Met deze score vergeef ik Ziggo voor Sierd the Fox.Luxicon schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:25:
Uit Nijkerkerveen dames en heren
Zonde zeg. Ajax speelt lekker nu.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Overigens lijkt het de laatste 10 minuten al wel dat Valencia er doorheen zit. Komen niet meer in de duels en maken in de passing veel meer fouten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Veronica zendt het ook uit hoorknakworst schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:27:
[...]
Met deze score vergeef ik Ziggo voor Sierd the Fox.
Float like a butterfly, sting like a bee.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:05
Dat is zeker waar, maar vergeleken met afgelopen seizoen zijn ze echt wel meer rendabel geworden.Vos schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:25:
[...]
Zat kansen gehad. Eerder bizar dat ze niks tegen hebben
Snap ik, alleen is amsterdams zelfvertrouwen niet te koop, en dat is het enigste wat we altijd zullen missen.DoeEensGek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:13:
[...]
Jullie mogen morgen de trots gewoon doorzetten hé.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mwah, maar niet op goal.Hupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:29:
Valencia ook meer Total attemps. Mooie statistiek.
13:37
Ajax 5 shots op goal
Zo extreem gevaarlijker is Valencia dus niet. Dus wel aardig vertekend, in mijn beleving hadden ze meer pogingen op goal namelijk.
...
Op goal is belangrijk, 3 voor Valencia en 5 van Ajax.... dus tja!Hupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:29:
Valencia ook meer Total attemps. Mooie statistiek.
Hmmm, meestal noemen ze dat juist Amsterdamse arrogantie.upschur schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:29:
[...]
Snap ik, alleen is amsterdams zelfvertrouwen niet te koop, en dat is het enigste wat we altijd zullen missen.
Prtscreen gedrukt!DoeEensGek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:30:
[...]
Hmmm, meestal noemen ze dat juist Amsterdamse arrogantie.
Als je een penalty huizenhoog over het doel heen rost is hij niet meer on goal heSleehond schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:29:
Valencia 3 shots op goal
Ajax 5 shots op goal
Zo extreem gevaarlijker is Valencia dus niet. Dus wel aardig vertekend, in mijn beleving hadden ze meer pogingen op goal namelijk.
Hoezo is dat belangrijk? Een bal die 1cm langs de paal gaat maar heel hard is vind ik gevaarlijker dan een rolletje in de handen van Onana.Sleehond schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:30:
[...]
Op goal is belangrijk, 3 voor Valencia en 5 van Ajax.... dus tja!
In de 1e minuut van de westrijd?Martinusz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:31:
Hoe kunnen ze nou zeggen bij Donny maar 2 doelpogingen en maar 1 op doel? 1 zat er in en die andere op de lijn weggehaald...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Goal van Promes was ook een (geblokt) schot op doel van Donny. Dus lijkt me sowieso niet kloppen.Martinusz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:31:
Hoe kunnen ze nou zeggen bij Donny maar 2 doelpogingen en maar 1 op doel? 1 zat er in en die andere op de lijn weggehaald...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De bal op lat van Ziyech en de grote kans van Tadic waren ook niet op doel. Schoten op doel zegt weinig ja.Hupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:32:
[...]
Hoezo is dat belangrijk? Een bal die 1cm langs de paal gaat maar heel hard is vind ik gevaarlijker dan een rolletje in de handen van Onana.
Naja lat is wel letterlijk op doel
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 02-10-2019 22:33 ]
Oké, heb je een puntjeHupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:32:
[...]
Hoezo is dat belangrijk? Een bal die 1cm langs de paal gaat maar heel hard is vind ik gevaarlijker dan een rolletje in de handen van Onana.
Die is geblesseerd geweestSinergyX schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:22:
[...]
Oh netjes
edit, wow, Dembele mag een keertje spelen
Beetje hotseklots.
[Streamable: https://streamable.com/mx5sa]
https://streamable.com/mx5sa
Die geeft zoveel diepte aan het spel van Ajax. Zeer belangrijk!Harribo schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:33:
Die vd beek oogt niet als een topspeler maar man man wat is hij goed. Aanvallend gezien overal
Frenkie had meer hetzelfde als Van der Vaart. Oogt wat flegmatiek, maar de klasse druipt ervan af.Harribo schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:33:
Die vd beek oogt niet als een topspeler maar man man wat is hij goed. Aanvallend gezien overal
De Ligt en Van Dijk ogen bijv. ook niet als de beulen die Stam en Van Gobbel waren, maar zijn ook topklasse.
Van de Beek komt dan meer over als een Davy Klaassen, maar volgens mij is hij nog 2 x beter.
Bij Neres heb ik ook altijd het gevoel dat hij zo in slaap kan vallen, maar ook die jongen kan fenomenaal voetballen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Nondeju Van Gobbel! Mooi cultfiguur maar verdedigden kon ie niet.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:36:
[...]
Frenkie had meer hetzelfde als Van der Vaart. Oogt wat flegmatiek, maar de klasse druipt ervan af.
De Ligt en Van Dijk ogen bijv. ook niet als de beulen die Stam en Van Gobbel waren, maar zijn ook topklasse.
Van de Beek komt dan meer over als een Davy Klaassen, maar volgens mij is hij nog 2 x beter.
Bij Neres heb ik ook altijd het gevoel dat hij zo in slaap kan vallen, maar ook die jongen kan fenomenaal voetballen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Gevalletje VAR in de Europa League.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
13:37
Van de bal zetten en je tig keer inhalen kon hij in elk geval welFirePuma142 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:37:
[...]
Nondeju Van Gobbel! Mooi cultfiguur maar verdedigden kon ie niet.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
https://voetbalflitsen.nl...-kaarten-in-een-wedstrijd
[ Voor 43% gewijzigd door Jorgen op 02-10-2019 22:40 ]
[Streamable: https://streamable.com/ceff4]
https://streamable.com/ceff4
Formerly known as Ragdoll
...
Ik hoop nergens want dat heeft ie rood toch?InFamous schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:39:
WTF geeft ie Tagliafico nou geel voor?
Die was voor BlindInFamous schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:39:
oh Blind kreeg geel
[ Voor 23% gewijzigd door Hackus op 02-10-2019 22:41 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Luister nou eens!Vos schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:25:
Nou geen kaarten meer pakken aub!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Euh, dat zou z’n tweede zijn toch?InFamous schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:39:
...
Formerly known as Ragdoll
Scheids luistert niet goed inderdaad.
Nee, maar die dommert luistert niet na paar keer waarschuwen.Maarten_E schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:40:
Is van het veld op de verkeerde plek aflopen automatisch geel? Vind die scheidsrechter echt een autoritaire kwal van jewelste, heeft echt niks te zeggen thuis geloof ik.
Dan nog. Die gast valt ineens zonder iemand in de buurt.Sleehond schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:40:
Blijkbaar veel voor Blind, begreep er al geen reet van
Nee hij wees naar Blind, maar die liep toen al buiten beeld waardoor het leek of hij naar die andere wees.
Tegenwoordig niet meer aan het einde van de groepsfase?dutchgio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:41:
Halve finale worden ze pas kwijt geschonden? Dat duurt nog even voor we daar weer zijn...
Ja, ook wel naar mijn weten.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:41:
[...]
Tegenwoordig niet meer aan het einde van de groepsfase?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-10-2019 22:42 ]
Hier gaan ze nog last van hebben jadutchgio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:41:
Halve finale worden ze pas kwijt geschonden? Dat duurt nog even voor we daar weer zijn...
hij wil spelers wisselen die moe zijn maar Neres en Huntelaar zijn de enige wissels van niveaugroggy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:41:
Hoezo huntelaar?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of zoals mijn moppie net zei, “vast een kleine p*emel”Maarten_E schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:40:
Is van het veld op de verkeerde plek aflopen automatisch geel? Vind die scheidsrechter echt een autoritaire kwal van jewelste, heeft echt niks te zeggen thuis geloof ik.
DUGG
Dan vraag ik mij af waarom Tagliafico dan reageerde met Ik?ElPaco schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:41:
[...]
Nee hij wees naar Blind, maar die liep toen al buiten beeld waardoor het leek of hij naar die andere wees.
Of is het omdat huntelaar Spaans spreekt?P.O. Box schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:42:
[...]
hij wil spelers wisselen die moe zijn maar Neres en Huntelaar zijn de enige wissels van niveau
Die van Roda zal zich ook wel gaan melden.Typhone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:41:
€2.9 miljoen euro weer verdiend vanavond. De voorzitter van Fortuna zit al klaar om een nieuwe hetze te starten vrees ik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.