Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.240 views

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Ik praat daarmee niet die actie goed voor het geval je daar nu vanuit gaat. Het was een harde actie puur vanwege frustratie.

Maar dat komt voort uit het slappe spel van zijn teamgenoten. Van alle spelers zijn hij en Toornstra de enige die goed voetballen en ook iets betekenen voor de ploeg. De rest loopt er maar bij en doet gewoon helemaal niks. Ook niet bij die tegengoal.

Dus ja hij gaat soms over de schreef maar het is wel een speler die zich tenminste inzet en vaak belangrijk is.

PSN: Finally_Chris

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:10
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:57:
[...]

Ik praat daarmee niet die actie goed voor het geval je daar nu vanuit gaat. Het was een harde actie puur vanwege frustratie.

Maar dat komt voort uit het slappe spel van zijn teamgenoten. Van alle spelers zijn hij en Toornstra de enige die goed voetballen en ook iets betekenen voor de ploeg. De rest loopt er maar bij en doet gewoon helemaal niks. Ook niet bij die tegengoal.

Dus ja hij gaat soms over de schreef maar het is wel een speler die zich tenminste inzet en vaak belangrijk is.
Ohja, dus mogelijk je team dus in de steek laten door er met rood af te gaan, wat zéér terecht zou zijn dat is dus goed voetballen en iets betekenen voor de ploeg?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Oké, nog steeds. ;)
Leon Zwiers schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:44:
[...]

Ik vrolijk op die link klikken ....... :r :r :r

Dat nooit :P
Hopen voor je dat je adblockers hebt, nu je daar geklikt hebt krijg je de komende tijd Ajax advertenties. :D

[ Voor 51% gewijzigd door Gonadan op 26-09-2019 21:04 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:51
Allemensen, hoe kan je daar nou geen rood voor geven? :/

XXXVI

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:24
Wat ben ik blij dat PSV Berghuis niet heeft overgenomen in de zomerstop.
Speel je standaard met 10 man...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:03:
Wat ben ik blij dat PSV Berghuis niet heeft overgenomen in de zomerstop.
Speel je standaard met 10 man...
In de winterstop kan het nog ... O-)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Leon Zwiers schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:00:
[...]

Ohja, dus mogelijk je team dus in de steek laten door er met rood af te gaan, wat zéér terecht zou zijn dat is dus goed voetballen en iets betekenen voor de ploeg?
Het zegt toch veel dat hij op die manier zijn frustratie moet afreageren. Spelers op hun plek zetten werkt al niet eens meer, die doen maar wat of juist helemaal niets.

Los daarvan, je hebt gelijk dat het een rode kaart was.

Als het zo doorgaat is Feyenoord straks de enige club in de wereld zonder AD, TD en trainer. Triest hoe de club er nu voor staat.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:59
En daar is de 2e al.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:21

Qu3st

Lekker doelpuntje

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nu Feyenoord nog eentje! Hup Feyenoord!! *O*

• ephymerous
Ik heb medelijden met Jaap Stam en ook weer niet. Zijn keuze om na een half jaar PEC in te ruilen voor Feyenoord begreep ik niet. Hij haalt de kerst niet.

XXXVI

• DoeEensGek
sjongejonge...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CCpnefiVEAA4pVR.jpg

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha Vermeer kijkt weer een keer naar een bal in plaats van dat hij er naartoe duikt. Slappe zooi dit, zit niks van bezieling in de ploeg.

Onvoorstelbaar ook dat Stam blijft aankloten zonder echte spits in de ploeg. Breng dan Bannis of had Vente gehouden als je toch niet 100% een spits kon halen. Dit werkt totaal niet.

En verder dikke kudo's aan AZ. Wat ben ik jaloers dat een speler als Stengs daar uit de jeugd komt en het bij ons niet lijkt te lukken op dat vlak.

Oh en hoe is het in godsnaam mogelijk dat je Narsingh een contract geeft. Was bij PSV al geen fan van hem maar bij Feyenoord is hij al helemaal een drama. Schiet alleen maar tegen de keeper of ruim over :+

[ Voor 18% gewijzigd door CR1691 op 26-09-2019 21:15 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Als Feyenoord er nu eentje maakt dan is het voor mij goed.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:15:
Als Feyenoord er nu eentje maakt dan is het voor mij goed.
Kopieer jij mijn gokwerk of wat? :D

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:16:
[...]

Kopieer jij mijn gokwerk of wat? :D
yup en daarom sta ik niet bovenaan :(

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jaaaa en daar komt de volgende topspeler... Larsson die al 2 jaar heeft laten zien het niveau niet te hebben :+

Pffff

• D-e-n
  • Laatst online: 00:48
Verdomme Stam: altijd weer de creatieve jeugdspeler er als eerste uithalen. Gio all over again.

Verwijderd

Die Feyenoorders lopen zich kapot, maar alleen achter de bal aan en worden finaal weggetikt. Wel grappig om te zien dit.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:53:
[...]

Je enige speler die er altijd voor gaat en alles geeft. Die irriteert zich aan die slappe medespelers dus ik snap hem 100%!
Dan moet ie een teamgenoot neerzagen, niet dit...
2e wedstrijd op rij dat de scheids zeker niet tegenzit voor Feyenoord lijkt 't

• sNielz123
  • Laatst online: 23:22
Tis wel vermakelijk. Maar ook zonde van een club als Feyenoord.
Die reactie van Berghuis na dat schot van Narsingh :-)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Alle Gio afzeikers kunnen ook weer stil zijn. De jeugd is gewoon niet zo goed als dat we gehoopt hadden en de selectie kwalitatief goed genoeg voor maximaal plek 3. Dit gaat weer jaren duren..

Onder Gio zou het niet minder gaan. Plus Gio was het perfecte boegbeeld voor de club. Nog steeds jammer dat hij er niet meer is.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:27

OMX2000

By any means necessary...

D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:23:
Verdomme Stam: altijd weer de creatieve jeugdspeler er als eerste uithalen. Gio all over again.
Amper te supporteren zo... Het is en blijft mijn club. Maar kom ff, als je thuis ook niks weet te presteren als Feyenoord is het echt van een bedroevend niveau.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Qu3st

Qu3st

Twitter roept al op tot ontslag van Stam, dat gaat snel zeg ;w

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I11bHDjg1KeMBZ63kPvcBAt2/full.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 26-09-2019 21:29 ]

• D-e-n
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:26:
Alle Gio afzeikers kunnen ook weer stil zijn. De jeugd is gewoon niet zo goed als dat we gehoopt hadden en de selectie kwalitatief goed genoeg voor maximaal plek 3. Dit gaat weer jaren duren..

Onder Gio zou het niet minder gaan. Plus Gio was het perfecte boegbeeld voor de club. Nog steeds jammer dat hij er niet meer is.
Gio had van Persie en daarvoor een Kuijt en een fitte Jorgensen. Groot verschil.

Gio is en blijft tactisch een ramp.

Verder wil ik geen boegbeeld als trainer. Ik wil iemand die verstand van voetbal heeft.

• Typhone
  • Laatst online: 22:34

Typhone

Who Dares Wins

Feyenoord speelt wel goed matig hoor. Ik gun beide teams nog een goaltje voor mijn poule!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:29:
[...]

Gio had van Persie en daarvoor een Kuijt en een fitte Jorgensen. Groot verschil.

Verder wil ik geen boegbeeld als trainer. Ik wil iemand die verstand van voetbal heeft.
Gio was een prima trainer. Tuurlijk had hij meer kwaliteit in de selectie maar hij heeft daar wel alles uitgehaald (op 1 seizoen na). Dat moet Stam eerst nog maar eens bewijzen.

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:29:
[...]

Wat is dan de beste trainer van Feyenoord geweest de laatste 25 jaar? Want dit is lang niet alleen de trainer. Van Marwijk, Bosz, Adriaanse zou ik niet erg vinden als trainer. Maar Stam is nogal kleurloos. Niet echt anders dan Bronck.

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:07:
[...]

In de winterstop kan het nog ... O-)
Kan ik jou, beste Marc, overtuigen dat je beter Berghuis dan Bergwijn kan hebben? :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:28:
Twitter roept al op tot ontslag van Stam, dat gaat snel zeg ;w
Volgens de poll denkt de meerderheid op dit moment (51% met 21 Ja - stemmen) nog dat hij de Kerst gaat halen;
Poll: Haalt Jaap Stam de Kerst als trainer van Feyenoord?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402120&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Maarten_E schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:35:
[...]Kan ik jou, beste Marc, overtuigen dat je beter Berghuis dan Bergwijn kan hebben? :+
Geld speelt geen rol, misschien zou Berghuis blij zijn met een rol als controleur?
Mag hij het dak besturen! :9

[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-09-2019 21:38 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Echt pijnlijk om te zien dat AZ Feyenoord gewoon de baas is in de Kuip. Wat een triest zooitje dit elftal.

• LZ86
OMX2000 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:34:
[...]

Wat is dan de beste trainer van Feyenoord geweest de laatste 25 jaar? Want dit is lang niet alleen de trainer. Van Marwijk, Bosz, Adriaanse zou ik niet erg vinden als trainer. Maar Stam is nogal kleurloos. Niet echt anders dan Bronck.
Onder Fred Rutten heeft Feyenoord het beste voetbal gespeeld de afgelopen paar jaar. Vlak daarachter Koeman. Gio was waardeloos. Stam vind ik ook vrij kleurloos, maarja, hij heeft gewoon een erfenis vol ellende op zijn bord gekregen plus een bestuurlijke crisis daar. Je kan m niet alles kwalijk nemen imho

• ephymerous
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:34:
[...]

Gio was een prima trainer. Tuurlijk had hij meer kwaliteit in de selectie maar hij heeft daar wel alles uitgehaald (op 1 seizoen na). Dat moet Stam eerst nog maar eens bewijzen.
Stam heeft nog nergens zijn sporen als trainer verdiend.
OMX2000 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:34:
[...]

Bosz en Adriaanse spelen veel te aanvallend en technisch voetbal om Feyenoord trainer te zijn, daar heeft Feyenoord de spelers en de middelen niet voor.

[ Voor 41% gewijzigd door ephymerous op 26-09-2019 21:38 ]

XXXVI

• CR1691

CR1691

Hero of Time

ephymerous schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:37:
[...]

Stam heeft nog nergens zijn sporen als trainer verdiend.

[...]

Bosz en Adriaanse spelen veel te aanvallend en technisch voetbal om Feyenoord trainer te zijn, daar heeft Feyenoord de spelers en de middelen niet voor.
Nee precies en daarom is het zo'n groot risico om hem aan te stellen. Hij heeft zelfs een aangepaste trainerscursus gekregen :+

Zonder gekheid. Ik vind persoonlijk dat Gio het prima gedaan heeft. Stam is gewoon nog een groot vraagteken.

• D-e-n
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:34:
[...]

Gio heeft er maar één seizoen alles uitgehaald. Het eerste seizoen is hij na negen verliespartijen gered door Advocaat die het hele systeem omgooide. Negen wedstrijden: er zijn trainers voor minder ontslagen moeten worden.

De seizoenen na het kampioensjaar waren gewoon matig. Ja, je wordt "gewoon" derde maar de manier waarop was tergend slecht. Gio heeft nul spelers beter gemaakt.

@OMX2000
Verder kan ik een eind meegaan met @Leon Zwiers. Stam begon qua veldspel overigens best aardig maar nu rommelt hij ook maar wat aan.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

Wat een verbazingwekkend machteloos Feyenoord toch.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Nog steeds jammer dat hij er niet meer is.
Is hij dood dan?

Elect a clown, expect a circus.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

0-3 :D

• DoeEensGek
Bam...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

En laat je club maar in de steek :w

;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Botta 8)7

• DoeEensGek

https://streamable.com/mpnzb

De wonderschone 0-3

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:08
Haha ik zou ook weglopen als ik daar zat. Triest team wat er zo staat zeg. Spijt dat ik een passe partout heb gehaald.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
The hell, je kan op zijn minst die bal weg janken als je ziet dat er een speler kort op je staat en er aan komt.

• D-e-n
Hem aanvoerder maken geeft eigenlijk al aan dat ook Stam niet de juist mindset (best een kutwoord maar ik weet ff niks verder) heeft. Je aanvoerder zou toch één van de beteren moeten zijn.

Wel een ziekenhuis bal van Vermeer natuurlijk. Zijn positie is ook al weer geen keuze gericht op de toekomst eigenlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 26-09-2019 21:48 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zo kun je een speler toch ook niet aanspelen?

• Deadsy
Hij was vergeten dat hij niet kan voetballen.
Hij moet gewoon de bal breed geven naar links of weg trappen maar nee hij wil technisch gaan doen, wat hij niet kan.

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Vos schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:43:
En laat je club maar in de steek :w

;)
Deden ze dat niet al door massaal weg te blijven bij een topper.... slechts 35000 toeschouwers

• LZ86
Wederom een van de spelers die al lang niet meer basis had moeten staan.

• Gonadan
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
't Is ook wel zuur. Als het dan eenmaal niet lukt bij Feyenoord dan gaat vaak ook meteen alles mis.
Je zou bijna denken dat de spelers Stam er graag uit hebben. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wij hebben de enige Braziliaan ter wereld in het team die niet kan voetballen. De ironie.

Gewoon volle bak doorselecteren. Senesi voor Botta. Gewoon Bannis in de spits tot Jorgensen terug is. Dit kan echt niet meer.

• DoeEensGek
"Schaam je kapot"

• Qu3st

Qu3st

Geen enkele AD of TD wil hier toch in stappen? Wat een drama team

• LZ86
En het maasgebouw bestormen kan niet, want we hebben geen directie om eruit te trappen _O-

• D-e-n
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:51:
Wij hebben de enige Braziliaan ter wereld in het team die niet kan voetballen. De ironie.

Gewoon volle bak doorselecteren. Senesi voor Botta. Gewoon Bannis in de spits tot Jorgensen terug is. Dit kan echt niet meer.
Je benoemt daar wel een denkfout in heel de club. Of het nu Gio, Stam, v Geel of Troost of meedenkende lieden als Kuijt betreft: er wordt heel vaak voor middelmaat gekozen als noodoplossing. Men stelt liever een speler op die over the hill is dan dat men een jeugdspeler de kans geeft. Het is kiezen voor kwantiteit in plaats van kwaliteit.

Narsingh: het voegt niks toe ten opzichte van Azarkan. Kelly is niet beter dan Burger. En als elf spelers slecht spelen wordt weer de negentienjarige als eerste gewisseld. Terwijl die dus wel het talent heeft. Het zijn keuzes in hetzelfde genre. Gio deed het. Van Geel deed het, Troost deed het. En Stam doet het nu ook.

@Qu3st
Als kandidaat TD zouden mijn handen toch jeuken. Dit schreeuwt om een bezem.

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 26-09-2019 22:05 ]

• Qu3st

Qu3st

• CR1691

CR1691

Hero of Time

D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:59:
[...]

Je benoemt daar wel een denkfout in heel de club. Of het nu Gio, Stam, v Geel of Troost of meedenkende lieden als Kuijt betreft: er wordt heel vaak voor middelmaat gekozen als noodoplossing. Men stelt liever een speler op die over the hill is dan dat men een jeugdspeler de kans geeft. Het is kiezen voor kwantiteit in plaats van kwaliteit.

Narsingh: het voegt niks toe ten opzichte van Azarkan. Kelly is niet beter dan Burger. En als elf spelers slecht spelen wordt weer de negentienjarige als eerste gewisseld. Terwijl die dus wel het talent heeft. Gio deed het. Van Geel deed het, Troost deed het.

@Qu3st
Precies. Natuurlijk moet je spelers halen maar die moeten wel beter zijn dan je jeugdspelers. Narsingh is dat niet en Kelly heeft ook nog geen indruk gemaakt inderdaad.

Snapte die wissel ook niet, haal dan Toornstra van het veld. Die was ook helemaal op.

Laat ze Ted van Leeuwen in godsnaam bellen. Die kan zonder geld prima selecties neerzetten. Die zou dat ook bij Feyenoord kunnen bewijzen. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn...

• Maarten_E
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:04:
[...]

Precies. Natuurlijk moet je spelers halen maar die moeten wel beter zijn dan je jeugdspelers. Narsingh is dat niet en Kelly heeft ook nog geen indruk gemaakt inderdaad.

Snapte die wissel ook niet, haal dan Toornstra van het veld. Die was ook helemaal op.

Laat ze Ted van Leeuwen in godsnaam bellen. Die kan zonder geld prima selecties neerzetten. Die zou dat ook bij Feyenoord kunnen bewijzen. Maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn...
Denk niet dat Van Leeuwen meegezogen wil worden in de misère die Feyenoord heet op dit moment. Hij heeft nu een heel redelijke reputatie, die is ook meteen besmeurd natuurlijk als het (door zijn fout of niet) niet lukt bij Feyenoord.

• Pompi
[...]

Is die Kelly geblesseerd? Want heb na het begin van de competitie zijn naam volgens mij niet echt meer gehoord.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Pompi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:07:
[...]

Is die Kelly geblesseerd? Want heb na het begin van de competitie zijn naam volgens mij niet echt meer gehoord.
Nee komt gewoon tekort. Letterlijk en figuurlijk.

• D-e-n
Maarten_E schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:06:
[...]

Denk niet dat Van Leeuwen meegezogen wil worden in de misère die Feyenoord heet op dit moment. Hij heeft nu een heel redelijke reputatie, die is ook meteen besmeurd natuurlijk als het (door zijn fout of niet) niet lukt bij Feyenoord.
Het kan echt niet slechter dan de laatste drie jaar natuurlijk. En het is toch een trein die langskomt.

• Pompi
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:08:
[...]

Damn dat is wel grote kapitaal vernietiging dan, is hij toch nog ergens groot in.

• Deadsy
[...]

Narsingh: het voegt niks toe ten opzichte van Azarkan. Kelly is niet beter dan Burger. En als elf spelers slecht spelen wordt weer de negentienjarige als eerste gewisseld. Terwijl die dus wel het talent heeft. Het zijn keuzes in hetzelfde genre. Gio deed het. Van Geel deed het, Troost deed het. En Stam doet het nu ook.

@Qu3st
Precies.
Ze hadden afgelopen zomer niets moeten halen, ook al is een speler gratis je mag wel salaris betalen.

Ze hadden alleen spelers moeten halen voor plekken waar er echt niemand is.

Gewoon jeugd erin gooien en hopen op het beste. En dan in de winter gaan kijken voor buitenkansjes met het bespaarde geld.

En dan opbouwen, en niet denken dat je er over 3 jaar bent maar echt een lange termijn plan.

Heb het dacht ik al in het vorige topic gezegd, Feyenoord zal dit seizoen buiten de top 5 vallen.

• OMX2000

OMX2000

CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:08:
[...]

Maakte totaal geen indruk. Waarschijnlijk heel ze nuwachtig begonnen.

Haal verdomme een goede spits en ga verdedigender spelen. Nu is iedere wedstrijd een loterij. Want ze hadden ook bij rust met 3-1 voor kunnen staan. Maar verdediging kan het gewoon iet op slot houden achterin. Plus er is geen Vilhena+Ahmadi op het middenveld. Totaal geen rust en overtuigingskracht.

• Qu3st

Qu3st

[...]

@Qu3st
Maar vanaf dag 1 heb je een groot doelwit op de rug van een heel kritisch Legioen. En er is amper geld om die bezem door de selectie te halen, dus dit kan zo snel weer fout gaan.

• D-e-n
Deadsy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:13:
[...]

Heb het dacht ik al in het vorige topic gezegd, Feyenoord zal dit seizoen buiten de top 5 vallen.
Dat zijn weer van die bespiegelingen waar ik niks mee kan. Een leuke serie en je staat weer vierde ofzo. Het is niet dat we zoveel topclubs hebben tenslotte.

Net als die Bruggink die roept dat AZ Feyenoord "voorbij" is. Dat is korte termijn gelul want Feyenoord eindigt meestal boven AZ en heeft nog altijd een hogere begroting. Men doet er alleen niks nuttigs mee.

@OMX2000
Eerlijk is eerlijk: we hebben de backs voor 532/352.

@Exocet
Jeetje, die grap hadden we nog niet gehoord....

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 26-09-2019 22:21 ]

• Exocet
  • Niet online
Ach Feyenoord staat nu tenminste bovenaan het rechterrijtje

• Deadsy
Qu3st schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:16:
[...]

Maar vanaf dag 1 heb je een groot doelwit op de rug van een heel kritisch Legioen. En er is amper geld om die bezem door de selectie te halen, dus dit kan zo snel weer fout gaan.
Yup, wil je hier de bezem doorheen halen dan moet je enkele jaren wachten, want niemand gaat bepaalde spelers van je kopen.

De grote fouten zijn niet alleen afgelopen zomer gemaakt maar ook de jaren ervoor, door bepaalde spelers te halen en contracten te verlengen.

Als je een nieuwe TD haalt dan moet de directeur, trainer en TD gezamelijk duidelijk maken dat het een lange termijn project word etc.
Of de aanhang vragen of ze liever hebben dat ze nog een hele tijd lang blijven aankloten.

Mja, de huidige situatie, dat er nog steeds geen vervanger is voor de Jong en de financien van het nieuwe stadion nog niet rond zijn, dit heeft allemaal met elkaar te maken.

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:46:
[...]

The hell, je kan op zijn minst die bal weg janken als je ziet dat er een speler kort op je staat en er aan komt.
Heeft Onana een helftje meegespeeld ofzo? Dit zou ook echt iets voor hem kunnen zijn.

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:19:
[...]

Dat zijn weer van die bespiegelingen waar ik niks mee kan. Een leuke serie en je staat weer vierde ofzo. Het is niet dat we zoveel topclubs hebben tenslotte.

Net als die Bruggink die roept dat AZ Feyenoord "voorbij" is. Dat is korte termijn gelul want Feyenoord eindigt meestal boven AZ en heeft nog altijd een hogere begroting. Men doet er alleen niks nuttigs mee.
Maar ondanks de hogere begroting is AZ gezonder en is in staat om spelers te kopen.

De extra centen die Feyenoord heeft verdwijnen denk ik grotendeels aan onderhoud stadion en omdat ze gemiddeld een flink hoger salaris betalen aan hun spelers.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

1 ding is wel zeker, die tapia moet je echt niet verlengen. Die kerel verdient heel veel geld maar wat voegt hij nou toe? Laten gaan, salaris besparen en doorgaan met een jeugdige speler die nog kan groeien.

Op die manier de rest van de selectie ook onder de loep nemen.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:57
Deadsy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:13:
[...]

Gewoon jeugd erin gooien en hopen op het beste. En dan in de winter gaan kijken voor buitenkansjes met het bespaarde geld.
Grote probleem daarbij is dat die jeugd op een veel te laag niveau voetbalt in een beloftencompetitie waarbij jong GAE de grote concurrent is. Net alsof je het knapste jongetje van de basisschool gelijk doorstuurt naar de universiteit.

Het huidige succes van AZ is juist voor een groot deel te danken aan een jeugdopleiding die wel een team in de KKD kan opstellen.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:44
Qu3st schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:16:
[...]

Pappen en nathouden, dat is wat Feyenoord telkens aan het doen is.
Ben je kansloos voor de titel, huur dan niks. Laat je talenten rijpen. Die kunnen alleen nog maar beter worden. Waarom een Kelly halen als je al 2 middenvelders rond heb lopen vanuit je jeugd. Wat voor signaal stuur je zo naar je jeugdspelers.
Waarom altijd jeugd er als eerste eruit halen. Spelers die rek hebben. Spelers die nog kunnen groeien.
Waarom in godsnaam een verdediger kopen voor 7 miljoen en niet opstellen. Botteginh wordt echt niet meer beter en hij kan nu al niet mee.

Ik word echt doodmoe van m'n club. Ik vermijd de wedstrijden meer en meer. Niet omdat ik een succes supporter ben. Maar het doet oprecht pijn.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
[...]

Als je spelers haalt doe je dat met een doel. Je kunt proberen een groeidiamant op de kop te tikken of je koopt iets om een gat op te vullen. Maar het belangrijkste is toch wel de aanvoer vanuit je jeugd en zorgen dat er ervaren leiders omheen staan. Nu is er eindelijk weer eens het nodige gekocht, maar geen leiders.

Zo zonde dat er in het verleden wat te grote ego's in de staf zaten. Alles met enige potentie is weggepest.

alles kan off-topic

• D-e-n
Deadsy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:22:
[...]

Maar ondanks de hogere begroting is AZ gezonder en is in staat om spelers te kopen.

De extra centen die Feyenoord heeft verdwijnen denk ik grotendeels aan onderhoud stadion en omdat ze gemiddeld een flink hoger salaris betalen aan hun spelers.
Maar dan doet Feyenoord dus wat fout. De eredivisie is niet van een zodanig hoog niveau dat je met die flinke bezem er doorheen plots om plaats zes speelt ofzo. Minimaal vierde, ook met die bezem. Clubs als Utrecht en Vitesse sprokkelen ook maar wat bij elkaar.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
Misschien moeten ze het nieuwe stadion maar kleiner maken ipv groter :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Deadsy
Sempy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:23:
[...]

Grote probleem daarbij is dat die jeugd op een veel te laag niveau voetbalt in een beloftencompetitie waarbij jong GAE de grote concurrent is. Net alsof je het knapste jongetje van de basisschool gelijk doorstuurt naar de universiteit.

Het huidige succes van AZ is juist voor een groot deel te danken aan een jeugdopleiding die wel een team in de KKD kan opstellen.
En dat zijn ze zelf schuld. V Geel en de Jong (of was het zijn voorganger) hebben toen deze korte termijn beslissing genomen.

Maar wat heeft Feyenoord er al die jaren van weerhouden om massaal spelers te verhuren aan KKD clubs?
Een samenwerking met pakweg 2 clubs aan te gaan en spelers te verhuren aan hun en dan samen werken betreffende training en tactiek zodat de spelers gebruikt worden zoals jij het wilt.

Bij Feyenoord is gewoon op teveel niveaus een soort van tunnel visie.

Kijk maar naar de verhalen over de jeugd, een klein clubje heeft daar volledig de macht in handen.
Nieuwe mensen laten ze niet toe en alles moet op de oude manier blijkbaar, nieuwe dingen zijn taboe,

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:29:
Misschien is dit alles een soort van kostenbesparing?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:29:
Ik heb dit jaar meer PSV’ers Baumgartl zien toezingen dan dat er legioen achter de goal zat na de 80e minuut idd. Toch apart dat als het regent en de vorm minder is dat zo’n impact heeft.

• Martinusz
Mijn God dat interview met Stam kun je wel overslaan, heel veel woorden, maar hij zegt helemaal niks.

Edit: Berghuis kan het ook :+

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 26-09-2019 22:57 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:55:
[...]Ik heb dit jaar meer PSV’ers Baumgartl zien toezingen dan dat er legioen achter de goal zat na de 80e minuut idd. Toch apart dat als het regent en de vorm minder is dat zo’n impact heeft.
Minder dan 35 25 man? :X

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Niet veel in elk geval haha. Scheidsrechter ook een lapschwanz dat hij geen rood durft te trekken in de Kuip. Mietige VAR-backup idem dito. Onbegrijpelijk hoor. Niet om extra zout in de wonden te gooien maar vreemd was het wel.
Kamphuis: raakmoment viel mee... het raakmoment. Ze verzinnen er elke keer wel wat bij. Rot toch op, intentie bal te spelen is er niet, wel geraakt dus ROOD. Nee maar het ‘raakmoment’ is niet ernstig dus geel.

[ Voor 23% gewijzigd door Typhone op 27-09-2019 07:28 . Reden: Wond in zout -> zout in wond lol ]

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:00:
[...]

Niet veel in elk geval haha. Scheidsrechter ook een lapschwanz dat hij geen rood durft te trekken in de Kuip. Mietige VAR-backup idem dito. Onbegrijpelijk hoor. Niet om extra wond in de zouten te gooien maar vreemd was het wel.
Kamphuis: raakmoment viel mee... het raakmoment. Ze verzinnen er elke keer wel wat bij. Rot toch op, intentie bal te spelen is er niet, wel geraakt dus ROOD. Nee maar het ‘raakmoment’ is niet ernstig dus geel.
Die reden ook die ie geeft om geen rood te geven... 8)7
Ben benieuwd wat van Egmond er deze keer van vindt.

• Ankona
Kamphuis was gewoon heel zwak, dit was dan een meevallertje. (geen idee waarom hij ons dit gunde, was gewoon donkerrood, niemand die er anders over denkt)

alles kan off-topic

• D-e-n
Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:55:
[...]

Ik heb dit jaar meer PSV’ers Baumgartl zien toezingen dan dat er legioen achter de goal zat na de 80e minuut idd. Toch apart dat als het regent en de vorm minder is dat zo’n impact heeft.
Vergeet de donderdagavond niet. Maar is dat niet overal zo? Het is natuurlijk meer dan een dipje. Supporters voelen onmacht

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 26-09-2019 23:17 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:12:
[...]

Vergeet de donderdagavond niet. Maar is dat niet overal zo? Het is natuurlijk meer dan een dipje. Supporters voelen onmacht
Haha natuurlijk is dat overal zo als puntje bij paaltje komt ;). Maar het was voor Feyenoords doen wel erg leeg gisteren tegen AZ (RKC zou ik beter begrijpen).

Overigens lees ik net de uitgebreide reactie van Danny Makkelie op VI.nl... echt onbegrijpelijk hoe die focus nu weer op kleine bullshit argumenten gelegd wordt als ik dat afzet tegen eerdere momenten. Het raaktmoment ‘point of contact’ is naast de benen... er zijn tackles geweest die onbesuisd waren en ook nog in rood omgezet werden en daar was het point of contact nooit een issue maar de manier van inkomen opeens wel. Het gaat mij in dit verhaal ook niet om Berghuis als speler van Feyenoord (aangezien mijn clubvoorkeur welbekend is hier) maar om de vage redenatie van de VAR.

[ Voor 41% gewijzigd door Typhone op 27-09-2019 07:33 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
De sheidsrechter kan misschien het nog verkeerd zien, maar daar is de VAR nou voor.
Dat je dit niet durft te overrulen is schandalig.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dutchgio schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 07:32:
De sheidsrechter kan misschien het nog verkeerd zien, maar daar is de VAR nou voor.
Dat je dit niet durft te overrulen is schandalig.
En de argumenten die haaks staan op vergelijkbare eerdere momenten waarin het inkomen wél met rood bestraft werd. Dit is marchanderen met gezochte argumenten.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:02
OMX2000 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:16:
Maakte totaal geen indruk. Waarschijnlijk heel ze nuwachtig begonnen.

Haal verdomme een goede spits en ga verdedigender spelen. Nu is iedere wedstrijd een loterij. Want ze hadden ook bij rust met 3-1 voor kunnen staan. Maar verdediging kan het gewoon iet op slot houden achterin. Plus er is geen Vilhena+Ahmadi op het middenveld. Totaal geen rust en overtuigingskracht.
Ik weet niet eens of het nou met individuele kwaliteit te maken heeft, het is gewoon een totale chaos op en buiten het veld, dat zie je gewoon aan alles. Dat heeft ook weer een vernietigend effect op het zelfvertrouwen. Zo'n blunder als Botteghin gisteren, of die eigen doelpunten, dat is voor mij tekenend dat het vooral in de hoofden niet goed zit. De grote hoeveelheid blessures is daar ook niet helemaal los van te zien.

En Stam heeft natuurlijk het excuus dat hij nog geen moment zijn selectie compleet heeft gehad en dat sommige spelers er letterlijk pas een paar weken zijn. Maar dan nog had je gehoopt dat hij er langzaam wat meer lijn in zou krijgen in plaats van dat het alleen maar slechter wordt. Zijn wissels zijn tot nu toe ook niet erg gelukkig en een aantal spelers die vertrouwen krijgen van Stam zijn inmiddels onhoudbaar. Door telkens Kokcu te slachtofferen maakt hij zich ook niet populair, van alle spelers op het veld is dat een van de weinigen die uit het niets iets kan creeeren en kan scoren, plus dat hij zeker niet de minste was en een Larsson inmiddels ook wel even genoeg kansen heeft gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 27-09-2019 08:37 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:43
Fleximex schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:20:
[...]

Ik wil nog wel en slag om de arm houden voor AZ. Dat kan een gevaarlijke outsider zijn vooral als ze donderdag van Feyenoord weten te winnen.
AZ doet dus inderdaad voor alsnog gewoon mee. Feyenoord was wel dramatisch.

Al zou ik niet alles in de voeten van Stam schuiven. Narsingh krijg twee vrije schietkansen. Alleen is de enige kwaliteit van Narsingh in de diepte rennen en dan een voorzet geven met alleen rechts of 1 op 1 met de keeper uit de goal een stiftje. Voor de rest kan ie niks. Met Larsson heeft Feyenoord er helaas nog zo een.
PSV heeft ook een tijd van zulke spelers (waaronder Narsingh) gehad. Eigenlijk moet je zulke spelers gewoon niet kopen/opstellen. Beide zullen ook nooit eens verrassen als het team slecht draait. Zij gaan juist mee in de misère.
Berghuis kan dat wel (al verraste hij gister op de verkeerde manier :+).

• Ankona
Typhone schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 07:35:
[...]

En de argumenten die haaks staan op vergelijkbare eerdere momenten waarin het inkomen wél met rood bestraft werd. Dit is marchanderen met gezochte argumenten.
Argumenten die ook nergens op slaan. Het gaat om het bestrijden van ongewenst gedrag, niet om het afstraffen van ongewenste gevolgen. Hoe of waar een tegenstander geraakt wordt is niet relevant, het gaat om de actie en de (vermoedelijke) intentie.

Die actie sloeg gewoon helemaal nergens op en hoort niet op een voetbalveld thuis.

(ik kan me van heel wat jaren geleden een WK wedstrijd herinneren waarbij een speler rood kreeg zonder de tegenstander te raken. Volkomen terecht, het feit dat die tegenstander zo handig was een smerige tackle te ontwijken doet er niet toe)

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:14:
[...]

Argumenten die ook nergens op slaan. Het gaat om het bestrijden van ongewenst gedrag, niet om het afstraffen van ongewenste gevolgen. Hoe of waar een tegenstander geraakt wordt is niet relevant, het gaat om de actie en de (vermoedelijke) intentie.

Die actie sloeg gewoon helemaal nergens op en hoort niet op een voetbalveld thuis.

(ik kan me van heel wat jaren geleden een WK wedstrijd herinneren waarbij een speler rood kreeg zonder de tegenstander te raken. Volkomen terecht, het feit dat die tegenstander zo handig was een smerige tackle te ontwijken doet er niet toe)
En vergelijk dit eens met dat 'pootje haken' bij Groningen Twente wat wel met rood bestraft werd 7(8)7

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:39
Is dit nog iets waar de aanklager Betaald Voetbal mee aan de gang kan?

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 10:26
Volgens mij zijn er in Nederland (en daarbuiten) letterlijk maar 2 mensen die het geen rood vonden, helaas zijn dat net de 2 mensen die gingen over het geven van de kaart :+

v.w.b. de misère bij Feyenoord, wat eerder al gezegd is, als het mentaal niet goed zit kunnen al die blessures best het gevolg zijn en niet de oorzaak. Bestuurlijk is het een rotzooi en dat sijpelt blijkbaar toch door tot de spelers. Dat is iets wat Stam misschien kwalijk te nemen is, hij kan zijn spelers er niet (genoeg) voor afschermen.

Weet iemand wat de reden is dat we trouwens geen Jong Feyenoord in de KKD hebben? Dat is volgens mij het stuk aansluiting wat ze missen. Je ziet dat bijvoorbeeld een AZ en PSV er nu al de vruchten van lijken te plukken.

WoT stats

• Ankona
ElPaco schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:30:

Weet iemand wat de reden is dat we trouwens geen Jong Feyenoord in de KKD hebben? Dat is volgens mij het stuk aansluiting wat ze missen. Je ziet dat bijvoorbeeld een AZ en PSV er nu al de vruchten van lijken te plukken.
Toen al die teams de mogelijkheid kregen in te stromen had Feyenoord geen geld (was toen eigenlijk failliet) en moest om die reden de kans wel laten lopen.
Daarnaast was er ook het argument van Van Geel dat jong teams niet in de eerste divisie horen omdat ze daar sportief de boel verstoren. En eerlijk gezegd moet ik het daarin principieel wel met Van Geel eens zijn. Alleen de situatie is dat de eerste divisie door kunstgras en jong teams verkloot is en dat andere bvo's zoals Ajax, PSV en AZ daar flink profijt van hebben.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
assasinbats schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:28:
Nope, dat kan nagenoeg niet meer nu de VAR alle situaties beoordeelt en een situatie dus bijna niet meer gemist kan worden.
ElPaco schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:30:
Volgens mij zijn er in Nederland (en daarbuiten) letterlijk maar 2 mensen die het geen rood vonden, helaas zijn dat net de 2 mensen die gingen over het geven van de kaart :+

v.w.b. de misère bij Feyenoord, wat eerder al gezegd is, als het mentaal niet goed zit kunnen al die blessures best het gevolg zijn en niet de oorzaak. Bestuurlijk is het een rotzooi en dat sijpelt blijkbaar toch door tot de spelers. Dat is iets wat Stam misschien kwalijk te nemen is, hij kan zijn spelers er niet (genoeg) voor afschermen.

Alleen Kamphuis dus, Makkelie wil z'n collega niet afvallen maar geeft aan dat ie het zelf wel rood vond.
Wederom een gevalletje 'laat de var leidend zijn en niet de scheids'.
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:36:
[...]

Toen al die teams de mogelijkheid kregen in te stromen had Feyenoord geen geld (was toen eigenlijk failliet) en moest om die reden de kans wel laten lopen.
Daarnaast was er ook het argument van Van Geel dat jong teams niet in de eerste divisie horen omdat ze daar sportief de boel verstoren. En eerlijk gezegd moet ik het daarin principieel wel met Van Geel eens zijn. Alleen de situatie is dat de eerste divisie door kunstgras en jong teams verkloot is en dat andere bvo's zoals Ajax, PSV en AZ daar flink profijt van hebben.
Ze hadden het geld ervoor best vrij kunnen maken, maar deden dat niet omdat van Geel niet wilde. Tis nou niet dat het om meerdere miljoenen hoeft te gaan, de spelers enzo heb je tenslotte al.
Hij vond z'n eigen ego blijkbaar dus belangrijker dan wat goed is voor de club, want echt iedereen weet dat je spelers beter worden van spelen tegen betere tegenstanders.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46

Ik zou eerder zeggen plek 5 of 6. AZ en Vitesse zijn dit jaar stukken beter dan Feyenoord. En misschien zijn er nog wel wat ploegen die dit jaar beter zullen draaien (Utrecht, Heracles).

Houdoe

• Martinusz
Ankona schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:36:
[...]

Daarna hebben ze volgens mij nog meer kansen gehad om in te stappen, maar nooit gepakt?
Overigens zonder de Jong teams blijft er maar een kleine KKD over, zijn er al een paar failliet gegaan en clubs uit de top divisie willen niet doorstromen naar de KKD.
assasinbats schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:28:
Daar zat ik ook aan te denken, maar in princiepe is het nu al door 2 scheidsrechters beoordeeld, en volgens mij kan achteraf een gele kaart niet omgezet worden in een rode kaart?
Volgens mij kon dat alleen als een actie helemaal gemist was of niet beoordeeld was door de scheidsrechter.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinusz op 27-09-2019 08:52 ]

• LZ86
ph4ge schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 07:58:
[...]

Ik weet niet eens of het nou met individuele kwaliteit te maken heeft, het is gewoon een totale chaos op en buiten het veld, dat zie je gewoon aan alles. Dat heeft ook weer een vernietigend effect op het zelfvertrouwen. Zo'n blunder als Botteghin gisteren, of die eigen doelpunten, dat is voor mij tekenend dat het vooral in de hoofden niet goed zit. De grote hoeveelheid blessures is daar ook niet helemaal los van te zien.

En Stam heeft natuurlijk het excuus dat hij nog geen moment zijn selectie compleet heeft gehad en dat sommige spelers er letterlijk pas een paar weken zijn. Maar dan nog had je gehoopt dat hij er langzaam wat meer lijn in zou krijgen in plaats van dat het alleen maar slechter wordt. Zijn wissels zijn tot nu toe ook niet erg gelukkig en een aantal spelers die vertrouwen krijgen van Stam zijn inmiddels onhoudbaar. Door telkens Kokcu te slachtofferen maakt hij zich ook niet populair, van alle spelers op het veld is dat een van de weinigen die uit het niets iets kan creeeren en kan scoren, plus dat hij zeker niet de minste was en een Larsson inmiddels ook wel even genoeg kansen heeft gehad.
Je moet wel toegeven dat Kokcu ook waar-de-loos speelde gisteren. Maar ik had inderdaad ook die Tapia en Botteghin eraf gegooid. Die moeten echt heel snel uit de basis verdwijnen.
Pagina: 1 ... 126 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.