Binnen ons gezin moest het. Diverse gezinsleden (uit huis wonende), kregen keer op keer het verzoek om aan te tonen dat ze Disney+ (via mijn account), mochten gebruiken. Ik stuurde ze daarop steeds de inlogcode die werd gevraagd. Na een poosje werktte dat niet meer.phoney870 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:09:
Even een andere vraag dan het 4k probleem:
Is er al een gastaccount nodig als je iemand buiten je eigen huis/ip adres laat meekijken? Mijn buren kijken al 3 maand op mijn account, maar Disney klaagt nog niet dat ik een extra lid moet aanschaffen voor 5,99 euro.
Zijn er hier mensen die dit wel al moeten betalen?
Aangezien er maar 1 extra abonnee kon worden toegevoegd aan mijn account, was het voor de rest van mijn gezin einde verhaal.
Op een gegeven moment heb ik er zelf de stekker uitgetrokken, ik vond het totaalbedrag niet opwegen tegen de afspeelkwaliteit van dat moment. Haperend afspelen en Dolby Vision was destijds ook nog verwijderd.
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat met die check. Gezien de huidige Disney streaming kwaliteit kunnen ze beter een beetje dimmen om niet nog meer abonnees kwijt te raken 😉
Testing, one, two ...
:strip_exif()/f/image/mvxvV9sbyTRJJj7JiSMNW4I2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1qlYowKSdsKvqnJ6olbJzzIE.jpg?f=fotoalbum_large)