Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wouter1981
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14-11 16:26
Jordao schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:03:
Inmiddels is de App ook voor “oudere” Samsung tv’s beschikbaar.
Hier op de MU8000 model 2017.
Hier ook getest op de MU8000 (2017), lijkt probleemloos te werken..
Alleen lijkt 4K(HDR) nog niet te werken.. Ben benieuwd hoe dat bij anderen gaat...

wouter1981 wijzigde deze reactie 06-11-2019 17:38 (12%)

Trust me, I'm an engineer

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

Jordao schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:03:
Inmiddels is de App ook voor “oudere” Samsung tv’s beschikbaar.
Hier op de MU8000 model 2017.
Hier (nog?) niet, F5300 model 2014

Vraag me wel af wat de cutoff point wordt voor de app. Wanneer is een tv te oud?

Netflix, RTL en Plex hebben ook gewoon apps voor deze 'oude' tv. NPO echter niet, bijv.

anandus wijzigde deze reactie 06-11-2019 14:51 (33%)

'); DROP TABLE users;--

• Alwayshappyz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23:39
Mijn KS7000 van 2016 heeft hem nog niet helaas.

• C1re
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 00:30
Waardoor komt het dat Disney sinds 11 september nog steeds niet de app op LG OLED E6V op orde krijgt? Geen Dolby Vision en geen Dolby Digital 5.1 output over HDMI ARC. Enige is HD en Stereo voor alle aangeboden 4K Dolby Vision en DD 5.1/Atmos content.

• Prosac
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:58
C1re schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:16:
Waardoor komt het dat Disney sinds 11 september nog steeds niet de app op LG OLED E6V op orde krijgt? Geen Dolby Vision en geen Dolby Digital 5.1 output over HDMI ARC. Enige is HD en Stereo voor alle aangeboden 4K Dolby Vision en DD 5.1/Atmos content.
Misschien zijn andere zaken in de test belangrijker? Of is het al opgelost maar niet geupdate?

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:17
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat aan het einde van de beta rit er een app ligt die kan concurreren met bijvoorbeeld Netflix app? Netflix heeft jaren gesleuteld aan de apps (en doet dat nog steeds) terwijl Disney net is begonnen, het is al knap wat er ligt met het tijdsbestek wat ze hebben afgelegd.

Software ontwikkeling zeker op deze brede schaal voor allerlei diverse platforms kost tijd en geld. Geld is bij Disney niet zo’n probleem maar tijd kun je niet inhalen. Je zult gewoon moeten accepteren dat het allemaal nog niet 100% dik in orde is en daar is de prijs ook straks naar.

PVOutput

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:53
Het is nog steeds een beta testfase..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 00:26
corset schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:45:
Dumbo staat er nu op. En de mensen die riepen dat endgame pas in december zou komen hebben geen gelijk. In de nieuwe disney plus mail, staat deze gewoon voor 12 november.
Ik vind het heel gek dat Dumbo en Mandalorian (van Star Wars) nogal in de schijnwerper wordt gezet en End Game helemaal nergens te bekennen is op de hele Disney+, er wordt er alleen over gesproken in die mail die ik ook heb gehad. Mandorian komt ook op 12 November uit, wel heel toevallig dezelfde datum als End Game. Zou er dan toch nog verrassingen komen qua aanbod op 12 November?

Qua aanbod vind ik Disney+ nu nog redelijk tegenvallen, maar ik ben nu wel alle Thor en Iron Man en Avengers opnieuw aan het kijken, gewoon omdat het leuk is. Maar hoe gaat dat verder de komende maanden? In tekenfilms geen interesse behalve dan Shrek, die is wel leuk.

Voor nu heb ik Netflix opgezegd, ik heb al Prime en Disney+. Ik kijk wel hoe dat gaat de komende maanden.

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:30:
[...]

Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat aan het einde van de beta rit er een app ligt die kan concurreren met bijvoorbeeld Netflix app? Netflix heeft jaren gesleuteld aan de apps (en doet dat nog steeds) terwijl Disney net is begonnen, het is al knap wat er ligt met het tijdsbestek wat ze hebben afgelegd.

Software ontwikkeling zeker op deze brede schaal voor allerlei diverse platforms kost tijd en geld. Geld is bij Disney niet zo’n probleem maar tijd kun je niet inhalen. Je zult gewoon moeten accepteren dat het allemaal nog niet 100% dik in orde is en daar is de prijs ook straks naar.
juist omdat geld bij disney niet helemaal het issue is had ik zelf verwacht dat ze veel beter en groter in hadden gezet; maar wellicht komt dat nog met de officiele release..

ik mis iig een fatsoenlijke windows 10 app, in de browser een functie dat gekeken items niet pas verdwijnen na de gehele aftiteling uit de "verder kijken" categorie

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:52
Miki schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:30:
[...]

Inderdaad hoe durf je te verwachten dat zo een klein bedrijf als Disney wat de afgelopen jaren nauwelijks enige winst maakte een app kan maken ?
Disney heeft van de ene op de andere dag besloten een streamingsdienst op te zetten en had daardoor geen enkele tijd om ontwikkelaars aan te trekken die een fatsoenlijke app kon maken .
Daarnaast hebben ze een beta gestart bij een stel domme hollanders die toch niet anders gewend waren dan hun vinger in een dijk te steken dus die konden wel ff zonder app !

Foei mensen hoe kun je nu van een dergelijk onervaren bedrijf iets verwachten nou ja terug naar Netflix maar weer en misschien over 10 jaar nog eens proberen O-)

"Beautiful Clean Coal"

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

SOTD schreef op woensdag 6 november 2019 @ 23:05:
[...]

Ik vind het heel gek dat Dumbo en Mandalorian (van Star Wars) nogal in de schijnwerper wordt gezet en End Game helemaal nergens te bekennen is op de hele Disney+, er wordt er alleen over gesproken in die mail die ik ook heb gehad. Mandorian komt ook op 12 November uit, wel heel toevallig dezelfde datum als End Game. Zou er dan toch nog verrassingen komen qua aanbod op 12 November?

Qua aanbod vind ik Disney+ nu nog redelijk tegenvallen, maar ik ben nu wel alle Thor en Iron Man en Avengers opnieuw aan het kijken, gewoon omdat het leuk is. Maar hoe gaat dat verder de komende maanden? In tekenfilms geen interesse behalve dan Shrek, die is wel leuk.

Voor nu heb ik Netflix opgezegd, ik heb al Prime en Disney+. Ik kijk wel hoe dat gaat de komende maanden.
Grappig ik heb Disney opgezegd. Op pc heeft het niet eens een app of 4k is niet mogelijk, ik kijk wel over een jaar weer.

• Jordao
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-11 23:36
De App werkt nu naar behoren op mijn Samisung TV, maar heb helaas nog geen 4K HDR. Alles wordt afgespeeld in HD. Hopelijk wordt dit nog met een update opgelost.

• JerDrie
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 15-11 21:13
Jordao schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:51:
De App werkt nu naar behoren op mijn Samisung TV, maar heb helaas nog geen 4K HDR. Alles wordt afgespeeld in HD. Hopelijk wordt dit nog met een update opgelost.
Dit zou vanaf 12 november het geval moeten zijn, we zullen zien!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:44
leekers schreef op donderdag 7 november 2019 @ 06:01:
[...]

Inderdaad hoe durf je te verwachten dat zo een klein bedrijf als Disney wat de afgelopen jaren nauwelijks enige winst maakte een app kan maken ?
Disney heeft van de ene op de andere dag besloten een streamingsdienst op te zetten en had daardoor geen enkele tijd om ontwikkelaars aan te trekken die een fatsoenlijke app kon maken .
Daarnaast hebben ze een beta gestart bij een stel domme hollanders die toch niet anders gewend waren dan hun vinger in een dijk te steken dus die konden wel ff zonder app !

Foei mensen hoe kun je nu van een dergelijk onervaren bedrijf iets verwachten nou ja terug naar Netflix maar weer en misschien over 10 jaar nog eens proberen O-)
En dan bij netflix klagen dat niet alles er op staat, en dat niet elk land dezelfde content heeft etc etc

Zo heeft elk platform zijn nadelen :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• dinandus
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20:36
Kunnen we niet on Topic blijven? Wat een gezeur over wel of geen mogelijkheden, het is pas in de begin, c.q. start fase!
Tijd voor een moderator om hier eens flink doorheen op te ruimen....

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

shadow4thedark schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:38:
[...]
Grappig ik heb Disney opgezegd. Op pc heeft het niet eens een app of 4k is niet mogelijk, ik kijk wel over een jaar weer.
Vreemd? Ik heb even geleden gereageerd dat er via een PC 4K en HDR naar buiten werd gestuurd? Dat moet dan wel een PC zijn voorzien van geschikte hardware om dat te kunnen doen.

Een app is er idd niet, maar dat staat los van hetgeen wel mogelijk is via een browser.

A smile a day....

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-11 20:44
Wij hebben gisteren per maand Disney+ afgesloten, delen het bedrag met 4 personen.
Doen we ook al jaren bij Netflix, ja we weten dat Disney+ een geavanceerde AI op sharing heeft gezet.
Maar wie zijn wij als we het eerst niet proberen, mochten we door de mand vallen hebben we pech en nemen voor gewoon zelf Disney+ voor een jaar.

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-11 16:52

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

dinandus schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:36:
Kunnen we niet on Topic blijven? Wat een gezeur over wel of geen mogelijkheden, het is pas in de begin, c.q. start fase!
Tijd voor een moderator om hier eens flink doorheen op te ruimen....
Volgens mij is 'zeuren' over wat niet werkt (waar wel reclame voor gemaakt wordt) in Disney+, in het Disney+ topic, nogal on-topic?

Disney is een mega-bedrijf, met meer dan genoeg geld.
Dat echt niet gister heeft besloten om de streaming-markt in te stappen.
Dat vervolgens dingen zoals 4K, HDR en Dolby Atmos (nogmaals: Wat als verkooppunt/reclame gebruikt wordt) niet werkzaam heeft op flagship TVs. Dat is meer dan ondermaats voor een bedrijf als Disney.

Als ik Agents of Shield opzet, dan komt er stereo-signaal binnen op mijn receiver.
Stereo... Terwijl het 5.1 zou moeten hebben.
Dat is gewoon .. Naja ..

Darkfreak wijzigde deze reactie 07-11-2019 13:01 (8%)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• B-Bandit
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 20:39
Het lijkt mij voor ontwikkelaars vandaag de dag een verschrikkelijke opgaaf om naast een Android en Apple applicatie ook nog eens voor minstens 5 tv merken apps te ontwikkelen en dan vervolgens per merk ook op modelniveau de app te finetunen! Idealiter zou dat niet hoeven en zou een app voor LG op de C9, C8 en C7 draaien, maar de praktijk is toch anders....

Ook al is er voldoende geld, dit ondervang je niet. En logisch is dat je dan met de meest basale opties begint en de nieuwste modellen. Ik wacht het rustig af tot volgende week maar ben nu al aardig tevreden met hetgeen een nieuwkomer in de streamingmarkt heeft neergezet!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• corset
Darkfreak schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:59:
[...]

Volgens mij is 'zeuren' over wat niet werkt (waar wel reclame voor gemaakt wordt) in Disney+, in het Disney+ topic, nogal on-topic?

Disney is een mega-bedrijf, met meer dan genoeg geld.
Dat echt niet gister heeft besloten om de streaming-markt in te stappen.
Dat vervolgens dingen zoals 4K, HDR en Dolby Atmos (nogmaals: Wat als verkooppunt/reclame gebruikt wordt) niet werkzaam heeft op flagship TVs. Dat is meer dan ondermaats voor een bedrijf als Disney.

Als ik Agents of Shield opzet, dan komt er stereo-signaal binnen op mijn receiver.
Stereo... Terwijl het 5.1 zou moeten hebben.
Dat is gewoon .. Naja ..
Dan zou ik rustig de topic warning doorlezen;
Omdat het hier gaat om een Alpha versie (d.d. 13-09-2019) is het niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
:X

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:17:
[...]

Dan zou ik rustig de topic warning doorlezen;

[...]

:X
Ontbrekende feature die wel als feature in de app genoemd worden is toch wel iets meer dan een bug.
Maar goed, ik snap dat mensen daar mogelijk anders over denken.
Ik vind niet dat je ermee reclame moet maken en mee moet promoten als je weet dat het in de meeste gevallen niet werkt/niet aanwezig is. :X

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• B-Bandit
Darkfreak schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:22:
[...]

Ontbrekende feature die wel als feature in de app genoemd worden is toch wel iets meer dan een bug.
Maar goed, ik snap dat mensen daar mogelijk anders over denken.
Ik vind niet dat je ermee reclame moet maken en mee moet promoten als je weet dat het in de meeste gevallen niet werkt/niet aanwezig is. :X
Volgens mij betaal je nog niet voor het gebruik van de applicatie en diensten en is Disney ook heel open erover dat Nederland als testgroep functioneert. Als je de beste bijdrage wilt leveren doe je je beklag via het officiële kanaal en afwachten maar. Als ze er niks mee doen dan neem je de dienst niet af vanaf volgende week :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• SOTD
shadow4thedark schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:38:
[...]

Ik heb niet eens een 4K scherm/tv. En Netflix en Prime en Disney+ kijk ik via Chrome en dat is sowieso van lage kwalitieit aangezien Chrome om 1 of andere reden geen hoge kwaliteit kan weergeven. De Netflix app op W10 bevalt me niet, weet niet goed meer waarom. Op tablet gebruik ik wel de bijhorende apps van alle 3.

Ik wil End game op zijn minst zien, daarna zie ik wel weer. Prime had ik ff nodig voor een aantal bestellingen en dat ik ondertussen ook 1 en ander kan kijken is leuk meegenomen.

SOTD wijzigde deze reactie 07-11-2019 14:21 (7%)

• SOTD
B-Bandit schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:45:
[...]

Volgens mij betaal je nog niet voor het gebruik van de applicatie en diensten en is Disney ook heel open erover dat Nederland als testgroep functioneert. Als je de beste bijdrage wilt leveren doe je je beklag via het officiële kanaal en afwachten maar. Als ze er niks mee doen dan neem je de dienst niet af vanaf volgende week :)
Heel gek dat jullie hem de mond proberen te snoeren, alsof er hier alleen maar positieve dingen geschreven mag worden. Hij heeft wel degelijk een punt, Disney had beter gekund dan ze tot nu toe hebben laten zien. Daarnaast omschrijft hij geen bugs maar dat schreef ie zelf al.

Hadden ze indruk willen maken, dan was dat de afgelopen weken HET moment geweest, dit is dan reklame voor als ze 12 November officieel openen. Mond tot mond reklame is het beste (en goedkoopste) wat er is.

• corset
SOTD schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:20:
[...]

Heel gek dat jullie hem de mond probeert te snoeren, alsof er hier alleen maar positieve dingen geschreven mag worden. Hij heeft wel degelijk een punt, Disney had beter gekund dan ze tot nu toe hebben laten zien. Daarnaast omschrijft hij geen bugs maar dat schreef ie zelf al.

Hadden ze indruk willen maken, dan was dat de afgelopen weken HET moment geweest, dit is dan reklame voor als ze 12 November officieel openen. Mond tot mond reklame is het beste (en goedkoopste) wat er is.
:F :F :F

We geven alleen argumenten aan waarom het niet klopt

• Dancis
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:20
Zit net starwars te kijken en het valt mij op dat de zwarte balken rond de ondertiteling verdwenen zijn op mijn B8

• SOTD
corset schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:41:
[...]

:F :F :F

We geven alleen argumenten aan waarom het niet klopt
Nou ik lees oa: "Hier mag je niet over praten" en "wil je toch, doe dat lekker daarzo." en daar reageer ik op. Niks mis met argumenten en meningen hoor.

• SOTD
Dancis schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:56:
Zit net starwars te kijken en het valt mij op dat de zwarte balken rond de ondertiteling verdwenen zijn op mijn B8
Is dit geen instelling van je ondertiteling die je zelf al kon aanpassen of kan dat niet op TV's? (ervan uitgaand dat een B8 een tvmodel is).

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:31
[...]

precies, Disney+ zal nu wereldwijd hard gaan floppen, omdat Nederlanders gaan rondbazuinen dat een app niet werkt of niet beschikbaar is op een bepaalde televisie. Zeker omdat Disney het alleen moet hebben van mond tot mond en verder geen budget gebruikt voor marketing van deze abominabele dienst.

• Benzed
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-11 09:08

Benzed

LG65C8 owner

Dancis schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:56:
Klopt hier bij mij nu ook. Dus zowel 4k dolby vision als de ondertiteling probleem is nu opgelost. LGC8

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Benzed schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:40:
[...]

Klopt hier bij mij nu ook. Dus zowel 4k dolby vision als de ondertiteling probleem is nu opgelost. LGC8
Straks thuis eens kijken of mijn C8 dan nu ook fatsoenlijk 4K HDR en Atmos weergeeft.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Heel gek dat jullie hem de mond probeert te snoeren, alsof er hier alleen maar positieve dingen geschreven mag worden. Hij heeft wel degelijk een punt, Disney had beter gekund dan ze tot nu toe hebben laten zien. Daarnaast omschrijft hij geen bugs maar dat schreef ie zelf al.

Nederland is een testland voor Disney+ dus ja, dan kun je verwachten dat sommige dingen nog niet werken zoals zou moeten.

"When you grow up your heart dies"

• B-Bandit
[...]

Welnee, niemand hoeft de mond gesnoerd te worden. Alleen zit er een verschil tussen opmerken en melden bij Disney dat een bepaalde functie (nog) niet werkt en je beklag doen over een gebrekkige implementatie terwijl heel duidelijk is dat het een kosteloze test betreft. Begrijp me niet verkeerd, ik heb 2 weken geleden een 4k tv met HDR gekocht en baalde dat ik daar toen niet mee kon testen, maar ik wist dat het nog zou komen...

Hooguit kan Disney verweten worden dat de promotie in Nederland en de manier waarop de app is ontvangen niet de indruk wekken van een beta, dan heeft Darkfreak wel een punt. Zelfs mijn buren begonnen van de week over Disney en ik betwijfel of zij weten dat ze betatester zijn!

• Dancis
SOTD schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:00:
[...]

Is dit geen instelling van je ondertiteling die je zelf al kon aanpassen of kan dat niet op TV's? (ervan uitgaand dat een B8 een tvmodel is).
Ja dat klopt maar bij de LG oleds werkte deze instellingen niet.

Je kon ze wel instellen maar je bleef zwarte balken houden

Sinds vandaag werkt het dus

• Hellboy!
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-11 18:45
Chromecast ultra probleem is opgelost

• PBP
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:14
Inmiddels ook beschikbaar op mijn Samsung KS7000 uit 2016!

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 00:00
Dancis schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:46:
[...]
Ja dat klopt maar bij de LG oleds werkte deze instellingen niet.

Je kon ze wel instellen maar je bleef zwarte balken houden

Sinds vandaag werkt het dus
Interessante is dat er geen tv of app update is geweest en het toch is gefixt. Dit was bij HDR/4k ook, maar daar leek het me wel voor de hand liggend dat het aan de beschikbare streams lag.

• IntToStr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:04
PBP schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:30:
Inmiddels ook beschikbaar op mijn Samsung KS7000 uit 2016!
Hier ook. Kreeg een mail van Disney met welke modellen worden ondersteund. Leek allemaal te werken, maar heb niet gekeken naar 4k en hdr en zo.

Nu kan de test eindelijk fatsoenlijk beginnen :p

• Dancis
Caelorum schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:02:
[...]

Interessante is dat er geen tv of app update is geweest en het toch is gefixt. Dit was bij HDR/4k ook, maar daar leek het me wel voor de hand liggend dat het aan de beschikbare streams lag.
Waarschijnlijk toch iets wat aan de kant van Disney gefixt moest worden, want ook hier nu alles werkend zonder update.

• HP Deskjet
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 07-11 22:19
Ervaring Disney+ op 55" LGE6V :

1. Helemaal geen Dolby Surround wordt naar mijn Denon 2100W gestuurd (HDMI-ARC verbinding).
2. Niets wordt in UHD/ 4K aangeboden op de E6V, alles wordt uitsluitend in HD aangeboden.
3. Dolby Vision en HDR werken helemaal niet.

Waardeloos. Ik neem hier echt geen abonnement op.

Amazon en Netflix op de E6V: Dolby Surround/ Vision, HDR worden ondersteund, films en series worden moeiteloos in 4K/ UHD weergegeven.

HP Deskjet wijzigde deze reactie 07-11-2019 21:21 (6%)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

HP Deskjet schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:14:

1. Helemaal geen Dolby Surround wordt naar mijn Denon 2100W gestuurd (HDMI-ARC verbinding).
2. Niets wordt in UHD/ 4K aangeboden op de E6V, alles wordt uitsluitend in HD aangeboden.

Amazon en Netflix op de E6V: Dolby Surround/ Vision, HDR worden ondersteund, films en series worden moeiteloos in 4K/ UHD weergegeven.
Hier nog steeds met mijn LG C8 hetzelfde.
Geen 5.1 of Atmos (alles in stereo)
Geen 4k
Geen HDR

• C1re
Mail van Disney ontvangen betreffende Samsung Disney app,zoals velen van jullie.

1. “ Disney+ will be available on Samsung Tizen TVs with HD video quality (2016 or later models only).”
Geen vermelding over 4K/Vison/Atmos.

2. De afgelopen 2 maanden was dus geen beta periode, maar eigenlijk gewoon een trail periode zoals bij een Netflix/Spotify trailperiode.
“ Your free trial ends on 12-11-2019. At that time, your free trial will automatically become a paid subscription”

Daarmee is de aangeboden content dat 4K/Vision/Atmos zou zijn niet waargemaakt voor mijn LG E6V.
Meerdere keren door Disney support werd beloofd dat nog voor 12-11 de problemen zou worden opgelost en zelfs werd beweerd dat vanaf 12-11 7.1 audio de standaard zou worden. Good luck Disney.

• koentje3
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Ik heb uiteindelijk ook opgezegd. Voor mij werkte op m'n c8 gisteren dolby vision wel, maar nog steeds geen 5.1. Laat staan atmos.

Ga the mandolorian echt niet in stereo kijken :D

• Hellboy!
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-11 18:45

Waarom gebruik je niet een chromecast ultra of apple tv 4k en sluit deze rechtstreeks aan op je Denon?
Heb 4K en surround door de chromecast ultra of apple tv rechtstreek op mijn denon heos bar aan te sluiten.

• Caelorum
  • Laatst online: 00:00
@C1re hoe ik het eerste punt lees is elke fullhd model 2016 en nieuwer van samsung krijgt de app, maar je kan het uiteraard ook lezen als "elk samsung tv 2016 en nieuwer krijgt (alleen) HD kwaliteit in de app". Dat eerste lijkt me waarschijnlijker.
Het tweede punt laat gewoon weer zien dat ze intern bij Disney ook niet goed kunnen communiceren. Het is overigens wel in lijn met wat ze altijd hebben gezegd: "Nederland krijgt een exclusieve trial, zodat we de dienst kunnen testen".

Voor je laatste opmerking: Bij de B8 waren de streams ook van de een op de andere dag gefixt, zonder update. Zelfde voor de bug met de zwarte ondertiteling. Geluid heb ik nog niet gecheckt, maar zouden ze ongetwijfeld dan ook wel op afstand kunnen fixen.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Even voor de mensen die klagen over geen HD-audio. Hoe kijken jullie dan naar Disney+?
Via de app op je tv? Als dat géén LG 9-serie is met HDMI 2.1 kan je (op enkele andere tv's na) sowieso GEEN HD-audio naar je receiver sturen. Dit ligt NIET aan Disney, maar is gewoon technisch onmogelijk of HDMI ARC of S/PDIF. Oplossing is zoals gezegd ofwel een tv met HDMI 2.1 met eARC, ofwel een bronapparaat gebruiken dat je rechtstreeks op je receiver aansluit en dus geen ARC / eARC nodig heeft.

Overigens, normale Dolby of DTS werkt natuurlijk wel gewoon over HDMI ARC.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:29
https://www.totaaltv.nl/n...irect-op-veel-televisies/
Bovenstaande artikel gaat dan wel over Netflix, maar dit zal wellicht over een tijdje ook gaan gebeuren voor de Disney+ app. Het lijkt me het verstandigst om te kiezen voor iets als een AppleTV, Chromecast, Shield of Fire TV.

• Benzed
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-11 09:08

Benzed

LG65C8 owner

Darkfreak schreef op donderdag 7 november 2019 @ 23:48:
[...]
Hier nog steeds met mijn LG C8 hetzelfde.
Geen 5.1 of Atmos (alles in stereo)
Geen 4k
Geen HDR
Had je wel de nieuwste update van LG binnen gekregen? die zou wel met de disney app te maken hebben.
Die had ik ook pas gister dus wellicht dat die snel komt bij jou en je problemen oplost.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Jorgen schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:05:
Even voor de mensen die klagen over geen HD-audio. Hoe kijken jullie dan naar Disney+?
Via de app op je tv? Als dat géén LG 9-serie is met HDMI 2.1 kan je (op enkele andere tv's na) sowieso GEEN HD-audio naar je receiver sturen. Dit ligt NIET aan Disney, maar is gewoon technisch onmogelijk of HDMI ARC of S/PDIF. Oplossing is zoals gezegd ofwel een tv met HDMI 2.1 met eARC, ofwel een bronapparaat gebruiken dat je rechtstreeks op je receiver aansluit en dus geen ARC / eARC nodig heeft.

Overigens, normale Dolby of DTS werkt natuurlijk wel gewoon over HDMI ARC.
Hoe verklaar jij het dan dat geluid vanuit Netflix, welke ik draai vanuit de app op de TV, wel gewoon Atmos naar mijn Onkyo stuurt :')? Dolby Atmos (Dolby Digital Plus) is gewoon via HDMI2.0b te gebruiken.

Netflix (nogmaals: vanuit de app in de TV, waar dus geluid via de HDMI naar de receiver gaat) speelt gewoon af in 4K HDR en met Dolby Atmos, hun gebruiken Dolby Digital Plus in hun streams.

Daarbij komt dat de LG OLED C8 ieder Dolby TrueHD-signaal (wat niet via HDMI ARC kan) omzet in Dolby Digital Plus :). Wanneer ik namelijk een Blu-ray rip, met Dolby TrueHD-signaal afspeel vanuit de TV zelf (app), dan heb ik gewoon DD+ signaal dat de receiver binnen komt.

En even los van Dolby Atmos:
Disney+ geeft ook geen 5.1 weer. Alles gewoon in stereo.
En dus ook geen 4k of HDR/DV.
Benzed schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:05:
[...]

Had je wel de nieuwste update van LG binnen gekregen? die zou wel met de disney app te maken hebben.
Die had ik ook pas gister dus wellicht dat die snel komt bij jou en je problemen oplost.
De TV heeft wel een update gekregen eergister bij mij, ja.

Darkfreak wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:23 (15%)

• Lukin
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17-11 10:07
Hellboy! schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 06:59:
[...]
Waarom gebruik je niet een chromecast ultra of apple tv 4k en sluit deze rechtstreeks aan op je Denon?
Heb 4K en surround door de chromecast ultra of apple tv rechtstreek op mijn denon heos bar aan te sluiten.
Heb hetzelfde issue op de E6V. Daarnaast heb ik ook een Apple TV 4K rechtstreek op mijn TV daar heb ik wel 4K als optie maar geen dolby vision in de app. Niet dat ik uberhaubt beeld krijg via de app in tegenstelling tor Netflix, Amazon Prime en Apple tv+. Die geven allemaal keurig 4K Dolby Vision of HDR10 door.

Het is gewoon een erg buggy situatie op het moment. Mijn hoop is dat het de aankomende week verbeterd door updates maar ik betwijfel het.

Lukin wijzigde deze reactie 08-11-2019 10:33 (14%)

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

Wat is nu de voordeligste manier om Disney+ te nemen?

Ik lees her en der over een driejaarsabonnement, maar ik kan dat niet vinden?

'); DROP TABLE users;--

• Jorgen
  • Nu online
Darkfreak schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:11:
[...]

Hoe verklaar jij het dan dat geluid vanuit Netflix, welke ik draai vanuit de app op de TV, wel gewoon Atmos naar mijn Onkyo stuurt :')? Dolby Atmos (Dolby Digital Plus) is gewoon via HDMI2.0b te gebruiken.

Netflix (nogmaals: vanuit de app in de TV, waar dus geluid via de HDMI naar de receiver gaat) speelt gewoon af in 4K HDR en met Dolby Atmos, hun gebruiken Dolby Digital Plus in hun streams.

Daarbij komt dat de LG OLED C8 ieder Dolby TrueHD-signaal (wat niet via HDMI ARC kan) omzet in Dolby Digital Plus :). Wanneer ik namelijk een Blu-ray rip, met Dolby TrueHD-signaal afspeel vanuit de TV zelf (app), dan heb ik gewoon DD+ signaal dat de receiver binnen komt.

En even los van Dolby Atmos:
Disney+ geeft ook geen 5.1 weer. Alles gewoon in stereo.
En dus ook geen 4k of HDR/DV.

[...]

De TV heeft wel een update gekregen eergister bij mij, ja.
Geen idee waarom dat jou lukt, want technisch gezien kan het gewoon niet. Dolby Digital Plus is absoluut geen Atmos. Daar zit hem dus het misverstand. HD-audio = Dolby TrueHD, Dolby Atmos, DTS HDMA, DTS X en Auro 3D. De rest is gewone non-HD-audio. Jouw tv kan bronnen aan die dat weergeven (via receiver of direct op de tv aangesloten), maar zal dat altijd omzetten naar stereo op de tv zelf. Omgekeerd zal je op de tv via de ARC op de HDMI 2.0b én via de optical out enkel DD+ uitsturen naar een receiver of soundbar. Alle HDMI ARC pre 2.1 en de S/PDIF zijn namelijk gewoon qua protocol / bandbreedte niet tot HD-audio in staat. HDMI pre 2.1 kan dat enkel via de heenweg, maar niet terug via ARC. Voor HDMI 2.1 geldt overigens dat wel het eARC protocol aanwezig moet zijn. Als de fabrikant dat niet geïmplementeerd zou hebben, kan dat nog steeds niet terug van de tv naar de receiver. Dat jij Atmos kan selecteren op je receiver uit een DD+-stream, komt door de upmix-mogelijkheden van jouw receiver. Hij verzint dan zelf welke geluiden hij waar laat horen, maar echte Atmos is het zeker niet.

• Jorgen
  • Nu online
anandus schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:34:

Only in America

• Rido
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-11 23:50
In dit topic lees ik dat meerdere mensen de Disney+ app gebruiken via de NVIDIA Shield TV, maar ik krijg met geen mogelijkheid Disney+ gevonden in de Play Store.
Als ik het probeer te installeren via de Play Store in mijn browser krijg ik te zien dat het niet mogelijk is om deze te installeren op de Shield TV.
https://tweakers.net/ext/f/YyWlGu4T7H1b3w4zJBmFkxjr/thumb.png

Ook heb ik geprobeerd een APK te installeren via FX file explorer maar dat lukt helaas ook niet.

Heeft iemand nog een idee? _/-\o_

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:24

Niek_1981

Apple Till I Die

Dat was alleen voor leden van de officiële D23 fan club.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• anandus
  • Niet online

anandus

анандус

Niek_1981 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:46:
[...]

Dat was alleen voor leden van de officiële D23 fan club.
Ah, jammer.

'); DROP TABLE users;--

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22:22

Matis

Rubber Rocket

Ik ga dit weekend mijn account stopzetten. We hebben afgelopen proefperiode welgeteld 3 films gekeken. Waarvan eentje afgelopen zondag omdat we iets "moesten kijken van Disney+".

Mogelijk wordt het wat interessanter als Disney straks nieuwere titels gaan toevoegen, maar op dit moment heb ik voldoende aan Netflix.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• JustVodka
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:12
Jorgen schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:45:
[...]
Dat jij Atmos kan selecteren op je receiver uit een DD+-stream, komt door de upmix-mogelijkheden van jouw receiver. Hij verzint dan zelf welke geluiden hij waar laat horen, maar echte Atmos is het zeker niet.
DD+ container kan wel degelijk (lossy) Atmos bevatten en kan over normale ARC, dit is wat Netflix, Amazon, Apple TV+ (en hopelijk ook ooit Disney+) supporten.
En Dolby TrueHD kan (lossless) Atmos bevatten en hier heb je eARC voor nodig of player direct op receiver, dit wordt voor zover ik weet alleen nog maar op Blu-Ray gebruikt en niet voor streaming diensten.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Jorgen schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:45:
[...]

Geen idee waarom dat jou lukt, want technisch gezien kan het gewoon niet. Dolby Digital Plus is absoluut geen Atmos. Daar zit hem dus het misverstand. HD-audio = Dolby TrueHD, Dolby Atmos, DTS HDMA, DTS X en Auro 3D. De rest is gewone non-HD-audio. Jouw tv kan bronnen aan die dat weergeven (via receiver of direct op de tv aangesloten), maar zal dat altijd omzetten naar stereo op de tv zelf. Omgekeerd zal je op de tv via de ARC op de HDMI 2.0b én via de optical out enkel DD+ uitsturen naar een receiver of soundbar. Alle HDMI ARC pre 2.1 en de S/PDIF zijn namelijk gewoon qua protocol / bandbreedte niet tot HD-audio in staat. HDMI pre 2.1 kan dat enkel via de heenweg, maar niet terug via ARC. Voor HDMI 2.1 geldt overigens dat wel het eARC protocol aanwezig moet zijn. Als de fabrikant dat niet geïmplementeerd zou hebben, kan dat nog steeds niet terug van de tv naar de receiver. Dat jij Atmos kan selecteren op je receiver uit een DD+-stream, komt door de upmix-mogelijkheden van jouw receiver. Hij verzint dan zelf welke geluiden hij waar laat horen, maar echte Atmos is het zeker niet.
Wat gek dan dat Dolby zelf vermeld dat zowel Dolby Digital Plus en Dolby TrueHD Dolby Atmos ondersteund :')

https://developer.dolby.c...audio/dolby-digital-plus/

"Atmos" is geen geluid. Atmos is gewoon metadata.
Dolby Digital Plus en Dolby TrueHD is het daadwerkelijke geluid.
Het enige wat de Atmos metadata doet is je receiver vertellen hoe hij met DD+ en DTHD om moet gaan

EDIT:
Ah, @JustVodka was mij te snel af :P .

Als je een bron hebt met DTHD signaal (zoals bv een nas waar de TV bij kan), dat direct vanuit de TV geopend kan worden, dan downscaled een LG OLED C8 het signaal naar een DD+ signaal. De Atmos meta-data blijft onveranderd.

Disney+ is, net als Netflix, een app die in de TV zit, dus het maakt niet uit of Disney+ DTHD of DD+ gebruikt, zolang het vanuit de app in de TV komt, kan de TV ermee omgaan en hoort er Atmos-geluid uit de receiver te komen.

Darkfreak wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:00 (13%)

• Juronymous
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:29
Rido schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:46:
In dit topic lees ik dat meerdere mensen de Disney+ app gebruiken via de NVIDIA Shield TV, maar ik krijg met geen mogelijkheid Disney+ gevonden in de Play Store.

Heeft iemand nog een idee? _/-\o_
Woensdag nog Disney+ geïnstalleerd op een Nvidia Shield TV, gewoon via de Play Store. Het intypen van 'Dis' resulteerde al in het tonen van Disney+ als tweede hit als ik me niet vergis.

• Jorgen
  • Nu online
@JustVodka @Darkfreak Als dat werkelijk zo is, dan heb ik mij vergist, maar tot aan dat jullie dat vertelden heb ik enkel en alleen nog maar bronnen gezien die vertellen dat dit niet over ARC kon. Ik ga me even verder inlezen.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Jorgen schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:07:
@JustVodka @Darkfreak Als dat werkelijk zo is, dan heb ik mij vergist, maar tot aan dat jullie dat vertelden heb ik enkel en alleen nog maar bronnen gezien die vertellen dat dit niet over ARC kon. Ik ga me even verder inlezen.
https://developer.dolby.c...-over-hdmi-part-1-codecs/

Dolby gaat er zelf, in drie delen, heel uitgebreid op in.

Quote uit deel drie:
Why am I not getting Dolby Atmos to my home theater connected to my television using HDMI ARC?
As we talked about in Part 1, Dolby Atmos is supported in two codecs - Dolby TrueHD and Dolby Digital Plus. Before 2016, televisions only supported Dolby Digital over HDMI ARC and haven’t been upgraded to support Dolby Digital Plus passthrough. However, most recent televisions now support Dolby Digital Plus over HDMI ARC. Also, only the latest versions of some smart TV applications support Dolby Digital Plus, and these newer versions may not be available on older televisions.
Maar het hele drie-delige artikel is goed leesvoer als je interesse in dergelijke zaken hebt _/-\o_

• Jorgen
  • Nu online
Darkfreak schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:12:
[...]

https://developer.dolby.c...-over-hdmi-part-1-codecs/

Dolby gaat er zelf, in drie delen, heel uitgebreid op in.

Quote uit deel drie:

[...]

Maar het hele drie-delige artikel is goed leesvoer als je interesse in dergelijke zaken hebt _/-\o_
Was het al aan het lezen ja.

Verschil lijkt te zitten in metadata over standaard audio en metadata over hd-audio.
Deel van mijn punt blijft gelukkig overeind. Had ik niet alles fout ;) :P

Geeft wel weer een glimlach op mijn gezicht, want én meer geleerd én blijkt mijn setup tot meer in staat dan ik zelf dacht :D

Edit: deze is ook mooi:

Jorgen wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:16 (9%)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Jorgen schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:15:
[...]

Was het al aan het lezen ja.

Verschil lijkt te zitten in metadata over standaard audio en metadata over hd-audio.
Deel van mijn punt blijft gelukkig overeind. Had ik niet alles fout ;) :P

Geeft wel weer een glimlach op mijn gezicht, want én meer geleerd én blijkt mijn setup tot meer in staat dan ik zelf dacht :D

Edit: deze is ook mooi:

[Afbeelding]
Die afbeelding zag ik ook ja, maar die klopt helaas niet 100% als het bv over moderne LG-TVs gaat, want als het signaal als THD binnen komt, en via ARC naarbuiten moet, downscaled hij het naar DD+.
Volgens die infographic zou je geen Atmos hebben als je TV geen THD passthrough heeft.

Je kunt Atmos geluid hebben, als de source THD is, je TV geen passtrhough maar wel downscaling support ^^ ..

Er ontbreekt na de passthrough vraag eigenlijk gewoon een extra vraag: Can your TV downscale THD to DD+? Yes/No
Verder prima grafiek idd :D

Darkfreak wijzigde deze reactie 08-11-2019 11:23 (5%)

• erredobble
  • Laatst online: 13:56
na wat reacties over dat HDR beschikbaar zou zijn, even gecheckt.

LG OLED55C6V geen Dolby Vision/HDR
PS4 geen Dolby Vision/HDR

Uitermate teleurstellend en vreemd dat je nog steeds niet even kunt proeven van de kwaliteit waarvoor je de dienst zou nemen....dienst blijft nog steeds opgezegd

• pipo01
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-11 22:29

Wat ik nu zelf doe is via de iPad een jaarabonnement afgesloten (€69,99 per jaar) en dit betaal ik dmv mijn iTunes tegoed. iTunes tegoed komt regelmatig in de aanbieding, meestal 10-15% korting/bonustegoed. Bij de Hema kan je nu een cadeaukaart twv €25 voor €20 kopen en daarmee weer iTunes tegoed halen bij de Hema. Al met al ben ik nu voor een jaar €56 kwijt ipv €84 als ik maandelijks zou betalen, dus een totale korting van 33%. Beter dan dit heb ik tot nu toe in Nederland niet kunnen vinden (die deal voor 3 jaar in Amerika is uiteraard beter, maar voor hier niet mogelijk).

Overigens de opmerkingen over het aanbod of technische ondersteuning, Disney+ is momenteel in beta en testen ze dingen uit in Nederland (wij zijn ook het enige land waar het momenteel beschikbaar is). De echte launch en probeerperiode begint pas volgende week en dan ziet het aanbod er anders uit.

pipo01 wijzigde deze reactie 08-11-2019 14:09 (15%)

• corset
ik geef het op met dit topic.. het zit vol met papegaaien die alleen maar na kunnen praten over welke functie niet werkt.

Enige vorm van positief zijn wordt de kop ingedrukt want "Ja maar volgens jou mogen we niks negatiefs meer zeggen!!!!"

Ik ga gewoon genieten van de content, en laat het drukmaken over aan anderen.

• JDFS
  • Laatst online: 17:45
@corset, ik ook. Heb via een iTunes actie 15% extra tegoed op EUR 100 gekregen, hiermee ga ik Disney+ via een In-App purchase voor een jaar nemen, kost het me zo'n EUR 60. Per maand EUR 5 en zo onder andere The Mandalorian en andere Star Wars meuk / Pixar / Disney kijken; dikke prima! Op mijn LG C7 ziet het er nog prima uit.

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:54
corset schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:25:
ik geef het op met dit topic.. het zit vol met papegaaien die alleen maar na kunnen praten over welke functie niet werkt.

Enige vorm van positief zijn wordt de kop ingedrukt want "Ja maar volgens jou mogen we niks negatiefs meer zeggen!!!!"

Mickey and the Roadster Racers komt inmiddels mn neus wel uit. :r :)

Content is prima, hoewel ik benieuwd ben of ze genoeg nieuwe interessante content gaan brengen.

Zowel op mn Chromecast als op mn LGC9 is de app nog net niet zo goed als Netflix, maar dat komt vanzelf wel denk ik. Netflix loopt nou eenmaal al veel langer mee.

ph4ge wijzigde deze reactie 08-11-2019 14:42 (11%)

SW-0040-8191-9064

• corset
ph4ge schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:41:
[...]

Mickey and the Roadster Racers komt inmiddels mn neus wel uit. :r :)

Content is prima, hoewel ik benieuwd ben of ze genoeg nieuwe interessante content gaan brengen.

Zowel op mn Chromecast als op mn LGC9 is de app nog net niet zo goed als Netflix, maar dat komt vanzelf wel denk ik. Netflix loopt nou eenmaal al veel langer mee.
Ik heb dat met club mickey voor de zoon van m'n zus :+ leuke show, maar zo traag als dikke stront door een trechter.

Maar goed, dit weeked SW: Rebels seizoen 2 kijken, en dumbo. Dus ik kom er wel doorheen

• chulin
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:32
JDFS schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:40:
@corset, ik ook. Heb via een iTunes actie 15% extra tegoed op EUR 100 gekregen, hiermee ga ik Disney+ via een In-App purchase voor een jaar nemen, kost het me zo'n EUR 60. Per maand EUR 5 en zo onder andere The Mandalorian en andere Star Wars meuk / Pixar / Disney kijken; dikke prima! Op mijn LG C7 ziet het er nog prima uit.
Goed over na gedacht.... mooie cadeau voor Sinterklaas, bedankt 👌

• B-Bandit
corset schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:25:

Ik denk dat een grote schare hier wellicht de tijd van video niet eens bewust heeft meegemaakt...je was al blij met beeld zonder al te veel lijntjes in die tijd :+

Ik blijf erbij, vervelend dat 4K, HD audio of wat dan ook niet werkt, maar het gros van de mensen zal dat niet eens gebruiken. Disney richt zich op dat gros en gaat rustig de extra features implementeren. Ik wacht het wel af...ben allang blij dat ik alle Marvel films straks weer lekker kan bekijken zonder elke keer een blu ray te hoeven kopen of illegale rip!

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:17

The Chosen One

Zie signature!

Disney+ app toch beschikbaar gekomen op mijn Samsung UE49KS7000. Kan alleen nog niet inloggen.
Toch ook maar ff mijn wachtwoord verkleinen, 100+ randomised characters invoeren op de tv is toch een beetje lastig. (of is daar tegenwoordig weer iets voor? ;p)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:44
Ja zag het vandaag ook! Inloggen met 10 random tekens ging prima ;)

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Zijn er pakket-prijzen te koop voor NL voor een jaar of 3? Wat is het voordeligste pakket?

Waarschijnlijk al eerder voorbijgekomen, sorry alvast.

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:17

The Chosen One

Zie signature!

Pepper92 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 17:35:
Ja zag het vandaag ook! Inloggen met 10 random tekens ging prima ;)
Krijg "Er ging iets mis. Probeer het later opnieuw." na het invullen van een e-mail adres. :(

edit; werkt nu wel

The Chosen One wijzigde deze reactie 08-11-2019 18:59 (3%)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• GarBaGe
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 20:13
Net de app geïnstalleerd op mijn Samsung uit 2017.
Ondersteuning voor 4k en HDR10.
Levert een mooi plaatje op.
Vergelijkbaar met Netflix 4k.

Ryzen5 2600X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

• AeronNL
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 15-11 00:15
Droefsnoet schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:06:
[...]

precies, Disney+ zal nu wereldwijd hard gaan floppen, omdat Nederlanders gaan rondbazuinen dat een app niet werkt of niet beschikbaar is op een bepaalde televisie. Zeker omdat Disney het alleen moet hebben van mond tot mond en verder geen budget gebruikt voor marketing van deze abominabele dienst.
Haha, yeah right. Disney+ zal wereldwijd gaan floppen 😂
Weinig kans.
De rest van de wereld krijgt toegang tot het eind product, en niet tot de TEST versie zoals Nederland.
Je denkt toch niet serieus dat een complete steaming dienst zal floppen vanwege een paar ontevreden “testers”?

• Niek_1981

Niek_1981

Apple Till I Die

Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:02:
Zijn er pakket-prijzen te koop voor NL voor een jaar of 3? Wat is het voordeligste pakket?

Waarschijnlijk al eerder voorbijgekomen, sorry alvast.
Serieus gast... je hebt niet eens moeite gedaan om überhaupt te zoeken... :N

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Hamazaki
  • Niet online
Niek_1981 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:00:
[...]

Serieus gast... je hebt niet eens moeite gedaan om überhaupt te zoeken... :N
Gast, iedereen zit hier over elkaar heen te praten. Het is niet te volgen als je een tijdje hier niet hebt gekeken.

Hamazaki wijzigde deze reactie 08-11-2019 21:12 (6%)

• Niek_1981

Niek_1981

Apple Till I Die

Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:12:
[...]

Gast, iedereen zit hier over elkaar heen te praten. Het is niet te volgen als je een tijdje hier niet hebt gekeken.
Je hoeft toch ook niet alle pagina’s door te gaan, gebruik gewoon de zoekfunctie. Zit er niet voor niets...

Maar aangezien je dat niet trekt. Geen 3 jarige deal, of maandelijks of jaarlijks afsluiten is alleen mogelijk.

Niek_1981 wijzigde deze reactie 08-11-2019 21:19 (14%)

• Hamazaki
  • Niet online
Niek_1981 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:17:
[...]

Je hoeft toch ook niet alle pagina’s door te gaan, gebruik gewoon de zoekfunctie. Zit er niet voor niets...

Maar aangezien je dat niet trekt. Geen 3 jarige deal, of maandelijks of jaarlijks afsluiten is alleen mogelijk.
bedankt voor je reactie. ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon snel niet vinden waar ik dat 1 jarige pakket kan afsluiten? het is nergens te vinden op de website van disney. of ik moet eerst tot 12 november wachten?

• Lukin

Sinds vanochtend heb ik op de E6V in de Disney+ app 4K en Dolby Vision. Hebben ze het toch mooi gefixed voor de release.
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:59:
[...]

bedankt voor je reactie. ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon snel niet vinden waar ik dat 1 jarige pakket kan afsluiten? het is nergens te vinden op de website van disney. of ik moet eerst tot 12 november wachten?
Ik kon dat pakket gewoon afsluiten in de app zelf / op de website van Disney+.

Lukin wijzigde deze reactie 09-11-2019 10:38 (72%)

• Hamazaki
  • Niet online
@Lukin waar op de site precies? Ik heb het helaas niet kunnen vinden.

• Lukin
Hamazaki schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 10:46:
@Lukin waar op de site precies? Ik heb het helaas niet kunnen vinden.
Het is gewoon de Disney+ website. Vervolgens bij factuurgegevens.

• C1re
Confirmed, sinds vandaag 4k/Dolby Vision op LG oled E6V.
Echter nog steeds alleen maar Stereo, geen Dolby Digital 5.1.

• Hamazaki
  • Niet online
Lukin schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:05:
[...]

Het is gewoon de Disney+ website. Vervolgens bij factuurgegevens.
Ook weer gekeken net. Helaas?

edit: contact gehad met disney. jaarabo kan pas als de proefperiode is verlopen zeggen ze..

Hamazaki wijzigde deze reactie 09-11-2019 11:24 (14%)

• SOTD
Hamazaki schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:59:
[...]

Ik zie het zelf ook niet, heb via IOS gedaan en dus via itunes betalen en wil dat niet. Volgens diverse howto moet er "betalingsgegevens bijwerken" aangeklikt worden en alternatieve betaalwijze en periode ingeuvld worden maar dat is er dus niet bij mij. Gesproken met Disney+ chat en zij zeggen: zeg op en wacht tot na 16 November en vul dan een nieuwe betaalmethode/periode in. Dat kan blijkbaar niet nu al opgegeven worden.

• Hamazaki
  • Niet online
SOTD schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:58:
[...]

Ik zie het zelf ook niet, heb via IOS gedaan en dus via itunes betalen en wil dat niet. Volgens diverse howto moet er "betalingsgegevens bijwerken" aangeklikt worden en alternatieve betaalwijze en periode ingeuvld worden maar dat is er dus niet bij mij. Gesproken met Disney+ chat en zij zeggen: zeg op en wacht tot na 16 November en vul dan een nieuwe betaalmethode/periode in. Dat kan blijkbaar niet nu al opgegeven worden.
Raar dat @Lukin het wel is gelukt.

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:26
ik moet opzeggen via "google play abbonement".
ik zie alleen nergens hoe dit moet.

iemand een stap voor stap voor mij?

• FrankGuthrie
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16-11 11:13

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

pitchdown schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:14:
iemand een stap voor stap voor mij?
www.google.com is het stap voor stap uitgelegd.
Hoewel ik het snap dat iemand zelf inzet moet tonen, is dit niet de weg om de vraagsteller te helpen.

Outerspace wijzigde deze reactie 09-11-2019 16:28 (23%)

Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Roelvano
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 09-11 19:33
Fijn al die content zo makkelijk beschikbaar.
Waar ik wel last van heb, is dat bij films (volgens mij voornamelijk bij veel actie) een keer per x minuten het geluid 1 seconde uitvalt.
Ik gebruik de Disney+ app via Philips SmartTV. Geluid gaat via Yamaha receiver.
Heb verder met geen enkele VOD-dienst (netflix, videoland) of app dit probleem.

Iemand een oplossing of ervaar je dit probleem ook?

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23:47
En vanaf de 12e ook Avengers: Endgame.
Whoehoe!!!

• renzo4000
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:53

renzo4000

*Doh!*

Roelvano schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:58:
Fijn al die content zo makkelijk beschikbaar.
Waar ik wel last van heb, is dat bij films (volgens mij voornamelijk bij veel actie) een keer per x minuten het geluid 1 seconde uitvalt.
Ik gebruik de Disney+ app via Philips SmartTV. Geluid gaat via Yamaha receiver.
Heb verder met geen enkele VOD-dienst (netflix, videoland) of app dit probleem.

Iemand een oplossing of ervaar je dit probleem ook?
Heb ik ook met mij philips 65 oled 903, alleen niet altijd. Bij de film Dumbo is het een paar keer gebeurd.

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• Rido
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-11 23:50
Juronymous schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:55:
[...]

Woensdag nog Disney+ geïnstalleerd op een Nvidia Shield TV, gewoon via de Play Store. Het intypen van 'Dis' resulteerde al in het tonen van Disney+ als tweede hit als ik me niet vergis.
Heb het vandaag nogmaals geprobeerd maar krijg de app helaas niet gevonden. Heb de Shield TV helemaal gereset, NL als taal geselecteerd, locatie ingeschakeld, maar dat helpt helaas niet :'(

• Juronymous
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:29
Rido schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:38:
[...]

Heb het vandaag nogmaals geprobeerd maar krijg de app helaas niet gevonden. Heb de Shield TV helemaal gereset, NL als taal geselecteerd, locatie ingeschakeld, maar dat helpt helaas niet :'(
Sideloaden dan maar?

• WickedWizard
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18:01
erredobble schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:37:
na wat reacties over dat HDR beschikbaar zou zijn, even gecheckt.

LG OLED55C6V geen Dolby Vision/HDR
PS4 geen Dolby Vision/HDR

Uitermate teleurstellend en vreemd dat je nog steeds niet even kunt proeven van de kwaliteit waarvoor je de dienst zou nemen....dienst blijft nog steeds opgezegd
Ik heb zelf ook de OLED55C6V en na bovenstaande posts heb ik net even gecheckt: Dolby Vision lijkt nu te werken (er komt eindelijk een pop-up rechtsbovenin te voorschijn). Ik ben nog niet helemaal tevreden over de beeldkwaliteit zelf en twijfel of dit wel vergelijkbaar is met wat Netflix voorschotelt. Maar het signaal herkent de tv nu iig wel als Dolby Vision HDR. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:55
Hamazaki schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:14:
[...]

Ook weer gekeken net. Helaas?

edit: contact gehad met disney. jaarabo kan pas als de proefperiode is verlopen zeggen ze..
Klopt, ik liep ook tegen hetzelfde aan.
Zowel de app op mijn Pixel 4 (en 2), als op de site (via een chrome browser) nergens iets te vinden waar ik een jaar abonnement af kan sluiten.
Ook contact gehad via de chat met Disney en ik kreeg hetzelfde antwoord, pas na de proefperiode komt die optie er pas te staan.
Wel raar dat het bij sommige al wel te zien is (misschien Apple gebruikers? Vandaar dat ik er even bijgezet wat mijn toestellen zijn).

Mijn profiel op Discogs

• SOTD
Ad de Jong schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:48:
[...]

Klopt, ik liep ook tegen hetzelfde aan.
Zowel de app op mijn Pixel 4 (en 2), als op de site (via een chrome browser) nergens iets te vinden waar ik een jaar abonnement af kan sluiten.
Ook contact gehad via de chat met Disney en ik kreeg hetzelfde antwoord, pas na de proefperiode komt die optie er pas te staan.
Wel raar dat het bij sommige al wel te zien is (misschien Apple gebruikers? Vandaar dat ik er even bijgezet wat mijn toestellen zijn).
Ff gekeken en inderdaad, wanneer ik account>factureringsgegevens op disneyplus.com aanklik word ik doorverwezen naar itunes (Apple dus) en daar kan ik wijzigen of ik per maand of per jaar wil betalen. In theorie zou deze optie ook bij jullie moeten staan in de playstore (van Android) wanneer je doorklikt vanaf disneyplus.com?

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:55
SOTD schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 18:24:
[...]

Ff gekeken en inderdaad, wanneer ik account>factureringsgegevens op disneyplus.com aanklik word ik doorverwezen naar itunes (Apple dus) en daar kan ik wijzigen of ik per maand of per jaar wil betalen. In theorie zou deze optie ook bij jullie moeten staan in de playstore (van Android) wanneer je doorklikt vanaf disneyplus.com?
Je wordt inderdaad ook doorverwezen maar die optie staat er dus niet bij.
Ik denk dat die personen die het wel voor elkaar gekregen hebben allemaal Apple gebruikers zijn en die het niet kunnen Android gebruikers.
Er staat me iets van bij dat er meer functies waren die de Apple gebruikers eerder hadden dan Android gebruikers.
Rido schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:38:
[...]

Ik kan volgens mij vanaf dag 1 de app al vinden op mijn Shield TV.
Raar dat jij hem helemaal niet kan vinden, ik neem aan dat je ook alle updates erop hebt staan?

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True