Float like a butterfly, sting like a bee.
Aanvallend is hands altijd hands!
En het is weer 1-0.
Lol en het is 1-2!
[ Voor 31% gewijzigd door Qu3st op 20-09-2019 20:48 ]
echt een domme regel, waar moet je met je arm heen? hem eraf hakken?Qu3st schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:30:
2-0 voor Twente nu, maar die bal kwam op de arm van Espinosa, dus dat wordt toch een VARRETJE?!
En het is weer 1-0.
Qu3st schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:30:
2-0 voor Twente nu, maar die bal kwam op de arm van Espinosa, dus dat wordt toch een VARRETJE?!
En het is weer 1-0.
Lol en het is 1-2!
Het is nu gewoon voor de aanvallende partij heel duidelijk, hands is hands, zuur voor FC Twente maar zo zijn de regels. Ik vind dit juist een hele duidelijke regel.odan schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:51:
[...]
echt een domme regel, waar moet je met je arm heen? hem eraf hakken?
Ik ook, die clubs luisteren ook nooit naar ons!
[ Voor 21% gewijzigd door Qu3st op 20-09-2019 21:07 ]
Hij duwt hem niet weg, de speler valt niet door de arm, maar door zijn eigen beslissing.Vincent Dave schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:56:
[...]
Sorry, sinds wanneer is een speler wegduwen met de arm toegestaan? Snoeihard penalty, moeten ze maar eerst leren een man af te stoppen op een legitieme manier. Al zou mij het niets verbazen dat een aanwezige VAR na duizend keer terugzien hem toch niet zou geven.
Het is beter als de vorige ontwerpen! Ziet er zeker niet verkeerd uit. Valt bij mij wel in de smaak, maar heeft Feyenoord niet nu een beetje het Vitesse syndroom?Illegal_Alien schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:51:
Blijkbaar is er een definitief ontwerp voor De Kuip 2.0:
https://www.rijnmond.nl/n...adion-van-Feyenoord-eruit
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet er positief uit.
Ik bedoel, het aantal zitplaatsen... ga je dat afentoe uitverkocht krijgen? Heb geen idee of Feyenoord een wachtlijst heeft. Maar qua grote gaat dit toch naar Allianz Arena/Westfalenstadion en die clubs hebben toch een aanzienlijkere grotere schare fans. (Feyenoord heeft ook een zeer grote schare fans.) Ik heb het idee dat dit veel meer de wens is, dan de realiteit. En dan vooral de wens van een paar hoge mannen.
En ik zie dat het dak dicht kan... Dat was toch vloeken in Rotterdam.
Achja voor het stadion er staat zijn we toch weer 10jaar verder.
[Streamable: https://streamable.com/n9lmr]
https://streamable.com/n9lmr
Hij vliegt er gewoon in.
[ Voor 31% gewijzigd door DoeEensGek op 21-09-2019 20:45 ]
@DoeEensGek het verbaasde mij ook dat dat slechts geel was. Voor hetzelfde geld breek je iemands onderbeen
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 21-09-2019 22:57 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Puur omdat PSV thuis speelt en (op dit moment) een prima thuisstatistiek tegen Ajax heeft? Vind ze qua ploegen behoorlijk gelijkwaardig, en PSV heeft nog een (relatief) versere Europese wedstrijd in de benen.
Ik gok op een gelijkspel, al hoop ik op winst natuurlijk. Dan kunnen we eindelijk de topploeg Vitesse achterna.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
p.s. De wedstrijd is vandaag hè!
Jawel en hij had eigenlijk gewoon moeten ingrijpen! Die VAR was vast naar de wc ofzo.....dvdkiwi schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 22:55:
Bazoer had ook gewoon rood moeten krijgen. Mag de VAR bij dat soort situaties niet ingrijpen?
Ik heb hem nog even opgezocht.dvdkiwi schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 22:55:
Bazoer had ook gewoon rood moeten krijgen. Mag de VAR bij dat soort situaties niet ingrijpen?
@DoeEensGek het verbaasde mij ook dat dat slechts geel was. Voor hetzelfde geld breek je iemands onderbeen
[Twitter: https://twitter.com/JeroenArnhem/status/1175498928114065408]
Echt te triest voor woorden, wat hij doet maar ook de Var... Een mm buitenspel staan ze 10 minuten over te praktiseren.
Uiteraard!OPSLAGHOND schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:54:
Winst voor Ajax?![]()
p.s. De wedstrijd is vandaag hè!
Thx, zal ervoor zorgen dat ik klaarzit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ben er ook bang voor. Gelijkspel zou ik tevreden mee zijn.Martinusz schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:18:
Ik denk dat PSV wint vanavond
Vanmiddag heerlijk in het zonnetje puntje(s) afsnoepen van Feyenoord
Denk ik ook maar ieder seizoen komt uitwinst dichterbijMartinusz schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:18:
Ik denk dat PSV wint vanavond
XXXVI
Normaal zou ik al uit gaan van een winst voor PSV en met geluk en gelijkspel, maar nu zie ik ook best een kans dat Ajax hem wint. Hopen dat ik niet van een koude kermis thuis kom.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als jullie 1 puntje afsnoepen, moeten de regels herzien wordenVos schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:21:
[...]
Vanmiddag heerlijk in het zonnetje puntje(s) afsnoepen van Feyenoord
Ik hoop met je meeGonadan schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:54:
Ik hoop eigenlijk dat die Zuid Amerikaanse houthakkers bij Ajax de sleutel zijn om eens niet met open ogen in het mes te lopen in Eindhoven. Gek genoeg heb ik voor deze editie meer hoop dan normaal.
Normaal zou ik al uit gaan van een winst voor PSV en met geluk en gelijkspel, maar nu zie ik ook best een kans dat Ajax hem wint. Hopen dat ik niet van een koude kermis thuis kom.
"Wij maken de keuze voor Eric en Edgar en op dit moment vullen zij het goed in. Het is nog niet direct noodzakelijk om te wisselen, de momenten voor Marcos komen vanzelf."
Het wordt verdomme wel eens tijd voor die gast. En dan moet Stam gewoon ballen tonen en iemand passeren, niet wachten totdat er iemand een pijntje heeft. Het is lafheid en Europese arrogantie tegelijkertijd. Het is niet dat we het hier hebben over een speler die aan het niveau moet wennen.
Edit:
Wel 0-2 voor nu
Hopen dat we niet gaan slapen zoals tegen ADO
[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 22-09-2019 14:46 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee hoor, we kiezen voor Eric...... 2-2 inmiddels tegen fucking Emmen....D-e-n schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:24:
Je koopt een speler voor miljoenen euro's die met afstand je duurste aankoop is. En dan laat je hem maar banken met als reden:
"Wij maken de keuze voor Eric en Edgar en op dit moment vullen zij het goed in. Het is nog niet direct noodzakelijk om te wisselen, de momenten voor Marcos komen vanzelf."
Het wordt verdomme wel eens tijd voor die gast. En dan moet Stam gewoon ballen tonen en iemand passeren, niet wachten totdat er iemand een pijntje heeft. Het is lafheid en Europese arrogantie tegelijkertijd. Het is niet dat we het hier hebben over een speler die aan het niveau moet wennen.
Edit:
Wel 0-2 voor nu![]()
Hopen dat we niet gaan slapen zoals tegen ADO
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-09-2019 15:10 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 87% gewijzigd door Joostje123 op 22-09-2019 15:37 ]
Niet vanwege de tegen ons sprekende statistieken de laatste 2 edities want ik acht beide ploegen wel enigszins gelijkwaardig. Puur omdat ik denk dat de ploeg met de slechtste verdediging gaat verliezen, en dat zijn wij
Mocht het toch anders uitpakken en ik op deze wedsstrijd nul punten scoor dan heb ik daar vrede mee hoor
Valt lekker in! Voor Emmen danGonadan schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:36:
Hahaha maar wel Senesi erin.
Haha weer Senesi! Boem!
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 22-09-2019 15:48 ]
Ik hoop zo in t stadion een 3-1 te zien maar het dubbeltje kan zomaar anders vallenGonadan schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:01:
@Baseman77 @Tomba wat is jullie gevoel voor vanmiddag? Ik begin toch een gezonde spanning te voelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 22-09-2019 16:00 ]
alles kan off-topic
Ik baalde al dat hij een contract verlenging kreeg, maar nu gaat het ook ten koste van eigen talent die alleen nog maar beter kan worden.
Ja. Toornstra kan waarschijnlijk harder en langer rennen dan Kokcu. Maar is dat nou de speler die we nodig hebben op het middenveld?
En dan heb ik het gvd nog niet eens over de verdediging. Ie eruit ipv Botteginh......
CL elftal dus met Promes en Dest, geen Donny.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV: Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadílek; Rosario, Hendrix; Bruma, Ihattaren, Bergwijn; Malen.
Ajax: Onana; Dest, Veltman, Blind, Tagliafico; Martínez, Álvarez; Ziyech, Promes, Neres; Tadic.
Sadilek voor Boscagli bij PSV en Ajax dezelfde opstelling als tegen Lille. denk dat Hendrix het nog wel moeilijk gaat krijgen en een paar keer de rem er op moet zetten. Mijn voorspelling 1-2 voor ajax
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Want dan was hij niet geblesseerd geraakt?Leon Zwiers schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
Donny balen dat ie toch niet is weggegaan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ligt er aan of hij al weer helemaal 100% hersteld is. Neem eigenlijk aan van niet en wil Ajax gewoon geen risico nemen.Leon Zwiers schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:03:
Donny balen dat ie toch niet is weggegaan
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Kuyt? Rot op met Kuyt. De onder 19 doet het volgens mij ook slecht en zijn inspraak in het aankoopbeleid heeft ook niet geweldig uitgepakt lijkt me.Ankona schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:00:
Nou, gooi Kuyt maar voor de groep. Dit seizoen is naar de klote en Stam heeft zijn kans gehad. Ik zeg niet dat Kuyt er klaar voor is maar je zou kunnen proberen hoe hij zich staande houdt als je hem voor de leeuwen gooit.
PSV een betere verdediging? Die moet je toch even uitleggen want ik snap hem niet.dvdkiwi schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:40:
Voor vanmiddag een 3-1 voor PSV ingevuld.
Niet vanwege de tegen ons sprekende statistieken de laatste 2 edities want ik acht beide ploegen wel enigszins gelijkwaardig. Puur omdat ik denk dat de ploeg met de slechtste verdediging gaat verliezen, en dat zijn wij
Tja, wie wil er anders voor zetten? Seizoen is naar de klote en zolang Kuyt geen kans gehad heeft blijft het gonzen.D-e-n schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:06:
[...]
Kuyt? Rot op met Kuyt. De onder 19 doet het volgens mij ook slecht en zijn inspraak in het aankoopbeleid heeft ook niet geweldig uitgepakt lijkt me.
Punt op dit moment is dat de spelers meer dan prima zijn maar dat het spel van geen kant klopt. Wat je van Kuyt ook kan vinden, als speler was hij wel een aanjager die de andere spelers scherp wist te zetten. Of hij ze ook beter kan maken weet ik niet.
alles kan off-topic
We hebben geen aanjager op de bank nodig maar iemand die snuggere wissels en ingrepen doet.Ankona schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:09:
[...]
Wat je van Kuyt ook kan vinden, als speler was hij wel een aanjager die de andere spelers scherp wist te zetten. Of hij ze ook beter kan maken weet ik niet.
Inspraak van Kuyt en zijn zaakwaarnemer.D-e-n schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:06:
[...]
Kuyt? Rot op met Kuyt. De onder 19 doet het volgens mij ook slecht en zijn inspraak in het aankoopbeleid heeft ook niet geweldig uitgepakt lijkt me.
Omdat die van eens een behoorlijke gatenkaas blijkt dit seizoen. Ik verwacht dat PSV daar wel een paar keer doorheen komtgws24 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:07:
[...]
PSV een betere verdediging? Die moet je toch even uitleggen want ik snap hem niet.
Alles op de bank is goed genoeg om Emmen te kunnen verslaan. Een wissel hoeft het verschil niet te maken, de spelers moeten het doen en moet dat kunnen .D-e-n schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:10:
[...]
We hebben geen aanjager op de bank nodig maar iemand die snuggere wissels en ingrepen doet.
alles kan off-topic
Valt toch wel mee? Ajax 5 tegendoelpunten in 5 wedstrijden en PSV 3, dat is nou niet echt een noemenswaartdig verschil, Feyenoord heeft al 9 tegendoelpuntendvdkiwi schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:10:
[...]
Omdat die van eens een behoorlijke gatenkaas blijkt dit seizoen. Ik verwacht dat PSV daar wel een paar keer doorheen komt
Onana > Zoet
Tagliafico/Martinez > Boscagli/Sadilek
Dest > Dumfries
Veltman/Blind> Baumgartl/Viergever
Maar goed, ik ben dan ook Ajax fan dus het kan zijn dat ik bevooroordeeld ben
EDIT: IK KIJK FEY-Emm niet live maar spelen ze net zo matig als tegen de Rangers? Vooral qua inzet enzo?
[ Voor 6% gewijzigd door gws24 op 22-09-2019 16:17 ]
De spelers doen dat dus kennelijk niet. En waar ik in het begin het idee had dat Stam er meer voetbal in bracht zie ik hem nu steeds vaker dezelfde domme keuzes maken als Gio. Maar dat heeft geen reet te maken met aanjagen want daarin zal Stam heus niet onderdoen voor Kuyt.Ankona schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:13:
[...]
Alles op de bank is goed genoeg om Emmen te kunnen verslaan. Een wissel hoeft het verschil niet te maken, de spelers moeten het doen en moet dat kunnen .
Als Feyenoord weer eens een nieuwe trainer nodig heeft staat Kuyt onderaan mijn lijst, nog onder Hans Kraaij Jr. We willen toch niet weer een gok nemen met een grote naam die nog geen reet heeft gepresteerd?
Edit:
Ik word ook doodmoe van het sentiment wat bij Feyenoord altijd de kop opsteekt: altijd die onbewuste voorkeur het halen van harde werkers en/of oud-spelers: gek word je ervan. Kuyt als trainer past in het rijtje Bosschaart, Schreuder, Clasie, Karsdorp etc...
[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 22-09-2019 16:23 ]
Ik ook hoor
Ben alleen van menig dat onze verdediging tot nu toe behoorlijk ondermaats presteert.
Dat we relatief weinig goals tegen krijgen is in mijn ogen naast Onana ook te danken aan de onkunde/onscherpte van de tegenstander.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 22-09-2019 16:22 ]
Hadden ze bij Emmen die scheids van Lille maar gehad.
Dat is inderdaad wel een puntje, PSV heeft op heeft moment met de huidige voorhoede wel de kwaliteit om de fouten van Ajax keihard af te straffen. Ben vooral beducht voor de snelheid van de psv aanvallers t.o.v. Blind. Hij kan heel veel oplossen door goed te staan en het spel te lezen maar als hij een fout maakt dan ligt het vaak wijd open.dvdkiwi schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:21:
[...]
Ik ook hoor
Ben alleen van menig dat onze verdediging tot nu toe behoorlijk ondermaats presteert.
Dat we relatief weinig goals tegen krijgen is in mijn ogen naast Onana ook te danken aan de onkunde/onscherpte van de tegenstander.
Waarom? Er liepen zat idioten rond die niet normaal Emmen konden verslaan. Maar Higler? Wat deed die dan zo fout?Joostje123 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:25:
Higler wat een idioot, Emmen had hier gewoon drie punten verdiend
alles kan off-topic
Met Kuyt ben je kampioen geworden. Dus statistisch heb je best wel ongelijk over die harde werkers en oud spelersD-e-n schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:19:
[...]
De spelers doen dat dus kennelijk niet. En waar ik in het begin het idee had dat Stam er meer voetbal in bracht zie ik hem nu steeds vaker dezelfde domme keuzes maken als Gio. Maar dat heeft geen reet te maken met aanjagen want daarin zal Stam heus niet onderdoen voor Kuyt.
Als Feyenoord weer eens een nieuwe trainer nodig heeft staat Kuyt onderaan mijn lijst, nog onder Hans Kraaij Jr. We willen toch niet weer een gok nemen met een grote naam die nog geen reet heeft gepresteerd?
Edit:
Ik word ook doodmoe van het sentiment wat bij Feyenoord altijd de kop opsteekt: altijd die onbewuste voorkeur het halen van harde werkers en/of oud-spelers: gek word je ervan. Kuyt als trainer past in het rijtje Bosschaart, Schreuder, Clasie, Karsdorp etc...
Qua spits ben je er zonder van Persie wat mij betreft ook op achteruit gegaan. En de verdediging begrijp ik ff helemaal niks van. Je zou zeggen dat Stam daar verstand van heeft en weet wat hij neerzet.
Dusss waar ligt het dan aan? Ik denk echt aan bijna alles wat achterin loopt minus Vermeer.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Feest? Elke speler die nu juicht mag straftraining krijgenjaapstobbe schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:26:
96:20 lekker veel tijd er bij van Higler, puntje en feest voor Feyenoord!
@OMX2000
Kuyt en van Persie zijn dan ook de uitzonderingen: spelers die bij topclubs in Europa hebben gespeeld en meerwaarde hebben. Dat heeft geen reet te maken met de Feyenoord achtergrond.
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 22-09-2019 16:31 ]
Gewoon affluiten in de 95ste minuut en niet alles door laten spelen, die laatste vrije trap had noot genomen mogen wordenAnkona schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:26:
[...]
Waarom? Er liepen zat idioten rond die niet normaal Emmen konden verslaan. Maar Higler? Wat deed die dan zo fout?
Het spel lag al die tijd meer stil dan dat de bal rolde. Niet gek dat hij dan nog even door laat gaan. Doen alle scheidsrechters.Joostje123 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:28:
[...]
Gewoon affluiten in de 95ste minuut en niet alles door laten spelen, die laatste vrije trap had noot genomen mogen worden
alles kan off-topic
Gelukkig werkt het niet zo. Als Michael de Leeuw het nodig vind om 2 minuten op het veld te gaan liggen, mag je die er natuurlijk gewoon bij op tellen.Joostje123 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:28:
[...]
Gewoon affluiten in de 95ste minuut en niet alles door laten spelen, die laatste vrije trap had noot genomen mogen worden
Alsnog een resultaat om je kapot voor te schamen natuurlijk.
Feest voor Feyenoord? Onder welke steen leef jejaapstobbe schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:26:
96:20 lekker veel tijd er bij van Higler, puntje en feest voor Feyenoord!
Ik zag ze toch echt juichen...Leon Zwiers schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:30:
[...]
Feest voor Feyenoord? Onder welke steen leef je
RustaggghDoeEensGek schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:30:
Zo nu nog Ado - Az en dan is dit voetbal weekend ook weer voorbij.
(interview op NPO1)
Zag het gisteravond, altijd leuk om te zien dat er meer in het leven is dan voetbaldvdkiwi schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:32:
Tagliafico kan een aardig potje tekenen
(interview op NPO1)
Nee Higler. Alles was laatste minuten pro Feyenoord. En dan al die extra tijd... Emmen speelde met 10 man en had al veel energie verspeeld.jaapstobbe schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:28:
Emmen heeft het hier echt verkloot hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 22-09-2019 16:35 ]
zijn beste tekening was de handtekening onder zijn contractdvdkiwi schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:32:
Tagliafico kan een aardig potje tekenen
(interview op NPO1)
Klopt het dat hij eerst aangeboden was bij Feyenoord maar dat die voor Haps kozen? (las ik laatst ergens namelijk).P.O. Box schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:35:
[...]
zijn beste tekening was de handtekening onder zijn contract
edit: en ja dit is makkelijk achteraf lullen want het had net zo goed andersom kunnen zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door gws24 op 22-09-2019 16:38 ]
Emmen had geen rode kaart moeten pakken en veel beter op balbezit moeten spelen in de laatste minuten. Echt amateurisch. Verdient gelijkspel.Vos schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:35:
[...]
Nee Higler. Alles was laatste minuten pro Feyenoord. En dan al die extra tijd... Emmen speelde met 10 man en had al veel energie verspeeld.
Die rode kaart klopt. En het had beter uitgespeeld kunnen worden, echter de energie was weg.jaapstobbe schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:37:
[...]
Emmen had geen rode kaart moeten pakken en veel beter op balbezit moeten spelen in de laatste minuten. Echt amateurisch. Verdient gelijkspel.
Achteraf natuurlijk heel makkelijk praten.
Had ik ook gelezen. Ze hebben toen Haps voor het dubbele gehaald.gws24 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:37:
[...]
Klopt het dat hij eerst aangeboden was bij Feyenoord maar dat die voor Haps kozen? (las ik laatst ergens namelijk).
edit: en ja dit is makkelijk achteraf lullen want het had net zo goed andersom kunnen zijn.
Maar goed, zo maakt iedere club wel fouten.
Ajax ging voor Mike van der Hoorn IPV Virgil van Dijk
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zonder dollen: Veel plezier allemaal, mogen de beste winnen!
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 22-09-2019 16:44 ]
Verwijderd
Van 1 kant ja, de ander parkeert nog net niet de bus in de 16.Typhone schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:50:
Alweer meer voetbal gezien dan de laatste twee keer in Eindhoven samen... positief!
Edit: het wordt nu wat beter gelukkig.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2019 16:53 ]
Ze spelen uit... oh wachtVerwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:51:
[...]
Van 1 kant ja, de ander parkeert nog net niet de bus in de 16.
Hij wil heel graag nog eens een keer scoren met het hoofd, wat hem nog nooit gelukt is.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:58:
Wat doet Nico nou steeds in de 16 bij PSV?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.