:
[...]
Maar waarom dan?
Gewoon omdat het Veltman is?
Wel 4-2 nu, dat maakt het alleen niet minder erg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben veel te druk vandaag, maar hoe dan, 4-2 en nu bijna 5-2....
Fortuna goed of Feyenoord slecht?
@Snowdog Excuses 2x een d, je hebt gelijk.
Fortuna goed of Feyenoord slecht?
@Snowdog Excuses 2x een d, je hebt gelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.