Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Same hereDonstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:43:
Mm heb inmiddels weer connectie maar nu is al het nieuwe materiaal eraf
Probeer al de hele middag The Mandalorian offline te krijgen zodat ik straks in de trein alvast kan kijken. Eerst kreeg ik alleen de poster en title, nu is alle nieuwe content verdwenen.
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
amazon werkt het ook niet,laatst een maandje proef gehad,zou het toch wel verwachten als er een amazon button op de ab zit sinds 2017randomice schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:59:
[...]
Disney plus werkt zonder die mousepointer echt prut ivm netflix. nou maar even klagen LG forum
In de proefperiode werd gespreid gekeken en nu wil iedereen tegelijk. En ik denk dat als Canada en de VS erbij teveel van het goede is. Blijft een verkeerde inschatting van Disney.CrimsoN72 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:12:
Een beetje knullig allemaal. Voor deze perikelen was de proefperiode toch bedoeld? De eerste indruk die mensen nu krijgen...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
https://www.survio.com/survey/d/W7C4T9O9P7M5K5T8U
Update 17:15

[ Voor 136% gewijzigd door Noresponse op 12-11-2019 17:17 ]
Grappig, en al die anti mensen maar roepen dat iedereen zou opzeggen, want Netflix was beterNoresponse schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:25:
Survey
Tot nu toe update.
[Afbeelding]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb het opgezegd, maar meer omdat mijn oude TV niet ondersteund wordt. Ook zie ik geen series of films in het aanbod die ik nog een keer moet kijken. De hele MCU op extra groot formaat met Dolby Atmos in de bios genoten.corset schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:29:
[...]
Grappig, en al die anti mensen maar roepen dat iedereen zou opzeggen, want Netflix was beter
De Mandolorian zal ik tzt wel een keer bingewatchen.
Wellicht Mandalorian, maar om nou alleen daarvoor een abo af te sluiten..
Edit:
Disney een half uur geleden op twitter:
The demand for #DisneyPlus has exceeded our highest expectations. We are so pleased you’re excited to watch all your favorites and are working quickly to resolve any current issues. We appreciate your patience.
[ Voor 43% gewijzigd door KlaasjeNL op 12-11-2019 17:15 ]
Ja hoor, 4K UHD met Dolby Vision.Donstil schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:16:
Mm ik kon er net even in maar is die nieuwe StarWars serie nou niet in 4K? Of keek ik daar helemaal overheen?

[ Voor 22% gewijzigd door Nitai op 12-11-2019 17:23 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
In mijn geval opgezegd omdat ik via andere manier wil betalen maar wil het een kleine kans geven vooralsnog om te laten zien wat ze allemaal nog gaan aanbieden. Echter neem ik binnen 2 of bij twijfel 3 maanden een besluit. Denk dat ik dan "behouden en ik blijf lid van Disney+" moet kiezen?Noresponse schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:05:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen nog Disney + hebben na de proefperiode en hoeveel mensen het al opgezegd hebben of moeten opzeggen.
Hieronder een survey
update 14:20 80% blijft het gebruiken en 20% op dit moment heeft het opgezegd. benieuwd wat het eindresultaat wordt
update 14:40
Behouden en ik blijf lid van Disney+ 13 mensen 59.1 %
Behouden, maar moet het nog opzeggen 2 mensen 9.1 %
Opgezegd binnen proefperiode 7 mensen 31.8 %
Blijf het invullen:
Ooh nice. Dan zal het wel door die storing komen.Nitai schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:21:
[...]
Ja hoor, 4K UHD met Dolby Vision.
[Afbeelding]
Ik zie zelfs dat ineens overal ATMOS is verdwenen. Het werd eerst specifiek vermeld bij de geluidsopties. Nu is het overal weg. Op Xbox one, Shield en de LG Disney+ app.JustVodka schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:19:
[...]
Op mijn C9 helaas het zelfde verhaal. Nieuwe app sinds vanochtend, maar nog steeds stereo via ARC.
Via Airplay2 ook stereo.
Abbo geannuleerd (via google play) Dan maar weer de torrents van de films totdat Disney dit gefixt heeft. Ik wil best betalen voor legale content, maar dan moet het wel meer zijn dan stereo, ik heb niet voor niets een 5.1.2 installatie.
Hoe zit het met de oude Star Wars films In Amerika zijn die allemaal in 4K en Dolby Atmos. Als ik in de app kijk, zie ik alleen HD versies....Nitai schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:21:
[...]
[Afbeelding]
Says who? Heb je dat stukje op engadget gelezen? Volgens mij is dat een soort pers account ofzo. Ze zijn hier iig tijdens de proefperiode ook nooit 4K geweest.Splinter Cell schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:31:
[...]
Hoe zit het met de oude Star Wars films In Amerika zijn die allemaal in 4K en Dolby Atmos. Als ik in de app kijk, zie ik alleen HD versies....
Iedereen kan ze kijken.Cinemaskoop schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:43:
[...]
Says who? Heb je dat stukje op engadget gelezen? Volgens mij is dat een soort pers account ofzo. Ze zijn hier iig tijdens de proefperiode ook nooit 4K geweest.
https://twitter.com/HighD...tatus/1194171793986260993
Vreemd. In de NL versies van de app zie je nergens meer Atmos terug...Splinter Cell schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:45:
[...]
Iedereen kan ze kijken.
https://twitter.com/HighD...tatus/1194171793986260993
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vannacht nog End game zitten kijken, helaas viel ik in slaap en wilde ik nu ik weer thuis ben verder kijken, maar nee hoor, is de film ineens foetsie. Tsssss.... Geen goede indruk zo.G_Dragon schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:48:
En de app doet het niet..
Maar weet zeker dat ze het snel in orde maken, zelfs bij een grote speler als Disney kunnen dit soort dingen gebeuren, als zou je dat niet verwachtten.
Ik maak me er persoonlijk niet druk om.
[ Voor 5% gewijzigd door AeronNL op 12-11-2019 18:04 ]
De vraag was : Na mijn proefperiode heb ik Disney+

Je kan de Survey nog blijven invullen en deel de onderstaande link gerust en zal deze binnenkort weer updaten
Survey
Hij is gesloten ik zie steeds een schommeling rond de 60% en lijkt me dat bovenstaande gegevens voldoende zijn. Dus Disney+ heeft gewoon een kans naast Netflix, amazone en Videoland en dat lijkt me wel duidelijk. Er komen zoiezo mooie series aan bij Disney+ en Apple TV heeft ook leuke series waaronder See wel leuk is om te volgen.

[ Voor 99% gewijzigd door Noresponse op 12-11-2019 18:23 ]
4K/Vision, ja, maar zo te zien alleen met stereo audio, anders had er 5.1/Atmos als laatste achter “Vision” in de regel gestaan.Nitai schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:21:
[...]
[Afbeelding]
Hier krijgen wij een error " service niet beschikbaar "SOTD schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:54:
[...]
Vannacht nog End game zitten kijken, helaas viel ik in slaap en wilde ik nu ik weer thuis ben verder kijken, maar nee hoor, is de film ineens foetsie. Tsssss.... Geen goede indruk zo.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Moet je even omheen werken en via de zoekfunctie gebruiken.G_Dragon schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:32:
[...]
Hier krijgen wij een error " service niet beschikbaar "
Bij mij staat het er nog gewoonSOTD schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:54:
[...]
Vannacht nog End game zitten kijken, helaas viel ik in slaap en wilde ik nu ik weer thuis ben verder kijken, maar nee hoor, is de film ineens foetsie. Tsssss.... Geen goede indruk zo.
Ja, ik had ook via m'n android app de proefperiode aangevraagd, dat stopgezet ivm maandbetaling. Tot vandaag kon ik het alleen via android weer aanzetten per maand. Vandaag via m'n iPad het zelfde account weer geactiveerd, vorige week met korting iTunes kaarten gekocht. Nu voor €60 een jaarabonnement afgeslotenSOTD schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:26:
[...]
In mijn geval opgezegd omdat ik via andere manier wil betalen maar wil het een kleine kans geven vooralsnog om te laten zien wat ze allemaal nog gaan aanbieden. Echter neem ik binnen 2 of bij twijfel 3 maanden een besluit. Denk dat ik dan "behouden en ik blijf lid van Disney+" moet kiezen?
Wanneer Netflix account sharing gaat blokkeren, gaat dat er als eerste uit.
Ik vermoed dat dat aan de LG app ligt, in een FB groep gaf men aan dat alle SW films en deze serie dolby atmos waren, lieten ze ook zien met screenshots, kan het berichtje alleen niet meer terugvinden.C1re schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:26:
[...]
4K/Vision, ja, maar zo te zien alleen met stereo audio, anders had er 5.1/Atmos als laatste achter “Vision” in de regel gestaan.
Edit: gevonden!
Alle SW films in atmos behalve The Mandolorian

[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 12-11-2019 19:12 ]
Maar ja dan nog. Als je een dienst afneemt hoort die app daarbij. Dus als Disney geen goede app kan bakken voor alle platformen is dat gewoon een faal.Nitai schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:07:
[...]
Ik vermoed dat dat aan de LG app ligt, in een FB groep gaf men aan dat alle SW films en deze serie dolby atmos waren, lieten ze ook zien met screenshots, kan het berichtje alleen niet meer terugvinden.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Edit: Ben de eerste aflevering van The Mandalorion maar gaan downloaden in 4K. Dan in ieder geval geen problemen met buffering of het complete wegvallen van de verbinding.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2019 19:14 ]
Hoor je mij wat anders zeggen dan? Vanaf het begin was het een faal met Disney+, heb ze nog een maand gegeven maar anders hoeft het niet meer van mij en wacht ik gewoon de schijfjes af.Phusebox schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:11:
[...]
Maar ja dan nog. Als je een dienst afneemt hoort die app daarbij. Dus als Disney geen goede app kan bakken voor alle platformen is dat gewoon een faal.
Ook fijn dat ze dus blijkbaar dezelfde servers gebruiken voor Nederland en Noord-Amerika, want kan me niet voorstellen dat het in Nederland nu zoveel drukker is zeker omdat de echte Hollanders alleen kijken als het gratis is.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:13:
Wel heel slecht dat ze er compleet uit liggen. Makkelijk om het te gooien op de zogenaamd hoge vraag, maar dit is gewoon erg slecht voorbereid!
Ik ken buiten mijzelf namelijk niemand die niet heeft opgezegd.
Was dit in NL? Op Xbox one, shield, LG TV Zie ik nergens meer atmos staan. In de proefperiode wel. En ik zie Star Wars ep 1tm6 ook alleen in HDNitai schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:07:
[...]
Ik vermoed dat dat aan de LG app ligt, in een FB groep gaf men aan dat alle SW films en deze serie dolby atmos waren, lieten ze ook zien met screenshots, kan het berichtje alleen niet meer terugvinden.
Edit: gevonden!
Alle SW films in atmos behalve The Mandolorianhier bijv The Phantom Mensce
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja, inderdaad; hier ook.C1re schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:16:
Vanochtend laatste update Disney app (1.1.4) voor LG OLED E6V geïnstalleerd, wederom alleen maar stereo geluid over HDMI ARC bij alle content.
Jaar abonnement was inmiddels al afgeschreven.
Disney heeft hun beloftes dat op 12-11 alles opgelost zou zijn niet waargemaakt.
Hebben andere LG bezitters ook nog steeds hetzelfde probleem, alleen stereo output en geen Dolby Digital 5.1 (Atmos, plus) over HDMI ARC naar versterker die wel DD 5.1 plus ondersteunt?
Oh, vergeten te vermelden, reactie Disney support; “vervelend voor je” en “je hoeft niet te kijken”.
Uitermate teleurstellend, ik vind goed geluid erbij belangrijk. Stereo is wel erg 70's....
Kom op Disney, wel erg zitten slapen tijdens de testperiode is mijn indruk; tijdens een test moet je alle zaken fixen! Kom op nou met de surround ondersteuning.

ora et labora
[ Voor 86% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2019 18:19 ]
How are you doing?
Ik gebruik de Samsung app. Daar lijk ik ook alleen maar stereo te kunnen luisteren. Er wordt geen dolby signaal doorgegeven.DaveCool schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:08:
[...]
Ja, inderdaad; hier ook.
Uitermate teleurstellend, ik vind goed geluid erbij belangrijk. Stereo is wel erg 70's....
Kom op Disney, wel erg zitten slapen tijdens de testperiode is mijn indruk; tijdens een test moet je alle zaken fixen! Kom op nou met de surround ondersteuning.
Meer mensen die op een Samsung TV hier problemen mee hebben?
De hoeveelheid content die er bij is gekomen is wel flink, o.a. Elena van Avalor (favoriet bij onze oudste van bijna 6) heeft nu ook seizoen 2 erbij gekregen (was er eerst niet). Al met al voor de kinderen leuker dan Videoland, hoewel ze wel series als Paw Patrol en Jokie missen. Mickey Mouse maakt daarentegen veel goed evenals PJ Masks. Het valt me wel op dat bijvoorbeeld in die laatste serie de Vlaamse taal wordt gesproken, terwijl er wel een origineel Nederlandse taal is volgens mij.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
ESPN en Hulu dien je dan ook via VPN te gebruiken. Zelf heb ik al Hulu via Spotify dus kan het niet proberen voor je.stftweaker schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:25:
Even een vraagje is het iemand gelukt om de bundle espn + hulu + disney plus al af te nemen? Is alleen in the US beschikbaar maar dacht miss lukt het als je via een VPN een account aanmaak en dan verder kijkt zonder VPN. Iemand dit al geprobeerd?
thanks voor je bericht, net gekeken espn zegt ook niet beschikbaar te zijn in NL vanwegen rechten . Dus kijken wordt dan ook via een VPN.polopolo150 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:50:
[...]
ESPN en Hulu dien je dan ook via VPN te gebruiken. Zelf heb ik al Hulu via Spotify dus kan het niet proberen voor je.
How are you doing?
Jup. Samsung Q8FN (2018) hier en net 'The Mandalorian' gekeken, weliswaar 4K/HDR (eindelijk), maar geen Dolby Digital 5.1. Enkel stereo (Dolby Digital 2.0).rjvr schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:35:
[...]
Ik gebruik de Samsung app. Daar lijk ik ook alleen maar stereo te kunnen luisteren. Er wordt geen dolby signaal doorgegeven.
Meer mensen die op een Samsung TV hier problemen mee hebben?
Jammer dat je (nog) geen specifieke audio track kunt selecteren en dat de accountinformatie op Disneyplus.com zo summier is. Ik zou graag inzichtelijk willen hebben wat de specificaties van mijn account zijn, zoals dat bij Netflix wel te zien is.
Trouwens, iemand een idee wanneer de afleveringen van 'The Mandalorian' op Disney+ verschijnen? Elke vrijdag, maandag of dinsdag?
Mijn lijstje zegt het volgendeYonix schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:03:
[...]
Trouwens, iemand een idee wanneer de afleveringen van 'The Mandalorian' op Disney+ verschijnen? Elke vrijdag, maandag of dinsdag?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.....en dan ook kijken via VPN of dat goed gaat.stftweaker schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:25:
Even een vraagje is het iemand gelukt om de bundle espn + hulu + disney plus al af te nemen? Is alleen in the US beschikbaar maar dacht miss lukt het als je via een VPN een account aanmaak en dan verder kijkt zonder VPN. Iemand dit al geprobeerd?
Nieuw account aanmaken met VPN aan en ander email adres lukte niet echt..
ook nieuw ww aanmaken niet.
Thanks.FreshMaker schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:06:
[...]
Mijn lijstje zegt het volgende
[Afbeelding]
Wel verder al een hoop content er op.
Ik hoop dat dolby atmos snel weer hersteld wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Not_Disclosed op 12-11-2019 21:18 ]
A life lived in fear is a life half lived
Ik had al gekeken of ik het inmiddels al om kon zetten naar een jaarabonnement maar nog nergens iets te vinden hierover.
Het (gratis) nummer gebeld wat via de help te vinden is maar daar wisten ze ook niet hoe ze me verder konden helpen.
Ik heb al een paar keer eerder contact gehad (via de chat) en eerst was het dat dit op de 12e pas mogelijk was en nu via de telefoon krijg ik weer de 13e door.
Is het misschien mogelijk door eerst op te zeggen en dan weer aan te melden?
Het is al raar dat sommige wel de optie hebben gehad en anderen weer helemaal niet.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik heb ook zo'n vermoeden maar durf het eigenlijk nog niet goed aan om af te melden/op te zeggen.Arjan90 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:57:
@Ad de Jong ik had de optie toen ik me aanmeldde voor de beta, nu heb ik de optie ook niet. Ik heb al wel opgezegd en bij facturering zie ik dat ik vanaf de 13e weer kan aanmelden, ik doe de voorzichtige aanname dat ik dan ook kan bepalen of dat maandelijks of jaarlijks is. Immers meld je je dan opnieuw aan.
IK heb de optie totaal niet gekregen of zien staan terwijl ik het vanaf het begin wel in de gaten gehouden heb.
We zullen het wel zien..
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik had gisteren enkel de optie per maand. Heb opgezegd en kon vanochtend ook per jaar kiezen.Ad de Jong schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:00:
[...]
Ik heb ook zo'n vermoeden maar durf het eigenlijk nog niet goed aan om af te melden/op te zeggen.
IK heb de optie totaal niet gekregen of zien staan terwijl ik het vanaf het begin wel in de gaten gehouden heb.
We zullen het wel zien..
Op de XBox heb ik enkel HD en hoewel de versterker multichannel aangeeft is het enkel stereo. Jammer, maar op mijn tv is het wel 4K en HDR. Geen surround dan maar via mijn HEOS klinkt het nog steeds erg goed.
nee, is allemaal placebo-effect. mensen vinden het hot om het atmos logotje te zien...giantgiantus schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:21:
Ik vraag me serieus af of mensen echt sets hebben waar je significant verschil hoort tussen streaming Atmos en streaming dolby.
En de 16/9 format van de eerdere Simpsons is blijkbaar "as intended", mss komt later nog het inzicht om de 4/3 versie te nemen.
Via iOS gewoon mogelijk hoor (zie mijn eerdere screenshot €69,99 per jaar), zowel bij mijzelf (beta user) als een vriend die vandaag lid werd.Ad de Jong schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:51:
Vanmorgen maandbedrag afgeschreven.
Ik had al gekeken of ik het inmiddels al om kon zetten naar een jaarabonnement maar nog nergens iets te vinden hierover.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 12-11-2019 23:16 ]
Absoluut geen placebo wanneer je de atmos speakers in je plafond hebt. Dan kijk je echt af en toe naar boven.Hamazaki schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:40:
[...]
nee, is allemaal placebo-effect. mensen vinden het hot om het atmos logotje te zien...
Met de upfiring/reflectie Atmos speakers boven op je front of in je soundbar is het duidelijk minder. Klinkt nog steeds ruimtelijker dan zonder atmos. Maar geluiden lijken nog steeds enigszins van voren te komen.
Atmos zonder speakers in plafond of upfiring dus alleen "normale" speakers vind ik ook redelijk zinloos.
Helaas nog niet in het Nederlands. Stiekem was dit de serie die ik het liefst toegevoegd zag worden.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Het verschilt per aflevering.Jorgen schreef op woensdag 13 november 2019 @ 01:33:
Jeej! De Gummiberen zijn toegevoegd!
Helaas nog niet in het Nederlands. Stiekem was dit de serie die ik het liefst toegevoegd zag worden.
Aflevering 1 is alleen Engels, aflevering 2 bijvoorbeeld is wel Nederlands gesproken.
Daarnaast heb ik nu helemaal geen geluid meer met de LG tv app via ARC.
Gisteren een uur ik de wacht gestaan om een klacht in te dienen maar zelfs dat hebben ze dus niet voor elkaar. Zeker 1 student ingehuurd voor alle klantenservice.
[ Voor 63% gewijzigd door Phusebox op 13-11-2019 06:43 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Zijn er meer mensen die sharen?
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 13-11-2019 07:56 ]
In de Android app kon ik vanochtend het abonnement herstarten en kiezen voor een jaarlijks abonnement.Ad de Jong schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:00:
[...]
Ik heb ook zo'n vermoeden maar durf het eigenlijk nog niet goed aan om af te melden/op te zeggen.
We zullen het wel zien..
En hoeveel mensen hebben speakers aan het plafond? Precies. Eigenlijk is atmos ‘nietszeggend’ voor de normale thuisgebruiker.JustVodka schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:17:
[...]
Absoluut geen placebo wanneer je de atmos speakers in je plafond hebt. Dan kijk je echt af en toe naar boven.
Met de upfiring/reflectie Atmos speakers boven op je front of in je soundbar is het duidelijk minder. Klinkt nog steeds ruimtelijker dan zonder atmos. Maar geluiden lijken nog steeds enigszins van voren te komen.
Atmos zonder speakers in plafond of upfiring dus alleen "normale" speakers vind ik ook redelijk zinloos.
Je bijdrages vallen me op in dit topic. Vanwaar deze zeer kritische houding, op launch day nog wel? Heb wat geduld joh.Phusebox schreef op woensdag 13 november 2019 @ 06:39:
Wat een faal dit. Een dag verder en nog krijg ik overal op alle extra's 'er ging iets mis'.
Daarnaast heb ik nu helemaal geen geluid meer met de LG tv app via ARC.
Gisteren een uur ik de wacht gestaan om een klacht in te dienen maar zelfs dat hebben ze dus niet voor elkaar. Zeker 1 student ingehuurd voor alle klantenservice.
Moest pas ook lachen. Ik weet niet meer welke telefoon het is, maar er is nu een telefoon met jawel: Atmos support.Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:58:
[...]
En hoeveel mensen hebben speakers aan het plafond? Precies. Eigenlijk is atmos ‘nietszeggend’ voor de normale thuisgebruiker.
Omdat ze 2 maanden hebben gehad om deze ellende te voorkomen.RodeStabilo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:04:
[...]
Je bijdrages vallen me op in dit topic. Vanwaar deze zeer kritische houding, op launch day nog wel? Heb wat geduld joh.
Zonder plafond speakers zeker nog wel een meerwaarde. Door de meta data kan je versterker bepalen hoe het 3d geluidsbeeld aangestuurd moet worden. Dit geeft bij mijn versterker een veel beter ruimtelijk beeld. Ik hoor dan niet uit welke speaker het geluid komt, maar wel waar het in de ruimte zit. Nadat ik plafond speakers had geplaatst werd dit wel nog beter. Ik denk dat het wel belangrijk is dat de versterker goed staat ingesteld. Bij mijn denon kwam een mic. om dit goed te kunnen doen.Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:58:
[...]
En hoeveel mensen hebben speakers aan het plafond? Precies. Eigenlijk is atmos ‘nietszeggend’ voor de normale thuisgebruiker.
Welke ellende? Jouw lokale dingetjes? Ik ben vanaf dag 1 proeflid en op wat kleine dingetjes na gewoon prima kunnen kijken. Zelfs m'n TV-app was er bijna direct. Je bent overdreven kritisch. Netflix was ook niet op de eerste dag perfect, in het begin had je ook veel onscherpte door slechte buffering.Phusebox schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:08:
[...]
Omdat ze 2 maanden hebben gehad om deze ellende te voorkomen.
Heb toevallig ook een LG met ARC en dat loopt gewoon prima. Ligt dat dan nog steeds aan disney?
Komt wel goed hoor. Maar ik hoop niet dat je in elke post je frustratie gaat herhalen.
[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2019 18:16 . Reden: Niet op de man spelen aub ]
Het probleem is opgelost. Ik heb ingelogd met een ander Google account en toen kom 'm meteen vinden.Ad de Jong schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 18:32:
[...]
Ik kan volgens mij vanaf dag 1 de app al vinden op mijn Shield TV.
Raar dat jij hem helemaal niet kan vinden, ik neem aan dat je ook alle updates erop hebt staan?
Ik denk dat @Phusebox een redelijk goed punt heeft en ook gelijk heeft dat je bij een dergelijk groot bedrijf als Disney mag verwachten dat na de proefperiode wanneer de klanten gaan betalen ze dingen op orde hebben en dat niet het hele internet volstaat met probleem gevallen .RodeStabilo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:12:
[...]
Welke ellende? Jouw lokale dingetjes? Ik ben vanaf dag 1 proeflid en op wat kleine dingetjes na gewoon prima kunnen kijken. Zelfs m'n TV-app was er bijna direct. Je bent overdreven kritisch. Netflix was ook niet op de eerste dag perfect, in het begin had je ook veel onscherpte door slechte buffering.
Heb toevallig ook een LG met ARC en dat loopt gewoon prima. Ligt dat dan nog steeds aan disney?
Komt wel goed hoor. Maar ik hoop niet dat je in elke post je frustratie gaat herhalen; we weten het nu wel.
In het Xbox-topic ben je ook zo overdreven zie ik. Dus ik denk niet dat het aan disney ligt.
"Beautiful Clean Coal"
En die kleine dingetjes kunnen uiteindelijk een groot ding worden. Mijn ervaring is dat het niet vlekkeloos streamen was vanaf de ps4.
Geen goede doorgifte van Atmos, en ja voegt echt wat toe.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Even los van de issues die ik heb, is het minste dat ik mag verwachten dat ik op elk moment kan kijken wat ik wil kijken. Nu heb ik gisteren 95% van de tijd niet kunnen kijken omdat alles plat lag, foutmeldingen gaf of gewoon overbelast en traag is.RodeStabilo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:12:
[...]
Welke ellende? Jouw lokale dingetjes? Ik ben vanaf dag 1 proeflid en op wat kleine dingetjes na gewoon prima kunnen kijken. Zelfs m'n TV-app was er bijna direct. Je bent overdreven kritisch. Netflix was ook niet op de eerste dag perfect, in het begin had je ook veel onscherpte door slechte buffering.
Komt wel goed hoor. Maar ik hoop niet dat je in elke post je frustratie gaat herhalen; we weten het nu wel.
In het Xbox-topic ben je ook zo overdreven zie ik. Dus ik denk niet dat het aan disney ligt.
Ik betaal voor een dienst, die wordt nu grotendeels niet geleverd, dus heb ik gewoon recht op restitutie.
Mooiste is dan nog wel hun klantenservice, 5 min wachttijd zeggen ze dan... na 90 minuten gisteren maar opgegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 13-11-2019 08:35 ]
Dat respecteer ik. Alleen ik zeg dat ik dat ik de problemen niet herken. Aan de andere kant waarom niet wat meer geduld en begrip opbrenegen? Het is echt niet de eerste keer dat er op een dag van release problemen ontstaan. Disney zit ook niet op imago-problemen te wachten lijkt me.leekers schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:30:
[...]
Ik denk dat @Phusebox een redelijk goed punt heeft en ook gelijk heeft dat je bij een dergelijk groot bedrijf als Disney mag verwachten dat na de proefperiode wanneer de klanten gaan betalen ze dingen op orde hebben en dat niet het hele internet volstaat met probleem gevallen .
Weet je wat jij moet doen? gewoon opzeggen. na de eerste dag al gelijk een waarde-oordeel en op hoge poten moeten denken dat je 'recht' hebt op restitutie. doe je dat IRL ook? kan me voorstellen dat er dan weinig zaken zijn die graag business van je hebben.Phusebox schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:33:
Ik betaal voor een dienst, die wordt nu grotendeels niet geleverd, dus heb ik gewoon recht op restitutie.
Ik kwam net een smakelijk topic tegen van je over het leasen van een BMW. Even afgezien van je bijzondere houding in dat topic had je na 6 uur al problemen. Heb je die ook weer ingeleverd? Das dan wel zo consequent he. of heb je ze redelijkerwijs de kans gegeven om het te repareren? denk het wel. geef disney ook die kans. als je over een maand ofzo nog soortgelijke problemen hebt dan geef ik je gelijk
[ Voor 40% gewijzigd door RodeStabilo op 13-11-2019 08:46 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
tegenwoordig sterven 5.1 systemen zelfs uit, alles wordt soundbar. Nou, succes met je atmos ondersteunde receiverJustVodka schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:05:
[...]
Moest pas ook lachen. Ik weet niet meer welke telefoon het is, maar er is nu een telefoon met jawel: Atmos support.
Staat even los van Disney+ maar leuk die soundbars met nep surround. Het klinkt allemaal voor geen meter, zelfs niet die van 1000+ euro.Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:36:
[...]
tegenwoordig sterven 5.1 systemen zelfs uit, alles wordt soundbar. Nou, succes met je atmos ondersteunde receiver
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Vanuit de Microsoft store kan ik hem alleen installeren voor de Xbox. Staat er bij mij ook gewoon bij (Beschikbaar op Xbox One).KillerBee schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:38:
Een app voor Windows 10 is sinds vandaag beschikbaar.
Alsjeblieft zeg. Beetje film- of audioliefhebber laat die meuk echt wel links liggen.Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:36:
[...]
tegenwoordig sterven 5.1 systemen zelfs uit, alles wordt soundbar. Nou, succes met je atmos ondersteunde receiver
Elke streamingsdienst heeft zijn opstartproblemen en dat komt echt wel goed.. disneyland was ook niet perfect na opening ( zie documentaire op disney+)
En wat het geluid betreft heb zelf een sonos 5.1 systeem beam 2x one en sub..
En het geluid is echt goed denk dat degene die er altijd zo over piepen echt verbaasd staan, en ja ik heb ook een aardige versterker en speakers gehad en toch nu omgezet naar een multiroom systeem zeker wat betreft het gebruiksgemak.
Maar zo heeft natuurlijk iedereen zijn eigen ideeen over het invullen voor het geluid.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
makkelijk gezegd. je moet wel bedenken dat mensen graag gemak willen ipv kabels en snoeren trekken in het huis. ik heb zelf een 5.1 set-up thuis, maar ik vind die soundbars van JBL echt niet verkeerd klinken, het huis trilt letterlijk. wat zo'n woofer en een soundbar kan doen tegenwoordig..emil_406 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:49:
[...]
Alsjeblieft zeg. Beetje film- of audioliefhebber laat die meuk echt wel links liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 13-11-2019 09:21 ]
PSN: TDBtje
- opzegging stelt dat ik tot 13 december kan kijken.
- mail met bevestiging stelt dat ik tot 11 december kan kijken...

Dus nu heb ik een jaarabonnement Disney+ voor €69,99 via de App Store afgesloten.
Als je geen abonnee bent en de Disney+-app opent, krijg je een melding dat je geen abonnee bent en dat je je opnieuw kunt abonneren.
Don't feed the troll ... ik denk dat @Hamazaki uit is op reactie. Laat hem lekker naar zijn tv speakertjes luisteren en ons daadwerkelijk genieten van multichannel geluid die daadwerkelijk uit de posities komen waar ze horen (ipv allemaal gekunstel uit soundbars of tv speakers).emil_406 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:49:
[...]
Alsjeblieft zeg. Beetje film- of audioliefhebber laat die meuk echt wel links liggen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
- Geen blijven overlay meer bij de start van een serie/film, al blijft ie nog wel een tikkeltje te lang aanwezig.
- Automatisch doorgaan naar de volgende aflevering werkt nu.
Ik heb de app hier werkend op een Win10 Pc, gewoon op de normale manier geïnstalleerd vanuit de MS Store, geen andere/extra handelingen hoeven doen.Not_Disclosed schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:42:
[...]
Vanuit de Microsoft store kan ik hem alleen installeren voor de Xbox. Staat er bij mij ook gewoon bij (Beschikbaar op Xbox One).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Op het feit na dat mijn gratis test abonnement gisteren nog werkte en ik de eerste aflevering van The Mandalorion - He's half man, half Delorean kon kijken, heb ik gisteren geen enkel probleem gehad met D+.RodeStabilo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:34:
[...]
Dat respecteer ik. Alleen ik zeg dat ik dat ik de problemen niet herken. Aan de andere kant waarom niet wat meer geduld en begrip opbrenegen? Het is echt niet de eerste keer dat er op een dag van release problemen ontstaan. Disney zit ook niet op imago-problemen te wachten lijkt me.
[...]
Weet je wat jij moet doen? gewoon opzeggen. na de eerste dag al gelijk een waarde-oordeel en op hoge poten moeten denken dat je 'recht' hebt op restitutie. doe je dat IRL ook? kan me voorstellen dat er dan weinig zaken zijn die graag business van je hebben.
Ik kwam net een smakelijk topic tegen van je over het leasen van een BMW. Even afgezien van je bijzondere houding in dat topic had je na 6 uur al problemen. Heb je die ook weer ingeleverd? Das dan wel zo consequent he. of heb je ze redelijkerwijs de kans gegeven om het te repareren? denk het wel. geef disney ook die kans. als je over een maand ofzo nog soortgelijke problemen hebt dan geef ik je gelijk
Stiekem denk ik dat het de bedoeling was dat we dit konden kijken. Ik twijfelde over een betaald abonnement, maar na 1 aflevering ben ik overtuigd. Alleen voor die serie neem ik al een abonnement!
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!