• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:26
Stimulate14 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 09:50:
Twee weken te laat als je het mij vraagt. Als ik geen bezoeker van Tweakers was dan had ik het niet geweten. Wel flauw dat je achter je eigen restitutie aan moet.
Nou ja je heb er email over gehad, lijkt me niet dat je standaard alle disney, netflix etc emailtjes verwijderd ?.
Even je email 1 keer per dag na kijken is ook zo gebeurt :).

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

Carlos0_0 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:11:
[...]

Nou ja je heb er email over gehad, lijkt me niet dat je standaard alle disney, netflix etc emailtjes verwijderd ?.
Even je email 1 keer per dag na kijken is ook zo gebeurt :).
Ik heb de email vannacht gekregen.

• lavenderlily
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:29
De chat is duidelijk overbelast. Ik word iedere keer uit de wachtrij geknikkerd.

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:38
lavenderlily schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:24:
De chat is duidelijk overbelast. Ik word iedere keer uit de wachtrij geknikkerd.
Die mail heeft natuurlijk een hoop slapende honden wakker gemaakt. Het aanbod voor restitutie of opzeggen blijft gewoon staan, probeer het later deze week gewoon nog een keer.

scintillating

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ik heb abbo lopen via apple. Ik heb helemaal geen mail gehad. Wel bijzonder en vervelend. dat ik op tweakers dan moet lezen dat er restitutie mogelijk is.

Ik kijk zowel op appletv als lg tv dus het is deels oplosbaar.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik hoop dat ik mijn jaar abo kan opzeggen met restitutie.
Disney+ was vanaf het begin al cr*p. Geluidsniveaue liep duidelijk achter tegen over de rest.
Is de loop der jaren niet goed opgelost en nu ook nog 4K en HDR missen.
Na een dag lopen denken dan toch maar de knoop gehakt om het op te zeggen.
Dan maar geen Marvel en Star Wars content streamen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• MrBean63
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 14:44
Ik heb juist eergisteren mijn abonnement opgezegd vanwege het dan weer ontbreken van Dolby Vision en daarna hdr10 dat ook werd uitgeschakeld. Net even een paar dagen te vroeg.

Ik ben een Premium gebruiker en de mail die hierboven staat vermeld, heb ik nooit ontvangen. Disney had wel wat charmanter en klantvriendelijker met deze rechtenkwestie om mogen gaan en de klanten zelf informeren hierover.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:17
Samsung tv's hebben dus pech?

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:03
Ik hoor nu weer reclame voor Hulu op Disney+.

Volgens mij was Hulu altijd beschikbaar als sub-merk voor "meer mature content" zeg maar. De naam Hulu snap ik niet. Gooi toch alles onder Disney+ en klaar of zit hier een reden achter ? Bv. om bepaalde films/series moeilijker te vinden te maken voor kids ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:03
Tito129 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:29:
ik heb abbo lopen via apple. Ik heb helemaal geen mail gehad. Wel bijzonder en vervelend. dat ik op tweakers dan moet lezen dat er restitutie mogelijk is.

Ik kijk zowel op appletv als lg tv dus het is deels oplosbaar.
Ik heb m'n abbo ook via Apple lopen, net als de vorige keer heb je dan pech. Restitutie werkt alleen als je direct bij Disney+ een abbo hebt lopen. Ik moet dat nog een keer aanpassen.

Los daarvan, Disney+ zijn natuurlijk een stel "creeps" als bv Prime en Netflix die licentie kosten wel betalen.

Ik ben benieuwd of 4K en HDR terugkomt, als ze naar VP9 gaan overschakelen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:17
loekf2 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:02:
Ik hoor nu weer reclame voor Hulu op Disney+.

Volgens mij was Hulu altijd beschikbaar als sub-merk voor "meer mature content" zeg maar. De naam Hulu snap ik niet. Gooi toch alles onder Disney+ en klaar of zit hier een reden achter ? Bv. om bepaalde films/series moeilijker te vinden te maken voor kids ?
Hulu is wat voorheen STAR was en voorheen FOX hier ;) nu wereldwijd allemaal onder dezelfde naam Hulu (in Amerika al langer bekend). Net zoals dat we al gingen van Fox Sports naar ESPN. Disney is er maar druk mee om alles gelijk te trekken qua naamgeving. De lineaire zender heet overigens nog wel STAR Channel :) benieuwd voor hoe lang. Ze zender daar tegenwoordig oude Disney+ series uit (lekker goedkoop) en het wettelijke verplichte KNVB beker voetbal en Keuken Kampioen schakelprogramma. Dit was voorheen overigens de zender van Tien (Talpa).
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!