[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 157 Laatste
Acties:
  • 252.915 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:39
Telegraaf artikel mensen, nothing to see here.

Move along!

Die meneer van een Railoa loopt ook al bij Berghuis te pushen vooral weg te gaan of heel veel meer salaris te gaan eisen. DIe vent is me toch een vloek voor het voetbal.

edit:
Beetje beschaafd houden aub ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Outerspace op 08-07-2019 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
Wat mij betreft mag dat gedoe met De Ligt zo snel mogelijk afgelopen zijn. Iedere dag berichten, de één met nog minder bronvermeldingen dan de ander. Sinds wanneer hoeft voetbaljournalistiek niet meer een bronvermelding te doen? Wie zegt wat? Waarom zegt die persoon dat en wat wint die persoon daarbij. Wat dat betreft is voetbaljournalistiek ook rot. Puur gericht op sensatie, winst en zo veel mogelijk kliks genereren op het internet :r

Verder lijkt Neres dit seizoen gewoon bij Ajax te blijven, wat goed nieuws is. In de voorbereiding hoor ik tot nog toe wat positieve geluiden over Martínez, dat is goed. Vervanger voor Tagliafico lijkt daarmee ook al in huis. Ik hou wel van dat pro-actief handelen.

Ben benieuwd of ze doorpakken met die Mexicaanse CV. Lees gemengde dingen over zijn Gold Cup prestaties. Wat onwennig aan de bal en niet overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:12
Telegraaf/komkommertijd is vol op gang:
Titel: Edson Alvarez klaar om naar Ajax te komen
Dan denk je oh nou is Alvarez al akkoord met Ajax dan? Is er een akkoord tussen de clubs?
Waarna er dus echt een nietszeggend stukje tekst volgt:
De impasse in de onderhandelingen tussen Ajax en Juve over Matthijs de Ligt (19) hoeven geen gevolgen te hebben voor de komst van Edson Alvarez.
:? alsof die 15 miljoen afhangt of Matthijs weg gaat of niet, mag toch aannemen dat Ajax wel begrijpt dat Matthijs weg is.
De centrale verdediger van Club America, die vannacht met Mexico de finale van de Gold Cup tegen Amerika speelde, staat in de startblokken om naar Amsterdam te komen hoewel er Engelse kapers op de kust zijn.
Ohja? Waar blijkt dat uit? :? :?
Wolverhampton Wanderers reisde zelfs af naar Amerika, waar de Gold Cup wordt gespeeld, om Ajax, West Ham United en Crystal Palace af te troeven. Ajax wilde pas doorschakelen naar Alvarez na de verkoop van De Ligt, maar de tijd dringt. Daarom lijken de transfers nu te worden losgekoppeld. De Amsterdammers weten wat Alvarez moet kosten (15 miljoen euro) en zijn persoonlijke eisen lijken geen probleem.
Volgens mij dus duidelijk dat hij waarschijnlijk weggekaapt wordt voor Ajax z'n neus. Maar eigenlijk dit hele artikel bevat non-informatie, click bait confirmed.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:14:
:? alsof die 15 miljoen afhangt of Matthijs weg gaat of niet, mag toch aannemen dat Ajax wel begrijpt dat Matthijs weg is.
Zo lang Juve niet betaalt wat Ajax wil gaat ie helemaal niet weg...
Volgens mij dus duidelijk dat hij waarschijnlijk weggekaapt wordt voor Ajax z'n neus. Maar eigenlijk dit hele artikel bevat non-informatie, click bait confirmed.
Wolverhampton biedt 9m, een andere Engelse club 7. Daar zit Ajax met 13m dus nog ruim boven. Maar afwachten of die Engelsen terugkomen met een hoger bod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:33:
[...]

Zo lang Juve niet betaalt wat Ajax wil gaat ie helemaal niet weg...
Dan komt er wel een andere club die wel betaald :Y)
[...]
Wolverhampton biedt 9m, een andere Engelse club 7. Daar zit Ajax met 13m dus nog ruim boven. Maar afwachten of die Engelsen terugkomen met een hoger bod...
Wie zegt dat die clubs dat bieden? Waar staat dat in het artikel?
Terug naar de titel: "Edson Alvarez klaar om naar Ajax te komen" waar moet dat nu uit blijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:14

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:33:
Telegraaf artikel mensen, nothing to see here.

Move along!
Die vent is me toch een vloek voor het voetbal.
Ja en nee. Voor ons als supporters gewoon een irritante kwal maar aan de andere kant wel top of the top in zijn vakgebied. Genereert omzet voor voetbalclubs en niet alleen bij een enkele maar meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:40:
[...]

Dan komt er wel een andere club die wel betaald :Y)

[...]

Wie zegt dat die clubs dat bieden? Waar staat dat in het artikel?
Terug naar de titel: "Edson Alvarez klaar om naar Ajax te komen" waar moet dat nu uit blijken? :?
Dat staat in diverse andere artikelen. Maar ze kunnen wel elk artikel alles herhalen, dan wordt het alleen wel een heel erg lang stuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:45:
[...]

Dat staat in diverse andere artikelen. Maar ze kunnen wel elk artikel alles herhalen, dan wordt het alleen wel een heel erg lang stuk :p
Maar dit artikel voegt dus helemaal niets toe ;) laat ze dan gewoon 1 inhoudelijk diep artikel schrijven, maar dat is te moeilijk denk ik. Voor elke scheet ga je nu dus een artikel krijgen over Alvarez, terwijl er eigenlijk niets nieuws is te melden. Puntje bij paaltje zal er wel een club mee vandoor gaan die in geen één van de artikelen is genoemg :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JanW schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:57:
Wat mij betreft mag dat gedoe met De Ligt zo snel mogelijk afgelopen zijn. Iedere dag berichten, de één met nog minder bronvermeldingen dan de ander. Sinds wanneer hoeft voetbaljournalistiek niet meer een bronvermelding te doen? Wie zegt wat? Waarom zegt die persoon dat en wat wint die persoon daarbij. Wat dat betreft is voetbaljournalistiek ook rot. Puur gericht op sensatie, winst en zo veel mogelijk kliks genereren op het internet :r
Dat beperkt zich niet tot de voetbaljournalistiek. Ik vraag mij sowieso af of de ethische principes van de journalistiek nog wel gehanteerd worden. Ze hebben ooit de code van Bordeaux opgesteld, maar volgens mij wordt die onderhand nogal ruim genomen.
Martinusz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:53:
Maar dit artikel voegt dus helemaal niets toe ;) laat ze dan gewoon 1 inhoudelijk diep artikel schrijven, maar dat is te moeilijk denk ik.
Daarom moet je die krant ook niet als nieuwsbron gebruiken. Je weet wat hun stijl is, waarom lees je het dan überhaupt? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:26:
[...]

Daarom moet je die krant ook niet als nieuwsbron gebruiken. Je weet wat hun stijl is, waarom lees je het dan überhaupt? :P
Beetje zoals jouw posts, waarom lees ik ze uberhaupt nog >:) :+ hehe
Soms hebben ze nog weleens primeurtjes m.b.t. Ajax, maar laatste maanden gaat het toch wel nog verder achteruit. Ze zijn natuurlijk wel slim in wat ze doen, na de Gold Cup ff snel een in elkaar geflanst berichtje over Alvarez erop zetten met een clickbait titel, waar vervolgens oud "nieuws" in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:39:
-O-

Ander nieuws: Pieters niet naar PSV, hij gaat naar Burnley. Nu hadden ze gelukkig die Lato binnen gehaald maar Pieters er toch graag bij gehad als concurrent of achter de hand.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 20:39
Martinusz schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:39:
[...]

Soms hebben ze nog weleens primeurtjes m.b.t. Ajax, maar laatste maanden gaat het toch wel nog verder achteruit. Ze zijn natuurlijk wel slim in wat ze doen, na de Gold Cup ff snel een in elkaar geflanst berichtje over Alvarez erop zetten met een clickbait titel, waar vervolgens oud "nieuws" in staat.
Helaas gaan steeds meer kranten, tijdschriften en andere nieuws sites ook die kant op. Er wordt gerust 3x hetzelfde nieuws bericht gepost op zulke sites. Telegraaf is als bron gewoon heel onbetrouwbaar geworden de laatste tijd. Die ene keer dat het wel waar is lees ik het wel ergens anders. (hier bijvoorbeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:22
Nog iets van 2 weken voor het seizoen voor PSV gaat beginnen en nog steeds geen centrum verdediger.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:51

Qu3st

Alle geruchten over Tadic naar China kunnen de ijskast in. Hij heeft vandaag bijgetekend tot 2023 als speler, daarna als trainer tot 2026!

[ Voor 43% gewijzigd door Qu3st op 08-07-2019 18:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Qu3st schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:44:
Alle geruchten over Tadic naar China kunnen de ijskast in. Hij heeft vandaag bijgetekend tot 2023!
tot 2026 zelfs... maar na 2023 schijnt hij aan de staf te worden toegevoegd.
ole !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
P.O. Box schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:48:
[...]

tot 2026 zelfs... maar na 2023 schijnt hij aan de staf te worden toegevoegd.
ole !
Fijn, denk dat het een goede trainer kan worden ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
PolarBear schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:48:
[...]

Fijn, denk dat het een goede trainer kan worden ook.
Fitnesstrainer zie ik hem wel worden ja. Perfect nieuws. Hopelijk ook een goed signaal naar andere spelers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:43
Super nieuws over Tadic! Ook Neres heeft aangegeven dat zijn toekomst bij Ajax is :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:23:
Super nieuws over Tadic! Ook Neres heeft aangegeven dat zijn toekomst bij Ajax is :)
Bij Neres is dat net zo lang tot een grote club een flinke zak geld biedt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:24:
[...]

Ik hoop vooral dat hij snapt dat wanneer hij ergens op de bank komt hij het Braziliaans elftal helemaal kan vergeten. Voor zover dat nu nog niet het geval :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Neres gaat in ieder geval niet naar Everton. :+

Tadic is erg mooi nieuws, topspeler en voorbeeldprof. Had al wel het vermoeden dat hij helemaal niet uit is op China. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Nieuwe Feyenoord speler....Kelly, die het bij reading al niet waar kon maken.

Dus even recap. We hebben dus Kelly die nog helemaal niet op het hoogste niveau speelde, Narsingh en Marsman die dat het afgelopen seizoen niet deden. Narsingh die ook nog eens in het afgelopen seizoen amper 45 minuten heeft gespeeld. Drie aanwinsten die allemaal de stap nog moeten maken en zich nog moeten bewijzen.

En dan traint die Fer ook nog mee, die neem ik aan indien ie bevalt ongetwijfeld ook zal worden vastgelegd. Een speler die ook al niet op het hoogste niveau acteerde vorig seizoen en in Engeland maar liefst drie keer is gedegradeerd (Norwich,QPR en Swansea). Bizar.........

Ik zie dit niet meer goedkomen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:24:
[...]

Want jij is naar China gegaan deze winter toen er een flinke zak geld lag voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:17:
[...]

Want jij is naar China gegaan deze winter toen er een flinke zak geld lag voor hem?
er staat mij bij dat hij heeft aangegeven er open voor te staan, maar het niet doorging omdat Ajax niet wilde (nadat een andere speler niet kwam?) en dat hij daar achteraf blij om was gezien het verloop in de CL en zijn selectie voor de seleçao.

edit: in dit artikel doet hij of het zijn eigen keuze is, maar ik weet niet zeker of dat zo is:
https://www.ajaxshowtime....-was-alles-anders-gelopen

[ Voor 19% gewijzigd door P.O. Box op 08-07-2019 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:09:

Dus even recap. We hebben dus Kelly die nog helemaal niet op het hoogste niveau speelde, Narsingh en Marsman die dat het afgelopen seizoen niet deden. Narsingh die ook nog eens in het afgelopen seizoen amper 45 minuten heeft gespeeld. Drie aanwinsten die allemaal de stap nog moeten maken en zich nog moeten bewijzen.

En dan traint die Fer ook nog mee, die neem ik aan indien ie bevalt ongetwijfeld ook zal worden vastgelegd. Een speler die ook al niet op het hoogste niveau acteerde vorig seizoen en in Engeland maar liefst drie keer is gedegradeerd (Norwich,QPR en Swansea). Bizar.........

Op deze manier kan feyenoord echt beter stoppen met de scouting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:17:
[...]

Als Ajax ja had gezegd was ie weg geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:13

Er zal toch nog echt geïnvesteerd moeten worden in de achterhoede. Op het middenveld en in de aanval is het niveau voldoende om de derde plaats te pakken, maar achterin is het wel huilen met de pet op.
Of Stam moet zelf de voetbalschoenen weer aantrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Marmar schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:49:
[...]

Er zal toch nog echt geïnvesteerd moeten worden in de achterhoede. Op het middenveld en in de aanval is het niveau voldoende om de derde plaats te pakken, maar achterin is het wel huilen met de pet op.
Of Stam moet zelf de voetbalschoenen weer aantrekken...
Ja precies. Middenvelders genoeg nu, en waar komen ze mee op de proppen? Wéér een middenvelder.
Regel nou eens vervanging voor v beek en 2 fatsoenlijke backs die niet om de 2 wedstrijden er 6 naast staan door blessures

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

P.O. Box schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:33:
in dit artikel doet hij of het zijn eigen keuze is, maar ik weet niet zeker of dat zo is:
https://www.ajaxshowtime....-was-alles-anders-gelopen
Van wat ik mij herinner werd dat toen ook zo gebracht. Ajax was er al niet happig op maar hijzelf kwam ook tot het besef dat je daar nogal makkelijk uit beeld raakt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:12

Tja. Wat had je anders verwacht. Van Geel is weg, maar geen vervanger. Feyenoord stond al niet bekend vanwege z'n briljante scouting, maar onder Van Geel vraag ik me af of we überhaupt nog wel een scouting hebben.
Ons jeugd kan zich niet verder ontwikkelen, want als enige club met een jeugdopleiding van betekenis doen we nief mee met de Jupiler league.
En een makelaar bepaalt mede het technisch beleid.

Nee met zo'n top sport mentaliteit zijn zulke aankopen niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Allemaal spelers die voor weinig of voor niets opgepikt konden worden en prima zijn voor de breedte. Iets was de afgelopen jaren toch de achilleshiel van Feyenoord bleek. Narsingh zie ik nog wel iets toevoegen. Die Kelly ken ik helemaal niet maar schijnt niet slecht te zijn. Middenveld is wel erg vol nu.

Kortom, geen grote aankopen die het verschil gaan maken maar voor een club die geen geld heeft om te investeren niet zomaar slecht. Zie er alleen graag nog een rechtsback en CV bijkomen. Nieuwkoop kan het echt niet aan. In het centrum is Van Beek ongeschikt en als St Juste de RB plek op moet vullen staat Geertruida er alleen voor om Botje en vd Heijden af te lossen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als de aankopen voor de breedte ervoor zorgen dat Feyenoord niet meer zo vaak door die ondergrens zakt dan is dat al een stap vooruit. Zeker als je tegen een club als Trencin dan gewoon wel door gaat een de groepsfase haalt.
Het is wellicht niet direct de gewenste stap omhoog, maar je kunt je afvragen of die nu al verwachten realistisch is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Gonadan schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:32:
Als de aankopen voor de breedte ervoor zorgen dat Feyenoord niet meer zo vaak door die ondergrens zakt dan is dat al een stap vooruit. Zeker als je tegen een club als Trencin dan gewoon wel door gaat een de groepsfase haalt.
Het is wellicht niet direct de gewenste stap omhoog, maar je kunt je afvragen of die nu al verwachten realistisch is.
De bank van afgelopen jaar had ook met degradatie kandidaten of een Trencin af moeten kunnen rekenen. Dat is een stuk motivatie die onze prijzenpakkendetopcoach van de afgelopen jaren niet scherp kon krijgen.

Maar je zag wel dat als er blessures waren, datgene wat direct achter de basis zat vaak nog niet klaar voor was. Daarom was er ook weinig te wisselen om het spel open te breken of een falende basisspeler te vervangen.

En idd, niet direct de stap omhoog. Materiaal is zeker goed genoeg voor P3 en om het Ajax en PSV lastig te maken. Een P1 of P2 ambitie is niet realistisch daarvoor hebben Van Geel en Van Bronckhorst de selectie teveel uitgeleefd en te weinig in jeugd en toekomst geinvesteerd.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Russel88 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:37:
[...]Ons jeugd kan zich niet verder ontwikkelen, want als enige club met een jeugdopleiding van betekenis doen we nief mee met de Jupiler league
Dus de jeugd kan zich niet verder ontwikkelen, maar tegelijkertijd is Feyenoord wel de enige club met een jeugdopleiding van betekenis en spelen ze als de enige club met een jeugdopleiding van betekenis niet in de Jupiler League?
Je spreekt jezelf dus in één en dezelfde zin zelfs twee keer tegen. Knap.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
De jeugd van Feyenoord doet het prima, de stap van de JO19 naar het eerste is alleen erg groot. Niet iedereen is zo'n talent dat hij een rijpen in de eerste divisie over kan slaan.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Russel88 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:37:
[...]

Tja. Wat had je anders verwacht. Van Geel is weg, maar geen vervanger. Feyenoord stond al niet bekend vanwege z'n briljante scouting, maar onder Van Geel vraag ik me af of we überhaupt nog wel een scouting hebben.
Ons jeugd kan zich niet verder ontwikkelen, want als enige club met een jeugdopleiding van betekenis doen we nief mee met de Jupiler league.
En een makelaar bepaalt mede het technisch beleid.

Nee met zo'n top sport mentaliteit zijn zulke aankopen niet meer dan logisch.
Je zou kampioen worden eens naast je neer moeten leggen bij Feyenoord. Dat rust volgens mij als een loden ballast op de club. Dat is al jaren niet reëel, er is simpelweg geen geld maar er is wel een hele grote achterban. Die topsport mentaliteit is er wel maar ik denk dat bepaalde misstappen verregaande gevolgen kunnen hebben. Transfertechnisch maakt Feyenoord ook al tijden geen grote klappers meer. Dat zorgt voor de vervelende situatie dat dit soort spelers gehaald worden.

Wat betreft de jeugd: die wordt al langer geroemd maar ook daar zijn de echte grote klappers extreem beperkt. Althans... ik kan ze niet zo 1,2,3 opnoemen die het allemaal gemaakt hebben. Wijnaldum wellicht.

Feyenoord zou als doelstelling eens moeten hebben structureel meespelen in Europa. Lijkt me voor Feyenoord een heel stuk beter in combinatie met een incidentele 2e of 3e plek en als het echt meezit een kampioenschap. Dan komt de progressie vanzelf weer. Nu komen er als je pech hebt allemaall van die gloryhunters als bobo op belangrijke posities. Falen die dan naaien ze hem eruit en jij als supporter (en vele anderen) mogen op de blaren zitten. Been there seen that in de tijd dat Ajax 100 jaar bestond. Armoede toen niet normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ankona schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:41:
De bank van afgelopen jaar had ook met degradatie kandidaten of een Trencin af moeten kunnen rekenen. Dat is een stuk motivatie die onze prijzenpakkendetopcoach van de afgelopen jaren niet scherp kon krijgen.
En
Maar je zag wel dat als er blessures waren, datgene wat direct achter de basis zat vaak nog niet klaar voor was. Daarom was er ook weinig te wisselen om het spel open te breken of een falende basisspeler te vervangen.
Komt op mij wat tegenstrijdig over. De bank was goed genoeg maar wat achter de basis zat niet? :?

Op zich ben ik het met je eens dat een coach extra kan en moet brengen in een elftal, maar winnen van Trencin of degradatiekandidaten is iets wat spelers toch echt zelf moeten doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
@groggy
Er is geen scouting bij Feyenoord. Dat is onder van Geel min of meer opgedoekt.
Bij VI werd ooit verteld dat wanneer de scouts van PSV en Ajax de scout van Feyenoord in het stadion zagen ze meteen wisten dat dit niets was.

Ze kunnen denk ik beter Football manager gaan gebruiken om te scouten want nu halen ze denk ik gewoon spelers die Stam leukt vind en wiens namen in de media langs komen.

@Marmar
Klopt, maar dan moeten ze eerst enkele centrale verdedigers kwijt raken.
Denk niet dat ze het financieel zien zitten om een nieuwe centrale verdediger te halen wanneer ze er al diverse op de loonlijst hebben.
En het probleem is dat iedereen weet dat deze slecht zijn dus niemand zal ervoor aankloppen.
Gelukkig heeft v Geel het contract met v Beek nog weten te verlengen 8)7
Soms gewoon door de zure appel heen bijten en een speler gratis laten vertrekken. Want nu zit je er weer aan vast.

Met al die spelers die ze halen is de kans er dat jeugd spelers weg willen want die zien dat er spelers gehaald worden in plaats van dat hun de kans krijgen.

@Leon Zwiers
Nou, misschien denken ze bij Feyenoord dat ze degratie voetbal moeten gaan spelen en halen ze spelers die daar alvast aan gewend zijn.

Je gaat je toch af vragen hoe ze het bij PEC en WIllem II weten te flikken en bij Feyenoord niet.
Waarom scouten ze niet in de KKD?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Trouwens, moet ik boos worden? Ik mis nog heel wat vaste namen van hier:

Tweakers F.C. Eredivisie Voetbalpoule 2019/2020

We kunnen hier wel blaten dat we verstand van voetbal hebben (of denken te hebben) maar de echte kerels worden van de jongetjes onderscheiden in Tweakers Voetbalpoule!
Vanaf dit jaar is de @Lekkerboeie86 Trofee in het leven geroepen voor de winnaar. M3rc is de huidige houder van die Trofee. Tevens kans om meerdere prijzen te winnen en de inschrijving kost je 0,0 euro.

Heb je je al aangemeld maar nog geen bericht gehad? Meld je dan even bij mij, @Qu3st of @Lekkerboeie86.
Voor hen die zich reeds aangemeld hebben: the Force is with you! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 09-07-2019 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Gonadan schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:59:
[...]

En

[...]

Komt op mij wat tegenstrijdig over. De bank was goed genoeg maar wat achter de basis zat niet? :?

Op zich ben ik het met je eens dat een coach extra kan en moet brengen in een elftal, maar winnen van Trencin of degradatiekandidaten is iets wat spelers toch echt zelf moeten doen.
Die tegenstrijdigheid tja. De bank moet gewoon Trencin, Excelsior, De Graafschap etc aan de kant kunnen zetten. Tegen middenmoters wordt het een ander verhaal. De vaste basis was niet zwak, de rest wel ED waardig maar niet goed genoeg voor de top van de ED. Wil je echt meedoen in de top dan moet je ook op de bank spelers hebben die dat aankunnen. Zowel als back-up voor blessures als om de coach de mogelijkheid te bieden om te wisselen.

En als spelers niet van degradatiekandidaten kunnen winnen dan faalt het hele team als groep. Dat is (bijna) iedere speler aan te rekenen maar de coach in het bijzonder.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ankona schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:28:
Die tegenstrijdigheid tja. De bank moet gewoon Trencin, Excelsior, De Graafschap etc aan de kant kunnen zetten. Tegen middenmoters wordt het een ander verhaal. De vaste basis was niet zwak, de rest wel ED waardig maar niet goed genoeg voor de top van de ED. Wil je echt meedoen in de top dan moet je ook op de bank spelers hebben die dat aankunnen. Zowel als back-up voor blessures als om de coach de mogelijkheid te bieden om te wisselen.
Toch zegt mijn onderbuik, ik heb even geen statistiek bij de hand, dat het juist de basis was die het liet liggen tegen die clubs.
En als spelers niet van degradatiekandidaten kunnen winnen dan faalt het hele team als groep. Dat is (bijna) iedere speler aan te rekenen maar de coach in het bijzonder.
Ik zou niet weten waarom de coach daar meer aandeel in zou hebben. Denk je niet dat Gio en de hele staf hun best doen om de spelers te motiveren, om zoiets te voorkomen? Dat een Ten Hag tegen een Heracles niet waarschuwde voor onderschatting? Zeker de tweede keer? Of dat Van Bommel het team niet op scherp gezet had toen hij een B-elftal tegen RKC liet bekeren?
Je kunt als coach nog zoveel zeggen en doen, maar uiteindelijk moet het op het veld gebeuren. Het blijft sport, dus alles is mogelijk, maar als je tegen een team met significant klasseverschil zomaar punten laat liggen dan is dat in eerste instantie gewoon aan de spelers te wijten. Als ze echt zoveel beter zijn dan Excelsior dan zou je dat op indivuele klasse al moeten pakken.

Overigens lees ik juist positieve verhalen over het binnen halen van die Kelly. Ik zie zelfs de term 'type Xavi' genoemd worden (selectief citeren, ik weet het). Stam heeft al met hem gewerkt en hij komt transfervrij. Kost dus niets (behalve loon uiteraard) en aangezien hij 23 is kan je er wellicht ook nog op verdienen. Zelf ken ik hem niet, maar ik vind deze aankoop dan al een heel stuk logischer dan de meeste van de afgelopen jaren. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

https://www.vi.nl/nieuws/...eggen-kelly-een-type-xavi

Type Xaxi ja. Die weg mocht bij de club, maar van Stam mocht blijven. Daarna was hij dus zo overtuigend, dat hij zelfs transfervrij weg mocht bij de club ondanks een doorlopend contract. En niemand wilde hem inlijven. Dus komt zijn oude redder Stam weer om de hoek.

EDIT:

2 jaar geleden uitgeleend aan Bath City. Op het 6de niveau 8)7 En zelfs die wilde hem niet houden :+

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 09-07-2019 08:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
PWM schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:18:

Type Xaxi ja. Die weg mocht bij de club, maar van Stam mocht blijven. Daarna was hij dus zo overtuigend, dat hij zelfs transfervrij weg mocht bij de club ondanks een doorlopend contract. En niemand wilde hem inlijven. Dus komt zijn oude redder Stam weer om de hoek.

EDIT:

2 jaar geleden uitgeleend aan Bath City. Op het 6de niveau 8)7 En zelfs die wilde hem niet houden :+
Geef die knul een kans zeg. Er is simpelweg geen geld voor grote aankopen. Inmiddels is er voor de start van competitie al het nodige gedaan. En niet in de laatste week van augustus. Misschien nog een CB en meer gaat niet gebeuren. Ook zonder geld mooiste club van het land!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Azijntijd is de nieuwe komkommertijd? De afgelopen weken heb ik in geen enkel voetbaltopic een positieve sfeer gezien. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:30:
Azijntijd is de nieuwe komkommertijd? De afgelopen weken heb ik in geen enkel voetbaltopic een positieve sfeer gezien. :D
Ho ho, ik heb nog weinig slechts te posten over Ajax en ben vooralsnog optimaal positief gestemd over het nieuwe seizoen. Ik volg de rest niet zo nauwkeurig op de voet. Overigens @Gonadan er is een voorspeltopic wat ook over voetbal gaat en daar is de sfeer opperbest (...nu iedereen nog kans maakt >:) )

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 09-07-2019 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 08:47
PWM schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:18:

EDIT:

Spelers waar iedereen het in ziet zitten zijn niet te halen voor Feyenoord. Ik snap best dat kleinere technische spelers het slecht doen in de kelder van Engeland, in de Eredivisie wordt echter heel anders gespeeld. Ik ken hem niet maar om hem al bij voorbaat af te schrijven is te vroeg. Vrijwel elke speler was onbekend voor zijn doorbraak.

Ik zet meer mn vraagtekens bij het feit dat er weer een middenvelder gehaald wordt. Is Van Geel eindelijk weg blijf je middenvelders halen. Als er nou 1 linie is die al vol is en waar talenten zich aandienen...

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 09-07-2019 08:41 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Sagat

Is pappa x2!

ph4ge schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:39:
[...]

Spelers waar iedereen het in ziet zitten zijn niet te halen voor Feyenoord. Ik snap best dat kleinere technische spelers het slecht doen in de kelder van Engeland, in de Eredivisie wordt echter heel anders gespeeld. Ik ken hem niet maar om hem al bij voorbaat af te schrijven is te vroeg. Vrijwel elke speler was onbekend voor zijn doorbraak.

Ik zet meer mn vraagtekens bij het feit dat er weer een middenvelder gehaald wordt. Is Van Geel eindelijk weg blijf je middenvelders halen. Als er nou 1 linie is die al vol is en waar talenten zich aandienen...
Ik denk dat Stam's plan voor volgend jaar uitgelekt is.......we gaan 3-5-2 spelen! Vandaar alle middenvelders, en in de linie waar we gebrek aan leeftijd, talent en fitte spelers hebben stellen we er gewoon maar 3 op.....ik zeg kampioenen 2019/2020 :+

(nou als dat niet positief is weet ik het ook niet meer! :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:30:
Da's maar net wat je wil zien natuurlijk ;)
Ik vind het bijvoorbeeld alles meevallen, volgens mij hebben de mods al minimaal 4 dagen niet in hoeven te grijpen hier? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:49:
Da's maar net wat je wil zien natuurlijk ;)
Dat wil ik helemaal net zien, maar het is er wel. Je bent goed blind als je dat niet door hebt hoor. ;)
Ik vind het bijvoorbeeld alles meevallen, volgens mij hebben de mods al minimaal 4 dagen niet in hoeven te grijpen hier? :+
Snap ik wel, anders is het weer tien pagina's discussie in het feedbacktopic. :>

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Sagat schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:16:
[...]

Ik denk dat Stam's plan voor volgend jaar uitgelekt is.......we gaan 3-5-2 spelen! Vandaar alle middenvelders, en in de linie waar we gebrek aan leeftijd, talent en fitte spelers hebben stellen we er gewoon maar 3 op.....ik zeg kampioenen 2019/2020 :+

(nou als dat niet positief is weet ik het ook niet meer! :P )
4 verdedigende middenvelder, 4 gewone middenvelders ervoor en daar weer 3 aanvallende middenvelders voor? Zou kunnen. Misschien nog een keepende middenvelder erbij en je selectie is rond.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

ph4ge schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:05:
[...]

4 verdedigende middenvelder, 4 gewone middenvelders ervoor en daar weer 3 aanvallende middenvelders voor? Zou kunnen. Misschien nog een keepende middenvelder erbij en je selectie is rond.
12 spelers opstellen is wel heel gemeen hoor :+
Er Is toch al de 12e man op de tribune ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Qu3st schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:08:
[...]

12 spelers opstellen is wel heel gemeen hoor :+
Er Is toch al de 12e man op de tribune ;)
Bij gebrek aan een keepende middenvelder maar even 11 veldmiddenvelders opgesteld. Uiteraard, als je een goede keepende middenvelder weet te halen pas je daar de opstelling weer op aan.

O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:58

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb een paar reacties naar De situatie rond Ajacied Abdelhak Nouri verplaatst.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:51:
[...]

Dat wil ik helemaal net zien, maar het is er wel. Je bent goed blind als je dat niet door hebt hoor. ;)

[...]

Snap ik wel, anders is het weer tien pagina's discussie in het feedbacktopic. :>
Nou, beetje spijkers op laag water zoeken is het wel hè. Ik vind een negatieve sfeer omdat een bepaalde club dingen niet juist doet in de ogen van supporters, volgers, voetbalminded mensen niet zoveel mis mee. De hele tijd oorlog, kruisraketten, modder, loopgraven en mostergas tussen Ajax, PSV, Feyenoord etc is een hele andere orde. En daar is op dit moment geen sprake van.

Ik vind ook het - ondanks dat het negatief is - commentaar in het vrouwentopic helemaal niet verkeerd. Hosanna gaan roepen omdat het sociaal wenselijk is versus een eigen mening hebben en die onderbouwen (zoals de meesten gelukkig doen) vind ik niet sfeerverziekend voor een topic. Iedereen mag daar een positieve noot tegenover stellen, zolang dat maar gebeurt met feiten en niet met emotie. Ja de dames komen net kijken dus geef ze een beetje respijt... geen boodschap aan.

Wat ik wel zie zijn twee kleine modingrepen die duidelijk aangeven wat er mis was zonder over de schreef te gaan. Of ik mis heel veel in de tijd dat ik even niet hier ben ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nu het zo lastig gaat met de transfer van De Ligt, kunnen ze Higuain niet in de deal betrekken? Daar schijnen ze vanaf te willen. :+

offtopic:
@Typhone ik zoek niets, ik constateer en maak daar een sarcastisch grapje over. Je kunt onmogelijk beweren dat de balans de laatste weken naar positief uit slaat, dat je daar argumenten voor kunt bedenken verandert niets aan het feit.
Daar laat ik het ook graag bij, ik heb niet zo'n zin om weer een metadiscussie te gaan voeren vanwege één zijdelingse opmerking. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Higuain is wel een beetje oud inmiddels vind ik ;). Er loopt daar wel wat jongers rond wat amper aan spelen toekomt en prima mee kan in de Eredivisie en op CL niveau onder leiding van Dusan 'het Beest' Tadic :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Higuain? Als er 1 spits is die nog ongemotiveerder over het veld hobbelt dan Dolberg is hij het wel.
Dus nee, alsjeblieft niet al kwam ie gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Gaan ze Dolberg nog slijten aan iemand? Of laten ze die knul nog een derde seizoen door de mand vallen

[ Voor 36% gewijzigd door Outerspace op 09-07-2019 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Huntelaar, Tadic, Traore kun je ook prima mee door, maar ik denk niet dat hij zelf weg wilt op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Leon Zwiers schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:58:
Gaan ze Dolberg nog slijten aan iemand? Of laten ze die knul nog een derde seizoen door de mand vallen
Doe een bod vanuit Rotterdam! ;).
Voetballen kan hij wel:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/5NoBmjxB9FTEc/giphy.gif

[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 09-07-2019 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:00:
[...]

Voetballen kan hij wel:

[Afbeelding]
Hij is zeker nog niet afgewaardeerd, op basis van ‘prestaties’? :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
[...]

Voetballen kan hij wel:

[Afbeelding]
Ik hoopte op beelden van het stiffie tegen Feyenoord <3

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
ephymerous schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:06:
[...]

Ik hoopte op beelden van het stiffie tegen Feyenoord <3
Nee, laat die maar zitten ;) Of bedoel je als herinnering aan de laatste pot dat ie nog wat voor elkaar kreeg? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
[...]

Voetballen kan hij wel:

[Afbeelding]
Ik vind die sprint van Kongolo anders ook wel indrukwekkend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:16:
[...]

Ik vind die sprint van Kongolo anders ook wel indrukwekkend. :9
Of die van van Beukering :o :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...n-voor-bergwijn-en-lozano

Om de wedstrijdvoorbereiding van trainer Mark van Bommel goed te laten verlopen, wil PSV geen onverwachte lastminute-transfers vóór Basel-thuis. Met andere woorden: clubs die nog deze maand zaken willen doen, zullen zich op zijn laatst volgende week moeten melden in Eindhoven. Het houdt dus in dat er een belangrijke week voor de deur staat voor zowel Lozano als Bergwijn.

Heb een tijdje geleden min of meer hetzelfde gezegd.
De TD van PSV moet zich harder opstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Dalmau naar Utrecht, die zijn toch ook wel aardig bezig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Martinusz schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:48:
Dalmau naar Utrecht, die zijn toch ook wel aardig bezig :)
Als het ook nog lekker draait gaan ze denk ik meedoen voor plek 3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Deze uitspraak moest ik wel even om lachen:

Van Beek: een paar jaar geleden zat ik min of meer in de Ligts positie

Vervang in het volgende filmpje even Job door Sven en de cirkel is rond ;)

YouTube: Ik denk het niet, Job - Tweede Kamer ligt dubbel (geniaal)

Maar de gemiddelde journalist kennende zal dit wel weer even maximaal uit zijn verband zijn getrokken voor de clickbaits want zo werkt dat tegenwoordig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Sagat

Is pappa x2!

Er was een tijd waar ik enigsinds in het bovenstaande mee zou gaan. Hij was redelijk snel, fysiek goed, een leek inzicht te hebben in het spellejte, ik zag hem serieus wel doorgroeien naar een goede verdediger, iig voor onze competitie, niet het wereld niveau van VdLigt. Dat wil ik er wel heel duidelijk bij zeggen.

Maar dat is (al een behoorlijke tijd ook) bijgesteld naar, liever Botje of Jan-Arie en vooral die laatste vind ik simpelweg ook niet goed genoeg voor Feyenoord helemaal nu ook de jaren gaan tellen.
Vind het spijtig voor die jongen (sven), maar ik denk dat het beter is voor hem om een treetje lager te gaan, dan veel te spelen en vertrouwen te winnen om zo het maximale er nog uit te halen. Maar subtop eredvisie at best vrees ik.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens Braziliaanse media heeft ook Neres nu een afspraak met Ajax om nog een jaar te blijven. Als dat waar is: *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
toolkist schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:32:
Volgens Braziliaanse media heeft ook Neres nu een afspraak met Ajax om nog een jaar te blijven. Als dat waar is: *O*
Aan de ene kant goed nieuws en wordt de leegloop een jaar uitgesteld. Maar dit is dus ook het negatieve ervan. Volgend jaar gaan Onana, Nico en Neres dus sowieso weg. Waarschijnlijk van de Beek ook nog. Ik krijg er toch een beetje een uitstel van executie gevoel bij. Het is natuurlijk allemaal beter dan dat ze nu weg zouden gaan. De eventuele vervanger van Nico en Donny zijn er al in de vorm van Martinez (dacht dat ie zo heette) en Marin. Misschien geen 1 op 1 vervangers, maar wel gasten met potentie.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:31
Het geeft in ieder geval een jaar de tijd om spelers te scouten of in te passen. Niet alle aankopen gaan het redden en het geeft jeugdspelers een jaar extra de tijd. Dus ik zie dat positief!

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Curva schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:14:
[...]

Aan de ene kant goed nieuws en wordt de leegloop een jaar uitgesteld. Maar dit is dus ook het negatieve ervan. Volgend jaar gaan Onana, Nico en Neres dus sowieso weg. Waarschijnlijk van de Beek ook nog. Ik krijg er toch een beetje een uitstel van executie gevoel bij. Het is natuurlijk allemaal beter dan dat ze nu weg zouden gaan. De eventuele vervanger van Nico en Donny zijn er al in de vorm van Martinez (dacht dat ie zo heette) en Marin. Misschien geen 1 op 1 vervangers, maar wel gasten met potentie.
Martinez is meer een centrale verdediger volgens mij hoor, maar dat terzijde.

Ik ben wel blij dat de kern van afgelopen seizoen nog een jaartje in Amsterdam blijft, of het net zo'n fantastisch jaar wordt als afgelopen seizoen moet dan nog wel blijken. Maar Overmars heeft nu wel een jaartje langer de tijd om voor deze jongens een vervanger zien te vinden. Van de Beek zijn contract wordt nog niet opgewaardeerd, dus misschien wordt hij wel verkocht, wat ik persoonlijk wel jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:22:
[...]

Volgens mij niet. Bij z'n vorige club speelde hij wel op die positie, maar tot nu toe heeft ie alleen maar linksback gespeeld bij Ajax. Daarnaast zou het ook niet heel logisch zijn dat Ajax 2 LCV's haalt en geen linksback.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
Qu3st schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:22:
[...]

Aha :9
Ik ben wel blij dat de kern van afgelopen seizoen nog een jaartje in Amsterdam blijft, of het net zo'n fantastisch jaar wordt als afgelopen seizoen moet dan nog wel blijken. Maar Overmars heeft nu wel een jaartje langer de tijd om voor deze jongens een vervanger zien te vinden. Van de Beek zijn contract wordt nog niet opgewaardeerd, dus misschien wordt hij wel verkocht, wat ik persoonlijk wel jammer vinden.
Ik ben altijd een groot fan van Donny, heerlijke drive en passie.
Voor het team is het misschien wel beter dan Donny weggaat. Dan kan er direct een heel nieuw middenveld gebouwd worden ipv nu een vervanging voor Frenkie, halverwege een vervanging voor Lasse en volgend jaar vervanging voor Donny.
Maar ik ben blij als ie nog een jaar blijft, top gozer :*)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Curva schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:26:
[...]

[...]

Voor het team is het misschien wel beter dan Donny weggaat. Dan kan er direct een heel nieuw middenveld gebouwd worden ipv nu een vervanging voor Frenkie, halverwege een vervanging voor Lasse en volgend jaar vervanging voor Donny.
Waarom zou je je middenveld in 1x helemaal overhoop willen gooien ipv in etappes? Als Donny blijft geeft het je juist de mogelijkheid om een vervanger (Gravenberch, Ekkelenkamp?) rustig in te passen gedurende het seizoen. Vervang je zo'n beetje het hele middenveld, dan kun je aanvallend gezien helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Curva schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:26:
[...]

[...]

Donny mijn persoonlijke koning van afgelopen jaar. Wat een beest! Frenkie jaja ik weet het allemaal wel maar Donny zal ik niet snel vergeten. Een harde variant van Jari Litmanen met meer drive en minder techniek.

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 11-07-2019 13:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 20:39
Typhone schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:01:
[...]

Donny mijn persoonlijke koning van afgelopen jaar. Wat een beest! Frenkie jaja ik weet het allemaal wel maar Donny zal ik niet snel vergeten. Een harde variant van Jari Litmanen met meer drive en minder techniek.
Ik denk dat ik ze allemaal niet zal vergeten! Wat een jaar is het geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:06

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

bregweb schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:19:
Het geeft in ieder geval een jaar de tijd om spelers te scouten of in te passen. Niet alle aankopen gaan het redden en het geeft jeugdspelers een jaar extra de tijd. Dus ik zie dat positief!
Dit snap ik niet helemaal. Je moet oogsten als de zon schijnt - nu hebben de Ajacieden een jaar goed gepresteerd. Als nu een teleurstellend jaar volgt is er niet meer zo veel van die waarde van halve finale CL over...

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Family Guy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:49:
[...]

Dit snap ik niet helemaal. Je moet oogsten als de zon schijnt - nu hebben de Ajacieden een jaar goed gepresteerd. Als nu een teleurstellend jaar volgt is er niet meer zo veel van die waarde van halve finale CL over...
Gelukkig is de bankrekening nog aardig gevuld, voor het geld hoeft Ajax echt niet al deze jongens te verkopen nu. Als je op deze manier sportief gezien bijvoorbeeld weer de CL haalt, levert dat ook alweer extra miljoenen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Martinusz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:54:
[...]

Gelukkig is de bankrekening nog aardig gevuld, voor het geld hoeft Ajax echt niet al deze jongens te verkopen nu. Als je op deze manier sportief gezien bijvoorbeeld weer de CL haalt, levert dat ook alweer extra miljoenen op.
Ook vanuit die visie heb je zeker een punt!

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Family Guy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:55:
[...]

Ook vanuit die visie heb je zeker een punt!
Het is ook wel luxe positie natuurlijk, in het verleden was je blij als je 1,2 of 3 spelers voor leuk geld kon verkopen 15-30 miljoen en dan kon je weer overnieuw beginnen met je team.

Nu heb je meerdere spelers die gewoon veel waard zijn*, maar de noodzaak om ze allemaal van de hand te doen voor het geld is er gewoon niet. Met twee spelers harken ze nu ongeveer 120-140 miljoen binnen 8)7 misschien nog wel meer. Kun je nu nog een paar goede spelers houden, dan kun je volgend jaar nog een keer zo'n slag maken (wellicht iets minder natuurlijk dan deze bedragen voor Frenkie en de Ligt), ondertussen heb je spelers kunnen halen die wel/niet slagen of klaar gestoomd kunnen worden om volgend jaar definitief het stokje over te namen. In plaats van nu verkopen en hopen dat je wat koopt die hetzelfde gaat brengen.

*in de huidige verziekte markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:31
Family Guy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:49:
[...]

Voor echte supporters betekent oogsten prijzen pakken, niet nog meer geld op de bank hebben O-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

bregweb schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:45:
[...]

Voor echte supporters betekent oogsten prijzen pakken, niet nog meer geld op de bank hebben O-)
Ah, dan heb ik met PSV voor de juiste club gekozen dus :)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:54:
Plus je blijft sportief aantrekkelijker als je CL blijft spelen met een sterke selectie, dat is nog belangrijker.
Vorig seizoen en de ervaring die er loopt heeft ook een bepaalde aantrekkingskracht. Spelers zien dat je dan ook op niveau kunt spelen en zien kansen om via Ajax de top te bereiken.
Die reputatie weer opbouwen en de vruchten van plukken (mooie wedstrijden en prijzen) is mij meer waard dan de miljoenen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bregweb schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:45:
[...]Voor echte supporters betekent oogsten prijzen pakken, niet nog meer geld op de bank hebben O-)
Voor echte supporters? :*)
Echte supporters zien toch liever beide? Anders win je prijzen en heb je een nagenoeg lege bankrekening zodat je niet kunt blijven vernieuwen /groeien en bijna volledig afhankelijk bent van uitgaande transfers, zeker als enkele nodige aankopen verkeerd uitpakken.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Een dikke bankrekening zorgt er wel voor dat je sterker staat in je onderhandelingen wanneer je spelers verkoopt.
Het zorgt ervoor dat je spelers kunt halen zonder dat je eerst spelers moet verkopen.

Stel PSV had een dikke bankrekening. Dan hadden ze al lang een centrum verdediger gehaald.
Word trouwens wel tijd daarvoor, met wie gaan ze anders in het centrum spelen?

edit:
Ah Luckassen en Sainsbury voorlopig. Met beide kun je niet echt in de CL aankomen.
Qua verdedigers hebben ze het over de hele linie sowieso niet breed.

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 11-07-2019 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Eindelijk een wedstrijd op niveau in de Africa cup, Ivoorkust tegen Algerije. Had ook best de finale mogen zijn, wat betreft kwaliteit van de teams.

En gadverredamme wat is die Zaha irritant aan het doen. Alsof ie de koning zelf is...

Dus... De directe tegenstander van Zaha pakt Zaha z'n arm vast en slaat zichzelf in z'n gezicht, in de hoop Zaha eraf gestuurd te krijgen. Next level schwalbes hier... _O-

[ Voor 50% gewijzigd door toolkist op 11-07-2019 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Vos

AFCA

Deadsy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 17:49:
Een dikke bankrekening zorgt er wel voor dat je sterker staat in je onderhandelingen wanneer je spelers verkoopt.
Het zorgt ervoor dat je spelers kunt halen zonder dat je eerst spelers moet verkopen.

Stel PSV had een dikke bankrekening. Dan hadden ze al lang een centrum verdediger gehaald.
Word trouwens wel tijd daarvoor, met wie gaan ze anders in het centrum spelen?

edit:
Ah Luckassen en Sainsbury voorlopig. Met beide kun je niet echt in de CL aankomen.
Qua verdedigers hebben ze het over de hele linie sowieso niet breed.
Je vergeet Viergever?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Nee die vergeet ik niet. Die staat basis, de andere plek in het centrum worden opgevuld door Luckassen en Sainsbury bij de oefenwedstrijden zover ik kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Vos

AFCA

Deadsy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:28:
[...]

Nee die vergeet ik niet. Die staat basis, de andere plek in het centrum worden opgevuld door Luckassen en Sainsbury bij de oefenwedstrijden zover ik kon zien.
Ah ok :) ik dacht dat je hun twee als basis zag. Zal toch echt wel een basisspeler bij moeten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het is écht komkommertijd:

Witte rook nadert over transfer de Ligt

Exact hetzelfde nieuws als twee dagen geleden maar anders geschreven en nul nieuwe informatie. Blijf de reactie van veel eencelligen wel grappig vinden online.
Iedereen loopt te haten en te bitchen tegen Raiola. Maar ondertussen kijk ik even in Werk, Geldzaken en Recht en als ik dan zie waar mensen daar zich druk om maken dan zouden ze soms wensen dat ze een Raiola hebben.

Supportersgevoel en beseffen dat spelers werknemers zijn nu eenmaal twee dingen die moeilijk samengaan.

[ Voor 44% gewijzigd door Typhone op 12-07-2019 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Typhone schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:26:

Exact hetzelfde nieuws als twee dagen geleden maar anders geschreven en nul nieuwe informatie. Blijf de reactie van veel eencelligen wel grappig vinden online.
Iedereen loopt te haten en te bitchen tegen Raiola. Maar ondertussen kijk ik even in Werk, Geldzaken en Recht en als ik dan zie waar mensen daar zich druk om maken dan zouden ze soms wensen dat ze een Raiola hebben.

Supportersgevoel en beseffen dat spelers werknemers zijn nu eenmaal twee dingen die moeilijk samengaan.
De volgende keer bericht over de fabrikant van witte rook. :z

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:26:

Exact hetzelfde nieuws als twee dagen geleden maar anders geschreven en nul nieuwe informatie.
Twee dagen gelden las ik anders nog nergens dat er een verhoogd bod van 67 miljoen zou liggen. :?

Yup, Raiola is echt wel een goede als je aan zijn kant staat. Voor veel supporters is het ook een beetje een bliksemafleider. Het is fijner om de makelaar te haten dan je oude idool als hij je club verlaat. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:57:
[...]

Twee dagen gelden las ik anders nog nergens dat er een verhoogd bod van 67 miljoen zou liggen. :?

[...]

Yup, Raiola is echt wel een goede als je aan zijn kant staat. Voor veel supporters is het ook een beetje een bliksemafleider. Het is fijner om de makelaar te haten dan je oude idool als hij je club verlaat. ;)
Woensdag of dinsdagavond was al bekend dat het bod op De Ligt verhoogt was naar 67 miljoen euro ;).
De Telegraaf had daar al melding van gemaakt. Ik heb het toen al naar iemand gestuurd via whatsapp als ik me niet vergis met de tekst: oh oh.

Aan de andere kant zou het Ajax ook wel eens sieren als ze zeggen: wij hebben geen CL, wij weten niet wat er nog komen gaat en de tijd van gratis is voorbij. Je koopt wel een verdediger die zich staande hield tot en met de halve finale dus kom maar eens met 88 miljoen euro over de brug.

Of spreekt nu mijn supportershart teveel en verliest de ratio het? >:)

Als ik echter kijk naar de aankopen van Juventus dan zie ik dat alleen Ronaldo en Higuain duurder waren dan de Ligt. Dat plaatst e.e.a. natuurlijk wel in perspectief.

[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 12-07-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:41:
Woensdag of dinsdagavond was al bekend dat het bod op De Ligt verhoogt was naar 67 miljoen euro ;).
De Telegraaf had daar al melding van gemaakt. Ik heb het toen al naar iemand gestuurd via whatsapp als ik me niet vergis met de tekst: oh oh.
Die krant lees ik niet en op meer kwaliteitsmedia heb ik het niet gezien. Voor VI zelf was het daadwerkelijk nieuws. :P
Aan de andere kant zou het Ajax ook wel eens sieren als ze zeggen: wij hebben geen CL, wij weten niet wat er nog komen gaat en de tijd van gratis is voorbij. Je koopt wel een verdediger die zich staande hield tot en met de halve finale dus kom maar eens met 88 miljoen euro over de brug.

Of spreekt nu mijn supportershart teveel en verliest de ratio het? >:)

Als ik echter kijk naar de aankopen van Juventus dan zie ik dat alleen Ronaldo en Higuain duurder waren dan de Ligt. Dat plaatst e.e.a. natuurlijk wel in perspectief.
67 voor een verdediger is gewoon heel veel geld. Nu weet ik wel dat de wereld gek is geworden, maar Overmars moet z'n hand ook niet willen overspelen. Dan zit je straks misschien met gezeik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:49:
[...]
67 voor een verdediger is gewoon heel veel geld. Nu weet ik wel dat de wereld gek is geworden, maar Overmars moet z'n hand ook niet willen overspelen. Dan zit je straks misschien met gezeik.
Je bedoelt een verdediger van 19 jaar oud, winnaar van de Golden Boy-award in 2018, aanvoerder van Ajax, met al 17 interlands, een Europa League-finale, en een halve finale Champions League achter z'n naam?

Het is heel veel geld. Voor Nederlandse begrippen is het achterlijk veel geld zelfs, maar als hij bij Porto had gespeeld en naar Real Madrid was gegaan voor dat bedrag hadden we onze schouders opgehaald, terwijl dat ook een kleine competitie is. En de huidige markt slaat nergens meer op, dus ik denk niet dat Overmars zijn hand aan het overspelen is.

Het probleem bij Barca en PSG was volgens mij ook meer zijn salaris, dan de vraagprijs van Ajax. Dus je kunt ook de vraag stellen of De Ligt niet zijn hand aan het overspelen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Gaius schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:47:
[...]
Dus je kunt ook de vraag stellen of De Ligt niet zijn hand aan het overspelen is.
Eens, je komt natuurlijk al wel binnen met een malafide vent als Raiola. De geïnteresseerde clubs zullen wel op hun tellen passen. Ik hoop ook nog steeds dat NL clubs die man nog een keer verbannen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
"Breaking", Matthijs gaat niet mee op trainingskamp en gaat zijn transfer afronden, Ajax zou akkoord hebben met Juventus nu.

Pagina: 1 ... 11 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.