Gaat nu wel veel aandacht naar Babel, maar wat een heerlijke en puntgave voorzet van Blind. Er hoefde echt maar een voetje tegen de bal gezet te worden of hij lag er in.
"De ooh zo belangrijke openingstreffer"
Babel 0-1
[Streamable: https://streamable.com/txxzt]
https://streamable.com/txxzt
Babel 0-1
[Streamable: https://streamable.com/txxzt]
https://streamable.com/txxzt
De eerste goal is in dit soort wedstrijden het belangrijkst. Als die er de eerste helft maar in zit, dan komt het goed.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
sowieso blindPompi schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:04:
Gaat nu wel veel aandacht naar Babel, maar wat een heerlijke en puntgave voorzet van Blind. Er hoefde echt maar een voetje tegen de bal gezet te worden of hij lag er in.
Gun het hem wel. Al jaren zonder miepen hard werken, wellicht minder talent dan velen, toch doet hij het niet verkeerd.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zolang er gewonnen word heb ik oneindige gunfactor
De Dirk Kuyt van dit OranjeGonadan schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:05:
Gun het hem wel. Al jaren zonder miepen hard werken, wellicht minder talent dan velen, toch doet hij het niet verkeerd.
Psv-Feyenoord stond ook pas 2-0 bij de rust.
Feyenoord zakte toen echt door het ijs en kraakte er in 1 klap volledig door heen.DoeEensGek schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:11:
[...]
Psv-Feyenoord stond ook pas 2-0 bij de rust.
Estland is dit soort spel gewend, daar zie ik dit niet zo snel gebeuren
Weer mooi balletje van babel op wijnaldum
zooo de ligt mooie bal op babel
zooo de ligt mooie bal op babel
[ Voor 33% gewijzigd door Yemoke op 09-09-2019 21:16 ]
Keeper van Estland speelt een prima pot
memphis had gewoon even naar veltman moeten spelen
memphis gaat het voetbalwonder spelen. zelfs die estlandse verdediger trapt er niet in.
memphis gaat het voetbalwonder spelen. zelfs die estlandse verdediger trapt er niet in.
[ Voor 47% gewijzigd door Yemoke op 09-09-2019 21:19 ]
Dat valt me ook altijd op bij teams die niet kunnen voetballen. Ineens wordt dan de keeper de man of the match.BeToBe schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:16:
Keeper van Estland speelt een prima pot
Hebben wij eigenlijk wel een keeper in de goal staan.
Veltman laat wel van zich horen.
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 09-09-2019 21:21 ]
Veltman had het wel verdiend als uit die interceptie een assist was gekomen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Haha, echt ongelooflijk hé. Nu weer een uitstekende redding. Hoe kan dat toch?mavaros schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:19:
[...]
Dat valt me ook altijd op bij teams die niet kunnen voetballen. Ineens wordt dan de keeper de man of the match.
Zeer tekenend. Eerst vrij trap tegen omdat hij zijn gebrek aan voetballend vermogen moet compenseren. Daarna op inzet weer gewoon een goede actie.DoeEensGek schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:19:
Veldman laat wel van zich horen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
memphis heeft het niet echt vanavond zo lijkt het
[ Voor 6% gewijzigd door Yemoke op 09-09-2019 21:26 ]
Wij hebben ook een prima keeper, maar de eerste pingel moet hij nog stoppen volgens mijmavaros schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:19:
[...]
Dat valt me ook altijd op bij teams die niet kunnen voetballen. Ineens wordt dan de keeper de man of the match.
is normaal, straks maakt hij opeens een goalYemoke schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:25:
memphis heeft het niet echt vanavond zo lijkt het
Ligt het aan mij of wil de commentator wel heel graag een goal van Estland voor de spanning?
Bij iedere voorzet roept hij als alsof het een goal is terwijl de bal amper gevaar oplevert...
Bij iedere voorzet roept hij als alsof het een goal is terwijl de bal amper gevaar oplevert...
Die keeper krijgt straks nog een standbeeld op de markt in Tallinn.
Denk, ik ga ff kijken hoe de Duitsers het doen.
Geen verbinding
Geen verbinding
Duitse RTL op Ziggo 58 heeft het nog wel, alleen wel lage kwaliteit lijkt hetDeadsy schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:30:
Denk, ik ga ff kijken hoe de Duitsers het doen.
Geen verbinding
Zelfs tegen Duitsland zat ie al zo pessimistisch te doenBeToBe schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:28:
Ligt het aan mij of wil de commentator wel heel graag een goal van Estland voor de spanning?
Dat is inderdaad vrij matige kwaliteitPompi schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:31:
[...]
Duitse RTL op Ziggo 58 heeft het nog wel, alleen wel lage kwaliteit lijkt het
Op zich een goede wedstrijd want je bent duidelijk de betere maar ze lopen zichzelf weer eens continu vast rond de zestien. Vooral bij de omschakeling ging het te langzaam waardoor Estland zich weer kon groeperen. Ik vind dat echt een beetje de hollandse ziekte aan het worden.
Voor de rest: HUP HOLLAND
Voor de rest: HUP HOLLAND
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gewoon lekker van afstand gaan pompen. Als het tussen de palen is mag hun keeper de fouten maken, alleen wel zorgen dat mensen inlopen op de afvallende bal.
In het ergste geval gaan ze stappen waardoor je ruimte achter de verdedigers krijgt.
In het ergste geval gaan ze stappen waardoor je ruimte achter de verdedigers krijgt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lekker kopballetje hoor, en strakke voorzet
lol, lekker goede snelle omschakeling
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Fijne goal, mooie voorzet. En dat is 2
Ik nietDeadsy schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:48:
Ik zou de Jong inbrengen
De stadionspeaker op de uitspraak van Babel aanspreken terwijl je de hele avond al 'Ojamaa' weet te verkr8en
Mooi om te zien dat Memphis gedekt wordt door 4 man
Zuivere hattrick is toch binnen één helft?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zuivere hattrick is toch sowieso een verzonnen ding. 3 keer scoren is een hattrickST10©DE schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:58:
en op 3 verschillende manieren dacht ik.ST10©DE schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:58:
Hattrick is ook een verzonnen ding.Exocet schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:59:
[...]
Zuivere hattrick is toch sowieso een verzonnen ding. 3 met scoren is een hattrick
Voetbal is zelfs een verzonnen ding.
De bal is zelfs een verzonnen ding.
Zuivere hattrick is 3 doelpunten door dezelfde speler in een helft.
Dan mag je de wedstrijdbal mee naar huis nemen.
Dan mag je de wedstrijdbal mee naar huis nemen.
[ Voor 27% gewijzigd door mavaros op 09-09-2019 22:02 ]
maar dan wel achtereenvolgens. Dus zonder tegendoelpunt, zonder doelpunt van een medespeler er tussendoor.mavaros schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:02:
Zuivere hattrick is 3 doelpunten door dezelfde speler in een helft.
Ja, ik zag het ook bij google staan net.ST10©DE schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:03:
[...]
maar dan wel achtereenvolgens. Dus zonder tegendoelpunt, zonder doelpunt van een medespeler er tussendoor.
komop oranje beetje saai zo
ow vrije trap oranje
ow vrije trap oranje
[ Voor 28% gewijzigd door Yemoke op 09-09-2019 22:10 ]
Had nooit een hoge pet op van Babel, maar ik moet zeggen dat hij zich erg positief opstelt de laatste wedstrijden in NL11tal. Veel inzet en strijdlust. Respect voor hem!
hahahaha wat een slechte vrije trap zeg damn
luuk de jong voor frenkie de jong
luuk de jong voor frenkie de jong
[ Voor 29% gewijzigd door Yemoke op 09-09-2019 22:12 ]
Nouja ik zie liever Huntelaar, omdat hij ook nog wat aan de bal kan.. maar wie weet kan de Jong wat..
...
Alle corners en vrije trappen van Depay zijn mislukt. Waarom mag hij ze allemaal nog nemen? Als Blind de corners neemt, dan zijn ze tenminste gevaarlijk.
De Jong voor De Jong.
Random Est: Wow, wist niet dat De Jong zo ver voorin speelde bij Barça!
Random Est: Wow, wist niet dat De Jong zo ver voorin speelde bij Barça!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kan Veltman zich wel zelfstandig aankleden? Wat kan die man dom voetballen.
Het stomme is dat hij best lekker kan ballen. En dan opeens heeft ie weer zo'n moment.
Het stomme is dat hij best lekker kan ballen. En dan opeens heeft ie weer zo'n moment.
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 09-09-2019 22:15 ]
PWM schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:15:

Volgens mij wordt het tijd om Veltman te wisselen. Ik had hem er in de rust al uitgehaald.
Goeie bal weer hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat denk je nou zelf, hij is nog steeds niet weg bij Ajax, niemand wil em, zelfs Excelsior'31 niet.PWM schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:15:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Zou wat zijn als Veltman rood krijgt. Die knullige kaarten die hij iedere wedstrijd scoort is iets wat hij blijft doen.
En dat is 3
En dat is 3
Die had Zoet klemvast gehad
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met 1 pink een assist op Babel denk ik
...
Wel lief van de scheids dat hij Veltman spaart.
Tis een ouderwetse avond, winnen van een voetbal dwerg, depay scoort en Veltman doet weer een gooi naar rood
Edit: mijn Veltman gif is verwijderd... Lekker dan... Te shockerend zeker
Tis een ouderwetse avond, winnen van een voetbal dwerg, depay scoort en Veltman doet weer een gooi naar rood
Edit: mijn Veltman gif is verwijderd... Lekker dan... Te shockerend zeker
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 09-09-2019 22:24 ]
Moet zeggen dat Nederland het prima op pakt na Duitsland, dit is typisch zo'n wedstrijd waar je alleen maar kan verliezen na zo'n clash.
Kan iemand mij het praktisch nut uitleggen van die korte balletjes wanneer ze een hoekschop nemen? De hele luchtmacht staat notabene klaar in de 16
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenTheStig op 09-09-2019 22:24 ]
Dat wel, maar Nederland loopt met spelers rond van de CL winnaar Liverpool, Barcelona, Juventus, Ajax (half finalist CL), PSV. Babel die de Messi van Nederland is voor een moment. Dan kunnen ze wel wat.Maarten_E schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:21:
Moet zeggen dat Nederland het prima op pakt na Duitsland, dit is typisch zo'n wedstrijd waar je alleen maar kan verliezen na zo'n clash.
...
Strootman!
Dat wordt 3-4 voor Estland dus.
@Luxicon Tuurlijk, maar als men er makkelijk over gaat denken en er zou nog niet zijn gescoord in de eerste helft.. Estland zal met hand en tand verdedigen voor wat het waard is. Kroatië speelde ook gelijk tegen Azerbeijan vanavond.
Dat wordt 3-4 voor Estland dus.
@Luxicon Tuurlijk, maar als men er makkelijk over gaat denken en er zou nog niet zijn gescoord in de eerste helft.. Estland zal met hand en tand verdedigen voor wat het waard is. Kroatië speelde ook gelijk tegen Azerbeijan vanavond.
[ Voor 73% gewijzigd door Maarten_E op 09-09-2019 22:26 ]
Strootman
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 10-09-2019 08:32 . Reden: Met een T ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Laten we het alsjeblieft hopen. Dit wil je toch niet in ons shirt zien..
Wijnaldum toch?
En bedoel nu uiteraard 5-4 voor Estland met Strootman erin.
En bedoel nu uiteraard 5-4 voor Estland met Strootman erin.
Nee, het Strootman effect. Goeie taktische wissel van Koeman om de 4-0 op het bord te krijgen.BeToBe schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:27:
[...]
Laten we het alsjeblieft hopen. Dit wil je toch niet in ons shirt zien..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
ik ken nog nog wel een leuk restaurantje?Gunner schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:27:
Allemachtig al die transferfeitjes van die commentator. De. Hele. Wedstrijd.
* Gunner zet muziek aan.
Babel kan trouwens geen hattrick meer maken voor het geval je dat dacht 😁Gunner schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:27:
Allemachtig al die transferfeitjes van die commentator. De. Hele. Wedstrijd.
* Gunner zet muziek aan.
Daar heeft Nederland nog niet gewonnen, moet lukken maar het is geen Estlanddutchgio schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:30:
De Duitsers ondertussen op slechts 0-1 bij de Noord Ieren.
How the turntables...
Noord-Ierland heeft het niet slecht gedaan ook op het WK en EK, moet toch niet onderdchat wordendutchgio schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:30:
How the turntables...
Volgens mij is Van Bommel wel bij dat een zekere transfer niet doorging.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Noord-Ierland of Ierland, ik kan me ze in ieder geval niet meer herinneren.Maarten_E schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:32:
[...]
Noord-Ierland heeft het niet slecht gedaan ook op het WK en EK, moet toch niet onderdchat worden
Ik zie dat Duitsland 75% balbezit heeft, dat zal wel een doodsaai potje worden met de bus in de eigen 16.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lijkt me een taaie ploeg om tegen te spelen. Hoog werklust gehalte met een flinke dosis opportunisme met veel spelers die in de PL spelen.dutchgio schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:30:
How the turntables...
Mij verbaasd het me dus niet dat Duitsland hier geen makkie aan heeft.
Duitsland 0-2 in de laatste minuut.
Wat een verrassing!
Wat een verrassing!
Bijna atijd weer die Duitsers.Vlassie1980 schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:36:
Toch nog 0-2 voor de Duitsers
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.