Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-10 23:04
Wat is dit voor ontzettend amateuristisch gedoe ? Ze denken toch niet dat ik dit serieus neem ? Lijkt van Disney zelf te komen.
Beste klant,

Bedankt voor je contact met Disney+.

De e-mail betreffende "portability" is verstuurd zodat je overal in de EU Disney+ kunt gaan kijken. Het gaat alleen om de komende periode. Wanneer Disney+ beschikbaar wordt in een land (ook buiten de EU), kun je daar kijken zonder dat je de portabiliteitsinstellingen hebt ingeschakeld.

Ik wil je vragen om in een reactie op deze e-mail een kopie van een van de volgende documenten op te sturen:

- Credit card afschrift
- Rekening van telefonie of internet
- Rekening van energie, gas, of water
- Bankafschrift
- Brief van de belastingdienst
- Kopie van rijbewijs, paspoort of ID kaart

Wanneer je een kopie van een rijbewijs, paspoort of ID kaart opstuurt is het geen probleem om persoonlijke informatie zoals BSN nummer te maskeren. Je mag natuurlijk ook de datum opschrijven en "Disney+" in de kopie noteren.

Ik wens je nog een Magische dag!

Tim
Disney+​

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11:57
loekf2 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:46:
Wat is dit voor ontzettend amateuristisch gedoe ? Ze denken toch niet dat ik dit serieus neem ? Lijkt van Disney zelf te komen.

[...]
Brief van de belastingdienst? Of zullen we gewoon de hele IB aangifte sturen? :+ :) :+ :)

• loekf2
  • Laatst online: 14-10 23:04
meesje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:00:
[...]

Brief van de belastingdienst? Of zullen we gewoon de hele IB aangifte sturen? :+ :) :+ :)
Ik kreeg weer een mail van ze, die ik ook niet snap, maar:

- Weten ze de locatie niet of je in de EU woont of er buiten als je via Apple of Google betaald ?
- Gaat het nou om de proef periode of de periode na 1 November ? Kan me voorstellen dat ze de halve wereld uit de proef periode willen houden.

Netflix betaal ik per creditcard en die hebben ook alleen een mail adres, echt geen NAW.

Zit er over te denken dan maar een weggelakte copie van het CiB te sturen.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 14-10 23:17
ViNOK16Bit schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:27:
[...]

Op de Nvidia shield TV geen buffer problemen met de app. En ook die categorieën zijn er nog gewoon. Weet je zeker dat je geen kids account gebruikt waarbij je die categorieën niet ziet?
Bufferen gebeurt niet heel veel, soms loopt een stream helemaal vast. Zowel bedraad op een Sony Android TV als via een Chromecast.

Verder geen kids account. De categorieën zijn wel zichtbaar, maar zodra ik er eentje kies, geeft hij aan: "De content die je wilt openen, is momenteel niet beschikbaar. Je wordt doorgestuurd naar de homepagina van Disney+"
Tot een dag of 3 had ik hier geen problemen mee. Dit is overigens op mijn Sony TV. Op de telefoon opent hij de categorieën wel gewoon.

Edit: zie net dat een update voor de app is. Gedownload en nu werkt het wel weer. 8)7

KlaasjeNL wijzigde deze reactie 06-10-2019 22:45 (10%)

• ViNOK16Bit
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10:17
KlaasjeNL schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:42:
[...]

Edit: zie net dat een update voor de app is. Gedownload en nu werkt het wel weer. 8)7
Fijn dat de update het heeft verholpen!

In ander nieuws hier wat statistieken over de Nederlandse test klaarblijkelijk: https://www.broadbandtvne...homes-are-testing-disney/

• FrankGuthrie
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14-10 19:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

President schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:37:
Hier het proefabonnement inmiddels opgezegd:
- heb de meeste films toch al gezien
- ondertiteling staat niet standaard aan en als ik die probeer in de stellen heb ik daar soms te weinig tijd voor, waardoor ik minuten bezig ben deze in te stellen (kan aan de app liggen, aan mijn tv, geen idee)
- geluid: ik moet de audio soms op 40 zetten om het normaal te kunnen verstaan, als ik dan weer switch naar gewone tv doet het pijn aan mijn oren (staat normaal op geluidssterkte 12)
- hij wil op 3/4 van de film nog wel eens gaan stotteren, erg vervelend. Opnieuw opstarten is dan nodig
- minder volwassen aanbod dan netflix en ik ga niet voor twee streamingdiensten betalen

Dit alles is de reden dat ik voor Netflix ga i.p.v. Disney+. Ben benieuwd hoe het er over een jaartje bij staat
Ik heb in ieder geval ook mijn subscription (die ik voor 1 jaar had) opgezegd voordat Disney 12 november gaat billen. Geen vertrouwen dat ze het voor 12 november aan de praat krijgen op de Minix U1 (Android 5.1.1). Ik kan het alleen gebruiken op mijn PC of smartphone, laten dat nou kleine schermen zijn. Op mijn Minix blijft 'ie hangen bij het laden.

Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03:27
@FrankGuthrie Ligt dat dan niet gewoon aan het feit dat jij gebruik maakt van een compleet verouderde Androidversie? Heb je al geprobeerd om de Minix U1 te updaten?

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:37
FrankGuthrie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:02:
[...]

Ik heb in ieder geval ook mijn subscription (die ik voor 1 jaar had) opgezegd voordat Disney 12 november gaat billen. Geen vertrouwen dat ze het voor 12 november aan de praat krijgen op de Minix U1 (Android 5.1.1). Ik kan het alleen gebruiken op mijn PC of smartphone, laten dat nou kleine schermen zijn. Op mijn Minix blijft 'ie hangen bij het laden.
Geen wonder met een software-update van bijna 5 jaar geleden... Dat is toch logisch dat het niet goed draait?

• TerrorToetje
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09-10 13:09
SOTD schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:08:
Hebben andere mensen ook last van BSOD met Disney+ die op pauzeren staat? BSOD melding zegt iets over nvidia dat dat gecrasht is of hangt of zoiets. Heb normaal nooit BSOD maar toevallig sinds ik Disney+ kijk (via recentste Chrome browser op W10 met alle updates overigens).

Heb ff snel in dit topic gekeken naar BSOD en blue screen maar 2 postjes gaan over een tv app.

Weet niet of ik het in de hoek van nvidia moet zoeken of in die van Disney+ aangezien zij niet bugvrij zijn (het niet willen onthouden welke taal ondertiteling bijv).
Vriend had dit ook en heeft zijn M,2 Gesloopt _/-\o_

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 09-10 23:13
TerrorToetje schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:03:
[...]

Vriend had dit ook en heeft zijn M,2 Gesloopt _/-\o_
Waarom deed ie dat? Hoe dan ook, BSOD lijkt verleden tijd, de laatste tijd gaat het goed. Geen idee wie het gefixt heeft, Nvidia of Disney zelf.

• TerrorToetje
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09-10 13:09
SOTD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 14:17:
[...]

Waarom deed ie dat? Hoe dan ook, BSOD lijkt verleden tijd, de laatste tijd gaat het goed. Geen idee wie het gefixt heeft, Nvidia of Disney zelf.
Het was de nvidia driver ik heb de dump uitgelezen en kwam toen op nog een ander geval uit.

https://www.nvidia.com/en...e-rtx-2070/?commentPage=1

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14-10 21:25
https://help.disneyplus.c...op-mijn-account-inloggen-

Je zou met max. 10 apparaten tegelijk moeten kunnen inloggen maar ik kan alleen inloggen op mijn iPad. Als ik op mijn telefoon probeer in te loggen vraagt hij om betalingsgegevens om de proefversie te starten terwijl ik dezelfde inloggegevens gebruik als op de iPad. Doe ik iets fout? Met Netflix gaat het allemaal wel gewoon goed.

• SOTD
ggj87 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:13:
https://help.disneyplus.c...op-mijn-account-inloggen-

Je zou met max. 10 apparaten tegelijk moeten kunnen inloggen maar ik kan alleen inloggen op mijn iPad. Als ik op mijn telefoon probeer in te loggen vraagt hij om betalingsgegevens om de proefversie te starten terwijl ik dezelfde inloggegevens gebruik als op de iPad. Doe ik iets fout? Met Netflix gaat het allemaal wel gewoon goed.
Hier werkt het vlekkeloos op zowel ipad als iphone en pc. Het is overigens volgens mij maximaal 4 apparaten, geen 10. Edit: zojuist je link gelezen, ik snap mijn verwarring, 10 apparaten per account, maar maximaal 4 streams per account. We hadden beiden min of meer gelijk. :P

Mag ik vragen of de telefoon een iPhone is? En heb je voor de gein ook ff op een pc geprobeerd? Misschien dat daar de foutmelding duidelijker naar voren komt.

SOTD wijzigde deze reactie 08-10-2019 22:02 (8%)

• ggj87
SOTD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:58:
[...]

Hier werkt het vlekkeloos op zowel ipad als iphone en pc. Het is overigens volgens mij maximaal 4 apparaten, geen 10. Edit: zojuist je link gelezen, ik snap mijn verwarring, 10 apparaten per account, maar maximaal 4 streams per account. We hadden beiden min of meer gelijk. :P

Mag ik vragen of de telefoon een iPhone is? En heb je voor de gein ook ff op een pc geprobeerd? Misschien dat daar de foutmelding duidelijker naar voren komt.
Ik had het Disney+ account aangemaakt op mijn iPad. Daar ook een betaalmethode moeten toevoegen. Op mijn telefoon (Samsung Galaxy S6 edge) kan ik wel inloggen maar vraagt hij wederom om een betaalmethode toe te voegen om het abonnement te voltooien. Dat zou toch niet hoeven aangezien ik dat al heb gedaan? Bij een vriend van mij werkt het wel en hij kan gewoon inloggen. Moet wel zeggen dat ik nog nooit een betaalmethode heb toegevoegd op mijn telefoon (hou daar niet zo van). Misschien ligt het daar aan?

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Jorgen schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 00:25:
@FrankGuthrie Ligt dat dan niet gewoon aan het feit dat jij gebruik maakt van een compleet verouderde Androidversie? Heb je al geprobeerd om de Minix U1 te updaten?
JDFS schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:23:
[...]

Geen wonder met een software-update van bijna 5 jaar geleden... Dat is toch logisch dat het niet goed draait?
Disney+ wordt gewoon ondersteunt vanaf android 5.0. De minix zit op 5.1.1. Helaas is dat de laatste versie officiële update van Minix.... Als ze Android 5.0 niet hadden ondersteund was het een duidelijk verhaal.

Kate Bush

• lowfi
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-10 09:03
FrankGuthrie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:45:
[...]

[...]

Disney+ wordt gewoon ondersteunt vanaf android 5.0. De minix zit op 5.1.1. Helaas is dat de laatste versie officiële update van Minix.... Als ze Android 5.0 niet hadden ondersteund was het een duidelijk verhaal.
Misschien volgende keer wegblijven van gekke china android doosjes. Support tot de deur....

• SOTD
ggj87 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:16:
[...]

Ik had het Disney+ account aangemaakt op mijn iPad. Daar ook een betaalmethode moeten toevoegen. Op mijn telefoon (Samsung Galaxy S6 edge) kan ik wel inloggen maar vraagt hij wederom om een betaalmethode toe te voegen om het abonnement te voltooien. Dat zou toch niet hoeven aangezien ik dat al heb gedaan? Bij een vriend van mij werkt het wel en hij kan gewoon inloggen. Moet wel zeggen dat ik nog nooit een betaalmethode heb toegevoegd op mijn telefoon (hou daar niet zo van). Misschien ligt het daar aan?
Ik vermoed dat Android de AppleID bankgegevens niet kan gebruiken. Misschien is het een oplossing dat jij je bankgegevens bij je account in disneyplus.com zelf invult en niet in Android? Zo blijft het alsnog gescheiden.

Mijn pc is Microsoft en zij beschikken over mijn bankgegevens vanwege Xbox, vandaar dat het probleemloos is gegaan bij mij vermoed ik.

• Jorgen
lowfi schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:58:
[...]

Misschien volgende keer wegblijven van gekke china android doosjes. Support tot de deur....
Onterechte reactie. Minix is juist een van de beste fabrikanten van mediaspelers. Zijn zelfs jarenlang official partner/sponsor van Kodi geweest en hebben altijd hun soc's + firmware dik in orde. Soms is de ondersteuning gewoon eol.

• Schiksie
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09-10 07:51
FrankGuthrie schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:45:
[...]

[...]

Ik kreeg gisteren na een week of 3 wachten dit antwoord van ze op mijn vraag vanaf welke Android versie het zou moeten werken.

Hartelijk bedankt voor het schrijven aan de Disney+ klantenservice.
De intentie is om Android (TV) te ondersteunen vanaf versie 5.1. (lollipop) Nu hebben we wel wat problemen ondervonden bij de ondersteuning bij diverse versies, maar dat is in principe de intentie. Jouw Android TV box zal dus, ondanks de problemen in de proefperiode, helaas buiten de boot vallen.

Ik hoop dat dit helpt.

Een hele magische dag gewenst!

Bob
Disney+ klantenservice

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

• corset
  • Laatst online: 11:33
Ik snap er de ballen van.. waarom doen mensen zoveel moeite;

in Nederland Disney+ afgesloten, Credit Card informatie opgegeven.

Getest in Duitsland -> werkt
Getest in Frankrijk -> werkt

Als ik zie dat mensen hier naar Disney lopen te mailen, brieven opsturen, ID kaarten opsturen etc.. allemaal niet nodig :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• lowfi
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-10 09:03
Jorgen schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 03:59:
[...]

Onterechte reactie. Minix is juist een van de beste fabrikanten van mediaspelers. Zijn zelfs jarenlang official partner/sponsor van Kodi geweest en hebben altijd hun soc's + firmware dik in orde. Soms is de ondersteuning gewoon eol.
Ik snap niet waarom je zoveel geld uitgeeft aan een mediaplayer die een telefoon OS draait terwijl een shield enof appletv even duur is. Maar goed misschien een discussie voor een andere plek.

• Jorgen
lowfi schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:15:
[...]

Ik snap niet waarom je zoveel geld uitgeeft aan een mediaplayer die een telefoon OS draait terwijl een shield enof appletv even duur is. Maar goed misschien een discussie voor een andere plek.
Shield en ATV zijn beide significant duurder. Scheelt 80 euro. Daarnaast zijn ios en Android TV beide de beperkende factor qua app ondersteuning en draait telefoon Android werkelijk alles. Daarenboven heeft de Shield allerlei problemen met colorspace switches tussen sdr en hdr materiaal op sdr tv's, die de minix met zijn S912 niet heeft. Zolang Nvidia en Apple zo overpriced zijn en niks interessants bieden ten opzichte van Minix of Odroid komen ze er bij mij niet in.

Jorgen wijzigde deze reactie 09-10-2019 10:22 (36%)

• DCNY
  • Registratie: november 2016
  • Nu online
Kun je gewoon 11-11 je abonnement opzeggen en wordt er dan niets in rekening gebracht? Of moet dat met een maand opzegtermijn uiterlijk 11-10?

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11:38
DCNY schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:29:
Kun je gewoon 11-11 je abonnement opzeggen en wordt er dan niets in rekening gebracht? Of moet dat met een maand opzegtermijn uiterlijk 11-10?
Ja, je kunt ieder moment opzeggen.
c. Beleid inzake opzeggen en restitutie. U kunt uw abonnement op elk gewenst moment opzeggen aan het einde van de huidige factureringsperiode of voordat uw gratis proefperiode afloopt. De opzegging gaat in aan het einde van de huidige factureringsperiode of uw gratis proefperiode.
https://www.disneyplus.com/nl/legal/abonneeovereenkomst

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Schiksie schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 07:51:
[...]

Ik kreeg gisteren na een week of 3 wachten dit antwoord van ze op mijn vraag vanaf welke Android versie het zou moeten werken.

Hartelijk bedankt voor het schrijven aan de Disney+ klantenservice.
De intentie is om Android (TV) te ondersteunen vanaf versie 5.1. (lollipop) Nu hebben we wel wat problemen ondervonden bij de ondersteuning bij diverse versies, maar dat is in principe de intentie. Jouw Android TV box zal dus, ondanks de problemen in de proefperiode, helaas buiten de boot vallen.

Ik hoop dat dit helpt.

Een hele magische dag gewenst!

Bob
Disney+ klantenservice
Top, bedankt voor de terugkoppeling.

EDIT:

En dan op open je je mail en zie je dit staan:
Beste klant,

Bedankt voor het sturen van uw e-mail aan Disney+. Wat fijn dat u een account heeft aangemaakt voor het kijken van onze geweldige films en series, maar wat jammer dat u alleen de films kunt opstarten voor kinderen op de Minix U1 Box. Ik geef u hier graag wat meer informatie over.

De Minix U1 Box wordt helaas niet door ons ondersteund. Dat betekent, dat bepaalde functies niet volledig werken. Gelukkig kunt u op de Galaxy S10 wel goed kijken en als u wilt streamen naar uw TV, kunt u het eventueel ook proberen met een HDMI-kabel vanaf de telefoon.

Als u hier nog andere vragen over heeft, kunt u eenvoudig in ons Help Center kijken. Vanuit hier kunt u ook telefonisch met ons in contact komen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar van 08.00 tot 00.00 uur, wij helpen u graag verder!

Met magische groet,

Caroline, Klantenservice Disney+
Wel Jammer dat men pas tot antwoorden kan komen als je je abonnement opzegt....

FrankGuthrie wijzigde deze reactie 09-10-2019 20:36 (79%)

Kate Bush

• ggj87
SOTD schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:24:
[...]

Ik vermoed dat Android de AppleID bankgegevens niet kan gebruiken. Misschien is het een oplossing dat jij je bankgegevens bij je account in disneyplus.com zelf invult en niet in Android? Zo blijft het alsnog gescheiden.

Mijn pc is Microsoft en zij beschikken over mijn bankgegevens vanwege Xbox, vandaar dat het probleemloos is gegaan bij mij vermoed ik.
Ik probeer net op mijn computer om op de site in te loggen maar daar krijg ik ook weer te zien dat ik het abonnement moet voltooien. Daar moet ik dan 0,01 ct voor overmaken terwijl ik dat volgens mij via de iPad al gedaan heb. Ik neem anders wel contact op met de klantenservice want dit kan gewoon niet.

Edit:

Heb net met de klantenservice gechat. Bleek te liggen aan het feit dat om een of andere reden ik nog geen 1ct had overgemaakt. Maar ik kon dus al wel op de iPad kijken. Heb alle betalingsgegevens daar nu verwijderd en het abonnement daar geannulleerd en via de website alles afgemaakt. Nu werkt het wel.

ggj87 wijzigde deze reactie 09-10-2019 22:08 (16%)

• Cooltennis
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09-10 23:03
dinandus schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:15:
@Cooltennis wat voor type Philips tv heb je, volgens mij is de App in de Android store beschikbaar, op mijn OLED873 met Android 8 gewoon sinds de 12e september beschikbaar en draait prima.
Bij zoeken op de eerste gelegenheid al gevonden.
Kan helaas niet vinden. Zie me foto link.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Cooltennis schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Kan helaas niet vinden. Zie me foto link.
[Afbeelding]
Voor mij is het plaatje te onduidelijk.

Staat er nu eigenlijk Android of Android-TV op de TV? Misschien kan je de app via sideloaden (Google) op je TV krijgen? Het APK bestand daarvoor is gemakkelijk te vinden.

A smile a day....

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:57
Waardeloos Disney, leuk voor 12- maar niet voor mij. Opgezegd.

• Cooltennis
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 09-10 23:03
hardware-lover schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:58:
[...]

Voor mij is het plaatje te onduidelijk.

Staat er nu eigenlijk Android of Android-TV op de TV? Misschien kan je de app via sideloaden (Google) op je TV krijgen? Het APK bestand daarvoor is gemakkelijk te vinden.
Nu via google gekeken waar ik eerder nooit daar geweest ben. Zat bij app gallerie te kijken.
Het is nu gelukt vanuit google.

Nu eens testen hoe goed werkt op tv.

• SOTD
wvkreg schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:20:
Geen fan van Marvell/Star Wars dus? Ik heb geen enkele tekenfilm gekeken nog, alleen maar Star Wars en Avengers en andere superhelden films en tot slot de films die gebaseerd zijn op waargebeurde verhalen. Ik moet wel toegeven dat ik hoop dat het flink uitgebreid gaat worden, op zijn minst wacht ik de Avengers End game nog ff af die na 12 November te zien is en dan kijk ik wel of ik het ga opzeggen.

Vind je Netflix wel iets dan? Ook daarop raak ik uitgekeken,, wacht nog ff op Camino, vervolg van Breaking bad. Heb ook nog Prime. Zitten wel aardige series in zoals Bosch en Man in high castle en natuurlijk Grand tour, wat heb ik Top Gear gemist zeg.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

wvkreg schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:20:
Grappig, afgelopen 15 september zei je ook al dat je Disney+ maar niets vond, in dit topic, in 3 posts wel te verstaan. Ik zal ze hier niet quoten, da's wat flauw, maar je vond Disney+ toen al niks, en nu dus ook niet, maar je hebt wél opgezegd?? :?
Dus je hebt er een kleine maand gebruik van gemaakt, terwijl je het op 15 september al niks vond? 8)7

Houd eens even op met dit droeftoeter troll gedrag aub...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• meesje
@KillerBee Eens met je opmerking. Maar er is wel een verschil tussen 'gebruik maken van een dienst' en 'een abonnement hebben op een dienst'. ;) :+

Zelf ben ik wel van mening dat als je een gezin hebt met (kleine) kinderen dat Disney+ beter tot z'n recht komt dan bij een huishouden zonder kids. Aangezien Marvel/Star Wars mijn genre is, zou ik het ook zonder kids afgesloten hebben.

meesje wijzigde deze reactie 10-10-2019 07:36 (44%)

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

meesje schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 07:31:
@KillerBee Eens met je opmerking. Maar er is wel een verschil tussen 'gebruik maken van een dienst' en 'een abonnement hebben op een dienst'. ;) :+
In dit geval was het woord 'gebruik' (in plaats van abonnement) heel bewust gekozen, tenslotte is het momenteel twee maanden gratis ;) . Vanaf 12 november zal ik het 'abonnement' noemen :P .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• meesje
KillerBee schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:00:
[...]

In dit geval was het woord 'gebruik' (in plaats van abonnement) heel bewust gekozen, tenslotte is het momenteel twee maanden gratis ;) . Vanaf 12 november zal ik het 'abonnement' noemen :P .
Haha, laten we daar maar niet over discussiëren. Is al eerder hier gebeurd. ;)

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:57
KillerBee schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 06:08:
[...]

Grappig, afgelopen 15 september zei je ook al dat je Disney+ maar niets vond, in dit topic, in 3 posts wel te verstaan. Ik zal ze hier niet quoten, da's wat flauw, maar je vond Disney+ toen al niks, en nu dus ook niet, maar je hebt wél opgezegd?? :?
Dus je hebt er een kleine maand gebruik van gemaakt, terwijl je het op 15 september al niks vond? 8)7

Houd eens even op met dit droeftoeter troll gedrag aub...
Ok sorry, het is niet voor mij. Misschien cool voor anderen. Ik stop :) :9

• corset

Zelf ben ik wel van mening dat als je een gezin hebt met (kleine) kinderen dat Disney+ beter tot z'n recht komt dan bij een huishouden zonder kids. Aangezien Marvel/Star Wars mijn genre is, zou ik het ook zonder kids afgesloten hebben.
Onzin, hier 2 volwassenen zonder kinderen. En we genieten nog vol van de content op Disney+

zowel star wars, marvel als Disney classics

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:08
...
niet mee eens. Ik vermaak mij op dit moment kostelijk met alle classics ( Ducktales! ) maar ook met series die ik nog niet kende zoals Gravity Falls.

offtopic:
Of ik het na de 12e nog ga houden dat is nog even afwachten natuurlijk..

Webgnome wijzigde deze reactie 10-10-2019 09:50 (8%)

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• erredobble
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 08:59
Wordt in ieder geval 1 maandje betaald proberen dan....gezien onderstaande reactie vanuit Disney (supersnel gereageerd overigens vanuit Disney...erg netjes)

Bedankt voor je contact aan Disney+ over de audio-complicaties en de blauwe lijn op je LG-tv. Zonder Dolby-geluid komt Disney's magie niet perfect over. Mijn excuses voor het ongemak.

De audio-opties en LG-app zijn momenteel nog onderhevig aan onderhoud. Tegen de 12de van november moet dit allemaal opgelost zijn. De enige audio optie die nu op veel platformen werkt is stereo. De beste optie die je nu hebt, is de instellingen veranderen naar stereo. Dolby en Atmos zijn officieel ondersteund vanaf de twaalfde. De audio opties kun je niet aanpassen in de app en zal dit op het apparaat waarmee je de app gebruikt moeten gebeuren.

• Webgnome
Geen woord over de blauwe lijn issue...

• meesje
corset schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 08:53:
[...]

Onzin, hier 2 volwassenen zonder kinderen. En we genieten nog vol van de content op Disney+

zowel star wars, marvel als Disney classics
Daarom zeg ik ook 'beter' (dan bv Netflix). Dit moet je dan ook lezen als zijnde over het algemeen.

• Skinnyice
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Heb nog even door dit topic gescrold en gezocht, en na het “dreigement” in augustus dat ze actieve methodes zoeken om account sharing tegen te gaan ben ik hier na augustus niks meer over tegengekomen. Heeft iemand hier al ervaring mee? Of even afwachten tot november als het wereldwijd beschikbaar is?

• ViNOK16Bit
Skinnyice schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:16:
Heb nog even door dit topic gescrold en gezocht, en na het “dreigement” in augustus dat ze actieve methodes zoeken om account sharing tegen te gaan ben ik hier na augustus niks meer over tegengekomen. Heeft iemand hier al ervaring mee? Of even afwachten tot november als het wereldwijd beschikbaar is?
Daar is momenteel nog helemaal niks van te merken en ik betwijfel het dat ze dit op 12 november al kunnen. En naar wat ik begrijp is dit een techniek die ze samen met Charter voor ogen hebben, omdat Charter ook Disney's streaming platforms aanbied. https://www.wired.com/sto...treaming-account-sharing/

• fjoek
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 09:47
Ik heb zonet antwoord gekregen van Disney omdat ik een fel irritant streepje heb aan de onder en rechterkant.
Betreft de OLED LG C8.

Antwoord Disney :

Leuk dat je contact opneemt met Disney+, dit stel ik zeer op prijs.
Vervelend om te horen dat je een fel blauw streepje onderin je beeld ziet van je LG OLED SMART TV, mijn excuses hiervoor. Wij zijn er ons van bewust dat dit verbeterpunt zich voordoet tijdens onze GRATIS proefperiode, jouw feedback is dus ook erg belangrijk voor ons, om te zien hoe en wat we kunnen verbeteren aan onze Disney+-app en service, wij zijn er dan ook hard mee bezig dit op te lossen.

Heb je andere vragen, dan kun je altijd ons Help-centrum bezoeken, hier vind je onze veelgestelde vragen en zie je hoe je ons kunt bereiken. We zijn 7 dagen per week beschikbaar van 08:00 - 00:00 op 0800-022 14 76.

Welkom bij de Disney+ familie.

Met vriendelijke groet,

Arthur
Disney+ Klantenservice

____

Ben benieuwd of dit wordt opgelost. Ik zal eerlijk zijn en ben niet onder de indruk van beeld en geluid.
Het was mijn eerste stream probeersel en ik begrijp niet dat mensen hiervan onder de indruk kunnen raken. Ik hou het wel bij.... >:)

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 04:25
Ik gebruik Disney + al een paar weken. Via Nvidia shield en Apple TV prima beeld en geen problemen verder.
Sinds een paar dagen in het bezit van een LG C9, geen streepje maar het beeld is duidelijk minder en de ondertitels zijn irritant met de zwarte achtergrond (LG Disney app)

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

chulin schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:27:
Ik gebruik Disney + al een paar weken. Via Nvidia shield en Apple TV prima beeld en geen problemen verder.
Sinds een paar dagen in het bezit van een LG C9, geen streepje maar het beeld is duidelijk minder en de ondertitels zijn irritant met de zwarte achtergrond (LG Disney app)
Kan je gewoon aanpassen. Even pauzeren, dan kan je rechtsboven de instellingen aanpassen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
fjoek schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:39:

Ben benieuwd of dit wordt opgelost.
Waarschijnlijk niet binnen de gratis periode :P
Ik zal eerlijk zijn en ben niet onder de indruk van beeld en geluid.
Het was mijn eerste stream probeersel en ik begrijp niet dat mensen hiervan onder de indruk kunnen raken. Ik hou het wel bij.... >:)
Ik weet niet in hoeverre je indruk afhangt van de app die je gebruikt, maar dat kan best uitmaken natuurlijk. De ene app is de andere niet. Als ik het goed begrijp, streamen ze nog geen 4K, HDR en Dolby Atmos materiaal. Dus dat kan nog niet getest worden.

Ik gebruik zelf de Xbox One app, en ik ben best onder de indruk. Los van het aanbod zijn beeld en geluid erg goed en response (bijv. fast forward/rewind, menu's e.d.) is erg snel. Hij is één keer in het begin gecrashed, daarna niet meer.

• Fireshade
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:16:
[...]

Ja, datzelfde geldt voor iOS.

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Señor Sjon schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:33:
[...]

Kan je gewoon aanpassen. Even pauzeren, dan kan je rechtsboven de instellingen aanpassen.
Wat je ook aanpast in de app op de LG je blijft een zwarte achtergrond houden.
Dat is al vanaf het begin en nu nog steeds.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 04:25
[...]

Wist het niet, bedankt

• fjoek
Fireshade schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:05:
[...]

Waarschijnlijk niet binnen de gratis periode :P

[...]

Ik weet niet in hoeverre je indruk afhangt van de app die je gebruikt, maar dat kan best uitmaken natuurlijk. De ene app is de andere niet. Als ik het goed begrijp, streamen ze nog geen 4K, HDR en Dolby Atmos materiaal. Dus dat kan nog niet getest worden.

Ik gebruik zelf de Xbox One app, en ik ben best onder de indruk. Los van het aanbod zijn beeld en geluid erg goed en response (bijv. fast forward/rewind, menu's e.d.) is erg snel. Hij is één keer in het begin gecrashed, daarna niet meer.
Ik zal wel te hoge verwachtingen hebben gehad omdat iedereen lyrisch is over streamen maar een bedrijf met zulke diepe zakken die voorlopig geen 4K, HDR en fatsoenlijk geluid kunnen aanbieden vind ik een onbegrijpelijk iets. Mag allemaal proef periode zijn maar ik vind het gewoon teleurstellend. Zal wel komen dat ik veelal topkwaliteit beeld en geluid ben gewend.
Afijn ieder zijn ding. ;)

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

chucky666 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 17:17:
[...]

Wat je ook aanpast in de app op de LG je blijft een zwarte achtergrond houden.
Dat is al vanaf het begin en nu nog steeds.
Op een C7 niet? Heb het daar bij mijn ouders aangepast. Er was wel een update die eerst moest draaien, deed ie niet automatisch zo te zien.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• ggj87
[...]

Dat zag ik gisteren via de site. Vind het wel goed, heb je altijd de ondertitel die je wilt d:)b

• Fireshade
  • Niet online
fjoek schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:49:
[...]
Ik zal wel te hoge verwachtingen hebben gehad omdat iedereen lyrisch is over streamen maar een bedrijf met zulke diepe zakken die voorlopig geen 4K, HDR en fatsoenlijk geluid kunnen aanbieden vind ik een onbegrijpelijk iets.
Jij beweert dat ze dat nu niet kunnen aanbieden? Die kwaliteit gaat volgens alle correspondentie met hen in op precies 12 november voor hun betalende abonnees. Dus volgens mij staat dat gewoon in de startblokken.
Hoe denk je dat ze aan zulke diepe zakken komen? ;)
Deze test is gewoon de plooien gladstrijken.

• fjoek
Fireshade schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 21:48:
[...]

Jij beweert dat ze dat nu niet kunnen aanbieden? Die kwaliteit gaat volgens alle correspondentie met hen in op precies 12 november voor hun betalende abonnees. Dus volgens mij staat dat gewoon in de startblokken.
Hoe denk je dat ze aan zulke diepe zakken komen? ;)
Deze test is gewoon de plooien gladstrijken.
Niet van de streamingsdienst. ;) Verleden jaar een winst van 2,9 miljard dollar. Met dank aan het succes van Black Panther steeg de omzet met meer dan een vijfde.
Tijd zal het leren maar zo te lezen ben jij een die hard fan van Disney. Niets mis mee!
Mooi weekend.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fjoek schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 18:49:
[...]
Ik zal wel te hoge verwachtingen hebben gehad omdat iedereen lyrisch is over streamen maar een bedrijf met zulke diepe zakken die voorlopig geen 4K, HDR en fatsoenlijk geluid kunnen aanbieden vind ik een onbegrijpelijk iets. Mag allemaal proef periode zijn maar ik vind het gewoon teleurstellend. Zal wel komen dat ik veelal topkwaliteit beeld en geluid ben gewend.
Afijn ieder zijn ding. ;)
Natuurlijk afhankelijk van de toegepaste hardware;

4K > check
HDR > check
Fatsoenlijk geluid > op dit moment nog tamelijk beperkt.

A smile a day....

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
De kids vinden het prachtig, maar ik vind de gui niet heel prettig. Verder snap ik niet dat een aflevering gestopt bij de aftiteling vrolijk daar verder gaat bij opnieuw kijken. Dat doet Netflix beter

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13-10 00:23
Señor Sjon schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:53:
[...]

Op een C7 niet? Heb het daar bij mijn ouders aangepast. Er was wel een update die eerst moest draaien, deed ie niet automatisch zo te zien.
Heb een C8 en daarop ook een zwarte achtergrond. Nou ja, je kunt het wit maken en doorzichtig, maar dat is niet geweldig. Amerikanen en subs is bijna altijd hetzelfde: de meesten moeten er niks van hebben omdat ze het niet gewend zijn en waarschijnlijk kennen ze het alleen van ondertiteling voor doven, dus rommelen ze maar wat aan. Netflix doet het wel goed, maar bij Prime is de weergave ook suboptimaal.

_██_
(ಠ_ృ)

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 14-10 23:21
Op dit moment vind ik de beste ervaring op mijn MacBook Pro met een Beats koptelefoon. Streamen naar Apple TV vind ik vervelend, lage kwaliteit en mét Duitse ondertiteling. iPhone is stabiel en degelijk, maar wil je op je iPhone films kijken :?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Silvestris
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 14-10 22:59
fjoek schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:39:
Ik heb zonet antwoord gekregen van Disney omdat ik een fel irritant streepje heb aan de onder en rechterkant.
Betreft de OLED LG C8.

Antwoord Disney :

Leuk dat je contact opneemt met Disney+, dit stel ik zeer op prijs.
Vervelend om te horen dat je een fel blauw streepje onderin je beeld ziet van je LG OLED SMART TV, mijn excuses hiervoor. Wij zijn er ons van bewust dat dit verbeterpunt zich voordoet tijdens onze GRATIS proefperiode, jouw feedback is dus ook erg belangrijk voor ons, om te zien hoe en wat we kunnen verbeteren aan onze Disney+-app en service, wij zijn er dan ook hard mee bezig dit op te lossen.

Heb je andere vragen, dan kun je altijd ons Help-centrum bezoeken, hier vind je onze veelgestelde vragen en zie je hoe je ons kunt bereiken. We zijn 7 dagen per week beschikbaar van 08:00 - 00:00 op 0800-022 14 76.

Welkom bij de Disney+ familie.

Met vriendelijke groet,

Arthur
Disney+ Klantenservice

____

Ben benieuwd of dit wordt opgelost. Ik zal eerlijk zijn en ben niet onder de indruk van beeld en geluid.
Bijzonder dat hij GRATIS in hoofdletters zet. Je zou bijna zeggen dat hij achter zijn vriendelijke antwoord denkt: “Wat zeur je nou, stik in je feedback, je krijgt dit gratis, dus je hebt niks te klagen, verwende....” :P

Niet dat ik het daarmee eens zou zijn haha, want ik zou er zelf voor kiezen om verbeteringen vóór de officiële startdatum in te voeren, zodat je eventuele bugs bij de verbeteringen nog op tijd kunt repareren. Maar dat moeten ze zelf weten tijdens deze TEST :)

• Caelorum
  • Laatst online: 11:20
Atomsk schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Heb een C8 en daarop ook een zwarte achtergrond. Nou ja, je kunt het wit maken en doorzichtig, maar dat is niet geweldig. Amerikanen en subs is bijna altijd hetzelfde: de meesten moeten er niks van hebben omdat ze het niet gewend zijn en waarschijnlijk kennen ze het alleen van ondertiteling voor doven, dus rommelen ze maar wat aan. Netflix doet het wel goed, maar bij Prime is de weergave ook suboptimaal.
B8 hier. Ondertitels hebben het welgeteld 3 dagen goed gedaan, daarna een update van de app gehad en toen kwam de blauwe lijn en de zware achtergrond op de ondertiteling. Zwaar irritant. Gelukkig verdwijnt de blauwe lijn meestal na een minuut of 5 wel weer.

• Fleshi
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-10 20:35
Heeft iemand al ontdekt hoe je het abonnement kunt opzeggen via de Playstore? Volgens mij hebben ze de optie te goed verstopt.

• Caelorum
  • Laatst online: 11:20
Fleshi schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 12:18:
Heeft iemand al ontdekt hoe je het abonnement kunt opzeggen via de Playstore? Volgens mij hebben ze de optie te goed verstopt.
Als het goed is waar alle abonnementen staan. In de Play Store app het menu openen en dan subscriptions/abonnementen kiezen. Daar Disney+ kiezen en dan onderaan op "cancel subscription"/opzeggen.

• Kenny73
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14-10 11:45
Ik zit er ook net naar te kijken.
Ik heb de app ook via de playstore geïnstalleerd. Echter staat er bij abonnementen niets en ook zie ik niets van opzeggen op de website van Disney+

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Kenny73 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:16:
en ook zie ik niets van opzeggen op de website van Disney+
Klik op je profiel, dan op Account en vervolgens op Factureringsgegevens.

• Kenny73
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14-10 11:45
Ahhh, ik zocht het in het menu voordat je op je profiel moest klikken,thanks.

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Acties:
  • +6Henk 'm!
  • Pinned

• Molex71
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 14-10 00:15
Farscape2 schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:59:
[...]

Precies hetzelfde ja, en niet aan te passen zoals in de web-app, als je via de Chromecast functionaliteit het doet, sidestep je de Disney+ app, en daar werkt het wel in, dus is denk ik inderdaad nog een kinderziekte.
Eindelijk antwoord gekregen van Disney+ support

------------

Bedankt voor je bericht aan Disney+ met betrekking tot je Nvidia Shield.
Excuses voor onze late reactie, door de enorme hoeveelheid aanvragen op de eerste dagen zijn wij hier helaas niet eerder aan toe gekomen.

In onze Disney+-app zal deze optie zeker worden ingebouwd(misschien is die er ondertussen al?) Ik kan je vertellen dat dat een optie is van Nvidia Shield zelf, en dat wij deze eigenlijk kopiëren, je zou dit dus al ergens in de Nvidia Shield moeten kunnen vinden.

Veel plezier met het gebruik van Disney+ en bedankt voor je feedback.

Met vriendelijke groet,
Björn
Disney+ Klantenservice

---------------

En, krijg nou wat, iets nieuws geleerd over mijn Nvidia Shield. Onder "accessibility" (rare plek, maar goed) kun je inderdaad de ondertitels aanpassen, volledig naar wens. Even opnieuw opstarten en alles werkt nu prima!

(nu nog de optie dat de ondertitels naar wens omhoog en omlaag verplaatst kunnen worden)

• ViNOK16Bit
Molex71 schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:46:
[...]

En, krijg nou wat, iets nieuws geleerd over mijn Nvidia Shield. Onder "accessibility" (rare plek, maar goed) kun je inderdaad de ondertitels aanpassen, volledig naar wens. Even opnieuw opstarten en alles werkt nu prima!

(nu nog de optie dat de ondertitels naar wens omhoog en omlaag verplaatst kunnen worden)
Ik heb inderdaad ook echt lang gezocht naar het aanpassen van de ondertitels. Het was al eerder vermeld in dit topic dat dit in de instellingen van Android zelf zit. Zal wel makkelijker zijn als dat de app dat zelf ook aanpasbaar wordt.

• meesje
Het was hier al eerder voorbij gekomen: sinds vandaag is Captain Marvel toegevoegd aan Disney+.
https://delagarde.nl/capt...troductie-van-ultraheldin

• erredobble
Vreemd...dacht 'De Reddertjes' toch echt te zien staan afgelopen week. Vandaag wil ik die met de kids kijken.....poef verdwenen.

• The_Sukkel
  • Laatst online: 14-10 23:55

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik dacht in de eerste instantie dat ik het abonnement op D+ wel zou gaan verlengen. Niet zozeer voor mijzelf, maar meer voor de vrouw en de kids (dochters leeftijden 11-16-18) in huis. Om de prijs hoef ik het niet te laten: €6,99 per maand kan ik me heus wel veroorloven. Echter, dan moet ik wel het gevoel hebben dat er iemand in het gezin er naar kijkt.

Tot mijn verbazing blijkt dat alleen mijn dochter van 11 er nog "soms" naar kijkt, maar dat ze al bijna alles heeft gezien. De rest kijkt niet of nooit. Zelf heb ik de meeste content die ik interessant vind, al wel eens gezien in de bios of op TV. Ik ben niet iemand die daarna nog veel vaker films nog eens terug ga bekijken. De schaarse tijd, gaat op naar nieuwe films in de bios, series op Netflix, en nog enkele series en shows die ik op de (ouderwetse) lineaire TV probeer te volgen.

M.a.w.: als ik het abonnement verleng, dan is het om voor ca €84 per jaar toegang te hebben tot een soort collectie van films die ik dan niet meer op DVD of blu-ray hoef te hebben. Dit maakt het een stuk minder logisch om het abonnement te gaan verlengen. Ook al kost het niet veel: het dreigt dan wel zo'n "half dood" abonnement te worden. Net als de DVD's die je in huis hebt: ze zijn voor de "heb", ernaar kijken doe ik eigenlijk nooit meer.

Kortom: de reikwijdte van de content blijkt me dusdanig zwaar tegen te vallen, dat ik overweeg om het abonnement toch maar niet te verlengen. Dat had ik van tevoren niet verwacht, omdat ik dacht dat D+ met Disney, Marvel en Pixar genoeg in huis had om een niet te negeren aanbod te creëren. Het tegendeel lijkt (voor mij althans) waar te zijn: Disney, Marvel en Pixar alleen lijken in ons geval niet voldoende, om ons geïnteresseerd te houden. De continue nieuwe content bij Netflix (ook al is de kwaliteit niet altijd even hoog), lijkt dat wel te gaan doen. Misschien dat ik over een jaar nog eens ga kijken of het aanbod inmiddels wat breder en interessanter is, misschien door het toevoegen van de Fox catalogus...

Wie heeft dit gevoel nog meer?

The_Sukkel wijzigde deze reactie 14-10-2019 23:55 (3%)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• DvE
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 11:29

DvE

ORA-00000

Ik denk er wel een beetje hetzelfde over.
Maar ik ga er ook een beetje vanuit dat Disney meer content gaat plaatsen als de betaalde versie van start gaat en dit blijft aanvullen.
Voor zover ik weet is dit puur een technische test periode en zeker niet alle content.

Noobmeter

• meesje
@erredobble Ik heb al eerder een bericht voorbij zien komen van dat content verdwijnt. Bij Netflix weet je dat dat gebeurt, maar bij Disney (eigen content) had ik dit echt niet verwacht. Hopelijk gebeurt dit niet na ons proefabonnement.

@The_Sukkel Wij hebben een zoontje van 4,5 jaar oud. Tot heden hebben we alleen nog maar Black Panther (ik) en Cars (hij) gezien. Straks zal ik nog naar Captain Marvel kijken. Mijn zoontje kijkt vnl. naar veel korte filmpjes op Youtube Kids. Speelfilms duren te lang om aandacht vast te houden. Mijn verwachting is dat dit wel gaat veranderen en hij de komende jaren meer interesse in Disney films gaat krijgen. Puur voor me zelf, zou af en toe een maandje D+ volstaan.
Gezien de leeftijd van jouw kids, kan ik me voorstellen dat er weinig interesse is in deze dienst.
Hopelijk komt na de twee maanden proefabonnement periode meer interessante content voorbij. Voor 69 euro wil het nog wel een jaartje aankijken. Na een jaar ga ik het evalueren. ;)

meesje wijzigde deze reactie 13-10-2019 19:47 (3%)

• TAVL
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 11:00
Ze hebben al nieuwe en exclusieve content aangekondigd op D23; diverse Star Wars series (The Mandalorean, Obi Wan series (2020/21)), diverse Marvel series, meerdere documentaires, films (Lady en de Vagebond remake,), cartoon series (Three Cabaleros), shorts (Pixar series), shows. Ook dat deze niet tijdens de proefperiode zichtbaar zijn. De catalogus is beperkt voor de proefperiode. Ik denk dat het grote geweld echt nog moet komen. Er zijn verschillende titels bij gekomen, verdwenen en ook zie ik bij meer films in detail staan dat het 4K, HDR10, Dolby Vision en Dolby Atmos beschikbaar is/zou moeten komen.

Schijnt trouwens dat ook The Simpsons even zichtbaar waren.

TAVL wijzigde deze reactie 13-10-2019 20:16 (25%)

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Rukapul

Moderator General Chat
Ik. Keer een maandje in een vakantie is denk ik wel genoeg om eens een paar films mee te pakken.

De kinderen kijken af en toe een aflevering van een serie. We werken ons door star wars heen en hebben een paar Disney films gekeken. Maar ik heb niet het idee dat er iemand in huis is die blijvend een grote behoefte heeft. Volgens mij zouden we in no time er genoeg van hebben omdat het veel van hetzelfde is.

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:41
The_Sukkel schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:27:
Ik dacht in de eerste instantie dat ik het abonnement op D+ wel zou gaan verlengen. Niet zozeer voor mijzelf, maar meer voor de vrouw en de kids (dochters leeftijden 11-16-18) in huis. Om de prijs hoef ik het niet te laten: €6,99 per maand kan ik me heus wel veroorloven. Echter, dan moet ik wel het gevoel hebben dat er iemand in het gezin er naar kijkt.

Tot mijn verbazing blijkt dat alleen mijn dochter van 11 er nog "soms" naar kijkt, maar dat ze al bijna alles heeft gezien. De rest kijkt niet of nooit. Zelf heb ik de meeste content die ik interessant vind, al wel eens gezien in de bios of op TV. Ik ben niet iemand die daarna nog veel vaker films nog eens terug ga bekijken. De schaarse tijd, gaat op naar nieuwe films in de bios, series op Netflix, en nog enkele series en shows die ik op de (ouderwetse) lineaire TV probeer te volgen.

M.a.w.: als ik het abonnement verleng, dan is het om voor ca €72 per jaar toegang te hebben tot een soort collectie van films die ik dan niet meer op DVD of blu-ray hoef te hebben. Dit maakt het een stuk minder logisch om het abonnement te gaan verlengen. Ook al kost het niet veel: het dreigt dan wel zo'n "half dood" abonnement te worden. Net als de DVD's die je in huis hebt: ze zijn voor de "heb", ernaar kijken doe ik eigenlijk nooit meer.

Kortom: de reikwijdte van de content blijkt me dusdanig zwaar tegen te vallen, dat ik overweeg om het abonnement toch maar niet te verlengen. Dat had ik van tevoren niet verwacht, omdat ik dacht dat D+ met Disney, Marvel en Pixar genoeg in huis had om een niet te negeren aanbod te creëren. Het tegendeel lijkt (voor mij althans) waar te zijn: Disney, Marvel en Pixar alleen lijken in ons geval niet voldoende, om ons geïnteresseerd te houden. De continue nieuwe content bij Netflix (ook al is de kwaliteit niet altijd even hoog), lijkt dat wel te gaan doen. Misschien dat ik over een jaar nog eens ga kijken of het aanbod inmiddels wat breder en interessanter is, misschien door het toevoegen van de Fox catalogus...

Wie heeft dit gevoel nog meer?
Mijn kids hebben wat bekende pixar films gekeken (Cars, Planes, Nemo) en toen was het eigenlijk wel klaar. Mijn vrouw heeft ook nog wat jeugdherinneringen opgehaald met de Lion King en Mary Poppins en vervolgens weer aan een paar Netflix series begonnen. Ook beide kids zitten liever op Netflix dan Disney+, Kapitein onderbroek, Larva, Archibald, Grizzy, Rabbids, Angry Birds en Minecraft zijn vaste prik hier.

Voor mezelf was het gelijk al duidelijk dat het weinig zou toevoegen. Wellicht dat de nieuwe StarWars serie iets toevoegt maar voor volwassen content ben ik bij Netflix toch echt veel beter af. Recent begonnen aan Dark, dat is gewoon genieten. Dit soort kleine producties met beperkt budget zul je nooit en nimmer bij Disney kunnen vinden.

PVOutput

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Hier ook opgezegd, vooral vanwege de content.

Paar Marvel films gezien + bezig met Agent Carter en daarnaast 1 Nat Geo docu (Free Solo).
Partner kon helemaal niks boeiends vinden, geen kids hier.
Gewoon te weinig om een extra abo te nemen (hebben al Netflix en Ziggo M&S XL).

Daarnaast ook veel vastlopers gehad via de Chromecast.

• Fireshade
  • Niet online
Op de posts hierboven over de content:
Ik heb gemerkt dat lang niet alles via de thumbnails getoond wordt. Die thumbnails zijn de meest populaire items.

Er blijkt nog een berg (?) films en series verscholen achter de zoekfunctie.
Zo had ik per ongeluk Project T (=Tomorrowland) ontdekt, en Saving Mr. Banks, Planes, The Pixar Story etc. En Disney blijkt ook zijn eigen reeks aan natuurdocu's te hebben.
De toegankelijkheid naar de overige items mogen ze wel eens aanpakken, want mensen gaan echt niet op de luie bank zoektermen zitten intypen.

Uiteraard zal Disney+ niet genoeg content hebben om iedereen jarenlang geboeid te houden, maar gelukkig kan je het abonnement uit- en aanzetten, rekening houdend met bepaalde films of series die later uitgebracht gaan worden (zoals The Mandalorian - voor de liefhebbers).

• fjoek
Ik heb Disney niet meer omdat de free periode is verlopen maar is The Lion King 2019 al te zien?

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fjoek schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 23:46:
Ik heb Disney niet meer omdat de free periode is verlopen [knip]
De "free" periode loopt toch tot de start van het betaalde abonnement, dus tot 12-11-'19? Dat is wat mijn opzeginfo laat zien?

A smile a day....

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 00:24:
[...]

De "free" periode loopt toch tot de start van het betaalde abonnement, dus tot 12-11-'19? Dat is wat mijn opzeginfo laat zien?
correct, ik heb ook opgezegd (in de hoop van maandelijks naar jaarlijks te vervangen, dat blijkt niet te kunnen via google play op dit moment.
maar kan gewoon blijven kijken tot de 12de

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• TAVL
fjoek schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 23:46:
Ik heb Disney niet meer omdat de free periode is verlopen maar is The Lion King 2019 al te zien?
Nee, van dit soort producties is aangegeven dat dit niet in de free trial periode komt. Net als Aladdin (2019), Toy Story 4, Lion King (2019), Dumbo (2019), etc. Ook exclusives zijn niet in deze periode te zien. Het is en blijft een test.

De test en dus de gratis periode duurt tot 12 november. Nog een kleine maand dus.

TAVL wijzigde deze reactie 14-10-2019 10:06 (3%)

• Webgnome
Fireshade schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:35:
Ik heb gemerkt dat lang niet alles via de thumbnails getoond wordt. Die thumbnails zijn de meest populaire items.

hoe is dit anders als Netflix etc?

• JDFS
  • Laatst online: 11:37
Tip die ik kreeg: houd deze pagina in de gaten: https://aanbiedingen.eerko.nl/itunes.php

Als er weer een iTunes aanbieding is met 15% extra tegoed, koop die van EUR 100, zodat je EUR 115 aan tegoed krijgt. Sluit dan een Disney+ jaarabonnement af via de App Store. Essentially komt dit neer op 60,86 voor Disney+, wat omgerekend zo’n 5,07 per maand is.

De extra tegoeden komen denk ik ergens deze maand weer eraan!

• corset
Fireshade schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 21:35:

Zo had ik per ongeluk Project T (=Tomorrowland) ontdekt, en Saving Mr. Banks, Planes, The Pixar Story etc. En Disney blijkt ook zijn eigen reeks aan natuurdocu's te hebben.
De toegankelijkheid naar de overige items mogen ze wel eens aanpakken, want mensen gaan echt niet op de luie bank zoektermen zitten intypen.

Uiteraard zal Disney+ niet genoeg content hebben om iedereen jarenlang geboeid te houden, maar gelukkig kan je het abonnement uit- en aanzetten, rekening houdend met bepaalde films of series die later uitgebracht gaan worden (zoals The Mandalorian - voor de liefhebbers).
Perongeluk? Het is net als bij Netflix, meest populaire/passende in algoritme items voorop. De rest achter andere kopjes.

Als je gewoon "Alle films a-z" kiest, of dat met de series doet, zie je dat er niks verborgen staat en alles zichtbaar is...
Het is perfect toegankelijk, ze verwachten alleen dat de gebruiker wat meer doet dan de app opstarten en in paniek raken dat niet alles zichtbaar is 8)7

• fjoek
TAVL schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 06:31:
[...]

Nee, van dit soort producties is aangegeven dat dit niet in de free trial periode komt. Net als Aladdin (2019), Toy Story 4, Lion King (2019), Dumbo (2019), etc. Ook exclusives zijn niet in deze periode te zien. Het is en blijft een test.

De test en dus de gratis periode duurt tot 12 november. Nog een kleine maand dus.
Ok dus als het betalen wordt dan zijn deze titels beschikbaar. Dat is goed nieuws lijkt mij.

• TAVL
Vanaf 12 november kun je meer verwachten. Vergeet niet dat Netflix in het begin ook zeer beperkt was en tijd nodig had om te groeien. Dat zal hier niet anders zijn. Bovendien zullen ze in een gratis periode nog niet het achterste van de tong laten zien. Ze willen natuurlijk blijven lonken als ze echt live gaan en geregeld nieuwe content toe blijven voegen. Of al die titels op dag 1 beschikbaar zijn is niet exact bekend, maar ze zullen zeker toegevoegd gaan worden. Sowieso komt er meer content.

• pgs010
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 09:17
Ik ben al een half uur bezig om mijn account op te zeggen, maar kom geen stap verder. Als ik de stappen volg en op factureringsgegevens klik staat er alleen wanneer de volgende factuurdatum is. Ik heb ook geprobeerd op te zeggen via de playstore, maar ook daar zie ik niks staan. Iemand die hetzelfde probleem ervaart?

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 14-10 23:21
Wanneer ik een film of serie kijk via Safari op mijn MacBook Pro, krijg ik de melding dat de pagina veel geheugen gebruikt. Hij ververst de pagina ook uit zichzelf. Hebben anderen hier ook last van?

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• CrimsoN72
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-10 21:10
Voor zover hier nog niet vermeld:

Een stuk meer titels in 4K HDR/DV beschikbaar die niet in het gelijk genaamde rijtje in de app staan (in 4K HDR kijkbaar op de Apple TV 4K).
Wat ik tot nu toe tegen ben gekomen bovenop het aanbod vanaf dag 1 van de testperiode:

- Finding Nemo
- Antman and the Wasp
- The Avengers
- Big Hero Six
- Iron Man 3
- Thor Ragnarok
- Captain Marvel

Weet iemand misschien een plek waar aangegeven staat welke er bij(ge)komen zijn?

• The_Sukkel
  • Laatst online: 14-10 23:55

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

pgs010 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 17:38:
Ik ben al een half uur bezig om mijn account op te zeggen, maar kom geen stap verder. Als ik de stappen volg en op factureringsgegevens klik staat er alleen wanneer de volgende factuurdatum is. Ik heb ook geprobeerd op te zeggen via de playstore, maar ook daar zie ik niks staan. Iemand die hetzelfde probleem ervaart?
Heb je je geabonneerd via Google Play?
Zoek daar dan aan de linkerkant naar "Mijn abonnementen".
Als je daarop klikt, dan krijg je een overzicht waar D+ tussen staat.
Als je dan op D+ "beheren" drukt, dan kan je je abonnement opzeggen.

Ik was ook een tijdje bezig voordat ik erachter kwam...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tot nu toe was ik best tevreden over D+, maar de downloadfunctie blijkt slecht tot niet te werken. Downloaden op zich gaat slecht. Vier of vijf aangezet, en na twee of drie stopt is er gewoon mee. App moeten herinstalleren om hem weer aan de gang te krijgen. En gedownloade content wordt vervolgens niet afgespeeld, app blijft gewoon hangen en einde oefening.

Op zich niet de meest essentiële functie natuurlijk, maar zou toch mooi zijn als ze dit aan de praat krijgen voor de vakantie volgend jaar.

Nomen nescio

• pgs010
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 09:17
The_Sukkel schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:05:
[...]

Heb je je geabonneerd via Google Play?
Zoek daar dan aan de linkerkant naar "Mijn abonnementen".
Als je daarop klikt, dan krijg je een overzicht waar D+ tussen staat.
Als je dan op D+ "beheren" drukt, dan kan je je abonnement opzeggen.

Ik was ook een tijdje bezig voordat ik erachter kwam...
Ik kan mij niet herinneren hoe ik mij heb aangemeld (app of browser), maar in google play staat niks bij abonnementen. Ik had beide methodes namelijk al geprobeerd. Heel vreemd.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

pgs010 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:28:
[...]

Ik kan mij niet herinneren hoe ik mij heb aangemeld (app of browser), maar in google play staat niks bij abonnementen. Ik had beide methodes namelijk al geprobeerd. Heel vreemd.
Mocht je dit nog niet geprobeerd hebben, probeer dan eens een andere browser. Ik heb in Edge de proefperiode zonder problemen op kunnen zeggen.
Je bent in elk geval de eerste die ik tegenkom met dit probleem.
Als verder niets helpt, dan uiteraard even contact opnemen met D+.

• TAVL
CrimsoN72 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:09:
Voor zover hier nog niet vermeld:

Een stuk meer titels in 4K HDR/DV beschikbaar die niet in het gelijk genaamde rijtje in de app staan (in 4K HDR kijkbaar op de Apple TV 4K).
Wat ik tot nu toe tegen ben gekomen bovenop het aanbod vanaf dag 1 van de testperiode:

- Finding Nemo
- Antman and the Wasp
- The Avengers
- Big Hero Six
- Iron Man 3
- Thor Ragnarok
- Captain Marvel

Weet iemand misschien een plek waar aangegeven staat welke er bij(ge)komen zijn?
Als je de titel selecteert, dan zie je onder details de specs. Dit staat niet meer direct onder de titel. Zag dat zojuist ook aangepast op de LG app. Kreeg nog geen HDR flag via die app.

Ook Kleine Zeemeermin en Frozen hebben een upgrade gekregen. Iron Man 3 en Avengers waren al sinds begin in 4K.

• erredobble
Net opgezegd via facturatie gegevens...toch makkelijk te vinden via app en zo geregeld. Netjes dat het 12 november pas afloopt. Ik had maand betaling maar wil een jaar abonnement nemen als de dienst op orde is. Eerst maar eens zien of ze de lg app correct krijgen tegen die tijd. En dat dolby vision en surround sound beschikbaar komt......

Toch wel een mega library per de 12e november....
https://www.ign.com/artic...movie-show-catalog-lineup

• TAVL
Let wel; dat is voor de US versie. Internationale versies kunnen afwijken.

Ik hoop eigenlijk dat ze eerder al een fatsoenlijke update pushen voor de LG app. Ook dat de Magic Remote dan ondersteund wordt.

• corset
Om maar weer wat positiviteit te brengen ipv "Ik ga opzeggen" of "Ik kan niet opzeggen":

Wat pixar shorts gekeken, en wat blijven die toch leuk. Ook met de zoon van m'n zus (Hij is 2,5) was het leuk omdat hij toch bepaalde karakters herkende.

• Bintmeister
  • Laatst online: 11:08

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Ik hou mijn abonnement voorlopig nog. Ik ben vooral erg beniewd naar de kwaliteit van series als The Mandelorian. Daarnaast staat het thuis regelmatig op voor mijn 3 jarige zoontje. Die kijkt toch alles graag tienduizend keer, dus voorlopig kan hij zijn lol op met de Pixar films en shorts.

Wat ik wel merk, is dat het afspelen zeker nog niet vlekkeloos verloopt. In ben benieuwd of daar volgende maand nog verandering in komt. Ik kijk via mijn win10 htpc op mijn domme tv, wat betekent dat ik Disney+ via de browser moet opstarten. Enkel Chrome werkt bij mij redelijk, Windows Explorer en Microsoft Edge geven allen een foutmelding als een ik titel wil afspelen.

Bij Chrome kan ik dus wel titels afspelen, alleen ben ik geregeld het beeld een paar seconden kwijt omdat de beeldinstellingen (Farmat/aspect ratio) worden ververst/aangepast oid? Het beeld gaat op zwart (geluid loopt door) en mijn tv geeft een melding van WIDE of FULL in beeld. Dit gebeurt om de paar minuten, waardoor het kijken van een film voorlopig nog geen optie is.

Ook krijg ik het niet voor elkaar om een dolby stream naar mijn versterker te versturen, maar dat wordt hopelijk met een Win10 app opgelost in de nabije toekomst. Als ik Netflix via de browser open krijg ik ook alleen een stereo pcm stream en krijg ik enkel het juiste dolby signaal via de app.

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Ik zit heel stiekem om voor dit bedrag een maand Disney te nemen. Even snel alle Marvel films kijken en hoppa weer opzeggen. Dan heb ik voor dat bedrag toch wat aardig bespaard ipv elke keer los naar de bios.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True