"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Als Ajacied had hij 80 miljoen kunnen opleveren, maar hij speelt bij PSV dus hooguit 25 miljoen waardNiku schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:10:
Maar heeft Ihattaren een beetje talent vinden jullie?
Om in de wedstrijd te blijven? Ik denk dat jullie nog wel meer kansen kunnen krijgen. Alleen het afmaken van beiden kanten.ElPaco schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:08:
Ik weet ook wel dat ik een van de hele weinige niet Ajacieden ben die hier zijn neus durft te laten zien, maar ik blijf erbij, het moet snel 1-1 worden!
[Streamable: https://streamable.com/gf1jd]
https://streamable.com/gf1jd
De 0-1 van Promes
Mag hoor! Als het daarna nog 1-2 wordt!ElPaco schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:08:
Ik weet ook wel dat ik een van de hele weinige niet Ajacieden ben die hier zijn neus durft te laten zien, maar ik blijf erbij, het moet snel 1-1 worden!
Damn die was mooi geweest! Zo jammer
Lijkt me wel, anders had de wissel gewoon door kunnen gaan. Die werd nu ineens geannuleerd.Hupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:08:
Promes speelt toch ook gewoon prima? Neres is juist onder de maat. Beter Neres voor Donny en Promes naar links buiten.
Commentator is er zeker van dat Donny voor Promes zou komen. Was/is dat echt zo?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij heeft nu iig wel mijn wissel uitgevoerddutchgio schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:11:
[...]
Lijkt me wel, anders had de wissel gewoon door kunnen gaan. Die werd nu ineens geannuleerd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zowaar eens een logische wissel van Ten Hag.Hupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:14:
[...]
Hij heeft nu iig wel mijn wissel uitgevoerd
Maar zo voelt het niet. Juist tegen verhouding in vind ik.
Vind ik nietHupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:15:
Als we nu de statistieken bekijken dan staat Ajax terecht voor. (Scorebord journalistiek)
Vind je? Welke grote kansen van PSV waren er?Hupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:15:
Als we nu de statistieken bekijken dan staat Ajax terecht voor. (Scorebord journalistiek)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Ik vind het niet tegen de verhouding in. PSV is nu wat sterker (en moet ook) maar de eerste helft was dik voor Ajax. PSV heeft ook nog geen super gevaarlijke kansen gecreëerd.Hupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:15:
Dat was net voordeel, dus dan fluit hij terecht niet.Zingo schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:16:
De scheids fluit erg warrig. Paar keer als een PSVer over het been zien gaan waar hij niks mee doet. Schoppen mag dus, als de bal maar weg is.
Ze gaan ook graag liggenZingo schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:16:
De scheids fluit erg warrig. Paar keer als een PSVer over het been zien gaan waar hij niks mee doet. Schoppen mag dus, als de bal maar weg is.
Oneens, PSV heeft een sterk middenveld maar voorin zijn ze vrij ongevaarlijk. 2 schoten op doel tot nu vs 6 van Ajax. Bij PSV loopt het tot driekwart goed, daarna is het dramatisch slechtHupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:15:
Misschien gaat ie op het middenveld spelen en Alvarez of Martinez naar achteren?gws24 schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:16:
Oh god, Marin voor Blind, alsjeblieft niet!
Dat lijkt me wel zeker ja.Erapaz schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:18:
[...]
Misschien gaat ie op het middenveld spelen en Alvarez of Martinez naar achteren?
Hij valt tot nu toe tegen ja, maar het is een middenvelder.Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:19:
Precies waar Marin niet rendeert... zucht
Kak 1-1
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Daar is je goal @ElPaco
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 22-09-2019 18:21 ]
Dank u, dank u! Lekkere wissel wel op deze manier!Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:21:
Weeeer vanuit zo’n kutactie van Alvarez een tegenstoot.
Daar is je goal @ElPaco
Of een PSV dat nu overgemotiveerd gaat spelen waardoor er gaten vallen voor Ajax, het kan 2 kanten op nu he.jaapstobbe schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:24:
Tja psychologisch voordeel bij PSV nu. Die maken het wel af. Voetbal kan heel voorspelbaar zijn.
Blind die probeert met snelheid een aanval te voorkomen en is te laat, wie had dat verwacht.DoeEensGek schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:25:
De 1-1 van Malen.
[Streamable]
https://streamable.com/fwd7z
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yup, PSV heeft vleugels na de 1-1, voor Ajax is het nu zaak het hoofd koel te houden en die paar gaten die er gaan vallen te benutten. Al is als je naar het hele wedstrijdbeeld kijkt een 1-1 geen onterechte uitslag.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:29:
Ajax is voorin compleet onzichtbaar.
[ Voor 62% gewijzigd door Hupske op 22-09-2019 18:34 ]
3-3 niet mooier?Leon Zwiers schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:32:
1-1 terechte uitslag lijkt me
Verwijderd
<knip>
Trollen laat je maar gewoon achterwege.
[ Voor 71% gewijzigd door Ramzzz op 22-09-2019 21:16 ]
Dan kunnen ze een week langer aanhaken?Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:37:
Gunstige uitslag voor de rest van de competitie 👍
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is het niet een inworp?toolkist schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:36:
Mag je half in het veld staan met uitwerpen? Nu zeker twee vd drie uitworpen vlak achter elkaar van Dumfries
Float like a butterfly, sting like a bee.
Uitslag waar we wel mee kunnen leven.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Feyenoord verliest niks op (traditionele) top 2Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:37:
Gunstige uitslag voor de rest van de competitie 👍
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 22-09-2019 18:41 ]
Neres en Tadic voor de rust nog 1 op 1 met Zoetdvdkiwi schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:39:
Buiten de twee goals was het, op de misser van Promes na, weinig gevaarlijk van beide kanten.
Uitslag waar we wel mee kunnen leven.
Dat ding had ie voor de wedstrijd (in de tunnel) ook al vast. Geen idee wat het istoolkist schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:39:
Krijgt ie nou een plee op een sokkel als motm?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
https://fcvideo.nl/video/...lers-het-veld-op~Mp6d79Q/Exocet schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:39:
Wat heeft Malen in zijn hand? Een Philips blender?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Had je afgelopen zomer moeten doen toen hij zijn contract nog moest verlengen, in plaats van de flirt met Bergwijn.snmght schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:43:
Vooruit Overmars, haal komende zomer die Malen maar terug naar huis, zelfs al kost hij 60 miljoen. Toppertje hoor!
Malen is echt 2x zo goed als voor die interland.
Buiten die goal was het vandaag niet geweldig vond ik. Maar klasse afgemaakt, dat ontbrak er het begin van het seizoen nog aan.sNielz123 schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:46:
Wat een goal in oranje kan doen voor je vertrouwen.
Malen is echt 2x zo goed als voor die interland.
Eens, maar beter laat dan nooit denk ik..dutchgio schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:45:
[...]
Had je afgelopen zomer moeten doen toen hij zijn contract nog moest verlengen, in plaats van de flirt met Bergwijn.
Ik had het er afgelopen week met mijn broer over dat ik stiekem enorm vuurwerk verwacht komende transferzomer. Leuk al die deals die nu gemaakt zijn met spelers die verlengen en blijven maar komend jaar hebben we dus alsnog wel een exodus. Ik ben niet zo van het bedragen plakken maar als Neres, Ziyech, Tagliafico, Onana en v/d Beek vertrekken levert dat volgens mij weer ruim 150 miljoen op plus de CL-inkomsten dit jaar (en bij kampioen gegarandeerd komend jaar?).
Daarnaast moet dan de selectie keihard aangevuld worden. En met de gemaakte deals weet Marc dat als het goed is nu al donders goed en is hij al lang bezig met voorbereidingen en intern commitment vergaren om - verantwoord - met geld te gaan smijten. Een aankoop als Malen past in dat scenario, is nu alleen qua prijs geen perfect match maar verder alles wat Ajax zoekt; jong, talentvol, Nederlands international, op meerdere posities in te zetten. Dan maar veel betalen. Maar ik denk dat je met 45 miljoen en een doorverkoop misschien ook een eind komt, zal een beetje liggen aan hoe Malen het dit seizoen doet natuurlijk.
Was wel onder indruk van tactiek van Ajax tot de 1-0. Hadden zone verdediging van PSV goed bestudeerd en speelden steeds een man vrij, petje af. Denk wel dat als Guti en Mitrogol erbij waren dat PSV er wel met de winst vandoor was gegaan.
Zat meer in ja, maar dat kon beide kanten op vallen. Ajax wilde iig niet verliezen.Tomba schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:55:
Zo, dat ik was ie weer, zonde die 1-1 uitslag. Zat toch stukkie meer in. Ajax kwam voor een punt en heeft die nu.
Was wel onder indruk van tactiek van Ajax tot de 1-0. Hadden zone verdediging van PSV goed bestudeerd en speelden steeds een man vrij, petje af. Denk wel dat als Guti en Mitrogol erbij waren dat PSV er wel met de winst vandoor was gegaan.
Guti is niet bepaald in vorm dit seizoen? Hoor aardig wat kritische noten.
Je weet dat hij bij PSV een contract heeft? Het is natuurlijk niet zo dat de wereld alleen om Ajax draait en dat alles wat Overmars in zijn hoofd heeft gerealiseerd kan worden. Eerst goede spelers laten verlengen is wat dat betreft ook vele malen effectiever dan gokken op spelers die misschien helemaal niet haalbaar zijn. Dat heeft hij goed gedaan.
Daarbij: Ajax zal wellicht ook rekening houden met de eigen opleiding. Je wilt die ook nog perspectief bieden. Voor een talent als Lang is dat momenteel al niet groot.
Ajax komt nooit voor een punt.Tomba schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:55:
Zo, dat ik was ie weer, zonde die 1-1 uitslag. Zat toch stukkie meer in. Ajax kwam voor een punt en heeft die nu.
Ajax kwam voor een punt? Ze kregen de grootste twee kansen in de eerste helft en kwamen voor.Tomba schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:55:
Ze namen uiteindelijk genoegen met een punt, maar ze kwamen er zeker niet voor. Dat ze gezien de aanval van PSV niet vol het mes in wilden lopen lijkt me ook niet vreemd.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Natuurlijk weet ik dat. Maar als Ajax de juiste prijs biedt werkt PSV gewoon mee. Ik zie Malen het ook gewoon doen, als hij dat belletje krijgt spreekt er natuurlijk veel waardering en ambitie om hem tot recordtransfer (ingaand Ajax, uitgaand PSV) te bombarderen en met een dergelijke transfer kan Ajax PSV op een flinke achterstand zetten - afhankelijk van hoe zij het binnengekomen bedrag weer spenderen.D-e-n schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:57:
@snmght
Je weet dat hij bij PSV een contract heeft? Het is natuurlijk niet zo dat de wereld alleen om Ajax draait en dat alles wat Overmars in zijn hoofd heeft gerealiseerd kan worden. Eerst goede spelers laten verlengen is wat dat betreft ook vele malen effectiever dan gokken op spelers die misschien helemaal niet haalbaar zijn. Dat heeft hij goed gedaan.
Daarbij: Ajax zal wellicht ook rekening houden met de eigen opleiding. Je wilt die ook nog perspectief bieden. Voor een talent als Lang is dat momenteel al niet groot.
Verwijderd
Als ajax-fan irriteer ik me regelmatig aan de aanvallende naïviteit, maar als PSV fan zou ik me gruwelijk ergeren aan de afwachtende instelling van de ploeg.
Lijkt me nogal eenzijdig en arrogant gedacht eerlijk gezegd. En PSV gaat natuurlijk niet helpen om Ajax te laten weglopensnmght schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:00:
[...]
Natuurlijk weet ik dat. Maar als Ajax de juiste prijs biedt werkt PSV gewoon mee. Ik zie Malen het ook gewoon doen, als hij dat belletje krijgt spreekt er natuurlijk veel waardering en ambitie om hem tot recordtransfer (ingaand Ajax, uitgaand PSV) te bombarderen en met een dergelijke transfer kan Ajax PSV op een flinke achterstand zetten - afhankelijk van hoe zij het binnengekomen bedrag weer spenderen.
Tsja, PSV was bereid mee te werken aan de Bergwijn transfer. Dat het niet van harte gaat en stuggere onderhandelingen zijn dan met een buitenlandse club geloof ik meteen. Maar PSV kan een bedrag van boven de 50 miljoen simpelweg niet weigeren. Goed, we gaan het meemaken. Als PSV of Malen het niet wil dan gaat het inderdaad niet gebeuren, maar ik zie niet in waarom een van hen zou weigeren.D-e-n schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:02:
[...]
Lijkt me nogal eenzijdig en arrogant gedacht eerlijk gezegd. En PSV gaat natuurlijk niet helpen om Ajax te laten weglopen
Die afwachtende houding van PSV zou ik als fan ook irritant vinden. Daarom ben ik ook Ajax fan
XXXVI
Helemaal waar!Vos schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:57:
[...]
Zat meer in ja, maar dat kon beide kanten op vallen. Ajax wilde iig niet verliezen.
Guti is niet bepaald in vorm dit seizoen? Hoor aardig wat kritische noten.
Guti is juist eindelijk in vorm maar speelde niet omdat hij geopereerd is aan een handblessure die hij bij het Mexicaans elftal heeft opgelopen.
Vandaar dat Onana vanaf de aftrap aan het tijdrekken was zeker
Ps Makkelie aub nooit meer laten fluiten, wat een aanfluiting....
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 22-09-2019 19:08 ]
Ruilen voor Higler?Tomba schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:06:
[...]
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 22-09-2019 19:07 ]
Jij bent erg makkelijk in je conclusies. De tijd nemen lijkt me gewoon zinvol in het afgeladen stadion van je grootste binnenlandse rivaal die een stel cowboys voorin rond hebben rennen. Je voorkomt daarmee dat het enorm gaat stormen. Nee vriend, Ajax komt nooit voor een punt - en soms vind ik dat verrekte jammer. Hadden ze vorig jaar tegen een Engels ploegje bijvoorbeeld misschien kunnen overwegen.Tomba schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:06:
[...]
Helemaal waar!
Guti is juist eindelijk in vorm maar speelde niet omdat hij geopereerd is aan een handblessure die hij bij het Mexicaans elftal heeft opgelopen.
[...]
Vandaar dat Onana vanaf de aftrap aan het tijdrekken was zekerHet centrale duo was ook bij elke achterbal aan aan het geven dat de rest rustig aan moest doen. Ze kwamen dus voor een punt met hoop op meer.
Das onder de gordel
Check, wat ik tijdrekken noem noem jij de tijd nemensnmght schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:09:
[...]
Jij bent erg makkelijk in je conclusies. De tijd nemen lijkt me gewoon zinvol in het afgeladen stadion van je grootste binnenlandse rivaal die een stel cowboys voorin rond hebben rennen. Je voorkomt daarmee dat het enorm gaat stormen. Nee vriend, Ajax komt nooit voor een punt - en soms vind ik dat verrekte jammer. Hadden ze vorig jaar tegen een Engels ploegje bijvoorbeeld misschien kunnen overwegen.
[ Voor 64% gewijzigd door Tomba op 22-09-2019 19:10 ]
Ik zou toch die Eindhovense bril even afzetten.Tomba schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:06:
[...]
Helemaal waar!
[...]
Vandaar dat Onana vanaf de aftrap aan het tijdrekken was zekerHet centrale duo was ook bij elke achterbal aan aan het geven dat de rest rustig aan moest doen. Ze kwamen dus voor een punt met hoop op meer.
Als PSV achterover wil leunen en counteren, dan moet Ajax vooral niet gehaast en risicovol naar voren gaan spelen. Dat heeft niets met een punt willen halen te maken, maar met volwassen spel. Godzijdank loopt Ajax tegenwoordig wat minder makkelijk in het mes dan vroeger. Ajax weet dat het voorin de kwaliteiten heeft waardoor de kansen komen en dat was dus ook het geval. Jammer dat je dan alsnog tegen een counter oploopt.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Het superioriteitsgevoel van Ajax zou ik als fan ook irritant vinden, daarom ben ik ook PSV fanephymerous schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:05:
Uit in Eindhoven een punt, we zijn met minder vertrokken
Die afwachtende houding van PSV zou ik als fan ook irritant vinden. Daarom ben ik ook Ajax fan
PSV kan geweldig mooi aanvallen, dat hebben we de laatste jaren wel gezien. Vandaag vond ik het aan beiden kanten niet veel, kan uiteindelijk wel leven met de uitslag.
Met alle blessures bij PSV verwacht ik nog wel wat moois dit seizoen als die terug zijn.
Ik zie hetzelfde, maar jij koppelt daar als intentie aan dat men een punt voldoende heeft. Daar sla je de plank even mis.Tomba schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:09:
[...]
Das onder de gordel
[...]
Check, wat ik tijdrekken noem noem jij de tijd nemen
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.