Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 106 ... 157 Laatste
Acties:
  • 212.684 views

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:22
Miki schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:35:
[...]

Lijkt me een taaie ploeg om tegen te spelen. Hoog werklust gehalte met een flinke dosis opportunisme met veel spelers die in de PL spelen.
Mij verbaasd het me dus niet dat Duitsland hier geen makkie aan heeft.
Wel in de categorie houthakker clubs in de PL, veelal in de lagere divisies of in Schotland.
Erg taai inderdaad.

Gelukkig hebben we een mooi vooruitzicht, het elftal ziet er bij vlagen goed uit.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:49

ST10©DE

Dus.............

Wel grappig dat zelfs van Dijk het onderscheid weet te maken tussen kansen, mogelijkheden en pogingen......

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Erapaz
  • Laatst online: 18:22
Vond Blind en Veltman goed spelen. Waar komt die kritiek op Veltman toch vandaag? Ja hij leidt balverlies en pakt onnodig een kaart, maar voor de rest was het prima.

En toch jammer dat Pröpper niet naar Ajax is gegaan.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:41
Wel mooi om te zien dat als van Dijk een fout maakt, hij gewoon op de sprint qua snelheid de fout weer goed kan maken. Wat een baas he

Veltman speelde inderdaad niet slecht maar zoveel overtredingen met kans op rood is toch wel wat dommig. In een andere wedstrijd waar het om gaat kan hij zo weer dan rood pakken en dan staan we met 10 man

Harribo wijzigde deze reactie 09-09-2019 22:46 (43%)

• Yemoke
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 03-10 16:14
zou babel nou dezelfde kapper hebben als van de sande?

toppertje is het wel hoor (y) :)F :)F

Yemoke wijzigde deze reactie 09-09-2019 22:49 (28%)

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:26
Babel heeft een haartransplantatie gehad.

Kijk maar eens goed. Op de grens met zijn paarse haar.

• Yemoke
mavaros schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:51:
Babel heeft een haartransplantatie gehad.

Kijk maar eens goed. Op de grens met zijn paarse haar.
LOL nu je het zegt! echt zo'n rand! :D

koeman met zijn kools :D

Yemoke wijzigde deze reactie 09-09-2019 22:59 (5%)

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Waar staat die Depay naar te loeren? Staat daar links een schaars geklede dame of zo? :?

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Saturnus
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:10:
Waar staat die Depay naar te loeren? Staat daar links een schaars geklede dame of zo? :?

AMD Ryzen 1700X | G.Skill Trident Z 3000MT/s | Asus Prime B350-Plus | Samsung 960 Evo | Corsair HX850i

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Gonadan schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:10:
volgens mij werd hij emo van zijn vijftigste en drukte hij dat weg door weg te kijken... hij ging ook harder praten terwijl hij normaal bijna fluistert altijd.

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19:33
Depay heeft iets dromerigs, en dat bedoel ik niet positief, ik zie er eerder arrogantie in.

• Yemoke
Harribo schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:21:
Wel lief van de scheids dat hij Veltman spaart.
Tis een ouderwetse avond, winnen van een voetbal dwerg, depay scoort en Veltman doet weer een gooi naar rood

Edit: mijn Veltman gif is verwijderd... Lekker dan... Te shockerend zeker :)
ik heb hem nog, met dank aan. ^^ :D top gif

en klein
https://i.imgur.com/CkehgDw.gif

Yemoke wijzigde deze reactie 10-09-2019 02:30 (9%)

• Harribo
Sjah schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 00:14:
Depay heeft iets dromerigs, en dat bedoel ik niet positief, ik zie er eerder arrogantie in.
Als je het mij vraagt, is dat geen arrogantie maar een soort defensieve houding? . Hij voelt zich volgens mij snel aangevallen.
Elke keer als ik hem aan het woord zie, krijg ik een onprettig gevoel.
Dan hoop ik maar weer dat hij echt eens open en blij doet ipv dat steeds wegkijken. Dit gedrag is niet nodig.

En omdat hij zo goed speelt hoop ik ook dat hij zich lekker voelt in Oranje maar dat zie ik niet
Enfin mijn perceptie :)

@Yemoke hahaha heel goed. Heb hem zelf ook nog wel. Snapte alleen niet waarom hij weggehaald werd online

Harribo wijzigde deze reactie 10-09-2019 09:46 (18%)

• T-MOB
  • Laatst online: 09:54

T-MOB

Echte chocomel eerst!

Erapaz schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:43:
Vond Blind en Veltman goed spelen. Waar komt die kritiek op Veltman toch vandaag? Ja hij leidt balverlies en pakt onnodig een kaart, maar voor de rest was het prima.
Je zegt het zelf al. Hij leidt balverlies en pakt onnodig kaarten. In deze wedstrijd had hij ook zomaar een tweede gele kunnen krijgen - in een wedstrijd die al lang en breed gespeeld was. Dat is gewoon dom. Dat het voor de rest prima was, tja, iedereen speelt een prima wedstrijd als je de fouten buiten beschouwing laat.

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 13:55
Harribo schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:42:
[...]

Als je het mij vraagt, is dat geen arrogantie maar een soort defensieve houding? . Hij voelt zich volgens mij snel aangevallen.
Elke keer als ik hem aan het woord zie, krijg ik een onprettig gevoel.
Dan hoop ik maar weer dat hij echt eens open en blij doet ipv dat steeds wegkijken. Dit gedrag is niet nodig.

En omdat hij zo goed speelt hoop ik ook dat hij zich lekker voelt in Oranje maar dat zie ik niet
Enfin mijn perceptie :)

@Yemoke hahaha heel goed. Heb hem zelf ook nog wel. Snapte alleen niet waarom hij weggehaald werd online
Hij is niet de makkelijkste jongen en heeft een klote jeugd gehad. Het mag een wonder heten dat hij toch de weg naar dit hoge niveau heeft gevonden. Bij de jeugd van Sparta stond hij volgens mij bekend als onhandelbaar.

De interviews gaan naar mijn idee wel wat losser als voorheen, maar je merkt dat hij lang nodig heeft om antwoord te geven.

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19:33
@Haribo: wellicht is dat het, onzekerheid. Hij straalt bij de interviews zo uit dat die dat niet leuk vindt. Al moet ik toegeven dat verslaggever Jeroen Stekelenburg een vermoeiende is.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Hij voelt zich daar gewoon ongemakkelijk denk ik. Snap ik wel, ik zou er ook echt niet blij van worden dat je voor de camera van die stomme vragen moet beantwoorden. :P

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Niet iedere speler is een speler die graag in de aandacht staat. Zeker een Depay, die een flinke bak stront over zich heen kreeg toen het niet liep in Oranje. En dan is het nu weer allemaal hosanna en je bent geweldig volgens dezelfde mensen? Ik zou dan ook niet het achterste van mijn tong laten zien in zulke interviews.

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 27-09 13:13
In Ieder geval kan Oranje zich in de volgende wedstrijd 'officieus' gaan plaatsen.Meet een 2-0/3-0 ofzo ben je gewoon geplaatst.

Zou ook wel lekker zijn om nog wat door te selecteren de laatste wedstrijden.

• D-e-n
  • Nu online
michelwuyts schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:01:
In Ieder geval kan Oranje zich in de volgende wedstrijd 'officieus' gaan plaatsen.Meet een 2-0/3-0 ofzo ben je gewoon geplaatst.

Zou ook wel lekker zijn om nog wat door te selecteren de laatste wedstrijden.
Wat versta je onder doorselecteren? Als Stengs zich ontwikkelt komt hij er vanzelf bij. Als zich er een rechtsback aandient ook. Bijvoorbeeld een Babel verdient zijn selectie nu gewoon.

Een Strootman krijgt het sowieso moeilijk. Straks heb je uit de huidige groep al Wijnaldum, vd Beek, Vilhena, v Roon, Propper en De Jong. Dat is al meer dan een dubbele bezetting.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:44
Ik hoop dat Ronald Koeman na gisteren wel doorheeft dat hij niet weer met De Roon aan moet komen zetten. Ik vond Propper een goede wedstrijd spelen, en zal altijd voor De Roon een plekje in het elftal moeten hebben.
Harribo schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:21:

Edit: mijn Veltman gif is verwijderd... Lekker dan... Te shockerend zeker :)
Ik zie je gifje nog hoor!

Qu3st wijzigde deze reactie 10-09-2019 13:29 (34%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• jbdeiman
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-10 16:12
Qu3st schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:28:
Ik hoop dat Ronald Koeman na gisteren wel doorheeft dat hij niet weer met De Roon aan moet komen zetten. Ik vond Propper een goede wedstrijd spelen, en zal altijd voor De Roon een plekje in het elftal moeten hebben.

[...]

Ik zie je gifje nog hoor!
Dat ligt aan de tegenstander. Tegen een terugtrekkende (en zwakkere) ploeg als Estland gisteren kan je prima met Pröpper aan komen, als je meer defensieve zekerheid in wil bouwen dan kan je toch echt beter met de Roon spelen denk ik.
In mijn opinie is Pröpper de betere (en creatievere) voetballer, waarmee je tegen een team als Estland er gemakkelijker doorheen kan voetballen.

Verwacht je een sterke tegenstander waarbij je zelf vooral terug zult (moeten) lopen bij vlagen, dan ben ik meer fan van de Roon. Vooral omdat hij een hele nuttige stofzuiger is, die de angel uit een aanval kan halen voor die goed en wel begint.
Maw. de Roon is voor mij verdedigend sterker dan Pröpper, en voetballend minder. Ik snap Koeman dan ook wel dat hij de Roon opstelde tegen de Duitsers (wat daar toch in 's hemelsnaam gebeurt is, wat een angstig potje van ze) en tegen Estland Pröpper gebruikte.

Wel saillant detail: Het filmpje van de KNVB over de nieuwe golf (new wave) die voor de wedstrijd met Duitsland werd gepubliceerd is slecht gekozen in combinatie met de Roon zijn bijnaam in Italië: Golfbreker. Dat beloofd op basis van die naam een slechte combinatie te zijn met de nieuwe golf.

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:26:
[...]

Wat versta je onder doorselecteren? Als Stengs zich ontwikkelt komt hij er vanzelf bij. Als zich er een rechtsback aandient ook. Bijvoorbeeld een Babel verdient zijn selectie nu gewoon.

Een Strootman krijgt het sowieso moeilijk. Straks heb je uit de huidige groep al Wijnaldum, vd Beek, Vilhena, v Roon, Propper en De Jong. Dat is al meer dan een dubbele bezetting.
Ik zou vooral de vorm van de dag niet uit het oog verliezen. De kans dat een speler die slechts een half of een heel seizoen op hoog niveau een terugval krijgt is denk ik net zo groot als dat een speler die jaren op een hoog niveau heeft gespeeld maar een poosje een dip heeft zich weer herpakt. Als Babel zn carrière nieuw leven in weet te blazen dan kan een Strootman dat wellicht ook.

Met name op de rechtsback positie hoop ik dat bijv. een Tete, Janmaat of een Karsdorp hun oude vorm terugvinden want van Dumfries ben ik nog niet helemaal overtuigd en Veltman is Veltman.

SW-0040-8191-9064

• michelwuyts
[...]

In de beste 15/16 hoeft hij niet te veel te doen.
De laatste plekken zou leuk zijn als daar jonge talenten komen: Stengs, Boadu, Kadioglu, , Lang en anderen die zich aandienen.
Een Babel en Promes mogen van mij er echt wel in blijven, maar iedereen weet wel dat we voorin pure kwaliteit missen. Als we met de selectie van nu naar het EK gaan zou ik toch zeer jammer vinden.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-10 21:59
[...]
Volgens mij doet Klaassen het ook redelijk goed bij Weder Bremen, is zelfs al vice-aanvoerder.
Maar volgens mij vind Koeman spelers uit de Bundesliga niet goed genoeg, want ik zou zeker ook een Weghorst na vorig jaar een kans geven en al helemaal omdat hij gewoon weer verder is gegaan met doelpunten maken en assists geven. Het is goed dat hij vasthoud aan een vaste groep, maar als die spelers gewoon niet goed genoeg zijn in vergelijking met andere spelers moeten ze gewoon vervangen worden. Van Strootman vind ik het namelijk echt onbegrijpbaar dat hij er bij is na zo'n slecht jaar, waar OM deze zomer eigenlijk alweer van hem af wou, en dat hij het de jaren ervoor al moeilijk had met het belopen en zich aan te passen aan de snelheid van de wedstrijd.

• D-e-n
  • Nu online
@ph4ge
Uiteraard kan een speler zich terugknokken. Wat dat betreft hoop ik vooral op Karsdorp. Een aanvallende back kan met het goede centrum van enorme meerwaarde zijn.

@michelwuyts
Is Lang zo goed? Die moet zich eerst maar eens in de basis spelen. Wat nu nogal moeilijk is met de grote concurrentie. Dat kan ook de selectie van Promes nog wel in gevaar brengen.

Als je naar de lange termijn kijkt zou ik ook aan Redan denken. Of denk aan Dilrosun of Groeneveld: ik ben ook benieuwd naar hun ontwikkeling. Aanvallend kan er wat dat betreft nog veel gebeuren.

@Pompi
Klaassen: een bijna vergeten voetballer. Maar die heb je ook nog. Ik zie in hem wel vooral een reserve voor vd Beek en Wijnaldum.

Ik zie Weghorst Luuk de Jong nog wel verdringen. Ik snap wel dat Koeman met deze groep voor een moderne bewegende spits als Depay, Malen of desnoods Babel kiest.

D-e-n wijzigde deze reactie 10-09-2019 14:21 (21%)

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:40
@Pompi
Ik zou Weghorst er ook graag bij zien als pinchhitter. Idem Klaassen, kan op diverse posities en is een harde werker.
Maar het selectie beleid van Koeman vind ik sowieso apart betreffende sommige spelers.

• michelwuyts
D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:17:
@ph4ge
Uiteraard kan een speler zich terugknokken. Wat dat betreft hoop ik vooral op Karsdorp. Een aanvallende back kan met het goede centrum van enorme meerwaarde zijn.

@michelwuyts
Is Lang zo goed? Die moet zich eerst maar eens in de basis spelen. Wat nu nogal moeilijk is met de grote concurrentie. Dat kan ook de selectie van Promes nog wel in gevaar brengen.

Als je naar de lange termijn kijkt zou ik ook aan Redan denken. Of denk aan Dilrosun of Groeneveld: ik ben ook benieuwd naar hun ontwikkeling. Aanvallend kan er wat dat betreft nog veel gebeuren.

@Pompi
Klaassen: een bijna vergeten voetballer. Maar die heb je ook nog. Ik zie in hem wel vooral een reserve voor vd Beek en Wijnaldum.

Ik zie Weghorst Luuk de Jong nog wel verdringen. Ik snap wel dat Koeman met deze groep voor een moderne bewegende spits als Depay, Malen of desnoods Babel kiest.
Ik noem maar wat voorbeelden die potentieel hebben, maar die nog niet 100% het niveau hebben.
Het gaat me niet specifiek om deze spelers

Lang is echt een groot talent overigens. Buiten Ajax en PSV stond hij allang in de basis bij de andere eredivisieclubs.
Momenteel ook de beste speler bij Jong Ajax zo’n beetje.

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Jong Oranje staat inmiddels 0-1 achter.

Tegen Cyprus, no less.

5e keer dat ze überhaupt scoorden tegen NL.

Lekker solide achterin... o.a. Schuurs. :X

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Qu3st
Ramzzz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:12:

Tegen Cyprus, no less.

Niet zo'n paniek joh, ze staan inmiddels 3-1 voor met rust.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Qu3st schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:55:
[...]

Niet zo'n paniek joh, ze staan inmiddels 3-1 voor met rust.
Waarom een tegendoelpunt incasseren als het niet nodig is?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Qu3st
Ramzzz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:57:
[...]

Waarom een tegendoelpunt incasseren als het niet nodig is?
Misschien gewoon een perfect uitgevoerde counter? Of een hele goede corner. Ik zit niet te kijken maar misschien was dat doelpunt wel 100% terecht.

Kun je het ergens op tv kijken?

Qu3st wijzigde deze reactie 10-09-2019 20:03 (5%)

• Harribo
Engeland - Kosovo 1e minuut 0-1 _O-

Edit:alweer 1-1

Harribo wijzigde deze reactie 10-09-2019 20:53 (21%)

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Frankrijk-Andorra 0-0.
Conclusie: Andorra is beter dan Kosovo en Engeland in tegenhouden. :+

• D-e-n
  • Nu online
Ramzzz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:12:

Tegen Cyprus, no less.

Uiteindelijk kwam het goed dus? Als ik naar de namen kijk van de opstelling coacht vd Looi redelijk conservatief? Sierhuis of de Wit lijken me geen potentiële internationals, iemand als Redan wel. En waar was Boadu?

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:56
D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:39:
[...]

Uiteindelijk kwam het goed dus? Als ik naar de namen kijk van de opstelling coacht vd Looi redelijk conservatief? Sierhuis of de Wit lijken me geen potentiële internationals, iemand als Redan wel. En waar was Boadu?
Zien jullie jong oranje spelers dan als potentieel internationals?

• D-e-n
  • Nu online
DoeEensGek schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:10:
[...]

Zien jullie jong oranje spelers dan als potentieel internationals?
De meeste toppers in wording slaan Jong Oranje doorgaans over. Maar er kunnen potentiële internationals tussen zitten natuurlijk. Stengs lijkt me er eentje maar zo'n Redan is ook pas achttien ofzo? Die had nog een elftal lager kunnen zitten.

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:43
D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:14:
[...]

De meeste toppers in wording slaan Jong Oranje doorgaans over. Maar er kunnen potentiële internationals tussen zitten natuurlijk. Stengs lijkt me er eentje maar zo'n Redan is ook pas achttien ofzo? Die had nog een elftal lager kunnen zitten.
Onze record international anders niet :+
Van Persie ook niet, Robben ook niet en Van der Vaart ook niet.

Ik denk dat je stelling niet klopt ;)

Martinusz wijzigde deze reactie 10-09-2019 22:39 (11%)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• D-e-n
  • Nu online
Martinusz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:36:
[...]

Onze record international anders niet :+
Sneijder heeft toch niet lang in Jong Oranje gezeten? Die werd vrij snel door van Basten opgeroepen dacht ik?

• Martinusz
D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:39:
[...]

Sneijder heeft toch niet lang in Jong Oranje gezeten? Die werd vrij snel door van Basten opgeroepen dacht ik?
1 wedstrijd :+ maar de andere 3 toch wel meer wedstrijden.

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:01
Ach, ben al blij dat de competitie weer gaat beginnen. Interland voetbal is leuk hoor, maar heb toch liever weer de ED. Eindtoernooien zijn leuk, maar de kwalificatiefase van het interlandvoetbal is meestal compleet a-boeiend. ALleen die pot tegen de Duutsers was wel leuk

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:47

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Leon Zwiers schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:52:
Ach, ben al blij dat de competitie weer gaat beginnen. Interland voetbal is leuk hoor, maar heb toch liever weer de ED. Eindtoernooien zijn leuk, maar de kwalificatiefase van het interlandvoetbal is meestal compleet a-boeiend. ALleen die pot tegen de Duutsers was wel leuk
Helaas is de laatste jaren de kwalificatie reeks dermate bedroevend geweest dat het wel spanned was.....maar het voebal was dan doorgaans ook van tsja wil niet zeggen belabberd nveau maar het hield niet over, maar je zou hetzelfde kunnen zeggen over de eredivisie.....als je echt goed voetbal wil zien is de premier league, en primera division waarschijnlijk de betere keuze.

Ben het op soort van met je eens, kijk zelf ook liever eredvisie, maar a-boeiend, nee vind het toch wel interessant om te zien of we het halen of niet, maar afhankelijk van de tegenstander is een samenvatting of zelfs good old teletekst supporteren ook prima wat mij betreft. En oefen wedstrijden van het nl11tal kijk ik vrijwel nooit meer, dat is zo vaak tegengevallen dat ik dat echt niet snel meer ga doen.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• michelwuyts
https://www.fcupdate.nl/v...p-opleiden-onder-12-jaar/

Wel leuk hoe de telegraaf het hele plan als negatief uitlegt en niet verder ingaat op de argumenten.
Het is een erg goed plan. er moet alleen gecommuniceerd worden dat er juist breder gaat worden opgeleid onder deze leeftijd. Nu zitten er bij wijze van spreken 20 man in een lichting van een BVO t'm hun 12de . Nu ga je de potentiële spelers verder uitbreiden door een betere opleiding. hopelijk blijven er ook meer spelers actief, omdat ze er meer plezier in hebben (en niet jong van huis weg hoeven).

• DoeEensGek
https://m.fcupdate.nl/voe...uwe-naam-europa-league-2/

Zo wordt lekker druk op de donderdag!

• Deadsy
D-e-n schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:39:
[...]

Het selectie beleid van vd looi was al vanaf dag 1 slecht, dus waarom zou het nu anders zijn.

Vraag is ook wat zijn opdracht is. Om potentiële spelers voor het 1e op te roepen of om prestaties te leveren.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:09

• DoeEensGek
Vincent Dave schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:35:
[...]

Nog minder interessant derhalve.
Ja, we zwemmen inmiddels in het voetbal zoveel als er is. En als dit toernooi geen interessante clubs heeft kan je wel je bedenkingen erbij hebben. :O :| (We heten niet allemaal Boskamp.)

DoeEensGek wijzigde deze reactie 11-09-2019 15:58 (5%)

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:50

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Een vraag over de zaak Stegeman: trainer Pec Zwolle = dronken, botst tegen lantaarnpaal;
OK, duidelijke zaak, hij wordt gestraft door Justitie, 3x, boete, rijontzegging en 1 cursus.
tot zover snap ik het, maar dan gaat zijn werkgever ook nog eens straffen: hij moet excuses maken bij spelers en personeel en bij een sponsor bijeenkomst, en moet verplicht ook nog extra meedoen met maatschappelijke projecten. oh ja, en hij krijgt ook nog 1 boete van de club, en dat begrijp ik dus niet; mag een club wel een boete opleggen aan personeel, aangezien het ook nog in privetijd was :?
Straffen, ok, maar 5,6 of 7 x straffen? en vergeet alle publiciteit ook niet.

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:42
JAN-B schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:43:
Een vraag over de zaak Stegeman: trainer Pec Zwolle = dronken, botst tegen lantaarnpaal;
OK, duidelijke zaak, hij wordt gestraft door Justitie, 3x, boete, rijontzegging en 1 cursus.
tot zover snap ik het, maar dan gaat zijn werkgever ook nog eens straffen: hij moet excuses maken bij spelers en personeel en bij een sponsor bijeenkomst, en moet verplicht ook nog extra meedoen met maatschappelijke projecten. oh ja, en hij krijgt ook nog 1 boete van de club, en dat begrijp ik dus niet; mag een club wel een boete opleggen aan personeel, aangezien het ook nog in privetijd was :?
Er zal wel wat in z'n contract staan over 24/7 de juiste uitstraling voor de club hebben.

• dutchgio
Publiek figuur voor PEC en je doet daarmee indirect ook de club schade ("trainer van PEC stapt dronken achter stuur") en dus staat daar een clubstraf op om je te ontmoedigen.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-10 21:59
Valencia heeft zijn coach die ze twee keer Champions League heeft bezorgt ontslagen omdat de eigenaar blijkbaar liever een ja-knikker had, want de nieuwe trainer van wat ik lees geen goede trackrecord als hoofdtrainer daar komt nog bij dat zijn zaakwaarnemer een partner is van Jorge Mendes die weer goede vrienden is met eigenaar Lim. Jorge Mendes wou deze zomer al meer van zijn spelers daar stallen en de TD van Valencia er uit werken maar dat lukte niet echt.
Afhankelijk van wanneer Ajax tegen Valencia moet spelen zie ik nu wel meer kansen door deze organisatorische bende en een team dat weer op een nieuwe tactiek ingespeeld moet raken.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 16:23
Ik ben het wel met je eens, het is een strafbaar feit dat helemaal losstaat van zijn werk.

Maar aan de andere kant, PEC komt er wel mee in het nieuws op een manier die ze niet willen. Op die manier wordt de werkgever ineens wel een benadeelde.

En dan heb je nog de hypocriete media en schoolmeester in het land die meteen om het ontslag van die trainer roepen..... Dan moet je als bestuur toch iets om te proberen de publicitaire schade te beperken en die zo snel mogelijk uit de actualiteit te laten verdwijnen. Publiek de mond snoeren door kordaat maatregelen aan te kondigen werkt dan het best. (wat er achter de schermen werkelijk gebeurt hoort niemand)

alles kan off-topic

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:50

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Pompi schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:25:
Valencia heeft zijn coach die ze twee keer Champions League heeft bezorgt
@Pompi: Je bedoelt 2 x de CL Finale gehaald en 2 x verloren :Y

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• Deadsy
JAN-B schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:17:
[...]

@Pompi: Je bedoelt 2 x de CL Finale gehaald en 2 x verloren :Y
Hij is 2 jaar trainer geweest bij Valencia en beide keren niet de CL finale gehaald.

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:48
2x 4e geworden en de CL groepfase gehaald ;)

PSN: Curvaa_

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Losse kaartverkoop UCL bij Ajax voor de supportersvereniging en seizoenskaarthouders is weer een drama. 100 miljoen vorig jaar binnen gehaald maar een fatsoenlijk ticketingsysteem (verkoop, mobiel scannen etc), ho maar.

• Qu3st
PolarBear schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:26:
Losse kaartverkoop UCL bij Ajax voor de supportersvereniging en seizoenskaarthouders is weer een drama. 100 miljoen vorig jaar binnen gehaald maar een fatsoenlijk ticketingsysteem (verkoop, mobiel scannen etc), ho maar.
Het is me toch gelukt om kaartjes voor Lille te krijgen, dus los is wel beter dan een passe-partout! Voor de rest ben ik het eens dat het een dramatisch systeem is.

Qu3st wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:07 (6%)

• Giel1
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 11:09
PolarBear schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:26:
Wat bij mij werkte was constant de url refreshen (niet F5-en, dat werkte niet). Toen kwam ik na een aantal keren netjes in het systeem en kon ik de kaarten zo aanklikken. Uiteindelijk voor 2 v/d 3 wedstrijden (Chelsea/Valencia) op die manier kaarten weten te scoren. Wel voor de eerste keer trouwens, sinds het invoeren van het huidige ticketsysteem was het me niet meer gelukt om Europese kaarten te krijgen (excl. de voorrondes btw).

Maar het is inderdaad een ongelooflijk slecht systeem. Erg frustrerend ook. Ik begrijp dat er meer vraag is dan aanbod, maar het zou niet moeten kunnen dat wanneer je op tijd klaar zit je er dan gewoon niet doorheen komt. Maak dan een wachtrij waarin het tijdstip van binnenkomen bepalend is voor je kansen, en wanneer je eenmaal binnen bent je 20 min hebt op alles af te ronden (bv. zoals bij Ticketmaster).

• Martinusz
Giel1 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:09:
[...]

Wat bij mij werkte was constant de url refreshen (niet F5-en, dat werkte niet). Toen kwam ik na een aantal keren netjes in het systeem en kon ik de kaarten zo aanklikken. Uiteindelijk voor 2 v/d 3 wedstrijden (Chelsea/Valencia) op die manier kaarten weten te scoren. Wel voor de eerste keer trouwens, sinds het invoeren van het huidige ticketsysteem was het me niet meer gelukt om Europese kaarten te krijgen (excl. de voorrondes btw).

Maar het is inderdaad een ongelooflijk slecht systeem. Erg frustrerend ook. Ik begrijp dat er meer vraag is dan aanbod, maar het zou niet moeten kunnen dat wanneer je op tijd klaar zit je er dan gewoon niet doorheen komt. Maak dan een wachtrij waarin het tijdstip van binnenkomen bepalend is voor je kansen, en wanneer je eenmaal binnen bent je 20 min hebt op alles af te ronden (bv. zoals bij Ticketmaster).
Ik vind het sowieso ook al rare tijdstippen waarop dit soort verkopen starten, overdag, alsof er geen mensen zijn die gewoon moeten werken 8)7 Ze kunnen nog beter een loterij houden, dan heb je dezelfde uitkomst als met dit systeem.

• PolarBear
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:07:
[...]

Het is me toch gelukt om kaartjes voor Lille te krijgen, dus los is wel beter dan een passe-partout! Voor de rest ben ik het eens dat het een dramatisch systeem is.
Hoezo is los beter dan passe-partout? Ik leef in de luxe dat ik met een vriend samen drie seizoenskaarten heb (ik ben vorig jaar ook bij alle thuiswedstrijden, inc beker en voorronde geweest) dus ik zit wel prima. Maar ik deed het vandaag ook vooral voor collega's die ook een keer wilde (overigens zijn die ook lid van de supportersvereniging). Maar geen van de 6 collega's is het gelukt om kaartjes te kopen.

Maar het systeem is dramatisch:
- Zelfs als het niet druk is op de site werkt het maar matig;
- Bij drukte is het inloggen/kaartjes selecteren bijna een garantie tot wachtrijen, meldingen dat de kaartjes in de winkelwagen niet meer beschikbaar zijn etc.

/edit
Oh ja dat achterlijke barcodes moeten kopiëren/plakken, ik snap dat je ook andere barcodes kan gebruiken maar in ieder geval de barcodes die bij het ingelogde account horen selecteerbaar maken is teveel gevraagd.

Dan heb je kaartjes:
- Dan kan je alleen met papieren kaartjes de Arena in, een screenshot op je mobiel werkt meestal wel maar gaat regelmatig mis (ik denk dat 25% van de drukte bij de ingangen hierdoor komt). Heb je een probleem met scannen van je ticket wordt je resoluut weggestuurd en niet gelopen als je niet geprint hebt. Native mobile ticketing is er gewoon niet.

Heb je een seizoenskaart en kan je een keer niet dat kan je niet zomaar je kaartje overdragen, nee je moet je pasje geven of van te voren een e-ticket aanvragen (die je dan weer moet printen) en dat mag maar drie keer per jaar. Aan de stadionkassa kan je alleen als tickethouder met ID een kopie van je kaartje ophalen.

Heb je een seizoenskaart en staat die op een bedrijfsnaam (geen business seat) dan kan je geen uitwedstrijden bezoeken, desondanks het feit dat je barcode op je persoon zijn uitgeven (inc id check)

Bij Real Madrid kon ik gewoon binnen komen met een QR code (net zoals tientallen honk- en basketbal wedstrijden waar ik geweest ben). Makkelijk te delen met je vrienden en geen papieren rotzooi. Hoe moeilijk kan het zijn?
Martinusz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:22:
[...]

Ik vind het sowieso ook al rare tijdstippen waarop dit soort verkopen starten, overdag, alsof er geen mensen zijn die gewoon moeten werken 8)7 Ze kunnen nog beter een loterij houden, dan heb je dezelfde uitkomst als met dit systeem.
Zoals de UEFA heeft gedaan voor het EK2020 waarbij ik kaartjes heb voor een wedstrijd in de Arena waarvan ik nog niet weet of Nederland zich kwalificeert maar wel alvast even 185 euro per kaartje mocht aftikken.

PolarBear wijzigde deze reactie 12-09-2019 11:51 (16%)

• Qu3st
PolarBear schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:47:
[...]

Hoezo is los beter dan passe-partout? Ik leef in de luxe dat ik met een vriend samen drie seizoenskaarten heb (ik ben vorig jaar ook bij alle thuiswedstrijden, inc beker en voorronde geweest) dus ik zit wel prima. Maar ik deed het vandaag ook vooral voor collega's die ook een keer wilde (overigens zijn die ook lid van de supportersvereniging). Maar geen van de 6 collega's is het gelukt om kaartjes te kopen.

Maar het systeem is dramatisch:
- Zelfs als het niet druk is op de site werkt het maar matig;
- Bij drukte is het inloggen/kaartjes selecteren bijna een garantie tot wachtrijen, meldingen dat de kaartjes in de winkelwagen niet meer beschikbaar zijn etc.

Dan heb je kaartjes:
- Dan kan je alleen met papieren kaartjes de Arena in, een screenshot op je mobiel werkt meestal wel maar gaat regelmatig mis (ik denk dat 25% van de drukte bij de ingangen hierdoor komt). Heb je een probleem met scannen van je ticket wordt je resoluut weggestuurd en niet gelopen als je niet geprint hebt. Native mobile ticketing is er gewoon niet.

Heb je een seizoenskaart en kan je een keer niet dat kan je niet zomaar je kaartje overdragen, nee je moet je pasje geven of van te voren een e-ticket aanvragen (die je dan weer moet printen) en dat mag maar drie keer per jaar. Aan de stadionkassa kan je alleen als tickethouder met ID een kopie van je kaartje ophalen.

Heb je een seizoenskaart en staat die op een bedrijfsnaam (geen business seat) dan kan je geen uitwedstrijden bezoeken, desondanks het feit dat je barcode op je persoon zijn uitgeven (inc id check)

Bij Real Madrid kon ik gewoon binnen komen met een QR code (net zoals tientallen honk- en basketbal wedstrijden waar ik geweest ben). Makkelijk te delen met je vrienden en geen papieren rotzooi. Hoe moeilijk kan het zijn?

[...]

Zoals de UEFA heeft gedaan voor het EK2020 waarbij ik kaartjes heb voor een wedstrijd in de Arena waarvan ik nog niet weet of Nederland zich kwalificeert maar wel alvast even 185 euro per kaartje mocht aftikken.
Over het systeem ben ik het 100% met je eens! Maar met losse kaartjes heb je als SV-lid 3x kans om een wedstrijd te zien, en bij een Passe-partout is dat maar 1 keer kans (wel dan gelijk voor 3 wedstrijden), maar met de drukte die er nu is weet je dat je al bij voorbaat kansloos bent. Nu heb ik toch met veel moeite nog 2 tickets kunnen bemachtigen voor Lille thuis.

Ik vind het ook een gedoe met het printen van de tickets! Paperless world zou fantastisch zijn, maar Ajax is daar nog niet aan toe.

185 euro per ticket?! :X :? :|

• PolarBear
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:52:
[...]

Over het systeem ben ik het 100% met je eens! Maar met losse kaartjes heb je als SV-lid 3x kans op een wedstrijd te zien, en bij een Passe-partout is dat maar 1 keer kans, wel dan gelijk voor 3 wedstrijden, maar met de drukte die er nu is weet je dat je al bij voorbaat kansloos bent. Nu heb ik toch met veel moeite nog 2 tickets kunnen bemachtigen voor Lille thuis.
Ah zo, dat is wel zo. De SV zou eigenlijk een loterij moeten instellen, ben je langer lid heb je meer kans, heb je vorig jaar voor alle wedstrijden tickets gehad heb je iets minder kans, ben je vorig jaar elke keer buiten de boot gevallen ietsje meer kans.
185 euro per ticket?! :X :? :|
Tja, was wel de duurste van de drie opties maar niet goedkoop inderdaad. Kan ik wel met het dweilorkest mee zingen enzo :P

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
PolarBear schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:57:
[...]

Ah zo, dat is wel zo. De SV zou eigenlijk een loterij moeten instellen, ben je langer lid heb je meer kans, heb je vorig jaar voor alle wedstrijden tickets gehad heb je iets minder kans, ben je vorig jaar elke keer buiten de boot gevallen ietsje meer kans.

[...]

Tja, was wel de duurste van de drie opties maar niet goedkoop inderdaad. Kan ik wel met het dweilorkest mee zingen enzo :P
ik heb er ook naar gekeken in de "extra kaartjes beschikbaar ronde" na in eerste instantie geen enkele kaart toegewezen gekregen te hebben maar ik vond het toch te duur voor een 1/3e kans geen wedstrijd van NL te hebben. Nu blijkt de kans (althans, als ik Sjoerd van Studio Voetbal mag geloven) 50% te zijn dat ook de derde wedstrijd in de Arena wordt gespeeld en als Roemenie zich niet plaatst zelfs 100%, maar dat wist ik toen niet en ik betwijfel of ik het dan wel gedaan had want ik vind het wel errrug veel.
Nu nog hopen dat het via de Supportersclub Oranje eventueel nog lukt :)

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:48
Ik snap het gebash op het ticketsysteem van Ajax niet helemaal. Geen enkel ticketsysteem is vlekkeloos. Als kaarten van Vrienden van Amstel in de verkoop gaan (tevens vaak wel op normalere tijden: 20:00u), dan kom ik ook in een wachtrij en kun je naar een teller kijken. Die vaak meer oploopt, dan af.
Er gaan bij dit soort evenementen duizenden mensen voor enkele kaarten, dus het is best logisch dat er wel is wat fout gaat.

PSN: Curvaa_

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Qu3st schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:52:
Over het systeem ben ik het 100% met je eens! Maar met losse kaartjes heb je als SV-lid 3x kans om een wedstrijd te zien, en bij een Passe-partout is dat maar 1 keer kans (wel dan gelijk voor 3 wedstrijden), maar met de drukte die er nu is weet je dat je al bij voorbaat kansloos bent.
En dan ben je nog SV-lid, kan je nagaan als je alleen maar CC hebt. Dan ben je kansloos. :D
Curva schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:13:
Ik snap het gebash op het ticketsysteem van Ajax niet helemaal. Geen enkel ticketsysteem is vlekkeloos. Als kaarten van Vrienden van Amstel in de verkoop gaan (tevens vaak wel op normalere tijden: 20:00u), dan kom ik ook in een wachtrij en kun je naar een teller kijken. Die vaak meer oploopt, dan af.
Er gaan bij dit soort evenementen duizenden mensen voor enkele kaarten, dus het is best logisch dat er wel is wat fout gaat.
Dat is helemaal niet logisch, alleen als je inferieure techniek en software accepteert is het enigszins te begrijpen.
Een wachtrij vind ik een heel mooi systeem, maar dan wel dat als je daar eenmaal door bent je een x periode gewoon een goed werkende website hebt waar je kaarten kunt bestellen. Bij heel veel evenementen is dat tegenwoordig het geval, bij Ajax niet.

• PolarBear
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:59:
Dat is helemaal niet logisch, alleen als je inferieure techniek en software accepteert is het enigszins te begrijpen.

Een wachtrij vind ik een heel mooi systeem, maar dan wel dat als je daar eenmaal door bent je een x periode gewoon een goed werkende website hebt waar je kaarten kunt bestellen. Bij heel veel evenementen is dat tegenwoordig het geval, bij Ajax niet.
Precies dit, het is en een wachtrij, en uitgelogd worden, en niet kunnen inloggen, en kaartjes die uit winkelwagentjes verdwijnen etc.

• rikoos
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15-10 16:00
Vreemd om te lezen dat dit zo bij Ajax gaat, bij Feyenoord is het behoorlijk simpel gemaakt. Alle seizoenkaarthouders hebben een X aantal dagen om een passpartout te kopen voor hun eigen plek. Na die tijd gaan de nog overige kaarten de vrije verkoop in.

Nog nooit problemen gehad hiermee, evt kan je daarna je kaarten die je niet wilt gebruiken van je passpartout verkopen via een speciale site. Ook al een aantal keren gedaan en ook hier nooit problemen gehad.

Ik ken de arena een beetje en de software die ze gebruiken is opzich heel erg goed en ook de gebruikte hardware is best wel modern dus begrijp niet waar het fout gaat.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:24
rikoos schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:51:
Vreemd om te lezen dat dit zo bij Ajax gaat, bij Feyenoord is het behoorlijk simpel gemaakt. Alle seizoenkaarthouders hebben een X aantal dagen om een passpartout te kopen voor hun eigen plek. Na die tijd gaan de nog overige kaarten de vrije verkoop in.

Nog nooit problemen gehad hiermee, evt kan je daarna je kaarten die je niet wilt gebruiken van je passpartout verkopen via een speciale site. Ook al een aantal keren gedaan en ook hier nooit problemen gehad.

Ik ken de arena een beetje en de software die ze gebruiken is opzich heel erg goed en ook de gebruikte hardware is best wel modern dus begrijp niet waar het fout gaat.
Dat is bij Ajax ook zo, al zitten er nog wat lagen tussen. Na de seizoenskaarthouders gaat het voor Supportersverenigingleden, iets waar je dus ook voor betaald. Maar de kans dat je dan nog kaarten krijgt is nihil en dat maakt het storend.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Dest, Lang, Gravenberch en Ekkelenkamp zijn officieel bij de selectie voor het eerste elftal gehaald. Ik ben benieuwd of we ze daadwerkelijk vaker gaan zien. Het op zich niet verkeerd zijn om die minuten te gaan geven in de eredivisie.

• Erapaz
  • Laatst online: 18:22
P.O. Box schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:29:
[...]

ik heb er ook naar gekeken in de "extra kaartjes beschikbaar ronde" na in eerste instantie geen enkele kaart toegewezen gekregen te hebben maar ik vond het toch te duur voor een 1/3e kans geen wedstrijd van NL te hebben. Nu blijkt de kans (althans, als ik Sjoerd van Studio Voetbal mag geloven) 50% te zijn dat ook de derde wedstrijd in de Arena wordt gespeeld en als Roemenie zich niet plaatst zelfs 100%, maar dat wist ik toen niet en ik betwijfel of ik het dan wel gedaan had want ik vind het wel errrug veel.
Nu nog hopen dat het via de Supportersclub Oranje eventueel nog lukt :)
Heb in die extra ronde wel kaarten gekocht. Volgens mij was het al bekend dat er 50% kans was op een wedstrijd van Nederland. En anders raak je die kaarten gemakkelijk wel weer kwijt. Er staan al verschillende kaarten gevraagd advertenties op marktplaats ook.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 18:09
Gelukkig begint de competitie weer. Wat mij betreft kunnen ze interlandvoetbal wel afschaffen, want nu ook twee afleveringen geen VI. Buiten een WK honderd keer liever een PEC-ADO. :$

• Qu3st
Gonadan schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:30:
Dest, Lang, Gravenberch en Ekkelenkamp zijn officieel bij de selectie voor het eerste elftal gehaald. Ik ben benieuwd of we ze daadwerkelijk vaker gaan zien. Het op zich niet verkeerd zijn om die minuten te gaan geven in de eredivisie.
En vandaag heeft Naci Ünüvar voor het eerst meegetraind met het 1e. Dus gaat Eric toch meer kansen gunnen aan de jeugd? Ik zou het niet verkeerd vinden.

• Martinusz
Qu3st schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:46:
[...]

En vandaag heeft Naci Ünüvar voor het eerst meegetraind met het 1e. Dus gaat Eric toch meer kansen gunnen aan de jeugd? Ik zou het niet verkeerd vinden.
Mee trainen doen er vaak wel meer hoor, de eerder genoemde namen trainden ook al mee, maar zaten officieel niet bij de selectie (nu wel).

• Qu3st
Martinusz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:31:
[...]

Mee trainen doen er vaak wel meer hoor, de eerder genoemde namen trainden ook al mee, maar zaten officieel niet bij de selectie (nu wel).
Maar voor Ünüvar was het nu wel de eerste keer he?! En hij is wel het grootste talent uit de jeugd, dus meetrainen is wel een signaal ;)

• Terranova
Qu3st schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:04:
[...]

Maar voor Ünüvar was het nu wel de eerste keer he?! En hij is wel het grootste talent uit de jeugd, dus meetrainen is wel een signaal ;)
Mwah, wat spelers hebben internationaal gespeeld later in de week en Jong Ajax speelt nu. Dus veel meer opties om een "volle" training te hebben behalve A1 spelers waren er niet.

• Qu3st
Terranova schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:13:
[...]

Mwah, wat spelers hebben internationaal gespeeld later in de week en Jong Ajax speelt nu. Dus veel meer opties om een "volle" training te hebben behalve A1 spelers waren er niet.
Die training was vandaag he?! De internationals zijn allemaal wel weer terug. En ook terug in training, tenzij geblesseerd natuurlijk :9

• Terranova
Qu3st schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:28:
[...]

Die training was vandaag he?! De internationals zijn allemaal wel weer terug. En ook terug in training, tenzij geblesseerd natuurlijk :9
Ja, maar Jong Ajax ook. Geen idee of de internationals die later speelden dan Nederland daadwerkelijk vol meetrainden. Bijvoorbeeld Tagliafico en Alvarez speelden woensdag, dus met de terugvlucht zijn ze eigenlijk pas hooguit 1 dag terug

Dus ja dat Unuvar mee trainde zegt niets over Ten Hag. Meer dat ze spelers nodig hadden vandaag. Niet dat Unuvar het niet verdiend, die jongen is echt goed

Terranova wijzigde deze reactie 13-09-2019 20:36 (9%)

• Qu3st
Terranova schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 20:34:
[...]

Ja, maar Jong Ajax ook. Geen idee of de internationals die later speelden dan Nederland daadwerkelijk vol meetrainden.

Dus ja dat Unuvar mee trainde zegt niets over Ten Hag. Meer dat ze spelers nodig hadden vandaag. Niet dat Unuvar het niet verdiend, die jongen is echt goed
Dan zou je toch ook andere talenten erbij verwachten? Nee dit was gewoon een leuke dagtripje voor alleen Ünüvar dus zoveel extra spelers hebben ze niet nodig gehad. En Ünüvar verdiend dit zeker!
Linkje van artikel, iedereen trainde vol mee, behalve Van de Beek en Mazraoui.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Eredivisie speelronde 6
zaterdag
18:30u
Ajax v scHeerenveen
AZ v Sparta
19:45u
VVV-Venlo v FC Groningen
20:45u
PSV v Vitesse
FC Utrecht v Emmen

zondag
12:15u
PEC Zwolle v RKC
14:30u
Feyenoord v ADO Den Haag
Heracles v Willem II
16:45u
Fortuna Sittard v FC Twente

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:01
Loooool, ik dacht. Ajax is aan het spelen en zie plots 2-2. Tot ik eens naar de teamnamen kijk 8)7

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 13-09-2019 21:24 (86%)

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:54
Gonadan schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:30:
Dest wel, als we pech hebben zien we Gravenberch volgende week invallen :+

• Terranova
Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:24:
Loooool, ik dacht. Ajax is aan het spelen en zie plots 2-2. Tot ik eens naar de teamnamen kijk 8)7
Zie je wel dat je graag naar Ajax kijkt :+

• Terranova
NEEEE Leo Driessen

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Voor de Feyenoorder: ik ga altijd met trein. Morgen voor het eerst met mijn zoontje en heb parkeerplek P5C erbij. Iemand idee hoeveel van te voren verstandig is? Geen idee wanneer het druk word rond die plek, maar weet dat het aardige ellende kan zijn.

• DoeEensGek
Lekkere klutsgoal voor AZ.(1-1)

https://streamable.com/l9rr3

DoeEensGek wijzigde deze reactie 14-09-2019 18:39 (17%)

• dutchgio
En ook nog de schreeuwfavuzela. Geweldig geluid. :+

• Terranova
gooooooooooooal

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18:45

Vos

AFCA

Lol mooie goal Ajax! Haha.

Goal Tadic ;)

Vos wijzigde deze reactie 14-09-2019 18:46 (24%)

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19:46

Quad

Selectief doof

Heerlijk die blijdschap. Mooie goal Tadic :+

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:02

dvdkiwi

Hoi doei

Hahaha mooie trickshot, zo in het kruisje :*)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
BAM! Lekker hoor :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Shutdown
  • Laatst online: 19:42
Tadic kruising

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:27
Mooie goal Tadic, bovenal een fris Ajax zo ver :)

• DoeEensGek
Of Tadic, of Huntelaar? (0-1)

https://streamable.com/6c20x

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 16:23
PWM schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 18:38:
Voor de Feyenoorder: ik ga altijd met trein. Morgen voor het eerst met mijn zoontje en heb parkeerplek P5C erbij. Iemand idee hoeveel van te voren verstandig is? Geen idee wanneer het druk word rond die plek, maar weet dat het aardige ellende kan zijn.
Weg komen na de wedstrijd is vooral een uitdaging, je moet verplicht door de stad en het is een lange file.

Aankomen heb ik nooit veel problemen mee ondervonden maar wij komen ook altijd ruim op tijd (uur van te voren)

alles kan off-topic

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18:45

Vos

AFCA

Lekker ingestapt Blind! En Schuurs dekt de lijn.

Vos wijzigde deze reactie 14-09-2019 18:53 (35%)

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:31
Echt wtf zeg.

I can choose to try to control the outcome, or I can trust in the moment.

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:27
Jezus wat slecht verdedigen, weer zo’n wedstrijd?

• Terranova
man man man

wel erg goed voor m'n poule als Tadic de 1e goal krijgt. Het gaat dus 5-1 worden :+

Terranova wijzigde deze reactie 14-09-2019 18:54 (16%)

• DoeEensGek
Blind zag het even verkeerd... resultaat de 1-1

https://streamable.com/biin9
Pagina: 1 ... 106 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True