Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:40

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Die "standaard" DTS:X op een UHD schijf zal trouwens volgens mij nog altijd veel beter klinken dan de nieuwe die Disney voor streaming gebruikt.

Maar dat is een andere discussie.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 11:30
L23 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:52:
[...]

Wellicht dat anderen het ook al ervaren hebben en heb ik erover heen gelezen. Het delen wordt inderdaad aangepakt. Ik betaal Disney+, maar deel het al een hele tijd met mijn broer. Zijn huis is het huishouden en ik val er zelf dus buiten. Ik moest de laatste tijd steeds inloggen met een code via de mail. Maar na dat 4 of 5 te hebben gedaan krijg je de melding: You've used all your "I'm away" requests. Dan kan je dus niks meer buiten het huishouden. Ik kon er verder bij Disney geen informatie over vinden, maar las op Reddit dat je mogelijk max 5 keer per jaar een I'am away request kan doen.
Ik las ook op Reddit dat als je contact opneemt met Disney+ dat ze het weer resetten. Dat heb ik dus ook gedaan en kan nu gewoon weer streamen. Ik heb nog niet opnieuw gebruik hoeven te maken van een code via de email om te kunnen kijken dus wellicht is de beperking nu geheel opgeheven of ik krijg binnenkort weer een melding dat ik buiten het huishouden val. Ik ben benieuwd.

Een andere optie is om iemand buiten je huishouden aan je Disney+-abonnement toe te voegen. Daar betaal je dan extra voor. Maar ik kon die hele optie niet vinden. Mogelijk vanwege de AppleTV, maar vanaf het begin ging mijn Disney+ abonnement via Apple iTunes en daar zijn die opties zoals extra gebruiker niet mogelijk.

Net begonnen met Star Wars: Skeleton Crew :D
gewoon normaal betalen is geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

L23

Arjantje72 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 01:45:
[...]

gewoon normaal betalen is geen optie?
Ervaring met overstappen van betalen via iTunes naar normaal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:51
Hebben jullie Nederlandse ondertiteling bij de miniserie van Inside Out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05 08:21
Er is geen serie van Inside out, alleen Film 1 uit 2015 en film 2, tenminste als ik het intik bij Disney.

[ Voor 22% gewijzigd door Carlos0_0 op 13-12-2024 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:29
Carlos0_0 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:07:
Er is geen serie van Inside out, alleen Film 1 uit 2015 en film 2, tenminste als ik het intik bij Disney.
De serie heet dreamproductions, staat onder pixar.

Maar hier ook geen NL ondertitels inderdaad.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Carlos0_0 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:07:
Misschien?;

“Dream Productions,” an “Inside Out” spinoff that focuses on the studio inside Riley’s mind that produces dreams, will debut on the streamer on Dec. 11, 2024. All four episodes of the limited series will be available at once.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:04
Wat een waardeloze app heeft Disney. Werkt vaak niet op de tv zelf (LG van half jaar oud a 2700 euro), maar ook niet op Chromecast of Apple tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Orangelights23 schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:33:
Wat een waardeloze app heeft Disney. Werkt vaak niet op de tv zelf (LG van half jaar oud a 2700 euro), maar ook niet op Chromecast of Apple tv.
App werkt prima op mijn LG G1... Waar heb je last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:00

R.G

Kreeg een mail, dat de dolby verdwijnt van Disney plus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
R.G schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:52:
Heb je een Turks account? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Via Turkije denk ik? Als het goed is is Atmos nog gewoon beschikbaar met een Nederlands Premium abonnement straks ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bunu öğreneceksin, cimri Hollandalı

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v1.0.15.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:07
Ike. schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:40:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Via Apple TV ervaar ik ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
[...]

Op LG c2 ook meer dan prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
hardware-lover schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:27:
[...]

Misschien?;

“Dream Productions,” an “Inside Out” spinoff that focuses on the studio inside Riley’s mind that produces dreams, will debut on the streamer on Dec. 11, 2024. All four episodes of the limited series will be available at once.
Ja dan vind ik hem wel inderdaad, gek dat die ook niet gelinkt staat bij extra ofzo bij insiders out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:04
[...]

Elke keer een generieke foutmelding, iets dat de app niet geladen kan worden en ik het opnieuw moet starten om het werkend te krijgen. Volledig afsluiten lost niets op, verwijderen en opnieuw installeren ook niet. Heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Volgens mij zijn veel personeelsleden al met vakantie bij Disney.. al weken een bug dat afleveringen met '1 minuut resterend' blijven staan, zelfs na doorspoelen. Geen ondertiteling bij de nieuwe Inside Out serie en het algoritme is volgens mij ook kapot want heel veel series ontbreken in de categorieën maar zijn uiteindelijk nog gewoon te vinden met de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-05 13:35

Canis Lupus

Vosbot

Hier ook sinds paar dagen last van Disney app op Google TV Streamer. Stopt om de 30 mins ongeveer en gaat dan terug naar app home scherm. Weer op video klikken start gelijk het spelen weer, maar toch irritant.

Laatste app update lijkt van 9 dec, wellicht daarmee te maken?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-04 12:45
Ik heb een vraag voor iemand die het goedkoopste abbo heeft bij D+.
Als ik het goed begrijp zit hier reclame bij mijn vraag is is dit ook tijdens een film of aflevering van een serie of er alleen voor of erna?
Eerste variant trek ik niet tweede moet ik dan maar voor lief nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
https://help.disneyplus.com/nl-NL/article/disneyplus-ads
[...]
Als je je abonneert op Disney+ Standaard met reclame, krijg je reclame te zien tijdens films en series. Je kunt ook reclame te zien krijgen als je content afspeelt met een van onze andere abonnementen. Er wordt geen reclame getoond als er content in de Juniormodus wordt gekeken, welk abonnement je ook hebt.
[...]
kunt reclameblokken niet doorspoelen op Disney+,
[...]
Ik heb ergens eens gelezen dat het alleen voor en na de film zou zijn, maar ze sorteren alvast voor op de meer irritante vorm :)

Het gaat overigens over 2.5 tot 4 minuten aan reclame per 4 uur. Dus nog geen YouTube vormen ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 28-12-2024 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 02:42
Mulan was eigenlijk best wel een goede film.

Wel triest om te zien dat het vroeger heel belangrijk was om een zoon te hebben. Met het 1 kind systeem werd China toch het feminisme ingeduwd- alle geld en aandacht ging toen ook naar meisjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 08:16
Mensen ik heb iets raars

Op mijn thuisnetwerk kon ik geen Disney+ kijken, maar via mijn mobiele datanetwerk werkte het wel.
Toen ik op mijn telefoon via wifi Disney+ opstartte, kreeg ik alleen het ronddraaiende cirkeltje te zien en gebeurde er verder niets. Op mijn pc kreeg ik de melding: "Sorry, something went wrong. Please try again later." Ik heb op de pc verschillende browsers geprobeerd, maar zonder succes.

Uit nieuwsgierigheid schakelde ik op mijn telefoon even over naar mobiele data, en toen werkte Disney+ wel. Vervolgens schakelde ik, terwijl de app nog draaide, terug naar wifi. Tot mijn verbazing bleef het werken. Zelfs nadat ik de app had afgesloten, opnieuw had opgestart en zelfs na het herstarten van mijn telefoon, werkte het nog steeds.

Op mijn pc heb ik echter niet de mogelijkheid om naar mobiele data over te schakelen. Ik heb geprobeerd het IP-adres van mijn pc te wijzigen, maar dat loste het probleem niet op.
Ik gebruik KPN (voorheen XS4ALL) en een Fritzbox 7590 als router. Op mijn PlayStation 5 heb ik hetzelfde probleem: de Disney+ app werkt niet, ook niet als ik de PS5 via mijn telefoon met mobiele data verbind.

Mijn gevoel zegt dat er misschien sprake is van een IP-ban, maar dat zou vreemd zijn omdat Disney+ op mijn telefoon uiteindelijk wel weer werkte via wifi.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik dit kan oplossen?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 17-03 09:43
Niet toevallig een custom dns (met adblock) ingesteld op je router of pihole of iets dergelijks in je netwerk draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Wat Caelorum zegt ;)

Heb je geprobeerd om je internet router van je provider even een tijd uit te zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 02-01-2025 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyteMyre
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05 15:16
Is de anti-password-delen functionaliteit nou al actief voor Disney+ in NL? Ik deel al een paar jaar een account met 6 vrienden. Één van ons werd ooit eens gevraagd om een code in te voeren ivm "niet in huishouden", maar de rest van ons kan eigenlijk gewoon de app openen op hun eigen TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:08
NyteMyre schreef op maandag 6 januari 2025 @ 10:20:
Is de anti-password-delen functionaliteit nou al actief voor Disney+ in NL? Ik deel al een paar jaar een account met 6 vrienden. Één van ons werd ooit eens gevraagd om een code in te voeren ivm "niet in huishouden", maar de rest van ons kan eigenlijk gewoon de app openen op hun eigen TV.
Is al een tijdje, hoor dat dit al minimaal een maand speelt in Nederland.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Laatst online: 30-04 13:25
NyteMyre schreef op maandag 6 januari 2025 @ 10:20:
Ja dit speelt. Vriend van mij deelt ook zijn account met 5 anderen (waaronder ik). Maar krijg steeds weer een berichtje dat mijn device moet toegevoegd worden aan het huishouden.... Dus ik heb niet 1x een code nodig die naar zijn mail is gestuurd, maar vaker om de zoveel tijd. In ieder geval irritant genoeg om na te denken over een eigen account.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Moet zeggen dat ik het nog steeds niet ervaren heb, kan nog steeds zonder code gebruik maken van iemands andere disney+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Net als bij Netflix is het een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Gynnad schreef op maandag 6 januari 2025 @ 12:54:
Is al een tijdje, hoor dat dit al minimaal een maand speelt in Nederland.
Voor ons gezin begon het al ietsje voor oktober 2024, vanaf half oktober echt dwingend zodat het eigenlijk niet meer doenlijk was en we daarom maar gekozen hebben voor die 2e account.

Misschien omdat wij allen in dezelfde woonplaats woonachtig zijn en Disney op één adres erg veel werd gebruikt, steeds via een vaste netwerkverbinding. Daar kwamen steeds die verzoeken tot account bevestiging, vaker en vaker.

Dus voor ons is het vanaf oktober vorig jaar het geval.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

Winkiller

De Mopperpot

Sinds januari hebben wij dus dat goedkope abonnement met reklame i.p.v. dat mooie jaarabonnement, 20 seconden vooraf aan een aflevering en 1 advertentie tussendoor op dit moment. Nog wel beter te accepteren dan met YouTube maar het bevalt me stiekem dus niet, maar goed mijn vrouw kijkt meestal Disney+ en ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
Ik krijg er 1 voor, en 1 of 2 tijdens een aflevering afhankelijk van de duur van die aflevering.

Is nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
DutchOwnage schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:05:
Ik krijg er 1 voor, en 1 of 2 tijdens een aflevering afhankelijk van de duur van die aflevering.

Is nog wel te doen.
Bij het abbo van €5,99?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ike. schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 17:25:
[...]

Bij het abbo van €5,99?
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 08:16
Ike. schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:54:
Wat Caelorum zegt ;)

Heb je geprobeerd om je internet router van je provider even een tijd uit te zetten?
ik weet het niet ik heb de router nog niet uitgezet maar betwijvel of dat helpt ik heb ook nog een samsung tablet die deed het ook niet toen verbonden via mijn telefoon hotspot toen werkte het wel daarna weer terug gezet naar wifi van het huis en werkt nog steeds maar mijn PC kan ik niet even verbinden naar Mobile date
in mijn Auto Tesla model 3 werkt Disney dus wel gewoon nog steeds.
ik heb ook een Gratis VPN geinstalleerd maar dat help ook niet.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:26

alienfruit

the alien you never expected

Stom einde van Skeleton Crew. Verder was het een leuke serie om naar te kijken na een drukke werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
alienfruit schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:51:
Stom einde van Skeleton Crew. Verder was het een leuke serie om naar te kijken na een drukke werkdag.
Komt er niet nog 1 aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
alienfruit schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 23:51:
Er komt nog 1 aflevering volgende week.
Mooi dat die leuk is, kan ik daar ook aan beginnen als het seizoen afgelopen is een keer.

[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 10-01-2025 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
Carlos0_0 schreef op vrijdag 10 januari 2025 @ 07:02:
[...]

Er komt nog 1 aflevering volgende week.
Mooi dat die leuk is, kan ik daar ook aan beginnen als het seizoen afgelopen is een keer.
Daar zit ik ook op te wachten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Het is bij ons ook over met de pret, dat word hopen op een mooie levenslange korting of andere mooie actie vanuit Disney+ :D :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwLbvQFYWX5XDXUqQPpLHAYtCbw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/O0Ly8D3UL6ZJEn0COQXqRjXe.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:46:
Het is bij ons ook over met de pret, dat word hopen op een mooie levenslange korting of andere mooie actie vanuit Disney+ :D :X

[Afbeelding]
Wil je per se geen reclame?

Vindt het persoonlijk niet al te hinderlijk voor die 5,99.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DutchOwnage schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:49:
[...]

Wil je per se geen reclame?

Vindt het persoonlijk niet al te hinderlijk voor die 5,99.
Ja want daarvoor heb je bewust een streamingdienst en wij willen ook 4k + Dolby aangezien we een Oled van 55inch hebben :D. Dan blijft er maar een abonnement over voor ons, hebben helaas niks aan die 4 schermen tegelijk want kijken alleen maar op onze Oled.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:03:
[...]

Ja want daarvoor heb je bewust een streamingdienst en wij willen ook 4k + Dolby aangezien we een Oled van 55inch hebben :D. Dan blijft er maar een abonnement over voor ons, hebben helaas niks aan die 4 schermen tegelijk want kijken alleen maar op onze Oled.
Got it. Snap ik wel ja...

Ik heb alle streamers behalve Videoland. De enige 2 die ik heb zonder 4K/ DV zijn SST(gratis via Ziggo) en dus Disney. Dat zijn tevens mijn minst bekeken, dus vindt 5,99 pm meer dan genoeg voor Disney.

Moet ook zeggen dat de 1080P streams op met name SST erg goed zijn (op een 65G4).

Buiten dat, zou het wel eens een keer prettig zijn als ze die meerdere schermen eens loskoppelen van het duurste abonnement. Ik heb zelf ook niks aan meerdere schermen.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 14-01-2025 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DutchOwnage schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:27:
[...]

Got it. Snap ik wel ja...

Ik heb alle streamers behalve Videoland. De enige 2 die ik heb zonder 4K/ DV zijn SST(gratis via Ziggo) en dus Disney. Dat zijn tevens mijn minst bekeken, dus vindt 5,99 pm meer dan genoeg voor Disney.

Moet ook zeggen dat de 1080P streams op met name SST erg goed zijn (op een 65G4).
Goed dat je het eerst wel vraagt en nergens vanuit gaat, dat waardeer ik ontzettend. Wij zijn in het verleden bij Netflix om kosten te besparen wel van het 4K abonnement naar de 1080p gegaan, maar dat heb ik snel teruggedraaid aangezien je ontzettend duidelijk verschil ziet als je Oled hebt :D..

Wij hebben ook alles, maar gaan er wel wat weg doen als straks het delen bij alles weg gaat vallen. Dan word het onbetaalbaar om heel eerlijk te zijn..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 00:35
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-QYBLT2i2BIqNI128HNIIV3U9g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U1pBDYDhhMyK2VBlksnTZkjm.png?f=fotoalbum_large

Hier werkt het gelukkig nog wel. Maar kan je niet gewoon inloggen en je "voor de domme" houden?
Disney is best handig voor de kinderseries. Maar verder hecht ik er weinig waarde aan. Door de interessante prijs is het wel de moeite waard. Maar met waar de industrie naartoe gaat ben ik al praktisch klaar om af te stappen van Disney/Netflix. Enige wat dan blijft hier is NLZiet en Videoland, want die laatste wordt hier zeker veel gekeken.

Niet alles tot je beschikking hebben is ook niet verkeerd overigens.

Het zat er natuurlijk aan te komen. Wat dat betreft net als netflix: eerst geen issue met delen en zelfs promoten. En nu langzaam terugtrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Waah schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:33:
[...]

[Afbeelding]

Hier werkt het gelukkig nog wel. Maar kan je niet gewoon inloggen en je "voor de domme" houden?
Disney is best handig voor de kinderseries. Maar verder hecht ik er weinig waarde aan. Door de interessante prijs is het wel de moeite waard. Maar met waar de industrie naartoe gaat ben ik al praktisch klaar om af te stappen van Disney/Netflix. Enige wat dan blijft hier is NLZiet en Videoland, want die laatste wordt hier zeker veel gekeken.

Niet alles tot je beschikking hebben is ook niet verkeerd overigens.

Het zat er natuurlijk aan te komen. Wat dat betreft net als netflix: eerst geen issue met delen en zelfs promoten. En nu langzaam terugtrekken
Dat wil ik vanavond dus ook gaan proberen, ik kreeg de foto nu via de mail van mijn vrouw die thuis is. Mocht dit werken dan post ik er zeker nog even over :)

Disney heeft veel films waar wij grote fan van zijn, want mijn vrouw is een Disney fan en we houden beiden ook van Marvel :P.. En precies wat je zegt, je hoeft niet alles te hebben! Maar het zou wel heel tof zijn als meerdere streamingdiensten met die 50% levenslange kortingen gaan komen, want dan ben ik wel hooked :D

Ik geef ze over het aanpakken van delen ook zeker geen ongelijk, maar waar ik ze wel ongelijk in geef is de manier hoe ze het aanpakken. Want ik las op de frontpage ook ontzettend veel klachten van gezinnen en mensen die niet elke week thuis zijn vanwege werk, die worden nu de dupe van deze nieuwe maatregelen. Geen idee of daar inmiddels al iets op bedacht is door de streamingdiensten? Anders zou dat wel een hele zure zijn voor de goeden :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou, ik deel helemaal niks :+

Dus, ff kijken:

Netflix 18,99
AppleTV+ 9,99
HBO 5,99(levenslang korting)
Prime 5,99
Disney 5,99
SST gratis

En dan vergeet ik nog Viapay van 12,99. Maar die stopt 30 januari en ik.denk niet dat ik die ga verlengen. Het zal misschien F1TV worden, of gewoon uitgesteld kijken via ViaplayTV.

Overigens stop ik tijdens de zomermaanden altijd zowiezo met AppleTV+ en dit jaar waarschijnlijk ook met Disney. Kijk gewoon veel minder tijdens de zomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@DutchOwnage Waarom is je Amazon Prime zo duur? Want die is echt maar €4,99 bij ons.. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:46:
@DutchOwnage Waarom is je Amazon Prime zo duur? Want die is echt maar €4,99 bij ons.. O-)
Ow idd, typo :+

Maar die is echt wel bang for the buck hoor. Vraag me af hoelang die prijs nog zo laag kan of zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nou ik was verbaasd over de reclame intensiteit bij een aflevering van 911 Lone Star, 3 reclame blokken van ongeveer 1.30 minuten. Ik heb er ook slecht van geslapen, niet door het verhaaltje maar door de hoeveelheid advertenties in een aflevering van +/- 42 minuten. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

DutchOwnage schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:51:
[...]

Ow idd, typo :+

Maar die is echt wel bang for the buck hoor. Vraag me af hoelang die prijs nog zo laag kan of zal blijven.
In BE betaal je voor Prime 25 euro per jaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Winkiller schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 14:46:
Nou ik was verbaasd over de reclame intensiteit bij een aflevering van 911 Lone Star, 3 reclame blokken van ongeveer 1.30 minuten. Ik heb er ook slecht van geslapen, niet door het verhaaltje maar door de hoeveelheid advertenties in een aflevering van +/- 42 minuten. :X
10% dus. Vergelijk het eens met de 8 minuten reclameblokken op de reguliere tv en vaak 2-3 blokken per uur. Zit je zo op een kwartier. Videoland met reclame komt denk ik ook op 3-4 minuten per uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Deezers schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:47:
[...]

10% dus. Vergelijk het eens met de 8 minuten reclameblokken op de reguliere tv en vaak 2-3 blokken per uur. Zit je zo op een kwartier. Videoland met reclame komt denk ik ook op 3-4 minuten per uur uit.
Ik heb 2 weken Dakar gekeken op RTL7, elk half uur 9 minuten, ik ben blij dat de Dakar rally klaar is.
30 euro meer betalen p/j voor reclameloos vond ik serieus veel geld, dus daarom nu met reclames.
Ik ga het zeker vermijden, Disney+ is niet alleen overdreven WOKE maar het zijn ook geldwolven. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Winkiller schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:13:
[...]

Ik heb 2 weken Dakar gekeken op RTL7, elk half uur 9 minuten, ik ben blij dat de Dakar rally klaar is.
30 euro meer betalen p/j voor reclameloos vond ik serieus veel geld, dus daarom nu met reclames.
Ik ga het zeker vermijden, Disney+ is niet alleen overdreven WOKE maar het zijn ook geldwolven. :r
Elke streamingsdienst is een geldwolf. Disney heeft openbaar toegeven dat het Ads abonnement alleen maar is gemaakt om mensen meer te motiveren het Premium abonnement te nemen.. nieuws: Disney wilde met prijsverhoging meer mensen abo met ads laten nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Deezers schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:57:
[...]

Elke streamingsdienst is een geldwolf. Disney heeft openbaar toegeven dat het Ads abonnement alleen maar is gemaakt om mensen meer te motiveren het Premium abonnement te nemen.. nieuws: Disney wilde met prijsverhoging meer mensen abo met ads laten nemen
De titel zegt precies het omgekeerde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-04 15:30
Even over iets anders dan abo kosten. Gisteren de eerste 3 afleveringen van Paradise gekeken. Aanrader. Vrij originele verhaal en erg goede acteurs (en bijhorende acteerprestaties).

Wat ik vrij irritant blijf vinden is één aflevering per week online zetten. Dat doen natuurlijk alle streaming diensten, maar oh, boy, heb ik daar een hekel aan. Vooral bij de series die je gewoon ‘moet’ bingen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Olga2000 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 08:56:
Even over iets anders dan abo kosten. Gisteren de eerste 3 afleveringen van Paradise gekeken. Aanrader. Vrij originele verhaal en erg goede acteurs (en bijhorende acteerprestaties).

Wat ik vrij irritant blijf vinden is één aflevering per week online zetten. Dat doen natuurlijk alle streaming diensten, maar oh, boy, heb ik daar een hekel aan. Vooral bij de series die je gewoon ‘moet’ bingen!
Ja daarom begin ik daar ook niet meer aan, ik kijk het gewoon als er een seizoen volledig op staat.
Soms zul je dan eens goed moeten zoeken(als je niks heb op het moment), maar het kijkt wel lekkerder weg uiteindelijk.
Zo ben ik nu al even bezig met The Mentalist, heb dat vroeger eens gekeken maar nooit volledig.
Dus nu mee bezig met het 1na laatste seizoen, en hierna pak ik wel pas seizoen 1 van Star Wars Skeleton Crew op(Waarvan net vorige week ofzo de laatste aflevering is uitgezonden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-04 15:30
Carlos0_0 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 09:58:
[...]

Ja daarom begin ik daar ook niet meer aan, ik kijk het gewoon als er een seizoen volledig op staat.
Soms zul je dan eens goed moeten zoeken(als je niks heb op het moment), maar het kijkt wel lekkerder weg uiteindelijk.
Zo ben ik nu al even bezig met The Mentalist, heb dat vroeger eens gekeken maar nooit volledig.
Dus nu mee bezig met het 1na laatste seizoen, en hierna pak ik wel pas seizoen 1 van Star Wars Skeleton Crew op(Waarvan net vorige week ofzo de laatste aflevering is uitgezonden).
Skeleton Crew heb ik gekeken. Ik vond het echt goed. Ik was verbaasd dat die is gecanceld. Jammer.
Ik ben aan het opnieuw kijken van originele Dexter begonnen. Blijkbaar had ik best veel van twists vergeten waardoor het weer echt leuk is.

Persoonlijk zit ik in de twist… wachten totdat de hele seizoen van Paradise online staat of toch kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBX1047
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-05 19:11
Disney+ Atmos probeem

Hallo, misschien is dit ook iemand anders opgevallen ?

Als ik in de Auto stand (UHD + Atmos) een Star Wars film afspeel, krijg ik Atmos en Dolby Vision, prima.
Echter heb ik een 13 speaker setup met Front Wide speakers via een Marantz Cinema 30.

Nu bij Disney werken de Front Wide speakers geheel niet met Atmos.
Bij Netfilx en HBO geen probleem, FW werkt prima met Atmos.
Als ik in Disney terug schakel naar Gemiddeld (HD + 51), werken de FW wel !

Iemand enig idee wat dit is, en hoe op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Tot mijn grote verbazing is Toy Story niet in het Nederlands te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:24:
Snap ik ook niet. Er zijn meerdere animatiefilms waarvan de NL taal ontbreekt 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:42
Yonix schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:24:
Profieltaal op Nederlands zetten, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
hcQd schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:15:
[...]

Profieltaal op Nederlands zetten, dan wel.
Dat is omslachtig, maar het zal wel een ‘feature’ zijn. :P Bedankt voor de tip. (y)

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 16-02-2025 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:21
Dat is wel heel irritant aan Disney+, alle niet engelse series moet je apart op de oorspronkelijke taal zetten, en als je daarna een engelse serie wil kijken dan gaat die op nasynchroniseren. Waarom heeft disney niet gewoon standaard de oorspronkelijke taal ingesteld staan zoals ieder andere streamingsdienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
ikbenerniet schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:54:
Dat is wel heel irritant aan Disney+, alle niet engelse series moet je apart op de oorspronkelijke taal zetten, en als je daarna een engelse serie wil kijken dan gaat die op nasynchroniseren. Waarom heeft disney niet gewoon standaard de oorspronkelijke taal ingesteld staan zoals ieder andere streamingsdienst?
Heb je bij de serie Win or Lose wel Nederlandse ondertiteling bij Engelse audio? Hier alleen Engelse audio en Engelse ondertiteling óf alleen Nederlandse audio. Was bij Dream Productions ook al zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ben klaar met Disney+, ik had al de pest in na 30 euro verhoging op het jaarlijkse abonnement om iedereen aan het goedkope advertentie abonnement te krijgen maar ook dat bevalt mij totaal niet, dus nu opgezegd. Dat zouden meer mensen moeten doen, 3 reclame blokken van +/- 90 seconden in een aflevering van krap 40 minuten is echt te veel van het goede als je het mij vraagt, zeker bij betaal tv. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deezers schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:16:
Heb je bij de serie Win or Lose wel Nederlandse ondertiteling bij Engelse audio? Hier alleen Engelse audio en Engelse ondertiteling óf alleen Nederlandse audio. Was bij Dream Productions ook al zo.
Zo te zien heeft die serie maar 3 talen als ondertiteling beschikbaar, los van de gesproken taal, daarvan is er ruim voldoende keuze. Misschien komen er later nog meer beschikbaar?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Winkiller schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 12:11:
Ik ben klaar met Disney+, ik had al de pest in na 30 euro verhoging op het jaarlijkse abonnement om iedereen aan het goedkope advertentie abonnement te krijgen maar ook dat bevalt mij totaal niet, dus nu opgezegd. Dat zouden meer mensen moeten doen, 3 reclame blokken van +/- 90 seconden in een aflevering van krap 40 minuten is echt te veel van het goede als je het mij vraagt, zeker bij betaal tv. ;w
Ik deel gewoon nog steeds het account van iemand, gek genoeg kan ik zijn account niet meer inloggen op mijn MacBook / smartTv.
Dan krijg ik een melding inlog gegevens niet kloppen, wellicht blokkeert en checkt Disney via ip adressen ?.

Maar op mijn iPhone blijft de app gewoon aangemeld, dus cast ik gewoon via mijn telefoon naar de tv.
Niet ideaal vind casten helemaal niet handig, liever gewoon de app op de tv zelf. maar goed het werkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Carlos0_0 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 17:49:
[...]

Ik deel gewoon nog steeds het account van iemand, gek genoeg kan ik zijn account niet meer inloggen op mijn MacBook / smartTv.
Dan krijg ik een melding inlog gegevens niet kloppen, wellicht blokkeert en checkt Disney via ip adressen ?.

Maar op mijn iPhone blijft de app gewoon aangemeld, dus cast ik gewoon via mijn telefoon naar de tv.
Niet ideaal vind casten helemaal niet handig, liever gewoon de app op de tv zelf. maar goed het werkt :).
Ik zou het niet doen, maar mijn vermoeden is dat als je uit logt op je iPhone en weer probeert in te loggen, dat je dan dezelfde melding krijgt. M.a.w. het wachtwoord is gewoon gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
meesje schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 17:54:
[...]

Ik zou het niet doen, maar mijn vermoeden is dat als je uit logt op je iPhone en weer probeert in te loggen, dat je dan dezelfde melding krijgt. M.a.w. het wachtwoord is gewoon gewijzigd.
Nou ja ik ken die persoon verder goed, zie en spreek hem met regelmaat(Ik ken hem ook al meer dan 10 jaar).
Als die het wachtwoord gewijzigd heeft had die het wel gezegd, het is niet dat ik het account van iemand gebruik die ik amper ken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Carlos0_0 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 18:20:
[...]

Nou ja ik ken die persoon verder goed, zie en spreek hem met regelmaat(Ik ken hem ook al meer dan 10 jaar).
Als die het wachtwoord gewijzigd heeft had die het wel gezegd, het is niet dat ik het account van iemand gebruik die ik amper ken.
Dan zou ik zeggen: log eens uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
meesje schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 18:27:
[...]

Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
meesje schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 18:27:
[...]

Haha nee maar als nog zou die geen verkeerd wachtwoord geven, niet iedereen is zo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Volgens mij heeft Disney+ het een beetje moeilijk. Nu weer een actie. Scheelt weer 4 euro p/m. Moet je wel wat reclame voor lief nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyEin9Skg0vrroTDrnf0wQwk2U8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uu7155epYoT9dz5UafSfevoj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:01:
Volgens mij heeft Disney+ het een beetje moeilijk. Nu weer een actie. Scheelt weer 4 euro p/m. Moet je wel wat reclame voor lief nemen.

[Afbeelding]
Reclame en geen 4k/HDR & Dolby Atmos, max. 1080p Full HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ike. schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 12:57:
[...]

Reclame en geen 4k/HDR & Dolby Atmos, max. 1080p Full HD
Klopt. Voor mij allemaal acceptabel voor 2 euro p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-05 11:41
Hoeveel reclame is het precies? Zie hierboven iemand zeggen drie reclame blokken van anderhalve minuut per aflevering? Dat zou ik wel belachelijk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:59:
Hoeveel reclame is het precies? Zie hierboven iemand zeggen drie reclame blokken van anderhalve minuut per aflevering? Dat zou ik wel belachelijk vinden
Het verschilt per gebruiker en per keer. Als je de video pauzeert of verder kijkt krijg je wel reclame bij hervatten. Voor die 2 euro per maand kan je het nu zelf uitproberen of het je straks minimaal 6 euro waard is. Bij Videoland is het 40 seconden per keer en vaak een per 15 minuten een onderbreking. Dus zo'n 3 minuten per uur als je pech hebt. Qua content maken Ads mij daar niet uit. Ik verleng zelf nog een jaar zonder reclame Disney uit principe. Ik verwacht dat Netflix dit jaar in Nederland ook met reclames komt. Bij reclame vooraf kan je nog even snel naar de wc gaan :) maar tussendoor is het inderdaad vaak storend.

[ Voor 39% gewijzigd door Deezers op 08-03-2025 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:29
Ik merk dat er amper leuke content bij is gekomen de laatste maanden. Voorheen keek mijn partner vooral Netflix en ik vooral Disney+. Mijn dochter mag soms ook wat kijken. De laatste tijd doen we eigenlijk nog iets met Netflix. Het filmaanbod bij Disney vind ik amper gegroeid en mijn dochter kijkt liever naar andere dingen dan de disney classics. Al hebben we haar frozen nog niet laten zien :+

Ik denk.. dat ik hem toch maar ga opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Zenomyscus schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:00:
Ik merk dat er amper leuke content bij is gekomen de laatste maanden. Voorheen keek mijn partner vooral Netflix en ik vooral Disney+. Mijn dochter mag soms ook wat kijken. De laatste tijd doen we eigenlijk nog iets met Netflix. Het filmaanbod bij Disney vind ik amper gegroeid en mijn dochter kijkt liever naar andere dingen dan de disney classics. Al hebben we haar frozen nog niet laten zien :+

Ja ik merk zelf ook dat ik Disney nog amper gebruik, het is dat ik een account deel.
Maar zelf zou ik het ook niet snel meer nemen, ik blijf meer op Netflix laatste tijd hangen en soms prime/ hbo.

Het is een keer een Star Wars serie(Of film), waarbij ik met de serie toch wacht tot het seizoen er volledig op staat.
En de volgende Marvel film, want bios waardig is Marvel al lang niet meer(Zo leuk zijn de films niet meer jammer genoeg). dus dan kijk ik het wel een keer op Disney.
Als ik het zelf volledig zou moeten betalen, dan had het wellicht eens 1 of 2 keer een maandje geweest in het jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-03-2025 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002

Frozen zou je nog op disc kunnen halen. Dat is hier tientallen keren gekeken in de af afgelopen jaren. Kan wel uit dus 😀

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Jan_V schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:18:
[...]

Frozen zou je nog op disc kunnen halen. Dat is hier tientallen keren gekeken in de af afgelopen jaren. Kan wel uit dus 😀
Moet je nog wel iets hebben om die disc mee af te kunnen spelen, genoeg die geen dvd/ blu ray speler zullken hebben :+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers

Het ligt aan je smaak denk ik. Aan de 'Star' kant zijn er heel wat series bijgekomen de afgelopen maanden zoals High Potentials, Rivals en Doctor Odessy dus voornamelijk comedy en drama. Qua eigen Disney en Marvel content is het wat stil inderdaad al heb ik zelf nog genoeg Marvel series om in te halen want ik ben compleet afgehaakt de laatste jaren omdat het allemaal wel heel ingewikkeld werd. Pixar heeft nog wel series gereleased de laatste tijd. Er is ook een nieuwe Spider Man animatieserie en X-men '97.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
Carlos0_0 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 10:23:
[...]

Moet je nog wel iets hebben om die disc mee af te kunnen spelen, genoeg die geen dvd/ blu ray speler zullken hebben :+ .
Goed excuus om een console met disc te kopen 🤡

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:09:
[...]

Het ligt aan je smaak denk ik. Aan de 'Star' kant zijn er heel wat series bijgekomen de afgelopen maanden zoals High Potentials, Rivals en Doctor Odessy dus voornamelijk comedy en drama. Qua eigen Disney en Marvel content is het wat stil inderdaad al heb ik zelf nog genoeg Marvel series om in te halen want ik ben compleet afgehaakt de laatste jaren omdat het allemaal wel heel ingewikkeld werd. Pixar heeft nog wel series gereleased de laatste tijd. Er is ook een nieuwe Spider Man animatieserie en X-men '97.
Oh High Potential ziet er wel geinig uit, op zich heb ik het niet snel op politie/crime series.
Het is allemaal serieus zit niks anders in, maar met zo consultant is toch wel vaak leuk.

Dat geeft het net effe een andere twist, waardoor het wat leuker/ luchtiger weg kijkt(Beetje humor zo nu en dan enzo).
Daardoor vond ik The Mentalist ook wel geinig, en Psych, zal deze ieder geval eens toevoegen :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deezers
Carlos0_0 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:30:
[...]

Oh High Potential ziet er wel geinig uit, op zich heb ik het niet snel op politie/crime series.
Het is allemaal serieus zit niks anders in, maar met zo consultant is toch wel vaak leuk.

Dat geeft het net effe een andere twist, waardoor het wat leuker/ luchtiger weg kijkt(Beetje humor zo nu en dan enzo).
Daardoor vond ik The Mentalist ook wel geinig, en Psych, zal deze ieder geval eens toevoegen :).
Disney is ook niet heel actief met deze series te promoten als je ze niet volgt op Instagram of de nieuwsbrief. Paradise moet ik nog aan beginnen maar is ook een redelijk serieuze serie. Je kan ook nog Deli Boys, English Teacher, Abott elementary, how to die alone of the bear kijken. Klik eens op het 'star' logo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-J6UCyuS1VIn_XPc7aD6PF-WYo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K3WxpJnTYQbvzIIiyMO4rC4l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

De laatste week of zo kan ik op de Disney+ app geen 4K films of series meer afspelen. Als ik die start, wordt alleen de eerste frame getoond en blijft het daarbij. Ik kan de app nog wel bedienen, alleen doen de afspeelfuncties het niet.
De app kan wel HD content normaal afspelen.
Ik heb geprobeerd dit te verhelpen door de tv te herstarten, de app opnieuw te installeren en in te loggen, maar dat werkt niet.
Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@Fireshade Het lijkt me handig als je gelijk aangeeft: merk/model tv, besturingssysteem, versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

In navolging op mijn vraag wat meer informatie. Bedankt, @meesje!
Philips PUS7354, Android TV 11, kernel update 6 Feb 2025
Firmware TPM191E_R. 201.000.248.230

Amazon Prime en HBO Max hebben geen probleem met hun 4K content op deze tv.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:08
Vanaf vandaag is Vaiana 2 te bekijken op Disney Plus.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-05 13:38

Robtimus

me Robtimus no like you

Gynnad schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 18:26:
Vanaf vandaag is Moana 2 te bekijken op Disney Plus.
FTFY

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Vaiana kan ook hoor, is de Nederlandse vertaling.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 11:56
Ik deel al een hele tijd een Disney+ abonnement met een vriend maar nu wil ik stoppen met dit abo en het profiel van die vriend naar zijn eigen account overzetten.

Nu is de enige informatie die ik daarover vind dat hij dan op zijn TV een melding moet krijgen dat hij een eigen account wil aanmaken maar die melding krijgt hij niet. Is er nog een andere mogelijkheid om een profiel over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
LordLynx schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:59:
Ik deel al een hele tijd een Disney+ abonnement met een vriend maar nu wil ik stoppen met dit abo en het profiel van die vriend naar zijn eigen account overzetten.

Nu is de enige informatie die ik daarover vind dat hij dan op zijn TV een melding moet krijgen dat hij een eigen account wil aanmaken maar die melding krijgt hij niet. Is er nog een andere mogelijkheid om een profiel over te zetten?
https://help.disneyplus.c...neyplus-profiles#transfer

Anders misschien gewoon het mailadres van je account aanpassen naar de persoons mailadres? Dan kan diegene ook gewoon de betaalmethode updaten zodat jij niet meer betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 11:56
Deezers schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 23:31:
[...]

https://help.disneyplus.c...neyplus-profiles#transfer

Anders misschien gewoon het mailadres van je account aanpassen naar de persoons mailadres? Dan kan diegene ook gewoon de betaalmethode updaten zodat jij niet meer betaald?
Die helppagina gaat dus enkel over wanneer je die melding over delen krijgt op je TV en die krijgen we dus niet. Mailadres wijzigen wil ik niet doen omdat ook mijn MyDisneyaccount erop zit waar ik ook kaartjes voor de attractieparken op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 02:42
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:59:
In Nederland vinden wij dit veel ja maar naar Amerikaanse maatstaven is dat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYZrBDYFp4WL-juFiN9BUTCv7Tg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6FxPWxewCGvQLDbEQOXKFOsR.jpg?f=fotoalbum_large

Blijkbaar zit hier ook een limiet op.. echt belachelijk voor mensen die vaak van huis zijn en hierdoor dus echt niet meer kunnen kijken maar hier wel voor betalen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
G_Dragon schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:22:
[Afbeelding]

Blijkbaar zit hier ook een limiet op.. echt belachelijk voor mensen die vaak van huis zijn en hierdoor dus echt niet meer kunnen kijken maar hier wel voor betalen :(
Had je deze niet gedeeld en misschien kijkt de ander ook wel buitenshuis?
Anders is het inderdaad belachelijk.
Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!