"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
great minds.....OPSLAGHOND schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:37:
[...]
Ik bedoelde die speler van Fortuna ...![]()
Ik had ook 4 - 0 ...
Als ze een beetje beter hun best hadden gedaan en nog één goal hadden gemaakt had ik een maximale score in de poule gehad. Ach ja, dan maar blij zijn met de 3 punten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Met VAR zou het bij 4 - 0 zijn gebleven en dat weet je best!
Speler stond duidelijk buitenspel!Deadsy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:50:
Dat eigen doelpunt had men moeten afkeuren
Precies. Hoe wil Ajax ook scoren als de spelers van Fortuna buiten spel staan
"Ja maar dat lag aan Fortuna dat de deur open had staan, die kunnen er niks van."Hackus schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:49:
Kijkersvraag voor VI as vrijdag; Hey Derksen, waarom heeft Ajax eigenlijk Promes gekocht ?
Daar heeft Derksen toch wel gelijk indutchgio schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:55:
[...]
"Ja maar dat lag aan Fortuna dat de deur open had staan, die kunnen er niks van."
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Veltman word tegenwoordig onterecht afgekraakt, vanwege zijn prestaties uit het verleden.Outerspace schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:58:
Waar PSV zat in te kakken in de 2e helft, begon Ajax al ingekakt aan de 1e helft. Gelukkig heeft Ajax verder prima gespeeld en de 3 punten binnen. Ik ben blij met Promes, maar vond ook dat Veltman wederom goed speelde. Wat jij @Harribo ?
Sinds hij terug is van zijn blessure is het een zeer degelijke verdediger.
Niet perfect, maar als hij dat was dan zat hij, laten we eerlijk zijn, niet meer bij Ajax.
En dan zouden clubs van een hoger niveau dan West Ham achter hem aan zitten.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee, en ik ben normaliter niet zo van het snel afschrijven van spelers maar van Marin heb ik echt nog niets gezien wat op enig talent duidt. Kans van 75% dat het een miskoop is voor Ajax.Martinusz schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:44:
Tweede helft Marin wat beter uit de verf? (Op rechts ipv links)
Die 75% kans sluit ik me voor 100% bij aanPolarBear schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:49:
[...]
Nee, en ik ben normaliter niet zo van het snel afschrijven van spelers maar van Marin heb ik echt nog niets gezien wat op enig talent duidt. Kans van 75% dat het een miskoop is voor Ajax.
Wellicht komt dat nog. Ik vond gisteren Gravenberch wel een bepaalde manier van lopen aan de bal hebben en hij is een stuk groter dan ik dacht. Waarom zien we hem niet vaker vraag ik me af.
Alvarez vond ik gisteren erg slecht en waarom Neres zo vaak mag blijven staan de laatste tijd begrijp ik ook niet helemaal. Helemaal uit vorm.
West Ham doet het dit jaar echt goed hoor, staan op moment 5de dus ook niet een laag niveau.Deadsy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:02:
[...]
Veltman word tegenwoordig onterecht afgekraakt, vanwege zijn prestaties uit het verleden.
Niet perfect, maar als hij dat was dan zat hij, laten we eerlijk zijn, niet meer bij Ajax.
En dan zouden clubs van een hoger niveau dan West Ham achter hem aan zitten.
Maar als hij niet perfect is kan je ook een niet perfecte Schuurs daar neer zetten zodat hij zich kan ontwikkelen, wat ik Veltman niet meer zie doen op zijn leeftijd. Verder mag Veltman wel iets doen aan zijn onnodige (domme) overtredingen en kaarten, want wat betreft is hij af en toe echt een blinde stier.
Hij doet nog exact dezelfde stomme dingen als voorheen, dus dat is veel te kort door de bocht.Deadsy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:02:
Veltman word tegenwoordig onterecht afgekraakt, vanwege zijn prestaties uit het verleden.
Het verschil is echter óf hij heeft geleerd waar de grens ligt dat er nog nét niet gefloten wordt (ervaring), óf de scheidsrechters hebben nog een gunfactor waardoor hij nu nog even geen kaarten krijgt.
Het beter klim, klauter, duw en trekwerk is echter nog gewoon aanwezig. Of zat jij niet met je billen te knijpen in de eerste minuten tegen Lille?
Overigens zijn de meningen volgens mij al heel wat genuanceerder en is het afkraken van vroeger echt wel minder. Blijf jij niet in het verleden hangen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Net als Alvarez, Martinez, Baumgartl en Bruma. Kunnen er allemaal he-le-maal niks van.Hackus schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:49:
Kijkersvraag voor VI as vrijdag; Hey Derksen, waarom heeft Ajax eigenlijk Promes gekocht ?
Alleen gisteren even nietPompi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:22:
[...]
West Ham doet het dit jaar echt goed hoor, staan op moment 5de dus ook niet een laag niveau.
West Ham United liet zich met 4-0 verrassen door Oxford United, uitkomend in League One, het derde niveau.
Neres werd de eerst helft wel erg uit de wedstrijd gespeeld door Dest. Die stond veel te kort op hem en gaf hem alleen maar kutballen die hij vervolgens niet kwijt kon. Datzelfde deed Dest in eerdere wedstrijden ook al met Ziyech. Ik had niet verwacht het ooit te zeggen, maar ik hoop dat Mazraoui snel terug is (en "gewoon" rechtsachter wordt gezet).Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:19:
[...]
Die 75% kans sluit ik me voor 100% bij aan![]()
Wellicht komt dat nog. Ik vond gisteren Gravenberch wel een bepaalde manier van lopen aan de bal hebben en hij is een stuk groter dan ik dacht. Waarom zien we hem niet vaker vraag ik me af.
Alvarez vond ik gisteren erg slecht en waarom Neres zo vaak mag blijven staan de laatste tijd begrijp ik ook niet helemaal. Helemaal uit vorm.
Marin vond ik wel prima spelen. Verdedigend vind ik hem nog wat zwak, maar aan de bal was hij goed. Veel van zijn goede passes werden echter slecht aangenomen door de voorwaartsen waardoor op het oog het een slechte bal van Marin leek, maar dat was het toch echt niet. Hij is echter geen CL niveau. Hopelijk nog niet.
Veltman vond ik prima verdedigen, maar hij moet aan twee dingen werken die ik eigenlijk al had gehoopt allang niet meer bij hem te zien: onnodige overtredingen terwijl de bal al z.g.a. terugveroverd is en wegkoppen/schoppen van de bal naar voren: probeer op zijn minst een medespeler te bereiken i.p.v. in te leveren bij de tegenstander. De Ligt was daar bijvoorbeeld heel goed in.
Verder hoop ik niet dat Onana een kouwtje gevat heeft door de hele avond in de regen te staan wachten op die 1 of 2 keer dat hij moest ingrijpen
Gravenberg vond ik trouwens ook interessant om te zien. Hij lijkt me wat groot en daardoor niet wendbaar genoeg om als middenvelder te fungeren, maar ik laat me graag verrassen.
Niet verrassend natuurlijk met een van de beste spitsen ter wereld in de voorhoede! Seb!Pompi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:22:
[...]
West Ham doet het dit jaar echt goed hoor, staan op moment 5de dus ook niet een laag niveau.
Want een Dest zou dat niet kunnen verbeteren na wat tips en begeleiding? Waarom meteen vervangen door iemand die wel bewezen heeft dat hij eigenlijk niet voldoet?P.O. Box schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:04:
Neres werd de eerst helft wel erg uit de wedstrijd gespeeld door Dest. Die stond veel te kort op hem en gaf hem alleen maar kutballen die hij vervolgens niet kwijt kon. Datzelfde deed Dest in eerdere wedstrijden ook al met Ziyech. Ik had niet verwacht het ooit te zeggen, maar ik hoop dat Mazraoui snel terug is (en "gewoon" rechtsachter wordt gezet).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En erger nog, iemand die soms geestelijk helemaal afwezig is!Gonadan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:14:
[...]
Want een Dest zou dat niet kunnen verbeteren na wat tips en begeleiding? Waarom meteen vervangen door iemand die wel bewezen heeft dat hij eigenlijk niet voldoet?
goed punt (eerste deel) maar ik persoonlijk vind dat Mazraoui als rechtsachter in een aanvallende rol (dus niet als verdediger in de CL, maar als hoog staande verdediger in de Eredivisie) prima voldoet.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:14:
[...]
Want een Dest zou dat niet kunnen verbeteren na wat tips en begeleiding? Waarom meteen vervangen door iemand die wel bewezen heeft dat hij eigenlijk niet voldoet?
Zelf ben ik daar niet zo van gecharmeerd, het rendement is laag. Het enige wat mij echt bij blijft zijn die rommeldoelpunten in de CL.P.O. Box schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:16:
goed punt (eerste deel) maar ik persoonlijk vind dat Mazraoui als rechtsachter in een aanvallende rol (dus niet als verdediger in de CL, maar als hoog staande verdediger in de Eredivisie) prima voldoet.
Dest is verdedigend gewoon sterker en met het oog op CL en topwedstrijden wil je die dan ook gewoon als basis hebben. Daarnaast lijkt hij wat bewuster te zijn van zijn rol dus als hij voorin nog wat onrust veroorzaakt (ik zag dat juist als eindelijk wat frivoliteit) dan moet hij daaraan werken. De basis vind ik echter wel beter passen in wat we nodig hebben.
Een Mazraoui kan dan leuk wat wedstrijden spelen als Dest rust heeft.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben ik niet met je eens. Ik vind hem vrij laks (ok, vooral in balbezit, maar ook zonder bal hoor), zie bijvoorbeeld hoe hij verdedigt bij de tweede kans van Fortuna gisteren.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:20:
[...]
Dest is verdedigend gewoon sterker en met het oog op CL en topwedstrijden wil je die dan ook gewoon als basis hebben.
Dat is wat anders. Als we spelers gaan afschrijven omdat ze laks zijn in de Eredivisie dan voldoet de gehele selectie niet. Het is tekenend dat Neres tegen Lille zijn eerste goede pot speelde.P.O. Box schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:24:
Ben ik niet met je eens. Ik vind hem vrij laks (ok, vooral in balbezit, maar ook zonder bal hoor), zie bijvoorbeeld hoe hij verdedigt bij de tweede kans van Fortuna gisteren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
overigens schijf ik Dest niet af, maar ik vind hem nog geen basisplaats waardig.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:30:
[...]
Dat is wat anders. Als we spelers gaan afschrijven omdat ze laks zijn in de Eredivisie dan voldoet de gehele selectie niet. Het is tekenend dat Neres tegen Lille zijn eerste goede pot speelde.
m.b.t. Neres en Lille: eensch.
Ik hoop in ieder geval dat dit niet de laatste minuten van Gravenberch zijn dit seizoen, in de oefenwedstrijden in de voorbereiding speelde hij zo makkelijk mee dat ik heel benieuwd ben hoe hij zich in wedstrijden 'om het echie' staande houdt.
Typische wedstrijd die Feyenoord met 4-0 zou kunnen winnen.
Maar het zou me niks verbazen als het na het debacle tegen Emmen zomaar 4-0 voor Feyenoord wordt...
Dat zou wel zeer typisch 'des Feyenoords' zijn. Maar AZ won de laatste twee 'grote' wedstrijden beide met 1-0.dvdkiwi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:19:
Ik heb 'm op 2-3 staan.
Maar het zou me niks verbazen als het na het debacle tegen Emmen zomaar 4-0 voor Feyenoord wordt...
[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 26-09-2019 13:20 ]
Kan ook zomaar 0-4 zijn. AZ speelt best aardig maar de afronding is wel heel erg wisselvallig. Feyenoord speelt nog niet altijd even best maar scoort meestal wel, als die achterin dan eens geconcentreerd zijn kunnen ze ook zomaar van AZ winnen.Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:16:
Wat denken we van Feyenoord-AZ vanavond?
Ofwel, ik heb geen flauw idee wat het gaat worden. 2-2 dan maar?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vanuit de VI:
Kasper Dolberg merkt in Frankrijk al snel hoe de sfeer kan omslaan na een nederlaag. Waar de Deense spits zaterdag nog scoorde tegen Dijon, verloor hij dinsdag met 3-1 in de derby tegen AS Monaco. Dat leverde Dolberg meteen kritiek op.
Het tijdschrift France Football noemde Dolberg onzichtbaar. 'Op papier zag de aanval van Nice er goed uit met Dolberg, Claude-Maurice, Ounas en Atal, maar alleen laatstgenoemde leek op momenten het verschil te kunnen maken. Dolberg werd nooit gevonden, vaak stond hij op een eiland in de spits.'
Van de lokale krant Nice-Matin kreeg Dolberg samen met verdediger Malang Sarr het laagste cijfer: een 2. 'Hij voegde helemaal niets toe', schreef het dagblad. Analist Pierre Ménès van Canal+ was meteen al klaar met de Deense spits. 'Dolberg doet me denken aan een toerist uit Nederland aan de Côte d'Azur. Hij speelde niets klaar en leek te denken: hier heb ik in ieder geval weinig concurrentie.'
'Met zo'n houding lijkt het alsof het hem allemaal niets interesseert en ik stoor me daaraan', sloot Ménès af. In zijn tijd bij Ajax stond Dolberg overigens niet bepaald bekend om het uitbundig tonen van emotie. Zaterdag krijgt Dolberg kans op revanche als Lille op bezoek komt bij Nice.
Tja, het opportunisme van een voetballer, maar het klinkt wel net als bij Ajax. Nu gaan we zien hoe sterk hij mentaal echt is.Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:06:
Haha Dolberg wordt gefileerd in Frankrijk. Maar goed dat Ajax die van de hand heeft gedaan. Die komt er niet meer. (vanwege de relevantie met Ajax even hier gezet).
Vanuit de VI:
Het gevoel van de journalist herken ik helaas wel, hetzelfde heb ik bij collega's ook wel eens. Sommigen hebben gewoon een nogal apathische houding over zich, dat vind ik geen motiverende uitstraling. Dan kunnen zij nog zo beweren dat ze wel urgentie of een drive voelen, maar als je daar echt helemaal niets van ziet dan is het toch moeilijk om dat op de blauwe ogen te geloven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik verwacht een gemakkelijke overwinning van Feyenoord.Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:16:
Wat denken we van Feyenoord-AZ vanavond?
Hoe slecht ze altijd spelen, tegen AZ lukt het op een andere manier altijd wel.
Mijn voorspelling is 3-1.
https://nos.nl/artikel/23...eer-in-eigen-stadion.htmlAZ laat weten dat er plannen zijn om driekwart van het stadiondak te demonteren, waarna een nieuwe constructie kan worden ontwikkeld. Dat nieuwe dak zal pas na het seizoen geplaatst worden. AZ wil daarbij tevens de mogelijkheid benutten om de capaciteit van het stadion uit te breiden en de faciliteiten te vernieuwen.
Ra ra welk gedeelte wel overeind blijft en dus wel goed gemaakt is, ik heb wel een idee
Is toch geen verrassing voor je mag ik hopen?Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:06:
Haha Dolberg wordt gefileerd in Frankrijk. Maar goed dat Ajax die van de hand heeft gedaan. Die komt er niet meer. (vanwege de relevantie met Ajax even hier gezet).
Vanuit de VI:
[...]
Moeten het allemaal Cristiano Ronaldo spelers zijn die aan iedereen wil laten weten dat hij gescoort heeft?
Trouwens voor een spits die blijkbaar niet goed genoeg was voor Ajax had hij toch nog een prima doelpunten gemiddelde, maar ja, hij was saai en zo.
Alleen het doelpunten gemiddelde van een 36-jarige man die wel 90 minuten kan blijven gaan is beterTweaking Art schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:53:
Ik vind het wel bijzonder storend dat Kasper Dolberg constant op zijn persoonlijkheid aangevallen wordt, het lijkt net alsof introverte voetballers niet mogen bestaan, ach gut, Dolberg scoort en juicht niet boohoo, saai zeg, kijk hem nou, hij straalt niets uit, blablabla.
Moeten het allemaal Cristiano Ronaldo spelers zijn die aan iedereen wil laten weten dat hij gescoort heeft?
Trouwens voor een spits die blijkbaar niet goed genoeg was voor Ajax had hij toch nog een prima doelpunten gemiddelde, maar ja, hij was saai en zo.
Maar dat kan toch, Huntelaar is nog steeds een goede spits, maar het lijkt wel of mensen redenen zoeken om de transfer meer kracht bij te zetten en dan gaat het over zinloze dingen als zijn uitstraling, dat gaat wel heel ver.Martinusz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:56:
[...]
Alleen het doelpunten gemiddelde van een 36-jarige man die wel 90 minuten kan blijven gaan is beter
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind daar weinig haha aan(beetje jammere reactie zelfs) en hoop en gun hem dat ie het daar prima gaat doen.Typhone schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:06:
Vanuit de VI:
[...]
Het is nou niet dat ie op zo'n enorm negatieve manier is weggegaan dat ie dit misgunnen verdient.
1e wedstrijd maakte ie overigens een prima doelpunt. Als ie daar z'n draai gaat vinden draaien die meningen ook wel bij. Tis niet toevallig de lokale Derksen die nu zit te zeuren?
Jean L'es Derques?toolkist schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:08:
[...]
Tis niet toevallig de lokale Derksen die nu zit te zeuren?
Toen ie wegging begon ie meteen te janken over gebrek aan vertrouwen. Nou Kespertje, ik kan jou een hele shitload aan wedstrijden noemen waarin je als een gehandicapte geit over het veld liep alsof je nog nooit gevoetbald had. Tel daarbij de 0,0 gewonnen duels tegen Tottenham op waar ie weer een zinloze rol speelde en ik weet weer waarom hij voor mij (en hopelijk veel anderen) voor eeuwig persona non grata zal zijn in Amsterdam. Bedankt voor je goals tegen Feyenoord en Lyon (uit) maar tot nooit meer inziens in Ajax shirttoolkist schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:08:
[...]
Ik vind daar weinig haha aan(beetje jammere reactie zelfs) en hoop en gun hem dat ie het daar prima gaat doen.
Het is nou niet dat ie op zo'n enorm negatieve manier is weggegaan dat ie dit misgunnen verdient.
1e wedstrijd maakte ie overigens een prima doelpunt. Als ie daar z'n draai gaat vinden draaien die meningen ook wel bij. Tis niet toevallig de lokale Derksen die nu zit te zeuren?
Alsof dat heel gek was ...
Ik had hem vanaf het begin van het seizoen al niet meer in de basis laten starten.
Dat hij zelden lacht zou me niets kunnen schelen als hij in ruil daarvoor hard zou werken, maar dat doet hij ook nu in Frankrijk dus niet.
Het zal me een zorg zijn hoe het verder met hem gaat, ik heb net zoveel met Dolberg als met Fransen, Frankrijk en de Franse competitie: Echt helemaal niets!
@Typhone Precies wat ik dacht!
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-09-2019 18:31 ]
Bron:
https://nos.nl/l/2303436
Het dak is dus geen structureel onderdeel?Holkers schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:47:
AZ gaat 3/4de van het dak eraf halen en dan het stadion weer open doen voor publiek. Dak aan de lange kant zal blijven lijkt me. Als het seizoen over is zal er een nieuw dak geplaatst worden en eventueel uitbreiding / vernieuwing.
Bron:
https://nos.nl/l/2303436
Hebben ze wel geluk mee, voor hetzelfde geld is het bedoeld als dragend deel en kan het hele stadion überhaupt niet open.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eens, maar gezien de berichten lijkt het niet zo te zijn.Maarten_E schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:51:
[...]
Het dak is dus geen structureel onderdeel?
Hebben ze wel geluk mee, voor hetzelfde geld is het bedoeld als dragend deel en kan het hele stadion überhaupt niet open.
Maar persona non grata? Waar heeft hij dat aan verdiend dan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inzet in de belangrijkste wedstrijden die je als speler van Ajax kan halen in de CL waarin hij in de knock out fase acte de présence gaf. Nul komma nul inzet. En zodra je wegbent je mond opentrekken over een gebrek aan vertrouwen. Dan ben ik er (fijn hè supporter zijn) meer dan klaar mee.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:05:
@Typhone ik vind het inderdaad onzin dat je niet kritisch op hem mag zijn, zo goed was hij simpelweg niet.
Maar persona non grata? Waar heeft hij dat aan verdiend dan?
Dat punt van vertrouwen was gewoon waar. Hij heeft heel lang steeds weer het vertrouwen gekregen, in begin dit seizoen zelfs ook nog even maar dat was uiteindelijk wel klaar.
Dat was dan ook het moment dat hij beter kon vertrekken want zijn kansen gingen daarmee naar nul. Het kwam op mij dan ook niet over als een sneer, maar de druppel waardoor hij zeker wist dat hij bij Ajax heb succes zou gaan worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar dat is mijn perceptie van het geheel hè. Ik herinner me nog een moment dat hij aangespeeld werd tegen Tottenham, bal springt van zijn voet en hij sjokt achter die verdediger aan. Die laksheid was op het laatst constant zichtbaar aanwezig bij hem.
Ik wilde bijna een topicreport indienen vanwege het kleinerende toontje aangaande het niveau van Feyenoord, maar laagdunkende uitlatingen over je eigen club wordt niet over gerept dus laat ik het deze keer varen. Kom je goed weg.D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:13:
Ondertussen zitten bij Feyenoord Karsdorp en Fer en Jorgensen niet bij de selectie en speelt Senesi nog steeds niet. Kennelijk toch niet gewend aan het lage niveau.
Uit het sport feedback topic:
• Kleineren, flamen of trollen.
Het kleineren van andere clubs, teams, sporters e.d. is gewoon not-done
Waar is de sarcasme smiley als ik hem nodig heb
Het is natuurlijk belachelijk. Die gast speelde bij een goede club in Argentinië. Die is wel wat gewend
Nee, ik denk dat hij zelf nog het minste vertrouwen had. Daar zit volgens mij ook de crux, hij is mentaal niet sterk genoeg.
Het vertrouwen wat anderen in hem hadden was er in het begin wel, maar begon al gauw te brokkelen na de zoveelste niet overtuigende seizoensstart.
De combinatie van deze twee maakt dat ik de transfer en uitspraken wel snap.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat dachten ze bij Ajax van Magallan ook...D-e-n schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:39:
Het is natuurlijk belachelijk. Die gast speelde bij een goede club in Argentinië. Die is wel wat gewend
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
De complete voorhoede speelt een beetje op z'n Barca's en zit vol scorend vermogen (kijk alleen maar naar de spreiding in doelpuntenmakers), daar past een speler als Dolberg mijns inziens niet echt in.
Hetzelfde zou je over Huntelaar kunnen zeggen maar die past zich wat beter in tussen de tikkie-takkie voorhoede.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En 15 minuten later ontsnapt AZ paar keer. De wedstrijd kabbelde wat voort maar nu is Feyenoord wat brutaler opeens.
[ Voor 54% gewijzigd door Qu3st op 26-09-2019 20:24 ]
[ Voor 5% gewijzigd door DoeEensGek op 26-09-2019 20:40 ]
Dat zei je vorige jaren ook...Leon Zwiers schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:41:
Zaadpot van de bovenste plank van Feyenoord. Ik ga wat anders doen, klaar met deze ploeg
Je clubje speelde gisteren al hoorLeon Zwiers schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:41:
Zaadpot van de bovenste plank van Feyenoord. Ik ga wat anders doen, klaar met deze ploeg
@Leon Zwiers kuch
En Berghuis toont ook zijn goede kant.
[ Voor 9% gewijzigd door DoeEensGek op 26-09-2019 20:44 ]
Edit: VAR laat het erbij, ongelooflijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 26-09-2019 20:45 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat was toch gewoon rood?
[ Voor 25% gewijzigd door Qu3st op 26-09-2019 20:46 ]
Is Higler de var?Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:45:
Feyenoord wordt weer eens gematst in de kuip
Rustig is bij Geel gebleven... Vraag niet hoe, maar de Var zal wel een video storing hebben.Leon Zwiers schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:45:
Rood. Oprotten met die Berghuis.
Weer....?Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:45:
Feyenoord wordt weer eens gematst in de kuip
Overigens weer overduidelijk waar het mis gaat bij Feyenoord: Tapia en het gebrek aan een spits.
Daar klopt dus geen kut van. De meeste scheidsrechters doen in de Kuip tegenwoordig erg hun best te bewijzen dat ze geen thuisfluiter zijn.
Stam had Berghuis overigens aanvoerder moeten maken. Daar wordt dat soort spelers vaak rustiger en verantwoordelijker van. Had je ook een gedoe rond Botteghin bespaard.
De beste kansen zijn voor Feyenoord.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:50:
Ik kan het echt niet meer aan. Je weet eigenlijk van te voren dat je weer gaat verliezen. Maar het is weer zo pijnlijk om te zien. We zijn echt helemaal naar klote aan het gaan.
Misschien vallen ze in de tweede helft wél goed en voor je het weet sta je 3-1 voor
Je enige speler die er altijd voor gaat en alles geeft. Die irriteert zich aan die slappe medespelers dus ik snap hem 100%!Leon Zwiers schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:45:
Rood. Oprotten met die Berghuis.
PSN: Finally_Chris
Dat ziet hij waarschijnlijk als een beloning ... zou niet slim zijn, dus je kunt zomaar gelijk hebben.
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:53:
[...]
Je enige speler die er altijd voor gaat en alles geeft. Die irriteert zich aan die slappe medespelers dus ik snap hem 100%!
Aan het begin van het seizoen natuurlijk....OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:53:
Na wederom zo'n verschrikkelijk idiote actie zo'n speler aanvoerder maken?
Dat ziet hij waarschijnlijk als een beloning ... zou niet slim zijn, dus je kunt zomaar gelijk hebben.
Laat m dan een van die slappe medespelers van zijn eigen team onderuit schoffelen....... De stoppen slaan gewoon weer eens door bij die drol.CR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:53:
[...]
Je enige speler die er altijd voor gaat en alles geeft. Die irriteert zich aan die slappe medespelers dus ik snap hem 100%!
Kan hij beter Tapia een rotschop geven ipv een tegenstanderCR1691 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:53:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.