Kijk pas sinds de 2e helft, Man U lijkt zo niet meer de ploeg uit Engeland waar je bang voor hoeft te zijn.
Klopt, maar wel veel jeugd en dat vind ik wel mooi.ElPaco schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:04:
2 teen lengtes te weinig bij AZ, jammer!
Kijk pas sinds de 2e helft, Man U lijkt zo niet meer de ploeg uit Engeland waar je bang voor hoeft te zijn.
Dan zou ik maar snel terug gaan, kijken wat er dan gaat gebeuren
Is natuurlijk niet het sterkste team van Utd. Dus nu de kans om te winnen voor AZ.ElPaco schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:04:
2 teen lengtes te weinig bij AZ, jammer!
Feyenoord goed bezig! Dit Porto is te pakken.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 03-10-2019 20:08 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ah jammer, deze werkt niet maar dit is de 1-0 van Feyenoord. Was de enigste die ik op Reddit zeg, dus so be it.
[ Voor 63% gewijzigd door Pompi op 03-10-2019 20:12 ]
Edit
Heeft ie Wodka in zijn thee gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 03-10-2019 20:16 ]
Wel een briljante uitvoering, gelukkig de lat.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 03-10-2019 20:17 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bal op de lat, maar goed, die vrij schop sloeg nergens op.
Is de hele pot al een matig trio.PWM schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:13:
Toch wel weer interessant dat zo'n Russische scheidsrechter vastpakken en duwen gewoon goed vind.
Edit
Heeft ie Wodka in zijn thee gedaan
Zal je zien dat hij na de rust maar 1 minuut extra tijd gaf ondanks tijdrekken waar Kuipers 3x rood voor had gegeven, en dat er nu 5 minuten bijkomen zonder aanleiding.PWM schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:17:
De eerste duikeling van een gele in de 16 gaat op de stip, let maar op.
Bal op de lat, maar goed, die vrij schop sloeg nergens op.
Feyenoord ook een bal op de lat. Wat een gevecht. Edit, daarna nog een enorme kans van Larson in het zijnet.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 03-10-2019 20:20 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[Streamable: https://streamable.com/rz9df]Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:09:
[Embed]
Ah jammer, deze werkt niet maar dit is de 1-0 van Feyenoord. Was de enigste die ik op Reddit zeg, dus so be it.
https://streamable.com/rz9df
Streamja werkt inderdaad hier niet.
Feyenoord moet zelf nog een keer scoren. Het blijft niet goed gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door DeKever op 03-10-2019 20:25 ]
Het lijkt wel kerst met al die kaarten. Al was deze niet zo slim.
[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 03-10-2019 20:25 ]
Het zou voor mijn hart goed zijn als Feyenoord er nog snel 1 maakt
Als je tegen mij had gezegd dat dit Crystal Palace was had ik je ook geloofd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Da's veel te duur. Dat kost minimaal de winstpremie van 1 CL groepsfase duel.ElPaco schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:26:
Wanneer gaan ze nou eens de VAR invoeren in Europa? AZ wordt gewoon een penalty ontnomen...
Porto ook 2, ook die bal op de lat, al sloeg de vrije trap nergens op.Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:26:
Feyenoord al 2 110% kansen gemist. Porto 1.
Het zou voor mijn hart goed zijn als Feyenoord er nog snel 1 maakt
Crystal Palace heeft Zaha, die kan voetballenMaarten_E schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:28:
AZ verdient de winst, wat een onmachtige ploeg is Man United zeg, bizar.
Als je tegen mij had gezegd dat dit Crystal Palace was had ik je ook geloofd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
13:37
Goed! Erg gevaarlijk, alleen David de Gea zit er heeltijd goed tussen
[ Voor 66% gewijzigd door Nibbz op 03-10-2019 20:31 ]
Hoe doet AZ het?Nibbz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:29:
Als ze op de tribunes zingen "AZ Alkmaar" hoor ik toch stiekem, Ajax Amsterdam, wtf (zingen ze uberhaubt AZ Alkmaar? of wat anders?)
AZ heeft anders best pech dat ze nog niet voor staan en dat er geen VAR is.Pompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:29:
Kunnen we tot nu toe stellen dat de Nederlandse clubs het geluk wel mee hebben deze week?
Edit
Die aanvaller pakt Karsdorp gewoon beet
[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 03-10-2019 20:34 ]
Jammer, die moeten ook nog even scoren.ElPaco schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:31:
[...]
AZ heeft anders best pech dat ze nog niet voor staan en dat er geen VAR is.
Sunderland, ook goed.gambieter schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:29:
[...]
Crystal Palace heeft Zaha, die kan voetballen. Dit is momenteel een beleding voor Crystal Palace
Hoeveel doelpogingen heeft AZ wel niet gehad vergeleken met ManU?
Echt bizar en zonde, zou de Europese stunt van de eeuw zijn voor AZ.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die scheids helpt Porto nogalPWM schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:31:
Hoe kan je nou het ene moment 3 vloeiende aanvallen doen om vervolgens weer 5 minuten alles fout te doen. Rare ploeg is het.
Heel dat filmpje is toch een beetjePompi schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 15:10:
[Streamable]
https://mobile.twitter.co...tatus/1179711309371314176
Dan denk je hé leuk het mediateam van Feyenoord maakt ook een filmpje om de supporters en hopelijk het team een beetje op te peppen voor vanavond zoals de afgelopen jaren ook goed voor Ajax heeft gewerkt, maar hoe amateuristisch kan je als voetbalclub dan wel de media afdeling zijn om een clip te gebruiken waar "kankerjoden" (rond de 36ste seconde) wordt geroepen. Je keurt zo als club zijnde bijna het gedrag van bepaalde "supporters" goed
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
wtf.
Deze mensen moeten dus echt eens hun oren laten controleren.
https://www.ad.nl/dossier...emitische-kreet~a8d3b381/
Inderdaad. Eindelijk komt weer een beetje die noeste havenarbeid naar boven en is het leuk om te zien. Echt een mooie pot wil ik het niet noemen maar het wel spannend en je ziet gewoon dat ze er alles aan doen.Nibbz schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:34:
En bij Feyenoord gaat het ook echt hard tegen hard zo te zien
Zou Japie het lek boven hebben?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
edit: oh wauw. Verdedigende wissel...... Waarom nu toch
[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 03-10-2019 20:38 ]
Kijk, jij hebt er verstand vanGrindtegel schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:31:
stam moet ingrijpen, feyenoord gaat verkeerd zo, ze raken de controle meer en meer kwijt
Nee hoor, ik dacht hetzelfde.
Onbegrijpelijk wissel, verdediger voor spits.
Dat is niets voor Pepe idd, blijkbaar is de botte bijl niet meegenomen of die ouwe baas heeft tegenwoordig geen snelheid meerGrindtegel schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:36:
haha ze latern karsdorp zo doorlopen, die hoeft niet eens een schijnbeweging of wat te maken, lekker verdedigd zo
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rosenborg-PSV afgelast ivm solidariteit landbouw.
Van onze verslaggever.
De wedstrijd Rosenborg-PSV is op het laatste moment afgelast omdat de spelers van PSV solidariteit willen tonen met de protesten van de agrarische sector.
De Eindhovenaren, wiens geuzennaam Boeren is, roepen het kabinet op om coulant te zijn naar specifiek Brabantse boeren.
"Als gullie nou extra geld geven, kunnen we meer seizoenskaarten verkopen aan onze grootse fanbase" aldus directeur Gerbrands.
De wedstrijd Rosenborg-PSV zal eindigen in reglementaire 3-0 overwinning voor Rosenborg.
Onbegrijpelijk? Hartstikke logisch! De verdedigers scoren wel, de spitsen niet.ph4ge schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:38:
Onbegrijpelijk wissel, verdediger voor spits.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is een vorm van respect. Ook in Rotterdam weten ze wie Nederland echt vertegenwoordigd in EuropaHolkers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:41:
Zing toch eens je eigen liedjes ipv met een heel stadion op z’n Calimero ‘wie niet springt’ te gaan zingen. Je staat met 2-0 voor tegen alle voorspellingen in, vier dat met je club en je eigen clubliederen
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 03-10-2019 20:44 ]
XXXVI
de laatste paar keer was er steeds een klein groepje die het inzette en overstemde een andere grote groep het gelijk... die grote groep had vandaag even vrij ofzoHolkers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:41:
Zing toch eens je eigen liedjes ipv met een heel stadion op z’n Calimero ‘wie niet springt’ te gaan zingen. Je staat met 2-0 voor tegen alle voorspellingen in, vier dat met je club en je eigen clubliederen
Twee mogelijke conclusies: dat "liedje" betekent helemaal niets meer óf ze hebben in Rotterdam niet meegekregen hoe het de grote broer uit Amsterdam vergaan is het afgelopen jaar
Als ze er achterkomen dat ze zo punten voor de Europese ranking binnenharken en op die manier Ajax mogelijk in de toekomst aan rechtstreekse CL-deelname kunnen helpen, gaan ze waarschijnlijk nog met een rotgevoel naar huis ook.Holkers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:41:
AZ had echt de 3 punten verdiendVerwijderd schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:45:
AZ 0-0 gebleven
Wie had dit vanavond vooraf verwacht. Een punt tegen ManU door AZ en 3 punten Feyenoord
Wie had er ooit nog van zulke Europese avondjes durven te dromen?Leon Zwiers schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:46:
Jammer van AZ. Maar wel lekker dat Feyenoord de punten lijkt te gaan pakken.
Wie had dit vanavond vooraf verwacht. Een punt tegen ManU door AZ en 3 punten Feyenoord
Netjes gedaan! Goed voor de punten, zoal in de poule als voor NL!
PSN: Curvaa_
XXXVI
Inderdaad, meedoen in Europa is gewoon weer leuk tegenwoordig. Goed ook voor de competitie denk ik want je speelt jezelf als land toch meer in de kijker als de clubs Europees ook een beetje mee doen.DoeEensGek schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:48:
[...]
Wie had er ooit nog van zulke Europese avondjes durven te dromen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Na het succes van gisteren en zojuist kan PSV alleen maar tegenvallenElPaco schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:50:
Zo dan, nu het voorprogramma van gisteren en vandaag er op zit kan de echte wedstrijd beginnen! () Hup PSV, maak ook deze Europese week weer een Nederlands succes!
Onderweg naar de uitgang.DoeEensGek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:13:
[...]
Jullie mogen morgen de trots gewoon doorzetten hé.
Wat een wedstrijd!
En net iets trotser dan gister
Haha, touché. Zullen we afspreken dat bij meer dan 4-0 PSV ondanks de overige Nederlandse Europese wedstrijd niet tegenvalt?Vos schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:52:
[...]
Na het succes van gisteren en zojuist kan PSV alleen maar tegenvallen
Heb Feyenoord niet gevolgd, maar die hebben het blijkbaar geweldig gedaan. Mooi! Hopen dat ze dat ook de rest van de wedstrijden laten zien
0 - @AZAlkmaar are the second team to keep Manchester United from a shot on target in a European match this decade, after Barcelona in 2019. Secure. pic.twitter.com/Y0MLmJKWOb
— OptaJohan (@OptaJohan) 3 oktober 2019
Als PSV met meer dan 4-0 gaat verliezen dan maken we ze af.ElPaco schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:54:
[...]
Haha, touché. Zullen we afspreken dat bij meer dan 4-0 PSV ondanks de overige Nederlandse Europese wedstrijd niet tegenvalt?
@Maarten_E
Dus geen Zoetje?
Nee, dat geef ik Ruiterlijk toe.Deadsy schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:56:
[...]
Als PSV met meer dan 4-0 gaat verliezen dan maken we ze af.
@Maarten_E
Dus geen Zoetje?
Gefeliciteerd hèupschur schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:53:
[...]
Onderweg naar de uitgang.
Wat een wedstrijd!
En net iets trotser dan gister
Nu op naar Young Boys. Dat gaat nog belangrijker worden nu alle ploegen op 3 punten staan.
Genoten van de inzet en strijd van de spelers!
PSN: Finally_Chris
Dan doen de PSV supporters gewoon mee hoorDeadsy schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:56:
[...]
Als PSV met meer dan 4-0 gaat verliezen dan maken we ze af.
@Maarten_E
Dus geen Zoetje?
Wel jammer van Zoet, ik denk (hoop) 1-3 (dus winst PSV)
EDIT: En nu goed gelezen, ik bedoelde natuurlijk 4-0 voor PSV
[ Voor 9% gewijzigd door ElPaco op 03-10-2019 20:58 ]
✅ Zege Feyenoord
— Michel Abbink (@sportzeloot) 3 oktober 2019
✅ Knap gelijkspel AZ
✅ Nederland steviger op 1 dit seizoen
✅ Steviger op plek 9 op coëfficiëntenlijst
✅ Ingelopen op België en Oekraïne
✅ Uitgelopen op Oostenrijk
Coëfficiëntenpolonaise. pic.twitter.com/xNSGllJyzP
Kom op PSV, achteraan aansluiten over 2 uurtjes graag!
Rosenborg moet echt wel te doen zijn voor PSV.
Jaartje of 18 zie je me weer hier het over de competetie hebben..... 😂😂😂DoeEensGek schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:56:
[...]
Gefeliciteerd hè. Die lijn mag op europese avonden gewoon doorgezet worden. De competitie lekker laten varen
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.