Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.235 views

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Martinusz schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:51:
[...]

Daarna hebben ze volgens mij nog meer kansen gehad om in te stappen, maar nooit gepakt?
Overigens zonder de Jong teams blijft er maar een kleine KKD over, zijn er al een paar failliet gegaan en clubs uit de top divisie willen niet doorstromen naar de KKD.
Daar zit een ander probleem. Er zijn teveel barrières opgeworpen tussen de eerste en tweede divisie. In de beker zie je dat de tweede divisie sportief gezien niet of nauwelijks onderdoet voor de eerste.

alles kan off-topic

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:09

Typhone

Who Dares Wins

Kamphuis draait 180 graden

En de hetze barst los :P. Conclusie: scheidsrechter is ook maar een mens die fouten maakt net als jij en ik. En dat geeft ie nu toe.

[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 27-09-2019 08:55 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:03
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:54:
Kamphuis draait 180 graden

En de hetze barst los :P. Conclusie: scheidsrechter is ook maar een mens die fouten maakt net als jij en ik. En dat geeft ie nu toe.
Wat een debiel toch. Kan de aanklager er wat mee? Of is dat klaar nu er geel is gegeven. Dit moet toch bestraft worden.

En die Kamphuis ook maar eens met fakansje sturen

• Ankona
Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:54:
[...]

Je moet wel toegeven dat Kokcu ook waar-de-loos speelde gisteren. Maar ik had inderdaad ook die Tapia en Botteghin eraf gegooid. Die moeten echt heel snel uit de basis verdwijnen.
Ik snap dat gehype rond Kokcu eigenlijk niet zo. Ok, een jonge speler die wel eens iets leuks gedaan heeft met een bal. Maar zo'n talent? Ik heb het er nog niet in gezien.

Ik ben wel van mening dat Stam heel snel Bijlow weer op het doel moet zetten. Ukkepuk Vermeer is een top prof met goede reflexen maar ook een die te klein is, zijn verdediging niet kan coachen en zo zijn eigen blunders heeft (bij alle drie de doelpunten gisteren is er wel wat op Vermeer aan te merken)
Daarbij, Bijlow kan zich nog ontwikkelen, Vermeer gaat niet meer groeien.

alles kan off-topic

• LZ86
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:57:
[...]

Ik snap dat gehype rond Kokcu eigenlijk niet zo. Ok, een jonge speler die wel eens iets leuks gedaan heeft met een bal. Maar zo'n talent? Ik heb het er nog niet in gezien.

Ik ben wel van mening dat Stam heel snel Bijlow weer op het doel moet zetten. Ukkepuk Vermeer is een top prof met goede reflexen maar ook een die te klein is, zijn verdediging niet kan coachen en zo zijn eigen blunders heeft (bij alle drie de doelpunten gisteren is er wel wat op Vermeer aan te merken)
Daarbij, Bijlow kan zich nog ontwikkelen, Vermeer gaat niet meer groeien.
Tja, vorig seizoen werd er (terecht) nog gesmeekt om Vermeer. Bijlow ook de 1 na de andere blunder.
Nu snap ik ook wel dat daar nog groeipotentie inzit. Maar ik denk niet dat een wissel daar nu het verschil gaat maken.

De puinhopen in het Maasgebouw maken de hele club kapot atm. Dat kutstadion en die wanfiguren die nu de touwtjes (tijdelijk) in handen hebben hangen als een molensteen om de nek van de club. Ik voel weer een crisis aankomen net zoals enige tijd geleden.....

• Ankona
Ik vrees dat op korte termijn de tent verkocht wordt. Iets waar een aantal supporters op hopen en waar Jan de Jong op tegen was (hij kwam misschien als een clown over, maar daar zat zijn hart wel op de juiste plek)

En dan komt er een of andere buitenlandse hobby sjeik of investeerder de boel omgooien en is het gedaan met een regionale trots.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:26
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:06:
Ik vrees dat op korte termijn de tent verkocht wordt. Iets waar een aantal supporters op hopen en waar Jan de Jong op tegen was (hij kwam misschien als een clown over, maar daar zat zijn hart wel op de juiste plek)

En dan komt er een of andere buitenlandse hobby sjeik of investeerder de boel omgooien en is het gedaan met een regionale trots.
En dan de clubkleuren veranderen enzo net als die gast in Engeland _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:28
Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:57:
[...]

Wat een debiel toch. Kan de aanklager er wat mee? Of is dat klaar nu er geel is gegeven. Dit moet toch bestraft worden.

En die Kamphuis ook maar eens met fakansje sturen
Nou nou, dat kan wel iets vriendelijker toch? Zulke dingen gebeuren al jaar en dag en een scheids kan nou eenmaal niet alles 100% correct beoordelen. Het is wachten tot we een AI hebben die alles kan beoordelen, als het goed is hebben we dan echt nooit meer wat te zeuren (maar goed, dan staat onze menselijke subjectiviteit waarschijnlijk in de weg en klagen we alsnog over beslissingen).

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:03
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:57:
[...]

Hoe groot het talent is is niet te voorspellen. In de oefenperiode zag ik in elk geval duidelijk verschil met de meeste ander speler. Hij en Berghuis waren de enigen (samen met misschien Toornstra) waarbij je het idee had dat ze nog eens een bal vooruit speelden zonder hem kwijt te raken. Bij voetbal draait het om de bal. Zeker als middenvelder moet je toch in enige mate comfortabel aan de bal zijn.

Bij Feyenoord is het ook wel een sport geworden technisch vaardigere spelers naar de kloten te helpen. Er is altijd weer die stupide voorkeur voor blinde werkpaarden. Veel supporters zijn wat dat betreft geen haar beter dan al die falende beleidsbepalers

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De enige die nog iets kan is Feyenoord zelf. Maar welke voetbalclub in NL (die niet schromen om in maatschappelijke projecten een grote bek op te zetten) durft nu een speler voor dergelijk gedrag te berispen? Het antwoord: geen.

• LZ86
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:06:

Als dat echt gebeurd dan vrees ik dat het na 30 jaar Feyenoorder zijn klaar is. Dan maar als neutrale kijker door......

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:09:
[...]

Als dat echt gebeurd dan vrees ik dat het na 30 jaar Feyenoorder zijn klaar is. Dan maar als neutrale kijker door......
Ben jij al 67? Ik had je jonger geschat. 37 jaar Ajacied en 30 jaar Feyenoorder is niet mis }) :> ;)

• Snowdog
[...]

Denk dat je dat vooral nu denkt, als het echt gebeurt en het zou een succes worden (a la Man City, maar dan wat kleinschaliger), dan sta je waarschijnlijk net zo goed het feest mee te vieren. Ik weet ook niet of het echt zo'n enorm probleem is. Voetbal is al voor een groot deel om zeep geholpen door geld, zo'n klein stapje maakt dan ook niet meer zo enorm veel uit imo.

• D-e-n
[...]

Ik geloof er ook niks van dat dat gebeurt. Clubkleuren veranderen? Ook de meest domme beleidsbepalers weten dat dat bij een volksclub als Feyenoord niet kan. Hebben ze bij City ook niet gedaan overigens.

Los van de vraag of een hele club in Nederland kopen zo interessant is. Alhoewel je met "relatief" weinig geld wel toegang tot de CL kunt kopen, makkelijker dan in bijvoorbeeld de PL waar iedereen geld heeft.

• LZ86
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:10:
[...]

Ben jij al 67? Ik had je jonger geschat. 37 jaar Ajacied en 30 jaar Feyenoorder is niet mis }) :> ;)
Ja, ik weet het, heb steken laten vallen in je opvoeding. Dat Ajax schap van je reken ik mezelf aan. Maar ooit zal je goed terecht komen! <+:)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 21:24
toolkist schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:43:
Ze hadden het geld ervoor best vrij kunnen maken, maar deden dat niet omdat van Geel niet wilde. Tis nou niet dat het om meerdere miljoenen hoeft te gaan, de spelers enzo heb je tenslotte al.
Hij vond z'n eigen ego blijkbaar dus belangrijker dan wat goed is voor de club, want echt iedereen weet dat je spelers beter worden van spelen tegen betere tegenstanders.
Het is ook wel een makkelijk excuus om alles aan deze beslissing te wijten. De lichting die kampioen werd en 3e werd op het WK speelde ook geen Eerstedivisie. Het is altijd een golfbeweging en daarnaast bijv. ook een kwestie van Gio die de jeugd echt haast geen kansen gaf. Geertruida, Kokcu en Burger hebben gewoon onnodig stilgestaan door keuzes van Gio. Plus het feit dat de toptalenten naar het buitenland zijn vertrokken en er geen geld was om zelf talenten van onder de 16 te halen zoals dat elders wel gebeurd. Er zijn ook zat spelers verhuurd maar er is er helaas geen een echt beter terug gekomen.

Bovendien had Van Geel ook principiële bezwaren die nog steeds erg sterk zijn, alleen blijkt ook weer dat je principes niet kan eten.

De kosten moet je ook niet onderschatten, De Kuip is gewoon hartstikke duur om daar te spelen en wat denk je dat het aan veiligheidskosten met zich meebrengt? Dat is serieus geld, zeker in de situatie waar Feyenoord zat.
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:08:
[...]

Hoe groot het talent is is niet te voorspellen. In de oefenperiode zag ik in elk geval duidelijk verschil met de meeste ander speler. Hij en Berghuis waren de enigen (samen met misschien Toornstra) waarbij je het idee had dat ze nog eens een bal vooruit speelden zonder hem kwijt te raken. Bij voetbal draait het om de bal. Zeker als middenvelder moet je toch in enige mate comfortabel aan de bal zijn.

Bij Feyenoord is het ook wel een sport geworden technisch vaardigere spelers naar de kloten te helpen. Er is altijd weer die stupide voorkeur voor blinde werkpaarden. Veel supporters zijn wat dat betreft geen haar beter dan al die falende beleidsbepalers
Vergeet Sinisterra niet.
Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:54:
Je moet wel toegeven dat Kokcu ook waar-de-loos speelde gisteren. Maar ik had inderdaad ook die Tapia en Botteghin eraf gegooid. Die moeten echt heel snel uit de basis verdwijnen.
Ja, maar als het hele elftal waardeloos speelt zou ik niet elke keer zo'n speler vervangen. Zeker niet als er gescoord moet worden.

[ Voor 41% gewijzigd door ph4ge op 27-09-2019 09:26 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ph4ge
dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door ph4ge op 27-09-2019 09:24 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Martinusz
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:13:
[...]

Ik geloof er ook niks van dat dat gebeurt. Clubkleuren veranderen? Ook de meest domme beleidsbepalers weten dat dat bij een volksclub als Feyenoord niet kan. Hebben ze bij City ook niet gedaan overigens.
Er zijn genoeg rijke gekken hoor die schijt hebben aan alles:

Vincent Tran.
Zijn besluit om de clubkleuren van Cardiff City na ruim honderd jaar te veranderen van blauw in rood was twee jaar geleden al een aanwijzing dat er iemand tot het Engelse voetbal was toegetreden die was gaan geloven in zijn zelf gecreëerde sprookjeswereld.
Daarnaast trouwens ook nog het logo aangepast ;)
Vandaag baart Tan opzien met een uitspraak in de Engelse Metro waarin hij zegt dat hij de technisch staf van Cardiff opdracht heeft gegeven om alleen nog spelers aan te trekken met het cijfers 8 in de geboortedatum. Waarom? Het nummer acht geldt in Maleisië als een geluksgetal, en daar zou Tan heilig in geloven.
7(8)7

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:19:
[...]

Het is ook wel een makkelijk excuus om alles aan deze beslissing te wijten. De lichting die kampioen werd en 3e werd op het WK speelde ook geen Eerstedivisie. Het is altijd een golfbeweging en daarnaast bijv. ook een kwestie van Gio die de jeugd echt haast geen kansen gaf. Geertruida, Kokcu en Burger hebben gewoon onnodig stilgestaan door keuzes van Gio. Plus het feit dat de toptalenten naar het buitenland zijn vertrokken en er geen geld was om zelf talenten van onder de 16 te halen zoals dat elders wel gebeurd. Er zijn ook zat spelers verhuurd maar er is er helaas geen een echt beter terug gekomen.

Bovendien had Van Geel ook principiële bezwaren die nog steeds erg sterk zijn, alleen blijkt ook weer dat je principes niet kan eten.

De kosten moet je ook niet onderschatten, De Kuip is gewoon hartstikke duur om daar te spelen en wat denk je dat het aan veiligheidskosten met zich meebrengt? Dat is serieus geld, zeker in de situatie waar Feyenoord zat.

[...]

Vergeet Sinisterra niet.

[...]

Ja, maar als het hele elftal waardeloos speelt zou ik niet elke keer zo'n speler vervangen. Zeker niet als er gescoord moet worden.
Dit soort opmerkingen zijn juist funest. Je kijkt naar resultaat en die prestatie was gebaseerd op 3 wereldspelers die goed geschikt waren voor een countersysteem.
Bovendien teerden we al verschillende toernooien op deze spelers. Daarna is er geen speler doorgebroken die technisch op dat niveau zit. Wijnaldum, Depay zijn dan nog de besten, maar dit zijn technisch geen wereldspelers.

Het is toch geen toeval dat Ajax, PSV en Az inzetten op innovatie bij de jeugd en er nu opeens technisch vaardige spelers naar boven komen drijven (zowel qua kwaliteit en kwantiteit)?
Een onderdeel hiervan is ook de Jong clubs in de Jupiler League. De enige grote club die achterblijft is Feyenoord. Sowieso liggen ze constant dwars bij alle verandervoorstellen (kleinere veldjes, Jong teams etc) en ze houden nog steeds vast aan de opleiding principes van 20 jaar geleden.
Het is ook opvallend dat Sparta eigenlijk betere spelers opleid dan Feyenoord met veel minder budget.

• D-e-n
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:31:
[...]
Het is toch geen toeval dat Ajax, PSV en Az inzetten op innovatie bij de jeugd en er nu opeens technisch vaardige spelers naar boven komen drijven (zowel qua kwaliteit en kwantiteit)?
Maar dat heeft weinig met de KK divisie te maken. Juist die technische toppers in de dop slaan over het algemeen de KK divisie over.

En vooral bij Ajax moeten we het overigens nog maar afwachten. De laatste succesvolle aanvallende speler uit de eigen jeugd is volgens mij Sneijder.
Het is ook opvallend dat Sparta eigenlijk betere spelers opleid dan Feyenoord met veel minder budget.
Dat valt toch ook wel mee dacht ik? Wijnaldum, Dumfries?

• ph4ge
Dit soort opmerkingen zijn juist funest. Je kijkt naar resultaat en die prestatie was gebaseerd op 3 wereldspelers die goed geschikt waren voor een countersysteem.
Bovendien teerden we al verschillende toernooien op deze spelers. Daarna is er geen speler doorgebroken die technisch op dat niveau zit. Wijnaldum, Depay zijn dan nog de besten, maar dit zijn technisch geen wereldspelers.
OK, laten we aannemen dat het ondanks en niet dankzij die spelers is dat Feyenoord kampioen werd en dat het EK gehaald werd. Welke van die technische spelers speelden wel Eerstedivisie? Van Persie, Robben, Sneijder, etc konden ook zonder.
Een onderdeel hiervan is ook de Jong clubs in de Jupiler League. De enige grote club die achterblijft is Feyenoord. Sowieso liggen ze constant dwars bij alle verandervoorstellen (kleinere veldjes, Jong teams etc) en ze houden nog steeds vast aan de opleiding principes van 20 jaar geleden.
Volgens mij zet Feyenoord enorm in op innovatie in de jeugd. Ze hebben zo'n beetje alle incidentele inkomsten van de laatste jaren in een nieuw hypermodern jeugdcomplex gestoken. De spelers die nu doorbreken, Kokcu en Burger, zijn ook technische spelers (Azarkan krijgt langzaam ook kansjes en is ook super technisch).

Het argument dat de Eerstedivisie voor de Eerstedivisie fans en clubs niet meer leuk is als er jong ploegen meedoen vind ik nog steeds niet zo gek. Het is ook niet goed voor de kleinere clubs dat de net iets mindere talenten nu toch naar de topploegen gaan omdat ze toch nog een jong elftal te vullen hebben ipv dat ze bij een kleinere club spelen.

Ik vind het heel erg vanuit de waan van de dag en vanuit Ajax en PSV beredeneerd dat deze ontwikkelingen per definitie goed zijn. Feyenoord's probleem is wel dat als je als enige niet mee doet dat je niet van je principes kan eten.

Het is duidelijk dat Feyenoord in een diepe crisis zit, maar dat is ook de waan van de dag. Als Toornstra de bal binnen had geschoten in plaats van op de lat hadden we waarschijnlijk alweer een hele andere discussie gehad.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:38:
[...]
En vooral bij Ajax moeten we het overigens nog maar afwachten. De laatste succesvolle aanvallende speler uit de eigen jeugd is volgens mij Sneijder.
Dat zou Nouri geworden zijn als het niet misgegaan was, maar ook van de Beek is eigen jeugd of vind je die nog niet geslaagd genoeg?

• D-e-n
Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:46:
[...]

Dat zou Nouri geworden zijn als het niet misgegaan was, maar ook van de Beek is eigen jeugd of vind je die nog niet geslaagd genoeg?
Nouri was ook al twintig ofzo? Het is kut wat hem is overkomen maar het was absoluut geen uitgemaakte zaak dat het een wereldtopper zou worden. Heel veel Ajax-trainers vonden hem niet goed genoeg tenslotte.

ps. Ook wel een aandachtspunt voor de clubs: voorkom dat spelers blijven "hangen" in de KK-divisie

Vd Beek is geen technische speler in de categorie Sneijder, Robben, van Persie. Overigens ook geen wereldtopper in spe als De Ligt of De Jong.

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 27-09-2019 09:52 ]

• Ankona
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:13:
[...]

Los van de vraag of een hele club in Nederland kopen zo interessant is. Alhoewel je met "relatief" weinig geld wel toegang tot de CL kunt kopen, makkelijker dan in bijvoorbeeld de PL waar iedereen geld heeft.
Denk jij dat Red Bull Feyenoord (of wordt het RB Rotterdam?) straks in het vertrouwde rood/wit blijft spelen?

alles kan off-topic

• D-e-n
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:54:
[...]

Denk jij dat Red Bull Feyenoord (of wordt het RB Rotterdam?) straks in het vertrouwde rood/wit blijft spelen?
Ik denk niet dat we Red Bull Feyenoord/Rotterdam krijgen. Red Bull kiest volgens mij niet de Dortmunds, Rangers, Feyenoords etc... van deze wereld uit.

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 27-09-2019 09:56 ]

• Pompi
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:51:
[...]

Nouri was ook al twintig ofzo? Het is kut wat hem is overkomen maar het was absoluut geen uitgemaakte zaak dat het een wereldtopper zou worden. Heel veel Ajax-trainers vonden hem niet goed genoeg tenslotte.

ps. Ook wel een aandachtspunt voor de clubs: voorkom dat spelers blijven "hangen" in de KK-divisie

Vd Beek is geen technische speler in de categorie Sneijder, Robben, van Persie. Overigens ook geen wereldtopper in spe als De Ligt of De Jong.
Volgens mij kwam het meer door zijn lichaamsbouw, want Nouri werd juist als 1 van de grotere talenten gezien door zijn inzicht en balcontrole. Dat is tenminste wat ik mij herinner van wat ik over hem gehoord heb. Beetje zoals wat nu met Unuvar aan de gang is. Frenkie was ook "al" 21 toen hij een seizoen lang een basisplaats had of te wel afgelopen jaar.

Misschien is vd Beek geen wereldtopper zoals de Ligt of de Jong, maar als Real Madrid interesse toonde ben je geen koekenbakker en kan je echt wel meer dan de meerderheid van de voetballers.

• D-e-n
Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:56:
[...]

Volgens mij kwam het meer door zijn lichaamsbouw, want Nouri werd juist als 1 van de grotere talenten gezien door zijn inzicht en balcontrole.
Dat was wellicht ook wel een beetje een hype. Bewezen had hij (helaas) nog niks. Ik herinner me in vroeger tijden dat de trainer Cruijff helemaal gek was van Oulida, een supertechnische speler, wereldtopper in wording, beetje type De Jong. Wie zul je zeggen? Dat dus.
Frenkie was ook "al" 21 toen hij een seizoen lang een basisplaats had of te wel afgelopen jaar.
Dat is dan ook een uitzondering, wellicht ook omdat hij van Willem II kwam en men heeft willen laten wennen.
Misschien is vd Beek geen wereldtopper zoals de Ligt of de Jong, maar als Real Madrid interesse toonde ben je geen koekenbakker en kan je echt wel meer dan de meerderheid van de voetballers.
Prima international, type Wijnaldum, maar hij past niet in de rij met voorbeelden die gegeven werd. De aanvallend beslissende spelers levert Ajax al jaren niet meer.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:19:
Ik mag toch hopen dat ze op Varkenoord of desnoods bij de amateurtak zouden gaan spelen. Desnoods in het stadion van Dordrecht ofzo, zo veel kost dat nou ook weer niet.

• Pompi
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:04:
Prima international, type Wijnaldum, maar hij past niet in de rij met voorbeelden die gegeven werd. De aanvallend beslissende spelers levert Ajax al jaren niet meer.
Nee die spelen nu bij PSV :P :+ maar kwamen wel van de Ajax jeugd. Al snap ik je punt wel hoor, maar volgens mij geld het voor alle "top 3" teams dat ze qua aanvallend beslissende spelers de laatste jaren niet uitzonderlijke spelers hebben opgeleid.

• Ankona
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:55:
[...]

Ik denk niet dat we Red Bull Feyenoord/Rotterdam krijgen. Red Bull kiest volgens mij niet de Dortmunds, Rangers, Feyenoords etc... van deze wereld uit.
Het kan ook een ander bedrijf zijn. Maar RB is hier alleen via Max zichtbaar en populair en ik weet zeker dat Feyenoord voor hun haalbaar is.

Laat het dan McDonalds Feyenoord worden, spelen ze in het vervolg in rood-geel.

alles kan off-topic

• D-e-n
Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:09:
[...]

Nee die spelen nu bij PSV :P :+ maar kwamen wel van de Ajax jeugd. Al snap ik je punt wel hoor, maar volgens mij geld het voor alle "top 3" teams dat ze qua aanvallend beslissende spelers de laatste jaren niet uitzonderlijke spelers hebben opgeleid.
Klopt. Maar één van de "fouten" van zowel Ajax als Feyenoord is dat er veel spelers zijn die hun heil elders zoeken. Malen bij Arsenal (dacht ik?), Chong bij Man Utd om maar wat te noemen. Malen is net op tijd terug maar veel van die spelers missen de superbelangrijke ontwikkeling tussen 17 en 20 jaar.

• ph4ge
toolkist schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:08:
Ik mag toch hopen dat ze op Varkenoord of desnoods bij de amateurtak zouden gaan spelen. Desnoods in het stadion van Dordrecht ofzo, zo veel kost dat nou ook weer niet.
Je hebt gezien wat er bijv. op de Toekomst gebeurt als de jeugd van Feyenoord zonder aanhang op bezoek komt, laat staan als dat gebeurt met volwassen spelers in een volwassen competitie. Het is een hele organisatie of je moet zeggen dat alle wedstrijden zonder publiek gespeeld worden. Alsof Dordrecht er op zit te wachten, en alsof de fans op Dordrecht zitten te wachten.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:11:
[...]

Het kan ook een ander bedrijf zijn. Maar RB is hier alleen via Max zichtbaar en populair en ik weet zeker dat Feyenoord voor hun haalbaar is.

Tip voor TD: Johnny van BurgerKing! :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:16:
[...]

Je hebt gezien wat er bijv. op de Toekomst gebeurt als de jeugd van Feyenoord zonder aanhang op bezoek komt, laat staan als dat gebeurt met volwassen spelers in een volwassen competitie. Het is een hele organisatie of je moet zeggen dat alle wedstrijden zonder publiek gespeeld worden. Alsof Dordrecht er op zit te wachten, en alsof de fans op Dordrecht zitten te wachten.
Voor de risico wedstrijden gewoon geen aanhang van de tegenpartij meenemen als er geen fatsoenlijke afscheiding is, dus ook geen familie.
En hoeveel toeschouwers heeft Jong Feyenoord nu gemiddeld, 500 ofzo? Zijn nou ook weer niet de aantallen dat je dan maar niet in de KK divisie moet gaan spelen.
Ik blijf erbij dat er teveel in onmogelijkheden is gedacht ipv mogelijkheden en idem naar het nu ipv de toekomst van je jeugdopleiding. Dat had je als Feyenoord nooit mogen laten gebeuren.

• Snowdog
Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:09:
[...]

Wat zijn de laatste jaren precies en wat zijn precies uitzonderlijke spelers? Als we denken aan echte ultieme wereldtoppers als v Persie en Robben, dan nee, maar volgens mij komen veel spelers in de voorhoede van het Nederlands elftal (wat je imo best wel als uitzonderlijke spelers mag zien, hoewel het geen absolute wereldtoppers zijn) toch gewoon van de NL top 3?

• D-e-n
Snowdog schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:41:
[...]

Wat zijn de laatste jaren precies en wat zijn precies uitzonderlijke spelers? Als we denken aan echte ultieme wereldtoppers als v Persie en Robben, dan nee, maar volgens mij komen veel spelers in de voorhoede van het Nederlands elftal (wat je imo best wel als uitzonderlijke spelers mag zien, hoewel het geen absolute wereldtoppers zijn) toch gewoon van de NL top 3?
Wie dan? Je had Depay ja. Nu met Malen en Bergwijn begint het weer te komen maar we hebben toch jaren geen nieuwe aanvallende spelers gehad in Oranje. Daarom kwam Babel weer in the picture. Jongens als El Ghazi hebben nog wel eens gedebuteerd maar dat waren toch niet eens stabiele internationals laat staan toppers.

• LZ86
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:11:
[...]

En dan Ronald McDonald Koeman terug? ;)

• Snowdog
D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:57:
[...]

Wie dan? Je had Depay ja. Nu met Malen en Bergwijn begint het weer te komen maar we hebben toch jaren geen nieuwe aanvallende spelers gehad in Oranje. Daarom kwam Babel weer in the picture. Jongens als El Ghazi hebben nog wel eens gedebuteerd maar dat waren toch niet eens stabiele internationals laat staan toppers.
Nouja, je mist Promes wat mij betreft. Die heeft in het buitenland iig een stuk meer credits dan in NL, hoewel hij het in het NL elftal niet altijd gelukkig doet. Maar goed, vandaar dus ook de definitie van uitzonderlijke... Hoewel je de vele spelers die in aanmerking komen voor die plaatsen gewoon vrij normaal kunt vinden, denk ik dat het alsnog wel vrij goede (en uitzonderlijke) spelers zijn. Veel landen zouden er iig wel blij mee zijn denk ik.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:57:
[...]

Depay staat er ook alleen maar bij gebrek aan beter. Mentaliteit is niet alles bij hem vind ik.

• Martinusz
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:11:
[...]

Depay staat er ook alleen maar bij gebrek aan beter. Mentaliteit is niet alles bij hem vind ik.
Hier doe je Depay toch flink te kort :)

• Polycom
  • Laatst online: 08:56

Polycom

Poes van goud

Als dit weekend FC Twente uit van Feyenoord wint heb je natuurlijk de poppen aan het dansen en zal Stam voor dierendag wel de handdoek gooien.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:11:
[...]

Hier doe je Depay toch flink te kort :)
Dat kan maar datzelfde geldt voor Promes in Oranje. Nu hij bij Ajax speelt verandert mijn mening t.o.v. hem wat dat betreft niet ;). Idem Babel eigenlijk. Het probleem is dat er een hele lichting achter ons ligt die niks presteerde op clubniveau en snel op het gouden geld uit was in het buitenland. De één na de ander heeft hopeloos gefaald. Je moet voor de grap (die ken ik) de jongere Ajax spelers eens checken die sinds 2011 vertrokken zijn bij Ajax. En wat daar terecht van is gekomen. Dat zijn er eng veel die je je nu niet kunt herinneren maar als je de lijst ziet denk je 'oh ja'.

PSV had een paar jaar terug die groeibriljantjes (dat ventje wat tegen AC Milan goed speelde) die met veel bombari weer vertrokken. Ook nooit meer iets van gehoord. Dat waren er een paar achter elkaar (Labyad dacht ik) en die andere ben ik qua naam even kwijt. D...igalli? Forgot his name. Daar zit een grote groep tussen waarvan ik de mentaliteit drie keer niks vond. Zowel Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en wat huppeltjes die al in het buitenland rondliepen. Die Aké is ook het wonderkid niet wat hij in FM ooit wel was ;).

Aangezien ik wel van lijstjes hou pak ik er even wat van Ajax bij (niet per definitie NL spelers):

- Jozefzoon
- Aissati
- Özbiliz
- Rits
- vd Wiel
- Lodeiro
- Donald
- Bonevacia
- Boerrigter
- Sulejmani
- Hoesen
- Lukoki
- Dijks
- Cuenca
- Denswil
- Ligeon
- de Sa
- Duarte
- Krkic

Noem alle glansrijke carrières van dit lijstje maar eens op! Ik krijg écht :r neigingen van sommige namen in deze lijst. Ik weet nog hoe mooi 2011 was maar hoe ultraslecht de namen waren die toen speelden. Özbiliz en Ebecilio met de Jong in de aanval. Teh Horror! -O-

[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 27-09-2019 11:22 ]

• Martinusz
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:16:
[...]

Dat kan maar datzelfde geldt voor Promes in Oranje. Nu hij bij Ajax speelt verandert mijn mening t.o.v. hem wat dat betreft niet ;). Idem Babel eigenlijk. Het probleem is dat er een hele lichting achter ons ligt die niks presteerde op clubniveau en snel op het gouden geld uit was in het buitenland. De één na de ander heeft hopeloos gefaald. Je moet voor de grap (die ken ik) de jongere Ajax spelers eens checken die sinds 2011 vertrokken zijn bij Ajax. En wat daar terecht van is gekomen. Dat zijn er eng veel die je je nu niet kunt herinneren maar als je de lijst ziet denk je 'oh ja'.

PSV had een paar jaar terug die groeibriljantjes (dat ventje wat tegen AC Milan goed speelde) die met veel bombari weer vertrokken. Ook nooit meer iets van gehoord. Dat waren er een paar achter elkaar (Labyad dacht ik) en die andere ben ik qua naam even kwijt. D...igalli? Forgot his name. Daar zit een grote groep tussen waarvan ik de mentaliteit drie keer niks vond. Zowel Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en wat huppeltjes die al in het buitenland rondliepen. Die Aké is ook het wonderkid niet wat hij in FM ooit wel was ;).

Aangezien ik wel van lijstjes hou pak ik er even wat van Ajax bij (niet per definitie NL spelers):

- Jozefzoon
- Aissati
- Özbiliz
- Rits
- vd Wiel
- Lodeiro
- Donald
- Bonevacia
- Boerrigter
- Sulejmani
- Hoesen
- Lukoki
- Dijks
- Cuenca
- Denswil
- Ligeon
- de Sa
- Duarte
- Krkic

Noem alle glansrijke carrières van dit lijstje maar eens op! Ik krijg écht :r neigingen van sommige namen in deze lijst. Ik weet nog hoe mooi 2011 was maar hoe ultraslecht de namen waren die toen speelden. Özbiliz en Ebecilio met de Jong in de aanval. Teh Horror! -O-
Ik zie de link niet met Depay, maar goed :)

• toolkist
  • Niet online
Aké speelt binnen nu en 2 jaar bij een topclub in de Premier League. Hij wordt alleen structureel over het hoofd gezien omdat ie 'maar' voor Bournemouth speelt.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:25:
Aké speelt binnen nu en 2 jaar bij een topclub in de Premier League. Hij wordt alleen structureel over het hoofd gezien omdat ie 'maar' voor Bournemouth speelt.
Wat goed is komt snel ;). Aké is 24 jaar oud!

Verwijderd

D-e-n schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:38:
[...]

Maar dat heeft weinig met de KK divisie te maken. Juist die technische toppers in de dop slaan over het algemeen de KK divisie over.

[...]

Dat valt toch ook wel mee dacht ik? Wijnaldum, Dumfries?
de roon, Strootman, Depay, Willems.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:33:
[...]

Virgil van Dijk.

[ Voor 84% gewijzigd door toolkist op 27-09-2019 11:36 ]

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:15

snmght

imho dan he

Jezus man, kun je niet even waarschuwen, dit doet echt pijn inderdaad. Of wat dacht je van een Moisander en Van der Hoorn in het centrum. :')

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zeldzame uitzondering ;). Talent 9/20 training 19/20 ;).

• Snowdog
[...]

Het probleem met Ake is dat hij vooral veel gebankt heeft, maar hij wordt bij Bournemouth gewoon gezien als een van de beste spelers in het elftal en ik denk dat je hem hier veel te makkelijk afschrijft. Het is idd jammer dat dit soort jongens door naar een Chelsea te gaan nooit aan de bak komen en zo hun jongere jaren enigszins verkloten, maar om hem voor de toekomst af te schrijven.... Ik heb het idee dat die jongen echt wel enorm goed is en geen prutser (zoals jij wel doet voorkomen), maar goed kijk ook niet alle wedstrijden van Bournemouth ofzo.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Snowdog
Nee niet 'prutser' maar absoluut niet het gedoodverfde talent wat hij volgens velen was / zou zijn. Daar zitten nog wel wat gradaties tussen hè ;)

• Snowdog
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:42:
@Snowdog
Nee niet 'prutser' maar absoluut niet het gedoodverfde talent wat hij volgens velen was / zou zijn. Daar zitten nog wel wat gradaties tussen hè ;)
Nouja, dan denk ik maar dat fans van de club hem niet zo snel de beste speler van het team zouden noemen, zeker omdat dat hij daar nog niet zo lang speelt. Hij heeft nog niet zoveel kansen gehad, maar wat hij tot nu toe heeft laten zien is iig wel indrukwekkend imo (ondanks dat hij 'al' 24 is). Ben het er verder dus wel mee eens dat het jammer is dat het zo lang heeft moeten duren. Ik gok echter net als @toolkist dat hij er wel gaat komen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
[...]

Dat is echt onzin dat we in NL zijn gaan geloven. In Engeland krijg je wel tot je 23e om te groeien.

• Martinusz
418O2 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:57:
[...]

Dat is echt onzin dat we in NL zijn gaan geloven. In Engeland krijg je wel tot je 23e om te groeien.
En het best ben je rond de 26-27 jaar :) dus nog volop groei mogelijk.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ja of word je voor je 23 weggekocht in het buitenland ;) bijv. Nederland.

• D-e-n
[...]
Martinusz schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:59:
[...]
En het best ben je rond de 26-27 jaar :) dus nog volop groei mogelijk.
De weerstand in Engeland is nog wel een tikkie hoger natuurlijk. En het idee is dat je hier al veel minuten op het Nederlandse topniveau opdoet alvorens je naar de PL gaat. Je kunt niet tot je 23e in de KK blijven kutten en dan verwachten dat je nog bij Liverpool terecht komt.

Vraag is of je in Engeland überhaupt wel de kans krijgt om te groeien. Het is niet voor niks dat Redan nu naar Duitsland gaat, dat nota bene een groot Engels talent zijn heil in Dortmund zoekt.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:04

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

PSV had een paar jaar terug die groeibriljantjes (dat ventje wat tegen AC Milan goed speelde)
[...]
Aissati bedoel je ;)
[...]
die met veel bombari weer vertrokken.
[...]
Die ging idd voor de euro's naar Ajax :P
[...]

Ook nooit meer iets van gehoord. Dat waren er een paar achter elkaar (Labyad dacht ik) en die andere ben ik qua naam even kwijt. D...igalli?
[...]
Aissati heeft toch 4 jaar bij Ajax rondgelopen als ik me niet vergis. Labyad wilde niet bijtekenen en na werkweigering van zijn kant is hij idd naar Portugal vertrokken, geen idee waar dei nu speelt ;)
Bakkali's verhaal was redelijk voorbij nadat hij een eerder overeengekomen contractvoorstel toch niet wilde ondertekenen, speelt nu niet onverdienstelijk in Belgie bij Anderlecht na een mislukt avontuur in Spanje.
[...]

Forgot his name. Daar zit een grote groep tussen waarvan ik de mentaliteit drie keer niks vond. Zowel Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en wat huppeltjes die al in het buitenland rondliepen. Die Aké is ook het wonderkid niet wat hij in FM ooit wel was ;).

- Jozefzoon
- Aissati
- Özbiliz
- Rits
- vd Wiel
- Lodeiro
- Donald
- Bonevacia
- Boerrigter
- Sulejmani
- Hoesen
- Lukoki
- Dijks
- Cuenca
- Denswil
- Ligeon
- de Sa
- Duarte
- Krkic

Die zitten er inderdaad niet tussen, ken zelfs de helft van de namen niet ;)
PSV heeft zo ook een heel blik (o.a. die Lundqvist die voor Groningen scoorde afgelopen woensdag) aan jeugdspelers die veelbelovend waren waar niks uit kwam. Gelukkig gaat dat nu stukkie beter met Malen-Bergwijn-Gakpo-Ihattaren-Lammers. Allemaal eigen jeugd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 27-09-2019 12:10 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 8
vrijdag
20:00u
FC Emmen v ADO Den Haag
zaterdag
18:30u
VVV-Venlo v scHeerenveen
19:45u
Ajax v FC Groningen
20:45u
Fortuna Sittard v Sparta
zondag
12:15u
RKC v Vitesse
14:30u
PEC Zwolle v PSV
FC Utrecht v Willem II
16:45u
AZ v Heracles
Feyenoord v FC Twente

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:26
https://www.ed.nl/nederla...ijke-rode-kaart~aed6a07f/

Van Egmond zegt ook dat het toch wel heel duidelijk een rode kaart was.

WoT stats

• Martinusz
ElPaco schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:02:

Ik lees dus ook dat Makkelie dit weekend Feyenoord fluit :? zou die hem daarom niet hebben durven geven :?

Ik voorzie een compensatie rode kaart in die wedstrijd voor Berghuis >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 27-09-2019 13:11 ]

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-11 11:28
PSV heeft een netto winst van 4,6 miljoen behaald over 2018-2019. Dit kom voornamelijk vanwege de inkomsten uit de CL (15 netto) en premies (-2 netto). De verkopen en inkopen zijn nogal duur uitgevallen (ze zeggen 5 miljoen in de min en na wat rente (grond stadion?) komen ze op 4.6 miljoen uit. Voor het komende jaar gaan ze ook zwart schrijven vanwege de verkoop van Lozano (40 miljoen bruto) maar al met al kwamen ze uit op -10.4 miljoen en hadden ze geluk dat ze CL speelden. Iets zegt me dat het niet echt gezond is en dat ze het rooskleuriger opschrijven dan de werkelijkheid doet vermoeden. CL is een noodzaak geworden want de rest van de kosten reizen de pan uit.

• Snowdog
Tomba schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:08:

Bakkali's verhaal was redelijk voorbij nadat hij een eerder overeengekomen contractvoorstel toch niet wilde ondertekenen, speelt nu niet onverdienstelijk in Belgie bij Anderlecht na een mislukt avontuur in Spanje.
Bakkali was volgens mij sowieso geen Nederlander, maar een Belg. Hij is verder niet netjes omgegaan met PSV, maar daar hebben we qua nationaal team volgens mij weinig aan gemist.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFdhPGRU0AA3YNX?format=jpg&name=small

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@Tomba
Nee het was dat mannetje volgens mij wat naar Sporting ging. Achternaam begon volgens mij met een D of een B (Dargalli ofzo) maar ik weet het niet zeker. Die was bij PSV meteen daarna persona non grata. Gaat er een belletje rinkelen? Het was zeker niet Aissati hehe.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 27-09-2019 13:22 ]

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:08:
Die zitten er inderdaad niet tussen, ken zelfs de helft van de namen niet ;)
PSV heeft zo ook een heel blik (o.a. die Lundqvist die voor Groningen scoorde afgelopen woensdag) aan jeugdspelers die veelbelovend waren waar niks uit kwam. Gelukkig gaat dat nu stukkie beter met Malen-Bergwijn-Gakpo-Ihattaren-Lammers. Allemaal eigen jeugd :)
Malen eigen jeugd? Als je op je 18e gehaald wordt is daar nou niet bepaald sprake van he ;)

• Snowdog
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:22:
@Tomba
Nee het was dat mannetje volgens mij wat naar Sporting ging. Achternaam begon volgens mij met een D of een B (Dargalli ofzo) maar ik weet het niet zeker. Die was bij PSV meteen daarna persona non grata. Gaat er een belletje rinkelen? Het was zeker niet Aissati hehe.
Weet je zeker dat je het nu niet over Labyad hebt? Die zou wel redelijk bij die omschrijving passen namelijk.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mijn collega bracht redding (PSV supporter): Zakaria Bakkali (dus niet Dargalli lol) was het die ik bedoelde!

• Snowdog
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:27:
Mijn collega bracht redding (PSV supporter): Zakari Bakkali (dus niet Dargalli lol) was het die ik bedoelde!
Dat was ook precies de persoon die hij al noemde ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Snowdog schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:27:
[...]

Dat was ook precies de persoon die hij al noemde ;)
Ja ik had erover heen gelezen, mea culpa mea culpa! :$
Ook @Tomba dus ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 27-09-2019 13:28 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:04

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:22:
@Tomba
Bakkali ging in ieder geval naar Valencia, dus die is het dan niet. Dat klinkt naar Labyad dan, die weigerde toen te trainen en ging naar Sporting en heeft het daarmee redelijk verbruid in Eindhoven ;)
Bakkali hoor ik nooit meer iemand over eigenlijk.
toolkist schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:22:
[...]

Malen eigen jeugd? Als je op je 18e gehaald wordt is daar nou niet bepaald sprake van he ;)
Sorry ging even voor het Ajax model; heeft op hoogste niveau niet gespeeld tot hij in het mooie Eindhoven landde en is hier dan ook doorgebroken (vanuit Jong PSV)

[ Voor 23% gewijzigd door Tomba op 27-09-2019 13:42 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Holk
Tomba schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:40:
[...]

Bakkali ging in ieder geval naar Valencia, dus die is het dan niet. Dat klinkt naar Labyad dan, die weigerde toen te trainen en ging naar Sporting en heeft het daarmee redelijk verbruid in Eindhoven ;)
Bakkali hoor ik nooit meer iemand over eigenlijk.

[...]

Sorry ging even voor het Ajax model; heeft op hoogste niveau niet gespeeld tot hij in het mooie Eindhoven landde en is hier dan ook doorgebroken (vanuit Jong PSV)
Toch 2 potjes (oefen, dat dan weer wel) voor Arsenal gespeeld :)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:22:
[...]

Tja, en hij zette ...
... bij de 'eigen' Ajax-spelers ...

Afbeeldingslocatie: https://www.psv.nl/upload/45a7489e-324c-4b7d-b4db-a9e0cbb3781a_image5018636166273836653.jpg

... nadat hij hem eerst
... die groeibriljantjes (dat ventje wat tegen AC Milan goed speelde) ...
... noemde. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Holk
Grappig

KNVB denkt er over na om speelronde 33 te verplaatsen ivm F1 op Zandvoort. Nummer 33 is waar Max mee rijdt...

• Pompi

Goed nieuws en ook zeer verdiend.

Oh wacht, de lengte van het contract wordt niet langer dus alleen salarisverhoging.

[ Voor 26% gewijzigd door Pompi op 27-09-2019 16:01 ]

• Martinusz
Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:59:
[Twitter]
Goed nieuws en ook zeer verdiend.

Oh wacht, de lengte van het contract wordt niet langer dus alleen salarisverhoging.
Contract was al tot eind 2022 dacht ik, lang zat :)

• Gonadan
  • Laatst online: 12:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Betekent dus dat Promes voorlopig mag blijven staan. Dit is zwijggeld. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Holk
Cijfertjes van Ajax zijn ook rooskleurig dit boekjaar. 51.9 miljoen in de plus, dik 200 miljoen euro eigen vermogen, maar de kosten gaan ‘even’ van 60 naar dik 160 miljoen... omzet van 199 miljoen is wel leuk om te horen. Inkomsten transfers dik 70 miljoen klinkt weinig als je 200 krijgt en 50 uitgeeft maar kan zijn dat er iemand (Frenkie oid) pas volgend jaar in de boekhouding staat

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Holkers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:44:
Cijfertjes van Ajax zijn ook rooskleurig dit boekjaar. 51.9 miljoen in de plus, dik 200 miljoen euro eigen vermogen, maar de kosten gaan ‘even’ van 60 naar dik 160 miljoen... omzet van 199 miljoen is wel leuk om te horen. Inkomsten transfers dik 70 miljoen klinkt weinig als je 200 krijgt en 50 uitgeeft maar kan zijn dat er iemand (Frenkie oid) pas volgend jaar in de boekhouding staat
Dat soort grote transfers worden vaak in tranches betaald, dus de kans is klein dat je opeens +150M transferinkomensten op de balans ziet staan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Holkers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:44:
De kosten gaan niet van 60 naar 160 maar met 60 naar 160mln.

• Holk
Deadsy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:54:
[...]

De kosten gaan niet van 60 naar 160 maar met 60 naar 160mln.
Sorry, volledig anders natuurlijk :+

• Holk
Bossie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:48:
[...]

Dat soort grote transfers worden vaak in tranches betaald, dus de kans is klein dat je opeens +150M transferinkomensten op de balans ziet staan.
De Ligt blijkt niet in de cijfers te zitten, die kunnen we volgend jaar nog even creatief boekhouden :)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:03
Let op niet voor de gevoelige Feyenoord fan. :+
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fL7Xn9Jn/index.jpg

Er is geen beter vermaak, dan leedvermaak. :9

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

ElPaco schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:02:

Berghuis is echt een smerig mannetje. De KNVB zou m.i. veel harder mogen optreden tegen zijn algehele gedrag. Een slecht voorbeeld voor de sport, met name de jeugd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Deadsy
Holkers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:58:
[...]

Sorry, volledig anders natuurlijk :+
Nja, minder erg.
De spelers en trainersstaf kregen in totaal 23,7 miljoen euro aan premies voor de sportieve prestaties, waardoor de post salarissen kon toenemen tot 92,1 miljoen euro.

• Gonadan
  • Laatst online: 12:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat is bij Ajax vrij standaard. Uitsmeren over vijf jaar bijvoorbeeld.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:55
Deadsy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:17:
[...]

Nja, minder erg.
De spelers en trainersstaf kregen in totaal 23,7 miljoen euro aan premies voor de sportieve prestaties, waardoor de post salarissen kon toenemen tot 92,1 miljoen euro.
Dus de helft van de stijging bestaat variabele beloning die wordt uitbetaald als de prestaties en inkomsten daar naar zijn. Dat is niet heel extreem. Wellicht zijn er meer investeringen gedaan? :)

XXXVI

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Gonadan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:21:
[...]

Dat is bij Ajax vrij standaard. Uitsmeren over vijf jaar bijvoorbeeld.
Niet alleen bij Ajax, maar heeft voornamelijk met Financial Fair Play te maken als ik me niet vergis.
Zal het artikel/filmpje hierover eens terugzoeken.
YouTube: What is Financial Fair Play & Player Amortisation?

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 27-09-2019 19:01 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zeer prima cijfers dus! En volgend jaar idem dito :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Bossie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:52:
[...]

Niet alleen bij Ajax, maar heeft voornamelijk met Financial Fair Play te maken als ik me niet vergis.
Zal het artikel/filmpje hierover eens terugzoeken.
Op het YouTube kanaal van VI is daar een leuk filmpje over te vinden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

[...]

Wanneer je het geld binnen krijgt maakt niet uit voor je transferinkomsten. De opbrengsten komen gewoon op de balans wanneer de verkoop gesloten is. Wanneer de ontvangsten plaatsvinden hebben hier niks mee te maken.

• Deadsy
ephymerous schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:48:
[...]

Dus de helft van de stijging bestaat variabele beloning die wordt uitbetaald als de prestaties en inkomsten daar naar zijn. Dat is niet heel extreem. Wellicht zijn er meer investeringen gedaan? :)
De salarissen van diverse spelers zijn flink omhoog gegaan zoals nu Donny

• DoeEensGek

Gezellig daar in Kerkrade.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04:35

Qu3st

Ze hebben ook alle reden voor, die man maakt de club helemaal kapot:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFftBPQXYAAe93h?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFftB52WoAAXe2N?format=jpg&name=large

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:55
Deadsy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:16:
[...]

Dat valt voor mij onder de noemer investeren. Spelers blijven langer, niveau gaat omhoog en dan komen de sportieve prestaties. Het is niet zonder risico nee, maar dat ondernemen nooit :)

XXXVI

• DoeEensGek
Qu3st schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 00:24:
[...]

Ze hebben ook alle reden voor, die man maakt de club helemaal kapot:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
In de staat zoals deze club is, komen altijd dit soort figuren erop af. Helaas...
Vind dat ze hem nog best 'netjes' naar buitenwerken. Bij andere club word je om minder, slechter behandeld.

• Martinusz
Deadsy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:16:
[...]

Maar dan hebben we het wellicht over 1 miljoen per jaar erbij, laten we zeggen 10 miljoen op jaarbasis. De nodige spelers verkassen zeer waarschijnlijk aan het eind van dit jaar, dan heb je dus voor 10 miljoen meerdere sterkhouders kunnen behouden voor een jaar!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 8
zaterdag
18:30u
VVV-Venlo v scHeerenveen
19:45u
Ajax v FC Groningen
20:45u
Fortuna Sittard v Sparta
zondag
12:15u
RKC v Vitesse
14:30u
PEC Zwolle v PSV
FC Utrecht v Willem II
16:45u
AZ v Heracles
Feyenoord v FC Twente

reeds gespeeld
vrijdag
20:00u
FC Emmen 3-0 ADO Den Haag

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04:35

Qu3st

DoeEensGek schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:34:
[...]

In de staat zoals deze club is, komen altijd dit soort figuren erop af. Helaas...
Vind dat ze hem nog best 'netjes' naar buitenwerken. Bij andere club word je om minder, slechter behandeld.
Er roept er ook nog 1 tegen hem dat ze hem niet gaan vermoorden hoor :X , ze willen hem alleen niet meer bij de club zien ;w

• Deadsy
De situatie bij Roda is gewoon de schuld van het bestuur.
Zijn niet in staat om een sluitende begroting te maken en dat al jaren.

Halen de ene na de andere kwibus binnen als td en geven deze volledig de vrije hand.
Alles zodat ze zelf maar niets hoeven te doen.
Om hun eigen incompetentie te fixen word dan de ene na de andere vage gast gehaald met veel geld.
Tussen door mogen de echte liefhebbers zoals Schrouff de club redden en in het verleden Pickee en Hendrikals.

Maar het bestuur liet toe dat v geel Hendriks weg pestte.
De man die Roda min of meer groot heeft gemaakt door spelers te halen zoals babangida.

Er moet daar gewoon met een giga bezem door de top. Allemaal weg.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

Qu3st schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:43:
[...]

Er roept er ook nog 1 tegen hem dat ze hem niet gaan vermoorden hoor :X , ze willen hem alleen niet meer bij de club zien ;w
Haha, ja. Heel geruststellend.
Pagina: 1 ... 127 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.