Ben het eens dat Donny wsl niet zo goed wordt als De Jong of De ligt, maar wat had hij een goed seizoen, vooral 2e helft. Ik snap de interesse van real. Of hij daar rendeert weet je maar nooit.D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:04:
[...]
Dat was wellicht ook wel een beetje een hype. Bewezen had hij (helaas) nog niks. Ik herinner me in vroeger tijden dat de trainer Cruijff helemaal gek was van Oulida, een supertechnische speler, wereldtopper in wording, beetje type De Jong. Wie zul je zeggen? Dat dus.
[...]
Dat is dan ook een uitzondering, wellicht ook omdat hij van Willem II kwam en men heeft willen laten wennen.
[...]
Prima international, type Wijnaldum, maar hij past niet in de rij met voorbeelden die gegeven werd. De aanvallend beslissende spelers levert Ajax al jaren niet meer.
Ook benieuwd of hij dit seizoen weer zo belangrijk word. Als hij het nog steeds kan doen....ja dan schuurt hij qua klasse toch echt wel tegen de kwaliteit van eerder genoemden imho. Maar goed blijft appels en peren.
—-
Kijken of mijn cluppie zich kan herpakken tegen twente. Maar kon wel is erg lastig worden na de afgelopen wedstrijden...
10 second ninja DONE