Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:47
Eens goed kijken straks of Cillesen niet te ver voor zijn goal stond.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dan zou ik eerder een extra middenvelder neerzettenTyphone schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:14:
Middenveld is non existent bij Valencia. Echt gruwelijk wat een ruimte ligt daar. Respect als Ten Hag daar een aanvaller bij durft te zetten.
GEEN VAR
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Negatieve afzeiker of join the club in dit gevalGonadan schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:13:
Ben ik vast weer een negatieve afzeiker, maar dit is dus ook Veltman. En dus waarom hij nooit en te nimmer onomstreden zal zijn. Helaas.
Ja aanvallende middenvelder erbij voor een defensieve dus.toolkist schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:14:
[...]
Dan zou ik eerder een extra middenvelder neerzetten
- tweakduke
Sarcasme vloog over mijn hoofd heen, oeps.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
13:37
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Is ook wel eens leuk. 2 ploegen die willen voetballenHupske schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:19:
Dat Valencia kan ook wel aardig voetballen.
Zeker. Het druk zetten van Ajax heeft hierdoor iig nog weinig effect. Valencia komt er goed onderuit.Deadsy schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:19:
[...]
Is ook wel eens leuk. 2 ploegen die willen voetballen
Schiet eerst de bal in Tagliafico's buik, bal springt naar boven tegen de arm en appelleert dan voor hands. Ja goeiemorge, zo ken ik er ook nog een paar.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hoe speelt Barca?Maarten_E schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:19:
Barca-Inter 0-1 ook, leuke uitslagen als je het mij vraagt tot nu toe.
Gozer moet op hockey gaan, kan hij lekker tegen voeten aan schieten in de cirkel. Kloteregel dat alles hands is, blij dat ze daar redelijk soepel mee om gaanMaarten_E schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:20:
Die Valencia speler..
Schiet eerst de bal in Tagliafico's buik, bal springt naar boven tegen de arm en appelleert dan voor hands. Ja goeiemorge, zo ken ik er ook nog een paar.
Met spelers en een bal gok ik.
Staat in het NOS liveblog, op tv staat Ajax aan.
Dat kunnen ze in de regel niet zo goed hèPompi schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:22:
Ik begrijp niet dat Ajax blijft gaan, Valencia wil juist counteren en je staat nu al 0-1 voor dus ga lekker gewoon voor een lange periode balbezit en laat Valencia maar uit hun verdedigende stellingen komen en drukken.
Precies... laat Ajax ajb blijven voetballen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jammer dat ze tegelijk zijn.Maarten_E schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:22:
[...]
Met spelers en een bal gok ik.
Staat in het NOS liveblog, op tv staat Ajax aan.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Float like a butterfly, sting like a bee.
- tweakduke
Your Friendly Neighborhood Moderator
- tweakduke
Is ook gewoon terecht. Overtreding kan ook zonder de bal in de buurt gemaakt wordentweakduke schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:24:
Bal was al gespeelt en toch strafschop ...
Oh lekker
[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 02-10-2019 21:26 ]
Dat ding landt bij het stadion van Sevilla op de parkeerplaats
XXXVI
Float like a butterfly, sting like a bee.
Centraal rechts bedoel je.OPSLAGHOND schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:25:
Marc, we hebben een rechtsback of twee nodig in de winterstop
Ajax moet ff weer gaan voetballen
Gatver die scheids geeft wel snel kaarten zeg
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 02-10-2019 21:28 ]
https://streamable.com/sk5mu
Hoog over krijgt een extra dimensie...
Hij kijkt ook al niet zo snugger uit z'n ogen.DoeEensGek schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:27:
[Streamable]
https://streamable.com/sk5mu
Hoog over krijgt een extra dimensie...
En de scheidsrechter gaat erin mee.
Veltman gele kaart: Check
Al bijna bingo!
- tweakduke
Ja dat klopt, blijft interpretatie van de scheids. Gelukkig komt Ajax er goed mee wegtoolkist schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 21:26:
[...]
Is ook gewoon terecht. Overtreding kan ook zonder de bal in de buurt gemaakt worden
Oh lekker
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.