Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13:20

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Op 11 april j.l. is de officiële streamingdienst van Disney aangekondigd genaamd Disney+

Zie ook: nieuws: Streamingdienst Disney+ gaat 7 dollar per maand kosten - update

Discussieer hier over de dienst, zijn features en de beschikbare content

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Ik vermoed trouwens dat Disney wel eens met deze streamingdienst een flinke slag mee kan gaan slaan, gezien ook het nieuws van vorige maand over Fox Television en 20th Century Fox:

https://www.polygon.com/2...fox-deal-movies-tv-rights
As one of the “Big Six” Hollywood studios, Fox has been around for a long, long time. The film studio was founded in 1935 as 20th Century-Fox Film Corporation; the company spun up a TV division called TCF Television Productions in 1949. Over the decades, Fox has produced dozens of box office hits and long-running TV shows — and now, Disney owns them all, adding to its acquisitions of Marvel Entertainment in 2009 and Lucasfilm in 2012.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
magnifor schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:51:
Hoe staan jullie tegenover Disney+? In de VS wordt het maandelijks 7 dollar en even voor het gemak aangenomen dat het hier in NL 7 euro (of wellicht met een Turks account nog minder) kost zou het wellicht een mooie aanvulling kunnen zijn op Netflix. Ik betaal nu 5 euro voor Netflix en 7 euro straks voor Disney+ en ik denk dat ik dan voor 12 euro best wel een goede dekking heb van films en series, vooral als je beseft hoe groot Disney is.
Ik denk dat ze met hun eigen films en series, Marvel universe en Fox een enorm sterke partij kunnen zijn, die misschien al bij voorbaat Apple voorbij streeft, maar het Netflix ook flink moelijk kan gaan maken.

Prijzen zijn ook concurrerend en hebben ook misschien al meteen meer (recente) blockbusters dan dat Netflix ooit heeft gehad (wat toch een veel gehoord commentaar is op Netflix).
Met die miljarden van Disney zie ik ze in de nabije toekomst ook nog wel een andere grote studio opslokken.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
0 cent zelfs via Google Play Store! 8)

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Fireshade schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:06:
Het is ook nul cent bij Apple en Microsoft accounts met creditcard :P
Heb je gechecked of er een credit card gekoppeld is aan je Google account?
Dat wel, maar ik had mijn Google Play Store tegoed geslecteerd als betaalmiddel.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Outerspace schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:48:
@Tripl3 D Misschien is het handig om de topicstart bij te werken met handige tips en trucs. Je kan eventueel medeauteurs toevoegen, zodat je het niet alleen hoeft te doen.
Ik vind het prima als er medeauteurs bijkomen. Ik heb het onderwerp met name geopend, omdat de Disney+ discussie het Netflix topic vervuilde en niemand anders de schone taak op zich nam om daar wat aan te doen.
Ik pin nu vooral nuttige posts, maar heb niet voldoende tijd (lees: ik leg mijn prioriteiten elders) om een flitsende topic-start te maken.

Dus vrijwilligers zijn van harte welkom! :*)

Edit: Overigens heeft het Netflix-topic ook geen flitsende topicstart......

Edit2: Totdat iemand zich aanmeldt als medeauteur, pin ik deze vast, zodat het voor iedereen duidelijk is.

Tripl3 D wijzigde deze reactie 18-09-2019 07:29 (13%)

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
Hamazaki schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:25:
ik vind het juist fijn die om-de-week-afleveringen. anders heb ik de 'drang' om alles achterelkaar te kijken, terwijl ik daar eigenlijk geen zin in heb.
Dat is wat jij prettig vindt, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het anders willen.
Vrijheid van hoe je er zelf invulling aan geeft.
Anno 2019 (en alweer bijna 2020) zou je toch verwachten dat dat al mogelijk zou moeten zijn.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:39:
Uiteraard wel mogelijk, maar niet de keus die Disney maakt.
En dus voor de gebruiker niet mogelijk.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True