Ik snap dat niet. Je weet dat PSV een counter ploeg is met 4 snelle aanvallers. En dan ga je precies doen wat PSV graag wil.Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:00:
Die speelt flink aanvallend ja. Mag wel ietsje minder en meer aan Neres overlaten.
Ik blijf Neres ook wel zwak vinden vooralsnog. Aan de bal, zonder bal nog heel weinig rendement in 18 minuten.
PSV sterker inderdaad. Mogen ook wel wat laten zien want ze spelen thuis
Verwijderd
Ik vind PSV niet sterker. Amper balbezit en alleen gevaarlijk in de counter. Ze spelen elkaar precies in de kaart. Ajax krijgt het gewenste balbezit (70%) en PSV mag lekker counteren.
Het is alleen dat de aanval van PSV wel een mannetje kunnen uitspelen. Neres daarin tegen. Zucht.
Voetballend is Ajax beter.
Voetballend is Ajax beter.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat vind ik ook. PSV zet nergens druk behalve op eigen helft.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:13:
Ik vind PSV niet sterker. Amper balbezit en alleen gevaarlijk in de counter. Ze spelen elkaar precies in de kaart. Ajax krijgt het gewenste balbezit en PSV mag lekker counteren.
Nicoooooo blinde!
Wat een leuke wedstrijd tot nu toe! Ajax beter voetbal technisch maar de beste kansen zijn voor psv in de omschakeling.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hendrix en Rosario zijn erg vaak aan t zwemmen. Totaal hun tegenstander kwijt.
Slordigheden van beide kanten, zowel aanvallend als verdedigend, Zoet doet het wel lekker!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan ben je een volwassen vent en sta je op de eerste rij aftrekgebaren te maken naar spelers van de tegenstander
Met zonnebril!Koppensneller schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:16:
Dan ben je een volwassen vent en sta je op de eerste rij aftrekgebaren te maken naar spelers van de tegenstander
Ziyech en Dest staan te prutsen. Kap er mee.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 22-09-2019 17:17 ]
Verwijderd
Hopelijk dat zijn vrouw en werkgever ook kijkenKoppensneller schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:16:
Ik vind Rosario wel goed spelen vandaag eigenlijk. PSV voorin te veel uit op eigen succes tot nu toe.
Alle lof voor Malen is voor Ajax precies op het goede moment gekomen, lijkt het. Hij is er zelf wat veel in gaan geloven.
@Niku Dat veel voor eigen succes is het hele seizoen toch al zo?
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?DoeEensGek schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:18:
Die bal had Malen moeten terugleggen!
Wat @Niku zegt! Teveel voor eigen succes.Qu3st schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:20:
[...]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Donny gaat warm lopen!
Verwijderd
Bij Tadic weet je het nooit. Die stort altijd ter aarde alsof zijn been er af gevallen is.
Ik zei te(!) veel. Valt me vandaag op, eerder nog niet.Hupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:20:
@Niku Dat veel voor eigen succes is het hele seizoen toch al zo?
Uit voorzorg voor Tadic denk ikTyphone schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:22:
Wie gaat eruit?
@Verwijderd Tagfliafico staat écht linksbuiten idd.
Neres speelt echt beroerd ja. Veel verkeerde keuzes.
Ajax heeft veel betere kansen, maar dat zegt nog veel natuurlijk, zolang er niet gescoord wordt.
...
Verwijderd
Snap ik wel want Neres doet niks op die plek.Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:23:
@Verwijderd Tagfliafico staat écht linksbuiten idd.
Kak, naast!
WTF?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik klaag niet!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat een kans/mogelijkheid.
Tja dan valt ie zo aan de andere kant. Voetbal regel #123
Ajax had allang moeten scoren.. vooral net met Promes.. iets scherper en dan knal je die erin.
...
Ik wilde net typen dat Ajax niet veel meer kansen heeft dan PSV, doet Promes dit 
Die had ie er wel in mogen tikken.
Die had ie er wel in mogen tikken.
Het is wel genieten hoe makkelijk ze voorin voetballen bij PSV. Zo simpel iemand kunnen passeren.
Wat een kutpassing daar voorin hele tijd. Haal Neres eraf en zet daar even iemand van wie ik de naam niet ken. Vanaf links stokt alles.
Ajax wordt telkens op felheid/duelkracht afgetroefd.
Alweer? Ik had juist gehoopt dat die mentale issue wat minder zou worden door de Zuid Amerikanen big Ajax.Hupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:31:
Ajax wordt telkens op felheid/duelkracht afgetroefd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hopelijk valt er zo één binnen uit een corner. Wat een stel dorpsidioten staan daar zeg. Goeie zondagmiddag heb je dan
Zo wat een grote kansen voor Ajax.. PSV goed fel bezig, gemotiveerd..
Zo voetballen clubs vaak tegen clubs waar ze extra gemotiveerd tegen zijn. Tegen Barcelona heb ik keer op keer gezien dat de tegenstander zich met felheid kapot speelt de eerst helft en het na rust nog een kwartier volhielden voor de pijp leeg was.Gonadan schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:33:
[...]
Alweer? Ik had juist gehoopt dat die mentale issue wat minder zou worden door de Zuid Amerikanen big Ajax.
[ Voor 77% gewijzigd door Luxicon op 22-09-2019 17:35 ]
...
Zoet ook goed. Fijn dat die weer terug, wel belangrijk vandaag
@Luxicon laten we het hopen. Als Ajax zolang de nul houdt moet dat kunnen, vorig jaar hadden ze er al keurig drie tegen voor die tijd.
Edit:
Volgens de statistiekenjournalistiek heeft Ajax de overhand, hopen dat het daadwerkelijk zo uitvalt. (ik kijk niet, kan alleen tekstueel volgen
)
Edit:
Volgens de statistiekenjournalistiek heeft Ajax de overhand, hopen dat het daadwerkelijk zo uitvalt. (ik kijk niet, kan alleen tekstueel volgen
[ Voor 36% gewijzigd door Gonadan op 22-09-2019 17:42 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben benieuwd of er nog wel gescoord gaat worden vandaag. Afmaken lukt aan beide zijde nog niet. Best jammer, dat zou de wedstrijd wel leuker maken.
Anyway, goed vertoeven hier in Varsselveld met dit weer
Kinderen die spelen en papa die voetbal kijkt op de mobiel.
Anyway, goed vertoeven hier in Varsselveld met dit weer
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Neres speelt ook beter op rechts, dat is al heel lang duidelijk. Je zou dus kunnen schuiven met de spelers, Tadic naar LV, Promes naar spits en Ziyech op 10 of in ieder geval een meer dynamische positie indeling zonder dat ze vast staan op een bepaalde plek.Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:30:
Wat een kutpassing daar voorin hele tijd. Haal Neres eraf en zet daar even iemand van wie ik de naam niet ken. Vanaf links stokt alles.
Ziyech op tien, kan ie mooi wat extra tegenaanvallen inleiden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[Twitter: https://twitter.com/JongeneelBas/status/1175795386050654208]
Tadic de actie.
Tadic de actie.
Dat zeker! wat een eerste 2 minuten.Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:48:
Ben benieuwd. Here we go again!
Ze moeten echt dodelijker zijn voorin.Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:51:
Oeffff, waarom niet meteen die trekker over Hakim!
Kan je ook van PSV zeggen. Die aanvallers hebben telkens niet door dat ze overtal hebben. Maar goed voor Ajax dat ze maar dom schieten.
Alvarez laat ook gaten vallen op het middenveld hoor. Die oogt wat trager dan de rest.
True, maar ik vind de mogelijkheden van Ajax groter.Hupske schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:53:
Kan je ook van PSV zeggen. Die aanvallers hebben telkens niet door dat ze overtal hebben. Maar goed voor Ajax dat ze maar dom schieten.
Aparte manier van een corner verdedigen door die PSV'er. Bukken zodat je tegenstander de vrije trap tegen moet krijgen oid? Anders kan ik het niet verklaren
Zo slecht voorin die korte passjes! Komt u maar Donny, de 1000% Promes hebben we al gehad.
Op veel cruciale punten gaat het telkens fout bij Ajax in de aanname of de laatste pass. Jammer want anders is er ruimte.
Op veel cruciale punten gaat het telkens fout bij Ajax in de aanname of de laatste pass. Jammer want anders is er ruimte.
[ Voor 40% gewijzigd door Typhone op 22-09-2019 17:57 ]
PSV heeft de boel onder controle. Ajax veel overtredingen nodig.
Jaaaaa
[ Voor 7% gewijzigd door DoeEensGek op 22-09-2019 18:06 ]
YESSSSS!
Hoppa. Tegen de verhouding in
hoop het niet. Liever de 0-2ElPaco schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:07:
Hopen dat PSV snel weer gelijk komt
Niet!ElPaco schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:07:
Hopen dat PSV snel weer gelijk komt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Promes speelt toch ook gewoon prima? Neres is juist onder de maat. Beter Neres voor Donny en Promes naar links buiten.
Commentator is er zeker van dat Donny voor Promes zou komen. Was/is dat echt zo?
Commentator is er zeker van dat Donny voor Promes zou komen. Was/is dat echt zo?
Maar heeft Ihattaren een beetje talent vinden jullie?
Meer dan een beetje.Niku schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:10:
Maar heeft Ihattaren een beetje talent vinden jullie?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.