Float like a butterfly, sting like a bee.
Die spelen akelig matig as we speak.P.O. Box schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:26:
speel je met 2 verdedigende middenvelders en geef je zo ontzettend veel ruimte weg.... zucht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alvarez en martinez spelen zeer matig, ook verdedigend
[ Voor 63% gewijzigd door Harribo op 02-10-2019 21:30 ]
behalve nuHarribo schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:28:
Scheids deelt voor elke kleine overtreding geel uit, zo irritant
XXXVI
Zo lang het niet voor een penalty is krijg je nooit geel. Dus blijven ze vrolijk vallenMartinusz schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:30:
Tijd voor gele kaarten voor schwalbes
Ze vallen de helft van de tijd ook al om voor er iets aan de hand is.Vos schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:30:
Ajax moet gewoon even kappen met overtredingen maken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Vallen ook makkelijk, maar ik zie ook genoeg domme overtredingen.toolkist schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:31:
[...]
Ze vallen de helft van de tijd ook al om voor er iets aan de hand is.
...
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
13:37
Valt nog wel mee, maar toneelspelen hebben sommige spelers wel in zich.. maar bij Valancia is het duidelijk van te voren besproken lijkt me.Hupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:33:
Het is toch typisch Spaans voetbal? Technisch alles goed in orde en bij elk duwtje vallen.
...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Was niet heel goed ingeschoten
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 02-10-2019 21:34 ]
NETJES!!
Tis net PSV, tegenstander de bal laten hebben en dan toeslaan in de counter.
Goed voorbeeld doet goed volgen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Is toch wel de kwaliteit van dit Ajaxdutchgio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:34:
Precies op het moment dat je onder druk staat valt ie aan de andere kant.
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
...
Dit Ajax kan na de winter alweer Europa in! Heerlijk om dat te kunnen zeggen na 2 wedstrijden. Bizar zelfs!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat leek het in eerste instantie wel. Gelukkig heeft ie vorm te pakken!
Dat schrijft neres ook nog elke dag in zijn dagboek
DUGG
Zwaar, dat valt wel mee, maar als de scheids alles tegen fluit dan kun je niets.. dat was met een wedstrijd in de voorrondes ook zo. Totaal kansloos was die wedstrijd.
...
Nou ja, in theorie, kan je met 6, 7 of 9 punten ook gewoon laatste worden in de poule.Joostje123 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:35:
Ajax ook nog eens effecient. Vorig jaar waren ze gewoon altijd beter en scoorde ze af en toe. Nu zijn ze niet beter maar staan ze na 2 schoten op goal toch met 2-0 voor.
Dit Ajax kan na de winter alweer Europa in! Heerlijk om dat te kunnen zeggen na 2 wedstrijden. Bizar zelfs!
Maar ik heb wel vertrouwen in nog een jaartje overwinteren.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Uhm, 35 minuten op de klok.. en ook nog genoeg wedstrijden te gaan.. maar ik hou van je optimismeJoostje123 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:35:
Ajax ook nog eens effecient. Vorig jaar waren ze gewoon altijd beter en scoorde ze af en toe. Nu zijn ze niet beter maar staan ze na 2 schoten op goal toch met 2-0 voor.
13:37
Kon hij niet bij de penalty de bal vangen?shoombak schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:36:
Die Ajax fan in het wit achter de goal die al voor de 2e keer megahoog springt bij de goal
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Vanavond mag het!Stoffa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:37:
Die Cilessen is wel echt een vrij matige keeper hè.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Afschermen, mag wel toch? Wijzigde niet van richting.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:37:
Mag dat wat Veltman deed? Is wel een heel flink blok zeg. Poeh...
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 02-10-2019 21:38 ]
Stilstaan? Ja hoorJorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:37:
Had ook zo maar weer geel kunnen zijn imhoJorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:37:
DUGG
[ Voor 27% gewijzigd door Luxicon op 02-10-2019 21:38 ]
...
YupStoffa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:37:
Die Cilessen is wel echt een vrij matige keeper hè.
Valencia heeft eigenlijk nog geen echte grote kansen gecreëerd. Alleen een penalty
Edit :Oops
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 02-10-2019 21:38 ]
Leren ze meteen wanneer ze wel op de grond mogen liggen. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:37:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is niet alsof hij een bodycheck deed.Jorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:37:
Hij bleef gewoon plots stilstaan en die Spanjaard loopt tegen zijn rug aan.
Je bent een Feyenoorder ofniet.Deadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Is niet alsof hij een bodycheck deed.
...
Nou... 😁Harribo schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Yup
Valencia heeft eigenlijk nog geen echte grote kansen gecreëerd. Alleen een penalty
Zeg dat nou niet! HahaHarribo schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Yup
Dit precies. Ook een beetje dom van die Valencia speler, had never nooit meer bij de bal gekund.Deadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Is niet alsof hij een bodycheck deed.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als dit is toegestaan is het wel op het randje van fair play vind ik, maar dat is puur persoonlijk.
Effectief was het in elk geval wel.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En de scheids gaat steeds mee
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 02-10-2019 21:40 ]
Paal: check.OPSLAGHOND schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:32:
Onana aan het tijdrekken: check ✅
Best wel een leuke wedstrijd, overigens. Het kan nog alle kanten op, maar Valencia is geen Tottenham hoop ik.
Die zijn ook wel heel erg goed die 2, alleen afmaken kunnen ze nog niet.Harribo schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:39:
Gevaar van Valencia zit hem in de snelheid van rodrigo en guedes
Veltman en Tagliafico allebei helaas. Vooral als je ziet hoe snel de scheids geel trekt en voor elk wisselwasje tegen fluit. Niet normaal, wat een pestvent.Stoffa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:40:
Ik zou Veltman wisselen. Die gaat niet de hele wedstrijd doorkomen. Valencia wil hem z'n tweede geel aannaaien, en zelf krijgt hij ook nogal eens de kolder in de kop. Risky business.
...
Of juist wel? 2-7 vind ik wel een mooie uitslag.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mwah paal... Verder gelukkig nietQu3st schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:41:
[...]
Die zijn ook wel heel erg goed die 2, alleen afmaken kunnen ze nog niet.
Vind de scheids zeer irritant
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.