Tagliafico lijkt me nog wel professioneel genoeg om zich in te houden, Veltman kan in een opwelling iemand dwars door midden zagen.Luxicon schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:41:
[...]
Veltman en Tagliafico allebei helaas. Vooral als je ziet hoe snel de scheids geel trekt en voor elk wisselwasje tegen fluit. Niet normaal, wat een pestvent.![]()
Als je kijkt naar de penalty en dat ene schot zou ik juist zeggen dat de zwaartekracht minder isHolkers schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:41:
Is de zwaartekracht sterker in Spanje dan in Nederland? Veel spelers van Valencia hebben last van de vallende ziekte
Wow
Float like a butterfly, sting like a bee.
woooooooooooeeeeei! OMGWTFBBQ gebeurt hier nu allemaal weer. Geweldig.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Lucky Valencia!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Prachtige schoten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik heb nu 3x toevallig ingeschakeld, bij de 1-0, de 2-0 en deze 2 net-niet ballen;
Ajax domineert dus?
Als ik 't hier lees mis ik dus wel iets volgens mij qua verhoudingen
Ajax domineert dus?
Note to self: tegen de tafel springen bij een goal met je teen doet pijn!
Wat een knal van Nico, zo lekker!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zappen kreng!rik86 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:43:
ik heb nu 3x toevallig ingeschakeld, bij de 1-0, de 2-0 en deze 2 net-niet ballen;
Ajax domineert dus?
Niet de hele tijd, wel een groot gedeelterik86 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:43:
Ajax domineert dus?
Inderdaad, weg ermee, je zou denken dat hij een vooringenomen houding heeft. Het slaat totaal nergens op, ik haat die vent gewoon.Harribo schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:43:
Staat goed, alleen de scheids wisselen
...
fluiten voor rust, ik moet plassen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bedankt voor de tip Sierd!
https://www.instagram.com/p/B1tTtqoIsRQ/?hl=nl
https://www.instagram.com/p/B1tTtqoIsRQ/?hl=nl
ik zeg het niet graag, maar Ziyech, knal deze maar op goal
En dan moet de 45-60 minuut nog komen jongens!
Ik ben verbaasd hahaExocet schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:45:
Een overtreding mee?
Wat krijgen we nou. De scheidsrechter fluit voor Ajax en geeft iemand van Valancia geel.Stoffa schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:42:
[...]
Tagliafico lijkt me nog wel professioneel genoeg om zich in te houden, Veltman kan in een opwelling iemand dwars door midden zagen.
...
Ziyech heeft echt een goeie dag. Eindelijk een vrije trap die niet 30 meter over gaat
Wat een heerlijke, vermakelijke wedstrijd zeg.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ajax speelt zowaar als een ploeg uit Pot 2 van de CL
: Tegen een tegenstander die maar matig speelt gewoon met 0-2 de rust in gaan. Het is niet bijzonder veel soeps wat Valencia brengt. Ajax stelt daar net genoeg tegenover: Twee goals
/jeverwachthetniet
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Leuke wedstrijd om als (soort van) neutrale kijker te zien. Gebeurt genoeg!
Verwijderd
Gekke wedstrijd. Vind Valencia iets gevaarlijker, maar Ajax dus veel dodelijker. Scheids is erg slecht en helpt Valencia enorm met het fluiten van alle normale duels in hun voordeel te fluiten. Zonder dat was Valencia helemaal niet gevaarlijk geweest denk ik.
0-2 bij rust uit tegen Valencia... wie had dat gedacht 
Nu hopen dat ten Hag Veltman gaat wisselen, te groot risico. Spelers van Valencia gaan hem zeker zoeken in de tweede helft.
Nu hopen dat ten Hag Veltman gaat wisselen, te groot risico. Spelers van Valencia gaan hem zeker zoeken in de tweede helft.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mwoh... ook Ajax had mooie aanvallen en enkele kansen, niet enkel die twee die jij noemt. Het golft lekker op en neer en beide ploegen doen weinig voor elkaar onder. Ajax is alleen effectiever en staat met twee goals voor.naitsoezn schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:48:
Ajax stelt daar net genoeg tegenover: Twee goals/jeverwachthetniet
Pff, wat een spannende pot. Valencia combineert echt mega snel, maar eigenlijk maar 1 kans buiten de penalty, die bal op de paal.
Ajax is eens een keertje efficiënt, i.p.v. dat het tig kansen nodig heeft.
Ajax is eens een keertje efficiënt, i.p.v. dat het tig kansen nodig heeft.
Ik wel. Valencia moet je met het huidige team altijd van winnen.Han schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:50:
0-2 bij rust uit tegen Valencia... wie had dat gedacht
Interessante wedstrijd. Ajax in ieder geval dodelijk effectief, maar komt niet echt in het gebruikelijke spel. Valencia oogt snel en dreigend voorin.
Ik hoop op iets meer spel controle 2e helft van Ajax, zou me iets meer rust geven
Ik hoop op iets meer spel controle 2e helft van Ajax, zou me iets meer rust geven
Martinez uitermate matig, loopt veel lucht te dekken, zeker in de omschakeling.
Blijf het maar zeggen.
Een Dick met pensioen is echt leuk als analist
Een Dick met pensioen is echt leuk als analist
Lol ik zie nu pas dar vd Beek voor eigen succes ging. Snap ik niet, Promes stond wel echt vrij!
Een bewussie, pure skills!Typhone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:54:
Lol ik zie nu pas dar vd Beek voor eigen succes ging. Snap ik niet, Promes stond wel echt vrij!
Ik zeg volgens mij ook niet dat Ajax maar twee kansen heeft gehad. Maar: Die kansen die Ajax deze wedstrijd heeft gehad, krijgen ze eigenlijk elke wedstrijd wel, ook in de CL. Nu worden er echter ook gewoon twee goals gemaakt. Iets wat ze niet elke CL-wedstijd doen, laat staan in een uitwedstrijd, laat staan in een uitwedstrijd tegen een ploeg uit één van de 'top'-landen. Ik zeg: Dikke primaHan schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:51:
[...]
Mwoh... ook Ajax had mooie aanvallen en enkele kansen, niet enkel die twee die jij noemt. Het golft lekker op en neer en beide ploegen doen weinig voor elkaar onder. Ajax is alleen effectiever en staat met twee goals voor.
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 02-10-2019 21:58 ]
Nou, tot begin vorig seizoen ben ik het met je eens maar er is mentaal wel écht iets veranderd op CL niveau met Ajax. Dus of het normaal is of niet gaan we meemakennaitsoezn schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:56:
[...]
Ik zeg volgens mij ook niet dat Ajax maar twee kansen heeft gehad. Maar: Die kansen die Ajax deze wedstrijd heeft gehad, krijgen ze eigenlijk elke wedstrijd wel, ook in de CL. Nu worden er echter ook gewoon twee goals gemaakt. Iets wat ze niet elke CL-wedstijd doen, laat staan in een uitwedstrijd, laat staan in een uitwedstrijd tegen een ploeg uit één van de 'top'-landen. Ik zeg: Dikke prima. Maar laten we niet doen alsof dit normaal is
Eens* . En dat vind ik dan de grootste win voor deze ploeg. Ze spelen nu gewoon alsof ze doen wat ze moeten doen. Ipv vanuit de underdog-positie verrassend uit de hoek komen. Tegen deze ploeg hoeft dit Ajax geen genoegen te nemen met een gelijkspel.Typhone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:58:
[...]
Nou, tot begin vorig seizoen ben ik het met je eens maar er is mentaal wel écht iets veranderd op CL niveau met Ajax. Dus of het normaal is of niet gaan we meemaken.
* begin vorig seizoen misschien ingezet, maar sinds dit seizoen begint het zich imho pas te manifesteren.
[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 02-10-2019 22:01 ]
Was dit een primeur?
Een 100% Donny en een goal ineen?
Of een 75% Donny?
Een 100% Donny en een goal ineen?
Of een 75% Donny?
Blijft grotendeels ook een mentaal spelletje; hoe betreed je als team het veld, wat straal je uit en hoe kijkt een tegenstander tegen je aan. De prestaties van vorig seizoen (met een beter team imho) helpt daar zeker bij.Typhone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:58:
Nou, tot begin vorig seizoen ben ik het met je eens maar er is mentaal wel écht iets veranderd op CL niveau met Ajax. Dus of het normaal is of niet gaan we meemaken.
En zondag mogen ze tegen ADO en blijft het 60min droogTyphone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:58:
[...]
ik ben doodop manJorgen schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:47:
Wat een heerlijke, vermakelijke wedstrijd zeg.
Nou snel de 3-0 maken en dan Veltman uit voorzorg wisselen. Dan zit ik weer lekker
Ja idd man
13:37
Zondag wordt er flink regen voorspeld, dus zal wel meevallenDeadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:02:
En zondag mogen ze tegen ADO en blijft het 60min droog
In het AZ stadion zonder uitsupportersDeadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:02:
[...]
En zondag mogen ze tegen ADO en blijft het 60min droog
Phoe... knappe redding, geweldig
Raar dat zo’n diepe pass toch weer gevaar oplevert terwijl gevoelsmatig Veltman of Alvarez dat allang zien aankomen...
55ste minuut, noteer maar alvast
Oninja?Qu3st schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:04:
Onana is ninja
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat een kansen voor Valencia zeg. Onana niet had.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Blind wake-up
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Zo’n redding en dan zo’n voortzetting. Spelritme Onana, voel het nou eens aan kerel. Dan ben je wereldtop!
Geef die gasten eens een keer geel, elke contact gaan ze liggen alsof ze dood gaan.
InderdaadTyphone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:05:
Raar dat zo’n diepe pass toch weer gevaar oplevert terwijl gevoelsmatig Veltman of Alvarez dat allang zien aankomen...
Verdedigend is Ajax best wel zwak. Niet goed
Walgelijk die Valencia speler nog even een penalty willen claimen terwijl er niets is
Dit wordt bijna een kopie van de 2002 wedstrijd hahaha. Alleen hopelijk niet met de gelijkmaker in de 93e minuut
Het doel is omgekocht
Formerly known as Ragdoll
Mogen ze als VAR wel rood voor gaan geven, smerig volk.Terranova schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:07:
Walgelijk die Valencia speler nog even een penalty willen claimen terwijl er niets is
Anders kop je hem inderdaad gewoon weg!Hackus schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:06:
Blind wake-up
Wie maakt even een gif van het 'tijgeren' van Onana
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hands
ja best irritant, als Ajax zijnde moet je dan ook niet willen. Tijdrekken...P.O. Box schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:08:
geef Onana eens geel, ik ben het spuugzat
Dan sta je 0-2 voor en loopt Tagliafico weer in hun 16
XXXVI
wat ligt er voor witte korrels/ poeder of iets op het veld ?
[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 02-10-2019 22:10 ]
Ja mee kappen anders mist ie laatste groepswedstrijd dalijk en mag Scherpen keepenQu3st schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:08:
Onana én weer tijdrekken....
Ajax wil te snel zodra ze de bal hebben...
Pak even de rust graag! Veel te snel en ongecontroleerd, pak het balbezit even op graag!
Pak even de rust graag! Veel te snel en ongecontroleerd, pak het balbezit even op graag!
Varela.Typhone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:09:
[...]
Ja mee kappen anders mist ie laatste groepswedstrijd dalijk en mag Scherpen keepen
Dat is de zijlijnHackus schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:09:
wat ligt er voor witte korrels/ poeder of iets op het veld ?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Nee, we hebben Eddie Murphy nogTyphone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 22:09:
[...]
Ja mee kappen anders mist ie laatste groepswedstrijd dalijk en mag Scherpen keepen
Gaat ie weer
Ben in de Eredivisie niet voor Ajax. Europees wel voor NL clubs.
Wat hebben ‘jullie’ tegen Onana? De kerel heeft toch goede reddingen gedaan?
Wat hebben ‘jullie’ tegen Onana? De kerel heeft toch goede reddingen gedaan?
Ik ben al een jaar of 40 feyenoord fan , in voor en zoals vaak tegenspoed.
En dit tikken doet ook een beetje zeer, maar ik ben best een beetje trots op ajax als nederlander.
Die zetten ons echt weer op de kaart!
Hoop dar ze deze over de streep trekken
En dit tikken doet ook een beetje zeer, maar ik ben best een beetje trots op ajax als nederlander.
Die zetten ons echt weer op de kaart!
Hoop dar ze deze over de streep trekken
Ziyech heel slordig nu
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.