Waarom richt je je nog op de Belgen en niet meteen op Italie?Deadsy schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:08:
Genk jammer genoeg één punt.
Was prettiger geweest als Napoli gewoon had gewonnen
YouTube: ZIYECH MET GEWELDIG AFSTANDSSCHOT ☄️ 😱| Valencia vs Ajax | Champion...
De samenvattingen met Sierd de Vos. Voor de liefhebbers.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lekker hoor! Hier kun je stemmen voor dat mooie doelpunt van Hakim.DoeEensGek schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 07:00:
[YouTube: ZIYECH MET GEWELDIG AFSTANDSSCHOT ☄️ 😱| Valencia vs Ajax | Champions League 2019/20 | Samenvatting]
YouTube: ZIYECH MET GEWELDIG AFSTANDSSCHOT ☄️ 😱| Valencia vs Ajax | Champion...
De samenvattingen met Sierd de Vos. Voor de liefhebbers.
Nee, ik geloof daar serieus niet zo in. Als je het aantal mislukkingen van de NL spelers de laatste tijd ziet vaak door te vroeg weg te zijn gegaan geloof ik niet dat het echt die stap maken is.Maar voor een groot deel druk. En zeker ook van zaakwaarnemers.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:39:
@Kevinp Denk je niet dat die 2 gewoon zelf ook een stap wilden maken? Ajax doet het supergoed, maar Bayern, Real, Barça, Juve, City, PSG is toch voor iedere speler, van elke andere club een traptree omhoog. Ajax hoeft voor niemand onder te doen, maar is nóg niet continu van het hoge niveau waarvan we allemaal hopen dat ze naartoe groeien.
Wat is nu hoger dan de CL winnen? blijkbaar matig voetballen bij Juve, en spelen bij een slecht draaiend Barcelona.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wat ik minder snap is waarom ik tientallen posts zie juichen over dat Donny zo'n goed doelpunt maakte, maar die was toch voor minimaal 80% toe te schrijven aan de pass van Tadic? Waarom krijgt die geen credits?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik weet 't niet hoor, ze maken echt een gigantische stap qua salaris volgens mij. In Italie schijnt alleen Ronaldo meer salaris te krijgen dan De Ligt en De Jong verdient naar zeggen ongeveer nog 2x zo veel als De Ligt.Kevinp schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:10:
[...]
Nee, ik geloof daar serieus niet zo in. Als je het aantal mislukkingen van de NL spelers de laatste tijd ziet vaak door te vroeg weg te zijn gegaan geloof ik niet dat het echt die stap maken is.Maar voor een groot deel druk. En zeker ook van zaakwaarnemers.
Wat is nu hoger dan de CL winnen? blijkbaar matig voetballen bij Juve, en spelen bij een slecht draaiend Barcelona.
En ja, of je nu 1 á 2 miljoen krijgt of 8/16 miljoen, 't is allemaal gigantisch veel, maar je tekent dus een contract met een inkomenswaarde van tientallen miljoenen. Dat zouden ze bij Ajax nooit krijgen. En dat speelt toch echt wel mee volgens mij
Volgens mij waren er wel wat posts over de aanval in zijn geheel of de combinatie (waaronder ik zelf), een kopie van de goal tegen Spurs, perfecte loopactie, perfecte assist en rustig afgemaakt door DonnyGonadan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:53:
Heerlijk avondje. Mooi ook in te zien dat de rollen eens omgedraaid zijn en Ajax met weinig kansen gewoon veel scoort.
Wat ik minder snap is waarom ik tientallen posts zie juichen over dat Donny zo'n goed doelpunt maakte, maar die was toch voor minimaal 80% toe te schrijven aan de pass van Tadic? Waarom krijgt die geen credits?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk dat dat ook wel meespeelt idd, maar denk ook dat je bij die clubs gewoon meer kans maakt om mee te doen om de (internationale) prijzen. Leuk dat het bij Ajax nu een keer goed loopt, maar ik zou mijn geld om de CL te winnen toch eerder op een Juventus, Bayern of Barca zetten dan op een Ajax. Zeker als je (voordat het seizoen is afgelopen) al vrijwel zeker weet dat er een aantal zeer belangrijke spelers weggaan (het is bv. eigenlijk verbazingwekkend dat Ziyech nog in Amsterdam speelt).rik86 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:59:
[...]
Ik weet 't niet hoor, ze maken echt een gigantische stap qua salaris volgens mij. In Italie schijnt alleen Ronaldo meer salaris te krijgen dan De Ligt en De Jong verdient naar zeggen ongeveer nog 2x zo veel als De Ligt.
En ja, of je nu 1 á 2 miljoen krijgt of 8/16 miljoen, 't is allemaal gigantisch veel, maar je tekent dus een contract met een inkomenswaarde van tientallen miljoenen. Dat zouden ze bij Ajax nooit krijgen. En dat speelt toch echt wel mee volgens mij
Verder lijkt het me sportief ook wel een stap vooruit, zelfs al zou dat internationale succes er niet komen, omdat de nationale competities bij die teams over het algemeen sterker zijn. Je leert dus meer en kan je sneller ontwikkelen. Ik denk dat al die zaken wel meespelen en ik denk dat een de Jong en de Ligt zich wel dusdanig bewezen hebben dat ze niet zomaar op de bank terecht komen (in tegenstelling tot andere spelers die (internationaal) minder van zich hebben laten spreken alvorens de overstap te maken).
Hoho als Donny in de 1e minuut die kans niet gemist had dan was het perfecte passje van Tadic nu nooit bekroondGonadan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:53:
Heerlijk avondje. Mooi ook in te zien dat de rollen eens omgedraaid zijn en Ajax met weinig kansen gewoon veel scoort.
Wat betreft die buitenlandse avonturen en spelen om prijzen. De absoluut grote teams zijn met name bezig zichzelf zo op een voetstuk te plaatsen in hun eigen land (hetzelfde als waar PSV en Ajax last van hebben) dat er maar een paar clubs zijn waar je kans op het kampioenschap hebt. Die zijn (bijna) op één hand te tellen:
- Juventus
- Real Madrid
- Barcelona
- Manchester City
- Liverpool
- Paris St Germain
- Bayern München
Kijk maar eens hoevaak die teams de afgelopen jaren kampioen zijn geworden. Valencia is geen stap omhoog. Dortmund is geen stap omhoog. Olympique Lyon is geen stap omhoog. Arsenal is een stap omlaag. En zo kun je wel even doorgaan. Nu gaan er binnenkort twee absolute grootmachten stoppen met voetbal waardoor het binnenkort weer even open komt te liggen. Zie je de grote teams nu al mee worstelen want ze schieten momenteel op alles en iedereen die maar de naam 'talent' heeft zonder dat er groots spel vertoond wordt door Real Madrid, Barcelona en Juventus.
[ Voor 40% gewijzigd door Typhone op 03-10-2019 09:26 ]
Het was daarvoor al buitenspel toch? Dus dat mag je niet echt tellen als een gemiste kansTyphone schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:21:
[...]
Hoho als Donny in de 1e minuut die kans niet gemist had dan was het perfecte passje van Tadic nu nooit bekroond![]()
Die pass was natuurlijk zonder enige twijfel magistraal maar zo gaf hij de laatste tijd wel weer wat meer passjes hè. Met name Neres gaat er slecht mee om vind ik.
Vond Donny best ok gisteren al heb ik niet zo goed op zitten letten, dus vond hem groot deel van de wedstrijd ook wel beetje onzichtbaar (maar goed, kan dus goed komen omdat ik niet heel geconcentreerd aan het kijken was).
Weinig kansen? Ik denk dat als Valencia al hun kansen had afgemaakt en Ajax ook dat Ajax nog steeds had gewonnen hoor. Het zag er soms dreigend uit, maar ze maakten aanvallend ook wel wat domme keuzes moet ik zeggen.Gonadan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:53:
Die pass van Tadic was om te smullen, net met collega's nog maar even de samenvatting gekeken. En iedereen vond dat passje toch wel heel erg fijn.
Hopelijk kunnen AZ, PSV en Feyenoord vanavond ook goede resultaten neerzetten.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Aanvallend was het best aardig wat we lieten zien maar ik maak me nog steeds zorgen om de verdediging. En dat met een zogenaamd verdedigend blok. Vraag me af of het niet juist beter gaat staan met Martinez als enige controlerende middenvelder. Lijkt me qua taken en communicatie duidelijker. Ik ben in voor nu tevreden met de uitslag maar nog lang niet met het spel.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ajax onder Ten Hag:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 3 oktober 2019
✅ Beste CL-start ooit
✅ Halve finale CL (enige keer deze eeuw)
✅ Kampioen (eerst sinds 2014)
✅ Beker (eerst sinds 2010)
✅ Nationale triple in 2019
✅ Productiefste Ajax-seizoen
✅ Qua punten beste Ajax-trainer 21e eeuw
✅ Beste seizoenstart sinds 1997
Zijn de Schreuder aanhangers al in hun grot gekropen?
Kwam er ook 1 tegen over Ajax in de CL vanaf 2018:Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:22:
[Twitter]
14x winst
8x gelijk
2x verlies
Doelsaldo 48-21
En toch steelt ETH mijn hart niet... dat komt door bijvoorbeeld gisteren weer Siem de Jong in te laten vallen. Ik wil dan gewoon Ekkelenkamp of Lang zien.Martinusz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:30:
[...]
Kwam er ook 1 tegen over Ajax in de CL vanaf 2018:
14x winst
8x gelijk
2x verlies
Doelsaldo 48-21
XXXVI
Toen Erich een Erik werd zullen we maar zeggenQu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:22:
[Twitter]
Overigens doen die Spaanse kranten mij wel glimlachen:
Zou mooi zijn als dergelijke teksten morgen geschreven worden over Feyenoord, AZ en PSV. Dan zijn we aan het beesten qua puntjes.AS introduceert Ajax als de Europese grootmacht van weleer, die de wetten van het toernooi kent. 'In de Champions League krijg je een tik wanneer je het niet verwacht. De tegenstander kan je zelfs vermorzelen, ook al verdien je dat niet. Mede daardoor is de Champions League de Champions League en heeft Ajax er vier gewonnen.'
De krant heeft ook lyrische woorden in petto voor de huidige ploeg uit Amsterdam. 'Ajax is een team dat rondrent als jonge eekhoorns, geraffineerd springend van tak naar tak zonder het ronde nootje aan hun voeten te verliezen, en dat geleid wordt door de twee veteranen Blind en Tadic aan de twee uiteindes van het veld.'
Cillessen
AS stelt ook dat Cillessen verkeerd gepositioneerd stond bij de openingstreffer van Hakim Ziyech en dat hij zich daarna niet herpakte. 'De Nederlandse keeper had zijn avond niet en had bij zijn weerzien met Ajax meer kunnen doen bij alle tegengoals.'
Andere media sloten waren ook kritisch op Cillessen en waren eensgezind over het hoogtepunt van de avond. 'Ziyech hoefde niet in het strafschopgebied te komen om de tribunes op te schrikken met een kanon uit zijn linker, die als een wiskundige parabool over de verraste Cillessen heen viel', aldus Marca, dat naast Ziyech ook Donny van de Beek en Andre Onana aanstipte als uitblinkers.
Laatstgenoemde hield namelijk opnieuw knap zijn doel schoon. 'Het was logisch dat Valencia zou profiteren van het risicovolle spel van de Nederlanders met zoveel aanvallers en een hoge druk. Valencia dook keer op keer op voor de neus van Onana, maar het ontbrak aan het geluk dat Ajax had', beweert Marca, dat desondanks genoot van de uitploeg. 'De charme die Ajax vorig seizoen opwekte bij neutrale fans door heel Europa is niet verloren gegaan. Het blijft een fascinerend team dat de kijker verleidt op basis van snelheid en precisie, met een vleugje anarchie in de aanval dat het systeem van de tegenstander ontregelt.'
El Mundo Deportivo sloot zich daar in andere bewoordingen bij aan. 'Ajax overmeesterde Mestalla en vernietigde Valencia met aanvallend voetbal. De verticale drang naar voren van Ajax, een team met een bewonderenswaardig offensieve geest, zorgde ervoor dat Mestalla constant met het hart in de keel zat. Het is een harde klap die zo snel mogelijk vergeten moet worden. Valencia lijkt veroordeeld tot de strijd om de tweede plaats met Chelsea.'
[ Voor 97% gewijzigd door Typhone op 03-10-2019 10:42 ]
Helemaal mee eens. Ik ben ergens in de 2e helft in slaap gevallen, was blijkbaar moe, maar heb nog even de samenvatting gekeken. Die kansen voor Valencia waren flinke. Ook in grote delen van de 1e helft was Valencia gewoon een stuk beter aan het spelen.snmght schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:44:
Ik vind de media toch wel een tikje te positief. Valencia is gewoon echt vaak dodelijk gevaarlijk geweest. Die bal op de paal is vaker wel dan niet en doelpunt als je op die plek voor je man komt en kunt afvuren. Dat Onana dat balletje dat licht van richting veranderd werd kon tegenhouden is ook een klein wonder.
Aanvallend was het best aardig wat we lieten zien maar ik maak me nog steeds zorgen om de verdediging. En dat met een zogenaamd verdedigend blok. Vraag me af of het niet juist beter gaat staan met Martinez als enige controlerende middenvelder. Lijkt me qua taken en communicatie duidelijker. Ik ben in voor nu tevreden met de uitslag maar nog lang niet met het spel.
De verdediging is echt heel erg kwetsbaar bij Ajax
Maar gelukkig hebben we een hele goede doelmanLeon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:50:
[...]
Dat deed Cillessen 1x wel (schot Martinez) en 1x niet (goal Promes). Dus ik denk dat het niet met wonderen te maken heeft maar met keepen. Kansen missen hoort erbij en ook de allergrootste doen het.snmght schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:44:
Dat Onana dat balletje dat licht van richting veranderd werd kon tegenhouden is ook een klein wonder.
@Typhone is er nog steedsQu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:22:
[Twitter]
Niets ten nadele van ETH maar het feit dat Overmars daar al een tijdje aan het hobbyen is valt natuurlijk ook niet tegen.Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:22:
[Twitter]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee zeker niet, maar Marc zet ze niet op het veld dat doet Erik. Allebei kudo's voor hun goede werkGonadan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:56:
[...]
Niets ten nadele van ETH maar het feit dat Overmars daar al een tijdje aan het hobbyen is valt natuurlijk ook niet tegen.
Ach maar hij is ook al getemd, en of hij nou echt een Schreuder aanhanger was betwijfel ik. Het gaat me meer om die Valentijn, die in het begin van het seizoen de leugens de wereld in hielp.
[ Voor 33% gewijzigd door Qu3st op 03-10-2019 11:04 ]
En dan te bedenken dat sommige media weer vraagtekens plaatsen bij het inkomen van Marc vorig jaar, welgeteld inclusief bonus 2 miljoen euro. Hij heeft verdorie voor meer dan 200 miljoen verkocht afgelopen zomer, geef hem er nog 2 extra wat mij betreftGonadan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:56:
[...]
Niets ten nadele van ETH maar het feit dat Overmars daar al een tijdje aan het hobbyen is valt natuurlijk ook niet tegen.
Ja dat linkse gejoel houdt niet op. Ver-schrik-ke-lijk. Zolang ze hun krantje(s) maar verkopen.Martinusz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:04:
[...]
En dan te bedenken dat sommige media weer vraagtekens plaatsen bij het inkomen van Marc vorig jaar, welgeteld inclusief bonus 2 miljoen euro. Hij heeft verdorie voor meer dan 200 miljoen verkocht afgelopen zomer, geef hem er nog 2 extra wat mij betreft
Ajax weer €5.8 miljoen erbij hè. Dat is bijna net zoveel als de begrotingen van RKC, Fortuna, VVV en FC Emmen (apart van elkaar). Nog een wedstrijd winnen en ze gaan er over heen puur op wedstrijdpremie gebied. Volgende ronde halen en ze gaan over de begroting heen van ALLE clubs in NL t/m Vitesse (de nummer 4). Op zeker dat die geld discussie weer gaat komen.
[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 03-10-2019 11:33 ]
Daar had Schreuder volgens mij toch best een aandeel in, in het rijtje dat daar staat. Mis trouwens nog in de opsomming hoe lang de triple alweer geleden is, volgens mij ook wel een tijdje. Het is een fijn lijstje ,dat wel.Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:22:
[Twitter]
edit als ik het goed zie dan pakte Ajax in 2001/2002 de dubbel en in augustus 2002 de Super Cup.
Ja, de logica daarin ontging mij ook volkomen. Ik hoor steeds dat ook een Unuvar, Gravenberch en Traore zo fantastisch zijn - maar blijkbaar niet zo fantastisch als Siem?ephymerous schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:35:
[...]
En toch steelt ETH mijn hart niet... dat komt door bijvoorbeeld gisteren weer Siem de Jong in te laten vallen. Ik wil dan gewoon Ekkelenkamp of Lang zien.
[ Voor 5% gewijzigd door snmght op 03-10-2019 11:13 ]
Jij start hem nu al indirectTyphone schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:07:
[...]
Ja dat linkse gejoel houdt niet op. Ver-schrik-ke-lijk. Zolang ze hun krantje(s) maar verkopen.
Ajax weer €5.8 miljoen erbij hè. Dat is bijna net zoveel als de begrotingen van RKC, Fortuna, VVV en FC Emmen (apart van elkaar). Nog een wedstrijd winnen en ze gaan erover heen puur op wedstrijdpremie gebied. Volgende ronde halen en ze gaan over de begroting heen van ALLE clubs in NL t/m Vitesse (de nummer 4). Op zeker dat die geld discussie weer gaat komen.
Oh zeker, maar dat gejank van de media dat dit Ajax Schreuder zou missen, en dat het allemaal slechter zou gaan wordt met de resultaten van dit seizoen wel de mond gesnoerd!snmght schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:09:
[...]
Daar had Schreuder volgens mij toch best een aandeel in, in het rijtje dat daar staat. Mis trouwens nog in de opsomming hoe lang de triple alweer geleden is, volgens mij ook wel een tijdje. Het is een fijn lijstje ,dat wel.
edit als ik het goed zie dan pakte Ajax in 2001/2002 de dubbel en in augustus 2002 de Super Cup.
Dat was zeker minder en snap ik ook niet helemaal, maar misschien traint Siem wel heel goed, dat zien wij allemaal niet.[...]
Ja, de logica daarin ontging mij ook volkomen. Ik hoor steeds dat ook een Unuvar, Gravenberch en Traore zo fantastisch zijn - maar blijkbaar niet zo fantastisch als Siem?
Ik hoopte stiekem toch dat Siem nog een doelpuntje ging maken gisteravond
2 domme kaarten voor tijdrekken.André Onana pakte geel in de wedstrijd tegen Valencia vanwege tijdrekken. Het is al zijn tweede geel in de Champions League, waardoor hij nu op één kaart van een schorsing staat.
Dit gevoel krijg ik er ook bij. Als ik het even op een rijtje zet, dan zie je dat hij best wel rouleert tussen de spelers die hij bij deze standen erin brengt. Zo heeft hij al twee keer Dani de Wit gebracht in de laatste minuten van de wedstrijd, Noa Lang (Sparta uit, 78', stand 1-4), Siem de Jong (Heerenveen, 83', stand 4-1), Noa Lang & Ekkelenkamp (Lille, 77' en 88', stand bij beiden al 3-0), Gravenberch en Perr Schuurs (Fortuna, 70', stand 3-0, 78', stand 4-0), Siem de Jong (Groningen, 82', stand 2-0) en nu gisteravond Siem de Jong bij een stand van 3-0.P.O. Box schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:35:
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Siem ziet op de training en denkt: die gaat nog wel een keer van pas komen dit jaar bij een blessuregeval of als we ervaring in het veld nodig hebben. Omdat hij niet bij Jong Ajax mag spelen krijgt Siem normaal gesproken geen wedstrijdminuten. Ik vermoed dat Ten Hag daarom al met het oog op de rest van het seizoen Siem wedstrijdminuten en dus wedstrijdgevoel geeft. Datzelfde gevoel kunnen de jonkies ook in Jong Ajax krijgen. En het is niet zo dat hij Gravenberg bijvoorbeeld negeert, die mocht laatst toch ook gewoon invallen?
Hij rouleert dus best wel vaak tussen deze spelers als de wedstrijden al gespeeld zijn. Wat mij betreft mag hij zo door gaan. Enerzijds om deze spelers minuten te laten maken, anderzijds om de basis-spelers rust te geven waar het kan.
Een coach is toch veel meer dan alleen wissels. Ten Hag laat Ajax het aantrekkelijkste voetbal in jaren spelen en dan ook nog met ondubbelzinnig resultaat. Ik zou hem koesteren als hij bij mijn club aan het roer stond.ephymerous schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:35:
[...]
En toch steelt ETH mijn hart niet... dat komt door bijvoorbeeld gisteren weer Siem de Jong in te laten vallen. Ik wil dan gewoon Ekkelenkamp of Lang zien.
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
Ik ben het zeker niet oneens hiermee, maar aan de andere kant moeten we ook uitkijken dat we niet alleen maar elkaar na gaan praten zonder dat daar aanleiding toe is. Positief bekeken heb je na twee wedstrijden in de Champions League nog nul tegen doelpunten gehad, er is maar een heel beperkt rijtje clubs dat dit jaar mee doet en het zelfde statistiek kan overleggen.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:50:
In de Nederlandse competitie hebben ze al wel een aantal keer een simpele tegen goal gehad. dat is zonde en in mijn ogen vooral slordig. Je merkt daar namelijk dat Ajax zich onvoldoende kan motiveren om tegen Nederlandse club te spelen.
Tel daarbij op dat Ajax extreem aanvallend speelt, waardoor ieder team naar balverlies direct verdedigend kwetsbaar is. Je ziet namelijk dat het vaak nijpend wordt op het moment van een counter na balverlies. Dat is het risico wat bij deze speelstijl hoort, wat je over het algemeen ook veel doelpunten oplevert.
In mijn ogen kan de verdediging inderdaad een stuk beter maar vooralsnog vind ik het verre van problematisch.
[ Voor 52% gewijzigd door snmght op 03-10-2019 12:03 ]
Ik snap je scepticisme. Ik wist niet dat Ziggo zo hardcore was in hun geo-block beleid. Ik gebruikte zelf in het verleden NordVPN en daarbij had ik de optie om zowel een dedicated IP (uniek IP-adres) en een obfuscated (verborgen) server te gebruiken. Op die manier wist zelfs Netflix niet dat ik een VPN gebruikte om vanuit Nederland Amerikaanse series te kijken.Great, mis ik weer alle jol en jolijt op voetbalgebied want Ziggo is koning in het blokkeren van VPN’s. Na €100 aan VPN’s en enkele exoten geef ik het op. Morgen lekker rondfietsen in San Francisco en maar afwachten wat er gebeuren gaat bij Ajax. Even een goede sportsbar zoeken tijdens de lunch.
inderdaad... maar toch kan ik me opwinden als bij een 0-1 stand er 6 mensen voor de bal staan (dat vind ik nog niet zo erg) en Martinez een kansloos afstandsschot gaat proberen. Dat schot wordt geblokkeerd en gelijk krijg je dan een counter om je oren terwijl de meeste van je spelers aan de verkeerde kant van de bal staan.Typhone schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:57:
Omdat het afgelopen jaar zó goed was is een heel klein beetje minder nu meteen problematisch. Terwijl dat (met scorend vermogen) geen enkel probleem hoeft te zijn.
Komt bij dat ik me nogal gauw opwind als iemand van afstand gaat schieten terwijl er tig betere opties zij
Wat een gehuil. Hoe vaak zie je het dat de directie minder verdient dan de werknemers.Martinusz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:04:
[...]
En dan te bedenken dat sommige media weer vraagtekens plaatsen bij het inkomen van Marc vorig jaar, welgeteld inclusief bonus 2 miljoen euro. Hij heeft verdorie voor meer dan 200 miljoen verkocht afgelopen zomer, geef hem er nog 2 extra wat mij betreft
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geloof dat basissalaris van Marc 4 ton is en Edwin 3 ton (of net andersom, weet het niet meer). Die bonus van afgelopen seizoen was gekoppeld aan prestatiesGonadan schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:14:
[...]
Wat een gehuil. Hoe vaak zie je het dat de directie minder verdient dan de werknemers.
Ik ben vooral heel blij dat zowel Marc als Edwin niet gezwicht zijn voor het geld van andere clubs waar ze hebben gespeeld, maar dat ze doorhebben dat ze iets moois aan het neerzetten zijn bij Ajax en zich daarom aan Ajax gecommitteerd hebben. Dat is net zo belangrijk als dat Ten Hag gebleven is. Dat Peter Bosz toentertijd weggegaan is was een aderlating voor de continuïteit. Ik denk serieus dat als Overmars en Vd Sar (en dan vooral die eerste) weggaan, Ajax in no-time weer op het niveau van 2014 zit. Daarom hoop ik dat Overmars en Vd Sar nog zeker 10 jaar blijven.Martinusz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:16:
[...]
Geloof dat basissalaris van Marc 4 ton is en Edwin 3 ton (of net andersom, weet het niet meer). Die bonus van afgelopen seizoen was gekoppeld aan prestaties
Ik denk dat de kans dat Siem zelf geblesseerd raakt met al die speelminuten groter is, die is nog meer van glas dan Robben.P.O. Box schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:35:
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Siem ziet op de training en denkt: die gaat nog wel een keer van pas komen dit jaar bij een blessuregeval of als we ervaring in het veld nodig hebben. Omdat hij niet bij Jong Ajax mag spelen krijgt Siem normaal gesproken geen wedstrijdminuten. Ik vermoed dat Ten Hag daarom al met het oog op de rest van het seizoen Siem wedstrijdminuten en dus wedstrijdgevoel geeft. Datzelfde gevoel kunnen de jonkies ook in Jong Ajax krijgen. En het is niet zo dat hij Gravenberg bijvoorbeeld negeert, die mocht laatst toch ook gewoon invallen?
Maar hij komt uut Twente hè, en hij ziet eruit als een kabouter, wat doet zo iemand hier als de trainer van Ons Aller Ajax?Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:22:
[Twitter]
Vrij naar één of andere schorriemorrie krant.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat hoor ik vaak de laatste tijd en wordt volgens mij tamelijk overtrokken. Laatste tijd is het inderdaad niet best geweest maar volgens mij is hij tot aan die klaplong vlak voor zijn vertrek nagenoeg altijd fit geweest.dutchgio schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:37:
[...]
Ik denk dat de kans dat Siem zelf geblesseerd raakt met al die speelminuten groter is, die is nog meer van glas dan Robben.
Welke grootmachten gaan stoppen dan? Zoals je het nu schrijft, zouden er 2 clubs ophouden te bestaan.Typhone schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 09:21:
[...]
Hoho als Donny in de 1e minuut die kans niet gemist had dan was het perfecte passje van Tadic nu nooit bekroond. Die pass was natuurlijk zonder enige twijfel magistraal maar zo gaf hij de laatste tijd wel weer wat meer passjes hè. Met name Neres gaat er slecht mee om vind ik.
Wat betreft die buitenlandse avonturen en spelen om prijzen. De absoluut grote teams zijn met name bezig zichzelf zo op een voetstuk te plaatsen in hun eigen land (hetzelfde als waar PSV en Ajax last van hebben) dat er maar een paar clubs zijn waar je kans op het kampioenschap hebt. Die zijn (bijna) op één hand te tellen:
- Juventus
- Real Madrid
- Barcelona
- Manchester City
- Liverpool
- Paris St Germain
- Bayern München
Kijk maar eens hoevaak die teams de afgelopen jaren kampioen zijn geworden. Valencia is geen stap omhoog. Dortmund is geen stap omhoog. Olympique Lyon is geen stap omhoog. Arsenal is een stap omlaag. En zo kun je wel even doorgaan. Nu gaan er binnenkort twee absolute grootmachten stoppen met voetbal waardoor het binnenkort weer even open komt te liggen. Zie je de grote teams nu al mee worstelen want ze schieten momenteel op alles en iedereen die maar de naam 'talent' heeft zonder dat er groots spel vertoond wordt door Real Madrid, Barcelona en Juventus.
Of doelde je op het einde van de carrières van Messi en Ronaldo?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ja dat is hun enige 'redenering'. Beetje mensen belachelijk maken om hoe ze eruit zien of praten. Wat een zwakte bod! En ook niet even toe kunnen geven dat hun mening verkeerd was en dat ie het gewoon prima doet....Maarten_E schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:56:
[...]
Maar hij komt uut Twente hè, en hij ziet eruit als een kabouter, wat doet zo iemand hier als de trainer van Ons Aller Ajax?![]()
![]()
Vrij naar één of andere schorriemorrie krant.
[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 03-10-2019 13:14 ]
Messi en Ronaldo. Waar hele teams omheen gebouwd worden/werden. Die vallen binnen 2/3 jaar effectief af.Jorgen schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:58:
[...]
Welke grootmachten gaan stoppen dan? Zoals je het nu schrijft, zouden er 2 clubs ophouden te bestaan.
Of doelde je op het einde van de carrières van Messi en Ronaldo?
Inderdaad wat krom geschreven lees ik nu (had wat anders in mijn hoofd) maar ik bedoelde dus Messi en Ronaldo qua voetballers, niet voetbalclubs
[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 03-10-2019 13:12 ]
Dani de Wit kreeg ook altijd veel invalminuten de laatste 10 minuten. Siem de Jong is een soortgelijke speler. Zullen beide wel bepaalde kwaliteiten hebben (druk zetten, loopvermogen, fysiek, kopsterk) die handig te pas komen, zowel voor wanneer je met wat minder risico wil spelen bij voorsprong als in de rol van een pinchhitter te gebruiken zijn.P.O. Box schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:35:
Uiteraard zie ik als voetballiefhebber veel liever een Gravenberch of Lang.
https://mobile.twitter.co...tatus/1179711309371314176
Dan denk je hé leuk het mediateam van Feyenoord maakt ook een filmpje om de supporters en hopelijk het team een beetje op te peppen voor vanavond zoals de afgelopen jaren ook goed voor Ajax heeft gewerkt, maar hoe amateuristisch kan je als voetbalclub dan wel de media afdeling zijn om een clip te gebruiken waar "kankerjoden" (rond de 36ste seconde) wordt geroepen. Je keurt zo als club zijnde bijna het gedrag van bepaalde "supporters" goed
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 03-10-2019 15:11 ]
Had ik ook, was dat ik iemand anders reactie las die het zei want in eerste instantie had ik het niet gehoord omdat ik meer op de beelden was gefocustTyphone schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:16:
LOL @Pompi ik geloofde het niet totdat ik het zelf hoorde. Amateurs.
Wie heeft er zin de NOS hierover te tippen ? Lijkt veel op de blunder van PSV met de Japanse vlag.Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:10:
[Streamable]
Dan denk je hé leuk het mediateam van Feyenoord maakt ook een filmpje om de supporters en hopelijk het team een beetje op te peppen voor vanavond zoals de afgelopen jaren ook goed voor Ajax heeft gewerkt, maar hoe amateuristisch kan je als voetbalclub dan wel de media afdeling zijn om een clip te gebruiken waar "kankerjoden" (rond de 36ste seconde) wordt geroepen. Je keurt zo als club zijnde bijna het gedrag van bepaalde "supporters" goed
Slecht nagedacht en smakeloos.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tel daarbij het laag sociaal-economische accent van de voice-over en de agressieve koppies en dit is niet een fimpje wat een goede vibe geeft bij alle soorten supporters. Iets wat bij de Ajax filmpjes juist wél lukt, veel sfeer met een vleugje arrogantie.Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:10:
[Streamable]
Mwah nee dit past qua stem en beelden wel bij de club Feyenoord vind ik, maar dat ze dan dat stukje op 35 seconde er niet uit knippen is wel erg dom.Erapaz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:43:
[...]
Tel daarbij het laag sociaal-economische accent van de voice-over en de agressieve koppies en dit is niet een fimpje wat een goede vibe geeft bij alle soorten supporters. Iets wat bij de Ajax filmpjes juist wél lukt, veel sfeer met een vleugje arrogantie.
Mwa dat kan ik nog beetje begrijpen met het "niet lullen maar poetsen" ethos en dat Rotterdammers zeggen dat ze harde werkers zijn dus dan kan het iets rauwere randje wel, maar je had dit filmpje ook prima kunnen gebruiken met dat ene woord weg gebliept of gewoon gemuted met ander sfeergeluid. Het gaat er meer om dat het er gewoon in gebleven is, dat kan zowel per ongeluk of met opzet zijn maar het is hoe dan ook niet goed voor een grote club als Feyenoord als zij zulke woorden goedkeuren. Net zoals dat Vertonghen terug gefloten is door Ajax door een bepaald woord, want als club wil je niet dat je gezien wordt als een club die het goedkeurt of toe staat.Erapaz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:43:
[...]
Tel daarbij het laag sociaal-economische accent van de voice-over en de agressieve koppies en dit is niet een fimpje wat een goede vibe geeft bij alle soorten supporters. Iets wat bij de Ajax filmpjes juist wél lukt, veel sfeer met een vleugje arrogantie.
Inderdaad, lijkt deels meer op een soort van intro filmpje van een bedrijf dat rondleidingen in Rotterdam verzorgt.Martinusz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:55:
Als dit filmpje de boel moet opjutten voor vanavond dan zie ik het somber in
@Pompi
Of ze hadden gewoon een ander stuk gepakt.
Maar als ik kijk naar hoe het hele filmpje in elkaar zit heb ik het gevoel dat het een soort van last minute ding is en geen hond er echt naar gekeken heeft voordat ze het online gezet hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 03-10-2019 16:42 ]
De leiding snapt niet waarom..... Goh, misschien omdat die "arme" uitsupporters zich bijna nooit kunnen gedragen en telkens voor enorme overlast zorgen.
Voetbal directies moeten eens een keer afstand nemen van die debielen in plaats van ze op deze manier te belonen
Het is ook meer de manier waarop de beslissing vanuit ADO is genomen hè?!Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:41:
https://www.telegraaf.nl/...itduel-tegen-ado-den-haag
De leiding snapt niet waarom..... Goh, misschien omdat die "arme" uitsupporters zich bijna nooit kunnen gedragen en telkens voor enorme overlast zorgen.
Voetbal directies moeten eens een keer afstand nemen van die debielen in plaats van ze op deze manier te belonen
Ik ben blij dat de Ajax directie dit duel daarom boycot.
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 03-10-2019 17:45 ]
Het kan overal behalve in den Haag en Rotterdam. Met een verplichte buscombi kan er weinig gebeurenLeon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:41:
Dan ben je ook onderdeel van het probleem. Feit is dat zowel ADO als de gemeente Den Haag álle redenen hebben om die "fans" weigeren. En nu is de manier waarop ineens Boohoohoohoo? Ajax weet dondersgoed waarom die mafketels ongewenst zijn. Als jij en vele anderen daar begrip voor gaat opbrengen veranderd er nooit ietsQu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:44:
[...]
Het is ook meer de manier waarop de beslissing vanuit ADO is genomen hè?!
Ik ben blij dat de Ajax directie dit duel daarom boycot.
En dit gaat niet alleen om Ajax. Er zijn meer clubs die de oren laten hangen naar debielen uit de supporterskringen, waaronder Utrecht, Feyenoord, Roda etc etc
Het stadion van hun tegenstander afbreken, vuurwerk, racistische spreekkoren, knokken met de politie en rookbommen. En dan vergeet ik vast nog e.e.a. Dat soort lui laten zich echt niet tegenhouden door een buscombi418O2 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:48:
[...]
Het kan overal behalve in den Haag en Rotterdam. Met een verplichte buscombi kan er weinig gebeuren
[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 03-10-2019 17:52 ]
Als Ajax al weken van te voren, zoals altijd wordt gedaan, contact opneemt met ADO en gemeente den Haag. En zij geven geen gehoor aan dit verzoek om aan tafel te gaan zitten, dan vind ik dat Ajax directie alle redenen kan hebben om dit maar te boycotten.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:48:
[...]
Dan ben je ook onderdeel van het probleem. Feit is dat zowel ADO als de gemeente Den Haag álle redenen hebben om die "fans" weigeren. En nu is de manier waarop ineens Boohoohoohoo? Ajax weet dondersgoed waarom die mafketels ongewenst zijn.
En dit gaat niet alleen om Ajax. Er zijn meer clubs die de oren laten hangen naar debielen uit de supporterskringen, waaronder Utrecht, Feyenoord, Roda etc etc
Gewoon het negeren vanuit Den Haag en ADO vind ik erg onprofessioneel. Om tafel zitten helpt meer dan dat. Er zijn genoeg opties om dit in goede banen te leiden.
Ik zal weer hard lachen als er een 'oproep' komt om naar Malieveld te gaan en dat er weer tich politie op de been wordt gebracht en men lekker in Amsterdam blijft.
Dus leuk dat je het zo brengt, je moet wat negatiefs kunnen posten om de hosanna beetje te temperen natuurlijk. Maar weet ook de achterliggende gedachte!
En vanuit de Ajax en de SV wordt echt heel veel gedaan om zulke zere plekken van de supportersgroep aan te pakken.
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 03-10-2019 17:55 ]
Mijne liebe wat is dit een slechte poging tot het nadoen van Ajax’ social media filmpjes. De manier van filmen en beelden, de overgangen, manier van praten, eigenlijk alles is een slecht uitgevoerde 1-op-1 kopie van wat uit Amsterdam komt rollen. Zou als Feyenoord fan hier kwaad om kunnen worden (ben dat niet overigens, Feyenoord fan), nog los van het eerder genoemde foutje in de beelden/geluid wat te horen was.Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:10:
[Streamable]
Heel veel? Weinig resultaten dan. Die gast die die journalist (of camera man?) een tik gaf was nog gewoon welkom op de Toekomst...Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:54:
[...]
En vanuit de Ajax en de SV wordt echt heel veel gedaan om zulke zere plekken van de supportersgroep aan te pakken.
Als Ajax het echt wilde werd er heel wat harder ingegrepen en gecontroleerd op Zuid.
Onprofessioneel ben ik met je eens. Maar de directie gebruikt dit gewoon keihard om een wit voetje te halen. En als er echt heel veel aan gedaan wordt, waarom gaat het dan toch telkens fout?Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:54:
[...]
Als Ajax al weken van te voren, zoals altijd wordt gedaan, contact opneemt met ADO en gemeente den Haag. En zij geven geen gehoor aan dit verzoek om aan tafel te gaan zitten, dan vind ik dat Ajax directie alle redenen kan hebben om dit maar te boycotten.
Gewoon het negeren vanuit Den Haag en ADO vind ik erg onprofessioneel. Om tafel zitten helpt meer dan dat. Er zijn genoeg opties om dit in goede banen te leiden.
Natuurlijk kan je de voetbalclubs niet alle schuld geven, die voetbalwet moet er maar eens komen.
Zij zijn niet de enigste hoor.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:41:
Deel ADO-supporters staakt tijdens wedstrijd tegen Ajax
De supporters zijn ontevreden dat er ook dit seizoen geen uitsupporters welkom zijn bij de wedstrijd. “Elk jaar worden er verschillende redenen gezocht om uitsupporters te weren tijdens de wedstrijd”, valt in het statement te lezen. Vorig jaar kwamen er wel 250 Ajax-supporters naar Den Haag tijdens de wedstrijd, toen om te demonstreren op het Malieveld. “Gezien de politiemacht die vorig jaar op de been werd gebracht, tijdens de demonstraties op het Malieveld, is het ons een raadsel dat het onmogelijk is om 500 uitsupporters te begeleiden. We hebben toch één van de best beveiligde stadions van Nederland?”, aldus FCDH.
Niet zo happen. Laten die Feyenoorders zich eerst maar is druk maken om het spel van hun eigen club en om het mediateam binnen Feyenoord.Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:54:
[...]
Als Ajax al weken van te voren, zoals altijd wordt gedaan, contact opneemt met ADO en gemeente den Haag. En zij geven geen gehoor aan dit verzoek om aan tafel te gaan zitten, dan vind ik dat Ajax directie alle redenen kan hebben om dit maar te boycotten.
Ik zal weer hard lachen als er een 'oproep' komt om naar Malieveld te gaan en dat er weer tich politie op de been wordt gebracht en men lekker in Amsterdam blijft.
Dus leuk dat je het zo brengt, je moet wat negatiefs kunnen posten om de hosanna beetje te temperen natuurlijk. Maar weet ook de achterliggende gedachte!
Lekkere oneliners strooien over een nieuws bericht is wel makkelijk puntjes scoren.
Er gaat een heel verhaal aan vooraf. Ajax krijgt niet eens de mogelijkheid om te praten over uitsupporters in den haag. En het is niet iets van de laatste week.
De combi's naar Utrecht gaan de laatste jaren ook goed. En dan komen er bijna 1.5k Ajacieden met de bus naar Utrecht..
PSN: Curvaa_
AZ vs Manchester United - donderdag 3 oktober om 18:55 uur
Week 38: Manchester United verloor met 2 - 0 tegen West Ham.
Week 39: Manchester United gelijk met 1 - 1 tegen Arsenal.
Poll: AZ vs Manchester United
• Winst AZ
• Winst Manchester United
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Feyenoord vs Porto - donderdag 3 oktober om 18:55 uur
Week 38: Porto won met 2 - 0 tegen Santa Clara.
Week 39: Porto won met 0 - 1 tegen Rio Ave.
Poll: Feyenoord vs Porto
• Winst Feyenoord
• Winst Porto
• Gelijkspel
Tussenstand:
Rosenborg vs PSV - donderdag 3 oktober om 21:00 uur
Week 38: Rosenborg won met 1 - 2 tegen Mjondalen (Penalty en een eigen doelpunt).
Week 39: Rosenborg speelde gelijk met 0 - 0 tegen Brann.
Poll: Rosenborg vs PSV
• Winst PSV
• Winst Rosenborg
• Gelijkspel
Tussenstand:
[ Voor 55% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-10-2019 18:12 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je hebt helemaal gelijk.Curva schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:02:
[...]
Niet zo happen. Laten die Feyenoorders zich eerst maar is druk maken om het spel van hun eigen club en om het mediateam binnen Feyenoord.
Lekkere oneliners strooien over een nieuws bericht is wel makkelijk puntjes scoren.
Er gaat een heel verhaal aan vooraf. Ajax krijgt niet eens de mogelijkheid om te praten over uitsupporters in den haag. En het is niet iets van de laatste week.
De combi's naar Utrecht gaan de laatste jaren ook goed. En dan komen er bijna 1.5k Ajacieden met de bus naar Utrecht..
Ik hoop dat AZ hem wint, want ze hebben de punten in de poule nodig en op dit moment loopt het natuurlijk niet bij Man U en veel geblesseerden dus in principe zou het het beste moment zijn om hun te treffen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:04:
AZ vs Manchester United - donderdag 3 oktober om 18:55 uur
Week 38: Manchester United verloor met 2 - 0 tegen West Ham.
Week 39: Manchester United gelijk met 1 - 1 tegen Arsenal.
Poll: AZ vs Manchester United
• Winst AZ
• Winst Manchester United
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
team?Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:05:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Vooral dat mediateam
Dan moet het wel een team zijn waar iedereen dezelfde visie heeft of waar niemand kritiek durft te geven.
Het is dat ze het zeggen anders zou ik zweren dat hij uit Limburg komt.
Ik moest vooral lachen om de schaamteloosheid. Het is aandoenlijk dat ze In Rotterdam een stagiair ingehuurd hebben om de filmpjes van Ajax te kopiëren. Een fatsoenlijk mediateam had dat stukje wel uit het filmpje gelaten.Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:10:
[Streamable]
XXXVI
Oh ik heb best vertrouwen in volgend seizoen.Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:09:
@Leon Zwiers, heb je er vertrouwen in of nog niet nagedacht over wat je denkt dat je teampje gaat doen?
Daar moet je ver van weg blijven.toolkist schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 18:44:
Arnesen weg bij Anderlecht. Wakker worden Feyenoord!
Heeft na zijn vertrek bij Chelsea nergens iets goeds gedaan als TD.
Bij HSV begon hij ermee alles mislukte spelers van Chelsea te huren en kopen.
Spelers die voor HSV flink tekort kwamen.
Verwijderd
Denk wel dat Feyenoord veel moeite zal hebben met Porto helaas, denk een 1-3 verlies.
Rosenborg-PSV zou ik zeggen kleine overwinning PSV, op de één of andere manier heb ik altijd een beetje de zenuwen bij Europese wedstrijden van PSV.
Tot zover de Toto met Maarten_E
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
had verwacht dat met de 1e thuis wedstrijd het wel vol zou zitten
Verwijderd
FoxSports zendt het uit.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:04:
Zenden ze AZ nog uit trouwens?
AZ lekker fel in de beginfase, doet er echt niet voor onder de eerste 10 minuten.
[ Voor 51% gewijzigd door Maarten_E op 03-10-2019 19:08 ]
Lijkt wel alsof de onzichtbare man die doelman onderuit heeft gehaaldLeon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:08:
Porto is een groot comedy capers. Wat een toneelspelers.......En die scheids gaat erin mee
Verwijderd
https://m.livesoccertv.com/ hier kun je zien welke TV zender of streaming service het uitzend/streamed in welk land.Grindtegel schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:09:
is er nog ergens een streampje van az? feyenoord is nou niet bepaald boeiend
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zegt genoeg denk ik.
AZ is niet goed in hoekschoppen nemen?Maarten_E schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:17:
AZ heeft al 7 hoekschoppen gehad, ManU 0.
Zegt genoeg denk ik.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hou je mond.OPSLAGHOND schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:18:
[...]
AZ is niet goed in hoekschoppen nemen?
Wat ik bedoel te zeggen: Heb ManU nauwelijks op de helft van AZ gezien, denk alleen dat de tactiek is om ze uit te laten razen en dan toe te slaan.
Als ze een goal maken zal dat denk ik met mazzel zijn of een afstandsschot.
Juust. Ik erger me ook wild aan die voetbaldirecties die dat niet snappen. Hoe blind kan je zijn.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:41:
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.