Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
renzo4000 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:41:
[...]

Don't feed the troll ... ik denk dat @Hamazaki uit is op reactie. Laat hem lekker naar zijn tv speakertjes luisteren en ons daadwerkelijk genieten van multichannel geluid die daadwerkelijk uit de posities komen waar ze horen (ipv allemaal gekunstel uit soundbars of tv speakers).
huh? troll? ik heb zelf een home cinema set 5.1. leren lezen :+

• Splinter Cell
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10-12 23:43

Splinter Cell

AMD HD7850

Mijn proef abo is netjes opgezegd en er is geen geld vanaf getrokken. :)

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:55
Splinter Cell schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:26:
Mijn proef abo is netjes opgezegd en er is geen geld vanaf getrokken. :)
mijn proef abo is netjes omgezet in vol abo! en er is geld vanaf getrokken :)

8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Calamor
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14-12 11:14
Het is wel apart dat ik nog geen bericht krijg voor het betalen. Heb toen 1 cent via ideal betaald om het account te activeren, maar als ik de app openend is het nog steeds actief. Via de email heb ik niks ontvangen en van mijn rekening is nog niks afgeschreven.
Zag dat de tv versie van de X-men er ook op stond. Krijg al zin om die weer eens te kijken.

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-12 23:10

mrc4nl

Procrastinatie expert

Calamor schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:02:
Het is wel apart dat ik nog geen bericht krijg voor het betalen. Heb toen 1 cent via ideal betaald om het account te activeren, maar als ik de app openend is het nog steeds actief. Via de email heb ik niks ontvangen en van mijn rekening is nog niks afgeschreven.
Zag dat de tv versie van de X-men er ook op stond. Krijg al zin om die weer eens te kijken.
ik kreeg bij het opzeggen een bericht dat ik nog tot(of tot en met) de 13e kon kijken

alleen zit ik nu wel dat mijn betaling een maand langer doorloopt, ik hoop dat ik het voor elkaar ga krijgen om daar toch gebruik van te maken.

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:18
Op de Xbox One werkt het niet helemaal lekker meer. Ik zie nergens dat ik mijn serie verder kan kijken en moet telkens handmatig een aflevering selecteren als ik de app opnieuw heb opgestart (hij start wel netjes de volgende als je blijft kijken). Ik denk dat ik Gargoyles nog even af kijk maar daarna zeg ik m'n abonnement op.

• Rhaegar1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-12 13:18
Ben best tevreden met Disney+, gezien vrouwlief nogal Disney adept is zit ik er toch aan vast. Dat gezegd hebbende moet Disney wel werk gaan maken van meer volwassen en diverse content. Er is maar zoveel aan sprookjes, (in Disney, Marvel of Star Wars universums) die ik kan kijken voordat ik behoefte heb aan wat anders. Ik begrijp dat ze in de VS dit gat opvullen met een gedeeld Disney+Hulu(en ESPN) Abo. Gezien de Simpsons wel hier op Disney+ staan weet ik niet of ze dit hier ook van plan zijn maar ik moet zeggen dat ik wanneer Hulu een beetje een redelijk aanbod zou hebben met een flink andere insteek dan Disney+ dat ik dat voor een tientje o.i.d. ook wel fijn zou vinden.

En terwijl ik het niet superleuk vind dat we zolangzaamaan ook naar een tv abonnement wereld gerommeld worden ben ik toch wel blij dat ik tegenwoordig ook zonder downloaden een redelijk steady aanbod aan vermaak heb. Ik ben wel soort nieuwsgierig hoe alles zich gaat ontwikkelen. Disney+ lijkt met de overname van Fox en Hulu alle kaarten in handen te hebben om de musthave streamingdienst te worden. Ben benieuwd of ze die kaarten (hier in NL) ook gaan spelen.

Tegelijk zijn Amazon en Netflix met behoorlijk absurde bedragen aan het smijten om content te maken waarbij de zakken van Amazon zo diep zijn dat het bijna niet anders kan dan dat die ook nog wel een flinke slag gaan slaan. Netflix heeft de head start maar gaat het denk ik toch moeiljik krijgen.

Apple tv kan ik voor Nederland toch niet echt serieus nemen, die moeten fors gaan investeren om echt een partij te worden als je het mij vraagt en ik weet niet of ze daartoe bereid zijn.

Rhaegar1 wijzigde deze reactie 13-11-2019 11:41 (41%)

• Alwayshappyz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-12 22:49
Hier opgezegd, alleen Lady en the Tramp nog snel kijken. We hebben een Samsung TV, dus kunnen niet eens in 4K kijken. Wel op de Xbox, maar dan pakt hij qua instellingen de game instellingen en ik wil niet telkens switchen. Daarnaast sowieso niet een hele betrouwbare internetverbinding, dus 4K streamen is sowieso lastig. En als laatste...vrijwel alle Disney films hebben wij op 4K schijfjes hier. Kopen toch alles wat op 4K uit komt (of anders minimaal blu ray); kijken vanaf disc is voor ons wat betrouwbaarder. Alleen de Disney + exclusives zullen niet uitkomen, dus daar regelmatig een maandje Disney + voor nemen.

• Hamazaki
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:06:
We hebben een Samsung TV, dus kunnen niet eens in 4K kijken
vrijwel alle Disney films hebben wij op 4K schijfjes hier. Kopen toch alles wat op 4K uit komt; kijken vanaf disc is voor ons wat betrouwbaarder.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-12 21:38
Hier opgezegd, alleen Lady en the Tramp nog snel kijken. We hebben een Samsung TV, dus kunnen niet eens in 4K kijken. Wel op de Xbox, maar dan pakt hij qua instellingen de game instellingen en ik wil niet telkens switchen. Daarnaast sowieso niet een hele betrouwbare internetverbinding, dus 4K streamen is sowieso lastig. En als laatste...vrijwel alle Disney films hebben wij op 4K schijfjes hier. Kopen toch alles wat op 4K uit komt (of anders minimaal blu ray); kijken vanaf disc is voor ons wat betrouwbaarder. Alleen de Disney + exclusives zullen niet uitkomen, dus daar regelmatig een maandje Disney + voor nemen.
Leg even uit waarom je niet 4k kunt kijken op een TV, maar vervolgens wel via de Xbox ? Ik neem aan dat je doelt op het feit dat je geen app voor je TV hebt....

bvbal79 wijzigde deze reactie 13-11-2019 12:12 (4%)

• bvbal79
Denk dat hij bedoelt dat hij geen app heeft voor zijn TV model en daarom niet 4k kan kijken, als hij dat wel zou willen dan moet hij zijn xbox aan doen en daar heeft hij geen zin in.

Begrijpend lezen is soms lastig, maar deze reacties kunnen wat genuanceerder

• Hamazaki
  • Niet online
bvbal79 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:13:
[...]

Denk dat hij bedoelt dat hij geen app heeft voor zijn TV model en daarom niet 4k kan kijken, als hij dat wel zou willen dan moet hij zijn xbox aan doen en daar heeft hij geen zin in.

Begrijpend lezen is soms lastig, maar deze reacties kunnen wat genuanceerder
Knip, maak een TR aan voor dit soort zaken.

Outerspace wijzigde deze reactie 14-11-2019 18:18 (9%)

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-12 21:32
Ben blij dat er eindelijk nieuwe content op komt, start de app nu eindelijk weer vaak op!

s0kkie wijzigde deze reactie 13-11-2019 12:16 (77%)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• BarryS
  • Laatst online: 14-12 17:45
Gister wilde ik de eerst aflevering van Star Wars Mandalorian kijken op mijn LG OLED C7. Nu werkt 4K en Dolby Vision echt fantastisch in de Disney+ app op deze TV, de kwaliteit is erg goed. Maar helaas nog steeds stereo geluid.

Ik heb een Dolby Atmos installatie staan, en die werkt perfect met Netflix en Amazon Prime via de LG, maar Disney+ helaas nog steeds alleen stereo. Via de Chromecast krijg ik wel 5.1 surround DD+ (geen Atmos) geluid, maar dan geen Dolby Vision of native 24p. Dus dan is het beeld weer veel minder.

Is er al bekend wanneer/of surround sound voor de LG televisies ondersteund gaat worden?

AMD Ryzen 7 2700x - 32 GB DDR4 3200 MHz C14 G.Skill Ripjaws V - MSI x470 Gaming Pro Carbon - Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56 - Adata XPG SX8200 Pro 1TB - 850 EVO 1TB - 830 256MB - Barracuda 2TB - NH-D15 - RM850x - Fractal Design Define R5 - LG 34UM68

• bvbal79
Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:15:
[...]

ik zou even beginnen met je vorige reactie aanpassen ipv nieuwe post.
Hoe delete ik een post?

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13-12 09:34
KillerBee schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:38:
Een app voor Windows 10 is sinds vandaag beschikbaar :) .
Kan hem wel vinden, maar alleen niet voor de PC :S

• Bintmeister
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 14-12 11:25

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Interessant! Krijg je op deze manier ook het Dolby audio spoor naar je versterker ipv het stereo spoor?
Remy!!!! schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:50:
Voor de mensen die een W10 app missen (want volgens de store is hij alleen beschikbaar voor de XboxOne), ik heb hem op deze manier 'geïnstalleerd' (je hebt wel de Beta versie van Edge met Chromium nodig) en het werkt een stuk beter dan de website.
- Geen blijven overlay meer bij de start van een serie/film, al blijft ie nog wel een tikkeltje te lang aanwezig.
- Automatisch doorgaan naar de volgende aflevering werkt nu.

• BarryS
  • Laatst online: 14-12 17:45
Bintmeister schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:25:
Interessant! Krijg je op deze manier ook het Dolby audio spoor naar je versterker ipv het stereo spoor?

[...]
En ondersteund deze app dan de native 24p output of wordt de video dan op 50Hz of 60Hz pull-down afgespeeld?

AMD Ryzen 7 2700x - 32 GB DDR4 3200 MHz C14 G.Skill Ripjaws V - MSI x470 Gaming Pro Carbon - Sapphire Pulse Radeon RX Vega 56 - Adata XPG SX8200 Pro 1TB - 850 EVO 1TB - 830 256MB - Barracuda 2TB - NH-D15 - RM850x - Fractal Design Define R5 - LG 34UM68

• Alwayshappyz
bvbal79 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:11:
[...]

Leg even uit waarom je niet 4k kunt kijken op een TV, maar vervolgens wel via de Xbox ? Ik neem aan dat je doelt op het feit dat je geen app voor je TV hebt....
De Samsung app ondersteund geen 4K momenteel. Enkel HD. Dan is het wat onbenullig om een HD versie te kijken als we de 4K in de kast hebben staan.

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

paragon schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:23:
[...]

Kan hem wel vinden, maar alleen niet voor de PC :S
Oke, ik heb toch maar weer even gekeken, maar in de store zie ik nu idd dat het om een xbox app gaat :F , wel heel vreemd dat ik 'm -zonder enige melding- kon installeren, althans, zo leek het echt. Wat blijkt nu, er is een (Edge) link van gemaakt, ik weet niet hoe, maar dit is dus kennelijk gebeurd. Heel stom ook dat ik dit niet gelijk heb gezien.

Mijn excuses voor diegenen die mij dit vanochtend al probeerden duidelijk te maken, de 'app' installeerde normaal, maar ik had dus duidelijk even beter moeten opletten of de app wel een app was :+ .

Ik zal de workaround van Remy!!!! eens proberen... ;)
Remy!!!! schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:50:
Voor de mensen die een W10 app missen (want volgens de store is hij alleen beschikbaar voor de XboxOne), ik heb hem op deze manier 'geïnstalleerd' (je hebt wel de Beta versie van Edge met Chromium nodig) en het werkt een stuk beter dan de website.
- Geen blijven overlay meer bij de start van een serie/film, al blijft ie nog wel een tikkeltje te lang aanwezig.
- Automatisch doorgaan naar de volgende aflevering werkt nu.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• low_n_slow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12-12 14:35
Ik gebruik de app op mn playstation. Dus ik dacht gister even leuk te kunnen kijken... Maar! Wat gebeurde er:

- Het hoofdscherm was compleet leeg. Kon wel via het menu nog dingen zoeken. Nu lees ik dat t blijkbaar een sever overload was..
- De ondertiteling schoot opeens naar boven in het scherm, en dan net buiten beeld. Niet meer terug te krijgen ook...

Die PS4 app is er niet beter op geworden! en dan heb ik het nog geen eens over de zwarte achtergrond van de ondertiteling (why!?!?).

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 09:15
Gisteravond op de laatste dag van mijn proefabonnement nog even snel naar Endgame gekeken. Ik zou graag de komende maanden in de gaten willen houden welke aanbod is toegevoegd. Voor Netflix check ik bv regelmatig netflix-nederland.nl, streamwijzer.nl of de Justwatch app.
Welke website raden jullie aan voor nieuw aanbod van Disney+? Bij streamwijzer en Justwatch staat ook content van D+, maar dit is niet actueel. Bij Justwatch wordt Dumbo en Endgame niet genoemd. En bij streamwijzer kan ik alleen bladeren door al het aanbod en niet snel zien wat er bv komende maand of afgelopen week wordt/is toegevoegd.

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
BarryS schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:28:
[...]

En ondersteund deze app dan de native 24p output of wordt de video dan op 50Hz of 60Hz pull-down afgespeeld?
Bintmeister schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:25:

[...]
Geen flauw idee eerlijk gezegd, heb het vanmorgen even snel op de PC geprobeerd, en niet op m'n HTPC (met receiver en 5.0).
Maar naar mijn idee is het gewoon de website in een 'app' jasje, dus er zal weinig anders zijn dan via de normale website methode denk ik.

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:31

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Gisteren aardig wat series gekeken, The imagineering story is erg leuk! Aflevering van ruim 1 uur lang.
Mandalorian ook erg goed gestart, The world according to Jeff Goldblum was ook prima.

Echter wel jammer dat de meeste series per week gaan, en niet zoals in 1 keer zoals bij Netflix.

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Zwem met dolfijnen!

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:36
Phusebox schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:33:
[...]

Even los van de issues die ik heb, is het minste dat ik mag verwachten dat ik op elk moment kan kijken wat ik wil kijken. Nu heb ik gisteren 95% van de tijd niet kunnen kijken omdat alles plat lag, foutmeldingen gaf of gewoon overbelast en traag is.

Ik betaal voor een dienst, die wordt nu grotendeels niet geleverd, dus heb ik gewoon recht op restitutie.
Mooiste is dan nog wel hun klantenservice, 5 min wachttijd zeggen ze dan... na 90 minuten gisteren maar opgegeven.
Zou je het, zoals eerder in dit topic aangegeven, niet eens lokaal zoeken? Je hebt inderdaad opvallend veel problemen die anderen niet hebben. Zo heb ik dezelfde TV als jij, maar herken me totaal niet in de problemen. Sterker, ik heb gister 100% van de tijd (voor zover ik die heb met een meer dan full-time baan en gezin :P) gewoon kunnen kijken wat ik wilde. End Game in prima kwaliteit, zonder foutmeldingen, zonder traagheid.

Wellicht moet je die 56k modem toch eens upgraden, die trekt 4K niet echt lekker :+

Ja, je kan wat zeggen van de controls. Maar wat heb je daar nu van nodig? Ik zet 'm aan, een bak popcorn en een glas drinken voor me, en als ik moet pissen druk ik op de OK knop en dan gaat ie op pauze. Bij terugkomst druk ik weer op OK en dan gaat ie verder. Moeilijker is het niet.

De rest volgt ongetwijfeld wel eens met een update.

Join het GoT Pulse-Team!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 09:31
Pascalito schreef op woensdag 13 november 2019 @ 13:37:

Echter wel jammer dat de meeste series per week gaan, en niet zoals in 1 keer zoals bij Netflix.
Dat is inderdaad jammer, maar Netflix doet dat ook met sommige series. Better call Saul bijvoorbeeld.

• Hennie-M
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14-12 13:43
Het viel mij op dat The Mandalorian op mijn ultrawide niet native 21:9 was. Dus om alle hoeken een zwarte lelijke balk. En in chrome ook stotteren terwijl het in Edge prima gaat.

• wouter1981
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14-12 19:26
Alwayshappyz schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:37:
[...]

De Samsung app ondersteund geen 4K momenteel. Enkel HD. Dan is het wat onbenullig om een HD versie te kijken als we de 4K in de kast hebben staan.
Volgens mij is dat gefixed sinds kort. In elk geval lijkt dat zo op mijn MU8000.

Trust me, I'm an engineer

• Fonsie001
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 07-12 18:46
Er is nogal wat ophef omdat de oude trilogie in 4K Dolby Vision zou zijn ge-remastered, maar ik zie de oude Star Wars films toch echt alleen in HD. Ze staan wel onder de 4K HDR noemer in de app dus dat is behoorlijk misleidend (overigens ook de originele Lion King, die is ook 'slechts' HD)
Ik keek er erg naar uit om de oude films eens in 4K HDR te kijken maar hier klopt dus geen pepernoot van, gewoon HD. Beetje jammer.

• loekf2
  • Laatst online: 12:34
Fonsie001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:19:
Er is nogal wat ophef omdat de oude trilogie in 4K Dolby Vision zou zijn ge-remastered, maar ik zie de oude Star Wars films toch echt alleen in HD. Ze staan wel onder de 4K HDR noemer in de app dus dat is behoorlijk misleidend (overigens ook de originele Lion King, die is ook 'slechts' HD)
Ik keek er erg naar uit om de oude films eens in 4K HDR te kijken maar hier klopt dus geen pepernoot van, gewoon HD. Beetje jammer.
Ja ook bij mij (AppleTV 4K) terwijl op US sites (Verge, reddit) mensen schrijven dat de prequels en OT in 4K HDR zijn:

https://www.reddit.com/r/..._disney_are_available_in/

Zie filmpje boven. Ik zie alleen HD met 5.1. Ik meen echter vorige week ook een paar films in 4K gezien te hebben, dus misschien is het glitch.

Enige SW films in 4K HDR zijn Rogue One, Force Awakens en TLJ volgens mij.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Hamazaki
  • Niet online
ben blij dat alleen de kinderen bij ons disney+ gebruiken. die ervaren geen arc, stereo en ratio issues :P

Hamazaki wijzigde deze reactie 13-11-2019 15:44 (12%)

• Fonsie001
loekf2 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:41:
[...]

Ja ook bij mij (AppleTV 4K) terwijl op US sites (Verge, reddit) mensen schrijven dat de prequels en OT in 4K HDR zijn:

https://www.reddit.com/r/..._disney_are_available_in/

Zie filmpje boven. Ik zie alleen HD met 5.1. Ik meen echter vorige week ook een paar films in 4K gezien te hebben, dus misschien is het glitch.

Enige SW films in 4K HDR zijn Rogue One, Force Awakens en TLJ volgens mij.
Zou het dan alleen voor Amerika zijn?

• loekf2
Fonsie001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:51:
[...]

Zou het dan alleen voor Amerika zijn?
Krijg wel het idee ja, NL is op dit moment het enige land buiten de US met Disney+ tot volgende week dacht ik.

Kan zijn dat ze content en servers op meerdere plekken hebben staan en niet alles in sync is. Qua rechten zou het gewoon moeten mogen.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Fonsie001
loekf2 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:55:
[...]

Krijg wel het idee ja, NL is op dit moment het enige land buiten de US met Disney+ tot volgende week dacht ik.

Kan zijn dat ze content en servers op meerdere plekken hebben staan en niet alles in sync is. Qua rechten zou het gewoon moeten mogen.
Niet helemaal waar;
Wij kunnen The Last Jedi dan weer wel in 4K streamen, in Amerika is deze überhaupt niet op Disney+ te vinden

• loekf2
Fonsie001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:13:
[...]

Niet helemaal waar;
Wij kunnen The Last Jedi dan weer wel in 4K streamen, in Amerika is deze überhaupt niet op Disney+ te vinden
Ja, geloof tot eind van het jaar bij Netflix daar.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14-12 16:46

On_E

Housemusic

low_n_slow schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:43:
Ik gebruik de app op mn playstation. Dus ik dacht gister even leuk te kunnen kijken... Maar! Wat gebeurde er:

- Het hoofdscherm was compleet leeg. Kon wel via het menu nog dingen zoeken. Nu lees ik dat t blijkbaar een sever overload was..
- De ondertiteling schoot opeens naar boven in het scherm, en dan net buiten beeld. Niet meer terug te krijgen ook...

Die PS4 app is er niet beter op geworden! en dan heb ik het nog geen eens over de zwarte achtergrond van de ondertiteling (why!?!?).
Die ondertitels buiten beeld is wel vervelend ja, ik wacht maar even met The Mandalorian tot dat gefixt is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• emil_406
  • Laatst online: 14-12 08:10
Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:20:
[...]

makkelijk gezegd. je moet wel bedenken dat mensen graag gemak willen ipv kabels en snoeren trekken in het huis. ik heb zelf een 5.1 set-up thuis, maar ik vind die soundbars van JBL echt niet verkeerd klinken, het huis trilt letterlijk. wat zo'n woofer en een soundbar kan doen tegenwoordig..
Trillen is voor mij juist niet de maatstaf. Juist van de subwoofer moet je niet kunnen horen waar ie staat. Geloof me, als je echt een keer goed afgemixte audio op een goede high-end set hoort dan veranderd je mening of JBL en andere soundbars.

• Hamazaki
  • Niet online
emil_406 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:15:
[...]

Trillen is voor mij juist niet de maatstaf. Juist van de subwoofer moet je niet kunnen horen waar ie staat. Geloof me, als je echt een keer goed afgemixte audio op een goede high-end set hoort dan veranderd je mening of JBL en andere soundbars.
Klopt, je hoefde mijn reactie ook niet letterlijk te nemen. Was gewoon een aanduiding van kracht.

• Pos2007
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:22:
[...]

Klopt, je hoefde mijn reactie ook niet letterlijk te nemen. Was gewoon een aanduiding van kracht.
... Verkeerd klinken, het huis trilt letterlijk. wat...

;)

• Hamazaki
  • Niet online
Pos2007 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:26:
[...]

... Verkeerd klinken, het huis trilt letterlijk. wat
...

;)
Los van elkaar lezen. Dan is er niets aan de hand.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:37
Arjan90 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:57:
[...]

In de Android app kon ik vanochtend het abonnement herstarten en kiezen voor een jaarlijks abonnement.
Ik heb het abonnement opgezegd en ik krijg alleen de optie herstellen. Zodra ik die selecteer wordt mijn maand abonnement weer gewoon hersteld zonder dat ik de mogelijkheid krijg voor een andere optie.
Inmiddels weer opgezegd en zal nu eens aan dag of wat wachten.

Mijn profiel op Discogs

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12:26
Meer mensen waarbij de "live action" film van de Lion King er ineens NIET meer op staat? Was van de week begonnen en wilde net verder kijken, maar ik kan hem niet meer vinden.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:37
Jorgen schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:47:
Meer mensen waarbij de "live action" film van de Lion King er ineens NIET meer op staat? Was van de week begonnen en wilde net verder kijken, maar ik kan hem niet meer vinden.
Even gekeken voor je maar ik zie hem ook niet staan hier.

Ad de Jong wijzigde deze reactie 13-11-2019 20:55 (3%)

Mijn profiel op Discogs

• zargo
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10:01
Moet dan een foutje zijn geweest, komt volgende week op blu-ray/DVD uit zal nog wel een paar maanden duren.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12:26
@Ad de Jong Dank voor het kijken.
@zargo Dat zou jammer zijn. Daar had ik nu net zin in.

• mr_evil08
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14-12 17:31
Eerste indruk prima er zitten genoeg AAA films tussen waaronder avatar, begin aanbod beetje karig maar dat komt wel, toen Netfix Nederland begon waren het ofwel erg oude films of B films, dat heeft best lang geduurd voordat het redelijk werd.

Beeldkwaliteit ben ik ook prima over te spreken.

Disney+ begint al stukken beter en lijkt meer Sci-Fi films te hebben dan Netflix, dus ik blijf hier wel bij, alleen jammer dat ondertiteling niet werkt (bij een aantal films tenminste) maar ach ik kan Engels.

Ook de series van TV zender NCQ staan erop dat is een dikke pluspunt.

mr_evil08 wijzigde deze reactie 13-11-2019 22:03 (13%)

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Order!

ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:03:
Echt zo zonde. The Simpsons is een van de hoofdredenen voor mij. En dan gaan ze gewoon snijden in het materiaal om het passend te maken voor 16/9... Bizar!
:o Ja, dan krijg je dus dit soort fratsen:

It takes two fools to argue.

• OmeJoyo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:33

OmeJoyo

This is me

Ja hier ook weg. Ik was eigenlijk verbaasd dat die erop stond. Of het een foutje was of een bonus voor de early birds dat weet ik eigenlijk niet.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Hamazaki
  • Niet online
begint die regio onzin nu al? met star wars uhd/dolby vision in amerika en hier niet? ik weet niet overigens of het klopt.

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14-12 19:44
OmeJoyo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 06:38:
[...]

Ja hier ook weg. Ik was eigenlijk verbaasd dat die erop stond. Of het een foutje was of een bonus voor de early birds dat weet ik eigenlijk niet.
Hier ook niet erbij, dacht deze ook zou komen vanaf de 12e.
gelukkig nog hoop andere films die ik wil zien, dus komt niet op paar dagen aan

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:50
Met content blijft het sowieso een beetje vaag. Vaiana (Moana in de US) staat wel bij het normale/volwassen profiel, maar is niet vindbaar via het kinderprofiel. Is gewoon een Disney tekenfilm zoals ieder ander.....

Antwoord van de chat was weinig nuttig, ja we beoordelen iedere film afzonderlijk en dan kan het zijn dat eentje niet geschikt is voor kinderen. Maar dat is die film dus wel.....

• j00psta
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 20:06
Ik heb mn abbonement opgezegd, mede omdat dit via Google play ging. Wil t volgende maand weer activeren, maar gewoon via mn bankrekening. Maar kan dat uberhaupt. Via welke betaling kan je eigenlijk je abbo betalen?

• Hamazaki
  • Niet online
Hoijong schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:53:

Antwoord van de chat was weinig nuttig, ja we beoordelen iedere film afzonderlijk en dan kan het zijn dat eentje niet geschikt is voor kinderen. Maar dat is die film dus wel.....
die klantenservice is niet eens op de hoogte van hun eigen app. ik heb meer aan dit topic gehad, dan hun.

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 14-12 20:26
j00psta schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:04:
Ik heb mn abbonement opgezegd, mede omdat dit via Google play ging. Wil t volgende maand weer activeren, maar gewoon via mn bankrekening. Maar kan dat uberhaupt. Via welke betaling kan je eigenlijk je abbo betalen?
Ik heb het andersom gedaan: ik ben geswitcht van betalen via de Disney+-website naar betalen via de App Store. Op de dag dat je Disney+-abonnement niet meer actief is, kan je via de website inloggen en je abonnement opnieuw starten.
In de app kreeg je direct te zien dat je geen lid meer was en dat je dus opnieuw moest abonneren, ik ga ervan uit dat dit op de website hetzelfde zal zijn.
Om je vraag te beantwoorden, je kan via iDeal, creditcard en PayPal betalen via de website.

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 02:20
Poehee, 30 seizoenen Simpsons. Ik weet niet met welke reden ik Disney+ nu moet opzeggen: dat ik alles al heb gezien of dat ik van mijn leven niet 30 seizoenen kan kijken en daarom teveel betaal. Met welke reden praat je downloaden het beste goed?

• Monno1974
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14-11 14:37
Bij mij is "verder kijken" verdwenen. Meer mensen last van?

• corset
  • Laatst online: 00:55
Droefsnoet schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:49:
Poehee, 30 seizoenen Simpsons. Ik weet niet met welke reden ik Disney+ nu moet opzeggen: dat ik alles al heb gezien of dat ik van mijn leven niet 30 seizoenen kan kijken en daarom teveel betaal. Met welke reden praat je downloaden het beste goed?
Dus.. teveel content is nu een reden voor illegaal downloaden? 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Monno1974 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:51:
Viel me gister op toen ik een aflevering van The Simpsons wilde verder kijken. Kon 22 seizoenen gaan scrollen om de episode te vinden. Hoop dat ze daar een fix voor vinden.

• Monno1974
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14-11 14:37
RodeStabilo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:04:
[...]

Viel me gister op toen ik een aflevering van The Simpsons wilde verder kijken. Kon 22 seizoenen gaan scrollen om de episode te vinden. Hoop dat ze daar een fix voor vinden.
Heel irritant. Eergisteren werkte dit nog wel prima.

• Hamazaki
  • Niet online
Jat alles zoveel mogelijk van netflix zou ik zeggen, heel de wereld is er onderhand aan gewend. (Functies/layout)

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Hoijong schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:53:
Met content blijft het sowieso een beetje vaag. Vaiana (Moana in de US) staat wel bij het normale/volwassen profiel, maar is niet vindbaar via het kinderprofiel. Is gewoon een Disney tekenfilm zoals ieder ander.....

Tja wat is jouw definitie van "kinderen", welke leeftijd? Wie weet hanteert Disney 3+ :D
Zo zijn Vaiana en Lion King (1994) 6+, en Belle en het Beest (2014) en Lion King (2019) zelfs 9+.

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 09:50
Fireshade schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:53:
[...]

Tja wat is jouw definitie van "kinderen", welke leeftijd? Wie weet hanteert Disney 3+ :D
Zo zijn Vaiana en Lion King (1994) 6+, en Belle en het Beest (2014) en Lion King (2019) zelfs 9+.
Op datzelfde kinderprofiel staat gewoon alles van 9+ toegankelijk. Het is gewoon een foutje in de database...

• Alwayshappyz
wouter1981 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:05:
[...]

Volgens mij is dat gefixed sinds kort. In elk geval lijkt dat zo op mijn MU8000.
Op mijn KS7000 staat er enkel HD.

• JDFS
  • Laatst online: 12:01
Accountsharing is tegen de regels van Disney

Outerspace wijzigde deze reactie 14-11-2019 17:30 (88%)

• Pompi
  • Laatst online: 14-12 23:23
zargo schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:02:
[...]

Moet dan een foutje zijn geweest, komt volgende week op blu-ray/DVD uit zal nog wel een paar maanden duren.
Jorgen schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:05:
@Ad de Jong Dank voor het kijken.
@zargo Dat zou jammer zijn. Daar had ik nu net zin in.
Mogelijk zou je het via een VPN op de Amerikaanse versie kunnen proberen, want daar is de blu-ray/DVD van de remake al sinds 22 oktober uit.

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01:50
Ik heb nog steeds geen app voor mijn TV. Dus ik zit te denken om een chromecast aan te schaffen. Zijn er mensen die dit gebruiken en werkt het goed i.c.m. Disney+ inmiddels?

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Met passie voor geschiedenis en wat ik vandaag gelezen heb komt Disney+ mijn huis niet in. Wat een gedrocht dat bedrijf.

• Hamazaki
  • Niet online
Ivysaur schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:23:
Met passie voor geschiedenis en wat ik vandaag gelezen heb komt Disney+ mijn huis niet in. Wat een gedrocht dat bedrijf.
wat heb je vandaag gelezen?

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
https://www.nu.nl/film/60...stereotypen-in-films.html
8)7 en de reacties voegen nog wat informatie van waarde aan.

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-12 11:55

demo31051987

a.k.a. Extigo

MADG0BLIN schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:16:
Ik heb nog steeds geen app voor mijn TV. Dus ik zit te denken om een chromecast aan te schaffen. Zijn er mensen die dit gebruiken en werkt het goed i.c.m. Disney+ inmiddels?
Ik gebruik het al vanaf de beta met een ChromeCast. Heel af en toe wat haperingen, meestal aan het begin en aan het einde van de video, verder geen issues meer.

Steam

• Hamazaki
  • Niet online

Hamazaki wijzigde deze reactie 14-11-2019 14:33 (36%)

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Haha vanwege een disclaimer boos worden.

/edit: en die reacties, Grappig hoeveel mensen zware aantstoot er aan nemen, en vervolgens roepen dat anderen overal aanstoot aan nemen en het slachtoffer uithangen.

Hilarisch :D

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 14-11-2019 14:34 (69%)

I got a bad feeling about this.

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 14-12 23:39
Droefsnoet schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:49:
Ik heb wel goede reden, de Simpsons afleveringen zijn toch gecropt naar 16:9, dus als echte fan kan je zoiets toch niet accepteren.

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14-12 17:16

gws24

Thinking is hard!

Calamor schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:02:
Hier hetzelfde, op 12 september 1 cent betaald via ideal (en voor jaar abonnement gekozen) maar tot nu toe is er nog geen abonnement geld afgeschreven terwijl mijn account gewoon actief is en de volgende factuurdatum op 12-11-2020 staat. Zal vast nog komen want ik verwacht niet dat ze ons gratis een jaar laten kijken :+.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• magnifor
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:19
Heb inmiddels opgezegd, er zijn wel een aantal dingen op de dienst die ik wil zien maar tot nu toe is het aanbod toch wel merendeels van die typische feelgood huisje-boompje-beestje content. Wanneer het aanbod meer gericht is op volwassenen, denk aan Fox en ABC content etc dan is het voor mij een serieuze concurrent voor Netflix. Nu krijg ik toch het idee dat de hoofddoelgroep voornamelijk kinderen zijn en de Marvel/SW fans. Een maandje even de dingen zien die ik wil en dan geef ik het weer een kans wanneer er meer "serieuze/volwassen" content aanwezig is.

Owja, en ik neem weer een maandje als de Obi-Wan Kenobi serie online staat want die moet ik gewoon zien.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:27
@magnifor Ik ben benieuwd hoe Disney dat gaat oplossen wat betreft ABC en Fox content. Die staan op dit moment vooral op Hulu en dat is er (nog) niet in Nederland.

Volgens mij heeft Ziggo op dit moment ook de rechten op ABC Studios content. En de laatste Fox releases komen op de kabel.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:58
Ik denk niet dat Hulu content op de Europese Disney+ zal verschijnen. En de berichten dat Hulu internationaal zou gaan neem ik met een zak zout, de versnippering van die content is in onze regio's redelijk groot. Er zijn mensen die verwachten dat ze al binnen een paar momenten de Hulu gaan uitrollen, ijdele hoop.

Ik verwacht dan ook dat die series vooral op andere platformen zullen blijven verschijnen voor de komende 5 jaar, uiteraard jammer want Hulu is zeker interessant wat daar allemaal samen zit en hier verspreid.

• AeronNL
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-12 18:55
😂 wat maken mensen zich toch druk om dit soort onnozelheden zeg...
Joh als je hier aanstoot aan geeft dan kijk je toch lekker niet en doe je Disney in de ban.
Hoef je echt niet te melden hoor...

• rjvr
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 26-11 22:20
VirinR schreef op donderdag 14 november 2019 @ 09:22:
[...]

Ik heb het andersom gedaan: ik ben geswitcht van betalen via de Disney+-website naar betalen via de App Store. Op de dag dat je Disney+-abonnement niet meer actief is, kan je via de website inloggen en je abonnement opnieuw starten.
In de app kreeg je direct te zien dat je geen lid meer was en dat je dus opnieuw moest abonneren, ik ga ervan uit dat dit op de website hetzelfde zal zijn.
Om je vraag te beantwoorden, je kan via iDeal, creditcard en PayPal betalen via de website.
Hoe stel je betalen via Google play tegoed in?

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 08-12 19:27
Ff voor de superduidelijkheid: je bent boos vanwege de disclaimers die Disney toont en gaat hierom DIsney+ weren? Dat met die geschiedenis vat ik ff niet?

• SOTD
rjvr schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:34:
[...]

Hoe stel je betalen via Google play tegoed in?
Ik wil niet vervelend doen maar dit is best een basic vraag om erop te googlen. Voor deze keer: https://www.google.com/se...aQKHdFtAloQ4dUDCAs&uact=5

SOTD wijzigde deze reactie 14-11-2019 19:56 (32%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Holland1993
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 11:09
Monno1974 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:51:
RodeStabilo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:04:
Ik heb zojuist gechat met de klantenservice. De reden voor het verdwijnen van "verder kijken" is: "Bij sommige mensen gaf die alle eerder gekeken content weer als verder kijken. Vandaar dat wij hem voor nu even hebben weg gehaald."
De medewerker heeft bevestigd dat deze feature wel weer terug komt.

• SOTD
Holland1993 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:55:
[...]

[...]

Ik heb zojuist gechat met de klantenservice. De reden voor het verdwijnen van "verder kijken" is: "Bij sommige mensen gaf die alle eerder gekeken content weer als verder kijken. Vandaar dat wij hem voor nu even hebben weg gehaald."
De medewerker heeft bevestigd dat deze feature wel weer terug komt.
Ik mis juist de bekijk vorige aflevering, dit is al een tijdje geleden uit Netflix en Prime gesloopt en Disney+ had het nooit. Ik loop soms weg en denk snel terug te zijn of ik zag het einde van de aflevering niet (goed) en wil dit nog eens bekijken en dat moet dan via een hele lange omweg gedaan worden. Heel jammer en onbegrijpelijk dat dit weg is of uberhaupt niet aanwezig is.

• mitchi3
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-12 17:12
Misschien een rare vraag...
Als ik een Star Wars film opstart op mijn LG C8 start deze op in Dolby Vision. De beschikbare formaten zijn Dolby Vision, HDR10 en HDR. Als ik nu Olaf's Frozen avontuur opstart, start deze op in HDR, terwijl hij ook in Dolby Vision beschikbaar is. Afgelopen dinsdag heeft mijn zoontje deze nog bekeken en toen starte hij wel in Dolby Vision op.

Je kan namelijk ook geen keuze maken...

Weet iemand hoe dit precies zit?

mitchi3 wijzigde deze reactie 14-11-2019 20:32 (4%)

• loekf2
Poe zeg, ik zie nu wel Starwars Ep4-6 in 4K Dolby Vision met Atmos.

Ep 1-3 nog niet.

Als ik naar New Hope kijk, denk ik niet upscaled meteen, toch een nieuwe conversie van de negatieven ? Wel met een zware DNR zo te zien, want het is redelijk strakgetrokken.

EDIT: denk dat ze met onderhoud bezig waren, wat Ep1-3 waren ook ineens in 4K HDR. Echter die moeten upscales zijn ivm CGI.

loekf2 wijzigde deze reactie 15-11-2019 06:35 (19%)

• Hellboy!
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12-12 10:31
MADG0BLIN schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:16:
Ik gebruik de chromecast ultra en 2 keer chromecast v2, werkt prima

• RobbertDs1
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-12 23:40
Hier ook mensen last van lag? Ben een tijdje geleden begonnen met SHIELD en tijdens veel afleveringen stopt hij er gewoon mee en gaat na enkele seconden verder. Ook loopt het geluid soms achter.
Daarnaast hoop ik wel dat ze snel met nieuwe afleveringen beginnen.

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 12:20
Gisteravond wilde ik Ant Man & The Wasp kijken via de app op mijn LG, maar binnen twee minuten liep het beeld vast (geluid ging wel door). Iemand hier bekend mee? Dit was er ook al rond te testperiode maar ik had gehoopt dat dit voorbij was.

Overigens heeft mijn broertje hier nog geen enkele keer last van gehad via de LG app met de Disney Channel series die hij kijkt, maar ik heb er iedere keer last van met de Marvel films.

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 00:03

PcDealer

HP ftw \o/

RobbertDs1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:46:
Hier ook mensen last van lag? Ben een tijdje geleden begonnen met SHIELD en tijdens veel afleveringen stopt hij er gewoon mee en gaat na enkele seconden verder. Ook loopt het geluid soms achter.
Ik dacht bij het starten van The Mandalorian via mijn Nokia foon en Chromecast v2 dat er veel gebufferd moest worden. Maar dat mocht geen naam hebben. Dat was rond 15:10 gisteren.

PcDealer wijzigde deze reactie 15-11-2019 11:26 (6%)

LinkedIn WoT Cash Converter

• RobbertDs1
PcDealer schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:26:
[...]

Ik dacht bij het starten van The Mandalorian via mijn Nokia foon en Chromecast v2 dat er veel gebufferd moest worden. Maar dat mocht geen naam hebben. Dat was rond 15:10 gisteren.
Exact de reden dat ik nog even met the Mandalorian wacht.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

RobbertDs1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:31:
[...]

Exact de reden dat ik nog even met the Mandalorian wacht.
Je hebt wel gelezen dat er niks aan de hand was? :)

• RobbertDs1
PcDealer schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:42:
[...]

Je hebt wel gelezen dat er niks aan de hand was? :)
Iets te snel over gelezen 8)7
Maar hier moet er s 'avonds redelijk wat gebufferd worden.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

RobbertDs1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:01:
[...]

Maar hier moet er s 'avonds redelijk wat gebufferd worden.
Ik kan me voorstellen dat het in de avond af kan wijken.

• gielie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-12 10:00
mr.JamesBond schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:19:
Gisteravond wilde ik Ant Man & The Wasp kijken via de app op mijn LG, maar binnen twee minuten liep het beeld vast (geluid ging wel door). Iemand hier bekend mee? Dit was er ook al rond te testperiode maar ik had gehoopt dat dit voorbij was.

Overigens heeft mijn broertje hier nog geen enkele keer last van gehad via de LG app met de Disney Channel series die hij kijkt, maar ik heb er iedere keer last van met de Marvel films.
Dit heb ik ook regelmatig maar vooral met dezelfde films. Dus film a is prima te kijken maar film b totaal niet. De film die ik niet normaal kan kijken is Hocus Pocus, die blijft vast lopen.

Verder vind ik het 'nieuwe' aanbod nog vrij mager, de Mandalorian is heel vet natuurlijk maar ik had wel wat meer nieuwe series verwacht bij de officiële launch.

gielie wijzigde deze reactie 15-11-2019 12:24 (10%)

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14-12 19:44
mitchi3 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:30:
Misschien een rare vraag...
Als ik een Star Wars film opstart op mijn LG C8 start deze op in Dolby Vision. De beschikbare formaten zijn Dolby Vision, HDR10 en HDR. Als ik nu Olaf's Frozen avontuur opstart, start deze op in HDR, terwijl hij ook in Dolby Vision beschikbaar is. Afgelopen dinsdag heeft mijn zoontje deze nog bekeken en toen starte hij wel in Dolby Vision op.

Je kan namelijk ook geen keuze maken...

Weet iemand hoe dit precies zit?
Volgens mij kan je dit toch nooit kiezen bij een film?
En je zal toch ook geen verschillen zien?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14-12 20:21
Warner Bros en andere studio's doen dit soort disclaimers voor de film ook tegenwoordig, je content is er niet door gewijzigd, het is niet of ze de films gecensureerd hebben.

Enige wat Disney vooralsnog niet meeneemt op Disney+ is Song of the South. Ik kan me goed voorstellen dat ze geen gezeur willen hebben rond de launch en dat hij over een half jaar gewoon beschikbaar is. Eén film vanuit de hele Disney library missen is niet echt een reden om boos over te worden lijkt me.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• TAVL
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 01-12 10:45
loekf2 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:34:
Poe zeg, ik zie nu wel Starwars Ep4-6 in 4K Dolby Vision met Atmos.

Ep 1-3 nog niet.

Als ik naar New Hope kijk, denk ik niet upscaled meteen, toch een nieuwe conversie van de negatieven ? Wel met een zware DNR zo te zien, want het is redelijk strakgetrokken.

EDIT: denk dat ze met onderhoud bezig waren, wat Ep1-3 waren ook ineens in 4K HDR. Echter die moeten upscales zijn ivm CGI.
Lijken mij nieuwe masters. Alle delen zijn nu 4K en zien er qua kleur/contrast een stuk beter uit.

• SOTD
Heb besloten om toch niet te verlengen en het op 16 November te laten eindigen, zal jullie topic met interesse blijven volgen voor de aanbod en andere zaken. Voor nu is alleen Mandolorian interessant, de rest heb ik ondertussen al gezien en bij mijn weten komt er niks nieuws meer erbij wat ook de moeite waard zou zijn.

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:24
Hamazaki schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:38:
begint die regio onzin nu al? met star wars uhd/dolby vision in amerika en hier niet? ik weet niet overigens of het klopt.
Het is nu in ieder geval opgelost op mijn LG. Ik zie o.a. Episode V nu beschikbaar in 4K Dolby Vision. Nice! Maar ik heb ze net weer gekeken, dus wat overdreven om nu alweer te kijken. Kwaliteit ziet er wel echt goed uit trouwens voor de ouderdom van het beeldmateriaal.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:09

Rukapul

Moderator General Chat
Nog een stukje schandalige UX die op gespannen voet ook staat met het recht: jr meldde dat de app levensgroot 'abonnement hervatten' liet zien. Blijkt dat met 2x klikken je zonder authenticatie je 70 euro kwijt kunt zijn. en dan ook nog het lef hebben daar een melding bij te plaatsen dat dat onomkeerbaar is en bij een poging dat af te breken met back een pop-up te geven met vaag geformuleerde opties 8)7

Rukapul wijzigde deze reactie 16-11-2019 08:10 (72%)

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True