Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +13Henk 'm!
  • Pinned

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09:31
Tijdens het Disney+-panel bij D23 zijn er verschillende aankondingen gemaakt en trailers vrijgemaakt.
Hieronder even alle vrijgegeven trailers van originele series en films:

Dan een paar aankondigingen:
  • 4K HDR is inbegrepen bij Disney+. Een duurder abonnement is hiervoor niet nodig.
  • Met één Disney+-account kan er op vier apparaten gelijktijdig gekeken worden.
  • één Disney+-account kan zeven profielen hebben. Er is ook een optie om een kinderprofiel aan te maken. Deze heeft een andere interface dan de 'volwassen' profielen.
Star Wars:
  • Ewan McGregor zal terugkregen als Obi-Wan Kenobi in een nieuwe live-action Star-Wars serie. De scripts zijn al geschreven en de serie zal in 2020 gefilmd worden.
  • Het nieuwe seizoen van Clone Wars komt in februari 2020 uit.
  • Er is een timeline van de Star Wars-saga met drie verschillende Ages. Deze Ages zullen in de Disney+-app zichtbaar zijn:
Disney
  • Hilary Duff keert terug als Lizzie McGuire in een nieuwe sequel van de Disney Channel-serie.
  • Phineas & Ferb krijgt een eigen film op Disney+ namelijk Phineas & Ferb The Movie: Candace Against the Universe in 2020.
  • The Muppets krijgen een short-form 'unscripted' serie met gastoptredens van celebrities op Disney+, ook in 2020.
Marvel
  • Randall Park (Ant-Man and the Wasp) en Kat Dennings (Thor: The Dark World) zullen beiden terugkeren naar de MCU als hoofdrollen in de Disney+ serie WandaVision.
  • Kathryn Hahn zal ook een rol spelen in WandaVision.
  • Emily VanCamp keert terug als Agent 13 in The Falcon and the Winter Solder.
  • Er komen nog eens drie nieuwe MCU-series op Disney+, namelijk Ms. Marvel, She-Hulk en Moon Knight.
Andere Disney+ films en series
  • Een nieuwe comedyserie Diary of a Female President zal in januari 2020 uitkomen. Uitvoerend producent Gina Rodriguez zal daarnaast de volwassen titelpersonage spelen.
  • Stargirl, een film gebaseerd op het gelijknamige boek komt begin 2020 uit.
EDIT: Disney+ ondersteunt Dolby Vision, HDR10 en Dolby Atmos. Met de Disney+-app mag je op tien apparaten content downloaden voor offline kijken, er is geen limiet op de hoeveelheid keer dat je een titel mag downloaden. Disney+ ondersteunt ook de Nederlandse taal voor de menu als voor de content, dit kan zowel gesproken zijn als ondertiteld.
Bron: https://dtcimedia.disney....ney-plus-at-d23-expo-2019

VirinR wijzigde deze reactie 24-08-2019 10:47 (28%)

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

KillerBee schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:17:
https://www.manners.nl/di...google&utm_medium=organic
https://www.altpress.com/...ssword-sharing-streaming/

@Russel88 : het delen van een account, zoals Netflix tot nu toe gedoogd (want ook bij Netflix is dit niet toegestaan), is bij Disney+ niet toegestaan, Disney zal hier actief op acteren.
Als je als Netflix dit soort zaken gaat verspreiden lijkt mij dit erg lastig onderuit te halen als ze ineens account sharing verbieden en mensen actief gaan blokkeren.

Ik ben benieuwd hoe Disney+ hiermee uiteindelijk mee omgaat als hun grootste concurrent het gewoon toelaat.

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12:11
Pfff met al die aankondigen denk ik nu toch

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:53

RBH

Wazzup?

Spike_wolf schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:54:
[...]

Jouw iPad app heeft wel een cast knop? hier niet, zouden ze dat dan in fases al implementeren?
Yep, zie screenshot. Wellicht dat het in fases wordt geïmplementeerd ja, maar het werkt iig nog niet..

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• RFdeGroot
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23-01 22:43
Sméagol schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:05:
Net even zitten testen.. Maar één ding hebben ze nog niet op kunnen lossen blijkbaar. Je zit nog steeds met gelocaliseerde versies terwijl ik de originele versies wil kijken. Oftewel Moana in plaats van "Vaiana". Als ze Fox kunnen kopen alsof het niks is, moeten ze toch ook een kleine license / trademark / weet ik veel issue op kunnen lossen zeg.
Is afhankelijk van de taalinstelling van de app.

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:13
Film opgezet op de pc. Mijn monitor is een ultra-wide, maar nu zie ik dat de letterboxen hard-coded blijken te zijn? Of hoe omschrijf ik dit correct?
Komt er in ieder geval op neer dat er ontzettend veel ruimte onbenut blijft zo :|

• VirinR
  • Laatst online: 09:31
Banix schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:22:
[...]

hoe dan? het werkt bij mij alleen als ik van de zoekfunctie gebruikmaak. Anders zie ik alleen trailers voor Apple tv+ en te kopen films?
Zowel films en series kun je zoeken met de zoekfunctie.
Daarnaast hebben films een eigen tab, hier zie je films van iTunes, Netflix, Amazon en Disney+.
Zo staat Avengers: Infinity War bij mij als trending film met waarbij de film geopend wordt in de Disney+ app.

https://tweakers.net/ext/f/kM6WiskS0D3HkpuMzCmHfNLh/thumb.jpg
DirtyBird schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:30:
Weet iemand hoe je mensen aan je account kunt toevoegen? Of moet je iedereen laten inloggen en een profiel aanmaken?
Zelfde principe als Netflix dus één gebruikersnaam en wachtwoord voor alle gebruikers en dan een apart profiel aanmaken.

VirinR wijzigde deze reactie 14-09-2019 08:47 (37%)

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:09
ArthurMorgan schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:31:
Ik dacht even lekker alle Marvel universe films in volgorde van uitkomen te kijken. Gisteren Iron Man 1 gekeken, dus vandaag was the incredible hulk aan de beurt... Moest ik naar Netflix :D :D
Ik denk dat je een verkeerde volgorde hanteert.

Serena wijzigde deze reactie 16-09-2019 07:51 (5%)

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:44
demo31051987 schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:47:
- Jammer dat je elke aflevering apart moet starten en dat je niet echt kan bingen. Hopen dat ze dat nog gaan aanpassen
Dit kan je aanzetten in je profiel-instellingen.
Niet in de app-instellingen, maar waar je ook je foto, naam en gui-taal instelt.
https://tweakers.net/ext/f/1lrLt4zJhVYNdEe8Um3E1fvG/thumb.png

frickY wijzigde deze reactie 16-09-2019 09:06 (17%)

• ThaBEN
  • Laatst online: 09:14
Zijn er overigens mensen die weten of 'Fraggle Rock' ofwel 'De Freggels' ooit naar Disney+ komt?
In America is dit toentertijd uitgezonden op het Disney Channel (1992 - 1996).

Ik zou deze graag nog eens samen willen kijken met mijn zoon. Het liefst dan met Nederlandse stemmen.
Je vind deze serie in Nederland enkel nog op DVD via de officiële kanalen, waar je dan gelijk de hoofdprijs voor mag betalen. In de USA is er een ware remaster op Blu-ray uitbracht met alle episodes. Deze is helaas regiogebonden en bevat geen Nederlandse stemmen.

Meer info: https://bluray.highdefdig...ockthecompleteseries.html

Ook hoop ik dat 'The Storyteller' op Disney+ zal verschijnen. Meer mensen dit dit vroeger hebben gekeken O+?

ThaBEN wijzigde deze reactie 19-09-2019 10:51 (11%)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• ThaBEN
  • Laatst online: 09:14
mschol schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:22:
[...]

ik heb nergens kunnen opgeven om maandelijks/jaarlijks te betalen: maandelijks was de enige optie :)
1 scherm voordat je met iDeal of paypal je €0,01 moet overboeken heb je een drop down menu met de keus tussen maandelijks (€6,99 per maand) of de optie jaarlijks (12 maanden voor €69,99)
Ik heb dan ook die laatste optie gekozen. Inclusief de beta heb ik dan in totaal 14 maanden Disney+ voor de prijs van 10 maanden.

Je kunt je keuze terugvinden in de app bij 'Accountinstellingen --> Factureringsgegevens'.

ThaBEN wijzigde deze reactie 19-09-2019 11:30 (8%)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:35

Donstil

Grab them by the 🐈.

Krijgen jullie ook zoveel van dit soort spam?
Ik bijna dagelijks.

Zit geen uitschrijf knop in de spam mail helaas.

Donstil wijzigde deze reactie 22-09-2019 23:05 (11%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Cooltennis
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:08
dinandus schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:15:
@Cooltennis wat voor type Philips tv heb je, volgens mij is de App in de Android store beschikbaar, op mijn OLED873 met Android 8 gewoon sinds de 12e september beschikbaar en draait prima.
Bij zoeken op de eerste gelegenheid al gevonden.
Kan helaas niet vinden. Zie me foto link.

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:13
hardware-lover schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

Plaatje is niet te zien voor mij (ons?), maar deze instelling doet niets voor je?
chulin in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"
Ik ga opnieuw kijken, ik dacht dat aangepast was.

https://tweakers.net/ext/f/bgE2TpkFQmQxXiJcmQb6hQWl/thumb.jpg

Ps: yep, ik had het aangepast maar niet goed 🤪, doet het nu perfect. Bedankt

chulin wijzigde deze reactie 21-10-2019 15:41 (6%)

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12:50
Wildfire schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:49:

Ik mag blijkbaar gewoonweg niet opzeggen bij Disney :(

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:24

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

meesje schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:58:
[...]

Het is inderdaad een gratis periode en geen proefperiode.

Volgens Disney wel.
bron: https://www.disneyplus.com/nl/

You've mistaken me for someone who really cares.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Als er een einddatum staat heb je blijkbaar al opgezegd. Anders zou er staan wat de volgende factureringsdatum zou zijn.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 25-10-2019 06:13 (26%)

I got a bad feeling about this.

• Rido
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-01 19:50
In dit topic lees ik dat meerdere mensen de Disney+ app gebruiken via de NVIDIA Shield TV, maar ik krijg met geen mogelijkheid Disney+ gevonden in de Play Store.
Als ik het probeer te installeren via de Play Store in mijn browser krijg ik te zien dat het niet mogelijk is om deze te installeren op de Shield TV.
https://tweakers.net/ext/f/YyWlGu4T7H1b3w4zJBmFkxjr/thumb.png

Ook heb ik geprobeerd een APK te installeren via FX file explorer maar dat lukt helaas ook niet.

Heeft iemand nog een idee? _/-\o_

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16:06
Darkfreak schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:12:
[...]

https://developer.dolby.c...-over-hdmi-part-1-codecs/

Dolby gaat er zelf, in drie delen, heel uitgebreid op in.

Quote uit deel drie:

[...]

Maar het hele drie-delige artikel is goed leesvoer als je interesse in dergelijke zaken hebt _/-\o_
Was het al aan het lezen ja.

Verschil lijkt te zitten in metadata over standaard audio en metadata over hd-audio.
Deel van mijn punt blijft gelukkig overeind. Had ik niet alles fout ;) :P

Geeft wel weer een glimlach op mijn gezicht, want én meer geleerd én blijkt mijn setup tot meer in staat dan ik zelf dacht :D

Edit: deze is ook mooi:

Jorgen wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:16 (9%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:35

Donstil

Grab them by the 🐈.

SOTD schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:37:
[...]

Ik hoop op een verrassing qua aanbod op 12 November. En wat toevallig dat die van jou ook op 13 November eindigt. Zou het misschien zo zijn dat de Apple gebruikers 3 dagen meer krijgen?

Kan een andere Apple gebruiker die ook heeft opgezegd dit bevestigen of tegenspreken?
Ik gebruik Apple producten en had mijn proef ook via de AppStore (dus niet via de disney+ site).
Ik kan nog tot 20 november. Wat ik overigens wel fijn vind, ik ben voor nu in niets geïnteresseerd behalve de StarWars serie. Die kan ik zo mooi even proberen.

Donstil wijzigde deze reactie 11-11-2019 23:38 (15%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:07

Matis

Rubber Rocket

@EdwardK123 ik heb gisteren mijn account opgezegd en heb per ommegaande deze email ontvangen:
https://tweakers.net/ext/f/nqtiU2bSBmpnCfVjmTrhFhoq/thumb.png

Vandaag ook (nog) geen incasso gezien.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
EdwardK123 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:03:
Mijn ervaring met Disney+ is tot op heden slecht geweest. UX van Disney+ vind ik echt verschrikkelijk.

Zag gisteren dat er een betaling was gedaan voor 1 maand. Van die €7 lig ik niet wakker, maar ik dacht dus al dat ik mijn abonnement had opgezegd. Blijkbaar niet. Je moet dus naar een pagina gaan waar je je Disney account verwijdert. Zo gezegd, zo gedaan (ik denkend dat mijn Disney+ abonnement ook was beëindigd). Met de ervaringen van Netflix en Spotify in mijn achterhoofd denk ik: oké chill, nu opgezegd maar we hebben toch al betaald, dus nu nog een episode van Mandalorian kijken.

Maar nee, we kunnen niet meer inloggen. Een belletje naar de helpdesk wijst uit dat bij het verwijderen van mijn Disney account echter mijn Disney+ account nog wél actief is, maar ik dus niet meer kan inloggen.

Ik snap letterlijk niet hoe zo'n miljardenbedrijf zo geniepig te werk gaat met zo'n slechte UX en simpele functies die een gebruiker nodig heeft, zo moeilijk maakt. Bitchen op de klantenservice heeft nooit zin, maar ik hoop dat er oprecht iets met deze feedback gedaan wordt. Nu denk ik dan ook: laat maar zitten - van mij hoeft deze streaming service niet meer.
Ik heb Disney+ op dag 1 geïnstalleerd via de Google playstore. En meteen het Disney+ abbo dat via de playstore loopt geannuleerd.

Tot op heden gaat het goed.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 14:01
Survey

https://www.survio.com/survey/d/W7C4T9O9P7M5K5T8U

Update 17:15

Noresponse wijzigde deze reactie 12-11-2019 17:17 (136%)

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 09:50

Nitai

Feels good man

Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:16:
Mm ik kon er net even in maar is die nieuwe StarWars serie nou niet in 4K? Of keek ik daar helemaal overheen?
Ja hoor, 4K UHD met Dolby Vision.
https://tweakers.net/ext/f/EbKjz2euCMd6QGV0AMF4hx5r/thumb.jpg

Nitai wijzigde deze reactie 12-11-2019 17:23 (22%)

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 14:01
Het is wel duidelijk dat de meerderheid van Tweakers in dit forum Disney+ blijven gebruiken na de proefperiode.

De vraag was : Na mijn proefperiode heb ik Disney+

Je kan de Survey nog blijven invullen en deel de onderstaande link gerust en zal deze binnenkort weer updaten :)

Survey

Hij is gesloten ik zie steeds een schommeling rond de 60% en lijkt me dat bovenstaande gegevens voldoende zijn. Dus Disney+ heeft gewoon een kans naast Netflix, amazone en Videoland en dat lijkt me wel duidelijk. Er komen zoiezo mooie series aan bij Disney+ en Apple TV heeft ook leuke series waaronder See wel leuk is om te volgen. :X

Noresponse wijzigde deze reactie 12-11-2019 18:23 (99%)

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 09:50

Nitai

Feels good man

C1re schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:26:
[...]

4K/Vision, ja, maar zo te zien alleen met stereo audio, anders had er 5.1/Atmos als laatste achter “Vision” in de regel gestaan.
Ik vermoed dat dat aan de LG app ligt, in een FB groep gaf men aan dat alle SW films en deze serie dolby atmos waren, lieten ze ook zien met screenshots, kan het berichtje alleen niet meer terugvinden.

Edit: gevonden!
Alle SW films in atmos behalve The Mandolorian :'( hier bijv The Phantom Mensce
https://tweakers.net/ext/f/ubcuCn3dUnWZnZmqtye8rwPl/thumb.jpg

Nitai wijzigde deze reactie 12-11-2019 19:12 (21%)

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Yonix schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:03:
[...]
Trouwens, iemand een idee wanneer de afleveringen van 'The Mandalorian' op Disney+ verschijnen? Elke vrijdag, maandag of dinsdag?
Mijn lijstje zegt het volgende

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:06:
We hebben een Samsung TV, dus kunnen niet eens in 4K kijken
Alwayshappyz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:06:
vrijwel alle Disney films hebben wij op 4K schijfjes hier. Kopen toch alles wat op 4K uit komt; kijken vanaf disc is voor ons wat betrouwbaarder.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15:49
Jorgen schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:47:
Meer mensen waarbij de "live action" film van de Lion King er ineens NIET meer op staat? Was van de week begonnen en wilde net verder kijken, maar ik kan hem niet meer vinden.
Even gekeken voor je maar ik zie hem ook niet staan hier.

Ad de Jong wijzigde deze reactie 13-11-2019 20:55 (3%)

Mijn profiel op Discogs

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Run

ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:03:
Echt zo zonde. The Simpsons is een van de hoofdredenen voor mij. En dan gaan ze gewoon snijden in het materiaal om het passend te maken voor 16/9... Bizar!
:o Ja, dan krijg je dus dit soort fratsen:

It takes two fools to argue.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Ivysaur schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:23:
Met passie voor geschiedenis en wat ik vandaag gelezen heb komt Disney+ mijn huis niet in. Wat een gedrocht dat bedrijf.

Hamazaki wijzigde deze reactie 14-11-2019 14:33 (36%)

• Pendaco
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 24-01 19:46

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

smurfinmark schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:03:
Zou het niet een idee zijn dit topic op te splitsen in een gedeelte over content, en een gedeelte over ondersteuning?

Ik kijk hier regelmatig voor het 1e, maar lees vrijwel alleen maar over het 2e....
Dat komt vooral omdat de dienst nog nieuw is, dus logisch dat mensen de technische issues opgelost willen hebben. Daarnaast zit het qua nieuwe content nog allemaal erg in de start-up fase. Over een half jaar zal het automatisch al meer over de content gaan verwacht ik. Vind het ook jammer dat we pas vanaf volgend jaar de eerste Marvel series gaan krijgen..

Maar wat betreft content;

- The Mandalorian; yup, tof!
- The World according to Jeff Goldblum; moet ik nog kijken. Als het na 1 aflevering niks is hou ik het daarbij
- The Imagineering Story; ook vet, helemaal omdat het een serie is. Dacht bij de trailers dat het een eenmalige docu was, net als de Pixar Story en Waking Sleeping Beauty. Die 2 heb ik jaren geleden al gezien en zijn ook zeer de moeite waard.
- SparkShorts; schattig, mierzoet, typisch Pixar
- Forky asks a question; Erg kort en gaat nergens over maar ik lig wel elke keer in een deuk :D _O- Ik zou wel eerst Toy Story 4 kijken om te weten wie dat karakter is.

Die andere nieuwe series/films vond ik niet echt interessant (afgaande op de omschrijving/trailer).

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• phYzar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:19
Hmm, wazig issue: de Android app en de Android TV app geven allebei de error dat de dienst niet bereikbaar is, maar alleen op het kids profiel, mijn eigen profiel werkt uitstekend :S

En de Android TV app (Shield TV) stottert en schokt enorm met een bluetooth headset gekoppeld. Andere apps geen probleem, zonder headset of headset aan tv werkt uitstekend :S
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True