"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
is voor de show/cameraOPSLAGHOND schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:43:
@ Valentijn Driessen, zag je die knuffel? Die moeten elkaar niet!!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[Streamable: 2019-10-02 22-41-50]
https://streamable.com/9ati6
Na de kwartfinale lees ik nu. Zou al weer wat schelen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Maak jij al die filmpjes zelf?DoeEensGek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:44:
Barca nog op voorsprong gekomen via wie anders dan Messi Suarez!
[Streamable: 2019-10-02 22-41-50]
https://streamable.com/9ati6
Your Friendly Neighborhood Moderator
Omdat die niks had misdaan en zich afvroeg waarom hij geel kreeg (wat hij dus niet kreeg). Na die reactie van Tagliafico wees de scheids naar Blind.Terranova schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:42:
[...]
Dan vraag ik mij af waarom Tagliafico dan reageerde met Ik?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
groggy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:25:
Gaat siem nu komen?
Dan was een jonge Gravenberch nog logischer geweest, in ieder geval bij 3-0 voor dit keer.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die moet ingevlogen wordendutchgio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:45:
Jahoor hij durft gewoon Siem te brengen...![]()
Dan was een jonge Gravenberch nog logischer geweest, in ieder geval bij 3-0 voor dit keer.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 02-10-2019 22:46 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Van een jaartje Australië wordt je kennelijk niet minderHupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:45:
Blijkbaar doet Siem het heel goed op de training.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 02-10-2019 22:46 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het schijnt dat siem op de training echt super goed de pylonen klaar zet. Dus deze minuutjes zullen wel een beloning zijn.Hupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:45:
Blijkbaar doet Siem het heel goed op de training.
Marin is jong genoeg dan.Vos schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:46:
[...]
Die moet ingevlogen wordenik zou lekker Veltman wisselen voor Kik/Per.
En had Siem thuis gelaten.
Heb je het niveau van deze scheids gezien? Daar is je antwoordMartinusz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:46:
Waarom krijg je eigenlijk geen voordeel als het buitenspel was van de tegenstander maar je allang de bal hebt veroverd?
Tja zie het bij elke goal weer. Al die lange gezichten. Niemand die naar de speler gaat die de goal heeft gemaakt.OPSLAGHOND schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:43:
@ Valentijn Driessen, zag je die knuffel? Die moeten elkaar niet!!
De sfeer is echt ruk bij Ajax
Meen je dit serieus, of is dit satire?Deadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:47:
[...]
Tja zie het bij elke goal weer. Al die lange gezichten. Niemand die naar de speler gaat die de goal heeft gemaakt.
elf eilandjes. schijnt dat ze in de arena 23 aparte kleedkamers hebben.Deadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:47:
[...]
Tja zie het bij elke goal weer. Al die lange gezichten. Niemand die naar de speler gaat die de goal heeft gemaakt.
Ow wacht was anders rood. Ik snap hem...
[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 02-10-2019 22:49 ]
Nee zeker niet, ik kijk niet allemaal van die exotische zenders.
Lekker hoor! Heerlijke overwinning, vooraf niet verwacht hoor, eerlijk is eerlijk...
Wat denk je
Kijk straks wanneer de scheids af fluit. Ze gaan allemaal direct naar de kleedkamer mert lange gezichten, geen enkele glimlach.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Leuk een kusje! Nu is mijn avond helemaal afDeadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:49:
[...]
Wat denk je![]()
Kijk straks wanneer de scheids af fluit. Ze gaan allemaal direct naar de kleedkamer mert lange gezichten, geen enkele glimlach.
Heeey Valentijn, jij ook hierDeadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:47:
[...]
Die had nou net wel geel moeten krijgen scheids...
Ik geniet echt met VOLLE teugen hier.
Chelsea next!
Speelt absoluut geen bal. Zie de herhaling. Ik heb teruggespoeldJorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:49:
Dacht eerst ook dat het geel had moeten zijn, maar hij speelt de bal en de Ajacied is zelf veel te laat en valt erover.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-10-2019 22:52 ]
Dacht dat ik dat juist zag in de slomo.Vos schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:51:
[...]
Speelt absoluut geen bal. Zie de herhaling. Ik heb teruggespoeld
Nederlandse clubs hoeven van niemand bang te worden. Zie vanavond.
Ajax had wel weer alle mazzel, maar dat was vorig jaar ook.
Op naar morgen.
Heeft @mavaros een 2e account of ben je z'n sidekick?DoeEensGek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:51:
Nog ff deze reeks doorzetten en dan halen we die Cup met de grote oren naar Nederland!
Tenzij je Feyenoord heet.mavaros schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:52:
Kijk mensen.
Op naar morgen.
Vooral die scheids zat erg mee inderdaad.mavaros schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:52:
Kijk mensen.
Op naar morgen.
Hij doet zijn username eer aan en doet eens gektoolkist schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:53:
[...]
Heeft @mavaros een 2e account of ben je z'n sidekick?
Man man man, het is wonderbaarlijk dat je niet tegen een onterechte 2e geel/rood aan looptdutchgio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:53:
[...]
Vooral die scheids zat erg mee inderdaad.
Helemaal eens hoor! Heerlijk.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:53:
@RBH Sinds het seizoen in de EL waar ze in de finale van MU verloren, is het al een flink stijgende lijn. Weliswaar 1 minder seizoen, maar vorig jaar was "fabelhaft" en dit jaar begint in elk geval zeer sterk. Mooi man.
Één en al geluk....dutchgio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:53:
[...]
Vooral die scheids zat erg mee inderdaad.
Je ontkracht je zelf met de laatste zin.Erapaz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:55:
Nou nou, die verslaggever op Veronica noemt het geflatteerd, maar het had ook zo 0-4 kunnen worden nog. Na 60 minuten was Valencia niet gevaarlijk meer. En zelfs als ze hadden gescoord was Ajax hier met 2-3 of 3-4 naar huis gegaan.
Kippenvel, nog elke keer als ik het zie!Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:55:
[...]
![]()
We gooien deze er nog maar eens in:
[YouTube: Dear Europe: We Are Back ✖️✖️✖️]
Hier ook.
We Are Back
Ik mis die filmpjes wel voorafgaand aan de CL wedstrijden.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:55:
[...]
![]()
We gooien deze er nog maar eens in:
[YouTube: Dear Europe: We Are Back ✖️✖️✖️]
Deze blijft goed.
Vergeleken met Ajax zijn het wel de kleintjes hoorTyphone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:58:
Kunt zeggen wat je wilt maar Ajax is al 12 Europese uitwedstrijden op rij ongeslagen. Kleintjes zei u? Bayern, Real Madrid, Juventus, Tottenham, Valencia, Benfica o.a....
Haha, I LOL’d.Terranova schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:59:
[...]
Vergeleken met Ajax zijn het wel de kleintjes hoor:+
Begin me af te vragen of we de Spaanse competitie niet overschattenTerranova schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:59:
[...]
Vergeleken met Ajax zijn het wel de kleintjes hoor:+
Ik snap wat je zegt, toch voelt de uitslag niet geflatteerd. Maar misschien is het mijn interpretatie . Ik vond het verdiend.
Mwah. Dit Ajax moet gewoon in elke competitie mee kunnen doen voor de titel. In sommige landen misschien als outsider, maar het moet wel mogelijk zijn. Zo laag is het niveau van Ajax en ook PSV nietDeadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:00:
[...]
Begin me af te vragen of we de Spaanse competitie niet overschatten
43 - Dusan Tadic created more chances than any other player in the Champions League since last season, among which two assists vs Valencia; no player provided more assists in the Champions League since 2018-19 than Tadic (6, joint with Riyad Mahrez). Maestro. pic.twitter.com/Jbdy6C0kt9
— OptaJohan (@OptaJohan) 2 oktober 2019

Ziet er zeer goed uit de laatste jaren
13:37
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Inderdaad. Nu drie weken om in vorm te komen en dan hopelijk Chelsea in ieder geval een keer de baassnmght schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:28:
Heel aangenaam dit, genoeg ellende gehad ook met Balotelli,.de knipoog Kroaat, afgekeurde doelpunten tegen RM, so veel ellende. Nu gaat het toch al enige tijd best aardig.
XXXVI
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Still are!Kevinp schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:32:
Zo jammer dat die (klote) zaakwaarnemers perse de Jong en de Ligt weg moesten halen. Met die twee erbij waren ze zeker kanshebber geweest om de CL te winnen.
Kans is wel wat kleiner nu.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.