Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kritiek op de moderatie hoort thuis in Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic, niet hier :)

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 10-11-2019 02:11 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:09
Rido schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:38:
[...]

Heb het vandaag nogmaals geprobeerd maar krijg de app helaas niet gevonden. Heb de Shield TV helemaal gereset, NL als taal geselecteerd, locatie ingeschakeld, maar dat helpt helaas niet :'(
Software is niet aangepast, geroot of anders? Wat zie je in de playstore onder Play Protect-certificering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelvano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:07
renzo4000 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:53:
[...]

Heb ik ook met mij philips 65 oled 903, alleen niet altijd. Bij de film Dumbo is het een paar keer gebeurd.
Ja, heel vervelend.
Zojuist Disney+ customer service gebeld en er is een ticket aangemaakt :)

Thanks voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-05 13:56
Even een vraag; ik gebruik vanaf het begin Disney+ op mijn LG OLED tv, maar het valt me nu pas op dat al het geluid enkel *stereo* is?

Is dat correct? Hebben jullie dat ook?

Het viel me nu pas op omdat mijn receiver het upscaled naar Dolby 5.1, maar de bron is dat niet; dat is slechts stereo.

Ik heb verschillende films geprobeerd, ook nieuwe (bijv. Dumbo), maar alles is stereo...

EDIT:
Ik was even te snel met mijn vraag: in een snelle scan door het forum, zie ik dat iedereen stereo geluid heeft en dat mogelijk na de testfase er wel Dolby etc (en ook 4k, HDR, etc) doorgegeven wordt.
Hopen dan maar want dit vind ik wel ruk... Ik houdt het nog een maandje betaald aan, maar dan moet dus wel die kwaliteit omhoog zijn geschroefd, anders is het 'doei, doei'...

[ Voor 33% gewijzigd door DaveCool op 09-11-2019 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35
Ik krijg (indien aanwezig in de bron) gewoon dolby+ door op mijn receiver. Geluid is ook voor een streamingdienst goed te noemen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:21
Ik kan niet zien wat mijn b8 doorstuurt vanwege de setup, maar het is zeker (niet altijd) stereo, maar 5.1.
Upscalen doet mijn set niet en de boxen achter produceren soms een ander geluid dan voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 21:26
Zie net op tv dat ze nu Avengers Endgame promoten via Disney+. Slappe reclame overigens, maar blijkbaar proberen ze hiermee mensen te trekken.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:26
DaveCool schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:41:
Even een vraag; ik gebruik vanaf het begin Disney+ op mijn LG OLED tv, maar het valt me nu pas op dat al het geluid enkel *stereo* is?

Is dat correct? Hebben jullie dat ook?

Het viel me nu pas op omdat mijn receiver het upscaled naar Dolby 5.1, maar de bron is dat niet; dat is slechts stereo.

Ik heb verschillende films geprobeerd, ook nieuwe (bijv. Dumbo), maar alles is stereo...

EDIT:
Ik was even te snel met mijn vraag: in een snelle scan door het forum, zie ik dat iedereen stereo geluid heeft en dat mogelijk na de testfase er wel Dolby etc (en ook 4k, HDR, etc) doorgegeven wordt.
Hopen dan maar want dit vind ik wel ruk... Ik houdt het nog een maandje betaald aan, maar dan moet dus wel die kwaliteit omhoog zijn geschroefd, anders is het 'doei, doei'...
renzo4000 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:37:
Ik krijg (indien aanwezig in de bron) gewoon dolby+ door op mijn receiver. Geluid is ook voor een streamingdienst goed te noemen.
Hier ook gewoon Dolby + op mijn (Pioneer) receiver. Afspelen gaat via mij TV Shield.
Wat dat betreft geen klachten

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:12
Disney+ werkt nu ook op de ks7000. Een tv uit 2016. Geen idee of hij nu ook hdr ondersteunt, kan je bij deze tv moeilijk controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
DaveCool schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:41:
EDIT:
Dombo is Dolby Digital +. Het zou ook eigenlijk Atmos moeten zijn, maar dat geven ze nog niet door met de LG app. Denk dat je de instellingen van je receiver moet nakijken. Helemaal oké is het surround geluid niet trouwens. Iemand bij Disney heeft het subwoofer-kanaal op -60dB gezet of zoiets, want er komt nauwelijks geluid uit.

De Dolby Vision die nu aanstaat is ook niet echt een verbetering. Schaduwen zijn te donker, zodat er bij donkere scenes praktisch niets meer te zien is. Zou het eigenlijk moeten vergelijken met een andere bron, maar heb het toch opgezegd, dus boeien. Ze zullen het op den duur wel fiksen, al betwijfel ik of ze ooit de ondertiteling goed krijgen.

Correctie: Dolby Vision is nu wel goed en duidelijk in 4K. Het geluid echter niet: het is gewoon Dolby Surround (geen +) en zoals gezegd ontbreekt de lagen tonen weergave grotendeels.

[ Voor 7% gewijzigd door Atomsk op 10-11-2019 16:33 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Atomsk wat is er nog mis met de ondertiteling? Zover ik weet hadden alleen LG oled nog een issue, maar dat is inmiddels opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Caelorum schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:07:
@Atomsk wat is er nog mis met de ondertiteling? Zover ik weet hadden alleen LG oled nog een issue, maar dat is inmiddels opgelost.
Dat van die ondertitels lees ik hier dat het opgelost is, maar op mijn LG OLED 55b8 heb ik nog steeds zwarte randen. En ja, ik heb de instellingen al meerdere malen opnieuw aangepast 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:12
Hoe checken jullie de resolutie? Ik kan dat nergens terugvinden op mijn Samsung tv. Wel geeft de app alleen stereo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
LWaS schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:21:
[...]
Dat van die ondertitels lees ik hier dat het opgelost is, maar op mijn LG OLED 55b8 heb ik nog steeds zwarte randen. En ja, ik heb de instellingen al meerdere malen opnieuw aangepast 😑
Apart dat exacte model heb ik hier geen last meer van. Zit je wel op de laatste versies van de tv en app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 09-06 12:38
Caelorum schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:07:
Je hebt twee "achtergronden" bij je ondertiteling: "background" en "window". Background kun je op 0% zetten en dan is deze transparant. Zet je "window" (de 2e achtergrond) op 0% dan wordt deze echter zwart. Bij Disney+ in een browser werkt het wel goed, maar op een LG C8 Oled dus niet.

Daarnaast heb je de keuze tussen subs op 100% (te klein), of 200% (veel te groot). Het geeft gewoon aan dat Amerikanen subs vooral kennen van Closed Capitioning voor doven & slechthorenden en het vanuit dat uitgangspunt hebben opgezet: als een hulpmiddel voor gehandicapten en niet als een normale functie voor een publiek dat de originele taal wil horen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Atomsk ik snap het probleem. Ik had er zelf ook last van, maar dit is inmiddels opgelost op mij LG 55b8pla. @LWaS meld dat dat bij hem niet het geval is. Beetje vreemd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09-06 13:27
Atomsk schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:12:
[...]

Je hebt twee "achtergronden" bij je ondertiteling: "background" en "window". Background kun je op 0% zetten en dan is deze transparant. Zet je "window" (de 2e achtergrond) op 0% dan wordt deze echter zwart. Bij Disney+ in een browser werkt het wel goed, maar op een LG C8 Oled dus niet.

Daarnaast heb je de keuze tussen subs op 100% (te klein), of 200% (veel te groot). Het geeft gewoon aan dat Amerikanen subs vooral kennen van Closed Capitioning voor doven & slechthorenden en het vanuit dat uitgangspunt hebben opgezet: als een hulpmiddel voor gehandicapten en niet als een normale functie voor een publiek dat de originele taal wil horen.
ja,klopt het formaat is niet fijn, of te groot of te klein (lg c7) achtergrond is wel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:56
xippie schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:09:
[...]
zal wel komen voor de Fire TV stick.
Voor wie het gemist had: nieuws: Disney+ komt toch uit voor Fire TV na deal met Amazon

De Disney+ app is nu in ieder geval te vinden/installeren op mijn Amazon Fire TV Stick 4K vanuit de stick zijn eigen interface zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 21:46
r132546e schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:55:
[...]

Voor wie het gemist had: nieuws: Disney+ komt toch uit voor Fire TV na deal met Amazon

De Disney+ app is nu in ieder geval te vinden/installeren op mijn Amazon Fire TV Stick 4K vanuit de stick zijn eigen interface zelf.
Vanmiddag las ik ook ergens dat de app ook beschikbaar komt op de KPN en Ziggo ontvangers. Kan voor veel mensen ook een oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Caelorum schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:57:
[...]

Apart dat exacte model heb ik hier geen last meer van. Zit je wel op de laatste versies van de tv en app?
Jazeker. Net nog een keer gecontroleerd en voor beide geen update beschikbaar.
Ik zal zometeen nog eens de app deïnstalleren en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• George10
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-03-2024
Ondersteund de Disney app nu wel of geen 4k op Samsung tv's. Hier staat weer wel, elders op deze site staat in een nieuwsbericht niet. Er zijn meer wisselende berichten over. Ik heb een spiksplinternieuwe Samsung 4k ultra hd model van 2019. Ik ben een beetje de weg kwijt hiermee.

[ Voor 7% gewijzigd door George10 op 10-11-2019 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Nog even een follow-up van mijn vraag van gisteren m.b.t. het stereo geluid dat ik bij DisneyPlus krijg (zaterdag 9 november 2019 19:41).

Ik heb ondertussen even wat verder geprobeerd en gespeeld ermee, maar ik krijg met geen mogelijkheid 5.1 of dolby ofzo via DisneyPlus. Lijkt echt aan de app van Disney te liggen (voor LG WebOS). Zoals gezegd; met Netflix op dezelfde TV krijg ik wel gewoon alle audio formaten (zeer tevreden over Netflix).

Ook even geprobeerd via een Windows PC: ook daar komt enkel stereo als geluid rechtstreeks vanaf Disney internet webaccess; zeker geen 5.1/dolby etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C1re
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-03 20:11
DaveCool schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:30:

Ik heb ondertussen even wat verder geprobeerd en gespeeld ermee, maar ik krijg met geen mogelijkheid 5.1 of dolby ofzo via DisneyPlus. Lijkt echt aan de app van Disney te liggen (voor LG WebOS). Zoals gezegd; met Netflix op dezelfde TV krijg ik wel gewoon alle audio formaten (zeer tevreden over Netflix).
Het ligt aan de Disney app op de LG (OLED E6V) dat alleen Dolby Digital stereo is of wordt doorgeven via HDMI ARC naar versterker.
De 4K/HDR/Vision is door Disney vanaf source aangezet zonder dat er een update heeft plaatsgevonden van de app.

Chromecast Ultra verbonden aan versterker resulteerde in een Dobly Digital Plus audio stream.
Chromecast Ultra verbonden aan E6V resulteerde echer ook alleen een Stereo passthrough stream en vreemd genoeg alleen een HD HDR video stream.

Disney support beloofde meermaals dat 12-11 alles opgelost zou zijn en dat alle functionaliteiten beschikbaar en aangeboden worden.
4K/HDR/Vision en Dolby Atmos/5.1(Plus) voor de LG en daarbij dan natuurlijk ook Chromecast Ultra.
Afwachten tot 12-11 of Disney de beloften kan waarmaken, mocht dit niet het geval zijn dan kunnen zij meerdere klachten van gebruikers verwachten, inclusief ondertekende.

Als je een film/serie informatie bekijkt kan je op dat moment al zien welk format je tv/device/chromecast ondersteunt. Bij verdere details van de film kun je zien welke formats er allemaal te zien zal zijn vanaf 12-11.

[ Voor 3% gewijzigd door C1re op 10-11-2019 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 17:51
Hoop dat de app nog beschikbaar komt voor de wat oudere modellen. Toen hij net uit was heb ik de UE55JS8000 gekocht maar die is nu al weer te oud begrijp ik 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 20:59
Iemand al een oplossing hoe je bij de instellingen van de ondertiteling kan komen?

Op de Pc kan ik de instellingen (kleur, achtergrond, lettergrootte etc) wel wijzigen. Op mijn Sony Android TV noch mijn Samsung Galaxy S9 kan ik de instellingen voor ondertiteling nergens vinden.

Standaard zijn de letters te groot en het wit van de letters, zeker met Hdr, veel te fel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:09
@Vimana Met android zou je dit onder instellingen->toegangekelijkheid moeten vinden. Bij Samsung's One UI onder het submenu gehoorverbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reller
  • Laatst online: 13:36
Vimana schreef op zondag 10 november 2019 @ 21:22:
Iemand al een oplossing hoe je bij de instellingen van de ondertiteling kan komen?

Op de Pc kan ik de instellingen (kleur, achtergrond, lettergrootte etc) wel wijzigen. Op mijn Sony Android TV noch mijn Samsung Galaxy S9 kan ik de instellingen voor ondertiteling nergens vinden.

Standaard zijn de letters te groot en het wit van de letters, zeker met Hdr, veel te fel
Ik had op PC de kleuren van ondertiteling gewijzigd en daarna was het op mijn SONY tv ook aangepast.
Moet je wel de app op TV even helemaal afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-06 20:47
Nog meer mensen die sinds kort alleen maar Engelse / Spaanse ondertiteling hebben?
Nederlandse ondertiteling kan ik niet meer kiezen in de app. Laatst nog een film gekeken met NL subtitle, nu kan ik dus alleen Engels/Spaans kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:33

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Gewoonmaikel schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:29:
Nog meer mensen die sinds kort alleen maar Engelse / Spaanse ondertiteling hebben?
Nederlandse ondertiteling kan ik niet meer kiezen in de app. Laatst nog een film gekeken met NL subtitle, nu kan ik dus alleen Engels/Spaans kiezen.
In welke taal heb je de interface van de app/het apparaat waar je op kijkt staan? Nu de release in de VS aanstaande is, kan het zijn dat ze nu naar de taalinstellingen kijken natuurlijk.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:43
Vanavond Ant-Man and the Wasp en dan morgen eindelijk Endgame! Gisteravond infinty War gekeken en die was toch echt het best tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-06 20:47
Heroic_Nonsense schreef op maandag 11 november 2019 @ 09:40:
[...]

In welke taal heb je de interface van de app/het apparaat waar je op kijkt staan? Nu de release in de VS aanstaande is, kan het zijn dat ze nu naar de taalinstellingen kijken natuurlijk.
App stond in het Engels, vorige week geen problemen. Zojuist aangepast naar NL, maar nog steeds alleen EN/SP ondertiteling (ook na app afsluiten en opnieuw opstarten).
Telefoon staat ook in het Engels.

Maar ik begrijp dat jij dus nog wel NL ondertitel hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door Gewoonmaikel op 11-11-2019 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Gister mijn trial opgezegd, apart genoeg zegt de website zelf dat ik tot de 13de kan blijven kijken terwijl de bevestigingsmail die ik kreeg aan gaf dat ik maar tot gister kon blijven kijken.
Abonnement opgezegd. Je kunt Disney+ blijven kijken tot 13 november 2019
vs
Je toegang tot Disney+ eindigt op 11 november 2019.
Hoop stiekem een beetje dat hij inderdaad tot 13 november werkt en ik morgen nog gratis wat van die nieuwe dingen kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
Serena schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:49:
En vanaf de 12e ook Avengers: Endgame.
Whoehoe!!!
Jaaaaaa!! Ben ook benieuwd naar Mandolorian, als ik de reacties daarover lees zijn ze allemaal lyrisch.
Pompi schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:11:
Gister mijn trial opgezegd, apart genoeg zegt de website zelf dat ik tot de 13de kan blijven kijken terwijl de bevestigingsmail die ik kreeg aan gaf dat ik maar tot gister kon blijven kijken.

[...]

vs

[...]

Hoop stiekem een beetje dat hij inderdaad tot 13 november werkt en ik morgen nog gratis wat van die nieuwe dingen kan zien.
Die van mij eindigt 16 November, blijkbaar geven ze exact 2 maanden gratis en ben ik 3 dagen later dan jij de proefabo aangegaan?

[ Voor 52% gewijzigd door janvanduschoten op 11-11-2019 11:26 . Reden: Posts samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
Graag je vorige post aanpassen als je zelf als laatste hebt gepost, dubbel posten is niet nodig :)

[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 11-11-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
SOTD schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:10:
[mbr]Graag je vorige post aanpassen als je zelf als laatste hebt gepost, dubbel posten is niet nodig :) [/]
Wat is de reden dat "dubbelposten" zoals jij dat noemt niet toegestaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveCool
Weer even korte update m.b.t. het geluid dat je bij Disney+ krijgt.
Ik krijg dus enkel stereo geluid door op mijn LG OLED, en zeker geen 5.1 of dolby etc.

Ik heb contact gehad met de Disney helpdesk en zij bevestigen inderdaad dat momenteel enkel stereo wordt doorgegeven en geen 5.1 of dolby. Surround, Dolby en Dolby Atmos willen ze trachten per 12 Nov te kunnen doorgeven, maar er is geen zekerheid.

Vreemd dat dat sommigen hier rapporteren wel 5.1 of dolby te ontvangen. Weet je zeker dat de bron 5.1/dolby is, en niet eigenlijk stereo en dat je receiver het upscaled naar 5.1/etc? Bij mijn receiver kan ik goed zien wat de bron is, en wat de receiver er vervolgens mee doet/van maakt.

Anyway, ik hoop maar dat Disney inderdaad spoedig de zaken update en dan dus de goede geluidsformaten kan doorgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

SOTD schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:57:
[...]

Dat je gewoon je eerste bericht kan aanpassen als je een minuut later nog een toevoeging hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
SOTD schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:57:
[...]

Dat kun je mooi hier bespreken: Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic, voor dit topic nogal offtopic

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
verwachten jullie dat na 12 november de lay-out gaat veranderen met flinke verbeteringen? of zal het huidige blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:46

The_Worst

Unox

Ik kan mij niet voorstellen dat ze van de een op andere dag alles overhoop gaan gooien. Dit zal de lancering niet ten goede komen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:49
Afgelopen weekend bij een vriend van me in de UK lekker veel gebruik gemaakt van de dienst, werkte uitstekend. We hadden verwacht dat er regiolocking op zou zitten maar dat blijkt dus van niet.

Ook net opgezegd en ook bericht gekregen dat ik t/m 13/11 kan kijken, dus ben benieuwd. Marvel vind ik niet boeiend maar The Mandalorian ben ik wel een beetje benieuwd haar.

Verder vind ik het te weinig content bieden op moment om een abbo te nemen. Ik zou het vooral voor mijn kinderen doen zodat we toegang hebben tot de nederlands gesproken animatiefilms, daar is het acceptabel genoeg voor maar helaas weinig 'volwassen' content. Jammer dat b.v. de Touchstone en Hollywood Pictures library er niet op staat, zal wel via Hulu gedistribueerd worden ofzo en ze gaan natuurlijk niet met hun eigen diensten concurreren.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
Dr. Strangelove schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:58:
Afgelopen weekend bij een vriend van me in de UK lekker veel gebruik gemaakt van de dienst, werkte uitstekend. We hadden verwacht dat er regiolocking op zou zitten maar dat blijkt dus van niet.

Ook net opgezegd en ook bericht gekregen dat ik t/m 13/11 kan kijken, dus ben benieuwd. Marvel vind ik niet boeiend maar The Mandalorian ben ik wel een beetje benieuwd haar.

Verder vind ik het te weinig content bieden op moment om een abbo te nemen. Ik zou het vooral voor mijn kinderen doen zodat we toegang hebben tot de nederlands gesproken animatiefilms, daar is het acceptabel genoeg voor maar helaas weinig 'volwassen' content. Jammer dat b.v. de Touchstone en Hollywood Pictures library er niet op staat, zal wel via Hulu gedistribueerd worden ofzo en ze gaan natuurlijk niet met hun eigen diensten concurreren.
Ik hoop op een verrassing qua aanbod op 12 November. En wat toevallig dat die van jou ook op 13 November eindigt. Zou het misschien zo zijn dat de Apple gebruikers 3 dagen meer krijgen?

Kan een andere Apple gebruiker die ook heeft opgezegd dit bevestigen of tegenspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

SOTD schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:37:
[...]

Ik hoop op een verrassing qua aanbod op 12 November. En wat toevallig dat die van jou ook op 13 November eindigt. Zou het misschien zo zijn dat de Apple gebruikers 3 dagen meer krijgen?

Kan een andere Apple gebruiker die ook heeft opgezegd dit bevestigen of tegenspreken?
Is zeker niet Apple gerelateerd, ik heb me via de browser aangemeld en ook weer opgezegd, in mijn bevestigingsmail staat ook 'tot 13 november' (waarbij ik dacht: dit zal wel een foutje zijn :P ).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:33

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Gewoonmaikel schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:05:
[...]

Maar ik begrijp dat jij dus nog wel NL ondertitel hebt?
Ja, hier geen problemen.

Op iOS 13 en de nieuwste tvOS.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:42
Toch de afgelopen dagen nog wat goede verbeteringen doorgevoerd. De LG 55B6 die ik heb krijgt nu Dolby Vision voorgeschoteld en de interface is veranderd waardoor je aan het einde van een filmpje al een voorstel krijgt om iets anders te kijken, nog belangrijker: je hoeft niet door te spoelen tot de laatste seconde om hem op "Bekeken" te zetten. Goede wijzigingen. Ik mis nog wel de ondertitelgrootte 1,5. 1 is net te klein en 2 is veel te groot. Op Android TV is dat beter geregeld.

Dolby Vision kwaliteit lijkt wel echt goed, alleen geluid kan ik onvoldoende beoordelen omdat de TV het Dolby Atmos geluid niet naar de geluidsset kan sturen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@SOTD ik verwacht eerder dat die 13e een strategische zet is. Door mensen nog heel even te laten genieten van het hele aanbod op launch day haal je ze misschien over toch nog een maand te nemen.
Daarnaast staat het mooi in de totale cijfers omdat je deze abbos nog wel kan meenemen in het totaal op de officiële startdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:55
Ik heb net mijn abonnement opgezegd. De mail geeft de 11e als einddatum terwijl mijn account de 13e aangeeft.
Overigens ga ik niet weg bij Disney+. Ik wil alleen dat de facturatie verloopt via Apple net als andere abonnementen dus op de 13e neem ik een jaarabonnement af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SOTD schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:37:
[...]

Ik gebruik Apple producten en had mijn proef ook via de AppStore (dus niet via de disney+ site).
Ik kan nog tot 20 november. Wat ik overigens wel fijn vind, ik ben voor nu in niets geïnteresseerd behalve de StarWars serie. Die kan ik zo mooi even proberen.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/1geey32m8d.jpeg

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 11-11-2019 23:38 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
Caelorum schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:04:
@SOTD ik verwacht eerder dat die 13e een strategische zet is. Door mensen nog heel even te laten genieten van het hele aanbod op launch day haal je ze misschien over toch nog een maand te nemen.
Daarnaast staat het mooi in de totale cijfers omdat je deze abbos nog wel kan meenemen in het totaal op de officiële startdag.
KillerBee schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:12:
[...]

Is zeker niet Apple gerelateerd, ik heb me via de browser aangemeld en ook weer opgezegd, in mijn bevestigingsmail staat ook 'tot 13 november' (waarbij ik dacht: dit zal wel een foutje zijn :P ).
Maar in die van mij staat 16 November, ben ik dan de enige en hebben jullie alllemaal 13 November als einddatum (tenminste diegenen die opgezegd hebben)? Komt dit omdat jullie eerder waren met de proefabo of wat zou er nog meer plausibele verklaring kunnen zijn als het niet Apple gerelateerd is?
Donstil schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:34:
[...]

Ik gebruik Apple producten en had mijn proef ook via de AppStore (dus niet via de disney+ site).
Ik kan nog tot 20 november. Wat ik overigens wel fijn vind, ik ben voor nu in niets geïnteresseerd behalve de StarWars serie. Die kan ik zo mooi even proberen.

[Afbeelding]
Kijk eens aan, voelde me al bijzonder omdat ik de enige leek te zijn met een latere datum. Poef, weg droom. ;(

Heb ff de mail opgezocht waar ik verwelkomt wordt door Disney en dat was 16 September. Het is dus 2 maanden proef voor iedereen, theoritisch zou iemand die op 16 Oktober proefabo begonnen is nog tot 16 December kosteloos kunnen kijken?

@Ff een losse opmerking in het algemeen: we moeten oppassen met wat we vragen of zeggen, er wordt geklaagd over ons in FB. Kijk niet vreemd op als je bericht weg is of gevuld is met waarschuwende smurfentekst.

[ Voor 32% gewijzigd door SOTD op 12-11-2019 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Laatst online: 13:43
Er is net €69,99 door Disney afgeschreven (op het PayPal account). Netjes op 12 november dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, even alle simpsons gaan bingewatchen :D

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 06:40
Even stukje The Mandalorian gechecked, maar voelt duur voor een serie, 4K en HDR zoals het hoort. Qua Dolby Vision meest onder de indruk van AppleTV+, die weten de nits goed te pushen.

Tweede seizoen van Starwars Resistance zie ik niet, terwijl die wel in de US begonnen is. Eerste aflevering was veel belovend, nadat het eerste seizoen meh was.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:47

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik hoopte dat ik nu makkelijk kon wisselen van maand naar jaar abbo. Helaas niet zomaar mogelijk (ook al werd dit via de chat wel aangegeven dat dit mogelijk was). Nu opgezegd, hopelijk kan ik dan volgende maand overstappen op een jaarabbo.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 17:44
In BE nog altijd niks blijkbaar. Raar ook dat ze morgen lanceren, en je nog niet eens op voorhand kan abonneren. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
België komt komend jaar pas.

31 maart 2020

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-11-2019 08:37 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bateau
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:40
Jeroen87 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:26:
Ik hoopte dat ik nu makkelijk kon wisselen van maand naar jaar abbo. Helaas niet zomaar mogelijk (ook al werd dit via de chat wel aangegeven dat dit mogelijk was). Nu opgezegd, hopelijk kan ik dan volgende maand overstappen op een jaarabbo.
Ze gaven net in de chat aan dat dit morgen kan. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Arjan90 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:53:
Ik mis nog wel de ondertitelgrootte 1,5. 1 is net te klein en 2 is veel te groot.
Ik dacht al dat het aan mij lag. Op 2 is hij veel te groot en op 1 kan ik hem nauwelijks lezen. Hopelijk passen ze dat snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:47

OmeJoyo

This is me

Er is een hele hoop toegevoegd en ik zie veel waar ik plezier van ga hebben, Wel mis ik nog steeds een aantal kerst "Classics" zoals Santa's workshop, Mickey's Christmas Carol en de meer recentere Ingesneeuwd in Mickey's clubhuis.

Ook jammer is dat er van vele series kerst of halloween specials op staan, maar je die niet kan zoeken bi eht gebrek aan tags voor die afleveringen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:54
Abonnement had ik tijdig opgezegd, maar kennelijk loopt het tot en met vandaag. Dus vanavond nog even snel Endgame kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-06 13:26
Ik kom deze ochtend geen gebruik maken van mijn abonnement. Moest dus een abonnement afsluiten.
Voorheen was het gekoppeld aan mijn Google Play-account, maar had vandaag de mogelijkheid om via iDeal een jaarabonnement af te sluiten, dus gelijk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 14:03
meesje schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:50:
Abonnement had ik tijdig opgezegd, maar kennelijk loopt het tot en met vandaag. Dus vanavond nog even snel Endgame kijken. ;)
Yup zag dat ook, vanavond dan in elk geval 1e aflevering mandalorian kijken en endgame want die staan er gewoon en kan ik afspelen.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:55
Met de officiele launch zijn er ook series en films van 21st Century Fox op Disney+ uitgebracht, waaronder Avatar, The Sound of Music en Dr. Dolittle. Ook The Simpsons is eindelijk op Disney+ dus dat wordt 30 seizoenen bingewatchen.
Voor de Marvel fans is er naast Avengers: Endgame ook de mini-documentaire Marvel Studios: Expanding The Universe uitgebracht. In deze mini-doc worden verschillende Marvel series op Disney+ geteaset met niet eerder vertoond materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 12:54
VirinR schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:51:
Met de officiele launch zijn er ook series en films van 21st Century Fox op Disney+ uitgebracht, waaronder Avatar, The Sound of Music en Dr. Dolittle. Ook The Simpsons is eindelijk op Disney+ dus dat wordt 30 seizoenen bingewatchen.
Voor de Marvel fans is er naast Avengers: Endgame ook de mini-documentaire Marvel Studios: Expanding The Universe uitgebracht. In deze mini-doc worden verschillende Marvel series op Disney+ geteaset met niet eerder vertoond materiaal.
Alle seizoenen van The Simpsons, dat klinkt wel goed. Komende tijd goed het nieuwe aanbod in de gaten houden. Wellicht toch over een tijdje maar eens een paar maanden een abonnement nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:05
Mijn ervaring met Disney+ is tot op heden slecht geweest. UX van Disney+ vind ik echt verschrikkelijk.

Zag gisteren dat er een betaling was gedaan voor 1 maand. Van die €7 lig ik niet wakker, maar ik dacht dus al dat ik mijn abonnement had opgezegd. Blijkbaar niet. Je moet dus naar een pagina gaan waar je je Disney account verwijdert. Zo gezegd, zo gedaan (ik denkend dat mijn Disney+ abonnement ook was beëindigd). Met de ervaringen van Netflix en Spotify in mijn achterhoofd denk ik: oké chill, nu opgezegd maar we hebben toch al betaald, dus nu nog een episode van Mandalorian kijken.

Maar nee, we kunnen niet meer inloggen. Een belletje naar de helpdesk wijst uit dat bij het verwijderen van mijn Disney account echter mijn Disney+ account nog wél actief is, maar ik dus niet meer kan inloggen.

Ik snap letterlijk niet hoe zo'n miljardenbedrijf zo geniepig te werk gaat met zo'n slechte UX en simpele functies die een gebruiker nodig heeft, zo moeilijk maakt. Bitchen op de klantenservice heeft nooit zin, maar ik hoop dat er oprecht iets met deze feedback gedaan wordt. Nu denk ik dan ook: laat maar zitten - van mij hoeft deze streaming service niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C1re
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-03 20:11
Vanochtend laatste update Disney app (1.1.4) voor LG OLED E6V geïnstalleerd, wederom alleen maar stereo geluid over HDMI ARC bij alle content.
Jaar abonnement was inmiddels al afgeschreven.
Disney heeft hun beloftes dat op 12-11 alles opgelost zou zijn niet waargemaakt.

Hebben andere LG bezitters ook nog steeds hetzelfde probleem, alleen stereo output en geen Dolby Digital 5.1 (Atmos, plus) over HDMI ARC naar versterker die wel DD 5.1 plus ondersteunt?

Oh, vergeten te vermelden, reactie Disney support; “vervelend voor je” en “je hoeft niet te kijken”.

[ Voor 25% gewijzigd door C1re op 12-11-2019 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:51

Matis

Rubber Rocket

@EdwardK123 ik heb gisteren mijn account opgezegd en heb per ommegaande deze email ontvangen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nqtiU2bSBmpnCfVjmTrhFhoq/thumb.png

Vandaag ook (nog) geen incasso gezien.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:05
Matis schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:20:
@EdwardK123 ik heb gisteren mijn account opgezegd en heb per ommegaande deze email ontvangen:
[Afbeelding]

Vandaag ook (nog) geen incasso gezien.
Deze mail kreeg ik ook - nadat het door de klantenservice medewerker was opgezegd. In die zin is alles uiteindelijk goed gegaan. Misschien heb ik ergens verkeerd gekeken, maar er werd door de helpdesk medewerker gezegd dat ik eerst naar 'facturen' moest gaan, dat ik dan moest opzeggen en dat er daarna weer opnieuw ingelogd moest worden.

Nogal omslachtig en ik ben ook niet boos om de €7 / dat het uiteindelijk niet werkt. Het hele proces is gewoon omslachtig. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb mijn abbo nog niet opgezegd, in de stille hoop dat er nog een app for WebOS 2 gaat komen. Ik hoop stiekem als ik vanavond even in de content store kijk de app daar is. Toch jammer als het niet zo gaat zijn. Dure OLED gekocht 3 jaar geleden en helaas geen app omdat de webOS oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustVodka
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 16:50
C1re schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:16:
Vanochtend laatste update Disney app (1.1.4) voor LG OLED E6V geïnstalleerd, wederom alleen maar stereo geluid over HDMI ARC bij alle content.
Disney heeft hun beloftes dat op 12-11 alles opgelost zou zijn niet waargemaakt.

Hebben andere LG bezitters ook nog steeds hetzelfde probleem, alleen stereo output en geen Dolby Digital 5.1 (Atmos, plus) over HDMI ARC naar versterker die wel DD 5.1 plus ondersteunt?
Op mijn C9 helaas het zelfde verhaal. Nieuwe app sinds vanochtend, maar nog steeds stereo via ARC.
Via Airplay2 ook stereo.

Abbo geannuleerd (via google play) Dan maar weer de torrents van de films totdat Disney dit gefixt heeft. Ik wil best betalen voor legale content, maar dan moet het wel meer zijn dan stereo, ik heb niet voor niets een 5.1.2 installatie.

[ Voor 8% gewijzigd door JustVodka op 12-11-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Sjonson, WebOS 2 stamt uit 2015, ik verwacht dat "we" lang kunnen wachten (maw, gaat niet komen). Ik zag echter een nieuwsbericht langskomen dat Disney+ mogelijk als app wordt toegevoegd aan de KPN en Ziggo (4k) decoders. Voor ons zou dat ook prima zijn, mochten we weer eens een abonnement aan willen gaan voor Disney+.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
JustVodka schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:19:
[...]

Op mijn C9 helaas het zelfde verhaal. Nieuwe app sinds vanochtend, maar nog steeds stereo via ARC.
Via Airplay2 ook stereo.

Abbo geannuleerd (via google play) Dan maar weer de torrents van de films totdat Disney dit gefixt heeft. Ik wil best betalen voor legale content, maar dan moet het wel meer zijn dan stereo, ik heb niet voor niet een 5.1.2 installatie.
bij mij ook (c7),wel een illegale rip gevonden (the mandalorian) speel ik die af met de interne speler,krijg ik wel atmos over arc en hdr.via de app dolby vision en dolby audio,volgens de soundbar (lg sk9y)

[ Voor 4% gewijzigd door pwh53 op 12-11-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:26
EdwardK123 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:03:
Mijn ervaring met Disney+ is tot op heden slecht geweest. UX van Disney+ vind ik echt verschrikkelijk.

Zag gisteren dat er een betaling was gedaan voor 1 maand. Van die €7 lig ik niet wakker, maar ik dacht dus al dat ik mijn abonnement had opgezegd. Blijkbaar niet. Je moet dus naar een pagina gaan waar je je Disney account verwijdert. Zo gezegd, zo gedaan (ik denkend dat mijn Disney+ abonnement ook was beëindigd). Met de ervaringen van Netflix en Spotify in mijn achterhoofd denk ik: oké chill, nu opgezegd maar we hebben toch al betaald, dus nu nog een episode van Mandalorian kijken.

Maar nee, we kunnen niet meer inloggen. Een belletje naar de helpdesk wijst uit dat bij het verwijderen van mijn Disney account echter mijn Disney+ account nog wél actief is, maar ik dus niet meer kan inloggen.

Ik snap letterlijk niet hoe zo'n miljardenbedrijf zo geniepig te werk gaat met zo'n slechte UX en simpele functies die een gebruiker nodig heeft, zo moeilijk maakt. Bitchen op de klantenservice heeft nooit zin, maar ik hoop dat er oprecht iets met deze feedback gedaan wordt. Nu denk ik dan ook: laat maar zitten - van mij hoeft deze streaming service niet meer.
Ik heb Disney+ op dag 1 geïnstalleerd via de Google playstore. En meteen het Disney+ abbo dat via de playstore loopt geannuleerd.

Tot op heden gaat het goed.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wAeBkkJ.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 14:50
Aangezien het weer allemaal kommer, kwel, gezeik is.

Ik ga vanavond genieten van de content! Nog een paar uurtjes en ik kan beginnen met Jeff Goldblum, Mandalorian en The Imagineering story!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:34
corset schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:36:
Aangezien het weer allemaal kommer, kwel, gezeik is.

Ik ga vanavond genieten van de content! Nog een paar uurtjes en ik kan beginnen met Jeff Goldblum, Mandalorian en The Imagineering story!
Ik heb vanochtend voor het werk aan even Jeff Goldblum gekeken en was plezierig verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-06 15:28
Heel benieuwd naar de Mandelorian vanavond, en vind daarna vast wel meer leuke zaken om te kijken.
Had gehoopt dat Agents of shield seizoen 5 er nu ook op zou staan. In het begin van de "trial"stonden dit seizoen er gedeeltelijk op en verdween later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 13:16
Komende weken lekker naar de marvel films kijken, ooit een gezien. Nu mooi alle films bekijken.

Jammer dat the lion king (2019) er nog niet op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
pwh53 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:27:
[...]

bij mij ook (c7),wel een illegale rip gevonden (the mandalorian) speel ik die af met de interne speler,krijg ik wel atmos over arc en hdr.via de app dolby vision en dolby audio,volgens de soundbar (lg sk9y)
Werkt de smart remote in de nieuwste versie? Daarbij bedoel ik de mousepointer zoals deze bij bijv netflix wel gebruikt kan worden

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Laatst online: 28-08-2024
hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:23:
@Sjonson, WebOS 2 stamt uit 2015, ik verwacht dat "we" lang kunnen wachten (maw, gaat niet komen). Ik zag echter een nieuwsbericht langskomen dat Disney+ mogelijk als app wordt toegevoegd aan de KPN en Ziggo (4k) decoders. Voor ons zou dat ook prima zijn, mochten we weer eens een abonnement aan willen gaan voor Disney+.
Ik weet dat of het bij deze aanbieders een app komt volledig aan Disney ligt. Zij bepalen of zij op deze platformen bereikbaar willen zijn.

Overigens ben ik heel benieuwd naar de nieuwe content die vandaag beschikbaar is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Was blij verrast op de laatste dag van de trial nog Avengers: Endgame mee te kunnen pakken.
Pak vanavond nog de Mandalorian mee.

Normaal kijk ik eigenlijk alles wel waar Kristen Bell in zit, maar dat Encore! een realityserie waarin mensen hun schoolmusical opnieuw gaan doen gaat mij toch echt veel te ver.

De app is wel beter geworden de afgelopen periode maar 1 bug hebben ze in ieder geval met de chromecast niet opgelost: bij alles wat je afspeelt loopt ie in de aftiteling even vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwh53
randomice schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:51:
[...]

Werkt de smart remote in de nieuwste versie? Daarbij bedoel ik de mousepointer zoals deze bij bijv netflix wel gebruikt kan worden
nee,menu lijkt wel iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12:05
sambalbaj schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:53:
Was blij verrast op de laatste dag van de trial nog Avengers: Endgame mee te kunnen pakken.
Pak vanavond nog de Mandalorian mee.
Kun je toch mooi 1 aflevering zien :X

Vanochtend om 6.30u de aflevering van deze week gekeken en die viel me nog niet tegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 12-11-2019 12:01 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:01:
[...]

Kun je toch mooi 1 aflevering zien :X

Vanochtend om 6.30u de aflevering van deze week gekeken en die viel me nog niet tegen.
Er komen deze week 2 afleveringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwickster
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-05 12:22
C1re schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:16:

Oh, vergeten te vermelden, reactie Disney support; “vervelend voor je” en “je hoeft niet te kijken”.
Hetzelfde probleem hier. Plex en Netflix hebben geen problemen met 5.1.
Merk wel sinds de nieuwe update dat Dolby vision werkt.
Gebruik Webos 3.3.4.

Hopelijk fixen ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
s0kkie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:10:
[...]

Er komen deze week 2 afleveringen :P
Niet vandaag dan want er stond er maar 1 op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Nu online

s0kkie

Cowabunga

Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:26:
[...]

Niet vandaag dan want er stond er maar 1 op.
Ja klopt vanaf vrijdag komen ze elke week dat wordt het normale schema, vandaag was alleen extra voor de officiele release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
s0kkie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:35:
[...]

Ja klopt vanaf vrijdag komen ze elke week dat wordt het normale schema, vandaag was alleen extra voor de officiele release :)
'Kind of beats the purpose' van een streaming platform, als je nog elke week moet wachten op een aflevering. Snap wel waarom ze het doen, maar is voor mij eerder een reden om het op te zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:11:
[...]

'Kind of beats the purpose' van een streaming platform, als je nog elke week moet wachten op een aflevering. Snap wel waarom ze het doen, maar is voor mij eerder een reden om het op te zeggen.
Omdat ze deze serie wekelijks aanvullen? Dat was toch al vooraf bekend gemaakt? Als je Disney+ alleen voor deze serie hebt, dan zou ik het inderdaad over een paar maanden nemen,dan staat hij er volledig op. Als je de andere 99% van de content leuk vind, dan is er imo niet zo veel aan de hand.

Bij Game of Thrones ging het met wekelijkse releases ook prima, ik denk dat HBO meer abonnementen kreeg op dat moment ( waaronder ik)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
- never mind -

[ Voor 97% gewijzigd door Phusebox op 12-11-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
Valt best mee met de hoeveelheid prut. Als het je smaak niet is wil dat niet zeggen dat het prut is.

Heb tijdens de proefperiode nooit problemen gehad maar als ik nu een film selecteer krijg ik enkel een zwart scherm te zien. Hopelijk wordt dat snel gefixed.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-06 17:52
Ik ben benieuwd hoeveel mensen nog Disney + hebben na de proefperiode en hoeveel mensen het al opgezegd hebben of moeten opzeggen.

[b]Hieronder een survey

knip weg enquete

update 14:20 80% blijft het gebruiken en 20% op dit moment heeft het opgezegd. benieuwd wat het eindresultaat wordt

update 14:40
Behouden en ik blijf lid van Disney+ 13 mensen 59.1 %
Behouden, maar moet het nog opzeggen 2 mensen 9.1 %
Opgezegd binnen proefperiode 7 mensen 31.8 %

Blijf het invullen: _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door Outerspace op 13-11-2019 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:29
Wijzelf hebben het behouden, maar had al gekozen voor de jaarlijkse betaling van 70 euro. Mijn vrouw is Disney gek en mijn dochter heeft ook genoeg te kijken. Dus dat komt wel goed. Daarnaast is er zat wat we nog willen bekijken. Dus why not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Heb het helaas tijdelijk moeten opzeggen, aangezien ik de komende weken geen tijd heb om te kijken.

In de loop van december van plan om een jaar abo te nemen :Y , hopelijk dan nóg meer content en stabielere servers, die nu inmiddels aardig aan het wankelen zijn! :P

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-06 18:38
KillerBee schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:16:
Heb het helaas tijdelijk moeten opzeggen, aangezien ik de komende weken geen tijd heb om te kijken.

In de loop van december van plan om een jaar abo te nemen :Y , hopelijk dan nóg meer content en stabielere servers, die nu inmiddels aardig aan het wankelen zijn! :P
Later deze week komen er toch meer landen bij? Niet best dan als ze nu al onvoldoende capaciteit hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Disney+ werkt nu wel enorm traag hierzo met het kijken van The Simpsons. Een vriendin uit Amerika zegt dat de launch flink in de nieuws is nu.

Hopen dat Disney het nog kan fixen. :) Wil heel graag Simpsons kijken haha.

Ben trouwens ook benieuwd hoe het zal zijn om DIsney+ via een VPN te gebruiken. Misschien heeft de USA ook weer een veel betere inhoud.

[ Voor 36% gewijzigd door polopolo150 op 12-11-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j00psta
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik wilde vandaag the Mandolorian gaan kijken, maar ik kan hem niet afspelen. Ook andere films en series opent hij niet. Hij opent de pagina wel, dus ik zie een plaatje en de titel eronder, alleen de rest laadt niet in. Meer mensen hier last van?

Ik vind de launch behoorlijk knullig van Disney +.
Ik had in het begin wel meerdere problemen, maar dacht dat nu wel allemaal verholpen zou zijn.
Ik heb mn abbonnement, die ik vandaag voor het eerst betaald had, maar opgezegd. Even afwachten of het nog vloeiend gaat lopen de komende maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 17-06 23:33
Ik krijg nu overal op de site "Sorry something went wrong. Please try again later."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 08:01
pwh53 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:58:
[...]

nee,menu lijkt wel iets sneller.
8)7 Disney plus werkt zonder die mousepointer echt prut ivm netflix. nou maar even klagen LG forum :X

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm ligt nu wel plat zo lijkt het.
Dan maar geen StarWars en lekker door met Watchmen op Hbo 🙃

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 16:18

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De desktop ervaring is nog steeds matig. Als je een film start krijg je nog steeds een voorvenster ervoor met waarschuwingen en leeftijdskeuring, wat gewoon te lang in beeld blijft staan. Als je met de muis beweegt gaat dat wel weg, maar komt net zo snel weer terug. Je moet dat voorvenster uitzitten, ook als je de film hervat. In de app heb je dit ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Lizard schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:53:
Ik krijg nu overal op de site "Sorry something went wrong. Please try again later."
Hier ook op een Samsung tv.

Error code 1017.

Vanavond nog maar is proberen

PSN: Flix20-NL

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!